3. jul. 2009

Utrolig at noen andre enn meg synes dette er morsomt!

hvorfor blogger du adri om tica lenger? Hun finner aldri på noe nytt. Been there, done that!

er du ofte lei deg? Nei, bare lei AV meg.
Jobber også på bunnpris, kan du lære meg å elske bunnpris like mye som du gjør? Jeg sier bare; sucks to be you! Du har antakeligvis ikke like flotte kollegaer og kunder som det jeg har. 
Forresten, hva syns du egentlig om Bærum? Det er et jævla møkka-høl, og det vil jeg hevde inntil det motsatte er bevist.
Liker du Kaizers ORchestra? Nei. Jeg trodde faktisk de sang svensk inntil nå nylig.
Cola Zero eller vanlig Pepsi? Definitivt Zero. Grunnen til at jeg ikke drikker Zero, er at det inneholder feil søtningsstoff og dermed smaker syre. Jeg har en teori om at Zero-fans går hånd i hånd med trance-fans.
Mora di eller leserne dine? Mamma går foran alt. Til og med foran Herr Dell.
Rema1000 eller Kiwi? Jeg panter faktisk alltid flasker på Kiwi slik at Bunnpris slipper å rydde så mye på panterommet. Rema1000 er BANNLYST, da man stadig snubler i tomme pappkasser på gulvet. Sistnevnte har heller ikke gode epler eller kyllingost. Eller lasagne.
Hva slags klipp liker du best på AFV (America's funniest homevideos), dyreklipp, folk som slår seg, folk som skader andre, folk som tryner etc? Jeg hater alt og alle som ler av slike programmer. Det kunne aldri falt meg inn å le.

Hva skal du studere til høsten? Hva har du søkt på? Hva får deg til å tro at jeg skal studere? Jeg har ikke plass til mer kunnskap på en stund, nå skal jeg bare ha det bra. Herregud, i natt drømte jeg forresten at jeg skulle ha eksamen i HISTORIE! Jeg GRÅT da jeg våknet.

Hvor får du inspirasjon til alle innleggene dine fra? Det skal godt gjøres å kun ha gode, sarkastiske, humoristiske innlegg, og på en eller annen måte klarer du det. Hva er hemmeligheten? Jeg har mye tid til å tenke. Samtidig KRYR Molde av idioter og raringer jeg inspireres av. Likevel vil jeg understreke at jeg ikke selv ler av noe av det jeg skriver. Jeg blir snarere tvert imot flau bare jeg skal lese korrektur etter jeg har publisert et nytt innlegg.

Ville du spist en hamburger for 2000 kr? Nei.

Hvor lang tid bruker du på å komme deg opp på "fjellet ditt"? Det kommer helt an på hvor langt jeg går. Men fra et kvarter til en time. Jeg er har aldri sagt at jeg er sprek!

Hater du spiselyder? Mamma sier at jeg drikker høyt. Hun tar feil.

Nå klikker det sikkert for Linnea..

http://www.dagbladet.no/2009/06/23/nyheter/strombrudd/molde/eksplosjon/innenriks/6858423/

Jo, dette var den dagen det var strømbrudd i Molde. Jeg var heldigvis på jobb, og det så sånn ut:

Leser du ALLE kommentarene du får på hvert eneste innlegg på bloggen din, og hvilket forhold har du til leserne dine? Selvfølgelig! Det er jo ikke så altfor mye at det gjør noe. Jo flere jo bedre! Jeg føler at vi er venner alle sammen, er vi ikke?

Føler du at "blogg-Linnea" representerer hvordan du er i virkeligheten? Eller er "blogg-Linnea" et slags ytterpunkt av personligheten din? Blogg-linnea kommer etter hvert som man blir kjent med meg. I begynnelsen er jeg faktisk ganske hyggelig og reservert. Eller så kan du gi meg litt alkohol, og du er garantert å hate meg.

Kan du fortelle meg noen positive sider ved å være singel? Man kan gjøre HVA MAN VIL! Og, man slipper å dra på kjipe kjæresteturer til Kreta for å tegne hjerte i sanden og drikke cola light. I stedet kan man, HVIS MAN VIL, dra på chartertur til Ayia Napa. Noen velger utrolig nok likevel å sende kjærestene sine til utlandet på denne måten. DA er du bra naiv. 

hva gjør du når du ikke jobber eller sitter foran pcen? Jeg trenger tips! Absolutt ingenting. Kanskje jeg går en tur på fjellet hvis jeg har energi eller humør til det. Eller kanskje jeg spiller Mahjong. Nei! Mahjong spilles jo på pcen det. Nei, da vet jeg ikke mer.

ikke meningen å være teit eller noe, men hvilken bhstørrelse bruker du? Nei, jeg vet egentlig ikke. Jeg kjøper bare slike stretch-bher fra barneavdelingen.
 
Hvordan vil du oppsummere dine tre år på Molde vgs? Jeg misforsto konseptet. I stedet for å jobbe meg oppover, jobbet jeg meg nedover. Det var grusomt.

Hva synes du er den fineste sangen i hele verden? Akkurat nå? Death Cab for Cutie – Passanger seat. Skyt meg! Og kanskje Bon Iver – Skinny love. 

Hva syns du om innvandrere som sjekker opp norske jenter med plystring eller ordet "sexy"? Personlig synes jeg det burde ha vært lovlig med oppholdstillatelse av våpen i veska for alle norske jenter for slike tilfeller.

Fortell oss noe vi ikke vet om deg. Greit! Jeg er varmeovnavhengig. Akkurat nå sitter jeg inne med varmeovnen på mens sola STEKER ute. Og jeg har ikke engang et snev av dårlig samvittighet.

Gråter du av bøker, filmer osv? I så fall hvilke? Ja, men det er det eneste jeg gråter av også. Jeg døde nesten da jeg så Cold Mountain og Benjamin Button.

Hvor mye penger handler du klær for i uka/måneden? Absolutt ingenting. Jeg kaster ikke bort penger på klær i Molde. Kanskje bare på undertøy hvis jeg ikke orker å vaske klær!
Jeg kjøper bare ting jeg trenger. Slik som:Vifte

og isformer


Hva ville du gjort dersom du strandet på en meget liten og øde øy med han som spiller trekkspill utenfor bunnpris? Druknet meg selv.
Hva slags Läkerol spiser du? Split Raspberry! Men de siste dagene har det vært så varmt at jeg har skiftet til PEAR.

HVIS det ikke hadde eksistert gule epler, hadde du valgt røde eller grønne da?
Nei. Det liker jeg ikke.

Pleier du å tenke stygt om folk som har bittelitt mage? Herregud, JA! Kill’em all!

Hvilke tanker har du om håndball? At alle er lesbiske.

71 kommentarer:

ingrid sa...

haha, bare alle bloggere hadde vært like morsom som du!

Marte:) sa...

hehe må jo berre le av deg, lure på kor du tar alt frå:) kan tenka meg at du var bra fornøyd når strømmen gjekk ja:P

Isabella sa...

Haha, du er morsom

Hanne sa...

Det som er så morsomt, er at du har bygget deg opp et image som gjør at du kan si hva som helst uten å bli tatt seriøst;
Linnéa: JEG HÅPER DERE ALLE DØR, SÅ JEG KAN SPISE INNVOLLENE DERES!
Leserene: hehe linnea du er så morsom!!1

Ida Marie sa...

Hehehe, du er den beste bloggeren.

Celine sa...

Hvilke tanker har du om håndball? At alle er lesbiske.

Det stemmer ikke, det finnes faktisk mannlige håndballspillere. Det er også et mindretall av kvinnene som er lesbisk.

Gro sa...

Kaizers orchestra er jo super bra!!! :-D

Silje sa...

haha jeg ler:)

emilia sa...

Cold Mountain er den beste filmen!

Guro0o sa...

haha, du er så morsom!

grettn sa...

Celine du har ikke fattet konseptet når du retter på Linneafakta. Hun svarte på hva HUN tenkte på om håndball. Det var ikke spørsmål: si en 100% sannhet om fakta om håndball. Men fint at du kommenteer ta Celine, det liker Linnéa.

Trine Emilie sa...

Du skriver at du sitter inne med varmeovn mens sola steker ute..likevel har du bilde av at du har kjøpt vifte litt nedenfor? skjønner ikke.. hvis du skrur av varmeovn, så kansje du ikke trenger vifta da? eller?

ellers så liker jeg faktisk bloggen din jeg da (:

Marta sa...

MÅ jo ha en vifte OG en varmeovn daa. Skjønner det godt jeg. Jeg sitter inni et teppe og spiser frutz is. Det er den eneste spiselige isen på markedet!! Selger dere den på bunnpris?

Gutter som danser ballet er homser, jenter som spiller håndball OG sandvolleyball er lesber.

Linnèa, hva synes du er den beste frukten utenom gule epler? OG hva er din mening om oransje fjortiser? personlig synes jeg alle burde settes i en rakett og sendes til solen.

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt bh-en du har på bildet der du har på den star wars-masken?
Den så så bra ut..... :)

ida sa...

hahahahah, du er ganske så morsom :-D
slår alle de andre bloggerne lett!

Kaja sa...

Uten tvil Norges beste blogg!

Embla sa...

Du har sånn SERIØST, store problemer ;D men fy faen så morsom du er. ;:D

Stine sa...

Jeg spiller håndball, men har en ting klart for meg: når gutter er sammen er det bare "søtt". Når jenter er sammen er det direkte kvalmt...... men de får jo bare holde på (næt) joda. nei.

Lene sa...

Haha, jeg digger deg! :) Gode svar!

Maja sa...

Jeg har prøvd å reklamere litt for bloggen din til vennene mine, men de er ikke imponert. Derfor har jeg tenkt å slå opp med dem alle sammen.

Marlene sa...

nyttig informasjon !

huilei sa...

Æsj, mager er ganske ekle.

ingrid sa...

haha, thanks ! gode svar!

Anonym sa...

Kan du legge ut en liste over de sangene som er mest spilt på din ipod el lignende?

Hanne sa...

Haha! Ler av deg! Du er genial!

Ellen ;> sa...

Jepps, vi er gay hele gjengen! :D

Karina sa...

du er så MORSOM

jenny sa...

du er genial!
du er grunnen til at jeg blir stolt over å faktisk bo under to timer molde

Eirin sa...

Det var du som sendte inn det "hvilke butikker handler dere i?"-spørsmålet til Radioresepsjonen her om dagen, ikke sant? Jeg regner med det var deg, og at du venta Bunnpris i svaret. Nå er du kjendis! (høhøhø)

Kari sa...

Dagen er ikke det samme uten bloggen din, Linnéa! Den løfter dagen min til det gjennomkommelige!

Anonym sa...

Du er skriver så utrolig bra, jeg dør litt av deg. du er morsom.

Anonym sa...

"Hva ville du gjort dersom du strandet på en meget liten og øde øy med han som spiller trekkspill utenfor bunnpris? Druknet meg selv."

hehehehehehehe.. jeg lo! høyt..

iszting sa...

jeg kunne ikke ha vaert mer enig:

"Hva slags klipp liker du best på AFV (America's funniest homevideos), dyreklipp, folk som slår seg, folk som skader andre, folk som tryner etc? Jeg hater alt og alle som ler av slike programmer. Det kunne aldri falt meg inn å le."

takk, takk.
veldig underholdende innlegg, maa jeg si.

Mari sa...

Det finnes ikke bedre blogger enn deg!

Anonym sa...

bransjespørsmål: hva er PLU-koden til gule epler? oppdaget nemmelig her om dagen at gule og grønne epler har ulik pris denne uken... mens jeg kun har PLU-koden på grønne og røde epler...

lai sa...

om bare molde hadde hatt flere som deg og din humor, DA hadde byen blitt veldig bra!! Forresten velig enig i at vi skulle få hatt tillatelse til å bære våpen ;)

Anonym sa...

Jeg må rett og slett innrømme at jeg digger bloggen din! Ler utrolig mye når jeg leser den og digger at du er så sarkastisk hele tiden. Man trenger jo faktisk noen sånne mennesker her i verden også, for å få oss A4 gledespredene mennesker ned på jorden i et par minutter :)

Anonym sa...

off, jeg døde også litt da jeg så Cold Mountain.. du skriver veldig bra, dritmorsom er du også! ¨,

Anonym sa...

hahahaha :-D Linnea er morosam

Tom sa...

"oppholdstillatelse av våpen i veska"

hehe...regner med du vet det heter bæretillatelse?

tonjesolstaad sa...

bra svart! :-)

Janne sa...

Hei Linnea`! Har lest bloggen din ganske lenge nå, men har liksom aldri komentert.
Men tenkte at dette kanskje var på tide nå:)
Synes du er ufattelig morsom,sjønner ikke hvor du får alt fra engang jeg!
Blir faktisk litt glad inni meg hver gang du har oppdatert, for da vet jeg at jeg kommer til å smile fra øre til øre.

Og til deg som spurte om PLU koden på gule epler, den er 4021!
Go Bunnpris!

Trine sa...

Haha. Jeg får vondt i magen av sarkasmen din. Herlig.

Barbro sa...

haha :D

ingunn sa...

Ah, PLUkoden på gule epler hos Rimi er 4020.

ingunn sa...

Kjekt å vite. Eller noe.

Marte sa...

Oppdaga bloggen din for eit par dagar sidan, finn den vanvittig underholdane... smilar for meg sjølv:=)

vidaandrea sa...

Uff, Benjamin Butten er virkelig til å få tårer i øynene og klump i halsen av. Jeg så den på flyet fra Seattle til Amsterdam, og de romslige damene jeg uheldigvis hadde blirr plassert litt for nært, så grundig STYGT på meg da tårene falt.

lenaz sa...

bunnprisbananer er 4011 ;) haha.
PLU- konkurranse på g?

S sa...

Hvorfor sier du "definitivt zero" hvis du synes det smaker syre? vanlig pepsi gjør vel ikke det?

;)

Anonym sa...

Men i svarte! PLUkoden hos bunnpris og Rimi er like på bananer! Ah, husker bananer var den første jeg lærte utenatt.

Nei! Nå må det skje:

Grønne epler: 4017
gule epler: 4020
røde epler: 4016
plommer: 4042
nektariner:4036
druer, grønne: 4022
druer blå: 4056
druer grønne kurv: 3003
druer blå, kurv: 4127
poteter: 4073
løk: 4358
purre: 4629
ananas: 4029
moreller: 4045
rapitsalat: 4443
cola, brett: 310
sitron: 4053
vårløk: 4680

Efraimsdatter sa...

åh. ilu

malene sa...

Jeg var i Molde i vinter og det virket mye mer sivilisert enn hva du skal ha det til. Kommer de frem ved spesielle tider eller?

e.m. sa...

Kunne det ha vært deg jeg så da jeg stanstet for rødt lys i Oslo(Bærum?) fredag formiddag, blått skjørt.
Nei, forresten. Denne piken smilte bredt og STRÅÅÅLENDE til noen på den andre siden av gata.
Kan umulig ha vært deg da, eller hur ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! I KILL MYSELF !
(og dette, mine damer og herrer, var min "Kermit the Frog"-imitasjon nr. 324.)
Men alvorlig talt. Var det ikke deg så har du en tvilling i Oslo-området.
I kid you not !

Nugget:) sa...

Linnea, må bare si at jeg skal begynne noe så stalker-aktig som å legge til bloggen din i favoritt-feltet mitt; og tro meg, der er det ikke mange blogger fra før! ;) Sitter her med stifter i magen, og da er det ørlitegrann ekstrem-sport å lese dine berettninger om trekkspillmannen! :D Noen minutter til, så kan jeg avlyse den legetimen på mandag, og spare de polske\svenske\estlandske sykepleierne jobben med å fjerne stifter. Anyways- kjør på med flere herlige bunnpris-historier, og generelle facts, og god sommer!

hilsner fra nugget:)

Arma sa...

du.....................jeg ler av afv. ikke dyrevideoene, men jeg ler no JÆVLIG når folk slår seg. Dette gjør jeg forøvrig også i virkeligheten

thea sa...

hehe, liker sarkasmen:) lykke til!

Christina sa...

"Fortell oss noe vi ikke vet om deg. Greit! Jeg er varmeovnavhengig. Akkurat nå sitter jeg inne med varmeovnen på mens sola STEKER ute. Og jeg har ikke engang et snev av dårlig samvittighet."

Det visste vi vel egentlig..?

Ella sa...

Jeg syns det er morsomt at alle som skriver kommentarer, prøver å være hysterisk morsom, som deg!:D

Marlen sa...

Hahaha! Jeg liker deg :)

Lise sa...

Gjett om selve betalingen av strømmen skal granskes nøye til høsten. Nekter å betale for varmovnavhengigheten din som koster gull.

thea sa...

du er inspirerende

Linnéa sa...

trine emilie: saken er at viften står på rommet mitt OPPE, og jeg orker ikke gå helt dit for å hente den.

Marta: har ikke smakt frutz! men tror vi selger den på bunnern.

Maja: kill'em.

anonym: du kan gå på lastfm.com/linniiie for å finne spillelisten min.

Eirik: korrekt! jeg sender inn ofte :) eller...3 ganger. hvor det også har blitt lest opp hver gang!

Tom: Nei, oppholdstillatelse.

S: fordi jeg drikker ikke vanlig brus. hadde heller drukket zero enn vanlig brus.

malene: kommer helt an på hvor gamle vi er, og hvor miljøskadde vi har rukket å bli.

em: dessverre, men jeg var nok i molde denne helgen, og beveger meg heller ikke innen Bærums grenser :)
men takk for den utrolig morsomme spøken!


Nugget: takk, så fint sagt holdt jeg på å si!

ella: ikke så kritisk! bedre det enn at man sier: "ser ut som du hadde en fin dag" :)

takk for øvrige kommentarer, dere er så snille!

e.m. sa...

Det var faktisk ingen spøk. Jeg var helt sikker på at det var deg, selv om bilen sto stille i bare et minutt eller så - og det var i Oslo.
No offence meant.

e.m. sa...

Ella: Ser at også du har lest Douglas Adams' "Haiker-bøker". Det var der også jeg så uttrykket "hysterisk morsom" for første gang - på samtlige fem bokomslag.

Tina sa...

"Hvilke tanker har du om håndball? At alle er lesbiske."

hahaha, så jævlig enig!

Anonym sa...

du er syk....(!)

Anonym sa...

æsja bæsj! du er svart til sinns!

Charterfeber sa...

Heihei, synes er du er litt vel nedlatende med tanke på chartertur til Ayia Napa her! Jeg kom hjem i går etter to uker (som forøvrig føltes som ti), og jeg var snill jente all the time. Men jeg fikk svineinfluensa med meg hjem! Møre og Romsdal er i fare, jeg lover.

Anonym sa...

hvorfor er du så negativ ? føler at du er negativ til alt. Og alle som spiller håndball er lesbisk ? Okei ? get a life

Silje sa...

OMG!

OMG!

OMG!

OMG!

Jeg er fra bærum.. det er et fint sted! ikke et møkka-høl ..
Bare hvis du lurte;)