30. aug. 2009

Attention, please.

Jeg sier bare omg. Naboen bedriver Mamma Mia-karaoke og Lise "synger" inne på rommet sitt. Midt i mellom her sitter jeg her og sender mail med en mann type: "at du var ein plas og tok massasje.lurer på kor du var såg att du fek utlevert plasttruse som du ikkje brukte lurer på kor dei bruker da.?" Hva har jeg gjort for å fortjene dette livet!

Videre får jeg mail av Mamma, som tydeligvis ikke har det så mye bedre enn meg.
Bildet kalte hun "uniLars".


Jaja. I går var jeg selvfølgelig ute igjen, og jeg har startet en ny trend med å sykle på vors. (Nei, jeg svetter ikke.) Uansett, foran på bysykkelen er det en liten "lomme" - hvor vinkartongen passer PERFEKT! Og ja, jeg kjøper alltid en kartong vin, slik at jeg kan bli ültradritings og...

Sovne.

Eventuelt sende masse hyggelige meldinger til alle hankjønn på telefonlista mi. Men i går sviktet heldigvis mobilen, så jeg hadde bare rundt 20 usendte meldinger i utboks hvor det står "hey." Klassisk!


FAEN, nå gikk jeg på bordet og fikk bordkanten langt inn i kneet - etterfulgt av at jeg ropte "horeunge brenn i helvete." Akkurat slik som jeg gjør på jobb når jeg går på noe, etterfulgt av mange sjokkerte kolleger og kunder. Er det bare vi som kommer fra landet som banner? Jeg har overhodet ikke tenkt til å legge det av meg, det er litt av sjarmen min.

Nei, nå tenker jeg tenker å trøsteshoppe masse kjoler fra stylebystars.com før jeg KASTER meg over bok nummer 3 av millenium-serien. Er den bedre enn 1 og 2? Da DØR jeg.

Og til dere som reagerte på at jeg sa jeg skulle stemme FRP i forrige innlegg, omg. Jeg hater folk som snakker om politikk, spesielt når dere gjør det. Men jeg skal faktisk ikke stemme i år. Og HVIS noen kommer med "OMG, hver stemme teller, du er en skam for landet!"-kommentarer nå gir jeg opp og stemmer KRF.

71 kommentarer:

Malin sa...

Den siste boka er bedre enn di to andre.. GLED deg ;)

huilei sa...

Har bare lest ca. 150 sider i den siste (går treigere fordi jeg leser den på svensk bare for å være sprek), men virker minst like bra så langt! Larsson in my heart, liksom.

Marta sa...

Den siste boka er DRITBRA! Kanskje bedre en de andre - tilogmed! Leste den på akkurat under 24 timer, klarte ikke å legge den fra meg. haha, ja jeg vet jeg er taper :-)

ps. bare noe jeg lurer på. Er du i familie med Lise?

ingrid sa...

Jeg drømte om deg i natt. Det hørtes litt pedofilsk ut, men jeg er jo 14, så det kan jo ikke være jeg som er pedofil. Iallefall, du spiste et RØDT eple, jeg slo det ut av hånda di, også ropte du: "TAKK, DU REDDA MEG!" også våkna jeg. Du virka ganske koselig.

btw, stem høyre :D

Leni sa...

OMG, hver stemme teller, du er en skam for landet!

Kristin sa...

Du er så fantastisk vittig :)

Silje sa...

jeg og skal lese de bøkene :D

Mor sa...

Jaada, kom igjen og mobb mor di første gang ho har fritidsproblemer og sender en tullemail.

Lars er en kjempekar btw.

Kine sa...

omg, jeg dør. Du er det beste som finnes!

Lisa sa...

Om jeg kunne ha stemt i år ville jeg stemt pansjonistpartiet. Bare fordi jeg er lei av politikk og ikke skjønne så mye:).

Anonym sa...

haha! inleggene dine blir bare morsommere og morsommere! hvordan a alle dager får du det til!?!? :D:D

Tone sa...

Setter veldig pris på at du ikke stemmer FrP;-) Dessuten - ja, den tredje boka er helt syk! Helt fullstendig syk.. Der har du noe å glede deg til!!

Trine sa...

Boka er fan-fucking-tastisk. Det er bare å kaste seg over den og ikke sove på ett døgn. Jeg lover, det er verdt det.

Anonym sa...

Ikke les den på et døgn. Det er det bare de med lav viljestyrk som gjør, for de påstår de ikke klarer å legge den fra seg.
Det er mye morsommere å kunne glede seg til et nytt kapittel hver dag, over en lengre tid. F.eks et par uker.
Starten er litt treg men bare for at leseren skal få litt forståelse for ting som kommer senere i boka.
Lykke til!
Og får vi en bokanmeldelse?

Anonym sa...

elsker bloggen din!
Jeg skal faktisk heller ikke stemme så skal ikke si noe om at du er en skam for landeT;)

RAKELMIRAKEL sa...

du skriver så utrolig bra att jeg ler hvert innlegg!
digger de bøkene er ganske nær slutten på 2, gleder meg til 3!

Susanna sa...

ha ha ha. klassisk.

Anonym sa...

HVOR ER LEOPARDBELTET FRA?

Maria sa...

Bøkene blir bare bedre og bedre, og den siste er spennende! Angående stemming, så stemmer jeg konsekvent blank.. Da stemmer jeg i det minste, så slipper jeg det maset, og så kan jeg glise ondskapsfullt til alle politikk-nerder og si at "ja, jeg bruker stemmen min, til ingen ting!!!" Hehehe.. Jeg elsker det!

Thea sa...

da dør du.. for den er helt klart best!!! Gled deg! ;)

Du er konge, som alltid!

Ingrid sa...

Bok nummer 3 er kjempebra! Toeren var så spennende at jeg startet rett på treern selv om det var natt og den var så spennende at jeg ikke gjorde annet enn å lese de neste dagene ;)

pernille sa...

Ja, tror det bare er oss fra landet som banner. Pleier å rope "fitte i helvete" jeg. Alt blir liksom så mye bedre når man bare får banna.

Anette sa...

Siste boka er fantastisk!

Anonym sa...

ja nå regnes kanskje finnmark som landet for dere sør for tr.heim men der banner vi så godt vi bare kan!!

bør jeg lese de bøkene der jeg også kanskje... Når til og med DU linnea gidder å lese de liksom!! hihi!

Drit i å stem!! Jeg tok den dumme partitesten til tv2 å fikk beskjed om at jeg burde stemme VENSTRE!?!

Ellen Marite sa...

maria, dritkult, stemmen din blir jo som en protest mot alle partiene som er.. (aner ikke hva jeg skal stemme. i hvert fall ikke FrP eller KRF, jeg vil heller dø).

Og Linnéa, nordlendinger banner en del vi og.. så nei, det er ikke bare dere. det er bare de jævla søringene som er alt for fisefine.

forresten ser jeg virkelig ikke problemet med banning. ok, gladkristne jesuselskere setter kanskje ikke så veldig pris på snakk om satan og helvete, men dere andre..? hvorfor er disse ordene liksom så fæle kontra andre ord? det er jo bare en måte å uttrykke seg på!

Karoline sa...

Helt enig med banningen. De som ikke liker det får bare ha det så godt! Det skulle vært en del av det pene språket å banne noen ganger!

Anonym sa...

Deres status som genial er herved å betrakte som gjenopprettet. Dette forutsetter dog at De heller ikke stemmer KRF.

Mvh F.E (etter fullmakt)

Sabina sa...

Den tredje boken ER faktisk drit bra.....
Ikke dø da!!

ragnhild sa...

ja, den siste boken er sykt bra!

Anonym sa...

ælske dæ :D

Anonym sa...

Halloo0, du må jo stemme!!!

Isabella sa...

Leser bok nr tre nå jeg også. Kommet halvveis,, og må si den er temmelig kjedelig i forhold til de to første... Men men,,, Lykke til!

IDa HL sa...

Den siste Stieg Larsson boka e bedre enn de to andre! Du klare ikke å legge den fra deg :)

www.remyeik.com/blog sa...

41694323 her e nummeret mitt og, så kan i få meldinga i fylla! hurra!

SA sa...

Digger deg Linnéa.

Stine Elisabeth sa...

Bok tre er mye bedre enn bok en og to! Gled deg! :)

Anonym sa...

OMG, hver stemme teller, du er en skam for landet!

Go KrF! :D

synne sa...

hehehehe, du er rå.

Stine Solberg sa...

Den er minst like bra som 2ern :D
Gled deg!

Sukker sa...

KrF FTW. Gi opp, og stem!

anniken :) sa...

godt du ikke stemmer. politikk er teit.

Kari sa...

jeg er nødt til å fortelle deg at den er best. du vil begynne gråte, just so u know.

Malin sa...

Jeg syns den andre boken er best, og gleder meg til den kommer på kino nå i September :)

Karina sa...

jeg får alltid bordkanten most langt inn i låret eller et eller annet deilig sted!! love it.

Kristin og Emil sa...

HEHEH
EN GUTT OG EN JENTE REISTE TIL AUSTRALIA:
http://kristinogemil.blogspot.com/

Anonym sa...

SP SP SP SP SP SP SP SP SP SP SP SP SP !!

Husk du er fra bygda :-D !

sara marie sa...

politikk er kjeeeeedelig... :D

Siri sa...

Du er så vittig! Keep on shining :)
Du ligner litt på Kimmy Gibbler

silje sa...

kul

Siri sa...

Nei, du er ikke den eneste som banner.

Idag skjøt noen en ball på meg, og jeg skrek "fitte-faen jævla drittunge, helvete heller" noe jeg alltid gjør når jeg får vondt.

Og jeg er fra byen.

Tøffingen Renathe sa...

Du er en skam for landet osv osv go krf? ^^,

:] sa...

Hei.

Anonym sa...

vinkartong er alltid bra! kjører samme stil selv

Anonym sa...

bordkanthelvete, verste som fins. Da er det faen meg lov å banne!

Anonym sa...

Ikke KrF :(

Mikael sa...

Hva du har gjort for å fortjene dette livet? Hmmmm.... Nei, det vet vel ikke vi, men det kan bli satan så bra blogg når du forteller oss det... Hahaha... M;)

Tone Eline sa...

Jeg trodde vi kun skulle kjøpes på kartong jeg!? hmm

kakemonster sa...

Gjett hva jeg gjør?
Drikker Pepsi max, smatter på et eple og til dessert; lakerol.
Jepp, jeg har blitt linniiifisert.

En en ellers strålende dag, søta.

fingerfun sa...

du mener vel MonoLars?

Anonym sa...

Linnéa, kan du ikkje lage ny videoblogg?

OG; Går det an å gå på tur i Oslo? Er "fjellet" godt nok?

Linnéa sa...

marta: vi er stesøstre.

ingrid: SICK!


leopardbeltet....tror det var HM for 28 år siden eller noe sånn.

hva ER egentlig sp? får den én stemme er de heldige.

siste anonym: nei, jeg kan ikke lage videoblogg.
Man kan gå tur her, men å gå tur er langt i fra det samme som å gå på fjellet i molde. dessverre.

Linnéa sa...

marta: vi er stesøstre.

ingrid: SICK!


leopardbeltet....tror det var HM for 28 år siden eller noe sånn.

hva ER egentlig sp? får den én stemme er de heldige.

siste anonym: nei, jeg kan ikke lage videoblogg.
Man kan gå tur her, men å gå tur er langt i fra det samme som å gå på fjellet i molde. dessverre.

lissy sa...

HAHAHAHA. Jeg dævver! Kom til Rema1000 på Elverum. Mulig det er litt papp her og der i blandt, men vi har i skrivende stund 8 esker med gule epler på fruktkjølen!! Fortsett med banningen, løøøøv it! Jeg er selv fra bygda og kvir meg ikke for å bruke et skikkelig kraftuttrykk når ting går meg imot. Det mest provoserende jeg vet om må vel være hankjønn som sier: Slutt med banningen, det kler deg ikke. Dra til helvete din jævla hæstkuk!!

Anonym sa...

Folk som ikkje stemmer har ikkje rett til å klaga på ein JÆVLA ting som skjer i dette landet. Sånn er det..

Lene sa...

Fy faen Linnéa, du er genial. :)

Anette sa...

2ern var min favoritt, men 3ern er minst like bra.

Anonym sa...

vigrid?

Anonym sa...

Den siste boka er MYE bedre enn den andre boka ! :)

Marte sa...

Du eer så morsom Linnie!!!!!!

Ellie sa...

Stem AP, det er enten de eller FrP som vinner uansett, og for helvete, ikke stem FrP.

Mari sa...

Jeg og skal lese den siste boka i Milenium-serien nå, gleder meg vilt :D

Og btw, enig med den over her. Stem heller AP enn frp.. Eller Venstre.