25. aug. 2009

Herr Mopp

Jeg leser at dere savnet bilder av meg i forrige innlegg, og da lar jeg meg selvfølgelig ikke be to ganger. Det er tross alt viktig at vi ser hverandre så ofte som mulig.

Jeg hadde FRI i dag! Jeg har jo ikke hatt fri siden lørdag, og ble i ekstase da jeg fant ut at jeg endelig hadde tid til å vaske! Ja, vi har bodd her i 4 uker, og vi har ikke vasket før nå.

Uansett, da jeg dro til byen tok jeg med meg drillen for å levere den tilbake. Hvis noen så en idiot vandre langs Karl Johan i dag med kjolen på hoftene og med drill i hånda - jepp, det var meg.

Her venter jeg og Herr Drill på trikken.

Her har jeg levert Herr Drill og er på vei på posten for å hente...

WHAT! I forrige uke fikk jeg en melding fra Nidar om at jeg hadde vunnet sms-konkurransen deres. Jeg trodde med en gang at jeg hadde sendt meldinger i fylla igjen, men plutselig kom jeg på at jeg faktisk hadde deltatt en gang jeg satt i kassa på Bunnpris. Så da vant jeg 6 kg sjokolade.

Saken er bare at jeg IKKE har tenkt til å spise opp dette selv, så hvis dere er interesserte i en konkurranse/utdeling/whatever - rop ut! Hvis det blir stående her, har jeg et problem når jeg blir full. VEKK med det.


Så tenkte jeg å vise dere leiligheten vår, nå som jeg har vasket den. Jeg skulle egentlig ta bilde MENS jeg vasket og introdusere dere for den nye moppen, men jeg liker best å vaske uten klær.

Her har vi én del av stuen. Det malplasserte glass-skapet inneholder dessverre bare ett vinglass, ettersom Lise knuste det andre.

Og her har vi stue del to, med lysekronen som JEG har koblet. Siden jeg ikke hadde anledning til å være med på bildet, fikk Herr Sjokoladeeske heller være med.

Rommet mitt venter vi med til jeg får opp døra. Men jeg kan røpe at jeg har fått min egen seng.

Kjøkken, interessant.

Bokhylle. Her ble jeg tilfeldigvis med.

SÅNN. Ka syns dokker?
Det ser ut til at dere har fått blitt med til Oslo likevel, gitt.

188 kommentarer:

Stine sa...

Så kjempefint ut Linnéa. :)
Du må ha konkurranse på den sjokoladen ja, eller bare gi den til førstskrivende!

Anonym sa...

Fin leilighet og fin du :)

Tone sa...

Jeg liker kjolen og lysekrona!!! Og er veeeldig klar for å kjempe om den sjokoladen;-)

Anonym sa...

JEG VIL HA SJOKOLADEN OG TROR AT DET HJELPER MED STORRE BOKSTAVER FORDI DA SKJØNNER ALLE AT JEG VIRKELIG VIL HA DEN

Anonym sa...

jippi

MarianneEmine sa...

Herlig leilighet da, burde kanskje ikke fylle den med mer møbler ser jeg, da blir det trangt om plassen .. spesielt om du spiser all sjokoladen der i fylla, gisp

Kristin Vicious sa...

ååå jeg er så MISUNNELIG! Har lyst på en sånn fin leilighet jeg også. Med lysekrone i taket.

Kristine sa...

Veldig fin leilighet, den kler deg :)

maria sa...

Ja til sjokolade-konkurranse!

Betzy sa...

Ja, JEG VIL HA SJOKOLADE!
Finfin leilighet!

Fomp Hanne di <3 sa...

Hallo?

sex kilo sjokolade?? Jeg gråååter i mitt stille sinn, gjør ca hva som helst for den boksen!!!

buhuuuuuuuuuu

Martha sa...

EJ SKA HA DEN SJOKOLADEN.

i sa...

Fin leilighet :-)

Hanna sa...

vil ikke ha sjokoladen, men leiligheten var fæntæstic! Litt.. naken kanskje, men det ordner seg vel!

Susanna sa...

Me like å vera med te Oslo ;)
Ingen sjokolade på meg helst. Man er flink når sjokoladen ikke er hjemme!

Maren G sa...

6kg sjokolade er ingenting i mot den gangen jeg vant 30KILO sjokolademelkpulver... =P

Marte sa...

Tusen takk for at vi fikk være med til Oslo :D

Elena sa...

Fin leilighet og fine kjoler :D Ha gjerne konkurranse. hvis jeg vinner mye sjokolade blir jeg populær på folkehøgskole ;)

Tonje sa...

Jeg liker at vi får være med til Oslo. Er så gøy å lese det du skriver. Du legger ingenting mellom og det er så deilig!

Anonym sa...

Syyykt fin leilighet då! Synes du skal lage flere videologger:D

Anonym sa...

Bra! :D

huilei sa...

Kjempefin leilighet! Ren og pen og classy.

Tina sa...

Glad for at vi fikk bli med til Oslo :) Mihi...

Anonym sa...

:)

emilia sa...

Kjempe fin leilighet :D og grattis medsjokoladen! Jeg har ikke i mot noe

Marte sa...

Dødsfin, sånn jeg kunne tenke meg også. Lyst og søtt!

Anonym sa...

så fine kjoler du har! og leilighet!

Anonym sa...

you go girl!

Sigrid_cjc sa...

Fin leilighet!:D
Og JA! Jeg er megaintreressert i sjokoladekonk! Ikke at jeg kommer til å vinne da, fordi det har jeg aldri gjort før :)

kay sa...

takk for osloinviteringen inn.

og du, den sjokoladen. hvis den skal komme til nytte, så foreslår jeg å sende den til meg i usa, så skal jeg leke sjokolade-misjonær og vise amerikanerne hvordan sjokolade SKAL smake. jeg mener... tilsetningsstoffer er IKKE sjokolade, de har bare ikke skjønt det enda. HER kommer jeg inn i bildet. jeg lover å ta bilde av alle jeg deler ut til mens de spiser, og legge ut i bloggen.

for en god idè. postitvitet.

Anonym sa...

jeg vil ha sjokolade :D

marianne sa...

Eg sier ikke nei takk til sjokoladen =D

Talkie Walkie sa...

Det er da innlysende at du skal gi herr sjokoladeeske til meg! JAAAAA!

Oda sa...

Seks kilo sjokolade skal eg i alle fall ikkje ha! I frykt for å bli like skjødesløs som du tydelegvis blir under påverknad av alkohol :P Men fantasifullt å lage konkurranse på det likevel. Hadde du laga konkurranse med ein av dei kule kjolane dine som premie i staden, så skulle eg heller deltatt - gjerne under fleire namn, for å vere sikker på at eg vann ;)
Jippi, vi får vere med til Oslo! Takk, Linnéa, du beriker dagen. <3

Silje sa...

mm.. sjokolade.. *sukk*

kinehelene sa...

Jeg tar gjerne imot litt sjokolade!

Maren sa...

Jeg foreslår vors på fredag, med sjokolade (og klær fra min svarte søppelsekk). Dessuten vil jeg vite alt om kristiansand. Sånn hvis du skjønner..

Anonym sa...

leiligheten så sykt fin ut

Linnéa sa...

Gi sjokoladen til meg! Synes det er rett og rimelig siden vi heter det samme og alt.

Elise Bahía sa...

haha jeg kommer ikke på vors e.l. før den sjokoladen er flere mil unna.
jeg har forresten vasket kjolen til lise nå:)

Eirin sa...

Leiligheten til deg og Lise er knallfin!

Og du skriver fortsatt like morsomt som når du begynte Linnéa!

Helene sa...

ja til konkurranse eller utdeling av sjokolade :D

Anonym sa...

Fint!:)

ida sa...

kjempefin leilighet, og jeg konkurrerer gjerne om sjokol- nei. Jeg tåler ikke melk..

Kamilla sa...

jeg er lett hypp på sjokoladen!

Anonym sa...

gi mai sjokolate?:D:D:D men uansett, bra innlegg ass bro:D

Anonym sa...

nydelig leilighet Linnea!
hyggelig at du har tatt oss med til Oslo :D jeg savner selfølgelig dine tanker om moldeneserne, og bunnpris.
Men antar at du kommer nok til å ha goe meninger om oslofolket også ;D
siden du er så grei å fortsetter å blogge, skal jeg med glede kommentere innleggene dine oftere:)

btw, sjokolade er greit å ha i skuffen. Alltid greit å ha noe å bestikke folk med, til å gjørre ting for seg (les: rydding etter vors) ;D

astrid sa...

jeg tar gjerne sjokoladen for deg jeg linnea! når jeg ser en stakkars sjel som trenger en hjelpende hånd strekker jeg den gjerne ut :)

Ellinor sa...

Hvis du skal gi vekk den sjokoladen sier jeg bare: nammenam!
kul blogg forestenn.

Kine sa...

TUSEN TAKK for bilder av deg og for at vi fikk bli med til Oslo! You're the best!

Ellinor sa...

oggg nydelig leilighet, skal flytte til oslo jeg osså, vell....om noen år da

Beate sa...

Hurra for at du endelig gjør forholdet offisielt. Og jeg kommer innom en gang i neste uke og henter sjokoladen? Hvis ikke så kan du jo bare stille deg på Karl Johan å kaste på folk! Det hadde faktisk vært veldig gøy, du kan jo også vurdere å gjøre det fra leiligheta.

caroline sa...

Hvor er kjolene fra? kjempenydelige!

Mille sa...

Dere har skikkelig fin leighet da! Og som "førsteleilighet" også! Håper jeg får en fin leilighet med en gang jeg forlater hjemmet også... :)

Anonym sa...

Håper å få se deg med musefletter snart! ;}

Katrine sa...

Kjempe glad for at vi fikk bli med til Oslo:D

Anonym sa...

hvor er kjolene fra? :):)

vic sa...

Digger leiligheten. Altså, hadde digget den om den var min da. Men hey, jeg fortjener sjokoladen mer enn alle andre fordi jeg stalker både bloggen din og facebookprofilen din daglig. Det er respekt.

Thea Degvold sa...

JEG ELSKER SJOKOLADE !! :D

Forresten så skriver du kjempemorsomt :-)

Kristin sa...

Nammii, jeg liker sjokolade. *kremt*

julie sa...

og jeg liker å være med deg til oslo :) fin leilighet og sjokoladen frista, fy linnéa!

julie sa...

og jeg liker å være med deg til oslo :) fin leilighet og sjokoladen frista, fy linnéa!

pernille sa...

Jeg vil gjerne vinne! Ikke at jeg har godt av det, men pytt.

Ida Sanden sa...

Jeg vil ha sjokolade :D Foresten var den nederste kjolen utrolig fin!

Linepine sa...

JEG VIL HA SJOKOLADE!

Karoline sa...

Den rosa/lilla kjolen var utrolig fin, og leiligheten også. Jeg vil også ha sjokolade :D

Helene sa...

Takk gud for at du lot oss være med til Oslo. Da slapp jeg å bli emo.

Kamilla E sa...

6 kilo sjokolade ja. jeg tror faktisk at jeg hadde begynt å gråte dersom jeg vant de. Da hadde jeg blitt dømt til å bli feit. Jeg har ikke viljestyrken til å gi de vekk.

Marie sa...

Kanskje du ikke vil høre dette, men jeg synes du likner på bestemora di, haha! (: Men på en bra måte da, pen er du! Så koselig leilighet dere har fått da! Og ja - en konkurranse med sjokolade er ikke dumt ;)

Tina sa...

Kjempefornøyd med at du ikke har slutta å blogge. Du er et høydepunkt, Linnèa! Fin leilighet, fin jente!

Mari sa...

tommel opp for Linnéa. Du kunne ha redda verden. Du er så knall! OG FIN leilighet :-D og kjoler! Lodd sjokoladene ut på ebay, sikkert noen amerikaner som vil DØ for norsk sjokolade :p
Ooooog, liker at vi fikk bli med til oslo, setter det særdeles høyt på takknemlighetslista.

Anonym sa...

jaa vi vil gjerne ha konkuranse om å vinne sjokolade! :D

M sa...

Ren og fin leilighet! Glad vi fikk bli med til Oslo. Trives.

Marianne sa...

Ja, du må ha konkurranse. Eller eventuelt bare gi meg litt sjokolade:P Åh, du har så fin leilighet, ble ganske missunnelig her jeg sitter i et råttent kollektiv!

Anonym sa...

fet leilighet, linnéa! hilsen meg som sitter igjen her i molde.

Maren N. sa...

Linnéa! Jeg elsker bloggen din, og får nesten abstinenser de dagene du ikke blogger! Leiligheten virker kjempebra! Jeg ble lei meg da du sa at du kanskje skulle slutte å blogge, og desto gladere blir jeg hver gang du legger ut ett nytt innlegg. De dagene du ikke blogger, leser jeg gamle innlegg, for å ikke få for store abstinenser! Med andre ord, you make my day!

Anja sa...

kan vi gifte oss?

Leni sa...

I CANT SEE HERR you know what ON THE PICTURES!

Nei da just kidding!

laila sa...

lucky you, masse tjukkolade å kose deg med ja..skjønner ikke at du ikke vil ha den selv? tjukkolademunchies etter ei real fyllekule er skikkelig farlig bra for kropp og samvittighet..eller..samvittigheter kommer mer sånn snikende dagen derpå da...

Leni sa...

Oh and btw do you ever get nasty comments... when it comes to me... I have max 5 readers and lets say at least one nasty comment a week!

Anonym sa...

veldig fin leilighet..

Kari sa...

Utrolig fin leilighet! Som å komme til himmelen, kan jeg tenke meg :)

Julie sa...

Nidar, please? Gimme? Du får en øl.

Sophie sa...

løøøvin' it

christina aas lauritzen sa...

Jeg likte ikke innredningen deres, men for en utrooooolig nyyydelig leilighet. Liker veldig veldig veldig :) Heldige.

Anonym sa...

NYDELIG leilighet!

Anonym sa...

Queen Linnea, kan jeg værsåsnill få sjokolade fra deg?please:)

Ida sa...

guri, linnea, jeg kjennerække, men jeg er glairæ. Så vet du det. Si fra om du trenger place to crash i London

Anonym sa...

Drit fin lysekrone!

SA sa...

Takk, Linnéa. Det blir liksom ikke skikkelig blogg uten bilder av nydelige deg. Fin leilighet også.

Ellen Marite sa...

du har en NYYDELIG leilighet! jeg er IKKE sjalu.

og NEI, ingen konkurranse. da kommer jeg til å delta, og det er ikke bra. jeg spiser nok drit som det er på jobb (Esso...)

HANNE.SK sa...

Kjør på med sjokoladekonkurranse :-D

Anonym sa...

Flott leilighet. Er litt bekymret for den moppinga uten klær - med så lite gardiner i leiligheten :-)

Anonym sa...

HVOR I OSLO BOR DU?????

Anonym sa...

Jeg har neste ikke turt å si det engang, men jeg er sååå glad for at du tok med oss til oslo! Ikke ikke slutt for dette er så gøy haha

Marita sa...

Holy crap on a cracker. Hand over the chocolate!
Ellers står jeg fremdeles på mitt om at du bør bli pensum innenfor fysikk, da er jeg sikker på at strykprosenten vil bli mye mindre. Mohahah.

Bente sa...

Jeg er veldig glad for å fått være med til Oslo :D Jeg ser du har sånn fin takhøyde, men vær obs: det er avhengighetsdannende. Fra nå av vil du aldri kunne bo noe sted med mindre enn 2,5meter under taket...

Marte sa...

Jeg vil ha!!

Tone Eline sa...

Ser ut som en veldig fin leilighet dere har fått dere :)

Ada sa...

Kjempe fin leilighet! Så heldig dere er: ) Jeg er veldig glad for at vi fikk bli med deg til Oslo, bloggen din er fantastisk!

Ada sa...

Kjempe fin leilighet! Så heldig dere er: ) Jeg er veldig glad for at vi fikk bli med deg til Oslo, bloggen din er fantastisk!

Marie sa...

sv; Nei, jeg bare sa du liknet :P Rundt øynene og munnen og sånn. Iallefall slik jeg husker henne, heh :)

Anonym sa...

Du ligner BLAIR WALDORF på det nederste bildet :-)

Julie sa...

hei Linn:D

Kunne du sendt meg en pose elns av sjokoladen ?? stor fan av deg <3 !
Sender deg lett min adresse !:)

Hilse Julie<3

Maria sa...

SÅ BRA at du fortsetter blogginga i Oslo :D

Nøve sa...

Sjokolaaade!

Fin leilighet btw. :)

Monica sa...

Elsker leiligheten! Ja takk, jeg tar gjerne litt sjokolade :D

Kamilla Ødegaard sa...

Jeg vil gjerne overraske bestevenninna mi med sjokolade!!!!! Ho elsker sjokolade :)Velg meg!:)

Vanja sa...

Jeg vil gjerne vinne sjokolade :D

Kjempefin leilighet! :) Hva betaler dere i måneden?

Blomp sa...

Så fint dere har det:)
Morsom du er! :D
Ps. Jeg og lade er bestevenner;)

Anonym sa...

d va en kjempe fin å lys leilighet.. ¨du e gøy å.. i bare følte i måtte komentere =) !

wine-fueled narcissism sa...

å fy fader nå fikk jeg lyst på sjokolade. kan du ikke sende meg en pose eller tre? jeg fortjener det. æresord! jeg er medlem i "astronomer mot orddeling" og dytter med vilje folk som presser seg inn på trikken før andre har gått av.

jeg gjør verden til et bedre sted!

Bluefairy sa...

Siden jeg er singel, og blakk, synes jeg du kan sende meg herr sjokolade!

Fin leilighet!

Anonym sa...

Du ligner sykt på isabel lucas:D

Wilde sa...

Jeg trenger sjokolade!
Kjempeflott leilighet, forresten.

Lisa sa...

Utrolig fin leilighet! JEG VIL HA SJOKOLADE =)

gkjlukæ sa...

åå:)

Sandra sa...

Jeg kan med glede få sjokolade i posten :))))

Sandra sa...

Jeg kan med glede få sjokolade i posten :))))

anniken :) sa...

nice place. jeg vil også flytte ut.

Juliana sa...

Helt utrolig flott leilighet , hadde lett kunne bodd der:D

Safia sa...

Du burde ha sånn sjokoladekonkurranse, fordi jeg elsker sjokolade og jeg vil vinne. HEHE.

Anonym sa...

Du er noe av det peneste jeg har sett ! WOW

- Lucas

ingrid sa...

sjokoladekonkurranse er DIGG! ha det!

Irene sa...

Du er så digg!

&&; Leiligheten var knall flott :-)

Vilde Kristine sa...

Kjempefin leilighet!
Melder meg frivillig til å motta all sjokoladen:)

Maiken sa...

SJOKOLADEKONKURRANSE hadde vært kult! jeg er glad vi er med deg til Oslo:D

karolinems sa...

Jaa, del ut sjokoladen ! :D
du er herlig

mariamor sa...

heia kor stili! Æ VIL HA SJOKOLADEEEEN<3

Ingrid sa...

i like!

Ida HL sa...

Fin leilighet! :-)

Anonym sa...

Linneá, du er awsome. kom med innlegg litt oftere da ! digger deg. Og hva med spørsmålsrunde ? :D

Anonym sa...

Jaaaaaa! Du MÅ ha konkurranse på sjokoladeg! Hadde jeg vunnet 6kg sjokolade hadde jeg vært i himmelrike, og invitert mine to andre bestevenninner på sjokoladekveld hver mandag, da ser vi nemlig Lipstick Jungle sammen :) <3 Du MÅ ha konkurranse!

HIlsen Marie :)

Anonym sa...

Jaaaaaa! Du MÅ ha konkurranse på sjokoladeg! Hadde jeg vunnet 6kg sjokolade hadde jeg vært i himmelrike, og invitert mine to andre bestevenninner på sjokoladekveld hver mandag, da ser vi nemlig Lipstick Jungle sammen :) <3 Du MÅ ha konkurranse!

HIlsen Marie :)

Ida Bianca sa...

Det er nå jeg skal si jeg IKKE synes noe om at du skal ha konkurranse om all den sjokoladen. MEN. Jeg synes du skal ha den konkurransen om sjokoladen jeg.. Skal prøve å la vær å delta. Ehem.

Bra vi fikk bli med deg til Oslo! :)

maja sa...

fiin leilighet. angående sjokoladen, for å gjøre det enklere for deg selv kan du jo - i stedet for å ha en konkurranse - bare sende hele eska til meg med det samme :)

Anonym sa...

Det nederste bildet av deg var VAKKERT. Du burde bruke det i headeren, det røper din "lure" personlighet i større grad enn det bildet du har i headeren nå...

Fin blogg:-))

Prinsæsse Kristin sa...

digg leilighet! Send meg sjokkis! I like it alot!

natalie sa...

love your flat! looks great.

Anna Regine sa...

Så fint det var! Jeg likte veldig godt kjolen din :)
ooog jeg foretrekker Freia!

Hanne sa...

Digger den lilla kjolen!! :D

Amalie sa...

Steik so heldig du skulle ver da! Nidar favoritter, nammmmm. HA KONKURANSE :D

Den kvite kjolen satt som støypt på deg.

Anonym sa...

Jeg er veldig glad i sjokolade :- ))

katja sa...

drit i sjokoladen, send meg herr drill!

Christina sa...

Er så fint når leiligheter er høye under taket :) Du ser smashing ut som alltid!

Anonym sa...

:D Uff,jeg ble skamfult glad når jeg leste den siste linja. Man kan faktisk ikke gjøre annet enn å digge deg,Linnéa ;P

Astrid sa...

Så bra vi har fått bli med til Oslo! :-) Synes ideen om å dele ut sjokolade var god, jeg :-) Er en svoren Helnøttfan, dessverre, men alt annet sklir ned, det også...

iszting sa...

hvorfor konkurranse?

klart at du maa sende sjokoladen t meg siden jeg ikke bor og ikke skal bo norge og dermed er den eneste som ikke kan kjoepe den slags.

Anonym sa...

Men du er jo med på bilde, Linnéa! Til høyre der!

Silje sa...

Du er utrolig pen, Linnèa!

Marte sa...

Kjempefin leilighet! Ja, ha konkurranse på sjokoladen! Eller bare gi den til den som har komentar nr 151!

Anonym sa...

HVOR ER BELTET FRA?

Anonym sa...

Du er genial!

hjertevill sa...

Leiligheten er nydelig! Hvor stor er den?

Anonym sa...

VI VIL HA SJOKOLADEEE < 3

Jakob sa...

Hallo!

Fant bloggen din i dag. Hekta allerede. Måtte til og med laga ein egen blogg for da ser himla kjekt ut.

Ps. eg kjem til å kjempa for sjokolade men alt eg har. Evt bytta den mot ein my little pony.

e sa...

veldig bra! :)
måtte stå opp halv 6 i mårres, og var sjeleglad når jeg så at du hadde lagt inn nytt innlegg da jeg kom på jobb! :) flott at du tar oss med til oslo! me like!
Herr drill og Herr sjokoladeske tok seg godt ut på bildene må jeg si ..

Anonym sa...

MIN HEFTIGSTE IMPULS NOENSINNE.
Skal til stocholm i morgen og se lykke li og MGMT. Slenger meg på bussen i kveld. tilsammen blir det 862 kr. Virru være med meg?

Cecilie sa...

Så fin leiligheten din er! Ler meg ihjel av skrivemåten din, du er helt sinnsykt god på å formulere deg.

Du må gjerne la meg vinne sjokoladekonkurransen, jeg er syk og dør etter noe godt å spise på! Haha.

Ha en fin dag videre:)

http://ceccbecc.blogg.no

Anne sa...

Litt ros: Det som er kult med bloggen din er at du skriver litt mer "old school" enn alle disse "nye" mobilkamera-fjortis-bloggene som har poppet opp de siste par årene. Før i verden, da det var nettdagbok.no og Vampus og Røverdatter og Mihoe som var saker, var blogger mer kvalitetsstemplede og underholdende og mindre "hei ser hva jeg har på meg i dag", og det er den sjangeren jeg foretrekker. Kudos for at du har eget domene og greier - det er det lite av for tida!

Anonym sa...

Så fine kjoler du har, hvor er de i fra? :D

Helene sa...

Del sjokoladen ut til den peneste bloggleseren din eller noe. Da er det hvertfall en sjanse for at jeg vinner!

Sunniva sa...

Fole fint

SusanneKarlsen sa...

fin leilighet :-)

Gina sa...

Seeeend meg sjokolade! :D

ellen marie sa...

den sjokoladen hadde gitt kjempe mye glede!

ps. du er veldig, veldig morsom :)

Istre sa...

hallo. sjokoladen må du jo selge. du kan ha en slik en salgsblogg? viktig å tjene penger på bloggingen.

puddy sa...

digger bloggen din!

jeg har konkurranse på bloggen min nå, der kan du enkelt vinne goodiebag.

www.luksusdyret.com

Anonym sa...

kjempefin leilighet:D venter spent på bilde av rommet ditt:p

zathx sa...

liker leiligheten!
ilu

Vilde sa...

Jeg synes du har kjempefreshe kjoler.

Anonym sa...

"tilfeldigvis med" hahaha

Mette Marie sa...

ÅÅ jeg vil vinne å gi den til pappa!!

andrea sa...

jeg gikk fire MÅNEDER uten å vaske da jeg først flyttet inn jeg. det slo meg virkelig ikke at jeg burde gjøre det...

amalie sa...

Å, kjolene dine er så fine. Og leiligheten så kjempe fin ut:)

terese sa...

HURRA! Var lettere livredd for at du skulle forkaste oss.. Skriv meeeeer, you make my days!:) Btw hvor er kjolen på øverste bilde fra, jeg må jo ha lik.

Anonym sa...

lever du bare på den lakerolen og epler? :) bare lurer altså..

Anonym sa...

Kjempefin leilighet!
Synes virkelig at du bør kjøre en konkurranse på sjokoladen! :D

Nugget:) sa...

Right, løsningen på alle dine nidar-problemer; ta med deg den fanden-i-volds store boksen, og hopp på en buss\trikk\sykkeldrosje (hva faen vet jeg om kollektivtransport i Oslo) som tar deg til det nærmeste sykehuset. Ta heisen til en random avdeling, og finn personlrommet. Pleieren som møter deg blir altså overrekt alle kalori-bombers mor, med en kjapp sånn; "Jeg-syns-dere-gjør-en-så-viktig-jobb-som-så-altfor-få-verdsetter, så-her-er-litt-til-de få, underbetalte pausene deres" replikk. Vel hjemme kan du sette deg vel til rette med et glass pepsi og tenke på de ukjente du gleda, det faktum at du ble kvitt all møkka på EN gang, at du ignorerte alle egoistiske blogg-stalkere, OG; at du ved en slik gjerning skaffer deg god karma til godt over jul. Jaaaa....? Vinn-vinn situasjon!

Mvh
Nugget:)

Hanna sa...

headeren din <3

Linnéa sa...

nugget: uaktuelt. det er som å be hitler om å ligge med en jøde.

den hvite kjolen er hjemmelaget, og den rosa er fra VILA.

takk for hyggelige kommentarer, jeg må prøve å fordele litt sjokkis forstår jeg.

:] sa...

Kan du være så snill å gi meg sjokoladen?
:)

maria sa...

skjææmpefin leilihet. jei vill åsså ha sån.

Linn sa...

Hvis du skal gi bort sjokoladen, så har jeg innmari lyst på! Fortsett med bloggingen Linnea, loveu

Prinsesse Anita sa...

Jeg tar gjerne sjokolade!

Anna sa...

Noen som sa SJOKOLADE?
Sjokolade er mitt liv, la meg leve? :-)

Hvis du føler for å premiere min ufattelig gode fantasi eller anything, mail meg så får du adressen min ;)

charlotte sa...

JA til sjokoladekonkurranse :D

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt den hvite kjolen? :) du har på deg en svart jakke utenpå på bildet :)