28. aug. 2009

Jeg skal forresten stemme Frp.

Nå som vi endelig har fått en elektronisk gjenstand som faktisk virker, er Lise i ren lykkerus. Uheldigvis er den elektroniske gjenstanden en TV, noe Lise bruker til å FØLGE VALGKAMPEN... I går gikk jeg så langt at jeg faktisk ROPTE at jeg ikke orket å høre på Jens Stoltenberg etter en lang dag på jobb, men da ble Lise faktisk sur og ba meg gå på rommet mitt.

NEI? Jeg har faktisk ikke internett på rommet mitt! Det er så vidt jeg har internett når jeg balanserer Herr Dell på knærne i sofaen - så jeg har tenkt til å steine både GET som ikke tar telefonen og naboen som slår av og på internett.

Jaja. I dag tenkte jeg egentlig å lage et "time for time"-innlegg, men jeg sparer det til en dag hvor jeg ikke skal stå opp klokken 5. Det kunne ha blitt en lang prosess for dere.

Men jeg begynte, da. Dette er et typisk Linnéa, å komme kronisk 5-6 minutter for tidlig til absolutt alt når det er 20 minusgrader ute. True story.

Ellers er det mange som lurer på hva jeg jobber med! Eller, det er faktisk ingen av dere som har spurt meg om det, men jeg forteller det likevel, siden jeg regner med at alle lurer på det. Jeg baker ALLE brødene og bollene på Ultra.

Og i går! I går glemte jeg nøkkelen til skapet mitt, og jeg måtte samle uniformsdeler fra randoms. Jeg fant blant annet en kjempelang bukse og et par flotte tresko i størrelse hest/39. GJETT om jeg drar menn på jobb, da.

Og i dag dere... Jeg må krype til korset. Jeg husker at jeg la ut om alle taperne på Bunnpris som kjøte First Price-produkter, og lovte dere at jeg aldri skulle ty til sånn DRITT. Men finanskrisen har nådd meg, og jeg har kun spist knekkebrød og epler hele uken. I dag tenkte vi å unne oss en middag på min regning, og da bare ble det sånn.

Og jepp, jeg sitter på dataen mens jeg spiser taco.


Men Hello! Hva synes dere om den nye headeren min? Ja, jeg har bare paint, men noen ganger er det enkle ofte det beste.

Spesielt når jeg ser hva noen av dere sender meg innimellom:

omg

omg2

omg3

Det er greit at jeg liker gule epler, men jeg er faktisk ikke funksjonshemmet. Jeg SER at dere vil gjøre narr av meg.

Hvis noen likevel vil prøve seg på å lage en bedre header enn det jeg greide i paint, kan dere eksperimentere med dette bildet, UTEN å legge til epler, og sende det til linnea90@gmail.com

126 kommentarer:

Camilla sa...

LOL, elsker headerne.
Hvorfor så i mot First Price??
Fikk utrolig lyst på gule epler nå...

haha sa...

wow, burde nesten skjønt at du stemmer Frp..

Anonym sa...

Hvis FrP vinner valget, bør du nesten venne deg til First Price-mat. Hahah

Yummy sa...

Oj - nå ble jeg litt skuffa over deg. FrP? Seriøst? Det er bare uvitende ungdom og halvgamle kjerringer med grilldress og rullings i lomma som stemmer FrP.

De lover gull og grønne skoger all over, men; hvordan i all verden skal vi finansiere alle godene vi skal få? Nei, si det...

ingrid sa...

Den øverste headeren var jo PISSEKUL!

stem høyree:D:D:D mange av de samme meningene som frp, bare mye bedre gjennomført :)

Marte sa...

hahah, headerne made my day!

Anna Regine sa...

Hahaha, vakre headere.
Ikke stem Frp, da!

wine-fueled narcissism sa...

Det enkle er ofte det beste ja. Jeg likte headeren din! Brødene på Ultra er konge da, godt jobba! Hva kan jeg som ikke tåler gjær spise? Har dere surdeigsbrød?

pernille sa...

HAHAHAHAH, headerne! Jeg dør.

Nina sa...

Du burde bruke omg2 eller header 2 da :)

Jenny sa...

hahahah:D du er genial!

Jenny sa...

hahahah:D du er genial!

Marita sa...

Hahahaha, den øverste headeren tok kaka!

Mrs. Bananahammock sa...

Du må jo bruke den øverste headeren, FFS! Ikke et Blondinbella-aktig posebilde (selv om kjolen var pen). 10 kr sier at du ikke kommer til å stemme på noen, btw. :D

huilei sa...

Liker headeren! Og jeg er helt sikker på at du ikke stemmer FrP, eheheh.

Marianne sa...

Kjempefint bilde ihvertfall!;)

Tone sa...

Hurra for Paint, jeg likte headeren! Men jeg tror ikke en dritt på at du stemmer FrP, tror du er smartere enn som så.. Jeg bruker 39 forresten, takkskarrufaenmegha;-)

Anonym sa...

kjøper du mye klær på internett eller? Syns du har så mange kjoler og andre klær som jeg ikke ser i vanlige butikker.. Gidder ikke å spør for hvert innelgg hvor er den kjolen fra også for veit du ikke svarer anyways;)

joakim sa...

Omg og omg3 var serr OMG lizzm!!!

Mariel Alexandra sa...

hmm.. Du vet at Frp vil legge ned lånekassa?

Anonym sa...

Greit å være lei valgkampen, men please, IKKE stem Frp!!!!!!

Ellers må jeg bare si at jeg elsker bloggen din!

Tina sa...

epler er gule, frp er blå.
headeren var fin og det er herr. dell også.

Karina sa...

det er den feteste headeren jeg har sett

Anonym sa...

off.. du må ikkje stemme frp

elise sa...

Jeg elsker kjolen din!!

Barbro Andersen sa...

Men da tar jeg bare en av headerne dine, siden ingen gidder lage til meg? :)

Jeanette Larsen sa...

Skal du stemme frp? Leste gjennom hele innlegget for å finne et svar på det jeg:S

Det var veldig fint bilde du brukte av deg i headeren laget i paint:)

Marte sa...

Hvis dere skal ha internett fra Get kan dere bare gi opp med engang! Belive me!! Jeg har prøvd, og det tok 3 mnd før vi ga opp og måtte avsluttet hele abonnomentet og sende skriftelig klage, fordi Get ALDRI tok tlf slik at vi kunne få hjelp!! Vi valgte telenor istede:-)
Knall blogg forresten!

Yummy sa...

Jeanette: du må lese overskriften....

Thelilse sa...

omg2

Thelilse sa...

Så ikke eplet på omg2, så ikke eplene på omg heller for den saks skyld.. Men omg2 uten eple, ville jeg valgt. Men sånn ellers likte jeg den du har bedre enn noen av de tre.

Anonym sa...

Den nye headeren din no var jo utrulig enkel og fin da :) Som alle dei andre har vert :D

Marie sa...

Så fine headere!

Sara Marie sa...

Grefsen trikken! Jeg bor på Grefsen :D hehe

Du ser veldig ut som Emil i lønneberget, på det bildet hvor du sitter på den bruskassa på Ultra! Haha

Jeg syntes omg1 headeren var tøff

Kine sa...

Fint bilde!

Cathrine sa...

SENDTE EN HEADER TIL DEG JEG hehhhhh

Gro sa...

I dag var spesial loffen på ulta alt for mye stekt! Den så ut som grovbrød ca.. får ikke håpe det var du som hadde svidd dem.
First Price juice'en produseres på Lerum, så vist ikke du er helt embalasjoe fiksert så skal smaken være den samme som lærums juicen ;-) Men er jo sykt stygg embalasje igrunn...

Anonym sa...

den grønne var jo fin då!!

Anonym sa...

Hva faen stemmer du Frp for? Hvis du er seriøs har du nok mistet min respekt for deg.

Anonym sa...

Syns den Omg2 var fin, jeg :)

Anonym sa...

Håper du mener du skal stemme FrP jeg:) Det skal jeg og. Vedder på at mange her ikke har peiling på hva frp står for en gang. Men siden alle andre hater partiet, så er jo det fett og man må jo nesten gjøre det sjæl.

:))))))))))

Sandra sa...

Haha Linnea! Du er en artig skrue:) Den første headeren du har fått tilsendt likte jeg veldig godt, litt morsomt at noen erter deg for de gule eplene, men du lever jo tross alt på dem da!

:):)

martine sa...

Hvilken Ultra jobber du på? :)

Ida sa...

Du må gjerne skrive mer om jobben din hvis du tør! Lille venn!

Anonym sa...

FRP? Hva i alle.... 1-april spøk altfor sent?

Ida♥ sa...

Likte headern din nå!

Anonym sa...

øverste var så bra!

hahahaha, gule epler xD

ine b. sa...

^^vel, jeg tror de fleste vet hva FRP står for..De fleste vet det handler om andre ting enn å sende asylsøkere til kina, billigere alkohol og bensin. Betyr det at de har ordentlige saker at de er et anstendig parti? Det synes jeg ikke. Økt privatisering og såpass dårlig finanspolitikk fører Norge tilbake til Legoland i løpet av deres periode. Men da har i alle fall opposisjonen noe reellt å klage på. djeez

SA sa...

Jaja, du får stemme hva du vil, det er et fritt land. Håper bare du har satt deg inn i sakene og ikke bare stemmer Frp fordi det er kult. Mange fine bilder, nice Linnéa :)

Malin sa...

Frp. Jeg dør.

Anonym sa...

mistet respekten for henne? grattis, rødstrømpe. kjøp deg analkuler og let etter demokratiet i restene som følger med ut. PEACE

Tiril Springsteen sa...

VÆR SÅ SNILL og bruk den øverste headeren! Det er det fineste jeg noen gang har sett.

Louise sa...

Omg 1 og 2 var jo kule daaa.

Bente sa...

Kan man legge til Pepsi MAX logo?

Jojoo sa...

Ok nå lo jeg faktisk høyt. Jeg døde av de headerne!

Ina sa...

hahahah jeg trodde eplet på omg2 var et telys! Deet var morsomt...

Håper for guds skyld du ikke stemmer FrP. Det blir såfall mer First Price og finanskrise og alt du irriterer deg over minus korps! Eller jo, det blir det og, for de andre partiene har lagt ned veto mot kulturpolitikken deres.

KONKLUSJON: Hør på Lise.

Elise Bahía sa...

LOL!
herregud for et innlegg<3

Anonym sa...

Bare vent til det virkelig blir 20 minus i fuckings Oslo.
Og FRP?
Skjerp deg.¨
INgen stemmer FRP med mindre man er DUM og/eller kommer fra et teit mongested som MOLDE....

Anonym sa...

haha, whaaat? Jeg bare vet du er ironisk når du sier du skal stemme frp! Si at jeg har rett, ellers tror jeg nesten jeg blir nødt til å slutte å lese bloggen din...

Anonym sa...

Skal stemme Frp jeg også, vet vel egentlig ikke noe særlig om parier osv, men tok en slik test på internett som viste jeg var 80% enig. omg2 var søt da ;=) hehe

Anonym sa...

omg2 headeren var jævla stilig haha

Susanna sa...

He he, digger den nye headeren din eg!
Men min er mykje tøffere, den er også lagt på paint ;-)

Tina Erica sa...

Haha, den første headeren med deg med gevær var jo helt knallbra da! Digger deg!

Jonas sa...

Hehe, du er morsom! Headeren er kul den og :)

Mattips - spis kyllingfilet eller scampi - får en kilo til en hundrings ;)

Oda sa...

FRP? why??

jeanette sa...

Herregud, folk må da få stemme hva de vil. Blir for dumt og barnslig og si "nei da leser jeg ikke bloggen din mer assaaa" Kjenner jeg Linnéa rett kødder ho for å provosere, men :P

Anonym sa...

Kjolen du har på deg på headeren din var jævli fin!: D

Christine sa...

Jeg liker headeren, og jeg liker jobbantrekket!

Ingvild sa...

Jeg håper for gods sake at du bare kødder når du sier du skal stemme FrP, du er smartere enn som så..

Lave skatter og avgifter fører til liberalisering av enkeltmennesket, men i praksis at vi må begynne å betale store summer f.eks. å gå til lege, gå på skole, skolebøker, tannlege, sykehus, osv. Så med andre ord er det de rike i samfunnet som vil klare seg.

Og jeg har ikke engang ord for greia med at de skal kutte milliarder i internasjonal bistandshjelp. Heriblant 300 millioner til FN. Jeg mener, hva faen? De skal kutte bidrag fra lånekassen til studenter, bidrag til kulturytere, samt legge ned Sametinget.

Jævla naive egoistparti.

Gyda sa...

Hahaha, du er ekstremt morsom :D TAKK!

Anonym sa...

HVOR ER BELTET FRA??? på den lilla/rosa kjolen!

sdeee sa...

haha, den øverste va jo genial da:p
Men den du har no e best vill i sei:)

Camilla sa...

Likte utrolig godt header nr 2 :)

Anonym sa...

Headerene var jo ikke så ille da.. Syns ihvertfall header nr 1 var tøff!
Men, headeren du har nå var jo flott den da! Less is more, sier bare jeg:)

Anonym sa...

Go FrP. Stem i vei :)

Vilde sa...

Haha, du er og blir genial.

Marlene sa...

enig, det enkle er ofte det beste ;)

Anonym sa...

haha, du e helt rå t å skrive :) Ler me nesten ihjel hver gang i les bloggen din ! Stå på Linnéa ;) Digga d !

Anonym sa...

Konge at du stemme Frp ;) FRP e bra! Tørr å stå på det dem meine + dem hold alle utlendigan som snylte på staten hjemme i sitt eget land...

karianne sa...

lurte bare på om du seriøst stemmer frp? eller om det er ironisk, typisk deg det og!
men hallo jeg eeeeeeeeeelsket de headerne da heheheh. faen de var morsomme

vidaandrea sa...

Jeg stemmer for omg2 - den var nydelig! :)

Anonym sa...

Digger deg mer hvi du stemmer FRP jeg, de som er så trangsynte at de enda sitter igjen med den klisjèen om grilldresser bør virkelig oppdatere seg litt på samfunnsfronten. Anbefaler virkelig også at dere går skikkelig igjenom FRP sin politikk før dere uttaler dere. Ja- de vil legge ned lånekassen, men de vil tilby en enda bedre ordning! Begynn å engasjer dere litt mer og gå ned i dybden før dere kommer med så talentløse utsagn

Silje sa...

Omg2 var jo hilarious! Cool!

Du er cool!

Bluefairy sa...

Den øverste headeren var jo dritkul da! :-D

Linnéa sa...

blablabla politikk blablabla. jeg stemmer hva faen jeg vil.

Yo sa...

Heldig for Siv Jensen at hun har klart å prate noen trill rundt i hvert fall ;-) Jada - alle stemmer det de vil. FrP har en lang liste på partiprogammet som de aller fleste av oss sånn ved først øyekast selvsagt er enige i.

Problemet er bl.a. bare hvordan FrP skal finansiere alle godene vi skal få. Noen som har hørt om å gi med den ene hånda og ta igjen med den andre?

Men; vi har fritt valg i dette landet så alle må selv google seg frem til hvilket parti som fortjener stemmen. (NB: valg-testene på weben bør man være forsiktig med å trekke slutninger fra)

Anonym sa...

De stemmer hva De vil, men en vil herved meddele Dem om at de har mistet status som genial - og er heretter kun å betrakte som delvis genial.

Beklager på det sterkeste.
Mvh F.E.

Thea sa...

Bortsett fra at du stemmer Frp er du helt rå!!! ;)

keep us updated!

Maren Måkelatter sa...

Du er jo så usympatisk at du bare må jo stemme FrP! Men det er greit, jeg liker'æ allikavæl. Dessuten er du den eneste av de større bloggerne som har humor.

Anonym sa...

frp? liker deg ikke lenger.

ingrid sa...

fleipete!

I like it

Anonym sa...

håper og tror overskriften er kødd

please

Anonym sa...

fyfaen så pen du er

Anonym sa...

Headerne var drit kule da :D

Anonym sa...

Du stemmer ikke frp,det er du for smart til.

Line sa...

frp? av alt det andre går du for FRP? herregud..

ida sa...

hahah, den første headeren var jo dritnice ;>

Yummy sa...

Headeren du har nå er fin (finere enn den du hadde før), men headeren omg var just perfect - den var helt DEG.

Marie sa...

Bildet var nydelig :-)

Margrethe FL sa...

Den nye headeren din var nydelig :)

Anonym sa...

FrP? OMG! Bitch betta spend less time with Lars Tangen!

Arma sa...

jeg har ikke noe header til deg:( har du til meg?
(jeg drar imorra. panic. bli med.)

Leni sa...

Frp????? No more cozy movie nights for us to put it that way!!!!

Was it good yesterday? I have been at home... good times!

Maren sa...

Ah, fint. Jeg må faktisk lage en header nå- :)

Kristine sa...

Haha, spesielle headere :p

Anonym sa...

hvorfor skal du stemme frp?

Anonym sa...

jeg syns nå den øverste av headerene er veldig deg!

Anonym sa...

Jeg skal faktisk innrømme at jeg noe provosert av overskriften, men etter å ha tenkt meg om måtte jeg le. Burde kjenne deg godt nok nå, etter et år med bloggen din.

Anonym sa...

Frp SUGER! bare folk som er treige i hodet stemmer FRP. why?

Tone sa...

Morsomt den der med FrP.. :)

Johanne Grov sa...

Du må jo bare bruke den øverste headeren!

Henriette sa...

STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP <3

Henriette sa...

STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP <3

Henriette sa...

STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP STEM FRP <3

Maria sa...

hahaha for noen fantastiske headere. folk er flinke!

Monique Lund sa...

Å herreguuud, jeg ler meg skakk ihjel - på jobb! Sjokkerte kollegaer lurer på hva jeg driver med - jeg leser jo bare bloggen din! Du er så utrolig vittig Linnea - ALDRI - ALDRI slutt å blogge! :D

Kristin sa...

Digga den første omg-headern!

Anonym sa...

Vwlsig fint bilde, og dermed header å _)

Anonym sa...

jeg jobber også i bakeriet på ultra! ja til landsfest for alle ultra ansatte

Tone Eline sa...

fin ny header:) Mer kreativ enn min i hvertfall.. og min fortsetter nok å være sånn en stund framover også!

martine sa...

Haha - den headeren med geværet var jo genial da!

Margrethe sa...

http://www.youtube.com/watch?v=V0-gMzR41NY

enjoy!

Silje/blee sa...

Den første headeren var jo genial! Men den du har nå,var fin den og da:)

Anonym sa...

Gud jeg blir diretkte KVALM av alle som reagerer på hva du skal stemme! Jobber på en KOMUNIST cafè selv, og alle de ekle rødstrømpene med buttons og cortado irriterer meg med politikk snakket sitt. Det er ytringsfrihet og demokrati for at alle skal stemme hva de vil ;) Men jeg vet at du gir faen i hva andre synes, og det digger jeg ;)

Anonym sa...

SKJERP dere! Få opp øynene og se hva som skjer med landet vårt. Vi forsvinner i alt innvandringspakket! Dere kommer til å stemme FRP dere også når venninnene, døtrene, mødrene og søstrene deres er voldtatt og nedverget av muslimene.

Anonym sa...

Den andre headeren (OMG2) var egentlig kul :)
Men den du har er egentlig finest, men hvis du ikke har noe annet redigeringsprogram enn paint kan du bruke www.picnik.com veldig enkel å bruke og helt gratis.