9. aug. 2009

Jeg vil dø

Jeg savner mamma. Jeg savner Bunnpris, og jeg savner fjellet. Jeg flytter tilbake til Molde igjen. Neida, men hallo! Jeg er så lei av meg selv, jeg visste ikke at det var så vanskelig å bo sammen med meg.

I går natt måtte jeg for eksempel betale 150 kroner i "bot" fordi jeg valgte å brekke en gren av et gigantisk plasttre de hadde inne på et utested. De holdt meg faktisk FAST og ropte at de skulle ringe politiet fordi jeg tok en liten del av treet deres. Så nå har jeg altså en nyttig gren hjemme.

ELLERS har jeg ringt hele telefonlisten min IGJEN, til tross for at mobilen faktisk er ødelagt og jeg ikke ser hva som foregår på skjermen med mindre jeg står i flomlys.

Dog et litt eldre bilde, men føler at det illustrerer poenget mitt. Anders var en av de heldige som IKKE tok telefonen.

Sånn har vi det:

Eller, sånn hadde vi det i går. Nå har jeg det sånn at jeg lett kunne ha skutt hvem som helst.

Og hvis noen lurer, sånn har THOMAS GJERTSEN det:

Bildet er tatt fra min egen sofa, jeg bor jo nesten i Hollywood!
(Her om dagen så jeg til og med Julie fra Hotel Cæsar også.)

Jeg hørt at det er Antony and The Johnsons-konsert på operahustaket i kveld, og personlig håper jeg alle publikummerne regner i hjel og dør.

MEN, jeg skal selv gratis på Øya hele neste uke og anser meg selv som relativt heldig. Er det noen av dere som skal?

65 kommentarer:

Martine Osbakk sa...

skal ikke på øya men hadde veldig lyst ;$ er i oslo nå så ! syntes det er litt lite blogging i det siste linnea :-( vet at blogging ikke er lyste i livet ditt ; men plis ! er jo innom 30 ganger om dagen :$:$

MARTHA I FARTHA sa...

Yes, oppdatering! :-D
Skal nok ikke på øya...

Anonym sa...

hahahahhahaha fy faen. du er så genial

Gina sa...

Måtte du seriøst betale 150 kr for å ha knekt av den plastgreia der??hehe:D

Anonym sa...

Arctic Monkeys skal spille på Øya. Jeg elsker Arctic Monkeys. Du tvinger meg til å hate deg, Linnéa!

Marita sa...

hahahahaha! jeg ler og ler og LER! sånn plastgren har jeg også knukket av en plast-tre hos et utested. men jeg var smart nok til å gi den til en ukjent og stikke av FØR jeg fikk bot. Er det ikke gøy at man alltid blir påminnet HVORFOR man ikke skal drikke, dagen etterpå? Haha:p Bloggen din er herlig. Rett og slett.

Anonym sa...

snusarn wulff

huilei sa...

Jeg skal snike meg inn på telefonlista di bare for å bli ringt av en (blogg)schendis altfor tidlig om morgenen.

Jørgen sa...

Øya blir bra. Øya blir kjempebra. Marit Larsen blir enda bedre. Synd å høre om den traumatiske plastplantehendelsen. Men HVORFOR knakk du egentlig greinen?

Jørgen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristin sa...

fin kvist :D

SA sa...

Bloggen din er genial, Linnéa.
Du må aldri slutte å blogge, Linnéa.

Jorid sa...

Jeg skal! Jeg skal jobbe! Om du kommer i baren jeg er i skal du garanteeeert få avslag!

Mor sa...

Mamma savner deg også, her i syden til og med.

Eirik Andreas sa...

Jeg skal på Øya. Skal vi ta et eple i parken en dag?

Karoline sa...

Ikke bare meg som blir kleptoman i fylla. Fin plante da. Vel vært 150 spenn.

malene sa...

Jeg anser det også som veldig heldig! Jeg vil, men skal ikke! Hvem gleder du deg mest til å se? :-D

veronica sa...

Jeg skal ikke på Øya, men er derimot megen misunnelig på alle i hele verden som skal dit! Hvor er min festivalsommer liksom? Om du finner den, vær snill å si fra :)

Lene sa...

Hæ? Bot for det? Hm... Strange!

Fresht bilde av deg og Ida da! ;D

Veronika sa...

Du er genial, tvers igjennom!

iszting sa...

da jeg var ung og bohemian reiste jeg til venezia sammen med en vendine og faren hendes. hver pub, utested, osv. vi drakk en cola eller oel paa stjal vi glasset fra. likevel blev vi aldrig lagt merke til, for ikke at snakke om at blive straffet. paa tida at blive proff, linnéa!
(men linnéa, jeg har jo aldrig kjeftet paa dig. vi havde uenigheder (sandelig kan jeg ikke huske HVAD det var), men jeg ELSKER jo dig.)

Elise Bahía sa...

unnskyld meg, men gjertsen er HOT!!

Anne Marie sa...

Du er heldig som skal, jeg vil, men kan ikke :\

Anonym sa...

dette er 3 gang jeg spør. hva heter du på facebook?

Henriette sa...

Øya blir konge!!

auroo sa...

du e kul

Linnéa sa...

på facebook heter jeg ROLF HARALDSEN.

herregud, se på mobil-bildet for eksempel - der står det svart på hvitt.

Susanna sa...

Opp med humøret frøken!
Lily Allen kommer jo på Øya!
ka det går i!

June sa...

Haha, fantastisk bra bilde av deg og Wulff! Gratisbilletter du da, skal dit på onsdag og fredag jeg, dyrt nok det.

vanskapning sa...

Haha, måtte du virkelig betale for at du ødela bittelitt av plasttreet? Ooh Thomas Gjertsen er heit!

idawulff.com sa...

lånte du meg en ødelagt strømpebukse?! makan. ilu

- og den kvisten skal være med på hver eneste bytur!

Leni sa...

fix me free entrance and we will talk!

Anonym sa...

Jeg skal!
Men bare på torsdag:(
Har egentlig mer lyst til å reise på onsdag.

Kamilla sa...

Jeg skal!

tinekatrine sa...

jeg skal og! føler alle skal... og de som ikke skal har lyst. sucks for them!

Susanne sa...

Hahah! Jeg elsker å lese bloggen din, den er utrolig underholdende!

motemakeupmona sa...

Seriøst, 150 kr for det? Guri så kjipern!
Heldig som får dra gratis på Øya da!

Konkurranse på bloggen min forresten. Vinn produkter for Balm Balm!!

Sunniva sa...

Skal DU på Øya? Trudde kanskje du var ein slik stolt jazzfan og heller skulle på Oslo jazzfestival istadenfor. Med tanke på at du er frå Oslo altså.... Ja, eg er heilt seriøs!!!
Nei, men tilbake til seriøsiteten, eg skal sjølvsagt på Øya!

Sunniva sa...

Med tanke på at du er frå MOLDE, meinte eg. At eg kunne begå slik ein tabbe. Omg, I kill myself.

Anonym sa...

jeg skal, jeg skal:) Arctic monkeys for alle penga(som jeg betalte for bilett, mens du får gratis inngang:((()

Anonym sa...

Antony var bra :-p Han er så skjønn.

ingvild sa...

det blir øya!

Anonym sa...

hahaha :)

Vilde W. sa...

Hahaha, jeg bare ler av deg. Du er genial!

Anonym sa...

nei ;o

Tine sa...

Under en langweekend i et finsk skiparadis møtte vi på en ekkel dørvakt. Han nektet kompisen min inngang (han hadde bilde på legitimasjonen fra barneskolen, han lignet visstnok ikke nok på seg selv), så da måtte man jo starte med gjengjeldelsesaksjoner. Morgenen etter var hytta fylt med hundretalls bestikk, blomster/planter av ulike sorter, melketralle og noen paller. Men for all del, du hadde godt fangst du og.

CHRISTINAFRAAS sa...

hvorfor skal du GRATIS på øya? jeg kunne DREPT for å se arctic monkeys på torsdag.. jeg har nemlig ikke råd! MISUNNELIG!

Anonym sa...

i skal ikke. Meen du.. koffår ska du slutte å blogge? i ser den ikkjææ :(

Anonym sa...

Hvilke konserter skal du se på Øya?

Sara sa...

jeg skal på øya :D

Hanne sa...

Gratulerer med ny grein! Det kommer sikkert godt med i den nye leiligheten :)

Anonym sa...

seriøst, du er den råeste jeg vet om!!!
aldri slutt å blogg

Elise Bahía sa...

oi! haha, da kommer jeg og kjøper bolle!!

jeg skal ikke, og da blir du borte i ei uke? vi burde sees når du kommer hjem igjen:)

Elise Bahía sa...

NÅ føler jeg meg dum. ok... jeg vil date! vors snart? jeg gir et vink, jeg:):)

Benedicte sa...

Fy faen du er genial! :-) Sikler etter oppdateringer hver dag C:

Anonym sa...

Kan du fortelle hvorfor du er så imot lesbikse?? Manblir jo forelsa i personen og ikke i kjønnet.
Love love loveeeee

Arma sa...

HERREGUD, JEG ER JO PÅ TELEFONLISTA DI. HVORFOR RINGER DU MEG ALDRI?????

Helene sa...

ØYA!!

Tore på sporet sa...

hvordan har du fått gratisbilletter til konserten? :-D

Ida sa...

Skal ikke på øya. Gud, for en fin leilighet du har forresten. Ikke normalt for knøtt som deg å bo i sånne, håper du er klar over det, og setter pris på den. ;-)

Anonym sa...

indeed, den leiligheten er råfin!

Anonym sa...

du di hissigpropp:P gi oss mer å le tå!! hoho

Anonym sa...

Adamstuen!

Sonea sa...

Neimen, det er jo en Helene A. kreasjon du har på deg jo.

ingeborg sa...

hihih, julie fra hotel cæsar har jeg sett her jeg bor.
JEG BOR I ØDEMARKA !