19. aug. 2009

Live fra Oslo-Linnéa

I det siste har jeg hatt utrolig lite å gjøre etter jobb. Jeg har kommet hjem til tomt hus klokken 16, tatt på meg litt mer komfortable klær og gått ut. Dere tror kanskje jeg har trent, men nei. Jeg har faktisk vært på prisjakt på ulike dagligvarehandler, og resultatet er SJOKKERENDE. Hele ti kroner i forskjell på Fun Light Bringebær! Jeg sier bare: STYR UNNA Joker og Ica! I tillegg til å være überdyrt må man klatre bak i hyllene for å få tak i det man skal ha, slik var det aldri da jeg jobbet på Bunnpris! Alt sto alltid på fremste rekke!

I dag har jeg handlet på 4 ulike butikker for å spare mest mulig penger, og her er tabellen min:


Jaja. Til helgen kommer forresten kjæresten til Lise på besøk, og for å være helt ærlig skjønner jeg ikke helt at han tør når han vet at jeg bor her. Sist gang jeg møtte ham, kastet jeg undertøyet mitt rundt og ropte "brøstholder, brøstholder", mens gangen før det kastet jeg vann på ham og ba han dra seg til helvete. Utrolig rart at det er Lise og ikke JEG som har kjæreste forresten. Jeg lurer på hva JEG skal finne på, jeg.

Nei, nå må vi nesten ha et bilde av meg, før det blir alvorlig kjedelig.

Eeeellers - er jeg offisielt på Läkerolkjøret igjen. I går hadde jeg kledd av meg og lagt meg under dyna for å lese "Jenta som lekte med ilden", men MÅTTE stå opp og kjøpe Läkerol hos Turbanen. Turbanen er forresten mannen i kassa på Joker på hjørnet her, og kallenavnet stammer naturligvis fra at han bruker turban.


Til sist vil jeg bare gratulere dere. Etter at jeg ble omtalt på Norges mest leste blogg, hadde jeg over 12 000 unike lesere - oooog 31 kommentarer. Alltid like hyggelig!

Dere burde ha vært skutt.

157 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, Linnèa. Du er fantastisk!

Tonje sa...

Gjør ikke meg noe at du har lite å gjøre. Da blir det bare mer blogging, og det er alltid like moro å lese det du skriver!

Kristin Rødsand sa...

haha, du er genial!

Helene sa...

Fordi jeg er sær og stalker-ish spør jeg om du kan være så snill og legge ut last.fm-en din. Du hadde den et eller annet sted på bloggen før, og så har jeg så bra musikksmak at jeg liker musikksmaken din. ...Sååeh det hadde blitt satt stor pris på.

Og er det nå jeg skal henge meg på og si at jeg digger deg over alt på jord, etterfulgt av en milliard blunkesmil? Neh. MEN, jeg kan si med hånden på hjertet at du er Norges (les: verdens) beste blogger. Congrats!

Mona sa...

Jeg er ivrig leser av bloggen din og jubler hver gang du poster nytt innlegg! Og siden jeg vet du blir glad for kommentarene du får så får jeg vel endelig legge igjen spor etter meg! :)

Du er bare rå!! Fortsett å skriv slik du gjør. Desidert den beste norske bloggen!

kristinakh.com sa...

Sier meg enig i det siste der. Folk er så dårlige til å kommentere at det skulle vært ulovlig.

Hanne sa...

Du må handle på Rema 1000, alltid billigst, vinner alltid pristester;) Synes du har vært flink å oppdatere i det siste, bra du har lite å gjøre på! Du skriver veldig bra:)

Anne sa...

Må jo nesten skrive en kommentar når du gjør så jeg får skyldfølelse.................
Du er helt rå, dama!

MARTHA I FARTHA sa...

Det koster ikke mye å skrive en kommentar, så her skal du få en :-)

kimmy sa...

You`re my favourite. Helt ærlig - jeg er ca. dobbelt så gammel som deg (faktisk et par-tre år MER enn dobbelt så gammel faktisk!)og burde derfor selvsagt ikke ha særlig interesse av å sveive innom her i tide og utide - men vet du hva; du minner meg så innmari om meg selv da jeg var på din alder (heisan - det ble en lang setning :-))!!

Derfor synes jeg det er nummeret før dritbra underholdning å lese her. Kommer neppe til å være blant de som kommenterer mest (har tross alt barn på din alder så det kler meg ikke), men leser den gjør jeg. Og nikker gjenkjennende når jeg ser du stiller med den sinte geipen, ha-ha! Keep up the good work.

Maria sa...

Har du ikke sjekket på Rimi og Rema 1000?

Hanne sa...

Haha, du er så bra!

NATHALIE sa...

linnea, din blogg eier alle .
og jeg kommenterte, tAKK MEG !

Anne Marie sa...

Det er viktig å dra på pris-jakt, altså. Hater å bli svindla!

Anne-Marte sa...

Herregud!!! 39 kroner for Fun Light på Joker. Hva er greia der liksom? Er det ikke sånn at Joker sitt "slagord" er "De smarte sparer tid OG penger." Herregud, det er latterlig.

Silje sa...

Ikke dumt med tabell saken din der, å enda lurer jeg på hvorfor jeg går tom for penger når jeg handler på småkiosker som mix og slikt... Skal ikke være lett og være selvstendig med egne penger!;)

es sa...

åh, jeg er sikkert inne på bloggen din 5-10 ganger hver dag før det endelig kommer nye innlegg!

men, haha! Det er bra du tenker på økonomien :D

Men gule epler avhenger veldig fra merke til merke osv. synes du alle gule epletyper smaker like godt, og hender det noen gang at du rett og slett er misfornøyd og må kaste eplet?

Anna Regine sa...

Okay, da begynner jeg å kommentere. På hvert bidige innlegg fra nå av! Eller.. jeg skal hvertfall ofre det en tanke! Du er jo trossalt favoritt-bloggeren min!

Anonym sa...

Hva koster det på Ultra da? Der du jobber!

Tina sa...

Jeg loover å kommentere mer hos deg, men det er vanskelig, det er liksom ikke alltid du skriver noe man kan kommentere på :)

Anonym sa...

du skriver genialt, linnea.
jeg er fast leser, men kommenterer ikke så mye,
bare fortsett med det du gjør!

Tone sa...

Off ja, det er helt sant.. Jeg elsker bloggen din, og leser hver eneste dag, men det her er kanskje første gang jeg legger igjen en kommentar. Mens jeg selv sutrer over at de som leser bloggen min ikke kommenterer. Snakk om å møte seg selv i døra. Sorry, jeg lover bot og bedring!

Anonym sa...

du er bedre enn VOE :))

Kine sa...

Jeg vil ikke bli skutt.
Ha en fin kveld!
Hvilken Läkerol liker du best?

Linn Kjærstad sa...

Jeg digger deg!

Barbro Andersen sa...

Awesomeness <3

eli sa...

nææmmen så fin blogg8)

Anonym sa...

du er, og vil alltid være den beste bloggen i Norge!

elin sa...

fyttikatta! nå fikk jeg skikkelig lyst på lakerol.

når jeg var i tigerstaden sist var det en helt gal mann inne på bunnpris som sniffet på ALLE lakerolene. han klarte ikke å bestemme seg, det skulle du sett.

Anonym sa...

beste bloggen! :)

Jeanette sa...

Men du kan jo spare en del på å kjøpe gule epler på ica da!:)

Anonym sa...

10 kr forskjell på varer er jo i grunn sinnsykt!

Anonym sa...

SE! JEg legger igjen en kommentar :)

Så, da er du oppi 30 kommentarer. One more to go! :)

Leni sa...

Haha now I understand that message I got from you yesterday : "we must hang out soon" hahahaha...
My boyfriend is still in Oslo so I'm ditching everybody!

Anonym sa...

duu, er jo på 10. plass i blogglisten ^^ veldig bra ;D

terese sa...

I love you. Lest bloggen din i to år nå, hva faen for et liv har jeg?! Hehehehe du er dagens høydepunkt, opptil flere ganger. Om dagen liksom.

Marita sa...

Hahaha, du er bare... den beste!

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

hei:) tips til "bra" utesteder i oslo?

Ingvild sa...

Meeen har de ikke Rema i Oslo? (Det var et lurespørsmål, alternativt et retorisk spørsmål.) På Rema kan du garantert få kjøpt en måneds forbruk av gule epler til prisen av én flaske Fun Light på Joker.

CharlotteT sa...

du er hysterisk! det skulle ha vært flere som deg!

ole//wombat sa...

hei si i fra om du vil ta et eple en dag og hei nå har du en kommentar til.

Ingrid sa...

du skriver herlig!! :D

ingrid sa...

Jeg digger deg og bloggen din!

Caroline sa...

Sorry for at jeg ikke gidder kommentere, men skal litt til når jeg nesten er latere enn deg. Men du ser jo uansett på leserantallet at folk er innom her støtt og stadig. Måten du skriver på er forresten fantastisk :)

martha sa...

Jeg elsker bloggen din.

Kristin sa...

Du er virkelig den bloggern i Norge med de beste innleggene!

Martine Elise sa...

Jeg liker det!

Martine Elise sa...

Men en ting til.. Har du ikke sjekket Spar? Skuffende.

Anette sa...

Å handle i flere forskjellige butikker er ikke galt, du sparer ikke mange kronene hver gang, men på større sikt sparer du penger. Selv om det kan bli stressende å gå fra butikk til butikk i lengden. Bildet i speilet var forresten råkult!

Anonym sa...

her er en kommentar til deg :)

malene sa...

Nok et super morsomt, ironisk og fengende innlegg! Jeg er avhengig av bloggen din og har lest alt du noen gang har postet på denne bloggen! LOVE IT :-)

Marte sa...

jeg har fått svineinfluensa, og måtte gi fra meg coldplay billetten min. du er morsom. det hjalp (bitte) litt. keep it coming linniiie

ronja sa...

du er genial, Linnèa :-) Ikke slutt å blogge, please !

sara d sa...

Hehe! Du er herlig! :D Og vi er alt for dårlige til å komentere.... Jeg leser bloggen din vær dag, men komenterer bare noen ganger. Jeg vil ikke bli skutt, så skal bli flinkere! :D

linda sa...

jeg elsker bloggen din, den er dritbra! :-)

Tiril sa...

Du har tidenes blogg, forferdelig kjekt å lese. Men er ikkje alltid so mykje å kommentere på synst eg!

Tiril sa...

Du har tidenes blogg, forferdelig kjekt å lese. Men er ikkje alltid so mykje å kommentere på synst eg!

metallicatrollet sa...

Jeg er så elendig på å kommentere innleggene dine, du skriver så mye morsomt, men jeg føler det er så teit å skrive "haha" eller erklære at jeg elsker deg i tide og utide.

[kommentar]

nøgd no? :D

Kristin Vicious sa...

Jeg spiser cactus-läkerol nå. Fy, for en meningsløs ting å si :)

Kathleen sa...

Ja, 10 kr er faktisk en betydelig forskjell.

Anonym sa...

haha, sykt at 14åringen har den mest leste bloggen i jævla norge. verste av alt er at den ikke er dårlig

Vilde W. sa...

Du må lage videoblogg!!!!!!

iszting sa...

det kan vel bare vaere en joke at hun, Voice Of Europe har den mest leste bloggen, eller..?
anyway, dette her er en kommentar:-)

haaret ditt er avgjort best saann som her paa bildet.
ak, jeg finner ikke paa noe aa si.

Bente sa...

Jeg leser bloggen din fast, men jeg kommenterer aldri. Jeg er en dååårlig leser, unnskyld Linnèa! Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor jeg aldri legger igjen kommentarer. Kanskje fordi jeg ikke kan skrive like morsomt som deg uansett hvor hardt jeg prøver, og fordi det blir kjedelig å skrive bare "haha, du er sinnsykt morsom" hver gang :P

Uansett: jeg digger blogen din ;)

Anonym sa...

Det er hardt å komme seg av lakerolkjøret! Stå på. You can do it!

Anonym sa...

Du må bare handle så mye epler som du klarer på Ica nå. For 9.90 for eplene er nemmlig et tilbud som er over etter denne uken=(

Vilde sa...

Linnea, du vet jo at vi elsker deg! Har benyttet meg grovt av Ica's eple-tilbud. Genialt!

huilei sa...

Jeg leser også Stieg Larsson - spennende bøker! Blitt omvendt til krimfanatiker jeg.

Anonym sa...

Jeg leser hvert eneste innlegg som kommer på bloggen din, men har egentlig aldri kommentert(beklager!) fordi jeg tror at mine kommentarer blir så kjedelige i forhold til dine geniale innlegg... Ja, dårlig unnskyldning - vet!

Anyways, you rock!

jks sa...

du er så kul!

Vera sa...

Glemmer å kommentere. du skriver morsomt

Anonym sa...

Du er herlig, genial og utrooolig underholdende. Og jeg er veldig dårlig på å kommentere. sorry

Silje sa...

Ja, skyt oss!
Du e hait!

Ada sa...

hei Linnéa. Jeg lurer på en ting, skal du stemme FRP?

Amalie sa...

heilt enig, lite kommentara er dritt! og spessielt når det kjeme til den prosentdelen din! Herregud!

Eg skal bli flinkare å kommentere vertfall, DIGGAR jo deg og bloggen din :)

Anonym sa...

Hahaha :-)

Ingrid sa...

REMA ER JO SÅKLART BILLIGST. HELLO ER DU NØTT?

Anonym sa...

du får ingen kommentarer fordi du stopper kjeften på hver en dritt.
jeg liker ikke å rose bloggere
har du sett at julianyl prøver å skre på litt samme måte som deg lol.

Anonym sa...

Vær glad du slipper å lese 12000 kommentarer hver dag, du.

Sånn ellers - du er tøff!

Anonym sa...

Fortsett og sjekk ut litt flere varer er du snill. Og få med deg Rimi, Rema, Spar og Meny.

Anonym sa...

Linneaaa!
Jeg har sagt det før, du MÅ handle på REMA1000. Dra på din nermeste butikk, lååååver at du ikke vil angre! Klem REMAMalin

Katrine sa...

Det som er latterlig er at selv om KIWI kutter momsen på frukt og grønt så har de fremedeles dyrest frukt. Er det rart nordmenn ligger på bunn i kaninforinntak?

Anonym sa...

yo linnea bro. du er kewl.

Preben sa...

Synes du burde ta deg en bolle, jeg!
Forresten ta to!!

Er delvis på Läkerol-kjøret selv, er bare ikke like immun mot kunstig søtning. (Strong MINT FTW)

Mari sa...

Det er så forkastelig at det ikke finnes flere av deg!

Hanne i Horten sa...

Mor di si at i ska kommentere, så derfor gjør i det. Dessuten ska i ha ho med me på byen når ho kommer nedover. Moahahaha.


(Og så skriv du kjempebra, Linnéa! Fortsett!)

Elise Bahía sa...

jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre. vi kan ta oss et fyll til!

Anonym sa...

Jeg er innbitt skap-bloggleser (jeg er i skapet altså, mener selvfølgelig ikke at jeg har en slags fetisj for å lese blogger om skap), leser kun én blogg, og fordi jeg ikke bare har funnet meg en tilfeldig blogg å skrive denne kommentaren på, vil dette si at denne ene bloggen er din. Du er flink!

Tina Erica sa...

Jeg bryr meg ikke om hvem som har norges mest leste blogg, DU har norges beste blogg! =)

Malin sa...

Gratulerer da. Du har ikke vurdert å be turbanmannen på date?

Vilde sa...

Haha, alltid like herlig du! Godnatt

Marie sa...

ååh ilu

Anonym sa...

Rema Ett-tusen e billigst. Kort og godt!

Anonym sa...

jeg skal skrive en kommentar til deg jeg! hehe :)

Danjel sa...

Du er sjuko.

hjertevill sa...

Hahaha, du er gærn! På en svært så underholdende måte da riktig nok.

Anonym sa...

tips: hver fredag har de gratis fun light på veterinærhøgskolen, men dog ikke alltid bringebær. :)

Anonym sa...

ica er bra på epler da!

Christine sa...

Haha. Alltid like gøy! Skjer med at Ica har billige epler?

Urgu Eddie sa...

du er nok ikke den eneste på pastill-kjøret. For min del er det ikke bare läkerol, men generellt sukkerfrie pastiller av den seige typen. Heldigvis har jeg en mor til å sponse forbruket, men må prøve å legge av meg uvanen til jeg flytter ut om noen få strakser nå.

Har faktisk begynt å lese "Endelig ikke-røyker" for å i mitt stille sinn "oversette" den til Endelig ikke-pastill-knasker.

Great!

Anonym sa...

Fun Appelsin er bedre;))

Anonym sa...

Har nettopp oppdaget bloggverdenen med sine små og store intriger. Det er ganske underholdende for meg som er litt eldre, å lese om disse kranglene. Må innrømme at eg ikkje heilt forstår alt oppstyret iblandt. Etter å ha pløyd gjennom en god del av dei, må eg si det at din er min absolutte favoritt! Du skriver so bra at eg har faktisk sittet i to dager å lest meg gjennom arkivet ditt=) Du virker som ei utrulig søt, morsom, oppegående og sjarmerende ungjente. Sjølv om du er veldig ung, virker du veldig reflektert og moden for alderen(som oftest)hehe=) Har ikkje lagt til noken til RSS-feederen min, men skal legge til din blogg no. Kan jo ikkje gå glipp noe nytt innlegg fra deg.

Myklebust sa...

Du er så deilig bitter, Linnéa.

Myklebust sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

DIgger deg!

Hanna sa...

love you!

SA sa...

Du er nydelig.
Shoot me Linnéa, shoot me :)

Aida sa...

Skyt meg du da. Det ville vært en ære!

wine-fueled narcissism sa...

haha! jeg kjenner meg igjen i den måten og shoppe på. LOL!

FE sa...

Det høye lesertallet er vel en god belønning i seg selv. Hadde vært kjipt med 13000 intetsigende kommentarer -som denne. Og ja, du ER genial. Bunnpris og importører av gule epler burde forøvrig sponse deg.

Albertine sa...

Du er og blir genial!

Anonym sa...

Du er den kuleste jeg vet om

Anonym sa...

Leser ALLTID her, men om jeg hadde vært like knall til å skrive som deg skal jeg love deg jeg hadde hatt min egen blogg. Dette er dessverre ikke tilfelle, så derfor lar jeg som regel være å kommentere fordi det umulig kan være interessant å lese. ..ser tilbake på denne kommentaren og ser at jeg hadde innmari rett haha

Monique Lund sa...

gosj - du er så utrolig vakker Linnea! Det bildet av deg foran speilet... ja, du er så pen! :)

Håper du får en finfin dag!

Anonym sa...

Var ikke du sammen med toro, da? Eller var det bare tull? :)

Ellen ;> sa...

Skal du ha billig må du på rema :D

lina sa...

Jeg elsker bloggen din! :)

Edel sa...

Haha, jeg ler slik av deg. Du er så vittig, og ikke minst pen. Okei, jeg ler ikke av at du er pen, da. Men du skjønner :) Du har en herlig blogg!

sarah sa...

kjempe fin blogg!:)

Anonym sa...

Jeg er fast leser av bloggen din, rett og slett fordi du er genial!

kristinehehe sa...

heha, du r ql!

Marte sa...

jeg nærmest tilber bloggen din, men hva mener du egentlig at vi skal kommentere? type "så fint at du har vært på prisjakt i dag da linnéa! :)"?

men jeg vil du skal vite at du har mange fans, vi er bare ikke så flinke tul å gi lyd i fra oss : )

Kristina sa...

Hehe, jeg digger bloggen din ! Ikke slutt :)

Anonym sa...

E skrive dinne kommentaren på ditte innlegge fordi e mistenke at du ikke får beskjed om nokken kommentera på et gammelt innlegg. E vet ikke kordan blogg fungera:( Uansett, e syns livet ditt i molde virka veldig likt mitt liv i Ålesund. og om de e tilfelle, GRATTIS! e kommer til oslo for å bo me de. (Nabomannen min også har barn skjønna du) livet e de værste som finns! Hilsen kulemarte

Anonym sa...

I love you to death!

btw, har du slutta å bruke last.fm? :(

Anonym sa...

Jeg elsker deg!

Sandra sa...

Du er bare så fantastisk morsom Linnea! :D Digger bloggen din!

Prinsesse Iselin sa...

Off så kjipt, må huske å kommentere! Du er like rar og hawt som før :>

Anonym sa...

Hei.

Kjempe fin blogg.
Kan jeg spørre hvor mye pepsi max du drikker om dagen? jeg er også avhengig og det GÅR MYE PEPSI MAX. er du redd for tenna og kroppen? drikker du noe annet? Var kanskje et dumt spørsmål men håper du svarer.

Line sa...

Lik ikke og kommenter på blogspot :/

Kamilla sa...

Du er utrolig inspirerende og du skriver veldig godt. Jeg er faktisk en av de som kom over deg etter å ha skummet gjennom bloggen til "norges mest leste blogger" og det er jeg utrolig glad for. Du er vittig, pen og sarkastisk. Selv om det er klisjè-aktig å si det, er dette faktisk den beste bloggen jeg har lest.

Lykke til videre.

glosin sa...

Det er bare fordi å kommentere på blogspot er så himla tungvint. (Ja, jeg skylder bare på det).

Du har en herlig blogg. Jeg sjekker den selv om det ikke har kommet opp noe på bloglovin, for kanskje har du skrevet noe likevel(!)

Ingvild sa...

Hvorfor er det ikke samme tilbud på gule epler i Oslo som i Molde?

Anonym sa...

her har du et <3! eg elskar deg

Anonym sa...

Hei Linnéa! Jeg må bare beklage på det aller sterkeste at jeg aldri har kommentert noen av innleggene dine før. Skyt meg. Har lest hele bloggen din i sommer etter at du lå linket på wulffs blogg. Hun har sikkert ikke merket det, men jeg har byttet favorittblogger. Har sluttet helt å lese hennes blogg siden jeg fant din og du ligger nå bokmerket på toppen av nettlesern. Gratulerer!

Alexandra sa...

Flirte meget godt av innlegget ditt. Liker måten du legger frem ting på ;)

Blablabla sa...

Du er jævli tidi :D

Anonym sa...

Jeg sier bare: Beste bloggern i Norge heter Linnéa!!!!

Vil gjerne kommentere hver gang..., men vet liksom ikke hva man skal si, bortsett fra at du skriver best og er ei kul ung dame!

Susanna sa...

Ha ha. Like daffe lesere som deg selv med andre ord :-P

Anonym sa...

Satan du ligne på Tasha i home and away :O
hørt det før eller??

ps, ta deg en hamburger eller ti du er mongoTYNN!!!!

Anonym sa...

Hei fikk du headeren som jeg sendte til deg på mail?:)
Mvh Ingrid

Cosmo king sa...

jeg leser deg hver dag jeg, såe .. jepp! :)

HIlde sa...

Du er norges beste blogger, - uansett! :D

Julia Sofie sa...

Shit, du lignet sykt på Isabel Lucas! hørt det før eller? :)

Frida| sa...

Unskyld!

Anonym sa...

Hahaha at det går an

thea sa...

You're the best!! Og skamme oss alle, skal bli flinkere til å kommentere! :)

Anonym sa...

hahaha, elske innleggene dine!!! blogg mer, love u!!!

Anonym sa...

du er genial

Anonym sa...

kan ikke du lage videoblogg snart???:):)

Anonym sa...

du er genial!:D

Lisa Anker-Rasch Strøm sa...

Du må jo inkludere Rema 1000 i skjemaet ditt - de er faktisk gjennom mange undersøkelser blitt kåret til den billigste dagligvarebutikken! Jeg kjøper likevel alt på Bunnpris siden det ligger på utsiden av døren. Å bære poser er nemlig det aller verste jeg vet. Bortsett fra barneskrik. Og banan.

Anonym sa...

ny blogg da linniiie??? :(

Anonym sa...

Fy faaeen å genial du er ! : o

Linnéa sa...

helene: jeg har ikke lastfm lenger! kanskje jeg laster det ned når jeg får permanent nett :)

kimmy: NÅH! takk!

Maria: jo, nei. litt, men ikke notert. kommer nok!

es: det hender at jeg kaster epler fordi de er smakløse. sist uke kjøpte jeg et dårlig parti, utrolig skuffende.

kine: lakerol splitt bringebær!

fanny: utesteder i oslo? under 20? nei, alt suger:)

martine elise: har vi spar i oslo?

ada: jeg skal ikke stemme ettersom jeg ikke er hjemme, men jeg hadde stemt frp.

rema sucks uansett. eplene er feil merke, og de har ikke kyllingost.

jeg er IKKE sammen med toro. i wish!

marte: ja, akkurat det! nei...jeg vet ikke. vær litt kreativ!

julia sofie: om jeg har! men er ikke superenig. men det kan ha noe med at jeg har sett meg selv i speilet hver dag i 19 år.

takk for øvrige kommentarer, dere kan jo hvis dere vil! :)

Anonym sa...

Du tilfredsstiller en brøkdel av mitt behov for sosialpornografi.

Anonym sa...

Prissammenligning er bra, men visste du at også innad i f eks rema er det store prisforskjeller i samme by? Slikt kommer aldri frem i avisenes (VGs) prissammenligninger.

Rema i Torggata er bra og Bunnpris i Kirkeveien.(Oslo)