17. aug. 2009

omg lol

Jaaaaaaja. Jeg VET at jeg skulle ha vært og "rigget" ned øyafestivalen nå, men Lise sendte melding da jeg var på jobb og hun skulle på jobb om 3 minutter - om at...jeg hadde låst henne inne. Etter at jeg mistet nøklene våre etter 1 dag i Oslo har vi ikke skaffet oss nye, og det er egentlig litt problematisk. Men med dette, måtte jeg altså SPRINTE hjem fra jobb, og dermed RAKK jeg ikke å rigge. Takk gud for at jeg låste henne inne i dag.

Uansett, jeg foreslo hun kunne hoppe ut vinduet, vi bor jo bare i andre etasje. Hun nektet! I don't get it!

Da jeg kom hjem var Lise ultra-irritert, (jeg jobber forresten på Ultra), men så ble jeg enda mer irritert ettersom hun ikke hadde vasket opp etter nachet hun hadde på lørdag. Lise presterte å invitere en hel SKOKK med 91-gutter, og da jeg kom hjem sa jeg bare "omg lol" og la meg. Han ene hadde faktisk Puma-belte...

Åh, nå skulle jeg en liten tur på do, og da hadde jeg glemt å ta ned alle tingene fra vaskemaskinen mens den sto på, IGJEN. Jeg er sikker på at man kan høre vaskemaskinen vår på 3 mils avstand. True story! Uansett, jeg skal vente med å ta slik at Lise også kan irritere seg over det og rydde opp.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg har bare bloggvenner i Oslo. Men jeg er stolt av det. Så nå skal jeg treffe Belinda, Kjetil og Ida - og vi skal diskutere videre på ønsketatoveringen min.

Jeg har mest lyst på noe sånt, men det tror jeg ikke mamma vil like. Selv om det hadde vært utrolig meg! Hva tror dere? Blir jeg kulere med tatovering?

52 kommentarer:

Kamilla E sa...

haha, takk gud for at du låste inne lise ja.. Går ikke det ann å åpne en dør fra innsiden da?

Ikke ta en tatovering bare for å ta en tatovering..

Oooog, hvor mye får du i bot for å ikke møte opp? Blir det billigere eller dyrere enn å kjøpe biletter?

Linnéa sa...

hun hadde ikke nøkkelen jeg hadde låst med stakkar...

jamen jeg vil haaaa tatovering.

det blir like dyrt antar jeg.

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

jeg synes at du skal ta AKKURAT den tatoveringen. bare større.

Sunniva sa...

Hahah, tenk om Lise ikke hadde penger på kortet, og ikke hadde tilgang til internett fordi naboen hadde skrudd av nettet. Da hadde jeg fått panikk og hoppet ut vinduet

huilei sa...

Haha, tatoveringen er genial. Definitivt go for it.

Anonym sa...

skaff sykemelding til øya, så slipper du å betale en dritt.?

bea sa...

Ikke tatovering, det er ikke pent. Spessielt ikke den på bildet, den er glorete og ekkel. Også blir du hvertfall ikke noe kulere med tato, den er nå min mening. Jeg tok tatovering da jeg var 15, og har angret masse på det i ettertid.. foreksempel hvis jeg skal ha på en fin kjole, også lyser den stygge tatoveringen min opp! Du må heller ikke ta tato bare for å ta det.. De fleste som tar det, tar det for at det symboliserer noe med dem, eller at et kjerestepar har lik tato som betyr at de skal være sammen livet ut! Dette er bare en anbefaling, og håper du tar det litt på alvor!

carro sa...

Du kan jo ikke bli kulere enn du allerede er. Ergo: ingen tatovering.

Mor sa...

Nei nei nei!

Maren G sa...

Jo tatovering! Helt lik! Med hår på ryggen (som på bildet)!! Da blir du hæit!

Kristin sa...

Haha, den tatoveringen var bare SÅ deg! Du burde ta noe som gjenspeiler den du er !

Amalie sa...

hahaahahh, FOR ei tatovering...

... sa...

hehe jeg vurderer å tatovere hufsa eller en hatifnatt på meg selv

Sandy&Vic sa...

Må inrømme at vi er to store fans ! Digger bloggen din og har ikke ord for hvor morsom du er . Tror du kommer til å bli kul med tatto,men synes ikke du skal ta den på bildet:P

maren malkovich sa...

hahaha DØR av jesustatoveringa!! herregud!

cine sa...

hvis du anskaffer likedan pels som han på tattisbildet så go for it!

Ingrid sa...

Haha, nice tattoo x)

lineogmarita sa...

tattis øker kulhetsfaktoren betraktelig. det skjer automatisk. vi synes den på bildet var litt bløt, du bør i det minste ha OMFG.

Anonym sa...

Nei nei nei. Tatovering er UT.

Andrea sa...

JOJOJO ta tatovering, de andre som sier noe andre er loosers.

Anonym sa...

viking vant over molde! wuhu!!!!!!! stavanger!!!!

SunnivaBK sa...

Tøft med tatovering, men ikke med sånn stor greie, der alle kan se den ... Det er definitivt verken pent eller tøft :P

Emma sa...

et klart JA til tatoveringen på bildet. men lag den litt større, så den dekker hele ryggen.

Emma sa...

et klart JA til tatoveringen på bildet. men lag den litt større, så den dekker hele ryggen.

Kristine sa...

Den var helt RÅ! men don't do it:)

Anonym sa...

Ta ett eple med ett klistremerke hvor det står omg lol!!

Kåre sa...

hva slags musikk hører du på? favoritt sanger, evt. artister?

Anonym sa...

Hva synes du om at VOE har skrevet innlegg om deg?
Kan du ikke si din ærlige mening om henne - - pleaaaase!!!!

Frank sa...

Hei!

Møtte et par smågale jenter på vei bort til Yatzy på fredag kveld, hun ene spiste på en agurk og mente at vi absolutt ikke kunne gå dit! Tok vel følge med dere bort til karl johan tror jeg, vi skulle et annet sted...Var dette deg og ei venninne eller? Leste noe om dette et annet sted på bloggen her, veldig morsom blogg forresten!! :-)

Anja sa...

Kjempefin! Men virka litt lite troverdig. Ser egentlig ikkje for meg jesus le liksom. Passer bedre me buddha synes jeg, han virker som en morsom kar.

Anonym sa...

Vet ikke helt hvor jeg skulle kommentere dette, men du er noe syyykt lik Isabel Lucas. Det har du sikkert hørt før, men men :p

Kristin Vicious sa...

Puma-belte.. Måtte faktisk nyse et par ganger nå. Bare pga det.

Ta tatovering woop

Christine sa...

hahahahaha. herregud som jeg lo av statusen til Lise på facebook. du er herlig.

Anonym sa...

tror du må vente en stund hvis du mener hun skal rydde..:)

maja sa...

Alla som inte läser Linnéas blogg är våldtäktsmän.

:))

Anonym sa...

nummer 5 på blogglisten i dag, linnea ;)

Talkie Walkie sa...

Jeg stemmer for tatoveringen! Over hele ryggtavla!

Malin sa...

Skjønner heller ikke hvorfor hun bare ikke kunne hoppe. Hvis hun hadde hengt seg etter hendene ned hadde det ikke vært så lanft. Hun hadde sikkert sluppet unna med et brekt ribbein.

Ta tattoen under puppen. Så er det greit, men jeg er ikke så fan av tattiser da.

Anonym sa...

Jeg synes du bør ta enten tatoveringen på bildet, en type Steve-O tatovering(slik han har på ryggen, selvfølgelig må du også ha på ryggen), et eplemerke eller et gult eple på rompa. DET hadde du truffet blink!

andrea sa...

TA TATTOO.. hva synest du om at VOE har skrevet en blogganbefaling om deg? Hun er 13.

jeg liker deg

VOE sa...

Synes du kunne tatt en slik tatovering i panna ja :)

zathx sa...

Hahahahah! (jeg er like kreativ som deg når det kommer til kommentarer!)

Tina Erica sa...

HAHA! Skulle jeg hatt en tatovering skulle det så ha vært den! =)

Anonym sa...

hahahahha, thank god for at jeg fant denne bloggen! du er jo drit rå! negativiteten din varmer meg, hahaha, drit bra! -jente 23-

trine sa...

ja for all del, du blir kulere med tattoo. gjerne den på bildet, du kan ta den på innsiden av håndflaten så kan den flashes når du selv vil :)

oog

Anonym sa...

Tatovering er slumt og harry. De fleste angrer etter noen år.

Anonym sa...

kjør på

Linnéa sa...

kåre: sjekk profilen min.

anonym som VIL vite hva jeg synes om voe: voe er søt, selvfølgelig. morsomt at en 13åring kan nå så langt. til vanlig liker jeg ikke 13åringer.

frank: dessverre! agurk er litt dyrt i lengden, så jeg spiser det bare PÅ maten heretter...

Anonym sa...

INGEN ser at det er Ida sin røyk..

Mia sa...

Ekstremt kul tatovering. Synes virkelig den var deg! Men husk, den varer jo livet ut ;)

Christine sa...

Hvis du har lyst til å bli tatovert av folk uten humor og kreative evner, så anbefaler jeg Lucky 7. Og foresten, de tar ikke kort!!!!

Elin sa...

jeg synes det er kjempe gøy å lese bloggen din linnèa! absolutt fantastisk at du la ut bilde av hvor det er billigst med epler, kyllingost,agurk og pepsi max. great work.