27. sep. 2009

De store spørsmålene

Er du sammen med Toro? Man behøver da ikke være sammen med alle man kysser.


Du var med i mgp jr, sant? :P hvorfor? :P

Linnéa, kan du fortelle litt om melodi grand prix-karrieren din? Herregud, get over it.

kan du oppdatere oftere? :) Nei.


Hvorfor er du så not lesbiske/homofile? .. De kan da ikke noe for det. Jeg må få presisere at det kun er lesbiske jeg er redd for. Årsaken er ganske enkelt at jeg får utslett av det.

Tror du at du har mye klokere lesere enn for eks. Voe, Ida W., Anette Haga osv? Jeg har egentlig et inntrykk av at dere er en relativt blanda gjeng, men sånn som feks i går, hvor jeg fikk en mail av "norges største mgpjr-fan" som lurte på om jeg hadde singbacken fra da jeg var med i mgp jr. for 9 år siden.... Jeg mener, stakkars jente!

Jeg lurer og på om du bruker teflonpanna di? Du blogga jo om en del om den så er viktig å følge opp. Gjerne med bilde. Jeg bruker den én gang i uka når jeg lager middag, og da lager jeg taco mens Lise ser på.

Hva synes du om tosker som skriver teite sangtekstsitater på facebook-statusen sin fordi de har kjærlighetssorg og er dumme? Hello, I have been there! Så lenge det er bra musikk som blir sitert, er det greit. Men når det blir "can't lose what you never had" etc, da er det rettelig synd på vedkommende.

Jeg har aldri hørt om gangsperr før, men nå har jeg hørt om gangsperr tre ganger. Trodde kanskje det var noe skutte greier Stavangerfolk prata om, men nå DEG også. Hva er dette for noe ? Herregud! Dette er det som skjer når inaktive mennesker som meg bestemmer seg for å bruke muskler man til vanlig aldri bruker. Da blir man stiv, og trenger massasje.

Hvorfor er du så ofte her i Kristiansand? Jeg har vært i Kr.sand 2 ganger. Men det er naturligvis for å besøke verdens kjekkeste mann, og fordi de har en egen smågodtbutikk.

Spiser du ikke epler lenger? Og hva med Pepsi Max? Du har jo ikke blogget om det på lenge... Jeg drakk 5 liter Pepsi Max i går om det skulle være til interesse. Tilbud på Joker. Eplesesongen er over, men jeg pleier å jogge rundt i byen for å finne de beste eplene.

Hvor masse penger har du på kontoen?

Fram til neste lønning 9. oktober. Det er det faktisk en stund til når jeg tenker meg om...

Hva syns du om personer som spiser usunt, trener ikke men er likevel tynne?
Jeg hater dem. Men vi får se hvem som lever lengst.

Hva er ditt favorittgodteri? Yoghurtnøtter!!! Eller, det som er utenpå. Tipper det er yoghurt. Jeg pleier å suge på dem og spytte ut nøttene - så jeg har funnet ut hva de putter inni:

Jeg kan faktisk SE hvilken nøtt som har hvilken type nøtt inni, så dreven er jeg! Personlig synes jeg de kunne ha droppet nøttene, men det er jo litt gøy når randoms plutselig sitter og spiser nøtter som jeg har sugd på fordi de tror det bare er en vanlig skål med nøtter.

Leser du bøker? skjønnlitteratur? Din favorittbok? Jeg er nesten ferdig med Stieg Larssons Millenium-serie nå, og sånt liker jeg. Ellers liker jeg Twilight og Erlend Loe.

Får du aldri rare blikk når du går innpakka i tepper på vei til jobb? Som om jeg bryr meg. De som BURDE ha fått rare blikk er de som faktisk er ute og jogger når jeg går til jobb klokken 06.

Har du av og til lyst å kaste Lise ut av leiligheta? I såfall, når? Sånn som når hun lar oppvasken stå til jeg kommer hjem fra jobb, til tross for at hun har hatt fri hele dagen. Eller akkurat nå som hun har spydd på badet.

Hvor mange epleklistremerker sitter på Herr.Dell nå?
Det er HELT umulig å telle. Men jeg vil tippe omtrent 6-700.

Barberer du deg ikke under armene? Det ser ikke helt sånn ut på bildet her. Hehe. HEHE! Herregud. Off, jeg orker ikke svare.

Hvilken shmapoo og balsam bruker du?
HEAD AND SHOULDERS! Mot flass. Neida, jeg vet ikke. Det som er på tilbud som regel.

Har du prøvd antidepressiva noen gang? Bivirkninger? Jeg ble enda mer ufølsom. Men jeg hadde i alle fall ikke lyst til å ta livet mitt lenger!

Hva synes du om Ålesund-dialekten? Jeg har hørt at du hater jenter fra Nord-Norge.. Er det sant? Jeg tror jeg er den eneste moldenseren som faktisk elsker sunnmørsdialekten. Jeg hater ikke bare jenter fra nordnorge, jeg hater guttene også.

Spiser du annen frukt enn gule epler? Nei.

Har du lagt merke til at jeg følger etter deg? Likte forresten toppen du hadde på deg hjem fra jobb hele dagen. Bummer, jeg går alltid i jakke hjem fra jobb. Hva tar du meg for, det er jo faen meg september.

Hvorfor har du valgt å gå på denne epledietten din, er det for å holde deg tynn? Aner dere hvor SYKT mange som googler "Linnea eplediett" før de kommer inn på bloggen min? Det er for svarte faen ikke en diett, jeg spiser det fordi det er GODT. Ingen spiser 9 epler om dagen hvis de ikke liker det.

Når kommer du til Molde igjen? Lille juleaften. Dere som savner meg får faen meg komme hit i stedet, jeg orker ikke kaste bort en helg på å råtne vekk i verdens farligste by.

Hvorfor gidder du å blogge? Jeg gidder egentlig ikke. Men det er fordi jeg elsker oppmerksomheten dere gir meg. I need it!

Kan du vise oss det morsomste bildet du har på herr dell? Og det vakreste, søteste, styggeste, tristeste, osv.. bildet på herr dell!

Det morsomste må nok være dette:

Neida. Jeg har så sykt mange bilder at jeg blir dårlig av å se gjennom alt. Men før syntes jeg dette var relativt gøy:

Det gjør jeg for øvrig ikke nå lenger.
Så prisen for morsomste bilde går til:

Dette er altså min mor og Herr Rybak på FERGA i Molde i går. Jeg videresendte det til omtrent hele telefonlista mi.

Det vakreste er av verdens beste Mia og meg. Jeg savner Mia.
Så tar vi alle de negative kategoriene og danner kun én, tidenes mest tragiske bilde: Linnéa for lenge siden.

Det er faen ikke rart jeg fikk psykiske problemer og spiseforstyrrelser.

Dersom det er ønskelig, skal jeg greie å lage en videoblogg den kommende uken med svar på resten. Jeg bare orker ikke sittte og snakke med meg selv når Lise sitter i naborommet.

118 kommentarer:

Kine sa...

Videoblogg er VELDIG ønskelig!

Anonym sa...

ja videoblogg er ønskelig:D

Anonym sa...

uæææ!!! du svarte ikke på spørsmålet mitt!!!:CC
Jeg har mista troen på Norge, demokratiet og deg Linnea,
du er en ren diktator!!
løøv!

Margrete sa...

haha, geniale og søte bilder:)

Anonym sa...

Jepp, videoblogg er ønskelig!:)

Anna Regine sa...

Haha, det bildet av deg og Mia-jenta var dødssøtt!
Og videoblogg = ja!

Anonym sa...

Oi, du er virkelig et bevis på noen som har blitt enda(mye) penere etter å ha gått ned i vekt! :)

Iromie sa...

Jeg elsker bloggen din! Ja, svar på videoblogg :-D

Susanna sa...

Videoblogg hadde vært fint :-)
Du gjorde dagen min so mykje betre med å få meg te å letta på smilebåndet :-) Elsker bilde av mor di og Rybak! Fantastisk!

Susanna sa...

Og by the way, ditt fjortissbilde er INGENTING i forhold til mine, ha ha ha.

Tone sa...

Videoblogg er bra! Hmm.. Lurer på om Lise er samboeren min sin ukjente søster? Høres ut som om de har mye til felles inimellom, hvertfall i forhold til rydding..

vaskeklut sa...

Jeg stemmer også for en videoblogg! Lenge siden du har hatt det nå o.O

Andrea sa...

Enig, hat over tynne mennesker som spiser godteri og usunn mat hver dag, men som fremdeles er tynne som pinner! Vi får håpe at blodårene deres snart er tettet igjen :)

Videoblogg ønskes :)

Anonym sa...

du er geenial, og det er ønskelig med videoblogg. ;)

HILDE MARISSA sa...

Fantastisk tjej!

Anonym sa...

Ja videoblogg!:D gleder meg.

i s e l i n sa...

Videoblogg, ja takk ;)

Tonje sa...

Synes du var pener før også, du så mer livlig ut. mer følelser lissom. tips: du burde få noen kilo på kroppen til.

klem

Rikke sa...

Siden du liker Twilight, bør du også lese The Host av Stephenie Meyer :)

Anonym sa...

Ja, lag videoblogg:D

Jeanette Larsen sa...

Jeg synes du var nydelig før, så synes ikke du hadde noen grunn til å slanke deg. Men nå skal ikke jeg sitte som en slags bedreviter, for jeg vet ikke hvordan det er å være deg. Men jeg blir egenetlig litt lei meg av og til, for du virker nesten litt nedlatende til de som har mer fett på kroppen en deg. Det er sikkert bare jeg som misforstår deg. Uansett, jeg synes i alle fall du var og er veldig fin:)

glosin sa...

Du ligner litt på en russisk tenåringsjente fra slummen fra 90-tallet.

Minner meg om jenta fra Lilja4Ever, hvis den filmen sier deg noe.

Bare for å gni det inn.

Anonym sa...

Selvfølgelig er videoblogg ønskelig! Go for it Linnéa!:)

Silje sa...

Genialt:) Ja, videoblogg!

Anonym sa...

Vil ha videoblogg også! F.E

Ida sa...

Du var slank for lenge siden også. Men mye rundere i ansiktet enn nå.

Silje sa...

JA til videoblogg!
JA for ålesundsdialekt og Erlend Loe!

Viccc sa...

ihihhihihi, videoblogg ønskes!

Ingrid sa...

ja !! det er jævlig ønskelig !

Anonym sa...

ja til videoblogg!

Karoline Madeleine sa...

Liker også ålesundsdialekt. Dårlig å høre at du ikke liker nordlendinger x) Men er litt enig, selv om jeg er en selv. Hah. OG, finnes det virkelig folk som ikke vet hva gangsperr er? verden er rar.

IdaEmilie sa...

jeg ler meg ihjel av deg og dine sitater , om man kan kalle det det !
du skriver utrolig bra !

Anonym sa...

Det var en gang, det var en gang for leenge siden

Marte sa...

æ digge dæ Linnea ! :D

Susanne sa...

haha, elsker innleggene dine! :D

Martha sa...

arti å lese! :p

Anonym sa...

Håper du har det bra med deg selv nå! du er utrolig pen, blir bare sjalu :\

varg sa...

Du svarer så bra : > hoho

Anonym sa...

ja, VIDEOBLOGG! savna'ræ på cam.

Anne sa...

Det er svært ønskelig, mangen ja takk.

Fanteri og ablegøyer sa...

http://www.youtube.com/watch?v=l-VwVBu4Zrw

he-he-he-he. hei

hjertevill sa...

Bildeserien på slutten der - jeg DØR!

SA sa...

Jeg gledet meg til Søndag, Linnéa.
Nå er jeg glad :)

Trine sa...

Jeg er også en av dem som er tilhenger av yoghurten, og ikke nøttene.. ;)

Anonym sa...

Ja til videoblogg :-D Herlig med kjapt svar på spmrunden også :-D !

Anonym sa...

Hvis du hater å blogge, men liker oppmeksomheten, syns jeg du skal videoblogge en gang i uken og ikke noe mer enn det. Videoene alene ergrunnen til at jeg leser bloggen. Lag en video til uken.

Liv Tone sa...

Videoblogg! :D

Nina sa...

Hater du folk fra Nord-Norge?? Hvorfor?? VI som e SÅ trivelige!!!
:P

Hanne sa...

Herregud!! Det er godt du har forandret deg. Du så jo faktisk glad ut før... Og han mannen er ganske kjekk altså!

Sara Marie sa...

Haha, det siste bildet var jo søtt! Jeg så ikke akkurat noe bedre ut selv i den alderen, heldigvis havnet jeg på "galehus" og er mer normal i dag... :P jee jee

Jaa! En videoblogg er meget øsnkelig! :)hehe

Sunniva sa...

Videoblogg ønskes! :-D

Kaja sa...

ja,lag videoblogg :D

Anonym sa...

I vote for videoblogg!

Anonym sa...

Hallo=) Digge bloggen din! Du skriv kjæmpebra=)
Du må hør Eagles of death metal med Solid Gold! Den e tøff!

Martha sa...

u r genious!

hellemalene sa...

HAhahahhaha, du er genial! Men jeg legger merke til at du skriver sykt negativt i grunn, hva kan det komme av? Men nok en gang - du letter på smilebåndet mitt.

Anonym sa...

videoblogg jatakk!

Helene sa...

Vent ... hvis eplesesongen er over - hva spiser du da?

Anonym sa...

trodde d bare var jeg som sugde av det uttenpå youghurtnøttene...

Anonym sa...

trodde d bare var jeg som sugde av det uttenpå youghurtnøttene...

Andrea sa...

Jeg har lest bloggen din lenge nå, og jeg liker den utrolig godt, men er du klar over at du sårer, f.eks meg ganske mye når du sier sånne ting som at du hater nordlenninger? :/ tenkt litt over hva du sier da, Linnea, for jeg liker bloggen din kjempegodt.

Anonym sa...

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/409028


Ca 42 min Var ikke så fælt

Barbro Andersen sa...

Haha, du må virkelig hate meg da, siden jeg er en lesbisk jente fra nordnorge :P

Line sa...

ja, videoblogg! er altfor lenge siden sist!

andrea sa...

creds til deg for å fortsatt være iblandt oss:)

nei takk til videoblogg. blir alltid like skuffa over at du har dialekt. litt sånn som når man så på løvenes konge og ALLTID håpet at scar ikke skulle drepe mofasa denne gangen...

Anonym sa...

Andrea, du kan jo bare velge å ikke se på videoen!
Doh!

Sophie sa...

du må være litt obs på yoghurtnøtter med cashew inni.. det kan være noen nedstøva larver inni der. jeg har hvertfall droppa dem

Anonym sa...

Videoblogg er veldig ønskelig:)

Lene sa...

Vanligvis elske eg bloggen din, men akkurat denna gangen ville eg bare spy over heile deg etter den kommentarn om nordlendinga! Moldensera e de såm burde hates!

Anonym sa...

Lene du har ikke skjønt ironien og humoren, god bedring.

Ingunn sa...

Hehe, ikke meningen å grave i dette, men jeg ble nysgjerrig og googlet deg. Jeg fant dette:

Linneas syv favoritter

Favorittartist: Kylie Minogue

Favorittmusikk: Pop og techno

Favorittfilm: Ringenes Herre

Favorittbok: Harry Potter og Sølvpilen

Favoritt program: Hodejegerne

Favorittmat: Spaghetti og chips

Favorittgutten: Vanskelig å si, men han må være snill

renatevag sa...

Hihi i love you. Du er søtest i verden tror jeg. Nei jeg er forresten ganske sikker!

Anonym sa...

ååå,supersøt du var på mgp :))

- Ingvild

Anonym sa...

Det er meget ønskelig at du fikser musefletter i anledningen du skal videoblogg!

Anonym sa...

Diggerdiggerdiggerdeg :D

Bare et spørsmål:
Fikk du spiseforstyrrelser på grunn av at du ville slanke deg og hadde dårlig selvtillit pga utseendet, eller hadde det kun med det psykiske å gjøre?
Eller en blanding?

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=l-VwVBu4Zrw

Beklager.

Anonym sa...

JAA! det er ønskelig, veldigveldig ønskelig!
mvh:frida!!

Anonym sa...

du måååå lage videoblogg!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Videoblogg :D

Christine sa...

ER DU KLAR OVER HVA DU HAR GJORT????
den kjekke mannen går ikke an å omgås etter dette svaret!

Anonym sa...

Christine: hva mente du med dette?

johanne white sa...

.......................
mvh jente fra nordnorge

Anonym sa...

Spiser du 9 epler om dagen? kun det? Kun EN MIDDAG I UKA?! hva spiser du på en dag, siden du er SÅ TYNN?

Vilde Kristine sa...

Videoblogg er ønskelig:)!

Jenny sa...

her er eplesesongen ikke over i det hele tatt! kan ikke huske sist de gule eplene var så fine.. og så gode!
jeg lo tre ganger når jeg leste dette innlegget. eller kanskje 4.

TK sa...

Hadde bloggen din vært en kis, hadde jeg giftet meg med han (KLEINT)

Uansett, Erlend Loe og Twilight... good stuff :) dopler boken var tidenes beste bok.

Jeg liker å lese, men jeg gidder ikke... eller leser siste boken i twilight no.

whatever, du er så forbanna genial at det svir :D måten du skriver på er herlig, lyser opp dagen :)

stå på, frøken!

ingrid sa...

Kan jeg spørre hvor du har kjpøpt denne toppen ?
http://1.bp.blogspot.com/_aZgjegBnLMY/SnAvR69bzkI/AAAAAAAAFm8/HsoYYdV8rvU/s1600-h/Oslo+157.jpg
og russerlua
http://3.bp.blogspot.com/_aZgjegBnLMY/SqfghW7sr2I/AAAAAAAAF10/OxoesbjG1j4/s1600-h/DSC00445.JPG

plis svar, da blir jeg sykt glad

toro sa...

HVA?!?!?!?! ER VI IKKE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!=0=!=!=!!<<1111

Kk sa...

Jeg så deg i byen på fredag, Linnea. På Gina Tricot, for å være prsis. Du så svært elegant ut til å være moldenser.
Liker forresten lua di.

Anonym sa...

har sendt hitler & co etter dæ, slike utalelsa om nord norge vil vi ikke ha

Anonym sa...

Haha, nordlendingene henger litt etter ja. Hitler og co ja, haha.

Karoline sa...

Nu skal æ være skikkelig herslig å skrive litt til dæ med dialekta mi, bare for å være slem mot dæ. Ser du hatee nordlenninga, gjør det samme selvom æ kommer fra Tromsø sjøl! Har lest bloggen din sia.. Hm, så lenge æ kan huske. E ganske lenge i hvert fall. Digge dæ, digge det du skriv og digge måten du e på! Lure på kordan du e i virkeligheta når du e så jævlig artig når du blogge. Seriøst, kan sitte å småflire med mæ sjøl når æ les bloggen din. Nok en gang, æ digge dæ

Anonym sa...

Hei Linnea!
Jeg bare lurer på om det stemmer at du faktisk har spiseforsyrrelser? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har selv hatt det,og vet at det er noe av det verste man kan ha! Ved å skrive dette håper og ønsker jeg for din del at du søker hjelp. Hvis ikke kan dette ende alvorlig..
Personlig synes jeg du var mye penere slik som du så ut før, og er sikker på at mange mener det samme :)
Klem, en som håper at du kommer deg over dette.

Anonym sa...

Herregud, siste spiseforstyrrelseanonym. Sånt sender man mail om.
Dessuten er hun frisk!!!!!!!!!!!

Leni sa...

That guy.... he didnt lie about that magic ball or whatever he actually made a 1.000.000 last year. Can you believe? ANYWAY... your pics on my blog! LUV YOU SO MUCH!

Julie sa...

oi, har du vært med i mgp junior? det visste jeg ikke :-) sang du alene eller sammen med noen? og når var du med, i hvilket år?

M sa...

Ja. By all means. Jeg vil også ha videoblogg!

Anonym sa...

videoblogg! =jajaja :D

Anonym sa...

HANNE HER!! HU VIL FORESTN AT DU SKA LAG EN VIDEOBLOGG!

Anonym sa...

haha, du esåå gøy! :-D
lag en videoblogg da, det hadde vert fint. hilsen Frida&Marit

Anonym sa...

du er så gøøøy

Anonym sa...

videoblogg er ønskelig!

mich sa...

lignet ikke mye på deg selv nederst der:P men synes oxo du skal videoblogge mer, det var sånn eg fant bloggen din eg så deg første gang på youtube.. og videoene er så sinnsyk morsomme:D

Linnéa sa...

Tonje: stfu.

Glosin: fuck you?

Anonym: Er videobloggene årsaken til at du leser bloggen min? Til tross for at jeg har kun laget 5 stykker av mange hundre innlegg? Jaha... Tusen takk, men det tar jeg ikke som et kompliment, det er en grunn til at jeg skriver en blogg.

Andrea: ble du lei deg? Jeg blir ikke lei meg hvis noen forteller meg at de hater moldensere. Men jaja, alle kan ikke være like ufølsomme.

Lene: greit for meg :)

Ingunn: jaja, vi har alle vært 11 år.

Ingunn: tror den er fra Cubus.

Kk: Du må presisere at jeg bare gikk FORBI gina tricot da, jeg var ikke inne, jeg har tross alt bare 34 kroner på kortet. Men takk :)

Anonym: Jeg har hatt det, så jeg har fått hjelp, men takk for at du bryr deg. :)

Leni: Did you get his number???

Anonym sa...

Jeg har en tendens til å være negativ fremfor positiv, får lyst å slå når folk kommer med den dere: "kom igjen! nå må vi tenke positivt her!"-regla, så det er godt å se andre som ikke alltid hopper opp og ned og jubler for alt her i livet.

Stå på! :) Du har alltids meg som leser!

Emilysomalleelkserikkesant sa...

JA! det er ønskelig med videoblogg!

Hva het forresten sangen du sang i mgp jr?

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

vittig, jeg spiser heller ingenting annet usunt enn yogurten utenpå yogurtnøtter. jeg pleide å spise nøttene før inntil noen fortalte meg at en nøtt har så mye fett i seg at hvis du tenner på den så brenner den i fem minutter, og at en nøtt har like mye fett i seg som en kilometer (!!) med agurk.

der fikk du dagens fakta, vær så god!

Emilysomalleelskersidenhunersåkuuulneida sa...

emmmhhh. videoblogg er veeeledig ønskelig daa, linnea! forresten, hva het den sangen som du sang i mgp jr?

Ingrid sa...

Du sier du hater folk fra nord-norge? Du er jo bare skikkelig rar da.. Folk er vell folk uansett hvor i landet de kommer fra..

Anonym sa...

Hater folk fra Nord-Norge? Jaha, og hva er grunnen til det?

Silje Veberg sa...

JEg er fra nord-norge men bor ikke der!
Sorry meg, men synes du var litt frekk, men du skriver bra da :P

Anonym sa...

ᵛₒᵉ er bedre enn deg ass!

Anonym sa...

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ not

Linnéa sa...

den som lever får se

Ida Marie sa...

Liker du også yoghurt nøtter? Jeg digger dem, men alle andre syntes de smaker ekkelt :D

Heidi Lois sa...

"Hvorfor er du så ofte her i Kristiansand? Jeg har vært i Kr.sand 2 ganger. Men det er naturligvis for å besøke verdens kjekkeste mann, og fordi de har en egen smågodtbutikk."
Heeey! Det har vi da i Oslo også, med verdens beste godis! Lucky Lips i Vika, ved siden av Saga kino. Fy f**n, det er det ferskeste godiset jeg noen sinne har smakt... Klistrer seg fast på godisspaden, så ferskt er det... Mmmmh!!

Belinda Jakobsen sa...

"Man behøver da ikke være sammen med alle man kysser"

Hear hear!

Du er NYDELIG.

Anonym sa...

du e jævli stygg!;)