17. sep. 2009

Greit

Hold dere fast dere....jeg har fått...internett! Trådløst! Og jeg fikset det helt selv! Kun etter 30 telefonsamtaler med GET, én med router-selskapet og 2 timer med broren min. Jeg ringer kun til broren min når jeg har dataproblemer, som for eksempel når skjermen snur seg feil vei og jeg ikke greier å snu den tilbake. Uansett..nå kan jeg faktisk sitte i sofaen på internett... Slå den!

Vel...Gjett hvem som har vært i Oslo de to siste dagene.

Det første jeg måtte gjøre var å lose henne via telefon fra Oslo S og over gata til trikken min, men det greide hun ikke. "FAEN I HELVETE LINNEA, KORDAN OVERGANGSFELT! KOR E RETT FRAM, HERREGUUUD!" Klassisk mamma i storbyen.

Jeg passet på å kjøpe en jakke rett før mamma kom, slik at jeg ikke hadde et rødt øre på kontoen.

Så med dette har jeg altså spist noe annet enn knekkebrød til middag.
Vi trenger vel ikke påpeke at dette var FØR jeg farget håret mitt. Hårbørsten vår har vært borte i 2 uker også, så jeg har ikke børstet det.
Har klippet meg med Ikea-saksen min også forresten, ble kjempefint.
Greeeit, oversharing.

Mamma har fått solbriller hun kan ha UTENPÅ brillene sine. Priceless!

Uansett, vi var selvfølgelig på Ikea.


Så var vi på Raske Menn! Til tross for at jeg holdt på å dø av kulde siden det var garderobe-plikt, var det helt SYKT. Har noen andre sett det? Jeg kan røpe at man får se tissen til han med håret, så jeg skal en gang til.

Og jeg har vært Ikea-handyman i HELE natt! I alle fall til halv ett.
For å kommentere litt, har jeg på meg den lilla frotté-badekåpen min, og alt dere ser av rot er Lise sitt.

Så til det jeg er mest fornøyd med. Bildet! Var det ikke FINT?

Satan, jeg skulle egentlig ikke blogge. Jeg må på jobb.
Takk for besøket mamma!

66 kommentarer:

Espen sa...

Artig! Er det siste bildet hjemme hos dere? Har du det virkelig så ryddig?

Susanna sa...

Høyres ut som om dåke har kost dåke skikkeligt :-)
Og den nye jakka di var kjempe fin :-)

Hanna sa...

Greit jeg vet du ikke skriver en moteblogg, men hvor er jakken fra? Mitt gigantiske hode trenger en så svær hette!

Kine sa...

Fint bilde, morsomt innlegg. Ser ut som dere nesten matchet Lisbeth Salander med det ikea-raidet!

Men siden du er så ryddig av deg, hva med å vise oss et bilde av rommet ditt? :)

Anonym sa...

Bildet var sykt kult! Hva kostet det? :)

Martine Osbakk sa...

Herlig bilde! Så koselig at du fikk besøk av mammaen din :) Ikea er tingen !

Christine sa...

it's very nice yes!

Anonym sa...

det store new york bilde har jeg også.. kjøpte det i fjor når skolen startet og levde på nudler resten av mnd.. men kult er det..

Mor sa...

Du?
Jeg banner ikke, så du må rette litt opp i referatet fra telefonsamtalen vår!

Takk for meg, ungen min!
Kommer snart igjen!

Anonym sa...

LINNEA, du redder meg fra 8 timers matte-dag!! keep it going please. .]

ragnhild sa...

haha! kul mor du har ! :D
bildet på veggen var rått ;D

Monique Lund sa...

Fin du ble på håret - godt mamman in kom så hun kunne farge håret ditt! :)

Jøsses - er det bildet fra Ikea? Jeg tok nesten eksakt bilde fra ESB da jeg var i NYC i våres! Kjempelekkert ble det i allefall!
Og godt å se at du klarer å skru sammen tingene dine selv! :)

Marte Øverås sa...

HAhahahha! Fette bra xD

SA sa...

Oversharing? Kødder du? Jeg kunne lest og lest og lest og lest i det uendelige. Takk for Linnéa, mammaen til Linnéa!

J'aime la mode sa...

haha

Anonym sa...

sjukt kult det bildet på veggen der

Nina sa...

ÅÅÅÅ!!! Jeg vil også ha sånn bilde!! Hva kostet det?? Hadde passa perfekt her hjemme hos meg!!

Forresten så er det ikke bare bare å finne fram i oslo!! Så synes ikke mammaen din var heeelt på jordet!!

Have a nice day!

Tone sa...

Bildet var kjempefint!!! Me wants! Dessuten vil jeg på Raske Menn;-)

Anonym sa...

LOOOORD. for en vakker jakke! hvor er den fra?

Vilde sa...

im in love with a jacket here.... og heldiggris, raske menn :|

Anonym sa...

elsker jakken! vil du røpe hvor den er kjøpt?:)

emma sa...

det bildet har jeg og broren min i leiligheten vår og. hoho. awesome

Leni sa...

hvordan klarte du å henge opp det bildet der?

helene sa...

smart triks det der; å tømme kontoen før mamma kommer!!

Marie sa...

naw :D

SandraJeanette sa...

Høres koselig ut med mamma besøk. Du har ikke bodd i oslo så veldig lenge, og jeg har bodd i stavanger i...9 måneder, og mamma har enda ikke besøkt meg :(
Bildet med jakken var nydelig, du kledde en kjempegodt!

emilia sa...

Kos innlegg :D og kos deg på raske men, igjen!

Vera sa...

Utrolig kult bilde!

Isabelle sa...

Grattis med å klare det på egenhånd=) Jeg satt opp et ikea stativ i dag helt uten hjelp. Skikkelig stolt. Hehe

Karoline sa...

Drit bra bilde! Det du har kjøpt altså ^^

Marianne sa...

Hehe moren din er kul :) Kjempefin ny kåpe!

Anonym sa...

Litt dumt spm, men hvor er det hvite "bordet" inni hjørnet på det siste bildet fra? Akkurat slik jeg ser etter!

Inspiration Junkie. sa...

New kid on the blog. Ta en titt på bloggen min og la meg få vite deres mening samt inspirasjon?
I.J.

Ida sa...

Hvor er jakken fra?? Den var PERFEKT!! Elsker bloggen din, blogg mer:)

Leo sa...

Wow, får se till att uppgradera tvn lite =D

Ella sa...

Ser og høres ut som om dere hadde det koselig, og den kåpen var nydelig!!

Agnete sa...

Stilig jakke! Digger bloggen din!

Ragna life on the Island sa...

Digg blogg!
He gjort skulekvardagen min lystigare.. Om kanksje ikkje so fole porduktiv.. Men en kan no ikkje rekke over alt! Må prioritere.

wine-fueled narcissism sa...

veldig kult bilde. og fin jakke!

Anonym sa...

hvor lang tid tok det før du fikk klæra fra "style by stars"?

Margrethe FL sa...

Det jakken var nydelig :)

hedda sa...

Tjener du noe på annonsene du har på bloggen? H&M-annonsen blant annet?

Helene sa...

uhh, navnet ditt var på tv'n i dag ;) Voe har helt rett.. du er den beste bloggeren :)

Anonym sa...

Du ligner litt på Emma Watson :)

Seri sa...

Linnea sitt navn på tv? Når, hvor og hvorfor?

Anonym sa...

Kan du ikke fortelle hvor jakke er kjøpt? :)

Eliese L. sa...

Jakken til Linnéa er fra Vila og kan blant annet kjøpes her: http://nelly.com

zathx sa...

Linjala, bilde nr.2 <3<3<3 ilu

Caroline sa...

Du er en flott jente :) Stå på videre! :)

Gry sa...

Du er seriøst genial, Linnéa. Jeg har brukt fritiden min de to siste dagene på å lese alle tidligere innlegg. Si at jeg har fritidsproblem og jeg spammer deg.

Anonym sa...

Eg fant ei jakke på nelly.com ifra Vila, men den e ikke den samme som Linnèa, bare vældi lik.

Anonym sa...

du e rååååååååååååååååå!!!

julia margrethe sa...

du har så evig morsom blogg.
sykt fin jakke du hadde fått!

Nattbladet sa...

Nattbladet kan bekrefte at tissen til han uten håret er større!

Nattbladet kan også bekrefte at Ikea saksøkes av Disney.

Nattbladet kan derimot ikke bekrefte om dette har noe med saken å gjøre.

Nattbladet, vi gir egentlig en lang faen!

iselin sa...

Åh, likte den jakken din. Og de hvite sokkene..

Susanne sa...

Gleder meg til nytt innlegg! :D

Hilde sa...

Fint bilde :)

Anonym sa...

gleder meg til nytt innlegg! elsker bloggen din

Tyra :D sa...

Jeg syns det var bra prioritering å kjøpe jakke i stedet for middag, for det var en sinnsykt fin jakke! Digger bloggen din og gleder meg til neste innlegg :)

hellemalene sa...

HAHAHA fy fader altså! Du skriver så sinnsykt morsomt og bra at jeg vil nesten dø på meg selv. I LOVE YOU

Anonym sa...

nå har du ikke oppdatert på 3 dager, hvor lenge har du tenkt til å pine meg?

Linnéa sa...

Espen: ryddig er mellomnavnet mitt!

Kine: bilde av rommet kommer når jeg har ordnet det ferdig. Det er under produksjon.

Bildet kostet 1500

Bordet er gammelt

Jakken er fra Vila

Style by stars-pakken tok kanskje 10 dager å motta.

Vet ikke om jeg tjener noe på annonsene egentlig.

Takk for alle kommentarer sånn ellers :)

Camilla sa...

var selv på raske menn på torsdag. det var utolig morsomt!
bra blogg: D

Anonym sa...

men hvor er bilde kjøpt? du sa bare prisen;) det var så sykt fint!

Linnéa sa...

ikea!

~ Ymnera sa...

Jeg vil ha den jakken nå!
kikket inne på vila sin nettside,men fant den ikke noensteder, antageligvis siden det er ... mer enn et par måneder siden du kjøpte den.. men uansett. : ( får bare leitere videre da ..