7. sep. 2009

Random #1

Greit! Jeg innrømmer det mamma, jeg mistet mobilen min, IGJEN.

Jeg tenkte egentlig å holde det hemmelig, ettersom dette er den 38. gangen jeg mister telefonen min i år. Men i går SLADRET tydeligvis en av vennene mine til mamma. Enten dét, eller så har hun vel ringt meg - men blitt svart av en eller annen "Abullah" som har tatt mobilen min.

Uansett. Etter dette løp jeg rett i seng, for å si det sånn. Mamma er så og si den eneste jeg respekterer.

Uansett, nå er jeg tilbake igjen på mobilfronten kjære venner! Men det er vel kanskje bare mamma som i det hele tatt har merket at jeg har vært fraværende.

Ellers ba jeg mamma ta med seg boblebuksa når hun kommer nedover neste uke. I dag holdt jeg på å DØ idet jeg ramlet ut døra klokka 06, og da jeg så på temperaturmåleren på bussen var det 16 grader. Blir det kaldere så tenner jeg på meg selv. True story!

Jaaaja, så sitter vi her da. Jeg ser egentlig aldri på TV, det er liksom forbeholdt taperne. Men til en forandring utbrøt jeg akkurat "hey, det er faktisk ganske mye bra på TV i kveld."
I respons sier Lise: "Nei, æ ska sje valg i kveld æ. Valg 2009. Debatt."

OMG!
Dessuten, Lise er ubrukelig. Når hun skal vaske opp, bare legger hun det i vann og håper det blir rent av seg selv før hun setter det til tørk. Ergo, jeg må alltid vaske opp en gang til etter henne. Jeg greier ikke mer!
Bortsett fra det er hun verdens beste søster, da.

OMG, nå ser hun på Hotel Cæsar også.

Men det jeg egentlig skulle si, er at jeg etter mange forespørsler har skaffet meg LastFM igjen. Altså denne boksen til høyre som viser hva jeg til enhver tid hører på.

Videre må jeg anbefale www.weheartit.com, en samling av ca. verdens fineste bilder. I går satt jeg der i 4 timer og bladde. Og dersom dere ser på profilen min, finner dere ut at jeg er verdens største klisje likevel.

Ja, så har jeg ødelagt blitzen på speilrefleksen min. I kill myself! Hvor mye koster det å reparere sånt?

Anonym sa...

Du er virkelig dum. En typisk frp ´er. Bygdetulling fra en familie uten utdannelse.
-Omglol, jeg henger meg i en lyktestolpe. Det er ikke rart det er krig i verden.
(Heia KrF.)

Greit, jeg skal ta kommentarene deres til etterretning og blogge sjeldnere, ettersom man foretrekker """"Kvalitet"""" fremfor kvantitet. Dette ble bare kaos og litt MarieAmanda-ish.

85 kommentarer:

Preben sa...

Du er en skikkelig SLEMMUNGE!

Mari sa...

Linnéa, da. Alle dine innlegg er jo kvalitetsinnlegg :-D

Leni sa...

I didnt tell your mother! I promise! But I am really happy that you have new phone... now I can start to send you messages again and you will never answer me back like you always do...
Besides that Ive checked your I heartit profile yesterday and I think that I have fainted after that for couple of minutes... Sharing apartment with Lise is no good for you! Move in with my father!

Leni sa...

Btw is Marie AMANDA... not amada... but then again you have pure asylmottak at your place so you can get confused from time to time!

Vilde Kristine sa...

IKKE blogg sjeldnere. Jeg elsker bloggen din:)

Mor sa...

Linnéa Solli Myhre - du avslørte deg selv på bloggen til Leni.
Sånn går det når vennene dine legger meg til på face.

Lovju uansett.

Mor

zathx sa...

Det der er ikke MarieAmanda-ish. Dette er: http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs147.snc1/5455_149029816210_669436210_3794316_4931277_n.jpg

huilei sa...

Må nok mye mindre tekst og mye mer naken hud før det blir MarieAmanda-ish.

Kine sa...

Du er kvalitet NO MATHER WHAT!

LingLing sa...

16 grader? =(( Det er jo over gjennomsnittstemperaturen i Juli i Tromsø...... Når det er 16 grader i Tromsø så kler vi oss nakne og danser i gatene!

Herbie sa...

Steike morsomt å lese bloggen din!=)

emilia sa...

Liker at du blogger ofte jeg :D

Anonym sa...

www.weheartit.com er stengt på denne satans internatskolen jeg går på, grunnet "nudity content". OMGGGGGG

lisepise sa...

HEYY. JEG VASKET I EN TIME I GÅR!
DET VAR RENERE ENN FØR VI NOENGANG HADDE BRUKT DET.

lisepise sa...

PS: DU HAR SETT PÅ TV HVER DAG MED DIN VENN!

IngridSveinsen sa...

Eg ødla speilreflekskameraet mitt, støtskade på linsa, fekk krangla meg til eit nytt kamera.

IngridSveinsen sa...

Eg ødla speilreflekskameraet mitt, støtskade på linsa, fekk krangla meg til eit nytt kamera.

Chariza sa...

Jeg trodde du bare gjorde en spøk ut av de rasistiske tingene du har sagt tidligere, men mener du det faktisk?

hjelpe meg... jeg skjønner at du prøver å være morsom, men det er faktisk grenser for hvor mye man kan spøke med noe som er såpass sårbart før det ikke er spøk lengre.

Line sa...

du har alltid kvalitet! blogg ofte! og den sida, weheartit.com, gud som jeg elskern.

Tone sa...

NEI!! Du kan da ikke blogge sjeldnere bare på grunn av en imbesil drittunge som ikke forstår sarkasme!!

Lilli Anne sa...

haha. Jeg sier det igjen. Du ER virkelig kul Linnéa. Bloggen din er faktisk et funn.

pernille sa...

Ikke blogg sjeldnere. Og aldri mer ta femdagerspause, det er fælt. Weheartit er så utrolig herlig.

Tina Erica sa...

Shit! :D Et nytt innlegg igjen, dette liker jeg. Jeg må bare få sagt at postene dine er kvalitetsfulle, uansett om du hadde blogget 5 ganger om dagen. Keep up the good work.

Vilde sa...

ikke blogg sjeldnere!

Anonym sa...

haha, du er bloggkongen (evt queen) nr 1!! :) IKKE trapp ned på oppdateringene! trapp heller opp ;)

og Chariza: for en latterlig kommentar! hater slike som er så ufattelig nærtagne. slutt å les bloggen hennes viss du ikke takler det hun skriver.. regner med du følte deg litt "truffet" her, så slutt å ta deg selv så høytidlig.

Helene sa...

Last.fm! Flink jente. 8)

Laila sa...

brr..godt du får boblebuksa di da, det blir mange kalde mnd framover,best å holde skrotten varm.
(her i molde er det forresten noe som tilsvarer storm i dag da..vet ikke om du heller vil ha det?)
Takk for link til eheart.com..digger den, så takk takk :)

Leni sa...

OMG YOUR MOTHER READS MY BLOG!!!!!

Erik sa...

What?! Nytt innlegg allerede? Det skakke være muli!! Flink...! Detta er absolutt en av de beste bloggene der ute.

Keep it up Linnéa.

Anonym sa...

Flytt tilbake til bygda du kom fra...
Takler innvandrere som deg i Oslo by....ew.

Anonym sa...

Du er best!

SA sa...

Og der ble dagen litt bedre, Linnéa. Liker at du tar kommentarene mine med i bloggen :)

hoho sa...

neineinei, ikke sjeldnere!!
ALT du skriver er bra! (litt stalkerish men)

Susanne sa...

Hahahaha! Du har jo den mest underholdende bloggen av alle!

oda sa...

blogg oftere!

Anonym sa...

haaaha, genialt: "MarieAmanda-ish." Haaaaaaaaaahhhaha. Jeg dør av latter.

Liv Tone sa...

Bloggen din er kjempe bra! Får meg alltid en god latter når jeg er innpå her! Takk skal du ha, for at du forlenger livet mitt :D

Anonym sa...

hva er det alle har imot Marie Amanda egentlig?

Anonym sa...

syns ikke bloggen din er like bra lengre, og jeg må innrømme at jeg ble veldig skuffet da jeg leste innlegget om at du er frp'er.
trodde du var litt mere oppegående.

lykke til i fremtiden og takk for meg.

Kristine sa...

elsker at jeg ALLTID ler av innleggene dine uansett! Nr 1!

Siri A. sa...

Dårlig gjort å skrive dritt når dere er anonyme.
Hva er galt med Frp? Saklig svar, takk!
Det er ytringsfrihet her i landet.

Anonym sa...

Haha, Marie-Amandaish! Jeg synes nå de fleste innleggene dine er av ypperlig kvalitet, da, det skal du ha. :)

Anonym sa...

er du og lise egentlig søstre?

Anonym sa...

NEEEEI ikke sats på å skrive sjeldnere kjære deg!! kvatitet over kvalitet?? since when var ikke hvert av dine precious innlegg spekket med kvalitet??
jeg har sett i arkivet og lest hvert.jævla.innlegg og ledd så jeg griner, det er helt utrolig at alle er like bra!
jeg foreslår at du skriver flere ganger hver dag, alt du tenker på. på den måten har jeg flere ting å glede meg til hver dag, ikke bare en

Sara sa...

Hahaha, virker som at du også tar deg nær av ting som blir sagt. Men det kommer jo ganske klart frem at du faktisk er en typisk bygde-jente.. Det virker som at du hadde det bedre blant kuene..
Det er faktisk ikke nødvendig å komme med rasistiske kommentarer for hvert innlegg! Mammaen din burde ha oppdratt deg bedre...

Celine Ellinor sa...

Ikke blogg sjeldnere! Du skriver så morsomt, må le. :)

Linnéa sa...

når var jeg rasistisk? abdullah?

Linnéa sa...

og du som takket for deg, your loss.

Anonym sa...

Elsker bloggen din og leser den hver dag.
Irriterer meg noe sinnsykt at det er så mange fordommer mot frp, de er blitt en av de største partiene, så get over it. Gawd.
Anyway, you go girl. Elsker humoren din xD.

Line sa...

du har den kuleste bloggen ever!

Anonym sa...

Ånei. Du må ikke legge ut www.weheartit.com for alle taperene der ute. Jeg som var overlykkelig over å ha den "for meg selv". :P Jaja, verden går videre. Nesten i hvertfall. XD

Anonym sa...

Fjern linken til den siden, siden blir oppbrukt hvis alle vet om den :(

Anonym sa...

HERREGUD!?!?! jeg ELSKER DEG! absolutt alt du skriver <3<3<3<3<3 hahah :D

Tineeeeeeeeee sa...

Vi har ikke bruk for sånne rasistiske folk som deg i byen vår.
Dra tilbake til Molde og kos deg med fjellet ditt..
Hvorfor må liksom en som heter Abdullah ha tatt tlf din? Kunne det ikke vært en norsk? Petter feks:)?

Og det er faen meg sant det som står i innlegget ditt. Du er en typisk Frp'er. Dum bygdejente fra en familie uten utdannelse..

Og gi faen i de rasistiske kommentarene dine. Ingen som syns det er morsomt. ;)

lone www.lonebk.blogg.no sa...

haha funny! ;P

Anonym sa...

kjære tineeeeee, jo det er faktisk folk som synest dette er morsomt! å hvorfor et norsk navn som petter? å ta et norsk navn er jo rasistisk mot nordmenn :/ skjerp dere, omg!! Linnèa stå på!

fingerfun sa...

okei, hva skjer med at folk påstår at den typiske frp-er er en fra bygda uten utdannelse ?? det er jo helt motsatt ! LOL

Anonym sa...

Linnéa, jeg elsker både deg og Frp!

Bygding. sa...

De fra bygda stemmer V og SP.

Tineeeee sa...

til anonym; folk som er rasister synes kanskje det er morsomt, ja.. men det finnes en del andre som synes det er respektløst?
Hun kanke bare komme fra Molde til Oslo og bare beskylde en viss Abdullah fordi hun ikke er vant til andre enn etniske nordmenn, ikke vet hun om det er en utenlandsk som har tatt mobilen hennes en gang, men det er jo sikkert ikke en nordmann som har gjort det eller hva:)?
Trangsynte jævler, bare stem Frp så skal vi se hvor flott det blir i landet vårt.. Siv jensen kan knulle fedrene deres.

Sabina sa...

haha! du stemmer i allefall, det gir deg mer rett til å klage på samfunnet enn meg..

ellers finner jeg bloggen din uhyre underholdende, og hvis jeg møter deg på gaten skal jeg late som jeg aldri har skrevet dette..

andrea sa...

NÅR SKAL DU FORDELE SJOKOLADEN? jeg vil gjerne ha!!

Anonym sa...

Og Tineee (hvor mange e'er må du ha?) kan knulle han boleren som er i vg i dag http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=573837
Han er passende for deg.

Anonym sa...

tinee: omtrent 50% av norge er jo utlendinger, så det er jo like sansynlig at det er Abdullah som Ola Nordmann som har gjort dette. ja stem for all del frp, å få de ut av landet! 65% av alle voldtekter er forresten utlendinger.

Christine sa...

Hurra jeg er på bloggen og faen at jeg skal til Oslo i helga. den dagen du blir MAish henger JEG meg i en lyktestolpe.

husk flere bilder av tribalen i helga :)

Anonym sa...

Hei Linnea!

Huff, fryser du når det er 16 grader??? Er det fordi du er så tynn/har spiseforstyrrelser?
Hvordan går det deg og spiseforstyrrelsen egentlig?
Du lever jo bare på epler liksom, du kan jo umulig kalle deg frisk??
Er dessuten veldig mye av det du skriver som er veldig typisk anorektikere, men det vet du kanskje?

Linnéa sa...

spiser faktisk ett eple og ett knekkebrød daglig, så du kan umulig si at jeg lever kun på epler.


christine: bra tima :) will do!

TinEEEEEEEEEEEEEEE, motherfuckers. ;) sa...

Anonym nr 1: Samma for deg hvor mange e'er jeg bruker vel. Du skriver jo ikke navn engang..

Anonym nr 2: 50% av Norge er ikke utlendinger, nei :)
Og slutt å vær så jævla trangsynt du også da.. Hvorfor vil du ha de ut av landet? Du kanke gre alle over en kam bare fordi noen fucker opp..
og hadde norske jenter sluttet og kle seg som horer, hadde kanskje ingen blitt voldtatt.......

Elise sa...

Jeg driter i hva du stemmer jeg, Linnéa. Du er tøff.

Anonym sa...

ikke blogg mindre ! :( den personen var en tuffs :D

Anonym sa...

ikke blogg mindre ! :( den personen var en tuffs :D

Anonym sa...

min feil, jeg mente Oslo. er det rart jeg vil ha dem ut når de står for mesteparten av kriminaliteten i norge? de (jeg snakker ikke om alle) kommer til norge og viser sin takknemlighet ved å voldta alle de kommer over. kjære deg, du klær ikke deg som en hore bare fordi du ikke har på deg heldekkende burka.

Anonym sa...

haha. linnea, det er "Tineeee" som har tatt mobilen din!! helt tydlig at hun/han egentlig heter abdullah!

frps innvandrerpolitikk please! :)

TineeeE sa...

Jeg synes selvfølgelig ikke at de som gjør faenskap fortjener opphold her jeg heller.. men slik jeg oppfatter det fra deg så vil du ha ALLE utlendinger ut bare fordi noen er sånn? Det synes jeg bare er en jævla stygg tankegang.

Og bare fordi dere stemmer frp, ikke tro dere blir kvitt alle utlendinger for det a! De vil bare ha strengere innvandringspolitikk, slik at de vi tar inn har mulighet til å få hjelp og å intregrere seg, før vi tar inn fler igjen.

og jaa, det er jeg som har tatt tlf til linnea.....:)
skada faen.

Anonym sa...

Tineeeeeeeeeeeeee skal dø. Snart. Hardt.

Anonym sa...

altså, seriøst nå besøker ikke jeg denne bygdebloggen igjen... oslo baby with all its diversity ;-)
forresten, statistikker viser at frp har velgere med lav utdanning.
så sett deg i traktorn og kjøp deg ei pølse trangsynte motherfuckers

Anonym sa...

Nå skriver jeg bare for å provosere, som muligens du gjør også.
Siv Jensen har kanskje bein i nesa, men de som stemmer FRP er enten folk som ikke vet bedre, eller folk som er for opptatt av seg selv til å ikke bry seg om de som kanskje ikke står høyest i samfunnet.
FRP ville ført Norge til bunnen. Da er det virkelig bedre å stemme Høyre.

TINeeeeee sa...

Ah, endelig noen med vett i huet :)
Dere 2 anonyme over der; you made my day ;D

men nå skal jeg slutte å kommentere her, blir ikke klok av å sitte å diskutere med Frp-velgere på en blogg:)

Ciao for now.

Severin Suveren sa...

Tine, hold deg unna denne bloggen du. Det er ytringsfrihet i dette landet, faktisk! Og du har ingen rettigheter til å slå ned på hva bloggere ytrer.
Du må gjerne si du er uenig, men du har ikke forstått ennå at dine meninger ikke får til noe annet enn å provosere.
Frp vant faktisk skolevalget her i landet, så de må da ha noe å fare med selv om ikke du er enig. Hva er etternavnet ditt?

Marita sa...

Linnea
Linnea er 11 og et halvt og bor i Kleive sammen med storebror Ulrich på 14. Der liker hun å synge, danse, være sammen med venner og å kose med hundene og kattene sine. På skolen liker hun best historie og heimkunnskap, men ikke så godt matte. Framtidsdrømmen er å fortsette å stå på scenen.

Linneas syv favoritter

Favorittartist: Kylie Minogue

Favorittmusikk: Pop og techno

Favorittfilm: Ringenes Herre

Favorittbok: Harry Potter og Sølvpilen

Favoritt program: Hodejegerne

Favorittmat: Spaghetti og chips

Favorittgutten: Vanskelig å si, men han må være snill

HAHAHAHAHHAH:D

LOLETE sa...

Å marita, du er jammen meg nyskapende! LOL LOL LOL.


herregud dette har folk limet inn før deg, mange ganger.

kim sa...

Blitzen : det kommer helt ann på hvordan, og hva slags kamera, tror det var nikon så reparerte det første uhellet gratis. om jeg ikke husker feil

Tine sa...

Kanskje jeg vil provosere da? Hva så?
Alt for at Frp ikke skal vinne, da ender vi opp som Usa...

Men oii, hva skjedde nå a?
Det blir visst rødgrønn regjering:D
Heia Jens, Good bye Siv Jensen.

Etternavnet mitt? Kunne ikke falle meg inn å fortelle deg det Surveren:)

Tine, again ;) sa...

og grunnen til at FRP kanskje vant skolevalget er vel fordi FRP vil at man skal kunne kjøpe alkohol 24/7,få tak i det på bensinstasjoner, OG sette ned prisen på det?
For en sleip måte å lokke til seg stemmer på.

Kaster opp, mann

Lene Stol sa...

FRESH BLOGG, JENTE!!