20. sep. 2009

Sykt

Omg, jeg er helt SYKT lei av å høre på at naboene over har sex.

Jo. I helga har vi hatt innflytningsfest dere!
Lise og jeg slo på stortromma og kjøpte inn plastglass, faen heller om jeg skal stå og vaske opp etter andre. Her var jeg enda i "faen i helvete hore jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg"-fasen, og var sur og stresset fordi det hadde kommet folk. Men jeg kan heldigvis slå på det falske gliset mitt når som helst.

Bortsett fra en vinåpner, plumbo og noen flasker vin, fikk vi et bilde av Helene i innflytningsgave. Bare vent litt, dere skal få se det. MEN, jeg tenkte bare å påpeke at her er jeg i "faen i helvete hore jeg vet verken hva jeg skal ha på meg eller gjøre med det tynne krefthåret mitt, jeg vil dø"-fasen. Men det ser dere kanskje.

HER er altså bildet vi fikk, SYKT gøy at vi sitter i samme rekkefølge som på bildet over. Når dette ble tatt vil jeg seriøst ikke vite.

Lise hadde invitert omtrent 300 venner slik at jeg ble dødsstresset og ikke kunne drikke meg så dritings som jeg pleier, fordi jeg ville ha "kontroll".

Sucks å komme sent til fest, for da må man sitte på gulvet. Jeg slo meg lett ned på gulvet sammen med dem, slik at jeg slapp å få så mange nye venner.

Selv om jeg gikk rundt og småryddet hele kvelden, så det seriøst ut som om det hadde vært krig her da vi skulle dra til byen. I dag har jeg så vidt rørt meg utenfor soveromsdøra, i håp om at Lise skal rydde og vaske. Utrolig nok hørte jeg faktisk at hun dro fram støvsugeren nå, og jeg er sjokkert. Dette er andre gang hun gjør husarbeid på 2 måneder. Applaus til Lise.

Ja, her ser dere altså at jeg valgte "whatever, ingen bryr seg om hva jeg har på meg uansett, gi meg en drink"-valget og lukket klesskapet.

Så husker jeg ikke mer.

Og hello! Jeg har fått nye gardiner! Og det er jeg som har strøket dem! Og jeg har ikke engang strykebrett! Ergo jeg har sittet på gulvet og strøket 10 gardiner på 3 meter hver. For å si det sånn, jeg har strøket min siste gardin.

Ellers var det SYKT mange, i alle fall to eller tre, som lurte på hvor jakken min ble kjøpt. Det eneste jeg vet er at den er fra VILA og kostet 1200 norske kroner i Kr.sand. Når jeg tar på meg hetta ser jeg ut som mannen med ljåen, og det er SYKT kult.


Og sjekk hva vi har i fiskedisken på Ultra dere! Jeg sendte MMS til omtrent ALLE de to vennene mine for å skryte. Lise skjønte ikke hva det var.



Vet dere hva jeg skal nå? Jeg skal gå på kino alene. Jeg skal se "Jenta som lekte med ilden", og har ikke lyst til å være sosial. Har dere sett den? Alene også kanskje?

77 kommentarer:

stratoslover sa...

HAHAHAH, for et flatterende bilde!!!!!! ansiktsmaske fersure!

Anonym sa...

har du noen gang tenkt på å farge håret brunt? tipper du hadde kledd det!

hanne sa...

Jeg så "Jenta som lekte med ilden" alene på fredag.

Mari Nicoline sa...

Wow, slik har ikke vi i fiskedisken! Imponert!

Karen sa...

Du er så syyyyykt genial! :D Ein latter forlenger livet, sa dama som lo seg ihjel! :-D

Anonym sa...

krefthår, hahahaha!
Du har jo kjempe fint hår du :)

Anonym sa...

hater når folk sir at man skal farge håret brunt og at du ville kledd det.. di er bare misunnelige.. fuck dem
Aldri farg håret ditt brunt!

Leni sa...

IM DYING IN HERE! I LEFT YOU MESSAGE ON FACEBOOK... DONT GO BY YOURSELF! WAIT FOR ME! AAAA

Marte Øverås sa...

Syns det ble et fint antrekk! =)

Anonym sa...

Kult at du går på kino alene, pleier å gjøre det selv, men føler alle glor på meg og tenker "stakkars, hadde du ingen å gå med du...?"

Silje sa...

woho,i love you

Anonym sa...

hey, hva er det rosa greiene han karen ved siden av deg smører deg i øret med? O_ô

Stine sa...

du har så mange fine kjoler!: o

SandraJeanette sa...

Du skriver helt fantastsik!

Hilde sa...

Jenta som lekte med ilden er ekkel. Jeg likte den ikke. Eller. Jeg vet ikke hva jeg synes, for noe var jo bra. :p

Anonym sa...

Kjempe morsomt! kan du ikke ha ein spørsmålsrunde snart?

Viccc sa...

haha, jeg så menn som hater kvinner alene og vurderer faktisk sterk å gjenta det med Jenta som lekte med ilden!

Anonym sa...

Elise: slutte med den der posen Du ser ikke ut når du gjør det

Vilde sa...

Har dett den jenta med ilden, dødsbra!

Anonym sa...

ÅHERREGUD!

Jeg jobber i fiskedisk, men DET DER hadde jeg sørn ikke tatt i!

Anonym sa...

hvorfor kniper du alltid igjen det ene øyet elise?

Ela sa...

jeg tror det er en hai

Karina sa...

du tar så gøye bilder

helene sa...

Jeg må si meg enig i at det er et flatterende bilde!

Elise Bahía sa...

herregud jeg var full og svett! dere er sikkert ikke perfekte på fylla dere heller

Siri sa...

haha, det skjønte ikke jeg heller :p Men for all del, respect

Thea sa...

Nå som du har nett, hadde det vært genialt om du viløle blogge litt (mye) HVER dag! PS! Rema på Alex plass har SUPRE gule epler for tiden;-) omg lissm

Wenche sa...

Hei!
Jeg er ikke for reklamering for sin egen blogg på andres blogger, men anbefaler deg å ta en tur innom min nå, og lese innlegget mitt om dyretesting. Jeg fikk meg et stort sjokk selv da jeg fant ut hvilke store merker som lanserer produkter spesielt vi jenter bruker hver eneste dag! Disse produktene er blitt testet på stakkarslige dyr, som ikke har hatt et eneste glimt av frihet og kjærlighet.

Vær så snill å vis at du engasjerer deg, og bryr deg om dette, for din stemme har så mye å si. Jeg har så mange venninner som mener at dette ikke “angår dem”, men hallo, hvem andre KAN det angå?

http://www.wenchearnes.com/?p=201

Wenche

isallaboutfashion sa...

Må bare si at jeg DIGGER bloggen din=)

klemmer fra Milla ( www.isallaboutfashion.wordpress.com )

tinemarie sa...

Hehe, genialt:)

Anonym sa...

jeg orker ikke hun elise. tror hun er sykt deilig og har samme uttrykk på alle bilder. merker hun prøver å herme etter linea også.. pinlig og falsk. det som topper det hele er at hun har byttet dialekt. fantastisk!

Lise Marie sa...

FOR en taper du er Anonym! Elise virker jo som en utrolig herlig jente. Så jævlig tragisk å kommentere på en annens blogg om hva du syns om henne... Greit, ikke akkurat et pent bilde av hun, men det kan jo skje alle. Er så lei av den typen jente du er. Skal vedde en million på at du ikke akkurat er en blomst.

Nora Utter Finnesand sa...

Joda, jeg, og uheldigvis familien min dro på kino for og se jenta som lekte med ilden. Etter en halv time gikk jeg, ettersom jeg fant ut at mamma aldri hadde tenkt og holde kjeft og kommentere hver eneste jævla scene. Får heller se den en annen gang. Alene.

ingrid sa...

OKei, jeg skjønner at ingen av de to vennene dine skjønte hva det der var ! en stein?

Linn Marit sa...

Jeg vil også ha en fiskedisk med ekle fiskehoder i! Skal legge inn krav om at vi får en i klasserommet!

Ingrid sa...

Jeg har ikke sett den, men vurderer å se den alene. Har ikke noe behov for en skravlete kino-nabo. Eller rettere sagt, tenker jeg sparer andre for en del ved å dra alene :)

Emmaaa sa...

Jeg har sett "Jenta som lekte med ilden". Syns den var bra, men lang, lite action og waaay much talking.

line aurora sa...

er det sånn at folk spiser haihode? men igjen, folk spiser søte små sauehoder, og det er verre.

kino alene er koselig, jeg gjorde ofte sånt alene, ikke nå da, nå har vi jo projektor og kino i stua, men før, da gikk jeg ofte på kino alene og konserter alene, egentlig hele tida, tror det var før jeg fikk venner som virkelig er venner. men nei, har ikke sett filmen. lillebroren min sa "sjå den!", da. hvis det teller. kanskje ikke. han elsker politiskolen.

ps så jævlig fin du var i den kjolen som glitrer.

Vivian sa...

å gå på kino aleine e undervurdert!

astudyofnarcissism sa...

Ugh, jeg har alltid hatt en fobi for fisk, og nå har jeg fått bekreftet at fisk ER ekle.. Jeg har hatt innflytningsfest der jeg hadde en hel stol og en madrass for folk å sitte på.. good times..

Anonym sa...

Hahahha, jeg dauer. 3. gangen jeg leser dette innlegget. love it.

Ingrid sa...

Hvem kjøper et haihode anyway?

SA sa...

Du får ha høylydt mot-sex da.

Tone sa...

Kjenner til det med å høre naboen ha sex, og det er ikke spesielt moro nei.

Skulle ønske jeg var like fotogen når jeg var sur:p

Anonym sa...

HEI..du.
du ska få hundre krona av me om du begynne å blogge litt oftere ( Å I E BLAKK )

glosin sa...

Linnea. Du er genial.

Marte sa...

woot wooot :D

Anonym sa...

Haha, gå til naboen og bank/ring på døra deres mens du hører dem da.. Og kjeft noe i helvete på dem. Kanskje de slutter å være så høylydt ;)

Karoline sa...

Det med naboene må være ganske slitsomt vil jeg tro!
Digger måten du skriver på Linnéa!

Anonym sa...

rockbabe <33
hahaha :D genialt innlegg:D som vanlig

Kristine Aimée sa...

Hahahaha... Jeg ler dessverre bare jeg går inn på bloggen din. For en åpningsreplikk... Hahahaha.. Du er utrolig, Linnéa!

Netti sa...

Hvis krefthår betyr tynt eller flisete hår så bør du bruke B-vitaminer. Det hjelper også på negler og hud.

Bra blogg!

Anonym sa...

Jeg går også på kino alene. vennene mine vil bare se filmer med Ryan Reynolds og Tara Reid.

Anonym sa...

Var den bra? :o

Anonym sa...

Å, guud, you kill me. Er syk nå, og har kost meg med Å LESE GJENNOM HELE ARKIVET DITT. Si gjerne at jeg ikke har noe liv, men er det rart jeg leser da? Mer fantastisk blogg og blogger skal du faen meg lete lenge etter!

Vilde sa...

Haha, så morsomt bilde!

Anonym sa...

Du får meg alltid til å le! Gud, du er en herlig blogger Linnéa!

Lene sa...

Legg igjen adressen til bloggen din til naboene over. Kanskje de tar et hint, hvis du er heldig. Te he

tinekatrine sa...

hahha. ser ut som om antrekket slo ann da.

Monique Lund sa...

Hehe, så utrolig skjønne dere var på det bildet da dere vr små! Alltid gøy å ha slikt å se tilbake på! :)

Châtelet sa...

Du skriver utrolig bra, Linnèa! Samtidig som du skriver veldig enkelt, klarer du allikevel å være morsom. Fryder meg hver gang jeg ser et nytt innlegg på bloggen din. Eneste jeg savner er kanskje litt flere spørsmålsrunder.

Klem :)

Sofie sa...

oh no! Jeg har fått linnea syndromet.. mista nøklene..

CHRISTINAFRAAS sa...

hahaha <3

CHRISTINAFRAAS sa...

og nei, jeg har ikke sett jenta som lekte med ilden enda. men jeg plalegger å tvinge fransis til å bli med meg å se den. var den bra?

CHRISTINAFRAAS sa...

plaNlegger. jepp. der fikk du tre hele kommentarer av meg på under ett minutt.

Linnéa sa...

Jeg har hatt brunt hår, og tro meg, jeg ville ikke ha kledd det :)

Anders fant det for godt å sprute lipgloss på meg.

wenche: seriøst, hvem bryr seg? jeg skal begynne å kjøpe sminkeprodukter testet på dyr kun for å irritere deg.

elise er fantastisk, så stfu.

filmen var sick! boka er selvfølgelig bedre, men dog.

respekt til deg som har lest gjennom alt. stakkar deg.

christina: ja, tving henne!

Thea sa...

Hahah, genialt Linnea! Genialt!

Anonym sa...

Du e morsom

Anonym sa...

Har sett jenta som lekte med ilden ja, men ikke alene ;p
Den var faktisk råbra!

Anonym sa...

Jeg føler med deg på nabo-sexen... Du har det hvertfall over deg, jeg har det igjennom veggen. Knirk knirk knirk.. heldigvis er de ganske stille når de holder på, men jeg hører nok...
Scarred for life

Anonym sa...

Du er så utrolig rå du! Elsker humoren din!

Henriette sa...

Jeg elsker menensker som vet hvordan å være negativ!! Men hey, jeg hører mor og far, så ikke klag..
Er du mye i Kristiansand du? Føler jeg ser deg her stadig vekk, egentlig!

Anonym sa...

Å gleder meg vilt til å se "jenta som lekte med ilden" Må nok gå alene jeg også da alle andre har sett den før jeg fikk TID!! SURT!! men den må sees...og den må sees på kino!!!

Anonym sa...

Ett tips saa du slipper aa stryke gardiner. Heng de opp med en gang de er ferdig vaska og litt vate, da strekker de seg selv og blir fine og rette. Jeg gjor det hver gang og trenger aldri stryke dem.

Anonym sa...

Eg har kreft, og dermed krefthår. Det var jævlig kult og kødde med.

türkiye ve hayata dair herşey sa...

thanks for all admin
owe you gratitude..
ben 10 oyun

Anonym sa...

"Anyway, I guess I'm a trifle off topic right here?!!!. Exactly... It looks like that! Ha, Ha, Ha..."

--------------------------------------------
美国移民
Also welcome you!