5. sep. 2009

Verdens fineste, men bloggfrie helg. (omg, for en kristen tittel.)

Herregud. I går skulle jeg forhåndsstemme. Jeg gikk inn i stemmeboksen, krysset av på FrP, tok bilde av stemmeseddelen, før jeg gikk ut og viste bildet til Lise.
"Seriøst? Jaja, bedre enn FrP."
Denne kommentaren tenkte jeg tydeligvis ikke gjennom, ettersom jeg i en samtale litt senere ble fortalt at jeg hadde stemt KRF!!!!
Så JA, jeg blandet navnene og forkortelsene og stemte FEIL.

Men så fikk vi øye på Erna Solberg!!! Da glemte jeg alt.

Etter at Lise forlot meg, fikk jeg øye på en Pascal-butikk, og tenkte på de uttallige gangene Lise har sagt: "Faen Linnéa, har du smakt derran kjæksan i vindue der du? Æ ska kjøp mæ en gang."
Så kjøpte jeg to til henne i GAVE! Jepp, dere kan kalle meg snille-Linnéa.

Så tok jeg et bilde av meg selv i speilet på Eger. Sjekk doen i bakgrunnen, dette må bli det neste profilbildet på Facebook.

Ellers... Herregud. Dere vet at jeg av prinsipp ikke går til frisøren, da de ALLTID vil klippe meg skallet eller farge håret mitt rødt. Derfor har jeg alltid latt mamma ta seg av saken med farging av hår, og klippingen - den fikser jeg. Da blir det alltid så fint. Men nå merker dere kanskje at mamma IKKE er her. SJEKK etterveksten! Og hårtuppene for den saks skyld. Men whatever. Man kan ikke være pen overalt.

Så til mitt store irritasjonsobjekt, jesus christ, er dette LOV? Tenk om jeg også skulle ha begynt å parkere på tvers ut i gata! Greit han er en el-bil, men han kan da parkere slik som resten av oss. Og hehehe, sjekk FRP-klistremerket jeg festet på vinduet til han jeg satt på med.

Så kjøpte jeg nye sko siden jeg IKKE har råd til det. Var det ikke verdt det?


Så må jeg vel kanskje forklare mitt lange fravær. I det siste har jeg nemlig vært en del i telefonen med ubrukelige svensker fra GET. HVER DAG - har jeg ringt, sittet 15 minutter i kø, og blitt møtt med svaret "HMM, jåg forstår inte, jåg skål ta en titt på det, så virker det sikkert i løpet av kvelden. HEJDÅ!" Jeg vil gjerne be dere om én ting, ALDRI bestill internett fra GET. Hele gjengen skulle ha vært steinet og brent på bålet.

Så i stedet for å være på internett, har jeg altså måtte ha vært sosial.


Omg, SJEKK så mange folk Lise greide å invitere. Det ser jo ut som rene asylmottaket!

Men bortsett fra det skal jeg bli flinkere å oppdatere oftere når jeg får internett. Noen av dere krever at jeg skal blogge HVER DAG, men det er ikke aktuelt.

89 kommentarer:

Anonym sa...

elsker bloggen din linniiiiie :D

Mor sa...

Oldefar ville blitt happy for valget ditt!

Mama loves you.
Kommer å farge håret ditt neste uke, ungen!

Anonym sa...

bestill internett fra nextgentel!

Aina sa...

Jeg er helt enig, Get må dø.

Tomtom sa...

"Det ser jo ut som rene asylmottaket!"

Den lo jeg godt av! :D

ingrid sa...

jeg så deg utenfor Eger i går. Tenkte bare: hæ?! Linnea? :o Men du var litt opptatt, så turte ikke gå bort å si hei..
Men du var minst like søt i virkeligheten :-D

Leni sa...

We must see Jenta som lekte med ilden together when I will get healthy again!
Besides that it looks like a great weekend!

I CANT SEE you know who ON THAT PICTURE!

Leni sa...

oh and e.m is back. Aww

martha sa...

Så kul du er :D

Lise sa...

' invitert bare to æ

Anonym sa...

KRF er faktisk bedre enn FrP da :P
Haha, ler hver gang jeg leser bloggen din, genialt innlegg!!

Vilde Kristine sa...

Åh, endelig blogginnlegg, nå har jeg ventet lenge:)

Christina sa...

dette er min absolutte favorittblogg! det at du ikke blogger hver dag, gjør innleggene dine mer spennende tror jeg, + at da går man å lengter etter det! men et spørsmål, ikke frekt ment, men går du aldri lei av gule epler? :)

Anna Regine sa...

Haha, jeg ler.
Skoene var verdt det, ja!

Tone sa...

Love the shoes!!! Dessuten støtter jeg valget om å være sosial fremfor å blogge. Men Get er ubrukelig, og det er Telenor også! Med andre ord - ikke bytt til Telenor.. Take it from me!

Kine sa...

Hadde jeg visst hvilket internett jeg har, skulle jeg sagt det til deg..aldri problemer med det!

Hilde sa...

Hahaha!!! Hysterisk morsomt! Jeg lo så jeg grein da jeg så at du hadde stemt feil. Fy faen så genialt :D

Isabella sa...

Haha, morsomt!

bente sa...

haha. du er herlig.
og ja, skoene var verdt det. er de fra zara?

hadde ikke sett for meg at det finnes toalett på selveste Eger, trodde ikke fashion people bæsja.

K sa...

Du er så fantastisk morsom!

Lene sa...

OH NO! Kjipern å stemme feil! :P Koselige bilder fra festen da, ser ut som en hyggelig kveld... :)

Anonym sa...

haha, råeste humoren har du ihvertfall! meeen jeg må si at til og med Krf er bedre enn Frp..

Anonym sa...

så bra at du ikke stemte på frp!!!

miki sa...

Er det der Matjjja? ;)

Irene sa...

Jeg digger deg! Så lenge du blogger så driter jeg i om det ikke skjer hver dag

Celine Ellinor sa...

Du skriver så utrolig bra!

Tina Erica sa...

Nytt innlegg! :D Nå ble jeg kjempe glad. Jeg synes så absolut du skal begynne å blogge hver dag, i hvertfall annenhver. Du har den beste bloggen, uten tvil!

Susanne sa...

hahaha, du er awesome!
men frp? HUFF.

Kristine sa...

Hahahahahaha! Elsker at du stemte feil^^ Også på KrF då! (Men jau, alt er sjølvsagt betre enn dei mørkeblå)

karina sa...

hadde jeg vært mann ville jeg ha giftet meg med deg.

Silje Kristine sa...

Get er jo easy shit. Jeg installerte nettopp vårt get-bredbånd HELT PÅ EGENHÅND og det funker som bare pokker. Selvom det ikke er trådløst da. Noe som suger.

Anyroad, get funker!

Anonym sa...

Det var ikke en el-bil....en SMART som ikke har noe felles med disse kjedelige el-biler. Og jap, den får lov til å parkere sånn.
Greit to know.

Supermalin sa...

Oi! Ser ut til at herr Dell begynner å bli full av klistremerker. Hva skal du gjøre da? Og gratulerer med nye sko :) Sånne kunne jeg og tenkt meg!

Anonym sa...

Hadde du virkelig TENKT å stemme FrP? Da er selv KrF bedre. Sykt

Silje sa...

du e ein skrue:)

Anonym sa...

haha, du er altfor morsom. Men er det helt sikkert at det ikke er aktuelt at du begynner og blogge hver dag? you make my day nemlig.

Anonym sa...

hm. merkelig stemmeseddel, kan ikke huske å ha kryssa av for hvilket parti? se http://www.regjeringen.no/nb/dep/krd/kampanjer/valg/stortingsvalg/stemme-pa-valgdagen.html?id=457112 lissom.

Margrethe sa...

HERLIGHET så nydelig kjole du har på headeren din ;o Hvor er den fra, pliiis svar på bloggen min!?

Anonym sa...

hvor er skoene fra?

Anonym sa...

hvor er skoene fra?

Maria Isabell sa...

Elsker skoene!!

W e b - L i n n . n o sa...

Synes det var en sjekk måte å parkere på jeg. :P
<3 FRP <3

Amalie sa...

hahahahahahahha! Den asylmottak greia tok kaka!!! FRP:D

Damn! Herlige sko du har kjøpt deg, Linnèa.

Anonym sa...

Håper flere gjør sånne "stemmefeil"! ;)

Og velkommen til storbyen, både elbiler og smartbiler kan parkere sånn.. god utnyttelse av plassen heter det.. hehe

Anonym sa...

du skulle stemme frp, men klarer å stemme krf istedet? double-fail as, folk som deg burde fratas stemmeretten

andrea sa...

jeg velger å besvare dette innlegget med følgende link:

http://trudekommode.blogg.no/1251988169_get_a_grip.html

Anonym sa...

SJEKK måte å parkere på? Foklar, du som skrev det, hva det betyr.

SA sa...

Linnéa, du trenger ikke oppdatere så ofte. Du leverer kvalitet fremfor kvantitet! Digger deg! :D

Live sa...

Jeg har tagget deg :)

Det vil si: skriv fem ting du liker / blir glad av :)

Ella sa...

De skoene var nydelig! Hvem trenger mat når man har sånne sko?

Jeg må si at dere er flink å utnytte plassen i en sofa!

Anonym sa...

se der ja, epleklistremerkene begynner og komme seg.

jeg elsker deg forresten

Anette sa...

herlig blogg :D synes du skal farge håret ditt mørkebrunt ;) forandring fryder

Anonym sa...

Var det ikke han Jan Thomas i den sofaen, eller hunden hans?
Artig med han "Luggen" der på asylbildet, sikker på at det ikke et bilde fra A-ha boken som kom ut i 1987? "Vinger over Europa" eller hva den het.

Anonym sa...

d er ingen el-bil, men en Smart. :P de parkerer jo slik for å bruke en parkeringsplass på 2 biler:) praktisk!

Anonym sa...

Så søtt at dette er mitt første besøk på denne bloggen - og at det første besøket gledet meg i en så stor grad! Så fint at det ble en Frp-velger mindre i Norges land! Takk for feilkryssing<3! Sjekker kanskje bloggen om tre nye år og ser om du kanskje har tatt til vett og stemmer noe annet heeelt riktig!

Snaaakes

Cosmo King sa...

Jeg må bare spørre, er dette deg ?

http://www.nettby.no/user/file.php?user_id=105512&folder_id=0&id=5390079#focus

Anonym sa...

hahahaha jag älskar din blogg!

Anonym sa...

Ehm, syns det er litt stygt å disse hele Get, når du faktisk ikke VET noe om hvordan Get er i andre deler av landet heller.

Michelle sa...

Hahaha, love you

Anonym sa...

ja azz linnea, det er stygt av deg å disse hele get!!!111

Anonym sa...

Ja fy søren altså.. du kan ikke bare gå ut fra at HELE Get er no drit??? Hæ??

anynom to poster over; herregud.

zÆthx sa...

tuulbok linjala

Marte sa...

Krf, HAHAHA!!

Anonym sa...

Som om du stemte feil, du er ikke så dum. Alt for bloggen lizm.

Anonym sa...

Hei!Jeg lurer på om du kunne lagt ut en sangliste? =D

Kos <3

Anonym sa...

<3

Ida B. Støen sa...

Get er et reint lite helvete!!..
Har internet og TV derfra for sikkerhets skyld (overtok etter huseier)...

Ubrukelig kundeservice, og stadig noe galt med nettforbindelsen!

Anonym sa...

FRP er best. xD

mia sa...

du har problemer

e.m. sa...

- Like hell I am !!!

...and save me the baby-talk, ms Leni.

Linnéa sa...

kan godt innrømme at jeg lyver en god del, men i dette tilfellet - nei. spør Lise.

skoene er fra Zara.

misfornøyd get-patriot: jobber MOR DI i get?

Mia: jajaja, jeg har problemer.

off.

Tita sa...

BØ!

Huong sa...

Mr. Dell begynner å se bra ut :D

J.SH. sa...

herreguuuuuuud... kor hjernedødt. bli helt matt. Stjerneeksempel på at folk uten hjerne stem FrP. Forhåpentligvis er det flere som har for lav iq til å faktis gjennomføre valget.

Anonym sa...

haha, herr dell har jo blitt superhandsome med alle de epleklistremerkene!

Luring sa...

J.Sh
Du har jo ikke hjernemateriale nok til å skrive riktig norsk engang.
Fakis?

Lol at you.

Jen sa...

Love ur header, so pretty!

Anonym sa...

"Omg, SJEKK så mange folk Lise greide å invitere. Det ser jo ut som rene asylmottaket!" - hahaha, nei.. mersom rene homofesten.

Jennicka sa...

Rått blogginnlegg. Trine Grung linket til deg fra Twitter, og hun hadde rett i at du er morsom. ;) Skal definitivt fortsette og titte innom her!

Mhm sa...

FRP, Linnèa?! Du er ekkel. Håper de kristne sporer deg opp og tar deg.

Anonym sa...

Du er virkelig dum. En typisk frp ´er. Bygdetulling fra en familie uten utdannelse.

fingerfun sa...

hehey ! Dell er snart full, nå må du begynne å dekorere tastene med epleklistremerker snart !

Anonym sa...

lol til alle disse "linnéa må være hjernedød for å kunne vurdere å stemme frp"...

Hørt om å ha respekt for andre sine meninger? Selv om jeg ikke ikke er så fan av f.eks Venstre så går jeg ikke rundt å kaller alle venstrevelgere for idioter heller.
Makan!

Anonym sa...

Kanskje fordi FRP-velgere faktisk er hjernedøde mens Venstre-velgere ikke er det? ;-)

Nå er det vel ingen som kan påstå at linniiie er noe geni heller akkurat.

Linnéa sa...

jeg er ikke et geni, men jeg er ikke hjernedød. en mellomting kanskje.

Anonym sa...

jo, du er faktisk definisjonen på hjernedød. du gjør meg flau av å være norsk. hvor gammel er du? 12?

Katrine sa...

Det er faktisk ikke en el-bil, men en har lov til å tverrparkere på samme måte som el-bilene. Jeg har en el-bil forresten. Jeg liker el-biler

Anonym sa...

Du er en patetisk frp-støttende anorektiker som ikke engang KLARER å stemme frp. Bare det i seg selv sier en god del.....Kan du sette deg selv i en innvandrers posisjon? Ville du likt å se ditt eget hus bli bombet ned? Hadde du stemt på FRP om foreldrene dine hadde dødd av miner? Kan du forestille deg å måtte flykte fra ditt eget land på grunn av KRIG og i tillegg måtte bo på et asylmottak i et land der det kryr av trangsynte idioter som mener du ikke fortjener å bo i landet deres. Jeg syns virkelig synd på deg og alle dere andre i FRP som mangler så mye kunnskap at det nesten bare er skummelt. Jeg likte faktisk å lese bloggen din til jeg så det her.

Martine sa...

Den siste kommentaren der var ondskapsfull. Jeg er vel mer i motsatt ende av den politiske skalaen enn deg, Linnéa, men nå fikk jeg nesten lyst til å stemme Frp ved neste valg, bare på trass. Ikke at det hjelper, men det hadde vært min lille hevn til den som skrev kommentaren over;)