28. okt. 2009

Det er tross alt bare 2 grader ute

"Nei, du, jeg har faktisk ikke mulighet til å finne på noe etter jobb noen av dagene denne uken, jeg"
Nettopp fordi jeg skal hjem og SOVE i 16 timer. Etter å ha stilt klokka trenger man seriøst 16 timer søvn i døgnet.

Men i går tenkte jeg å ta en stå opp en liten stund, sånn ca. rundt Cæsar-tid. Jeg henter meg noen knekkebrød og noen epler, og setter meg godt til rette med Herr Mini-acer. Plutselig...står det et korps utenfor vinduet. Eller altså, på trikkestoppet. Og de spiller HØYT, og MASSE og LENGE. Og rundt står folk og DANSER!!! Jeg lurer fortsatt på om dette var gjort for å plage meg. De har funnet ut hvor jeg bor, jævlene. Jeg gikk i alle fall og la meg igjen.

Greit, man ser kanskje ikke at det er et korps, men jeg lover dere: DE STO DER.

Men over til noe litt mer spennende... Jeg var på posten i går, og GJETT hva mamma har sendt meg!

Og i tilfelle jeg skulle falle foran en trikk eller noe klokken 06 om morgenen:
BAM!!

Så hvis dere ser noen med termodress vandre gjennom Karl/Carl Johan om ettermiddagen - jepp, that would be me. You like???

Jobb. Must blog quickly.

Ah, ser dere at jeg har begynt å snakke litt engelsk? Superkult!!
Skal til England snart vet dere...

96 kommentarer:

HILDEM sa...

Hahaha, du er for fantastisk

Tone sa...

Nååh, snille mamman din!

Men jeg føler smerten din fra det korpset helt hit.. Verden er ond innimellom!

Anonym sa...

varmedress - lett verdens beste oppfinnelse.

KAROLINE sa...

Haha, du er så vittig!

Fjortis sa...

BAM! Sååå glad for at du er trygg i trafikken Linnéa! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg!

i s e l i n sa...

Du er helt fantastisk :D

justfab sa...

Jeg ønsker meg også en sånn!!

CHRISTINAFRAAS sa...

i like it alot!

Espen - www.mosjonisten.com sa...

haha! Slik refleksdress skulle jeg hatt på joggetur! Fett bilde Linnea!

Helene sa...

Fin du er.

Marte Øverås sa...

Kjeldress er kjempekult! :)

SA sa...

Fin termodress søta!

Marita sa...

Nydelig dress, jeg har maken i rød!

Jorid sa...

Termodress er hipt og kult.

iselin sa...

Haha, du er genial!

Anonym sa...

Haha, du helt syk :-D elsker bloggen din!

Anonym sa...

Det er kun du som kan gå med en slik dress og likevel være kul :)

Life By Malin sa...

Haha, herlig ass :D

Anonym sa...

Du har en nyy-ydelig farge på håret nå, hvilken er det? Passer deg kjempefint :-)

Anonym sa...

termodress! haha, du er bare nydelig :D skulle gjerne hatt en sånn en på vei til skolen

Silje/blee sa...

Haha. Nå mener jeg ikke å være slem, og du tar deg vel neppe nær av det, men det er jo slike dresser uteliggerene/tiggerene i Trondheim er blitt utdelt? ;O
Men du holder deg hvertfall varm da! Bruker termodress når jeg er ute i garasjen jeg og, og det er jo fantastisk! :D
Korpsfolk kan dø.

Silje/blee sa...

har fått utdelt, heter det vel..

Anonym sa...

Hvilket kamera har du?:)

anette sa...

jesus. har ikke ord. you're great

Lene sa...

Sexy i kjeledress må jeg si :) Te he.

Slemme korpset. Verden er ond.

Karina sa...

rånice termodress!

sara marie sa...

Jeg har også termodress, bare at min er rød! Super digg når det er masse snø ute! :D

Kristine sa...

Du er herlig as linnêa :D

Edona sa...

"BAM!" Haha, you're killing me!

martine sa...

hehe, det korpset så jeg også i går! :)

martine sa...

hehe, det korpset så jeg også i går! :)

Inni sa...

Jeg har helt make, bare i rød! Hvis ikke jeg bodde i Bergen hadde jeg lett kommet bort, så kunne vi løpt rundt som seigemenn/superhelter/barnehagebarn.

Jeg har testet alle før, liker superhelt best.

Martha sa...

Haha, du er herlig du! :)

Anonym sa...

Herrrlicht
Ich habe eine kleine termodress

Was du bist?
Ich heisse Jalrich
Achtung!

WIE HEISSE DU?

Omg

ole//wombat sa...

jeg trodde du stort sett bare gikk med termodress fra før av, jeg...(?)

Charlotte sa...

jeg BOR i england :)

HANNE.SK sa...

Hahahahahahaha

Anonym sa...

Jeg sa til pappa han skulle lese bloggen din. Han lo, og jeg døde litt av refleksbildet. MEN du er jo snusfornuftig, da.

Halvor super-K sa...

Fet termodress. Fikk du med deg korpset som masjerte inne på senteret på Fredag? Tror jeg opplevde angsten din. Hyggelig å hilse på deg forresten.


Hilsen Halvor.


Ps: Termodressen var dritkul. Nå trenger du ikke noen andre klær lenger.

Renate sa...

Haha herlig dress! Du kledde den virkelig :-)

Anonym sa...

håper den som skriver "tysk" der oppe tuller. hvis ikke burde han/hun lese litt mer tysk grammatik. Ich heisse, du HEISST, er sie es heisst.
linnèa, du er fantastisk for en stakkar som ligger inne med svineinfluensa :- (

TORA sa...

HERLIG!

Milla sa...

Du har dødsbra blogg ;)
- Har skrevet om deg i et innlegg btw, vist du vil se.

www.millabjerk.blogg.no

Monica sa...

haha! BAM! Du skriver så bra=)

Anonym sa...

Du skriver veldig bra, men kan ikke du blogge oftere?:D

Eirin sa...

Digger dressen ;) har en lignende selv i mørke grønn :P

Anne-Marte sa...

Jeg vurderer å bli en bjørn slik at jeg kan gå i hi om vinteren. Det hadde vært fint tror jeg.

Anonym sa...

Utrolig kul blogg med ordentlig kul humor. Jeg digger det! Tøff varmedress :P Har slik selv. Endelig en jente som er jordnær og tøff! :))

Anonym sa...

Haahaha.. Jeg tror jeg dævvar her! :)U go, girl!

Anonym sa...

slutt å skriv true story

Kine sa...

Haha, nå har jeg lest bloggen din en stund, og det er på tide og kommentere: Du er en herlig jente (bloggmessig iallefall;) og bloggen din får meg til å humre hver gang jeg titter innom.
Fortsett for all del med bloggingen!

Anonym sa...

Eg ler meg i hel!

Dyv sa...

Refleks er undervurdert. Jeg synes du bør tipse techno- og housefolket, det burde være en ok erstatning for de som ikke har råd til UV-lys og hvite klær når de skal på rave.

Tina sa...

De tre siste dagene har jeg brukt altfor mye tid på bloggen din. Jeg har lest hvert eneste innlegg her inne på disse tre dagene, og er litt skuffa over at det ikke var mer. Jeg har tatt meg selv i å le høyt så tårene har trilla av enkelte innlegg. Noe så herlig sarkastisk har jeg ikke vært borti på lenge!

camilla sa...

Hvordan er det å leve i samme leilighet med Lise når hun og typen har svineinfluensa ?:)

Marte sa...

det er jo ISKALDT ute ;p når skal du til england ? : )

Elise Bahía sa...

hahahaha omg de to nederste bildene.. takk skal du ha!

Marie Sakina sa...

SER du på Cæsar? æsj

Anette sa...

Jeg simpelthen ELSKER å lese på bloggen din! Det er virkelig et høydepunkt i dagen min altså. Skulle ønske du blogget hver dag, hele dagen;) Men jeg er jo ikke dum da.. Man har lov å drømme:)
Keep up the good work! You're doin' great!
Liker forresten time-for-time innleggene godt, selv om de er über-uinteressante, så blir de nesten interessante av nettopp den grunn.. hm.. Og ja, videoblogg! wohoo..

SOFSEN sa...

Sjekk bloggen min og se hvor pen du ble <3

Anonym sa...

De har funnet ut hvor jeg bor, jævlene. rofl

Guro(: sa...

Aww, termodress er awesome!

Anonym sa...

haha, linnie du får meg alltid til å le :D
skal du til england? skriv litt om det i neste innlegg a :)

Isabel sa...

Termodress er alltid hot! Helst orange.. Har begge, HEHE.

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA. Termodress har aldri sett så kult ut før!
- Anette

Linda sa...

Vet du.. Jeg snuser innom bloggen din hver dag, men har ikke kommentert før. Jeg skjemmes!

Må bare si at jeg elsker bloggen din! Tror sannelig jeg elsker deg litt også.

Kos deg med brødene dine! Høhø.

Trine sa...

Det er en grunn til at disse "kosedressene" har tatt av for fullt, selvom de kun er en dårlig kopi...

Sigurd :) sa...

Hvor er veska til kjeldressen?

Sigurd :) sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Em sa...

ilovu

Gina sa...

Du kledde den:D

Anonym sa...

Hver gang du blogger så slipper jeg ut et skrik av overraskelse, lykke og glede. Overrasket over at det bare har gått to dager siden sist du hadde blogget, og jeg trodde du bare oppdaterte max en gang i uka, lykkelig for at du har lagt ut en ny post og glad fordi du skriver så utrolig bra, jeg får frysninger og smiler hele tida. Du er virkelig høydepunktet mitt om dagen! :-)
Fortsett å vær deg selv, spis gule epler og läkerol, drikk Pepsi max og gå rundt med den deilige termodressen din, da elsker jeg deg.

Anonym sa...

Heia deg! Du er fantastisk!

ingrid sa...

Wow, start en ny trend, dette er jo den nye onepiecen!

Eller den gamle, egentlig. Barnehagetanta mi hadde jo trossalt sånn! :D

Marte sa...

Haha! :D


Kan du skrive hva folk søker på for å komme inn på bloggen din? Hadde vært kult.

Marita sa...

Jeg er på randen til å si at jeg elsker deg! Herregud, du er så genial. Jeg stemmer på DEG som konge!

Anonym sa...

jeg ler høyt hver gang jeg leser innleggene dine! du er konge-bra, eller dronning-bra kan man vel si.. superkul dress:D fortsett å blogge, jeg elsker bloggen din<3

Tonje sa...

Haha, meget flatterende termodress!

Anki sa...

Hehe.. Det er kul å lese her synes eg.. Synd at vi ikke bor samme stad.. :)

Silje sa...

Synes du kler den bobledressen jeg;) :)

synne-marie sa...

ÅH! DIGGER at ikke alle på karl johan har høye heler og nylonstrømper nå som det blir kaldt!

Btw. du er den eneste som har den på med stiiiil

synne-marie sa...

ÅH! DIGGER at ikke alle på karl johan har høye heler og nylonstrømper nå som det blir kaldt!

Btw. du er den eneste som har den på med stiiiil

synne-marie sa...

ÅH! DIGGER at ikke alle på karl johan har høye heler og nylonstrømper nå som det blir kaldt!

Btw. du er den eneste som har den på med stiiiil

Kristin Vicious sa...

AWWW, nå ser du ut som en av rånergutta på Kolvereid :)

Anonym sa...

liker at du varmer opp til englands turen din;)

Anonym sa...

du er genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marte sa...

Nå måtte jeg rett og slett inn her å kommentere for første gang. Torsdag kveld fra Nydalen: Alexander Rybakk i korps!!!!! Hahaha, da lo jeg meg ihjel og tenkte på deg :)
Du er bestebloggen, Linnèa.

Anonym sa...

haha!!

Marit sa...

ER DU KLAR OVER HVILKE GRUSOMHETER DYR BLIR UTSATT FOR VERDEN OVER PGA. DYRETESTING?
Gå på dyretesting.no for mer informasjon om hva som skjer bak lukkede laberatoriedører og for lister over hvilke produkter du bør holde deg borte fra.
Print gjerne ut listene over hvilke produkter som blir dyretestet og hvilke som ikke blir det til når du skal ut å handle!
Har du kanskje en kanin, en hund eller et annet kjæledyr selv? Vis at du bryr deg, og hjelp med å redusere forbrukertallet på disse varene en gang for alle!

Grr sa...

Marit: dette hører hjemme på et diskusjonsforum, ikke som kommentar på en blogg. SKjerp deg hardt, ellers kommer melkeheksa og spiser deg levende.

sara Marie :) sa...

OPPDATER DAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Chris sa...

LINNÉA !!
Kan du starte ditt neste innlegg med "Oink". Jeg har svineinfluensa, trenger en oppmuntring..

Linnéa sa...

Jeg bruker et superdårlig Canon digitalkamera. Sølv. Vet ikke mer.

Hårfargen jeg bruker heter Nutrisse nr. 10

Marit: jeg gir en lang faen i dyretesting jeg :)

Marte: driver og sparer opp søkeordene til et innlegg!

Anonym sa...

Korrekt beskrivelse for denne typen antrekk er 'sexy parkdress'. Just so you know...

Kenneth sa...

Jeg har brukt superundertøy i mange måneder nå.

Anonym sa...

Haha. Jeg lo så jeg grein av dette innlegget!