1. okt. 2009

Ja, nå kan dere bare printe i vei, dere!

Åh, i det siste har jeg sendt så mange morsomme MMSer, dere...

Til Siri sendte jeg denne hysteriske bakerhumor-mmsen. Ser dere! Vi kan tulle vi bakere også!
Og så kan vi bruke "brødhode" som skjellsord så ofte vi vil. Eventuelt "brødhau" som vi moldensere sier.


Videre på listen står Lise. Det aller verste Lise vet, er blant annet døde dyr, ettersom det er så "stakkar da." Derfor måtte hun jo få se den døde sauen/kua Whatever vi hadde i kjøttdisken på jobb!

Da hun kalte meg grusom gjorde jeg det godt igjen med å tipse henne om at yndlingskjeksen hennes var på tilbud på Joker.
(Selv om baktanken er at jeg har lyst at Lise skal gå ned og kjøpe masse kjeks og bli supertjukk slik at jeg ser superslank ut i forhold.)


But hello! I går!! I går var jeg sosial, IGJEN! Anders tok til og med med seg kamera på eget initiativ, og turen på butikken ble i stedet en helvetes stor bildeorgie til deres store glede.

Vi gikk litt i parken, og det viste seg at det er høst.

Jeg hadde lyst til å ta et bilde av meg naken, dekket av løv, men Anders sa det gikk fint uten. Men jeg prøvde å vise litt hud, da.


Herreguud.

Ja, forresten. Jeg spurte om jeg skulle ta bilde av Anders også altså, selv om jeg egentlig ikke ville ha bilder av ham eller orket å ta - jeg spurte for å være hyggelig. Men han ville ikke! (!!) Det er forklaringen på at det nok en gang blir mye Linnéa. Love it!

Og herregud, sjekk nå.. Snart...

SJEKK hva han tvang meg til å gjøre! Superlol!

Så fikk jeg kuldeallergi, og vi måtte gå på butikken slik som vi egentlig skulle. Men da falt jeg for 3. gang. Jeg skled altså på asfalten, igjen.

Og i går dere, etter å ha gått 12000 skritt, byttet jeg ut eplene og spiste...middag! Anders og jeg laget pita-pizza, et meget sunt alternativ naturligvis.

Og dette er jo da altså Herr Anders, fortsatt supersingel. Jeg kunne ikke ha tatt i ham med en kjepp engang, he's all yours!

Edit: fikk telefon fra Anders om at "du må legge ved et bilde av hvordan jeg egentlig ser ut, ser jo ikke ut på det du la ut!!" Setter meg ikke på bakbena der altså, Anders.

Ja, også her spiser jeg og ser på X-factor, så ble jeg trøtt og la meg og sto opp i dag og holdt på å dø nok en gang da ringeklokka ringte 05.40.

Og jada, jeg vet at jeg sikkert kunne ha redigert bildene, men jeg har andre ting å gjøre. Som å sove. Jeg er supersulten, men har ikke penger til mat så jeg må sove vekk sulten!!!
Dersom jeg hadde penger kunne jeg jo ha gått og kjøpt meg en stor "FALIFIL" eller en "BAKET" potet.

Edit: omg, Anders redigerte dem likevel.

GREIT, ingen bryr seg. Men jeg måtte jo si fra!

89 kommentarer:

MEHEH:D sa...

Linnéa du virker jo nesten glad! guuri

elsker bloggen din!

Ada Emilie sa...

faan, jeg digger deg!

Aida sa...

Hadde gått for FALIFIL.

Anonym sa...

DU ER DRITPEN!
Gift dem med han ;)

emilia sa...

hahaha, digger innvanderer norsk :')

Isabella (NY blogg) sa...

aw, de har photoshoppet inn maisen i BAKET POTET, de skal ha credit for at de prøver da : )

Thea Margrethe sa...

Kan jeg gifte meg med Anders?

Nélia sa...

Du er ufattelig nydelig, Linnéa! Håper at du er klar over det! Uansett hvor sarkastisk du svarer, så håper jeg du tar det til deg :) Lykke til med alt du måtte holde på med!

Hilsen Nélia

Siri sa...

hahahha, no fikk i dagens latter. spesielt det bilde der anders hadde tvingt d. så lol <3

Anonym sa...

Hahah, du er så kul! Dig u <3

EIrin sa...

Bloggen din er virkelig knall Linnéa! Skjønner ikke hvor du tar det fra.

Silje sa...

Jeg har lest bloggen din i 3 år snart, syns den er supermorsom! du virker som en veldig kul person:) liker stilen din!

Susanna sa...

Ha ha, Falafil og baket potet! Fantastisk :-)

HILDEM sa...

Anders er jo kjekk!

Anonym sa...

Hei.
Hvor har du kjøpt den hvite strikkegenseren? Var kjempe pen.

SA sa...

Superfine bilder. Du trenger ikke redigere de. :) La oss starte en kronerulling for sultne Linnéa. For galt at prettiest girl in Oslo skal gå rundt sulten.

Mor sa...

96502634175 er kontonummeret hennes.
Hilsen hennes mor.

Anonym sa...

elsker bloggen din:) blir alltidi godt humør når jeg leser den for du skriver så genialt :)

M sa...

Du ser sånn ca. perfekt ut, Linnéa. Jeg ville bare påpeke det. (Vennen din var ikke så verst han heller.)

Maria sa...

Huff, jeg lider samme skjebne. Når man må være sparsom på knekkebrødene lever man trangt. Mitt tips er å investere penger i alkohol før man blir blakk, så kan man i det minste ta seg en å sove på når man må legge seg sulten.

NinaBallerina sa...

Du er fin! :)

Ingrid sa...

Peek-a-boo? Seriøst? Det hadde jeg aldri trodd om deg!

Camilla sa...

Kjempefine høstbilder! Du er så pen!

tinemarie sa...

hehe, ble bra bilder da:)Fine mmser, om enn litt ondskapsfulle!

SA sa...

Jeg bryr meg. Hater Anders litt nå.

Anonym sa...

Værsåsnill å lagge en vidioblogg om resten av spørsmålene!:D

Hanne.sk sa...

modelljenta

Anonym sa...

HALLO! HVOR BLIR DET AV VIDEOBLOGGEN!? wops, caps lock! sorry!

pernille sa...

Hahahaha. Jeg lo høyt av det første bildet der du kaster løv! Herregud, du er morsom.

Anonym sa...

VIDEOBLOGG YES PLX

Marte Øverås sa...

Haha! Jeg ler høyt av bildet hvor du ligger på bakken! xD

Amalie sa...

herregud jeg dør av deg. du er så sykt morsom

Ida Helene sa...

JA HALLO HVOR BLIR DET AV VIDEOBLOGGEN????

Neida. ELLER JO.

Lene sa...

Okei, bilde 6: HAWT. Penfjæs.

Tonje sa...

Rett og slett genialt!

Martha sa...

Herregud, jeg har lest bloggen din i evigheter nå og blir ALDRI lei av disse meningsløse innleggene som er så utrolig artige :) Jeg elsker your way of blogging :D

Anonym sa...

Utrolig fine bilder! Likte det der du sitter , et av de første tror jeg, veldig "moteserie i ukeblad"-aktig! Ikke mange som er virkelig fotogene.

Torill sa...

Hihi, du er så festlig, Linnéa. Skrev noen rader om deg, håper det går fint.

Anonym sa...

HVA FAEN SKJEDDE MED DEN VIDEOBLOGGEN AAAA?

Anonym sa...

Ååååh, du er så utrolig pen! skulle særiøst ønske jeg var deg. :(:( dritbra innlegg!!:D

Elise Bahía sa...

hahaha "superlol"

Anonym sa...

Den kjempepene hvite strikkegenseren er kjøpt hos Fretex.
Jeg vet det helt sikkert, for den var min før.

thea sa...

er det gabrielle på bildet med anders?

Anonym sa...

fine bilder... men skulle ikke du poste videoblogg med svar på spm?
pliiiiiis

Anonym sa...

fine bilder... men skulle ikke du poste videoblogg med svar på spm?
pliiiiiis

Irja sa...

Elsker bloggen din, du er helt genial!
Men det skrives skjellsord da, måtte bare påpeke det siden du er så perfeksjonist :)
Og forresten så er Anders heit!

Anonym sa...

herregud, du er nydelig ! Hvor har du kjøpt lua di ? :)))))))

Susan sa...

Oh my, du er fin

silje sa...

digger bloggen din!

Prinsesse Anita sa...

Tar gjerne han jeg hvis ikke du vil ha han!

karina sa...

rå lue

Kristin sa...

Du har virkelig VERDENS beste blogg!!

Christina sa...

Fine høstbilder ^^

Ingunn sa...

Jeg tror kanskje vi har likt stuebord. Lack fra Ikea. Er så greit å kunne søle og sette fra seg glass uten "brikett" så mye man orker, ikke sant? Eller har du kanskje et sånt superdyrt designbord som bare likner på ikea?

Anonym sa...

Nydelige bilder :):)

Norges beste blogger uten tvil :)

Ha en flott helg!

Marte sa...

fine bilder av deg da : )

og HAHA; skriveleifer på offentlige skilt er lol ;p

joakim sa...

Du er så fashion'ish for tida azz! Tar helt av meg bilde jo! ..but I like it! wohoooo

Tone sa...

De bildene var helt fantastiske! Du ser jo ut som en proff:-)

Dessuten ser du vel strengt tatt superslank ut uansett (og remember - jeg har sett deg!;-)), så jeg tror ikke du har noe å være redd for..

Men altså.. Sånne skrivefeil gjør meg gal! Takler det ikke! Sjekk ut http://www.amo.no, så får du noe å le (eller gråte) av hvis du ikke har noe bedre å ta deg til i kveld;-)

Juliana sa...

Skitmorro de bildene , you made my day lissom:D hehe

Anonym sa...

særiøst, hver gang jeg leser gjennom innleggene dine så stopper alt rundt meg. blir helt stille inne i hodet mitt og alt jeg gjør er å lese ahahaa. føler meg kul

Anonym sa...

hvor har du kjøpt lua di?

Anna Regine sa...

Hahah, jeg har aldri ledd så mye av et innlegg fra deg før!

Anonym sa...

Åh, herregud, jeg elsker deg, ditt prakteksemplar av et menneske. True story!

Susanne sa...

Utrolig flotte bilder! :D

Anonym sa...

Du er fantastisk =)

Jojoo sa...

Superlol-bildet ditt var faktisk superlol! Can't go wrong with a titt-tei-her-er-jeg-bak-et-tre-bilde. Classic.

Lene sa...

Jatakk til gale mms'er :-)

Prinsesse Iselin sa...

jeg ler; jeg ler, jeg ler enda, superfreak, liker'e!:))

Helene sa...

Haha, jeg gleder meg til hvert innlegg på bloggen din. ELSKER den :) Ler like godt hver gang. :-D

Alva sa...

åh, du får alenelivet til å virke så deilig. Fine bilder!

Martii sa...

Vi vil ha resten av svarene i videoblogg Linnéa! :D

Anonym sa...

de eneste bloggene jeg leser er DIN og NETTE NESTEAS. hva synes du om Anette og bloggen hennes? Den er utrolig ulik fra din.. så bare lurer på hva du synes. Synes du også hun er "litt" bortskjemt?

Sara Marie sa...

Så fine høst bilder av deg! Anders er flink fotograf. Likte det hvor han tvang deg. hehe

Hanna sa...

Knallfine bilder! Skikkelig heldig med en så flott fotograf :P

STAZ sa...

vi er jentenes versjon av kuuusebloggen, dere:D!! kommer fler oppdateringer

zathx sa...

ilu

Emma sa...

Du er så pen Linnéa :D
Fine bilder dere tok . Du er kul :)

Anonym sa...

Det viste seg at det er høst, haha

Linnéa sa...

Thea M: LEtt!
Nelia: tusen takk kjære!

Strikkegenseren er fra Danmark. Mens lua er fra HM Mann for 2 år siden.

Hva jeg synes om Nette Nestea? Hvem er det egentlig som lurer på det? Hva jeg synes om andre? Er du sendt på oppdrag for å spørre? Jeg blir sur av sånne som deg.

Ingunn: bordet er jo et rent lite helvete. Må vaske det ca en gang i timen.

Ellers takk for mye ros! I love you guys.

Staz: lykke til med livet.

Ch sa...

Anders var fin

Trine sa...

Kjempefine bilder. Og ikke minst blir det mye smiling av å lese bloggen din! :) Morsomt.

http://www.trinemidtun.blogg.no

Trine sa...

Kjempefine bilder. Og ikke minst blir det mye smiling av å lese bloggen din! :) Morsomt.

http://www.trinemidtun.blogg.no

Ida Helene sa...

Etterlyser videoblogg :(

ole//wombat sa...

haha er det ikke gabrielle på det ene bildet med anders?

Den Lille Motespire sa...

Så fine høstbilder Anders tok av deg! i like :)

Martha sa...

Du skriver veldig bra:)

Linda sa...

Med fare for nok en "du er så kul"-skrytekommentar, så må jeg bare si: Nå har jeg ledd HØYT, for meg selv, alene, sånn som skjer veldig sjelden og er litt flaut når man gjør det av en morsom bok på bussen, av to av innleggene dine. Og det var veldig, veldig deilig på en ellers meget mutter og meningsløs bakfulldag. Kudos.

Marianne sa...

Er det ei som heter Therese som er på bildet sammen med Anders? Kan du plis svare på bloggen min(skadd.blogspot.com), hvis du har tenkt å svare da! Men sånn seriøst, ER det Therese?

Anonym sa...

hvor har du kjøpt lua du har på deg på noen av bildene ?
super blogg da :D:D