15. okt. 2009

Kan ikke alle bare dø?

Kjære Mia, jeg SAVNER deg!

Jeg savner epler fra Bunnpris med perfekt kvalitet UANSETT dagsform!

Her en dag gikk jeg forresten inn på Kiwi, for å kjøpe meg.... EI PÆRE!!! Jeg lurer på om dette er vendepunktet i livet mitt.

Jeg savner fjellet noe så helt sinnsykt. Jeg har opptil flere ganger tenkt på å reise hjem ei helg for å gå på fjellet, men har konkludert med at jeg ikke betaler 2000 kroner i fly begge veier for å være emo på fjellet.

Jeg savner MAMMA! Han ved siden av er stefaren min, savner sikkert ham også, men jeg har bare utvekslet 2-3 setninger med han i hele mitt liv, så jeg vet ikke helt. Han snakker liksom ikke så mye.

Jeg savner å kunne vite at Bunnpris har lasagnen min, så jeg vet akkurat hva jeg skal ha til middag. Nå får jeg bare melding av mamma annenhver dag om at jeg må "huske å spise middag, og at du har en pakke laks i fryseren."

Jeg savner... Lars Tangen!! Neida... Det gjør jeg egentlig ikke.

Jeg savner rommet mitt, utrolig nok.

Jeg savner biblioteket i Molde!! Neida, dét er kanskje det siste jeg savner etter å ha besøkt hovedbiblioteket i Oslo på mandag. Molde kan bare DØ i forhold.

Jeg lånte forresten "Hässelby" - boka om Albert Åberg som voksen. Takk for tipset da dere. Noen som har lest den forresten?

Jeg savner Siri og Beate!!!



Jeg savner skolebøkene mine!

Neida, jesus christ.

Jeg savner Per og Bunnpris! Herregud, jeg savner dere.

Jeg savner, søren, det er jo meg! Ingen ringere enn Molde-Linnéa! Henne savner jeg IKKE.

Hva savner dere?
Savner dere Linnéa fra Molde kanskje?
Hvis det i det hele tatt er noe dere savner eller har lyst at jeg skal kritisere eller ta opp på bloggen, er jeg seff åpen for tips. I sted holdt jeg på å slette hele bloggen, IGJEN, ettersom jeg ikke hadde noe annet å skrive om meg selv.

Det blir et langt liv, dere.

121 kommentarer:

harstad sa...

"Jeg havner fjellet..." omg, skriveleif. lol

Henrik. sa...

For Guds skyld; IKKE slett bloggen din. Latterlig morsom.

Martha sa...

nei den må du bare ikke slette !

Anonym sa...

Føler med deg.bodde i oslo i 2 år,før jeg heller flytta til tr.heim,bare for å være litt nærmere fjord og fjell i Molde.Oslo er et rævhøl

Siri sa...

savne d i. og kari. og beate

Anonym sa...

aldri, da mener jeg ALDRI tnek på å slette bloggen din igjen!!!!
vi liker når du skriver om deg selv!!
:))))

Anonym sa...

savner han.

sofielouise sa...

ikke slett bloggen din ihvertfall! liker egentlig Oslo-linnèa ganske godt jeg :-D

Lars Georg sa...

Ja jeg har lest boken, den er kjempebra :D

Susanna sa...

Eg savne også fjell :-( Snuufs, Danmark e heilt flatt faktisk!!
Også savne eg NRK, makrell i tomat og Farris. Og pappaen min.
Eg syns bloggen din framleis er kjempe underhaldande eg :-) Men dersom du treng inspirasjon eller tips so kan du jo ta deg ein tur på operataket med Leni igjen. Og det er alltid kjekt med "dagen min"-poster med illustrative fotografier. Og gjerne gjer litt meir narr av oss dyslektikere og studenter, det fortjener me :-P
Har les Hässelby boka ja, den var grei nok den- ikkje sånn over the top, men det er jo Albert Aaberg- ein kan jo ikkje forvente da mest spanande livet, he he.

Synne H sa...

Hvorfor skriver du ikke om noe av det maange i Molde (tydeligvis) er opptatt av? Fotball! -.-

Kjetil sa...

Jeg savner "et bilde - en time"-innlegg :)

Og uthengig av diverse folkegrupper da. Ingen kunder som irriterer deg nå som du ikke sitter i kassa?

SA sa...

Haha, du er morsom. Jeg savner deg Linnéa hver gang jeg lukker bloggen din.

Frossen laks kan du forresten lage raskt i zip-lock-poser rett i micro. Pass på å kjøpe ziplockposene som tåler micro. Legg to fileter i posen, salt og pepper og noen cherrytomater. La det være en liten åpning på zip-locken og zapp den i 4-5 minutter i micro. Snaddergodt med ris eller poteter til.

Helene sa...

Jeg savner flere bilder av deg. ENDA flere. Vi kan jo aldri få nok!

tinekatrine sa...

som alle andre sier: IKKE SLETT!

Maren sa...

Alt av Johan Harstad er glimrende. Hässleby syntes jeg var ganske ok første 3/4, men siste 1/4 er ren galskap. Deilig.

Kos deg!

Anonym sa...

Poenget med at vi leser bloggen din er fordi du skriver om deg selv. (Siden vi sikkert stort sett er en gjeng sosiale tapere som er nødt til å leve gjennom andre. ) Keep it up!

Tiril sa...

Herregud, Linnèa, jeg holdt på å få hjerteinfarkt da jeg så at du holdt på å slette bloggen. IKKE gjør det!

Anonym sa...

Litt av ei overskrift.

Silje sa...

Du har make mobil som meg, den på bilde med bøkene dine :)

Gry Amelia sa...

Jeg savner deg på Bunnpris!

Arma sa...

Jeg savner også hjem.
Og så savner jeg også mora di, mia, beate og siri. Ehm. Og eplene.

sdeee sa...

no som i har bodd hjemmefra i typ 4 år savne i faktisk MOLDE(!!!). Herreguuud, trodde ikje d sku skje for å sei d mildt:p

Men sist gang i savna Molde tok d me bare 2 daga i byen åsså va i møkk lei og klar for Bergen igjen:p lol

TORA sa...

Hvis du sletter bloggen din blir dagene mine hakket mørkere, jeg ELSKER måten du skriver på.

Miriam sa...

Du har en super blogg! IKKE SLETT!

MEN så til det viktigste: hvor mye koster den lasagnen du savner så færlt? Lurer på å oppspore en bunnpris for den så sykt god ut(er lasagnefan), men må vite om jeg blir ruinert eller ikke av å gjøre det.

Peace:)

Synne sa...

Digger bloggen din, den slår alt ned i sålene!
Du må ikke slutte å blogg, ikke om Herr Dell, pepsi max, grønne epler eller hvor fælt det er å være Linnéa! Hvis du fortsetter å blogge, blir det et langt og godt liv!

Tone sa...

Neineinei, Linnéa, du MÅ IKKE slette bloggen! Da kjenner jeg at litt av grunnen til å leve forsvinner...

andrea sa...

sletter du bloggen din blir du skyldig i et uskyldig menneskes selvmord.. jeg LIKER å lese om deg jeg. for jeg har nemlig ikke noe liv selv.

wee sa...

må si jeg skvetter en tåre for gamle molde-linnéa, savner henne litt. men, oslo-linnéa er nesten like negativ og egosentrisk, så det ordner seg vel! keep up the awesome work!!!

Anonym sa...

fortsett med å skrive om deg selv
bra innlegg

mememe sa...

har savnet pessimisten linniiie, velkommen tilbake!!
føler du har vært borte en stund!!

wine-fueled narcissism sa...

NEI! Du må ikke slette bloggen din. DEN kommer jeg til å savne.

Jeg synes du kan eksperimentere med hvilke bydeler folk er frekkest i når det gjelder kollektivtransport. Jeg kunne slått ned alle som bøller seg inn på bussen før jeg har kommet av. Og jeg har en teori om at dette skjer oftere øst i byen. ´Nuff said- jeg vil jo ikke virke rasistisk.

Anonym sa...

jeg synes bloggen din er bedre enn noensinne! ja, du skriver skjeldnere, men innleggene er full i kvalitet!

idahelene sa...

Som sakt så er du Norges beste blogger. Og du er utrolig pen forresten!
Jeg liker alt du blogger om, men ej savner videobloggene! Vet du ikke liker å lage dem, men er jo utrolig underholdende og morsomme! :D
Når du vurderer å slutte, så kan du heller bare ta deg noen dagers pause. Vist du sletter bloggen din går sikket hele Norges befolkning behersk!!

respekt for deg!

Marte Øverås sa...

Sacner kjæresten min!
OG flere innlegg på bloggen din :D

Veronika sa...

you just made my day! - fordi du er hysterisk morsom:)

Anonym sa...

Finn ALDRI, jeg gjentar ALDRI på å slette bloggen din! Er jo lyspunkte i en ellers så grå og kjedelig hverdang. Morsommere og bedre blogg finnes ikke!! så det så. Ta det til deg og si TAKK.

Marie sa...

Og jeg sitter her og savnet OSLO!

Anonym sa...

Hvis du sletter bloggen din DØR jeg. SÅ da vet du det. Du er helt rå, fantastisk kul, du motiverer meg og jeg ser nesten på deg som et slags forbilde (litt for mye?) selvom vi er like gamle! Heheheheh, men seriøst. Ikke slett bloggen. Da blir jeg nødt til å oppsøke deg og bli venn med deg istedet.

Anonym sa...

Hei du,
hva synes du om at blogg.no er blitt en portal for dritt -aka. reklame- hvor hundrevis av unge jenter (og gamle for den saks skyld) får en sjampo mot å reklamere for den, og gjør at store firmaer tjener store penger?

Synes det er fantastisk at du enda blogger på blogspot!

DÉT er en idé til et blogginnlegg.

Anonym sa...

Ikke slett bloggen din! Å om du skulle slutte, så la den stå åpen så vi kan minnes deg i arkivene dine.....men seriøst ikke slett den!!!!!

jeg savner molde linnea :(

Kivle sa...

Litt søt at du har litt savn. Var nesten så jeg ikke hadde trodd. Fin fin blogg, med mange artige historier.

Selv om jeg egentlig ikke vil innrømme at favoritt bloggen min er skrevet av deg, så er det i hvertfall ikke langt unna. Langt unna at du er favoritt bloggen min, eventuelt langt unna at jeg vil innrømme det.

Stå på, gjør en kjempe jobb. Det er i hvertfall helt sikkert.

Camilla sa...

Sletter du bloggen så.. sletter du meg!...

Hva med dagens Ultra quote? Eller klaging på tilbakestående mennesker? Randome lister? Ellers så er alt som handler om deg underholdende 8)

sara marie sa...

Du får aldri lov å SLETTE!

Bloggen din har blitt litt anderledes etter at du flyttet til Oslo, men du er fortsatt like kul!!!

Julie Victoria Ulven sa...

Jeg elsker positiviteten din.

Kanskje dagens irritasjon kunne gjort seg. Dine vinklinger på ting blir liksom mer.. artige.

Leni sa...

I miss my period!

Anonym sa...

du er så jævlig kul!

Anonym sa...

Jeg har lest Hässelby, fikk den av mine kjære Cathrine til bursdag. Likte den kjempegodt, hipphipp! (Tror også "Buzz aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet?" av samme forfatter er veldig bra)

Og en liten ting, som vi alle vet:
du savner Pannekakeklubblklubben noe sinnsykt. Øvreivei 22 = savn

Anonym sa...

siste anonym = Yngvild.
jeg skjønner ikke sånn kommenteringstull-

Anonym sa...

ALDRI slett bloggen din!

Anonym sa...

Kanskje du vet det allerede ; bestill flybilett på sas.no, ungdomsbilett. :-) 566 kr eller noe for en vei. BILLIG!!

Anonym sa...

Jeg føler meg (nesten) litt normal og (nesten) litt munter når jeg leser emo-bloggen din. Lenge leve emoismen ;)

metallicatrollet sa...

Jeg har lest Hässelby, Johan Harstad er en av mine favorittforfattere. Men må si jeg anbefaler deg en annen bok av han; "Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet?" enda mer :)

Anonym sa...

Vi har hørt mye om denne taco-lagingen din!!
Kan du ikke lage en taco-post?? Med alt fra hvordan du lager den til hvordan den nytes og hva du enn nå måtte finne på!
Tar du utfordringen? :)

Line sa...

slutt å blogg om du føler for det, men hver så snill - ALDRI SLETT DEN! din blogg er den eneste jeg elsker 120% og den eier så hardt! du eier!! keep going girl (med eller uten blogging:))

karl sa...

ikke slett bloggen det er den jeg lever for

Sofie Madeleine sa...

Hællo, du skriver helt genialt, ikke slett bloggen! :D
Jeg savner søte gutter og et kjærlighetsliv som funker (guttene her er mangelvare, eller bare for dårlige,haha).
Og et sosialt liv som det faktisk er liv i. Og en katt, jeg er kattesjuk, av enellerannen grunn.

Anonym sa...

Les boken - fantastisk!

...og ikke slett bloggen din. Da kan vi alle bare dø.

Live sa...

det morsomte med bloggen din er deg, så ikke slett bloggen fordi du ikke har så mye annet å skrive om! det finnes ikke en morsommere, mer kreativ eller mer unik blogger enn deg, så uten deg hadde bloggverden blitt et trist sted. stå på!

SusanneKarlsen sa...

Kjempe fin blogg!

Hanne Bættn sa...

Jeg savner øyet mitt i ikke-rød tilstand -.-

Hanne Bættn sa...

Jeg savner øyet mitt i ikke-rød tilstand -.-

Anonym sa...

ler høyt av alle innleggene dine Linnéa!! du er hysterisk morsom <3 keep the blog alive!!

- smr sa...

omglol om du sletter

Marie Elise sa...

Jeg savner mine 24 aller beste venner spredt over 12 land spredt over 5 kontinenter...

Og plees ikke slett, du er et lattermoment i en mongo stress verden...

*http://boblebris.blogg.no

Gina sa...

Jeg savner bestemor og Kai Ronnie <3

Julianne sa...

IKKE slett bloggen din.
og ja, hurra for hasselby <3

Anonym sa...

Hurra for Linnea! Alltid like spennende om det har kommet et nytt innlegg (som ALLTID er like bra!).

Hva med en ny jobb? Synes du er mye kulere enn brød-linnea!

Vilde sa...

Jeg savner sommeren!!

Anonym sa...

Hässelby var skuffende dårlig i grunn...:(

Anonym sa...

har lest den bogå:D likte an kjempe godt, men han har skreve ein aen bog åg, men e bere:D den hette buzz aldrin:D kos deg me lesingå

ofw sa...

du skriver hærlig Linnea, 0 filter og det er digg!!

Barbro Andersen sa...

Jeg savner Oslo. Du er heldig!

obligatorisk felt sa...

Jeg savner ting som ikke er platte og kjedelige.

mari sa...

jeg savner å være liten(selv om jeg egentlig er ganske liten fremdeles)
jeg savner sommeren og hovefestivalen.
jeg savner nyttårsrakettene(haha allerede omg)
og ikke slett bloggen din linnea!

Janne sa...

høhø, jeg snakket med Per idag. Han håpet på å møte deg på cupfinale, slik at du kunne ta bilder av ham å legge ut på bloggen! ;)
Jeg presterte faktisk å kalle ham Steinar av en eller annen grunn..

Marie sa...

ikke slett bloggen din!! livet mitt går under.. du er lyspunktet i det mørke livet mitt.. haha NOTxD men for all del ikke slett bloggen din, du ææææææææier

Anonym sa...

Jeg Elsker Oslo-Linnéa! Mye moro haha

Chassi sa...

Haha! Du skriver jo fåkkings bra!! Du burde gi ut en bok. Det hadde kanksje blitt en bildebok, men jeg tror det kunne slått an uansett. Ellers er det på tide at noen lager realityshow så slipper du å skrive og kan snakke i stedet.

Har de ikke Bunnpris i Oslo? Hm, 1-0 til Stavanger da.

Line sa...

Jeg savner også epler! Jeg finner INGEN fine lenger. Seriøst, jeg har tråkka rundt halve byen på leting etter skikkelige saker. Sukk.

Anonym sa...

Jeg døde i 1980, og det er bare ren og skjær stahet som gjør at jeg ennå ikke har lagt meg i et hull i jorda og begynt å skyve opp gress og tulipaner - så stå på.


Spander de penga det måtte koste, og ta deg en tur til Molde.
Det KAN, utrolig som det må lyde for deg nå, vise seg å bli den mest fornuftige investeringen du noensinne vil komme til å gjøre.

Trust me !

Anonym sa...

jeg savner sommeren !:/

Are sa...

Hässelby er favorittboken min. Den er veldig veldig bra.

Og hvis du savner fjellet, hvorfor ikke ta banen opp i Holmenkollåsen og jogge litt rundt der?

ragnhild sa...

jeg savner ungdomsskolen :O

Ingrid dos Santos sa...

Så fint det siste bildet, ser jævlig bra ut;)

sneezingpanda.blogg.no

Anonym sa...

Ikke rart man begynner å savne Molde når man bor i Oslo.. Oslo er ikke noe spes, skitten og ekkel by.

Bunn-Per sa...

hahaha JANNE :D Takk for en hyggelig samtale ved røykmaskina. i følte me som en kjendis da du gjenkjente me på Bunnpris. hehehe... men Linnea.. seriøst. savner dg :D woho. gler me t cupfinale helga! (da ska du legge ut masse bilder av meg på bloggen ++ )

Anonym sa...

kan ikke alle bare leve, sånn at vi kan irritere deg litt til!!

Anonym sa...

kan ikke alle bare leve, sånn at vi kan irritere deg litt til!!

Anonym sa...

love you <3

Anonym sa...

bloggen er altfor vill til å slettes! Ikke prøv deg en gang. Tips til skriblerier: en dag i bilder. Time for time f.eks. eventuelt hver andre time. osv osv. Ting-å-hate-ved-oslo-innlegg? villeste skrivefeil?

Julie sa...

du må ikke slette blogge ! uff. det må du ikke :-D jeg liker bloggen din utrolig godt. du skriver litt annderledes enn mange andre bloggere, og det liker jeg! du er så søt :-) hih

Maria sa...

HERREGUD, så artig du er!!! Jeg ler meg ihjel

Maria sa...

HERREGUD, så artig du er!!! Jeg ler meg ihjel

Ida sa...

Vet ikke om jeg har fritidsproblemer eller hva, men denne kvelden har medbragt mye glede da jeg har oppdaget bloggen din, startet å lese den fra januar 2008, nå er jeg kommet til ca midten av august 2008, og jeg har ledd og nesten-grått om hverandre.. Det er et kompliment. Gleder meg til de 14 mnd med blogginnlegg jeg har forann meg! Dette blir en sen natt.... På samme måte som deg liker jeg ganske godt å være asosial nemlig, hehe..

Istre sa...

Linnéa, det er veldig kort vei opp til marka :)

Anonym sa...

som om oslomarka er i nærheten av å kunne måle seg med fjella i Molde...

Anonym sa...

Ikke slett bloggen din!!! Digger at du kritiserer alt og alle:D
skriv om feks:
1. at folk heller en halv flaske brunkrem i ansiktet daglig(LOL)
2. hovorfor alle er såååå sykt wannabe fjorits???!!!
3. hvordan kan gutter tro det er så himla kult å leke gangster!?

Anonym sa...

Å, faen !
Det er SLIK dere skriver på engelsk: "Translate".

omg, omfg, lol - og alt det derre der.

Anonym sa...

Hässelby er faktisk en av de skumleste bøkene jeg har lest i hele mitt liv. Men den er utrolig bra.

Viss du savner å springe i skog og mark, så kan du, vel, etter biledene du har publisert på bloggen og for noen som frekventerer området støtt og stadig var det ikke SÅ vanskelig å se hvor det var, ta trikken til Rikshospitalet og gå ned bak rikshospitalet, gå opp langs gaustadbekken og inn i skogen. Det er starten på marka. Det blir liksom mye enklere enn å dra ned i byen for tbane til marka eller sognsvann ol, selv om du lett kommer deg til Sognsvann fra Gaustad(rikshospitalet).

Ellers er jo Oslo sånn egentlig best.

Anonym sa...

musefoetter !!

Silje sa...

Nei, huff..ikke slett bloggen!
Likte forresten hvordan du diskré smygde inn et superfint bilde av deg selv fra pc'en din når du skulle vise fram den boka. :D

M sa...

Savner solid moldedialekt på video, ala de du kjørte rundt juletider. Det er dårlig med Moldedialekt i Florida for tiden.

Mvh,
Kristiansund.

Anonym sa...

ahhaha stefaren din så sykt snill ut :D og hvis du særr sletter bloggen så...ja. nei:(

Anonym sa...

kritiser ei jenta mor i molde som tror ho e like gammel som dattera, lol, hate ho

Elise sa...

Linnea, don´t delete yourself!

Enig med noen andre her som anbefalte " Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet". Den er mye bedre enn Hässelby spør du meg...

Og vi har kanskje ikke så mange fjell, men du kan jo ta 20/25 bussen opp til sogn, evt banen fra majo opp til sognsvann og så gå tur opp mot frognerseteren, det er jo nesten et fjell! Og veldig koselig.

Fria sa...

Hva er det forrige anonym babler om egentlig?
En forstyrret person som ikke kan skrive engang.
Hater deg, anonym!

Jadda,benne sa...

Halloween kostyme? :D
hva skal du være, eller har du forslag?

Anonym sa...

Hehe,bra kommentar om stefaren din. Da lo jeg!

Linnformasjonen sa...

Hässelby. Bra valg!

Alle kundene er forøvrig sure fordi dere (og vognene deres) ikke er der. Jeg ber de ta seg ei bolle.

Neida. Jeg smiler peker på døra og sier at nå må de gå.

Susanne sa...

Skikkelig fint bilde av deg nederst! Du er utrolig flott!

Anonym sa...

Tror at han stefaren din og jeg kunne ha blitt fine venner - sittet en stille sommerkveld og drukket øl i hagen mens vi begge holdt kjeften lukket.


(...og selvsagt overlegent og likeglade overså deg, som fløy omkring der i bare messingen).

meg sa...

heihei og goddag i stua. nå har jeg vært inne på bloggen din i et døg. i love you. du er så genial og vakker. ligner på, \ emma watson. love your figure even if don't have ANY boobs hoohohohoho, okeii bye. you just gave me the time of my life, hvis du sletter bloggen tar jeg selvmord. basta







































































































































































i love you linni busemannfrøken<3

meg sa...

mente døgn. nå tuller jeg fælt. vellvell sånn er det å være forelsket, da blir man litt klønete ;)

Anonym sa...

Jeg savner et NYTT innlegg fra deg! :) Dessuten savner jeg et liv, så vennligst ta kontakt hvis du trenger hjelp til noe! Neida, tulla, jeg er ikke en stalker.. Klem

Ingvild sa...

jeg savner Norge!

Linnéa sa...

Miriam: den koster 30 kr.

ellers takk for gode tips og hyggelige kommentarer!

Annika sa...

Du er morsom, jeg liker deg! Du har nok fått deg en ny fast leser. Jeg savner Norge jeg.

Pimi sa...

Ikke slett bloggen! Du er morsom. og forresten veldig pen! :)

Anonym sa...

Til meg:
Du kan bar gjøre alvor av truslene dine med det samme.
Du irriterer bare med å bruke så stor plass.
Takk for alt.

ida sa...

du kan jo skrive om ditt kjærlighetsliv? :) Hvem er det du er opptatt med for dagen sa du? øverst i innlegget. skjønner om du vil ha det for deg selv da, men er da så nyskjerrig!