18. okt. 2009

King of bread

Ja, hallo.

Av og til er jeg som dere kanskje merker som sunket i jorden, og det enkelt og greit på grunn av ham, så dere kan ikke klage til meg.


Og hvis det ikke er på grunn av ham, er det fordi jeg er superemo eller fordi jeg av og til hater dere.

Men ellers har det gått ganske bra altså. Bare litt kaldt.

Det har også skjedd SYKT mye.

Vi har for eksempel fått nytt navneskilt, (Forkortelsen for Linnéa og Lise dersom noen skulle lure.)

Jeg har vært på Tinghuset og giftet meg med meg selv,

Vi har kjøpt konsertbilletter til My Chemical Romance,

Neida, vi har egentlig kjøpt billetter til Phoenix, men jeg hadde LETT glidd inn blant emopublikumet til førstnevnte. HAHAHA, forresten, var det noen som oppdaget at det var FANTASY-MESSE i Oslo i går? Det sto faen meg 4000 idioter i kø med diverse kostymer for å gjøre et eller annet skummelt inne på Folkets Hus. Jeg ble faktisk litt redd!

Lise og jeg har vært på café,


og ja, herregud, plutselig sto det en dame midt på gaten og delte ut brød! Videre fortalte hun at det var VERDENS BRØDDAG! Hun fortalte dette til meg, og jeg visste det faktisk ikke! Jeg mener, hvorfor visste ikke jeg det, jeg er jo the king of bread! Det endte med at jeg ble sur og ikke ville ha det jævla brødet hennes. Men Lise var så dum at hun tok imot, og det smakte jævlig ekkelt.

Hallo, dere vet jo at jeg egentlig er pen.

Ja, også har det blitt høst dere!

Faen i helvete, jeg skjønner ikke hvorfor lysekrona (SOM JEG HAR KOBLET) blinker. Nå kjenner jeg at jeg blir sur og at hele innlegget blir ødelagt.

Åh, hva faen skal man skrive til et slikt bilde da! Ja, dette er min stesøster, samboer og beste venn Lise, og hun er en hyggelig fyr.

FAEN, nå slo lampa seg av. JEG SER INGENTING!!

Ja, jeg kjøpte to greiner med glitter på, rett og slett fordi jeg ikke greier å la være å kjøpe ting med glitter på.


Også gikk jeg på en smell og kjøpte en Jenny Skavland-skjorte selv om jeg har sagt at hun er superteit og stygg. Grunnen til at alle jenter hater Jenny Skavland er fordi hun er så jævlig pen, så la oss bare kaste inn håndkledet og innrømme det. Whatever!


Og ja, i går hadde vi en aldri så liten fezt, og Anders hadde vært så hyggelig at han hadde revet ut et intervju av Voe i et blad hvor hun hadde omtalt meg!

Og dere spør meg jo hele tiden hva jeg synes om andre, spesielt om nettopp Voe, og da kan jeg fortelle dere at jeg synes Voe er kul. Ikke like kul som meg, men det er fordi hun er ung nok til å være datteren min.



Men dere, seriøst. Se tilbudet jeg fikk på mail.

"Jeg likte veldig godt bildene dine og bloggen din og tror utseendet ditt kunne passe veldig godt med den stilen jeg har planer om å ha, så håper du har lyst til å være modell for noen klær. Modellene kan beholde klærne til innkjøpspris og bruke bildene jeg tar fritt.
Du kan se en del andre bilder jeg har tatt på www.draculaclothing.com eller www.facebook.com/draculaclothing
Truls"

Jasså du Truls, tenkte jeg og gikk inn på Draculaclothing.


Da døde jeg. True story!
Hva sier dere, skal jeg stille opp? Det kunne jo ha vært kult!

At jeg faktisk gir reklame til denne tullingen gir jeg en lang faen i, hvis noen av leserne mine kler seg i sånne klær.... Ja, da må dere bare skamme dere egentlig.

Nei, nå må jeg ut og kjøpe agurk og Läkerol før jeg dør.

139 kommentarer:

Ane sa...

HAHAHAHAHA
Jeg dør av latter!!!

stina sa...

Hahaha, du må jo være med på det Linnea :D

E sa...

GJØR DET!:D

Anonym sa...

Do it :D

Tone sa...

Jeg leeeeeeeeeeeeeeer!

SA sa...

Kjenner jeg blir misunnelig på fyren på det første bildet ja. Still opp, og legg ut ALLE bildene Linnéa! :D

Kine sa...

Det er jo SÅ deg, herregud. Still opp!

Camilla sa...

hahaha, herlig innlegg! og still opp for draculaclothing! :D

Anonym sa...

haha, jeg dør av det navneskiltet!! :p LOL

Anonym sa...

hahaha, ELSKER navneskiltet! :)

*HeartagraM* sa...

Jeg trodde faktisk på deg et halvt sekund da du sa du hadde billetter til MCR. Latterlig, med tanke på at jeg da også hadde hatt en, og at de enda ikke har gitt ut albumet sitt.

Når vi snakker om det, så kan jeg ikke skjønne hvorfor du liker ting med glitter.. De røser og glitrer til hele verden. (Ja, jeg jobber på Bohus og har akkurat pakket ut femhundre greiner og sommerfugler med glitter..)

Draculaclothing har fine klær, du burde stille opp!!

emilija sa...

haha, go 4 it ;DD

Andrea sa...

You just made my sunday...:)

KAROLINE sa...

Haha, fantastisk tilbud fra Truls, det må jeg si!

Jeg elsker ting med glitter jeg også, jeg begynner å glede meg vilt til jul! Har hørt det er snø her i Oslo, noe det ikke var i Bergen. Enda en bra ting med å ha flyttet til Oslo?

torine sa...

HAHAHAHAHA, morsooomt!

Anonym sa...

Hallo, du får jo "beholde klærne til innkjøpspris"!! Hahaha. Hvem vil seriøst BETALE for slike plastikfiller?

Anonym sa...

Hehe, du er den søteste! Fin frakk på fyren din. Bra tegn. Kos deg!
:)

Karina sa...

Ja still opp som modell!.. og farg håret svart i samme slengen:)

Hanna sa...

JAA STILL OPP! Du er jo så emo, at du kan ikke si nei til dette!! HAHHAA! og så får du jo tross alt lov til å beholde klærne!

Leni sa...

That first picture - I like! Ask if he is into threesomes!

Truls sa...

Du kuttet ut den første setningen i mailen jeg sendte der jeg sa at jeg skal åpne en ny butikk med "vanlige" klær. Vi har solgt masse korsetter til ikke- alternative folk og jeg tror det er mange som vil kjøpe hvis det puttes i en litt annen forpakning. For eksempel ett rosa korsett på en blond jente i jeans.

Linn sa...

På lørdag var det epledagen!

Sunniva sa...

Bli modell for rare klær er vel en av de tingene du ikke har gjort enda, så det må jo bare gjøres :-D Voe er pen ... Du også :- ) <3
Jenny Skavland også...
Fuck det

Ingrid sa...

Enig med deg i det du sier om Jenny Skavlan... Akkurat det samme gjelder om Tone Damli Aaberge. Derfor hater jeg henne :)

Linnéa sa...

Truls: Jeg har egentlig ikke ord jeg Truls.

Anonym sa...

Hahahahaa. du skriver så genialt. men still opp for truls da! du må jo tenke at du får masse gratis pr for bloggen din haha

Anonym sa...

Jaa, oppdatering:) Made my day!

Kaia sa...

Åh, høstfargene er så pene :)
Likte bildene.

pernille sa...

Hahaha, jeg ler! Som vanlig. Elsker dørskiltet, du er morsom og JA til draculaclothing. Hahha

Nora sa...

Det var ikke fantasy-messe.. Det var Desucon (troor jeg det heter), anime/manga-messe :P (Japanske tegneserier). Morsomt ringeklokkeskilt ^^

Anonym sa...

Truls, du må innse at du har gått feil her.

Anonym sa...

Linnéa, jeg er sikker på at jeg elsker deg til tider. Du er herved guden min.

Anonym sa...

elsker bloggen din! er fast leser og jeg synes du burde stille opp. Det hadde vært morsomt å sett de bildene :D

Elise Bahía sa...

herregud!! den mailen fikk jeg også! jeg ble faktisk fonrnærmet

Anonym sa...

FY FAEN !!
Jeg slo tvert opp med Kylie Minogue på grunn av et bilde jeg så av henne iført en slik "sexy" undertøysgreie.

Gives me the screamin' shit and bloddy habdabs !

Anonym sa...

Shit: "bloody"...

Anonym sa...

Han kommer med et seriøst tilbud, da kunne du avvist det på en seriøs måte. Jeg pleier å like blogginga di, men det akkurat det her syns jeg ikke var nødvendig =)

Anonym sa...

HAHAH, et seriøst tilbud Anonym. Hahahahah..

Trude sa...

JA TIL LINNEA SOM DRACULAMODELL! Petition anyone? Ser for meg at Linnea kan bli litt mer lik http://divagrotesque.blogg.no/ i tillegg!

Anonym sa...

Hva var useriøst med det? =)

Anonym sa...

hvor har du kjøpt kåpen din?

Anonym sa...

Linnea, du er den mest fantastiske bloggeren for alltid. HOHO, jeg DØØØØØØR!

Anonym sa...

å herreguuud du forteller det så sinnsykt bra! ler så jeg dævever. Men du, du spiser så lite at jeg blir helt forstyrra! Hadde aldri spist burger med ei som hdde spist ett eple ved siden av meg! partypoooooper! men, i loooove you:)

Ingunn sa...

Hehe, der lo jeg godt. Gjør det, og legg ut bildene på bloggen. Hadde vært dritgøy.

Ingvild sa...

(Med brølestemme:) GJØR DEEET!

Seriøst. Gjør det gjør det gjør det. Jeg dævver.

Anonym sa...

er det kjæresten din på det første bildet? han så dødssøt ut! :)

Gro sa...

Du burde absolutt slå til! Likte ideen ti Truls om korsett og jeans alt for godt! Holy mascara!

Anonym sa...

HAHAHHAHA

Anonym sa...

HAHAHHAHA

sandra sa...

hvor har du kjøpt den sorte jakken du har på deg på bildene?

Anonym sa...

haha,du er helskjønn

Anonym sa...

Har du fått deg type? :) Synes defintivt IKKE at du skal avslå det fantastiske tilbudet fra Truls. Hello, ditt livs største mulighet liksom!

Stå på, du er henrivende :)

Katrine sa...

HAHAH! du e genial! :D

Maria sa...

HAHA, naboen din er en kollega.

Kristin Vicious sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristin Vicious sa...

DÆVEN, tror jeg må skaffe meg en pvc-kjole (elns) asap.

Det verste er at jeg nok hadde skaffet meg en for tre år siden.

Du er fin :)

Anonym sa...

hahaha, du er så søøøøt
du skriver så morsomt, jeg sitter her og ler for meg selv :)

Anonym sa...

HAHA, tidi mail du har fått. Er lise stesøsteren din på ordentlig?

obligatorisk felt sa...

DU SOM IKKE KAN LAGE MAT, BURDE FAEN MEG PRØVE UT OPPSKRIFTEN JEG NETTOPP LA UT. Klarer du ikke mekke den, kan du bare legge deg ned å dø.

"KLEM"

Anonym sa...

Bra du endelig skrev et innlegg, Linnéa. Trodde du hadde omkommet av kvelning på grunn av en epleskrott eller noe.

Vil bare si at jeg også elsker "Skins", som du har nevnt i tidligere innlegg.Vet ikke om jeg skal like eller mislike den nye sesongen med helt nye karakterer... Hva syns du?

Elsker bloggen!

Anonym sa...

made my day ! haha

Marie sa...

Den "Fantasy-messa" heter Desucon, og er et event for folk som liker Harry Potter, Ringenes Herre og alt sånn, men mest for folk som liker Japansk anime og manga. Dit hadde jeg syyyyyykt lyst! Haha.

Bendik Andreas sa...

HAHAHAHAHAHAHAH, JEG LER!!!!!!!!!! HHAHAHAHAHA! DO IT! DRACULAMODEL! <3

Maren sa...

Haha Linnéa! LIke morsom som alltid! Syns at du skal stille opp på shooten jeg, du kan jo evt foreslå at du kan ta bilde av Lars or whatever i kostymet, i bet he likes!

Christine sa...

hei Bjørnar hadde sikkert digga deg i de klæra, kanskje du kan få ei litta truse til han og om du er ekstra flink!

så etter deg i Oslo i helga, håper du koste deg søt! (nå har vi forresten et sted vi kan bi en måned når vi ser på leilighet så nå kommer jeg snart :))

nette sa...

Hoho, jeg har fått det samme tilbudet :p

Fria sa...

Desperate Truls kan å og f**k himself.

Marte sa...

haha, så latterlig at det absolutt skal finnes så mange internasjonale dager! internasjonal brøddag, internasjonal røykfri dag, internasjonal DITT OG DATT dag..

AudM sa...

Skoene er fra where and what!?!

Vilde sa...

Hahahaha, takk for at du skriver, Linnéa.

kari sa...

Hahaha, du er så herlig!

Hvor kjøpte du skoene du har på bilde nr 4? har leitet leeeenge etter noen ala de;)

Anonym sa...

For det første heter hun Jenny Skavlan uten d, for det andre er hun ikke så pen nei. Å si at man ikke liker noen pga. misunnelse er oppbrukt for 150 år siden.

Line sa...

SV: Jeg fortalte om bloggen til sjefene mine under vår forrige Icafest. (Dette har mine kolleger fortalt, riktignok. Husker ikke en dritt selv). Det virker egentlig som de bare synes det er artig. På den annen side vet jeg at dette her faktisk handler om virkelige personer som antakelig verken vet eller vil bli skrevet om, så jeg prøver å ikke legge ut mange detaljer om f.eks. utseendet deres. Tar likevel til meg det du skriver, og skal forsøke å moderere meg litt framover. :)

PS. Jeg hamstret inn epler fra tre ulike Kiwibutikker i helgen. Hurra! Et lys i tunnelen!

andrea sa...

HERREGUD!! er du klar over hva slags tilbud du har fått linnéa?? du kan få beholde de klærne til INNKJØPSPRIS!! send truls adressen min, JEG ER KEEN!!!!!!!

Ingvild sa...

haha, latex! ;o stiller du opp får du sikkert mange nye lesere med rare fetisjer. do it!

Truls sa...

Jeg ville aldri ha spurt om hun ville være modell for DraculaClothing. Jeg spurte om hun ville være modell for en ny mainstream butikk jeg lager, men hun fjernet første setningen fra mailen min der jeg skrev det.

Stina sa...

Haha, gjør det din jævel! Du er så tidig

SA sa...

Du burde kanskje sladdet de andre navnene på ringeklokken. Nå vet alle hvor dere bor :)

Anonym sa...

hahahahahaha gifta meg med meg selv hahaha så jævlig bra

Maja sa...

jeg tror jeg DØR av latter

2njee sa...

Dere er så jævlig patetiske og umodne at jeg spyr lyselilla snart.

Anonym sa...

Raper du ofte? :) Forresten, fortell litt mer om kjæresten din, da! Hører jo ikke en dritt om han. Er du flau? Eller kjæreste og kjæreste, han du holder på med hvertfall. Har du fortsatt psykiske problemer? Er du ofte sur og usosial? Jeg liker det! :) Er sånn sjæl!

Anonym sa...

Haha, elsker når tenåringsgothere og diverse kommenterer hvor umoden du er.

Supert innlegg!

Anonym sa...

Dracula clothing korsetter selges i Bogstadveien! Men det var da ikke den typen butikk han spurte om du ville være modell for. Du leser visst det du vil lese...

Eirin sa...

hahaha! takk for at du gjorde dagen litt kortere =)
jeg syns du skal ta en alvorsprat med truls, det kunne ha vært utrolig morsomt å hørt deg fortelle om fotoshooten etterpå :P hahaha !!

LOL LOL sa...

Denne 2nje som snart spyr i en lekker farge, er 16 år og har linket til Marie Amanda på sin egen blogg. Hvor fett er ikke det?
Dobbelt LOL.

Ida Helene sa...

LOL.

2njee sa...

LOL LOL: Hvis du kan å lese, så bruker jeg desverre ikke den bloggen lengre. Jeg skrev den 6.desember 2008 at jeg har en ny blogg.

Linnéa sa...

hei tonje: så lenge du staver feil orker jeg ikke bruke energi på deg lille venn :)

anonym etter TOnje: Når har jeg sagt at jeg har kjæreste? Og ja, jeg raper masse. Og ja, jeg har psykiske problemer og ligger egentlig på institusjon.

Truls, jo jeg fjernet den første setningen, men når du setter det i en slik sammenheng er det ikke kjempevanskelig å avslå tilbudet. Dessuten synes jeg det er kvalmt av deg å sende identisk mail til samtlige unge jentebloggere om å stille opp som modell for deg. BLir nesten litt lei meg.

Jeg ville heller ha vært modell for illusion.no

Anonym sa...

ææææ, linnéa, har du kjærste?

SOFSEN sa...

Serr, du er heit!

Kanke du linke meg siden jeg har linket deg?

Kan vi legge hverandre til på bloglovin?

Har du msn?

Er du singel?

ASL?

:)

TK sa...

Det hadde vært episk om du hadde vært modell i slike klær... jeg stemmer for at du skal gjøre det bare for å provosere alle de menneskene som syns dette er lite pene antrekk !!! :p go go go

Anonym sa...

Haha jeg dør av 2nje og anonym under. Love u LINNIIIE du er råest.

Vanlig det, da sa...

Haha, ja, for det er jo iiingen andre butikker og merker som sender mail om produkter og photoshoots til bloggjentene.

Anonym sa...

Skal du på muse neste helg? :)
jeg skal hvertfall ;-)

Albertine sa...

HAHAHA, du er og blir best!

oda sa...

det er sosialt selvmord om du gjør det, men hvis du velger det allikevel skal jeg ikke si mer.

Prinsesse Iselin sa...

hahahahahhahahaha! Freaky, off for en downs

Anonym sa...

Haha, jeg lo meg ihjel! du fikk meg virkelig i bedre humør i dag, linnea :D

Linn sa...

HAHAHA! :D

Linn N . sa...

Jeg ler! Det finnes ikke bedre blogger enn denne.

marn sa...

det med jenny skavland er heeeeelt snat, hater henne, men inerst inner er dte bar fordi hun er så pen og virker så perfecto

Anonym sa...

Jeg synes virkelig du skal stille opp! det hadde vræt dritkult!

Anonym sa...

såå hvem er gutten? tell us!

Anonym sa...

"Truls" er nok ikke annet enn en norsk videreformidler for et asiatisk foretagende som selger forskjellige ting over nettet. Han får et lite honorar pr solgte plagg, men fremstår som om dette er hans eget "firma".
Like seriøst som mine to "hengivne synske, sveitsiske og franske" venninner, Marie France og Maria Duval, som er veldig bekymret for min velferd - begge fra Manila, Filippinene.
Får dere slike forespørsler, se på engelsken - her: "made by 'great' taylors" samt valutaen, euros.

Men hva som er mistenkelig med denne Truls er, som Linnéa skrev, at han søker etter modeller hos kvinnelige bloggere.
Som en helt vanlig salgsrepresentant har han ikke bruk for det.

...og selvsagt skriver han meget hyggelige, høflige og sjarmerende brev.
Det er derfor han har fått denne jobben.

e.m.

Anonym sa...

HVEM ER KJEKKASEN PÅ FØRSTE BILDE??

ER HAN OGSÅ SINGEL? :D HEHEHE

Anonym sa...

doooooooo iiiiiiiiiiiiiiit!

Andrea sa...

Hehehehe.... det heter håndkleEt ;-) Faen, nå føler jeg meg dum som måtte kommentere det. Men måtte bare. Ellers: elsker lange innlegg, and I loooove you Linnéa :-)

Tonje sa...

Lol, det heite Desucon. Og e ei samling for anime og manga interesserte, og litt anna. /Nerdesamling<3

Pia sa...

By the way, kule Voe nevnte deg i et intervju hun var i på 'Fredag', på tv2.

Welike! : )

Tita sa...

LoL, jeg var en av de menneskene i køen xD

mari sa...

jeg ler. ikke gjør det linnea.
og phoenix er dritbra, heldiggris!

*Isabella* sa...

HAHAHA! Okei. Verdens kuleste bloggerinne har gått meg hus forbi. Det er en skam og jeg kan ikke annet enn å beklage det inntrufne. Malebastards har nettopp gitt deg en ny fast leser! Heia Martin.

Lene sa...

Hahahaha, du er så genial.

Jobber med en av de som var på den derre fantasymessen i helgen. Tatt bilde av henne i kinakostyme og kompisen i Cookiemonster kostyme.
Sjekk bloggen hvis det skulle slå deg å bli mer redd, tatt et par bilder av de. Ha ha.

Søt du er.

Andrea sa...

Jeg ler så jeg nesten tisser på meg av deg! :D:D:D:D::DD:

Truls sa...

Jeg eier nok butikken med kjæresten min, vi har tegnet de fleste designene og vi har noen dyktige skreddere som syr for oss.

Jeg har funnet masse moteklær, som jeg har lyst til å selge i en ny butikk og korsetter gir en flott timeglassform.

Julia sa...

Herreaen, for en blogg. Brb, stalker time.

Maiken N. Ohr sa...

Seriøst Linnèa. Du MÅ stille opp for Dracula Clothing. Da spanderer jeg både epler og pepsi max.

Om du tenker lenge nok på det (og da mener jeg veeeldig lenge), så kan du jo bli oppdaget av en slik vampyrfilm-ting i Hollywood ;P

Anonym sa...

hahaha, dracule clothing, den var lavmål, haha hva i alle dager tenker han på:p

men super blogg du har:D

amaliekivi@blogg.no

Anonym sa...

"...vi har noen dyktige skreddere som syr for oss"...
Gi opp, "Truls".
Siden det virker som om noen her fortsatt tror på dette, så har jeg en strandtomt i Arizona å selge til vedkommende.


Makan - som fru Mor pleier å si...


e.m.

Marita sa...

Hahaha, beste innlegget på lenge:D

Truls sa...

Skal vi vedde "anonym"?
Du har gjort utrolig dårlig research før du kom med den uttalelsen;)

Lene sa...

Sikkert fordi han er skadet. Ja ja, noen må jo være det og

Sara Marie sa...

Du er heit!! Vil gjerne høre mer om han på første bildet...

Susanna sa...

og kven er gutten foresten? Kompis, bror, kjæresteemne?

Mor sa...

Det søte er jo at Herr Truls fremdeles gidder å forsvare seg.
Herlig.

Anonym sa...

O tempora! O mores! Here we goeth again.

Du er jaggu meg en sta faen, Truls. Nesten sånn at jeg begynner å tro deg.
Ikke akkurat min stil dette her, men en skal jo prøve alt før man dør, heter det jo.
Den Gothic Overbust Corset - gir du meg rabatt om jeg betaler cash, under bordet, uten kvittering.
Dæven som veslejenta mi vil glane når pappa kommer anstigende i en slik en....(( = D)
50 % avslag. Deal ? Ok ?

e.m.

Å, hei, Mor. Så deg ikke da jeg begynte her.
Vi treffes stadig vekk.
Bare koselig det.

Linnéa sa...

Åh, e.m is back, ikke et øyeblikk for tidlig/sent.

Truls, mener du at jeg er tjukk og trenger korsett???? Er det DET du prøver å si??? Jeg vil ikke snakke med deg mer.

Isabella/e: bedre sent enn aldri, velkommen!

e.m. sa...

...pøh! Det e bare någe du seie...

Anonym sa...

ÅÅH, LOL! At det går an! Du skriver bare om deg selv og hva du gjør på, og du klarer faen meg å gjøre hysterisk morsomt! Jeg elsker bloggen din, aldri slutt. Aldri, aldri, aldri.

Anonym sa...

Truls er gjennomskuet.
Han vil ha "modellene sine" til å stille opp gratis. Hvem pokker vil jobbe gratis?

De får kjøpe klær til innkjøpspris, det vil si at han ikke taper noe, og heller ikke tjener noe. Bortsett for at han tjener på å få jenter til å stille opp for free.

Måtte butikken hans dø en voldsom død. Mannen er ikke særlig glup. Sånn typisk "raske penger-mann".

Vedder på at han allerede har kjøpt seg en dyr bil for pengene han tror han skal tjene.

Anonym sa...

Haha, du er verdens vittigste. Digger deg!

Kristin sa...

Hei nabo. Ble litt overrasket når noen hadde sett ringeklokka mi på nettet hehe. morro.

Julie Victoria Ulven sa...

sjekk www.livingdoll.blogg.no, noen innlegg tilbake.
hun fikk samme tilbudet på mail som deg :p

Malin T. sa...

åååh, linnéa! jeg elsker bloggen din! det finnes ingen som er like god til å skrive som deg! du burde få ditt eget humorshow på TV. serriøst. det kommer nok til å bli noe stort av deg en dag!
//malin

Ingvild sa...

hahahahaha du er kul.
hadde lett stilt opp i de klærne der, er jo the new shit. yay

ranaaadom sa...

hahahaha. oh my du er vittig.. " Hallo, dere vet jo jeg egentlig er pen"

Underholdt sa...

HAHA! Jeg dumpet borti her og selvom innlegget er så gammelt klarer jeg ikke å la være å kommentere.

Truls er en patetisk fyr (som faktisk har dame, det er jenta på screen shot'en) som tror han er verdens smarteste. Han har blant annet klart å kjøre minst ett populært nettsamfunn i grøfta etter han tok over, i tillegg til å tro at hans nye prosjekter kommer til å vare så innmari mye lenger. For ikke å snakke om at han er generelt ufyselig og han og damen alltid prøver å få med seg et "leketøy" inn i forholdet sitt. Æsj!

Anonym sa...

Hi there, everything is going well here and ofcourse every one is
sharing information, that's in fact good, keep up writing.
my page - vuelos a bangkok