8. okt. 2009

Kos dere


Jeg kommer hvis "GOODIEBAGENE" inneholder våpen.

80 kommentarer:

Marie sa...

HAHA

Ida Helene sa...

JEG SKULLE KOMMENTERE FØRST OMG KU.

Anonym sa...

Hah, fantastisk! Godt at ikke alle blindt lar seg rive med av slike "happenings". Hva skal det bli av verden, liksom?? Offameg.

Anonym sa...

Hahaha!Skjønner jeg godt!!

TK sa...

Haha, faaaaantastisk.... det var btw en lite pen invitasjon... sånn for informasjon. hahaha :P

Elise Bahía sa...

HAHA, omg fikk den jeg også. elektrisk stemning! sykt lol

TOROBORGEN sa...

døde da jeg åpnet mailen min selv!

tacky.også på stravinsky!

OG HALLOOO, du får ikke mer elektrisk stemning en SIST!

Maria sa...

Haha. Hilsen Karro og Ma.

Kine sa...

ÅÅÅRH der lurte du meg godt! Trodde du hadde skrevet ett langt innlegg med masse bilder av deg selv..
BUT you're still number one!

andrea sa...

skal vi bestille vip-bord sammen?

Anonym sa...

#norge - efnet - 091009

[01:41] {life} http://www.linniiie.com/ -hun er mye kulere enn ida wulf
[01:41] {tailpush} life; get a life.
[01:41] {life} tailpush: vi er på irc, seriøst.
[01:41] {life} check yoself bitch
[01:41] {life} heh
[01:41] {WilDnAwaY} josef?
[01:42] {life} ircere har ikke liv det er da widely known
[01:42] {tailpush} snakk for Dem selv.
[01:43] {life} haha, lige måde.
[01:49] {gorg} life: Helvette for en sykt irriterende masekjerring denne linniiiiiiiiie var, da.
[01:49] {gorg} Ikke en gang nakenbilder.
[01:50] {tailpush} det er jo fordi Alt du vet er feil.
[01:51] {gorg} tailpush: eneste fordelen med kjerringen er at jeg tviler på at hun hadde sensurert kommentarene mine. Som Ida Wulff gjør hver dag.
[01:51] {life} gorg: du er imponerende negativ i dag
[01:51] {life} :p
[01:52] {life} jeg liker attituden
[01:52] {gorg} Så litt større baller enn ida har hun nok.
[01:52] {life} dessuten er det ikke vondt å se på henne heller
[01:52] {life} med eller uten klær
[01:52] {gorg} Jo, det er vondt.
[01:52] {tailpush} life; get a life.

Linnéa sa...

:(

Marte, sa...

Du kan låne et våpen av meg.

HILDEM sa...

Huff, this is lame.

SA sa...

HA HA :D Digger kommentarene dine.

Og tapere på irc er en egen divisjon av tapere. Og de tar feil. Du er best!

Anonym sa...

Please liksom. Hvis ikke du kommer så kommer jo ingen andre heller haha

walk of shame sa...

Hoho, fikk denne i mailen. Lo litt. Lo høyt. Kan de ikke bare sende meg goodiebagen??

metallicatrollet sa...

Elsker argumentet med at det blir GOODIEBAGS og VIP-bord. Jippeeeeei. ._.

Anonym sa...

Hvorfor er denne festen sååå teit (og alle er enige om det), når den forrige var såååå kul??
Hva er forskjellen?

Christine sa...

hahahahahaha!

anonym over her, den forrige bloggfesten var jo også superlame. hva er det som gjør at bloggere skal ha fester med goodiebag? skjønner faen ikke hvorfor man skal feire seg selv fordi man blogger. trenger ikke akkurat verdens største iq for å drive en blogg..

Siri sa...

haha, lu

Marte sa...

haha, dette bloggsamfunnet hvor alle er bestizzer er jammen noe for seg selv ;p

"og ikke minst ELEKTRISK STEMNING".

sweet

Ida sa...

Haha, bloggfest! Bli heller hjemme å blogg masse til oss andre som også blir hjemme :D

Anonym sa...

Du er jo ikke gammel nok til å komme inn.... btw, jeg syns du burde videoblogge mer. Hvis du hater å blogge (som du sier), kan du heller videoblogge en gang i uken og skrive ett innlegg en gang i uken. Lesertallene hadde fyki i taket. Tror jeg.

Ingvild sa...

Haha, du kan ta med deg en såkalt "nerfgun" og skyte med den, så får du både 'våpen' og goddiebagen!

Danjel sa...

Twitterfest hadde vært mye kulere.

Anonym sa...

kan du svare på noen av resten av spørsmålene? du må ikke lagge vidioblogg, men ønsker å få svar på spørsmålene mine..

Vilde Kristine sa...

Jeg trenger hjelp! Jeg leste gjennom arkivet ditt for lenge siden og da hadde du lagt ut en sang av the kooks. Jeg finner den ikke igjen, og husker ikke hva den heter, så tror du du husker det? Syns den var kjempefin nemlig :)

Henriette sa...

Hei! :D

I DAG (fredag!) blir det LIVESHOW 18.00-19.00! Første gangen jeg gjør det! Så kom og spørr meg om spørsmål, så har jeg noe å gjøre når jeg sitter der! www.jettiii.blogg.no
Mussmuss! :-*

- Jettiii.

Leni sa...

I DIE.

Maria sa...

Finnes jo knapt bloggere over 20 år som har lyst til å dra på den festen uansett?
Litt av et opplegg..

elise sa...

haha! hva faen.

Benedicte sa...

haha, du er så søt og morsom, elsker bloggen din :)

Laila sa...

SERIØST?? Er det virkelig noen som drar på noe sånt???!!!!! LOL

Kristine sa...

Hehe :p Skal du delta?

Anonym sa...

haha, elektrisk stemning til og med :p

Malin sa...

Tørr jeg spørre hvilke våpen du evt kunne tenke deg oppi en av disse bagene?

Anonym sa...

Du er da ikke passert 20 er du ?

Anonym sa...

HAH, lame :P

Line! sa...

Har inside information som sier at goodiebagsene faktisk inneholder våpen.. Kommer du da?! Jeg er keen på ett blogginnlegg om denne festen i etterkant hvis du drar dit, og får fritt utløp for ditt sinne med våpen i goddiebagen.
By the way: LOL ja..

Anonym sa...

du rocker!
jeg digger deg, fyflate åsså ;) jeg vil bli akkurat som deg, fordi du rocker, love you linniiie (L)

Anonym sa...

Jeg har en "dressert nigger" du kan få låne av meg, med tanke på plaffing og sånne stygge greier. Han er fremdeles verdens beste kriger og skylder meg et par, tre tjenester fra gamledager, dengang da vi sammen ruslet omkring og utforsket dyrelivet i Annam-fjellene.

krisitwiergwerwrhwerhihi sa...

omg lol...................men på en annen side du var jo på den forrige...haha

Marita sa...

HAHA

Lise sa...

LOL ja. Du har jo faktisk tatt flyet ned til Oslo tidligere for å være med på bloggfest, lille venn.

Liker deg likevel da...

Anonym sa...

blir jo ikke noe elektrisk stemning uten deg da :(

btw, når kommer resten av svarene på spørrerunden? frøøkeeen

Anonym sa...

http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix_junior/1586342.html


hahahahahahaha

Linnéa sa...

velkommen etter siste anonym.

den forrige blogg"festen" kan ikke sammenlignes med dette. tro meg.

Anonym sa...

hei :)
jeeeeeeeeeeeeg skaaaal dit, wiiihuuu! :-D

marey sa...

"Favorittmusikk: Pop og techno"

Åh, Linnea, jeg som trodde du holdt deg for god for slikt. Nei, nå tror jeg nesten Lars Tangen gikk forbi deg og opp til toppen som min favorittblogger (nei).

Oda Aslaksby sa...

Herregud, jeg syns jævla synd på de puddingene som velger å dra dit. Jeebus

Malene sa...

LAME. Ka skjer med verden? +_+

vidaandrea sa...

aheahea

SA sa...

marey, liker du samme musikk nå som du gjorde da du var 11år? Nei, trodde ikke det. Hvis du lurer på hva Linnéa liker så kan du sjekke last-fm listen hennes på høyresiden her. Det er mye bra der.

Cecilie sa...

Hvor finner man butikken Vila i Oslo? :)

Anonym sa...

Kan du ikke blogge litt oftere? :)

Anonym sa...

haha :D
agree

Hilde Sofie sa...

HAHA!

Leni sa...

WE MUST MEET SOON!

Ingvild sa...

FORRESTEN! Jeg leste gamle innlegg, så kom jeg over "Linnéas versjon på København", og jeg innbiller meg sterkt at jeg hører trance i bakgrunnen! Hva har du å si til ditt forsvar? haha

Janne sa...

Først tenkte jeg at noen fans sikkert kom til å gå på festen for å prøve å bli kjent med de "store" bloggerne, men så kom jeg på at ingen nok er over 14 år..

Ellers ekstremt stygg plakat. Og unnskyld om jeg har skrivefeil, jeg er full.

God natt, Linnéa. ER DET DU SOM SYNGER I DONKEYBOY????

Kødda. :3

Anonym sa...

Hvem faen henger på IRC enda? Hahahahahaha.

kykkeliky sa...

LiNnèA Du HaR StOrE TeNnEr!

Anonym sa...

slik som jeg ser det er en bloggfest det samme som et lanparty, bare hakket mer sofistikert

ELEKTRISK STEMNING

Anonym sa...

linnea jeg trenger hjelp! jeg har også tenkt å flytte fra ei lita bygd på vestlandet og til oslo. men vet ikke helt om jeg tør. kjenner stort sett ingen der (bortsett fra kjæresten min som også skal flytte dit), og har ikke jobb.. synes du jeg skal gjøre det likevel?? har funnet en kjempefin leilighet på bislett som er ledig, er det en bra plass å bo? tips for bønder som skal til storbyen taes imot med stor takk..

Line sa...

20\18 år. Men alle bloggerne er jo under 18\20!!!!!!!!!!!!!!! OH NO! IKKE KOMMER LARS TANGEN SEG INN OG IKKE KOMMER ALL FANSEN SEG INN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

janne sa...

har du mottat mailen med to headere fra meg? jeg sendte de for ca. 1 mnd siden.

Prinsesse Iselin sa...

LAN party :)) ha ha:)

karoline sa...

Jeg synes du skal gå, Linnèa. Bare for ditt sosiale liv :P

Anonym sa...

lever du??:)

ingrid sa...

omg linnéa!! du er best, leser bloggen din hver dag! bare for å mase litt: oppdater!! dør etter å vite hva du har gjort de siste dagene! hilsen BLODFAN

Anonym sa...

ok, du må gå bare for å ta bilder og skrive et sinnsykt sarkastisk og morsomt innlegg her etterpå så vi kan le oss ihjel hahaha :D

Victoria sa...

OMG nå må du oppdatere igjen snart!!

Anonym sa...

Spiser du godteri?

Amanda sa...

"den forrige blogg"festen" kan ikke sammenlignes med dette. tro meg."

hvorfor ikke? :)

Linnéa sa...

HVA VIL DU? Jeg sa at du skulle tro meg!!!!!!!!!

Ja jeg spiser godteri for faen!!!

Anonym sa...

Det er jo en fest, bloggere eller ikke bloggere, fest er fest. Og folk som vil være sosiale, møte venner og ha det gøy en kveld, kan vell reise dit uten å være tapere?
Men sånne som deg/dere har vell kanskje ikke så mange venner, så må nøye seg med å slenge dritt om alt og alle : )

Linnéa sa...

Nei, jeg har faktisk ikke så mange venner, og det er utrolig deilig. Så slipper man liksom å ha noen å forholde seg til hele tiden.

The Giant - Kjetil sa...

hahahaha, digger deg, men jeg skal oooomg<3

Hege sa...

Haha, jeg ler - igjen!