23. okt. 2009

Linnéa, time for time!!!

Glem det, jeg tok det bort.
Kan ikke alle bare dø....

Hallo, seriøst. I går ble jeg bedt av en av dere om å takke for at dere har vært så flinke til å kommentere i det siste. Og joda, jeg takker og bukker jeg....

Jeg får så vondt i hjertet mitt :(

Helt til slutt!! Jeg har opprettet min egen fanside på Facebook, jeg. Jeg tenkte jo egentlig at en av dere skulle gjøre det, men dere er jo UBRUKELIGE. Så dere får heller melde dere inn i stedet, da - ved å trykke på bildet.



Åh, nå har jeg mistet bloggentusiasmen, IGJEN. Det var fordi det var et korps på jobb i dag. De er ute etter å ødelegge livet mitt. True story. God helg.

FLOTT, der hang kommentarsystemet seg opp også. Men NÅ, nå er det i orden.

84 kommentarer:

Anonym sa...

Pust inn med munnen og ut med nesen når du skjærer løk! Eller skyll fjøla i kaldt vann først:)

Tone sa...

Et annet løktips er å bruke linser;-)

Okei, jeg hadde seriøst dødd om jeg måtte stå opp halv seks hver dag, så nei, jeg misunner deg ikke livet ditt. Sorry. Jeg misunner deg derimot skriveevnene dine, du svikter aldri:D Og LETT at jeg joiner fansiden din!

Jeg liker Señor Peregrino jeg da.. Men men..

God helg selv:-)

Isabella sa...

haha, viktig å sette pris på sånne koselige kommentarer : )

Tone sa...

Og forresten.. Folk som skriver kommentarer alá den du hadde tatt bilde av der burde bare gå og dø, og gjøre resten av menneskeheten en tjeneste..

Leni sa...

Ørjan is done with reading Stille dager so I guess that you can borrow it from us!

I love your lips so much... even at 6 in the morning you look beautiful! and your work outfit is the cutest outfit ever... post it on lookbook. he he

Maddi sa...

Haha, hore, ja! Litt av en saklig kommentar :p Latterlig! Ha en fin kveld søta!

Anonym sa...

Har bare lest bloggen din i to dager leste faktisk tipset fra voe,men ja FUCKING FANTASTIC!
jEG DIGGER DEN...

Hilde sa...

folk er teite altså... og når personen som skriver sånn i tilegg er anonym så er jo personen kjempetøff!

Line sa...

Nå ble jeg fan! Litt fordi jeg måtte trøste meg selv - jeg ble så deprimert av å se på Xfaktor. Ånei, nå kjører de ENDA en reprise av alle de tragiske deltakerne! Herrejesus.

PS. Jeg fikk med meg time for time-greia før du fjerna den. For det første ser du jævlig mye freshere ut enn meg når du er på jobb. For det andre fortjener du credz for epledåden din! :)

Marte Øverås sa...

Hater korps!

hjertevill sa...

Korps er ille nok bare på 17.mai, de skulle vært bannlyst resten av året.

Anonym sa...

Joina fangruppa
Du har så bra blogg! Du er den eneste som har holdt blogginga like bra(om ikke bedre)hele veien

Elise Bahía sa...

prøvde å kommentere i stad, og da skulle jeg si at jeg leser samme boka som deg nå! what are the odds?? jeg elsker den da, men.. uansett

martha sa...

Jeg har selvfølgelig meldt meg inn!

HILDEM sa...

Count me in. Jeg har deg til og med som venn på facebook, og i går på jobb leste jeg gjennom hele bloggen din. Bra arbeidsmoral, I know, men det beviser i det minste at jeg er hardcore fan. Evt. nesten på grensen til stalker material.

Jaja, ha en fin helg :)

Idalf sa...

digger deg, linnie!

Anonym sa...

vedder fem kroner på at den kommentaren kom fra trikkekontrolløren. håhå

Christine Offenberg. sa...

Hver gang jeg leser et av innleggene dine, så dør en del av meg. Og det er positivt!

Anne-Lise sa...

Åh, jeg ville lese "time for time" innlegget.. Ble skikkelig skuffa jeg nå:(

Anonym sa...

Hvorfor tok du det bort? Legg det inn igjen da plis? 0:-)

stina sa...

Linnea, du er den tøffeste bloggeren i universet ;)

Anonym sa...

http://www.facebook.com/search/?init=srp&sfxp=&q=linniiie.com#/group.php?gid=44320501944&ref=search&sid=781720170.1378021982..1

Du hadde fan side fra før gitt:)

Ella sa...

GIDD å ta vekk hele innlegget, boring! Håper ikke korpset kommer tilbake, får da gå grenser, man må ha ro på arbeidsplassen.

Anonym sa...

Jeg rakk å lese det. Jihu. Men hva med en spm runde hvor du svarer på videoblogg snart da?:D

Anonym sa...

Du skulle ikke tatt vekk hele innlegget, fikk ikke lest det!

Anonym sa...

Du e så positiv :)
Hilsen Marte

Camilla sa...

Herregud Linnea, jeg ligger opp ned i sengen og sikler i frustrasjon over at du fjernet time for time-innlegget... WHAT DOES IT TAKE å få det tilbake? Jeg lover faen meg å kommentere på hvert eneste lolifiserte innlegg du velter ut av deg de neste 3 årene hvis du bare gir meg det jævla bildeinnlegget tilbake.

(Ja, jeg er en trist person.)

SA sa...

What? Hva er det jeg ser, søte søte Linnéa? Har du tatt vekk et innlegg? Et innlegg som inneholdt bilder? Nå får jeg vondt i hjertet mitt. Vær så snill å legg det inn igjen. Ellers får jeg ikke sove i natt.

Anonym sa...

Bare fordi du ikke får nok kommentarer to minutter etter du la ut innlegget betyr ikke det at du ikke kommer til å få fler..! La nå folk (som forøvrig kanskje har annet å gjøre enn å sitte på dataen på en fredagskveld) få tid til å komme seg inn på bloggen din og lese før de kommenterer. Alle som er inne her, kommentatorer eller ikke, liker å lese det du skriver! Hvis ikke hadde de jo ikke fortsatt å komme inn hit..! Det er veldig underholdende, tilogmed hva du gjør time for time..! Ikke ha en slik trang til å måtte motta kommentarer hele tiden. Og du ser vel at det er endel mennesker inne og leser her, er det ikke nok at de blir underholdt og liker å lese det du skriver? Hvis de hadde syns det var teit eller håpløst hadde de jo helt klart kommentert og sagt det. Bare fordi du syns "få" personer kommenterer betyr jo ikke det at det er fordi du skriver dumt.

Camilla sa...

BAH, nå ble jeg sykt skuffa! Kan du ikke legge bildene inn igjen? PLEASE! Elsker bloggen din.

Anonym sa...

hvorfor snakker alle om løk??

Anonym sa...

Føler meg greit utelatt i løk-diskusjonen. JEG VIL OGSÅ LESE OM LØK, ikke slett innlegg.
Seriøst, HADDE jeg vært hjemme så skulle jeg ha kommentert med én gang.
Meldt meg inn i gruppa har jeg også.
Vi tilber deg jo omtrent, det MINSTE du kan gjøre er å IKKE slette innlegg.

Prinsesse Iselin sa...

superlol, korps er for taparaaar!!

e.m. sa...

Ikke bry deg om sånne slimåler du, vesla.
De kryper ut fra sine gjørmehull med jevne mellomrom, spyr ut giften sin, og forsvinner tilbake dit de kom fra fortere enn et forsinka lyn, så ikke normale mennesker skal få anledning til å tråkke dem i hel.

sofieee sa...

omfg! like famous :D hehe. korps kan bare dø. du blir sikkert stolt om du får høre at jeg i enkelte sære kretser blir kalt for: anti-korps. kult hva?

Elise sa...

Ja, nei, uff. Ikke slett innlegg. jeg satt så og si her og VENTET på et innlegg (jeg følte det på meg at det ville skje noe snart). Og så går jeg satan meg glipp av en innlegg, som tydeligvis inneholdt løk!

Forresten, takk for hjelpen. Du er en knupp. uansett hva du selv synes fra tid til annen ;)

(i'm on the (high)way to finding myself)

pinlig berørt sa...

ååå, superlol, jeg DØR når jeg ser hvor tøffe folk som kommenterer skal være, og når de prøver å være like kule som Linnéa!! herrejesus, folk som er slik må dø!

men seriøst, blir ikke du også flau av å lese slike kommentarer, Linnéa? Ja, jeg vet at imitasjon er det beste kompliment, men det er jo bare pinlig! Det er som Nemi-fans som sier ting som "fine sengen min" og "dustete mannen". Herregud!

Og til alle dere tøffe, prøver-kjempehardt-å-få-Linnéa-til-å-synes-at-dere-er-kule-kommentatorer som bare DØR litt inni dere hver gang hun blogger, og bare MÅ prøve så hardt dere kan å skrive likt henne: vær så snill å få dere en egen personlighet. Er dere fjorten år hele gjengen?

Elise sa...

wow.vet ikke helt hvem frøken "pinlig berørt" refererer til, men joda, jeg ble skikkelig pinlig berørt.huffda.wow.haha.hoho.
Comment of the day!
=)

Anonym sa...

Pinlig berørt: På seg selv kjenner man andre..

Susanne sa...

Hahaha, du er herlig!

Lill sa...

Nei, hvorfor tok du det vekk?
Men jeg fikk lest det uansett, hurra :D Du er herlig!

Gina sa...

Ble medlem av fansiden din jeg;)

stine solberg sa...

Blitt tilhenger :D

Line sa...

du er herlig linnea :D min favoritt blogg : ))

Vilde Kristine sa...

Jeg er fan av deg på facebook :)

Kenneth sa...

jeg skal arrangere overraskelsesbursdag for deg. Binde deg fast til en stol og sende inn tjue drittunger som spiller korps.

(tulla vil ikke ha dårlig karma)

Mariel Alexandra sa...

Ikke bry dge om det. Blir rett og slett for dumt med sånne kommentarer!! Herregud assa!!

Anonym sa...

de som kommenterer slikt er bare sjalu og sånne ting............

HairyMuser sa...

Ey! Korps er verdens beste ting! :(

ingrid sa...

korps er jo koselig da :D
med mindre de suger balle.

iselin sa...

Haha, fy faen - jeg digger deg.

Hanna sa...

jeg elsker time for time-innleggene dine, så trist at du sletta det. møø! Jeg er fan av deg på facebook :))

Anonym sa...

du er tøff tvers igjen om fortjener alt det beste:D digger dæi

Eivind M. sa...

Jeg så deg i Grensen i Oslo her en dag. Du så ikke så sinna og misfornøyd ut som du virker her på bloggen. Det synes jeg er fint.

Ha en fin dag :)

Martine sa...

Thihi, jeg rakk ikke å lese om løken. Men da jeg jobba i en butikk sånn frivillig for noe lignende Operasjon Dagsverk, da måtte jeg skjære løk. Og det kom en mann bort og spurte om hvorfor jeg grein.

Gleder meg til nytt innlegg fra deg!!

Anonym sa...

Uten korps hadde ikke 17.mai vært noe. Bare HURRA! Vær glad det finnes korps!!!!!det er ikke nerdete i det hele tatt!!!
korpsvits:

hvordan vet du om du kliner med en hornist?

Tyra :D sa...

Elsker bloggen din, jeg skal definitivt bli tilhenger av deg på facebook ;)

Mari sa...

Helvette, Linnéa! Ikke slett blogginnleggene dine. Tror jeg skal investere i en eller annen ting som ringer verre enn en vekkerklokke hver gang du har oppdatert, slik at jeg aldri går glipp av noen ting.

Og hore-kommentaren... Ett ord: LOL.

Du er så søt og tøff!

Anonym sa...

du er best:)

Silje/blee sa...

Nå går det an å kommentere, supert! :D Jeg meldte meg inn i fangruppa di i går, siden du er så fantastisk kul!

Skulle dog ønske at jeg hadde fått med meg time-før-timeinnlegget :/

Uansett,GOD HELG :D

Cakkao sa...

Jeg er tilhenger! :-)
Kan du si din mening om forskjellige tv-serier? Skal vi danse, x-faktor osv?

Susanne sa...

Hei Linnèa,
første gang jeg kommenterer en blogg faktisk, men din blogg overgår alt, så jeg må bare kommentere! Bloggen din er ett høydepunkt i hverdagen min, håper du tar dette til deg! Du skriver sinnsykt genialt, og virker som en herlig jente! Du er ett forbilde punktum. Nydelig også!

Ine sa...

haha, jeg må le når folk kaller meg hore :P de skjønner jo ikke betydningen av ordet lenger, så for min del er det ikke krenkende lenger engang. Bare forteller meg at de er idioter :P
Men stå på, digger bloggen din :)

Anonym sa...

Jeg elsker sarkasmen din Linnèa! Musikksmaken din også :)

Anonym sa...

vi jobber på samme senter:) fant det ut etter at du skrev om korpset. var det ikke bare heøt sinnsyktsuperfantastisk at korpset var på besøk i dag igjen. må si jeg bare elsker å skrike til kundene mine, fordi ingen hører noe som helst pga. jævlig absurd korpsmusikk inne på et senter...jaja. livet er herlig, linnèa. kjøpte forresten bolle fra bakerdisken din. den var god. god helg!

Anonym sa...

vi jobber på samme senter:) fant det ut etter at du skrev om korpset. var det ikke bare heøt sinnsyktsuperfantastisk at korpset var på besøk i dag igjen. må si jeg bare elsker å skrike til kundene mine, fordi ingen hører noe som helst pga. jævlig absurd korpsmusikk inne på et senter...jaja. livet er herlig, linnèa. kjøpte forresten bolle fra bakerdisken din. den var god. god helg!

Anonym sa...

oh, du er så fin så!

Ida sa...

De som slenger drittkommentarer til Linnéa: Save the planet, kill yourself!!

Linnéa - du er BEST!

Marthe sa...

Hahahaha, jeg ler seriøst av hvert innlegg du skriver. Herlig!

June sa...

Jeg vil også ha fanside! Tviler på at noe sånt kommer til å dukke opp i nærmeste framtid, men nå skal jeg ihvertfall melde meg inn i din.

Anonym sa...

Fikk med meg det jævla korpset jeg og. Må innrømme at jeg lurte på om du var på jobb den dagen og irriterte deg over det haha

Anonym sa...

Spørsmålsrunde og videoblogg?? :) Jaa

Vanja sa...

Hei
Jeg har lest bloggen din i et halvår nå, sjekker den nesten daglig. Jeg får meg dessverre ikke til å kommentere så ofte, for alt jeg skriver får meg til å høres ut som en idiot uansett, men IHVERFALL: bloggen din er utrolig, jeg elsker den! Ingenting er som å se at du har skrevet et nytt innlegg, jeg vil gå så langt som å si at det hever dagen opptil flere hakk. Du er veldig flink til å skrive og er så ærlig at jeg skvetter her jeg sitter fra tid til tid. Poenget mitt er at du blogger fantastisk, ikke slutt og la deg ihvertfall ikke prikke på nesen av horeunger som legger igjen stygge kommentarer. Vedder på at de leser hvert et innlegg, blir misunnelige og velger å være ekle istedet for å legge igjen hyggelige kommentarer.
Stå på, du er lovely og et herlig menneske :D

Vilde sa...

Du skriver så bra!

Maia Ø sa...

Jeg er enig i at visse typer korpsmusikk er slitsomt å høre på, jeg VET hva jeg snakker om, har tross alt spilt i et i 8 år, og jeg fortsetter uansett hvor mange som ikke liker det :) jeg hater fotball
- skyt meg. Når det er sagt, elsker jeg måten du skriver på. Du har faktisk en leser som spiller i korps. (:

Anonym sa...

Jeg har spilt i korps før, i ti år. Og jeg hater korps nå.
Kjenner metallsmaken i munnen enda.

Anonym sa...

du er super !

Linnéa sa...

åh, så mye fint dere skriver til meg, jeg blir NESTEN rørt! TAkk takk takk!

Anonym sa...

Jeg så deg på trikken her om dagen. Og ja, jeg oppførte meg som om det var den kjendisen som kom på. Digga veska di btw.

Ida sa...

Linnéa, kommentarsystemet ditt er så ubrukelig og komplisert at det faktisk KREVER noe å legge igjen en kommentar. (mer enn å tenke ut noe å si). Det er tungvint. Konklusjon: Så det er din feil. Alt du vet er feil.

Meeeeen sånn utenom det så gir du meg en god latter på MØRKE dager. Det er en kunst å få frem skriftlig sarkasme så godt som du klarer! Du er fin og morsom og teit og sta og søt og beundringsverdig og...Jeg skal stoppe før du blir enda fullere av deg selv. GOTCHA

Ps. Stem andre enden til neste år, og legg RØDT i stemmeurnen.

Anonym sa...

Hvorfor lager du din egne fanside ? og er ikke du litt for gammel til og si superlol ? :p

Anonym sa...

Du er seriøst helten min Linnèa!

Martha sa...

hvorfor snakker alle om løk her plutselig?

Anonym sa...

LINNÉA ?? SÅ JEG ET SMILEFJES !!!