26. okt. 2009

MUSE

Av og til - eller, egentlig ganske ofte- for eksempel når kollegaen min skifter radiofrekvens fra P3 til The Voice for TJUEFØRTIENDE GANG, lurer jeg på hva som FEILER menneskeheten.
Da jeg skulle fortelle kollegaen min om den SENSASJONELLE Muse-konserten jeg var på i går, fikk jeg bare i respons "mus? hæ, hva da mus. hva er det?"
Jeg måtte bare slippe alle brødene jeg hadde i hendene og slå ham i hodet. True story!

Men ja, herregud, konserten. Først kom altså mine to Molde-venninner som går på FHS i GOL, noe som for øvrig har gjort dem til to ALIENS uten like. TAKK OG LOV for at jeg trakk meg fra FHS-helvetet.
Først dro de meg med på (greit, jeg dro med dem) på kinarestaurant, slik at dagsbudsjettet mitt ble oversteget 3 ganger og jeg må leve på ris de to neste ukene.

For øvrig et meget fint bilde av meg. Jeg har nemlig litt munnsår, og bruker salve i halve ansiktet for å understreke det.

Jeg var som vanlig stresset og trodde vi hadde dårlig tid, men da vi kom dit gikk faen meg køa helt til Grønland. Den gikk til og med i SIRKEL!

Og jeg kjente bare at Herr Kuldeallergi lo ondskapsfullt under huden...

Ja, Marthe var her hun også altså, men det er først og fremst viktig med bilder av meg.

Men så dere...
Jeg satt og lurte litt på hvor faen alle instrumentene og sånt befant seg, siden hele scenen var tom og klokka var slagen konsert-tid for alt for lenge siden. Plutselig bare ÅPNET tre søyler seg midt på scenen!!! Jeg tror jeg ALDRI har vært så overveldet før.

Ja, og så, jeg tror det var under Supermassive Black Hole at det bare kom BALLONGER fra taket! Siri måtte selvfølgelig være så teit at hun reiste seg opp og tok på ballongen, for så å rope "I TOK PÅ DEN!!!" Jeg ble superflau og superglad for at den hoppet videre. Men da den kom ned på publikumet som sto, (superstress å stå forresten) SPRAKK ballongene og det kom KONFETTI ut! MASSE KONFETTI!!! Jeg hylte i ekstase!


Jeg synes dette var en mye bedre konsertanmeldelse enn den de hadde i VG og Dagbladet. Det er derfor jeg forteller dere om det. Pluss(!!) at jeg har....FILMET til dere. Jeg tror jeg nesten kan garantere dere gåsehud.


Så, dette var altså min største konsertopplevelse. Hva er deres? Hvis dere sier Akon eller Rihanna eller noe i den gata, pakker jeg sakene mine og flytter til Gran Canaria. Akon og Rihanna skal HENGES.

256 kommentarer:

Anonym sa...

omg,jeg elsker muse! skulle ønske jeg var på green day og muse konsertene.... men måtte istede sitte hjemme i fattige møre og romsdal..

Petrine sa...

Franz Ferdinand x2, White Lies, Q-Tip og Slipknot er mine beste konsertopplevelsar:D
På min jobb også høyre vi somregel på energy, det er haaat!

Ina sa...

Satan så heldig du er. Fikk frysninger allerede på 0:28.

Beste konsertopplevelse er kanskje Foo Fighters sommeren 2008 :)

Vilde sa...

Min beste konsertopplevelse er lett I GÅR! Det var show uten like. Seriøst!!

vidaandrea sa...

Åh, jeg elsker Muse! Takktakktakktakktakk for at du filmet! Å se filmsnurten blir kanskje, pinlig nok, den beste konsertopplevelsen min. Nåja, delt førsteplass med Joddski-konserten før en eller annen Bodø/Glimt-kamp, selv om stemningen på tribunene var middelmådig.

Tonje sa...

Det må være Metallica!

pernille sa...

Min største konsertopplevelse var Coldplay på Roskilde!! Du kan angre på at du ikke dro!

Anonym sa...

faen så heldig du er som var på konserten!

Silje sa...

Dritbra innlegg. Ser filmen nå. Elsker Muse <3 Jeg døde nesten i går når jeg tenkte på alle som var der :(

Silje sa...

Dritbra innlegg. Ser filmen nå. Elsker Muse <3 Jeg døde nesten i går når jeg tenkte på alle som var der :(

Karina sa...

Muse er min største konstert opplevelse også.. RÅTT

victoria sa...

Min beste konsert opplevelse var da jeg var å så på britney spears i oslo spektrum! JA JEG DIGGER BRITNEY OG ALLE DE ARTISTENE DU ØNSKER Å HENGE.

Tina sa...

Min største konsertopplevelse var nok Sigur Ròs under Øyafestivalen 2008. Hver eneste tone smalt meg rett i hjertet.

Susanna sa...

Muse på Roskilde 2006 :-)
Då kom da også fine ballonger med konfetti :-)

Hanne sa...

Min største konsertopplevelse var The Killers-konserten jeg var på på Hove i sommer!

Anonym sa...

Muse i går!! Det tok jo helt av. åååh made my year

Isabell Pettersen sa...

Pga. mine flotte økonomiske problemer kunne jeg ikke dra på Muse-konserten, men det hadde vært den beste. Jeg tror faktisk min beste konsertopplevelse var på Døgnvill-festivalen i fjor da 50cent sto på scenen, ikke det at jeg tåler trynet på han, men steminga ellers var sinnsyk (det kan også ha noe med alkoholnivået i kroppen min å gjøre).

Anonym sa...

ELSKER MUSE!
Og bloggen din ;-)

Anonym sa...

Var på konserten i går, sto forrerst, og det var HELT fantastisk! Fikk kjempegåsehud av videoen din!

Marie Elise sa...

the killers på hove 09!

Louise sa...

haha i love you. så for meg når venninna di sa i tok på den!!! haahahaha

kristin sa...

Foo Fighters!!
men en Paramore konsert ville toppet den

Anida sa...

Min største konsertopplevelse var COLPLAY på Amway Arena i Orlando i fjor høst !! Og den lille intimkonserten med One Republic på en bar, også i Orlando ved juletider i fjor, var heller ikke påklagelig :)

torine sa...

seriøst, jeg begynner å GRINE!

SA sa...

Du er så fin, jeg har lyst å kose både deg og pelsluen din.

Anonym sa...

Å, som jeg elsker Muse..

Hvilket kamera bruker du?

Ida sa...

Var på Gåte nå på lørdag, det var stort! :)

thediva sa...

Jeg elsker også Muse og var på konserten i går!! En super super opplevelse og jeg tror jeg var like overveldet som deg, de tar pusten fra meg!
Så jeg og jentene mine koset oss veldig, ja det var etter at jeg har argumentert med alskens mennesker som mente at vi satt på feil plass da. Det er jo lett å ta feil men vi satt riktig og hadde flotte plasser oppe på felt 208.
Årets feteste konsertopplevelse spør du meg!!

Karina sa...

Jeg var der!!! Og det var helt fantastisk, og jeg overdriver ikke.. MUSE MUSE MUSE!<3

Ane sa...

Haha, skjønner den med Gol! Jeg bor her, og skjønner meg ikke på folk som betaler for å komme hit på skole. Jeg gjøre alt for å komme meg vekk.
Muse er herlig! Fikk ikke billett.. Men ser ut som om det var bra.

Ane sa...

Og forresten beste konsert er mange! Men Kings of leon på Roskilde var bra:)

Anonym sa...

Fy faen! jeg har nådd høydepunktet i livet mitt. Hva faen gjør jeg nå??

Forresten, så deg i køen! Flott hue! jeg har lik.

thea sa...

Dægern, ingen ballonger for to år siden. Misunnelig.
Foo Fighters på NW!!

Linn Marit sa...

Min største konsertopplevelse var da jeg så R.E.M. i Bergen i fjor høst! Det var rett og slett magi fra ende til annen!

Martine sa...

Fy faen så heldig du er som var på den konserten. Filmen din fikk meg faktisk til å gråte litt :)

De beste konsertopplevelsene mine er Franz Ferdinand på Hove og Gåte på UKA (trondheim)! Men jeg tror ingenting kan slå Muse.

Marianne sa...

jeg fikk gåsehud i bakhodet faktisk! ;) de fleste konserter jeg har vært på har vært fine opplevelser på sin egen måte..blandt de beste tror jeg er metallica, phoenix og josé gonzalez..og bertine zetlitz var til min store overraskelse super live :)

Unni sa...

OMG!! Du er så heeeldig! Er så misunnlig atte fy..

Største konsertopplevelsen min må vell vere Coldplay, som var i Bergen i August:)

Renate sa...

Haha tro det eller ei, men beste konsertopplevelse er med Britney Spears i Las Vegas for noen uker siden. Da hun hadde en av sine siste konserter i Circus-turneen. Det var faktisk helt enormt!

Ammis sa...

Coldplay i Bergen, 19. august 2009. Det var fuckings awesome, og jeg trodde jeg skulle dø gjennom hele konserten.

Solveig sa...

Å fy faen!
Det er JEG som burde henges siden jeg ikke var der!

Martine sa...

Min største konsertopplevelse var faktisk på moldejazzen i fjor. Greit nok, det er ikke noe stort, men det var Kent, og det var veldig stort for meg.

Line sa...

Det der så HEFTIG ut!!
Jeg har ikke noen konsertopplevelser egentlig. Bare åpnings konserten på Norway Cup. Men det kan ikke regnes som en konsert. Hadde jeg vært på Muse konserten ville jeg levd på lykkerus i flere uke!

snövind sa...

Muse var helt utrolige. Jeg har fått folk til å grine av misunnelse i dag, helt sant.

Kameraet mitt ble nesten tatt fra meg, men jeg lovte å ikke ta bilder så det gikk greit. Men herregud, selvfølgelig tok jeg bilder! Jeg hadde jo kjempefin plass:

http://www.flickr.com/photos/khanran/sets/72157622665278724/

Mari sa...

Ok. Eg dør av misunnelse. Muse er det beste bandet i verda. Eg såg dei på Roskilde, men "såg" blir litt feil ord å bruke då eg ikkje ein gong såg skjermane, og iallfall ikkje dei.

Mi beste konsertoppleving er Katzenjammer. Dei må du sjå, for dei er fantastiske.

Ingeborg sa...

JEG VAR DER I GÅR OG SMILER FORTSATT GODAMMIT.

Stine sa...

The Game med kjæresten i fjor, beste noensinne! Elsker Akon også btw, ingen som kan lage bedre konsertstemning enn rappere skal jeg si deg, try it;)Hvis du ikke liker musikken, har de som regel bar overkropp og drop dead-muskler, ikke noe galt i det..

Maren Melstveit sa...

Øhm.. Jeg har aldri vært på konsert!

Firda sa...

Her er det paramore, muse :D

Martha sa...

herreGUD jeg er misunnelig!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

TIESTO <3

hjertevill sa...

Skammer meg, men jeg har bare vært på ÉN konsert(hvis vi ser bort ifra harry julekonserter og diverse). Melody Club sommeren 08. Til gjengjeld var det et minne for livet.

Anonym sa...

hahah du e så morsom, æ ler mæ skakk ;D

monkey sa...

Heftig. Min størte konsertopplevelse er Coldplay i Bergen i år.

Martine Larsen sa...

Konserten var dritbra =D

Helle sa...

Muse i går var SYKT bra :D min beste konsertopplevelse, absolutt! Bra film

Theresa sa...

Jeg var også der, og det var uten tvil det beste jeg har vært med på. HERREGUD!

Marie sa...

JEg har kun vært på en konsert før. Green Day for to uker siden. OMG himmelen <333

Anonym sa...

åååååh, jeg er så misunnelig!!!

Maria sa...

Mine største konsertopplevelser er REM i Bergen i fjor, og Coldplay på samme sted i år! coldplay va fantastisk, eneste problemet var at jeg er lav, og ikke kunne se noen ting! Jeg måtte seriøst HOPPE målbevisst oppetter ryggen på en ukjent høy mann, sånn at jeg kunne se de avogtil.. Og der blåste de ut kofetti, jeg elsker sånt!

Ellen Marite sa...

Jeg er litt sjalu. Q: tre metallicakonserter. En på Valle, en på Bergenhus festning og en i Spektrum. Den i spektrum topper lista, tror jeg. Selv pm det var helt grusomt å stå inne og jeg var så svett som jeg aldri har vært i mitt liv og var sikker på jeg skulle Svime av (dehydrert til tusen, men mn FORLATER bare ikke plassen sin når bandet har rund scene og du står halvannen meter ifra helten din) men det var likevel helt rått og helt fantastisk. Satser på ny konsert til sommern.

anniken pernille sa...

all trouble!!! sjekk de ut, www.myspace.com/alltroublerock

inga sa...

Jeg var også på Musekonsert i går og det var en utrolig bra konsert. Jeg vet ikke helt hva som er min beste konsertopplevelse. Neil Young i spektrum var bra, det samme var Jarle Bernhoft på Hamar og Dirty Projectors på Øya. Men Muse er definitivt et stort høydepunkt :)

Eirin sa...

show :) så muse på roskilde i 07, ikke så veldig fantastisk. Min største konsertopplevelse var smashing pumpkins i spektrum 08, selv om jeg holdt på å svime av og spydde sushi og whisky hele kvelden.

IdaL sa...

Tror nok det må være Franz Ferdinand, White Lies og The Killers på Hove 09! Stemningen på The Killers - awesome!

Anonym sa...

Då eg stod FREMST på KOL-konsert... Herregud - FANTASTISK!

Susanna sa...

within temptation :)

Marie sa...

Pigeon Detectives, Hove 08!!

Anna Regine sa...

Åh, nå ble jeg trist og sjalu!

Victoria sa...

Min største konsertopplevelse var........ DENNE!
Jeg var også på muse, og det var UTROLEGT!
Hadde ståplass og stod på fjerde rad. Klarte tilogmed og RIVE HULL i en av ballongene(!!!), slik at jeg fikk konfetti over hele meg. FANTASTISK.

Anonym sa...

Coldplay! godkjent?

Bente sa...

Unødvendig å legge ut video synes jeg. Nå ble jeg enda mer misunnelig. Min største konsertopplevelse er nok Muse i Spektrum for to (?) år siden, og all Kaizers konsertene jeg har vært på :)

Gullan sa...

Dolly Parton, faktisk! Litt sært, men dama er nydelig!

Edona sa...

White Lies på Hove i sommer. Helt utrolig konsert, og stemninga var så bra!

Anonym sa...

Fuck my life..
Nå hater jeg meg selv enda mer enn jeg gjorde i går, og dagen før der..
Min beste konsertopplevelse.. det må ha vært Nightwishkonserten i .. 2005? Tror det jaa, min første konsert evvahhh!
OG også FM Belfast på Island, det var insaneee live!

Ida Helene sa...

OMG, SÅ SYYKT HELDIG.
Min beste må være The Raconteurs på Hovefestivalen i 2008! Priceless.

Anonym sa...

min beste konsertopplevelse var i går kveld med MUSE, trodde jeg skulle dævve !!!

Linda sa...

REM!
Beste! :)

Leni sa...

Oh geee you always got me there... like you care hehehehehhe

Anonym sa...

Mitt beste konsertminne var nok på Muse i går, det var fantastisk! Ellers var Franz Ferdinand (på Hove 09) helt sinnsjukt bra!!

og... eh, hva er konfetti?

Hilzn dum1

Anonym sa...

AKON er jo bare BEST! Eller en av de beste iallefall;)

Kaia sa...

Orket ikke se lenger enn 2:19 av ren
depresjon for at jeg ikke var der. Ballesatan!
Beste konsert; Gogol Bordello på Rockefeller
for et par år siden.

Simen sa...

jeg var også på den konserten (holder på å laste opp mine videoer!) og jeg sto helt nede på gulvet, midt på, kanskje tre "rader" i fra gjerdet.

fytti helvete for en konsert! musikken, sceneshowet, lysene, konfettiballongene (som holdt på å kvele meg siden jeg var med på å sprenge en og jubla, men når jeg trakk inn pusten igjen fikk jeg tre-fire konfetti i kjeften, mmmm).

nå hører jeg på haarp bare for å forlenge konsertfølelsen. kanskje en av de fem beste konsertene jeg har opplevd. kanskje best av tre? jeg vet ikke, men den var HELT UTROLIG i alle fall.

btw, go molde, slekter der i fra! :)

KAROLINE sa...

Åååh, Linnea, slutt!

Jeg blir deprimert og får lyst til å DØ. Jeg var på Musekonserten i 2007, og det er seriøst en de vakreste og sykeste opplevelsene jeg har hatt i mitt liv. Jeg gråt og hylte og var frustrert over at jeg ikke hadde billett til i går!

Med andre ord; jeg er grønn av misunnelse. Bokstavelig talt.

Kristin sa...

frysninger sa du? ÅJA! plenti :D

jer er så sykt misunl på deg! digger de!

Anonym sa...

misunner deg den konserten ! looked so awesome !

Anonym sa...



it's your life - you have a destiny - take it http://www.real-wishes.com


elsker bloggen din ;D

Helene sa...

Uhm - Dream Theater i Spektrum, Metallica i Bergen, Enslaved på Øya, og Slipknot på Hove. YEEAH!

Ingvild sa...

Min beste konsertopplevelse er selvfølgelig da jeg så Nightwish på Norway Rock i sommer. ORGASME.

Barbro Andersen sa...

Opeth, oktober 2005, selv om jeg ikke husker noe fra selve konserten. Beit ei venninne i rompa og anskaffet meg en personlig stalker <3 Det var tider det!

Anonym sa...

Coldplay i Bergen, Rolling Stones i London og Bergen og Madrugada på verftet. Jeg hylgren, og da er det bra!

Andrea sa...

Sett gaffateip på on-knappen på radioen.

Ah, herlig video!(: hadde gjort mye for å være der selv..

Eirin sa...

Jeg digger muse de er det beste bandet evver!! hadde jeg ikke vært bare 15 år og bodd i litt nermere oslo hadde jeg nok vært der :)

bra du hadde det fint :D

Josefine Minde sa...

JEG VAR DER! Og det var ikke under Supermassive Black Hole ballongene kom. De kom under New Born :)

FANTASTISK konsert! Men oppvarmingsbandet søg balle. Brenn dem, sier bare jeg.

Hvor satt du? Filmen hadde akkurat samme vinkel som meg, som satt på felt 214.

MUSEEEEE

Åse sa...

Angående Akon: Kunne ikke vært mer enig. Han og Chris Brown = HAT. Som i Kill me now.

Anonym sa...

DDE <3

Karen Marie sa...

Kaizers Orhestra raumarock 08, regna som bare faen, men gud så herlig stemning!

Kathrine sa...

Muse er herlig da. Andre favoritter er kol, the verve, placebo, the killers, pearl jam, coldplay, radiohead +++

Har sykt lyst på Glastonbury neste sommer!

Sunniva sa...

Bruce Springsteen på Koengen i Bergen :-D Utrolig gøy ! :-)

Anonym sa...

jay z uten tviiiiiil

Ida Talette sa...

Åge Aleksandersen.

Ingvild sa...

Alter Bridge-konserten i Oslo ifjor og Gåte i Trondheim på lørdag :)

Anonym sa...

Åh. Muse er så utrolige. Jeg digger musikkene deres. La meg anbefale deg bandet keane hvis du ikke har hørt dem allerede da. :)

emilia sa...

Sykt heldig du er!!

Thea sa...

jeg pleier sjeldent å kommentere bloggen din men... JEG ELSKER DEG LINNÉA!! du skriver fantastisk, skulle ikke vært mulig.

Marte Øverås sa...

Jeg hater DEG for at ikke JEG var der! :(

Lisa sa...

Ozzy Osbourne på Lerkendal!!

Helene sa...

The Voice? Du har min medfølelse.

wasmuth sa...

Green Day 05, Metallica 07 og Foo Fighters 08!

Kine sa...

COLDPLAY på wembley i september <3
Med Jay-Z, det var helt fantastisk. Og det ble filmet! Can't wait til det kommer ut!

Kristin Vicious sa...

Ok, det var bra at jeg ikke var der. Siden det var ballonger der. Som sprakk. Jeg hater ballonger.

RIGHT! nnnghh!

Charlotte sa...

Jeg personlig avskyr sånne blogg Questions, men griper selvfølgelig enhver anledning til å skryte; mine beste konsertopplevelser er dobbelkonserten med Queens of the Stone Age og Foo Fighters i 2008, og enda større, AC/DC juni09. Som om du bryr deg. Smilefjes: :-)

Anonym sa...

Coldplay, Roskilde 09, uten tvil!

Anonym sa...

Jeg er sykt misunnelig på deg! Muse er så utroolig bra!

Caroline sa...

Min beste konsertopplevelse? Samme som deg! Muse på søndag var fantastisk. Og ja, du har rett i at det er slitsomt å stå, men det var mer enn verdt det! Jeg må nesten innrømme at jeg fikk en tåre i øyekroken da de spilte Starlight. Har så mange minner til den sangen, eh ja patetisk, jeg vet. God natt :)

Leni sa...

We should do something together soon! Like a baby or something! I'm just so uhm lazy lately... I sleep, go to work, die a little and then again... work, running after busses... Geez that concert looks good!

Albertine sa...

Muse i går, UTEN TVIL!

Anonym sa...

Et enkelt søk på exploreren min her på; "jeg vil dø"

gjett det første resultatet som kommer opp..jepp, et av dine eksepsjonelle innlegg;) tenkte dette var greit å vite! :D

Jubal H. sa...

Mus? Hæ, hva da mus? Hva er det? Mener du en sjokolademus?

Da du skrek: var du: "Jeg var så pen", denne gangen også?

...herlig...

ronja sa...

ac/dc i Oslo i sommer !

Marionn sa...

Beste konsertopplevelsen er vell Turbonegro sommeren 2007 då dei spelte fantastisk. OG eg var på nach med dei, kan ha nåke med det å gjer. :)

MEN HERREGUD. Eg dør av at eg ikkje var der. La meg halv 9 og grein meg sjølv i søvn, tulla ikkje. Tårene trilla og familien min LO av meg og kallte meg teit og overfølsom. Så la eg meg, tok HAARP-cd'en på og grein litt meir. Fekk btw frysninga til tusen av filmen din.

Anonym sa...

Du, og alle dere andre som var der.. Dere er så utrolig heldige:-) Skulle gitt så mye for å vært i deres sko!

Min beste konsertopplevelse.. hmm.. Tror det må ha vært turboneger og dumdumboys på storås 06.. Big bang i 07. Pete Doherty i år! Generelt hatt mange fantastiske konsertopplevelser på Storåsfestivalen :-)

anne sa...

Kaizers Orchestra er enda bedre på scenen enn utenfor, de er fantastisk dyktige. Kaizers Arenum 08, Kaizers Garage 09 og Coldplay i bergen er favorittene!

Anonym sa...

Slenger meg på med gårsdagens Muse som beste konsertopplevelse. Syns spesielt Hysteria, United States of Eurasia og Knights of Cydonia var sinnsykt bra live. Ubeskrivelig!

Lyis sa...

Må nesten være Green Day, Iron Maiden og Metallica som har vært de beste opplevelsene.

hanne sa...

Enten Oasis eller The Killers. De var begge fantastiske. Skulle virkelig ønske jeg var på Muse, det så fantastisk ut, og setlisten var bare helt perfekt!

Helene sa...

Arctic Monkeys på øya 09, såklart!

Mari sa...

Gåte i dødens dal på lørdag! Lett..

Anita sa...

KAN DU SI NAVNET PÅ KINARESTAURANTEN?

..og kanskje navnet på det i menyen som du har ved siden av deg på bildet?

hilsen en som har veldig lyst på den tallerkenen. :-)

Ingvild sa...

geez, sitteplass!? ellers er det legit, MUSE!

June sa...

Hmm, Kaizers må nok ha vært aller best, men på en sykt god andreplass; Gåtekonserten jeg var på i helga. Og Lily Allen på tredje. Hans Rotmo på Storåas for noen år siden var også veldig stort. Nei, jeg tuller ikke. Jeg vil at Hans Rotmo skal være bestefaren min.

Anonym sa...

Beste konsertopplevelse var Eminems første besøk i Norge.. Aldri har jeg sett så sinnsyk stemning.

Bitchmaster sa...

Muse er jo bare rå..
Er ikke så mye på konsert, men mine favoritter var Kaizers og Postgirobygget..

Malin sa...

Jeg fryser her jeg sitter, hjelper ikke med slike videoer da.

Hørtes magisk ut! Og veldig smart trekk med sitteplass.
Var på Green Day, sto midt i mølja der nede å så ikke en drit..

Well Well..

HANNE.SK sa...

Kaizers i sommer, tror jeg. Og Kent i Molde i fjor. Gad, det var utavsegselvopplevelse

Marte sa...

ÅÅ, jeg er så misunnelig ;o

Uansett, min beste konsertopplevelse er Metallica på Valle for to somre siden. Tidenes beste konsert!

Ellers var jeg også på Aqua konsert på UKA forrige torsdag og der var det sykt mye liv :D

RAღ sa...

Muse på Quart 2006. ♥ Supermassive! :D

Kaisa sa...

MUSE er fantastisk! Det er desidert et av favorittbandene. Desverre var det en eller annen bastard som stakk av med mine billetter til Spektrum når de var der på søndag. NEDTUR.

Katrine sa...

Herregud, høres ut som en utrolig bra konsert!!
Min beste konsertopplevelse er definitivt på Roskilde!! Klarer ikke bestemme meg for hvem: Håkan Hellström eller Kanye West! Begge var fantastiske. Men det trakk endel ned at Håkan Hellström konserten var klokka 4 på dagen i 28 grader, uten skygge.....

Anonym sa...

http://livetslikjegserdet.blogspot.com/

Maria sa...

Syns det så helt vilt bra ut, skulle ønske jeg var der! Mine to beste konsertopplevelser må være The Killers og Green Day i Oslo i år. :]

Ida B. Støen sa...

Muse er FANTASTISK!!!
Har sett de live to ganger...
èn gang på Quart, og andre gang på Rockefeller!!

sykeste konsertene ever!...

Og stemmen til Matthew Bellamy slår ALLE!...

Råskinn av en mann, i en bitteliten kropp!

heidi sa...

konserten var syyyykt bra!!! tror min største er datarock på øya, eller denne! eller foo fighters :D

Marlene Reitan sa...

Neineineiii, ballongene kommer alltid under Plug In Baby! Det er jo 'rutine' :-)

Konserten på søndag var bare SYK. én person mellom meg og gjerdet, én meter fra meg til Matt. I'm speechless. Jeg elsker Muse så jævelig høyt.

Kristine sa...

Kaizers Orchestra på Månefestivalen i Fredrikstad i juli i år. Relativt liten scene, med Skambankt som oppvarming, og en perfekt avslutning på konserten med allsang av Min Kvite Russer. Bedre blir det bar ikke.

Anonym sa...

Snoop Dog på Døgnvill, i TROMSØ!

vilde_stefani sa...

Muse var syykt bra. Har ikke ord for konserten! Er fullstendig enig i at din anmeldelse var bedre enn både VG og Dagbladet presterte:) Terningkast 6, lett.

Ragna sa...

Den beste konserten va Muse!
Fy faan.. ej hekje landa enda!
Åååh...

Julie123 sa...

Iron Maiden

Geir André sa...

Min største konsertopplevelse er todelt, først er det da Kaizers Orchestra spilte i Lillestrøm i 2008, og da Postgirobygget spilte på Landstreffet i Stavanger i år!

Maren Joanna sa...

Dette var min beste konsertopplevelse, makan til show! Fy fasan, jeg har aldri hørt dem så bra, det var så sinnsykt bra! Og sceneshowet, DÆVEN!

Sara Marie sa...

Metallica på Stockholm stadion! Sykt god stemning og over 70 000 tilskuere. Det var liv det!

Jeg har sykt lyst til å være på MUSE konsert!

Ingunn sa...

Beste konsertopplevelse? Iron Maiden i spektrum i 2003. Fordi det var min første konsert, og fordi jeg sto i kø i fem timer for å komme helt frammerst :-P
Jeg var på Porcupine tree nå på fredag, og det var også fantastisk.

Alve sa...

Jeg var på Muse på søndag! Fy faen, det var bra! Jeg stod 2 meter unna av scenen og jeg er nesten sikker på at Matthew Bellamy så på meg altså. Jeg tror nok det var min største konsertopplevelse også, Muse er et av mine absolutt yndlingsband!

Henriette sa...

The Wombats og Mew!!!

Anonym sa...

spiste dere på Dinner? verdens beste kinarestaurant!

Helle sa...

Du er heeelt syk jente, digger deg. Jeg dør av at jeg ikke fikk med med Muse...

Ingvild sa...

Så utrolig fett, skulle gjerne vært der selv!

Ingvild sa...

Jeg DØR innvendig av at jeg ikke var på Muse-konserten. Åhh.

Min beste konsertopplevelse var Coldplay i Bergen. Det var helt fantastisk. Minne for livet. Ellers gleder jeg meg sykt til Kent i mars, det blir best.

Camilla sa...

Alan Jackson konserten i Bergen :)

Silje sa...

Konserten virket sykt bra! Skulle gjerne vært der:) tror mine største konsertopplevelser var Antony and the Johnsons i Bergen og The killers på Hove. Definitivt:)

Anonym sa...

Da en venninne i klassen fortalte om musekonserten stod alle "ååååhh, heldig!!". haha, litt forskjell fra dine kollegaer og mine klassekameraters musikksmak

Karina sa...

Coldplay på Koengen i Bergen var helt fantastisk! Jeg gråt(!) , fordi det var så vakkert og stort og fint på en gang,

Ingvild sa...

Stones i Oslo! KEITH RICHARDS VINKET TIL MEG.
Ingenting topper det

Pimi sa...

RØYKSOPP!!, på Roskilde i sommer. Det helt fantastisk!!

Anonym sa...

Har vert på en del konserten men coldplay er det beste jeg har sett live!! Var så bra at jeg grein!!

kenneth sa...

nå er du teit, rihanna er heit (det rimte)

anette sa...

Coldplay, datarock, white lies, Bon Iver, og Band of horses - utrolig.

martine sa...

Herlig! :) Hihi, måtte le av den muse-kommentaren!

Ida sa...

ååh, du er sykt heldig som var der!
Jeg var på Green Day-konsert for litt siden!! DET er noe av det største jeg har opplevd på mine 14 år.

Ingrid sa...

Hei! Kjempebra innlegg! Elsker Muse :D Liker du Kings of Leon? Digger dem.

Maria sa...

Åååå ja. Muse var dritbra. Eneste som kunne toppa var hvis de hadde spilt Sunburn... : (
Elså.. Ja heng Rihanna og Akon!

Marlene sa...

jeg er har faktisk ikke vært på en annen konsert enn idol, nå som for øvrig IKKE TELLER I DET HELE TATT. Må si at Muse kanskje er et av de beste bandene som har vunnet min kjærlighet, og ja, fullstendig enig med deg. The voice og alt lignende kan gå å henge seg selv.

Ok, en siste ting. Opptakene dine er helt rå, flink Linnèa!

VILDE sa...

Okei, Muse på søndag var noe av det beste jeg har vært vitne til i hele mitt liv!!!!!!

Anonym sa...

Min beste konsertopplevelse var da M.C.R. spilte i oljehorebyen Stavanger for noen år siden! Vennene mine og jeg kuttet oss opp mens vi koste oss med HASJ.
Hilsen Spencer

Helene <3 sa...

Muse er så bra ass !
mye bedre enn noe annet , btw driit kul video du hadde tatt opp !!!

Anonym sa...

Du er helt genial! Skriver så utrolig fantastisk!!

Anonym sa...

whaat? to innlegg på 2 dager???:O hva er det som skjer med deg, linn?

tihih.. ikke hat meg.

Tone Eline sa...

wow!! kult! De skulle jeg virkelig sett live selv.. men men.. jeg var kanskje på feil tid til feil sted.. min største konsert opplevelse? wow.. det er mange.. men tror kanskje den som toppet kaka var da jeg fikk sett Lacuna Coil live på wacken ett år jeg var der, for de har jeg liksom litt siden from the beginning!

Solveig sa...

Linea, jeg bare eeelsker deg. Kunne ha tatt deg for en 10er, å jeg er hetrofil!

Men jeg lurer på hvor du skal gjøre av deg i uke 45 når det er cupfinale mellom Molde og Ålesund i Oslo? Har noen kanskje glemt å nemnt det for deg? Tenkte jeg barre skullen si fra i tilfelle. Du kan kanskje starte et lite fond hvor folk betaler inn en liten sum for å hjelpe deg så langt vekk som mulig den helgen? Jeg kan ikke tenke meg det er så gøy for deg å gå rundt i Oslo med overflod av moldensere OG sunnmøringer. Snakker vi sjølvmord eller?

Eller ha en fin kveld videre

Ella sa...

Den konserten var fantastisk!!! Den er på min topp tre, sammen med Queens Of The Stoneage på hovefestivalen i 2007, det var så fantastisk stemning, og det regnet noe helt ekstremt, til og med undertøyet var klissvått, og ikke fordi guttene var så flotte, også Green Day i spektrum for to uker siden. Så mye engasjement og glede har jeg ALDRI sett av et band før! Åh! Men Muse, ååH!

Linnéa sa...

solveig: jeg skal på den kampen, jeg. gleder meg sykt.

Åh, spencer - jeg elsker deg.

Vi spiste på en kinarestuarant på bak Rådhuset, og jeg spiser alltid kylling i sursøt saus, spesialbestilling - kyllingen skal ikke være innbakt.

Anne-Marte sa...

Ååå, Muse er utrolig bra.
Beste konsertopplevelsen min tror jeg må være enten Big Bang eller Kaizers Orchestra. Utrolig bra konserter.

Har du forresten sett det klippet på Youtube hvor medlemmene i Muse byttet instrumenter fordi de måtte spille med playback? :p

http://www.youtube.com/watch?v=Ju9xBDEPzcg

Anne-Marte sa...

Ååå, Muse er utrolig bra.
Beste konsertopplevelsen min tror jeg må være enten Big Bang eller Kaizers Orchestra. Utrolig bra konserter.

Har du forresten sett det klippet på Youtube hvor medlemmene i Muse byttet instrumenter fordi de måtte spille med playback? :p

http://www.youtube.com/watch?v=Ju9xBDEPzcg

Anne-Marte sa...

Ååå, Muse er utrolig bra.
Beste konsertopplevelsen min tror jeg må være enten Big Bang eller Kaizers Orchestra. Utrolig bra konserter.

Har du forresten sett det klippet på Youtube hvor medlemmene i Muse byttet instrumenter fordi de måtte spille med playback? :p

http://www.youtube.com/watch?v=Ju9xBDEPzcg

Anne-Marte sa...

Å, herregud, kommentaren kom visst mange ganger ... det var ikke meningen =/

prinsessekristin sa...

Alicia Keys! definitivt den beste noen sinne! selv om kaisers ligger ganske hakk i hæl!

Taran sa...

Taran: Min er muse! Jeg var der :) Sto nede forann scenen, sinnsyk konsert!

taranjuvet.blogg.no

Tonje J sa...

OMG, jeg var der! Det var helt utrolig rått! :D

Mira sa...

RÖYKSOPP PÅ EKKOFEST I BERGEEN!!!

Malin sa...

Min beste konsertopplevelse må være Coldplay i spektrum :D Det var STORT!

LOUISE sa...

" mus?" haha XD

Dott sa...

The Killers <3

C. sa...

Går det ann å ikke a hørt om dem, de er så bra!

ida sa...

bob hund på slottsfjell

Uprising sa...

AT NOEN HAR TRUFFET FORNUFTIGHETEN, LISTEPOP MÅ SKYTES, BEGAVES, DREPES(!!!) Vist ikke Muse, Artic Monkeys, Indie/alternative rock begynner å komme fram snart drar jeg personelig å låser vekk både lady gaga, taylor swift(?) og katy perry

The Giant - Kjetil sa...

Var på forrige Muse konsert for 2 år siden tror jeg det var. Var veldig likt, med ballongene og alt det der og det var en helt syk opplevelse. Synd jeg ikke fikk med meg denne, men denne gangen var det jo utsolgt! Sykt så mye mer poppis de har blitt på den tiden! Uansett, så er det Bloc Party på Sentrum Scene eller Architecture in Helsinki på Øya ELLER Arcade Fire i Spektrum. Sykt råe konserter.

OOOOg så var jeg på Akon konsert på Kreta i sommer, slo alt egentlig.

Lene sa...

Faen. Skulle sett de.

-Kings Of Leon i sommer, Polen. Fantastisk! Use Somebody i svarte natta med en måne hengende over scenen. Nesten litt for utrolig.
The Prodigy- i sommer, Polen. Crowdsurfet. Har allerede pakket til Spektrum, baggen står klar.

Må nok være de to blant en del som har fått sin huskeplass blant de små grå.

Anonym sa...

Min beste er garantert MUSE på lørdag.
Kjæresten min fikk ikke tak i billetter til Spektrum, så han tok meg med på en helgetur til Stockholm.
Favorittband sammen med kjæresten.
Kan det bli bedre? :D<3

SOFSEN sa...

De har det samme showet hver gang. Jeg syns de kan fornøye seg litt.

Men herlighet, Muse eller mus i mitt hjerte ---> <3

SOFSEN sa...

PS, mine beste konsertopplevelser er Radiohead, Björk, Muse, Goldfrapp, Thomas Dybdahl, QOTSA og Stevie Wonder. :)