10. nov. 2009

Hehe

Greit. Jeg skal slutte å syte over fotballen, men hallo - i forkant av kampen spaserte det et KORPS inn på stadion, og det var da jeg visste at alt kom til å gå straka vegen. Feil strak veg altså.

Jeg hadde forøvirg på meg FIRE ullgensre og tre ullbukser under termodressen, og likevel skulle jeg ønske at jeg hadde en innebygd varmeovn. Men det gikk helt greit, liksom. På vei hjem etter tapet var jeg så svett igjen at jeg vurderte å legge meg foran trikken. Men i stedet gikk jeg hjem og sov i 12 timer.

Stakkars (lille) Lillebakk!! Lillebakk er kanskje min største helt, og jeg ANGRER på at jeg ikke turte å spørre om han ville gifte seg med meg da han fra tid til annen var innom Bunnpris i Molde for å kjøpe sølv extra. Ah, good times...


Jajaja. Herregud, jeg har så Sykt vondt i nesen etter at Lise KASTET husnøklene i ansiktet mitt i natt. Vi var nemlig på Phoenix-konsert i går, og... Thomas Mars, altså vokalisten i Phoenix tok meg opp på scenen!!! Etterhvert tok han riktig nok flere andre tards opp også, men jeg var FØRST! Uansett, først betyr også alene på scenen - så jeg sto der litt tafatt og lurte på hva jeg skulle gjøre. Vurderte å gå ned i spagaten et øyeblikk. Bare danset som en idiot i stedet.

Jaja. Han ser jo ut som en relativt hyggelig fyr, han Thomas.

Jaja. Og før konserten var vi hjemme og hadde det relativt hyggelig.


Før vi dro videre til konserten, hvor Lise veltet halve vinflasken over bordet. Men det er jo bare å skyve vinen ned i glasset igjen, det. Go svineinfluensa!!


Ja, her er altså Thomas ute og tar seg en luftetur i publikum. Dette var altså rett før han sprintet tilbake gjennom publikum og tok med seg meg opp på scenen. Ah, good times...

Jaja. Etter konserten ville Lise absolutt være sosial sammen med tidenes losers, han ene hadde til og med caps og sånn segge/sagge-bukse. Han var SUPER-lol, så jeg sa bare sneiks og gikk hjem. Kjøpte 4 biter smågodt på Dolly Deluca som jeg kaller det, og sovnet med et sjokolade-egg i munnen. Good times!

Jeg ga forresten en klem til en blogg-leser i går. Det var på ingen måte meningen.

La oss avslutte på godt gammeldags Linnéa-vis. Blitt lite bilder av meg i det siste, og det er bare å beklage.

104 kommentarer:

Isabella sa...

en KLEM til en bloggleser? Dette skal jeg spre, så du får fler! :D

Tone sa...

Du var først, de andre kan bare gå og legge seg! :D

Anonym sa...

Kjempefin kjole!
Får jeg vite hvor den er fra?:))
Hilsen SUPERFAN

Thea Margrethe sa...

Hahaha, en venninne av meg var på scenen i går på Pheonix-konserten hun og. Hun kvalifiseres vel under 'tard'-gruppen da. Du er herlig!

Gitte Marie sa...

Årh.. phoenix

Sunniva sa...

Nydelig kjole:-)

Caroline sa...

Lillebakk <3

SA sa...

Jeg vil og ha klem, Linnéa.

Anonym sa...

:)

Susanna sa...

Yey! :-) Så bra du ble dradd opp på scena, you go girl :-P

HILDEM sa...

Jeg vil egentlig bare takke deg for at du opp til flere ganger har introdusert meg for kvalitetsmusikk :) Og da snakker jeg ikke om korps altså. "Hehe".

Anonym sa...

lise havner skikkelig i skyggen din ass. dårlig samvittighet? burde du ikke ha.

Carolina sa...

Er ikke en kjole, men beige, kort jumpsuit fra Jenny Skavlan-kolleksjonen hos Bik Bok! Bare sånn FYI...

Bloggen min sa...

Haha... jewg skal tvinge deg til å klemme meg når jeg stalker deg neste gang!

Anonym sa...

min type humor å kalle Deli Deluca for Dolly Deluca. klukk klukk klukk

Silje/blee sa...

Fantastisk : ))

Anonym sa...

Hah, jeg bare. "er det linnéa?" på konserten, og visst pokker var det det!

Helene sa...

du ser smashing ut som alltid

Maria sa...

Digger du! Selvironiii! :D

Hvor er kjolen fra bytheway?

Maria sa...

Digger du! Selvironiii! :D

Hvor er kjolen fra bytheway?

Anonym sa...

Du mener vel baklage?

Anonym sa...

fantastisk bra min venn:):)

Nina sa...

Åå, på det bildet var du utrolig pen :D Nydelig kjole!!

Vilde Kristine sa...

Tøft på konserten.
Jeg har samme jumpsuit btw ;)

Anonym sa...

Kjempefint bilde ^^

Tomiiine sa...

tøft. fint kjole.

Tita sa...

Kjult. Jeg synes at du skal lage en videoblogg snart.

Anonym sa...

Å, herreGUD, jeg ser fram til blogging fra deg hver dag! Det var nesten så jeg ble bittebittelitt glad når jeg hørte at Molde tapte...
Stå på, du er den beste bloggeren i Norge, no kiddin'.

pernille sa...

Hahah, skyve vinen tilbake i glasset.. just what I would do! Flaks jeg har tidenes immunforsvar.

Kivle sa...

Festlig. Du ja. Sånn er det med den saken. Det er i hvertfall helt sikkert.

Arma sa...

du r 6y.

Martine sa...

Jeg hadde antagelig bare slurpa opp vinen fra bordet, jeg:P

Kjempefine bilder:) Og gøy at du kom opp på scenen! Du skulle gått ned i spagaten!:D

Pimi sa...

Digger kjolen!!

Anonym sa...

ok. du e kul

Anonym sa...

du kledde jumpsuiten kjempebra!!:) nydelig er du. elsker krøllene..

Anonym sa...

Søt, men altfor mye rouge kjære Linnea!

Mari sa...

hah, good times

Anonym sa...

hvor er kjolen til lise fra? sykt fin den var

LOUISE sa...

men det kom jo noe godt ut av at åfk vant! Du blogger mer :)

Åfk <3

LOUISE sa...

hvor har du kjøpt luen din? kjempe søt.

Monica sa...

Nyyydelig!

Martha sa...

Dere er så fine, både du og Lise =)

Anonym sa...

LOVE YOU<3

Goorgle sa...

For mye rouge?
Hallo, bildet er tatt i operasjonslys, og festen foregikk i dempet belysning/mørket.

Wake up!

Marita sa...

You're amazing :D Haha :D Elsker bloggen din!

Anonym sa...

Er du tilbake linnèa?? Wow! Kanskje vi slal revurdere nedleggingen? Dette er jo awesome! Du skriver! Omg!! ;) fantastisk selvironi, btw! Spisst og presist! Takk for at du publiserte kommentaren min! Tror du trengte litt erting. Det har jo satt fart på deg! Go, grrl!

Rebekka <3<4<5 sa...

Hei du. Jeg liker bloggen din ganske ok godt. Du er flink å skrive. Så vet du det.

Anna Dorothea sa...

Siste anonym, tror du at du er årsaken til dette?
Tro om igjen, og les bloggen for lørdag.
Du avslørte det selv nå som superidiot.

Ida sa...

Haha, kult å bli tatt opp på scenen da! Litt kleint også, kanskje? Å stå der alene - hehe ^^

Elsker bloggen din!!

Anonym sa...

Hahahhaha du ga en blogglesar klem.. ditta ska du aldri få gløyme:P

Anonym sa...

Det heiter "gensere", ikkje "gensre". Tenkte eg skulle gjere deg merksam på det, i og med at du er så oppteken av rettskriving. Noko som forresten er svært positivt.

Tonje sa...

Jeg har deg på film i det du går opp på scenen. AHAHAH STALKER.

seriously though. Hva spiller vel rollen om du var først opp eller ikke, vi hadde det like så gøy vi som kom opp senere! Tard kan du værra sjæl!

Anonym sa...

HAHA, SÅ FOR MEG DEG I EN ONEPIECE.

Amalie sa...

peeeeeen, tynn og fin!

Charlotte sa...

Interessant nok funker det faktisk best å ikke ha så mange lag under termodressen! Mange (sju) vintre tilbrakt i Moldes helt seriøst (vi har målt. Ofte.) kaldeste område, en ridehall av plastikk i Årødalen, har lært meg noen triks:
1) Termodress. Selvfølgelig.
2) Skalk alle luker! Stort ullskjerf i halsen, lange ullsokker eller leggvarmere, votter som du kan putte inni ermene på nevnte termodress, og lue. Stor. Bjørnefitta di er sikkert eksellent.
3) Nærmest kroppen, et tettsittende lag ull/superundertøy. Så et litt løsere lag, ull eller fleece. Så termodressen. Altså max to lag pluss dressen! Det er luften som holder varmen på plass.
4) Ikke gå ut. Selg alle dyr og dropp alle interesser som krever utendørs aktivitet mellom oktober og april, og finn en jobb som sluker all tiden din i stedet.

<3lig (lol) hilsen fryseren fra Molde.

Anonym sa...

Er vel ikke så rart at det var deg han tok opp på scena. Hotest girl in the crowd :)

Anonym sa...

Du er så JÆVLIG deilig.

Hege sa...

Haha :)

Guro(: sa...

Oh gosh mann, jeg liker innleggene dine! ; D

Gina sa...

Så nydelig kjole!:D

Anonym sa...

Hvor er vottene fra?

Mor sa...

Cubus-votter.

Monique Lund sa...

Gosj - du er usedvanlig vakker Linnea! OG kjempefin i den jumpsuiten!

Ønsker deg en helt vidunderlig dag! :D

Anonym sa...

En KLEM til en bloggleser? Herrefred, så drøyt!! Elsker at du må blogge hver dag denne uken. Heia deg.

Anonym sa...

venter på dagens blogg inlegg.

wine-fueled narcissism sa...

skulle ikke du blogge hver dag sa du? ;)

Lena sa...

Du er så fin :)

Anonym sa...

Du har så utrulig bra blogg ! :)

Vilde sa...

Kan du poste bilde av hele jumpsuiten på deg? Ser ut som den satt kjempebra. Jeg er nemlig ca lik størrelse som deg, men på meg satt den helt feil over hoftene/rumpa. Vil gjerne se ned til lårene, se om du klarer å rocke den til tross for hvordan passformen virket å være!

Anonym sa...

hvor blir det av dagens innlegg da?

sara marie sa...

Du var fin med krøller!

Anonym sa...

heldige deg som fikk dansa med phoenix! jeg vil også...

Anonym sa...

:D!

Anonym sa...

"Hvis Molde taper, skal jeg blogge HVER dag neste uke."

50 minutter på deg!

SA sa...

Følg med din fjott, Herr Dell er død.

Anonym sa...

=( kom opp på bloglovin at det va nytt innlegg og så bare var det borte=/

SOFSEN sa...

Åhh, ble du mjuk da du møtte en fan? Fin kjole, fin Linnéa. Jeg hadde forresten blitt driiiitflau om jeg hadde blitt plukket opp på scenen. Jeg måtte ha vært pissfull for å sette pris på det. Ellers hadde jeg bare stått der og gjort L-tegnet.

Susanna sa...

Kjøp deg Mac, so slepp du slike problem!

Anonym sa...

word!

KamillaK sa...

Hmrf. Jeg vil også ha klem.

Sunniva sa...

Åå, så skuffa jeg ble over at du hadde sletta innlegget om "Livet uten Herr Dell".

e.m. sa...

- Lise som kastet husnøklene på nesa di,
- danset som en idiot,
- klemmen til en bloggleser,
- Mr. Dell som frekt, likegyldig og uten å spørre om tillatelse fra deg gikk i koma...

Alt sammen er helt sikkert KORPSET sin feil - og de negative bølgene dette utløste.

Anonym sa...

du skulle jo blogge hver dag..:( nå ble jeg lei meg..:(

Line sa...

hvorfor sletta du innlegget ditt?

Silje sa...

aaaah du er herliiiig :)

Cosmo King sa...

husk at du må blogge 7 hele ganger på en uke nå da!

Anonym sa...

hva skjedde med å blogge hver dag hele uken hvis Molde tapte da?...

Anonym sa...

Åå, hvor ble det av: "blogge hver dag, viss Molde taper" ???:(

Maria Isabell sa...

Du er så pen du!!! Slemming!!

Anonym sa...

er det sant at du nettopp har datet John Carew? rykter...

Anonym sa...

http://www.dinside.no/827274/livet-med-og-uten-pepsi-max

Read it and weeaaap!

Anonym sa...

tjener du noe på bloggen din?

Anonym sa...

LIAR!!!!!!

SA sa...

Klemmepå.
God natt Linnéa.

Silje sa...

Linnéa du skuffer oss :(

Anonym sa...

London i morgen??? :D

Anonym sa...

Gidd å bryt løftet ditt om å blogge hver dag da!!!!

Anonym sa...

Jeg hørte hun hadde datet Robert P og at Kristen var fly forbanna!! omg :D

Anonym sa...

DU MÅ BLGGE OFTERE LINNÊA!!! Å la det gå nesten en halv uke mellom hver gang er for dårlig.. Tror jeg må lese hele bloggen din på nytt for å oppfriske minnet.
BLOGG minst èn gang om dagen i allefall, du har vell ikke noe annet å gjøre uansett..;p

Anonym sa...

du lova å blogge hver dag hvis molde tapte? jeg blir slapp av deg, du lyver jo som bare det!

Mor sa...

Herr Dell er død, hun sørger stakkars.
Vis litt ommtanke.

kiaaa sa...

love you gleder meg til herr dell kommer i live igjen<3

superlol sa...

jeg var nr. ettusenåttehundreogèn på fansiden din. Jeg burde få solocaps.

Anonym sa...

Likte kjolen!