8. nov. 2009

Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia Molde.

Åååååh. Hvilken fotballkamp er det som starter klokka ETT på en søndag. Klokken ett på søndag er jo mer tidspunktet for å ligge i fosterstilling i et hjørne av senga!

I helgen har det seg nemlig slik at det er cupfinale mellom Molde og Ålesund. Og seriøst HELE forbanna Molde er i Oslo. Jeg ORKER ikke flere moldensere! De er OVERALT hvor jeg er. Det var faktisk en årsak til at jeg flyttet fra Molde, og nå kommer de faen meg etter meg!

Men hallo. Mamma har kommet. ÅÅH, jeg vet ikke hva jeg skal skrive, jeg vil bare sove og finne ut hva som har skjedd siden jeg ikke kan gå på den ene foten. Men her er altså mamma. Hun har født meg.

Og mamma klager over at jeg kun spiser middag en dag i uka, så hun har kjøpt med et lager av lasagne fra Bunnpris!!!

Forresten. På fredag var jeg ute på livet og mistet lommeboken min. Hehehhee, kjempemorsomt. Nå har jeg ikke bankkort ëller penger når jeg skal til London neste helg. Min trøst er at jeg IKKE har mistet mobilen. Tror jeg? Seriøst, nå må jeg gå og sjekke om jeg finner den.

Ja. Ikke nok med at byen kryr av moldensere. Den kryr også av SUNNMØRINGER. I de latterlige oransje klærne sine ser det faen meg ut som om det er årsfest i veivesenet. Det er rettelig synd på dem!
Jeg tenkte egentlig å si at jeg DØR hvis jeg ser en sunnmøring til, men det blir kanskje litt vanskelig å unngå ettersom jeg snart skal på kamp. Men seriøst. Jeg kan endelig med hånden på hjertet si at jeg hater ALLE sunnmøringer av hele mitt hjerte. Jeg skjønner ikke at de faktisk har TRO på at de kan vinne. Idioter!

En annen spesiell person som OGSÅ er i byen - er....MIA!!! Miamiamia, jaja. Ingenting å skrive igjen.

Men hallo. Sjekk hva de har gjort på 4000 produserte skjerf. SE!!!

Er du en av de som tenker "ser ikke noe feil jeg, hva mener hun?" Da. Seriøst. Vet det er flere av dere, og jeg ønsker dere alle DØDE.

Ja, det er noe feil med hvordan håret mitt har lagt seg også. Men det var ikke poenget her. Klippet håret mitt i går med Ikea-saks igjen. Ble superfint! Dere får bare si fra om jeg skal klippe noen av dere også.

Ja, forresten. Sjekk den hyggelige kommentaren jeg fikk nå:
Utrolig greit om denne bloggen bare legges ned.

Lite kult med blogger som oppdateres en gang i uka.

Ned fra topplista i hvertfall!
Virker ikke som om du setter pris på leserne dine for fem!
..Og der kommer karma og biter deg i rævva!

Faens tosk. Jeg håper du dør en stygg død.

ÅÅÅH, jeg fryser i hjel. Inne. Og nå skal jeg liksom sitte UTE i to timer. Enda godt jeg har termodress. Blå for anledningen. Hvis Molde taper, skal jeg blogge HVER dag neste uke. SÅ sikker er jeg på at vi kommer til å vinne. Jaja, snakkes da. Heia Molde.

250 kommentarer:

Martine sa...

Åh, yes!! Nytt innlegg fra yndlingsbloggeren min!!!:D Jeg har trykket på den oppdateringsknappen sånn tusen ganger i helga, og endelig! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves;)

Haha, jeg gikk på folkehøgskole med en fra Molde, han hatet også sunnmøringer. Er det et slags moldensersyndrom?

Slemme kommentarer du hadde fått:o Men de er nok bare avhengige av bloggen din...;)

Martine sa...

Og hvis noen lurte: Nei, jeg har visst ikke et liv.

Emilie sa...

jeg finner ikke feilen..

guro sa...

heier på molde idag!

Martine sa...

Emilie: Tuller du?
Det heter ikke "cup finale".

Tone sa...

Det skjærer meg nesten litt dypt i hjertet, i og med at jeg har masse slekt fra Ålesund, men HEIA MOLDE!!! Hvis AaFK vinner i dag, så mister nemlig Odd sjansen til Europacup, og det kan vi ikke ha noe av. Dessuten slo de Odd ut av cupen, og Aarøy spiller det, så ja, AaFK kan egentlig gå og dø i dag! Men altså.. "Cup finale"?? Jeg har aldri blitt mindre imponert i hele mitt liv! Jeg mener det, den som har skylda for det der burde vært skutt før kampstart. Sorry..

Heia Molde!

Anonym sa...

Det heter cupfinale, ikke cup finale Emilie.. :)

Edona sa...

Bedre å oppdatere en gang i uka med et langt og morsomt innlegg enn med mange korte og dårlige hver dag :-)

pernille sa...

Hahaha, så fantastisk bra! Dere får bare gå rundt og vise at dere kan spille fotball selv om dere ikke kan skrive :D

Og ja det er ingen tvil om sunnmøringer, de er nok nærmere apene enn oss vanlige folk..

Tonje lål. sa...

Unnskyld meg, men nå blei jeg ikke bare lite fornærma her!
HEIA HEIA Å, HEIA ÅFK.
Om Molde vinner kampen, endrer det ikke mitt syn på moldensere.
Om Ålesund vinner kampen, begynner jeg å le fordi det ikke skal gå an.

Ålesunderen <3 sa...

HEIA ÅLESUND :D

Anonym sa...

Kult, da blir det blogging hver dag neste uke :)

Og det skjerfet må være så flaut at jeg ikke skjønner at du tørr å gå med det.

Kos deg på ''cup finale''!!!111

Lise sa...

Mye bedre å blogge så bra som du gjør, enn å blogge flere ganger daglig.
Elsker bloggen din.

<3Elisabeth sa...

Nytt innlegg:D endelig:)
Cupfinale skrives i ett ord, seriøst; teiteste feil gjennom tidene :L

Anonym sa...

moldenserene kan gå å DØ med den fæle dialekten sin, og den fæle plassen de kommer fra!!
AAFK <3

Tanya sa...

Jeg elsker deg Linnèa<3 Kan ikke vi bare ha hardcore rævpulings og hoppe i høyet?:D Du er den beste;* Mvh bifil jente:)

Nora sa...

Meget nice kommentar, Tanya. Kreativt.

Ler like mye hver gang jeg leser bloggen din. Du er fantastisk, linnie!

ane sa...

så deg akkurat på tv'n :p

monica sa...

Haha...jeg så deg på tv!! :-) God kamp!

Heia Moldee:D sa...

så deg på tv!

Anonym sa...

så deg på tven nå!;) ser ikke ut som du kommer til å fryse!;) digger lua di!:D

Anonym sa...

Hehe, så deg på restaurant i går

Silje sa...

Kos deg :D

sofi sa...

hele gjengen går rundt med stavefeil på skjerfet. hahahahaahaha fail. liker virkelig IKKE moldensere. untatt deg, du er liksom opphøyet.

good luck chuck. dere taper

Solveig sa...

ord delings feil he he

Martine sa...

Særskrivningsfeil.
Sånn for å pirke.
:P

Martine sa...

Særskrivningsfeil.
Sånn for å pirke.
:P

Karina sa...

Årsfest i veivesenet. jeg dør!!! hahah

Marte sa...

Haha, typisk Moldensere å skrive cupfinale feil. Jaja.
"Faens tosk"
Enig, bloggen din har kvalitet, som ikke bare pøser utpå mye drit hele tiden. Du skriver gjerne ikke om så veldig viktige ting, men hvem faen gidder å lese det da?
Du skriver artig og morsomt. Keep on shining! Lykke til på kampen :)

Silje sa...

nååja, heia AAFK!

Anonym sa...

AT MAN SKAL IKKE DELE CUP FINALE I TO ORD. HAR DU FÅTT DETTE FRA FOTBALLFRUE?????????

- MARIA

Stine Solberg sa...

Utrolig DUMT om denne bloggen bare legges ned.

Hehehe, cup MELOMROM finale ja. Tabbe!

Håper Ålesund vinner, men tror mest på Molde.

:)

Anonym sa...

ikke gidd å høre på de som mener bloggen din suger ræv, for det gjør den ikke! Seriøst, du er den kuleste bloggen jeg leser, selv om du blogger lite :) digger de frekke setningene dine, haha.

kjør på linnéa!

Anonym sa...

i heeeeeeeelvette, kan ikke folk lære seg å skrive!!!!!

Anonym sa...

cup finale. hahaha.

SA sa...

Heia Molde, heia Linnéa og heia mammaen din. Gleder meg til seiers-innlegget på bloggen senere i dag.

Hvor så dere Linnéa på tv? Må sjekke webtv-sendingene.

Anonym sa...

det er greit at du oppdaterer sjelden, når du gjør det er det så sinnsykt bra! håper du fortsetter lenge:D

Maria Isabell sa...

Så deg på tven <3 Mamman din og pelslua di :) Bra du skrev innlegg ;)

Vilde Kristine sa...

Jeg ser feilen. Og er enig med deg, de som ikke gjør det kan bare dø.

My sa...

Jeg vil gjerne bli klippet av det, med Ikea-saks. Tror det hadde blitt bedre enn slik jeg ser ut nå! Og jeg er glad når du oppdaterer, det er hvertfall underholdning det som kommer. DET er bedre enn mange dårlig-dårlige innlegg som noen bare spyr ut!
Heia Molde

linda :-) sa...

haha du er rååå !

Jon sa...

Ville bare egentlig si at din blogg er den eneste (norske) jeg leser. Mye fordi alle de andre norske bloggerne skriver om hva slags klær de har på seg og tror at det finnes folk som faktisk bryr seg det. Også fordi du er morsom. Og jeg tenker på deg hver gang jeg ser en bunnpris-butikk.

Om de kunne tatt vekk alle de andre fra topplista og baholdt deg hadde jeg vært stolt over blogg-norge.

Anonym sa...

ELSKER fotball! og bloggen din! den eier så jævlig, selv om du blogger lovlig skjeldent -.- uansett digger at bloggen din ikke er sånn stygg fjortiss blogg om hairexstensions og bla bla bla... :DD stå på og gi faan i de mongo kommentarene ^^

Annemarie sa...

Det er vel en aldri så liten orddelingsfeil der:P Cup finale. Dårlig.

ida sa...

heia

til han som skrev stygg kommentar, så kan det jo bli for mye av det gode også vettu :)

haha, hate orddelings feil.
love your bl og.

Tomiiiine sa...

Min favorittblogg. Endelig et nytt innlegg :D !

Kine sa...

For en jævlig stygg skrivefeil. Kjenner jeg blir rasende!!!

Susanna sa...

He he, det var mange du skulle ha ønska død i ditta innlegget, eg e nok ein av de :-P
Kos deg på kamp!

Susanna sa...

men altså eg såg skrivefeilen då :-) Den norske ettordsregelen liiiider kan man sei. trygt sei.

Anonym sa...

Heia Ålesund ! men digger bloggen din uannsett :D

metallicatrollet sa...

kjempe kult med cup finale. å. gud. smerte.

Anonym sa...

ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! ÅLESUND!!!!!!!!!! v

Frk.Fjeld sa...

Og AKKURAT nå vant Aalesund og jeg gleder meg til blogging hver dag :D hehw!

Frk.Fjeld sa...

Og AKKURAT nå vant Aalesund og jeg gleder meg til blogging hver dag :D hehw!

Lene sa...

Nå blir det mye blogging på deg, Linnéa ;)

Anonym sa...

Nå gleder jeg meg til innlegg fra deg hver dag neste uke :D

joakim sa...

..og DER ble d bloggmaraton den neste uka gitt! :O

Rita sa...

Yess! Nå må du blogge hver dag neste uke! :)

iszting sa...

JEG HAAPER DET ER OK, AT J DRITER I FOTBALLKAMPEN.(oOOops, caps lock off, sorry). men jeg elsker deg, dine bloggevaner og ikke minst: din mor. jaja.
london neste helg? jeg forventer ca. 120 fotos. takk paa forhaand.

Viccc sa...

Kan ikke si jeg ikke er glad Aalesund vant og vi får blogging fra deg hver dag neste uke! ((((:

Anonym sa...

Nå blir det my blogging på deg neste uke :D :D :D yes !

Anonym sa...

Ser ut til at du blir nødt til å blogge HVER dag i neste uke. Fantastisk!

Anonym sa...

Ja, da ser jeg fram til ei bloggrik uke, Linnéa ;-D

Siri sa...

elsker bloggen din, men nå har du bæsja på leggen :P haha AALESUND <3

Anne-Marte sa...

Hehe, så deg på fjernsynet, Linnéa. Eller når sant skal sies så så jeg egentlig bare lua og dressen ;-)

Ser frem til å lese bloggen din hver dag denne uken ;-)

Ålesund i mitt hjerte <3
Oransje dominans!!

HA EN FIN DAG!!

terese sa...

HAHA jeg digger deg mer og mer for hver gang du oppdaterer! Og for å forsterke effekten så har jeg altså lest bloggen din fast i.... 1,5 år? 2? HUSKER ikke engang så lenge er det! sykt.

Bloggen min sa...

Gleder meg til blogging hver dag!!!!

Ålesunderen sa...

Da blir det blogging hele neste uke, ÅLESUND <3 Forresten så så jeg deg på tv, søt lue ^^

Josefine Minde sa...

WHOISANN! Der ble det blogging hver dag på deg, gittt! Synd det der.. Jaja, og så mot ti mann. Jeg ler.

Sara sa...

YEY :D
nå blir det masse blogging :D

Sophie sa...

hahaha! nå skal du blogge hver eneste dag i neste uke :D

Anonym sa...

HAHAHAHHA!! du må visst blogge hver dag linnéa, fordi aafk EIDE molde! HØRER DU?! aafk EIDE molde! :D

Marie sa...

HVERDAG!

Anonym sa...

HAHA!! SYYND!!!!!! BLOGGING HVER DAG!! AAAAAAAFK <3<3<3<3<3<3<3 TAPEREEEE

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅLESUUUND ! heier bare på ålesund fordi jeg ikke unner molde noe som helst.

Thomas sa...

Nå må du holde løftet ditt, blogging hver dag framover frøken! :)

Anonym sa...

Blogging HVER DAG neste uke!!! :D

Anonym sa...

Gleder meg til blogging hver dag. :)

Anonym sa...

Så deg på tven, fra kampen altså!
Synd for Molde det der, eller ikke. Heia Aalesund. Uansett, blogging hver dag framover nå :-)

Marte sa...

Jeg gleder meg til blogginnlegg hver dag!

Iselin sa...

Hihi :) Jeg GLEDER meg til neste uke :D

Halldis sa...

"Hvis Molde taper, skal jeg blogge HVER dag neste uke"

Jeg gleder meg enormt til et nytt, fantastisk innlegg fra deg HVER dag kommende uke :)

Anonym sa...

Gleder meg til at du skal blogge kvaaaaar dag dinna veka! Herlig:)

Stine Solberg sa...

Ålesund vant :D

Anonym sa...

hahahaha. denne uken må det blogges hver dag. ja DET er superlol!

stine sa...

hehe, du må nok blogge hver dag kommende uke ;)
men det gjør ingenting, jeg digger å lese det du skriver :)

gratulerer med sølv! :)

Anonym sa...

"CUP FINALE". de skjerfene burde blitt kastet!!!!!!!

og ikke for å gni det inn, men neste uke blir gøy.

Anonym sa...

Hahahah nåååå forventer vi MASSE blogging de neste dagene! :D

Sara Hovland sa...

No bæsja du på leggen asså :-)

henriette_ringmo sa...

"jeg hater ALLE sunnmøringer av hele mitt hjerte. Jeg skjønner ikke at de faktisk har TRO på at de kan vinne. Idioter!" LOOOOL linnea! hvem var det som var idiot og trodde de skulle vinne kampen? du må nesten innrømme at det her var festlig. jeg vedda om kampen med en kompis som også var brennsikker på at molde skulle vinne. han må nå hoppe i strikk fra en bro.. håper du ikke veddet linnea! anygay! LOOOSERRRRS:)

hilsen ålesund!!!!!!

SA sa...

Kjipe greier, Linnéa. Trøsteklemmer fra meg.

Silje Helen sa...

Orddelingsfeil. Jeg kjenner jeg får litt vondt inni meg :|

Anonym sa...

it's ''ananasbiter'', not ''ananas biter''. it's ''epleringer'', not ''eple ringer''. AND it's ''CUPFINALE'', not ''CUP FINALE''! seriously. jesus christ!

your blog is really really really awesome, PLEASE ignore those bitches & hoes who spend their life hating everyone and everything- keep blogging!

malinhl sa...

"Vi slår DEM", ikke "dæm" ..

Anonym sa...

HAAAAAAAAAHA MOLDE TAPTE!!!!!!! :D:D SATAN så fint!!! love love love:D

nå er du bra pissed:P blir 20 epler å spise i dag linnea:P

Anonym sa...

for det første, jeg ser feilen, forferdelig. må være Flaut, med stor F.
for det andre, nå må du blogge HVER dag i en uke, og jeg gleder meg :D

Veronica Bremnes sa...

Tror du faen ikke jeg ble vekket av en haug med skrikende moldensere som bare braste inn i leiligheten hvor jeg som GJEST lå halvdød på en sofa?! Nei, vent. De braste ikke inn. De ringte på TRE ganger, sånn at JEG (fortsatt gjest) måtte reise meg og gå fire og et halvt skritt for å låse opp døra. Helvete. De kommer sikkert sutrende inn her snart, bare fordi Molde klarte å tape. Herregud jeg får angst.

Digger dialekten da. ..Når jeg ikke sover.

Anonym sa...

Jaja, da blir det blogging hver dag da! Gotta love football!

Viktoria sa...

Gleder meg til innlegg hver dag denne uken :-)
Synd allikevel med Molde da men..

Anonym sa...

gleder meg til blogging hver dag :-)

Ernst Stavro Blofeld sa...

Den eller de som har skrevet disse hyggelige kommentarene må jo være faste lesere av bloggen din for i det hele tatt å kunne skrive dette, fordi hva de/hun/han gjør er jo egentlig å TIGGE deg om å skrive oftere.

Hørt betegnelen: selvmotsigelse ? Ja, det har du.


Cup finale / Molde tapte...
Kom på at jorda visstnok skal gå under i 2012. Antar du nå mener at dette er en helt ålreit greie.

e.m.

Camilla sa...

"Jeg skjønner ikke at de faktisk har TRO på at de kan vinne. Idioter!"

- HAHAHA. AALESUND ! <3 <3

smr sa...

"dette er min mamma, hun har født meg" HAHAHAHAHHAHAAA you are genial !! :D

Anonym sa...

molde skuffet, men nå får vi i hvert fall et innlegg hver dag! :-D

Anonym sa...

blogging hver dag, haha, eid.

Anonym sa...

ja, bare til å begynne å blogge no :)

Marte sa...

Håpe han dør!

Fint med nytt innlegg :D
Du e så fresh Linnea!!
Håpe du har det fint i høstværet

astri sa...

gleder meg til masse blogging jeg nå :))

Ane sa...

For min del trenger du absolutt ikke blogge hver dag neste uke, Linnèa! Kvalitet er bedre enn kvantitet, ved du! :-)

Anonym sa...

blir en lang uke, med blogging hver dag:D hoho

Line sa...

gleder meg til en uke med blogging hver dag nå må jeg si!

Anonym sa...

teit kommentar:S du har jo et liv utenfor bloggen..

Anonym sa...

hei, ålesund vant :-) tenkte jeg bare skulle gni det inn litt for deg

Ida sa...

Håper Ålesund brenner ned - sammen med alt og alle i den byen!

Linnéa, du er BEST

Anonym sa...

"Jeg skjønner ikke at de faktisk har TRO på at de kan vinne. Idioter!" - right back at you linnèa!

Anonym sa...

ÅLESUND VANT! IN UR FACE fucking moldenser. No fence, elsker bloggen din. Men er ikke greit å se ned på ålesundere når moldensere er like ille selv.

Emilie Waaler sa...

Blogging hver dag nå, Linneà! :D

LOUISE sa...

så moren din på TV!

Haha, synd! Vi vant :D

Anonym sa...

gleder meg til blogging hver dag :D

Anonym sa...

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAA

Anonym sa...

JAAAAAAAAA:d:d:d, AAFK VANT:D, korsen det føles?:D

Anonym sa...

tabbe! aafk vant, så da blir de blogging heile neste uke da :p men de viktigste!! ÅLESUND VAAANT!

Lis sa...

Gleder meg til du skal blogge hver dag neste uke :D

Anonym sa...

hello!
jeg oppdaget akkurat bloggen din og synes rett og slett at du er jævlig morsom. Du får sikkert masse hatkommentarer, men drit i dem.

Verden trenger flere pene jenter som bråker, juger og får uvenner i fylla! Fuck fotballfruer! haha.

hilsen en ca 10 år eldre utgave av deg

Anonym sa...

Jeg så deg på tv! Hehe i stor pelslue og stort blått skjerf, så ikke ansiktet ditt, men var ikke vanskelig å se at det var deg likvel. Ok da, det var fordi jeg kjente igjen mamman din ved siden din ;-)

Lisa sa...

Du kan få lov til å klippe håret mitt ^^

Vilde sa...

Håhåhå, blir alltid fornøyd når jeg ser du har skrevet nytt innlegg. Elsker bloggen din!

Anonym sa...

DAAAAA forventer jeg et innlegg hver dag i neste uke - siden molde TAPTE :D eidlol

Anonym sa...

DAAAAA forventer jeg et innlegg hver dag i neste uke - siden molde TAPTE :D eidlol

Anonym sa...

DAAAAA forventer jeg et innlegg hver dag i neste uke - siden molde TAPTE :D eidlol

Ja sa...

Tåpelig å kommentere ondskapsfullt her og være anonym. Og Sara og enkelte andre, som aldri kommenterer ellers, hvorfor kommentere med spydigheter akkurat i dag? Typisk råtne sunnmøringer. Kvalme er dere.

Anonym sa...

så fint at vi faktisk vant likevel da:D gleda me t å se innlegg fra d hver dag neste uke:) <3

Anonym sa...

Åh, den svei!

Maria sa...

Herregud, drit i de kommentarene, er ikke akkurat sånn at du skylder dem noe eller har noen forpliktelser her, det er jo din blogg! Skriv når du vil, det kjedeligste er folk som bare skriver hver dag uten å ha noe morsomt å kommer med. Dette er favorittbloggen min:)

Gry Amelia sa...

No blei vi litt eid Linnéa. Nedverdigende å være moldenser.

Mari sa...

blir stas med blogging! aldri så galt osv.

melis sa...

når du spiser en sånn lasagne, er hele greia en porsjon da? eller varer den mange dager ?

Sunniva sa...

Feilen er at det står "Vi slår dæm" nede i hjørnet. Flaut vettu..

Andrea sa...

Da blir det blogging hver dag til uka :D

Rikke sa...

ja, no fe du bære blogge, for Ålesund vann !! :D

Anonym sa...

waiting for a innlegggg:P

Anonym sa...

waiting for a innlegggg:P

Anonym sa...

JESS endelig innlegg hver dag! :D

Anonym sa...

Så deg og moren din på TV i stad. Du har en super blogg, digger den! :-)

martha sa...

Jeg gleder meg til innlegg fra deg hver dag neste uke :D

Hahahaha, det er så morsomt at de har skrevet 'cup finale' !

amanda grongstad sa...

FEILEN er at cupfinale står som cup finale. Argh - det er flaut å produsere 4000 feil med trykkefeil all over. I tillegg tapte jo molde, så det blir en hyggelig påminnelse for de heldige eierne av skjerfene.

amanda grongstad sa...

Ida: Ålesund har allerede brent ned til grunnen én gang, holder ikke det?

Marthe sa...

Pen skrivefeil på skjerfene. På tide å ansette folk som har gått på skole. Ser ut til at det blir blogging hele neste uke også da. Can't wait.

Karoline sa...

Jaja, da blir det blogging hver dag neste uke på deg da ;-)

Anonym sa...

JAJAJAJA Linnéa hver dag! Hurray hurray

Anonym sa...

jeg liker bloggen din Linnea, men ....
FAEN så eid du ble nå!!!! :)

Anonym sa...

jeg liker bloggen din Linnea, men ....
FAEN så eid du ble nå!!!! :)

Anonym sa...

hoho, såg deg på tv'n
HEIA ÅLESUND sier jeg bareee :D

Guro sa...

Cup finale. Uææææ. Ja, det var vel ikke mer å forvente. Det er trossalt fotballmennesker som har laget dem.

Thea sa...

hahahahahahhahhha, jeg daua da jeg så at molde tapte. Følger ikke egentlig med på fotball, men, hahaha.

Supert, bloggen din er bedre enn bra, så gleder meg til mange innlegg :-)

Anonym sa...

Jippi. Masse innlegg = love <3

pernille sa...

Gleder meg til du skal blogge hver dag! Og det er forresten synd på ålesunderne ja - hadde laget mitt vært oransje hadde jeg rett og slett droppet å være supporter.

Meili sa...

åh wow. nå ble jeg fornærmet. jeg er en sunnmøring- betyr det at du faller død, dersom jeg går mot deg på gata og spør om autograf? btw: aalesund vant! lillebror in my as.

Anonym sa...

deeer vart du ganske eigd :)
kos dej med å blogge every frakkin' day

Anonym sa...

Begynn og skriv, Linnéa...

Marit :) sa...

JA ! glede mæ te blogging hver dag i neste uke jaa :- D

Renathe sa...

Hahaha nå dør du sikker da, og det blir INGEN blogging før etter london turen.. :p

Anonym sa...

Skjønner ikke at du kan si du hater ALLE sunnmøringer, når du ikke kjenner dem engang. Skjønner at folk liker bloggen din, siden det er sjeldent folk er såpass ærlig som du er, og det er mange som finner det underholdende. Jeg synes du skriver veldig bra, men for å være helt ærlig, syns jeg at du som person bare virker sykt overfladisk og rett og slett slem.
Og så vil jeg gjerne bare få si:
ha - ha
Hilsen en Ålesunder som egentlig ikke er interessert i fotball, men ELSKER at Ålesund vant, spesielt etter jeg leste dette innlegget

Sunniva sa...

Ålesund vant :D Gleder meg til neste uke, for da skal du blogge ver eneste dag :-)
Må være ærlig å si at jeg egentlig ikke så noe gale med bilde :-D

S sa...

Gleder meg til blogging hver dag denne uken Linnea! ;)););)

Anonym sa...

en ting ej lure på, ken de va so vann? ;) burn

Anonym sa...

lol.

digger deg!

MEG sa...

Joho, du skal blogge hele neste uke :D

Silje/blee sa...

Pen skrivefeil, og flaut for de som kjøper det.

Anonym sa...

Karma bites your ass! Du skal blogge hver dag i en uke! Og, ja! Jeg er fast leser av bloggen din! Og blir fryktelig skuffet over lite blogging. Det var ikke ondskapsfullt- det var et forsøk på å gi deg en wakeup call.

Anonym sa...

Blogging hver dag neste uke;) :D

Anonym sa...

Lykke til med å blogge hver dag neste uke! Haha, alt kan skje i en cupfinale kjære deg! ;)

Lisa sa...

Haha, burn ;)

Lisa sa...

Haha, burn ;)

Anonym sa...

Jaja, ken som vann no da? ;)

Anonym sa...

kjipern for deg at ålesund vant da, men bra for oss, da må du blogge hver dag neste uke, woohoo :)
fyl!

Anna Regine sa...

Ålesund <3
Daglig oppdatering <3

Anonym sa...

Gleder meg til nytt innlegg hver dag neste uke :)

Nugget sa...

føler jeg må gi denne lasagnen en sjanse. takk og pris for at søndagsåpen bunnpris finnes fem minutt vekke. og gleder meg også til nytt innlegg hver dag neste uke :-D

Marita sa...

Haha, så flaut med skrivefeil!

Andreas sa...

Vi sees hver dag neste uke;D

Anonym sa...

jess! gleder meg til masse opptatering:D

Mari sa...

Åååh, Molde tapte! Du må visst blogge hver dag neste uke! Gleder meg! :-D

Anonym sa...

Ja, men da ble det full rulla til uka da! Hilsen fornøyd sunnmøring

Anonym sa...

Da blir det vist blogging hver dag neste uke ;)

Anonym sa...

Taaadaaa... Se hva jeg fant :)

http://rbnett.no/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=RB&Dato=20091108&Kategori=BILDEMFKHISTORIE&Lopenr=502082284&Ref=PH&Profile=1085&Params=Itemnr=42

SA sa...

Haha, Anonym, vår egen lille versjon av Where's Waldo :)

Marte sa...

åå, nå gleder jeg meg virkelig til nye innlegg sju dager på rad :D

hahahahaaaa :D :D

Tonje lål. sa...

In your face, Linnèa, og alle dere andre som var så sikker på at Molde skulle vinne :D
Seieren gjorde meg lykkelig, men noe som gjorde meg ENDA mer lykkelig var tanken på alle dårlige unnskyldningene dere moldensere kommer til å komme med hele neste uke <3
ÅLESUND JUKSA. Nei!

Vivian (20) sa...

Så bra for oss idiotane som hadde tro på at vi kunne vinne, at Ålesund vant da!

Gud, så trist d må være å være moldenser no;p

Tonje Kjørvik sa...

Heheh! Ser fram til ei heil veke med blogging fra deg ;)

Anonym sa...

http://gofish.blogg.no/1256841199_cup_finale.html#comment
haha, noen andre har også merket det ;p

Anonym sa...

Gleder meg til masse blogginnlegg! 8D
Så forresten moren din på tv, ble skuffa når jeg ikke så deg, hvor satt du?

Anonym sa...

Gleder meg til mye blogging fremover :)
AAFK!!:D

Anonym sa...

HURRA :) Blogging hver dag hele uka!! Videoblogg også da kanskje..?

Mor sa...

Vi e har au, Linnéa.

http://rbnett.no/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=RB&Dato=20091108&Kategori=BILDEMFKHISTORIE&Lopenr=502082284&Ref=PH&Params=Itemnr=7

Eller DU da, mor e bakom et kvitt flagg.

Anonym sa...

Hahahaha!! likte delen med
"Jeg kan endelig med hånden på hjertet si at jeg hater ALLE sunnmøringer av hele mitt hjerte. Jeg skjønner ikke at de faktisk har TRO på at de kan vinne. Idioter! "

haha, ettersom Molde tapte så tok du iiiiindelig feil på den siste der linnea!!!;) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA!!

AAFK<3

Anonym sa...

Siste anonym (du har sikket sugd alle Aafk-spillerne):
Molde tapte KUN fordi dommeren var kjøpt og betalt.
1: han gir Aafk fordeler hele tiden.
2: han straffer Molde for ting de ikke har gjort.
3: han overser straffe Molde skulle hatt da Mota blir felt.
4: han reagerte ikke på at Aafk sitt første mål var en hands.
5: han lot keeperen til Aafk stå en meter foran linja på det første straffesparket, slik at han med letthet reddet Motas skudd.
6: linjedommerne dømte konsekvent til Aafks fordel hver gang ballen kom utom linja.
7: et Molde-mål ble annulert pga "tulle-offside".

Gå og føkk deg selv med en øks. Hardt! Lenge!

Renate sa...

Molde tapte :-) Jey, gleder meg til innlegg fra deg hver dag!

Anonym sa...

Liker at du skal blogge hver dag :)