25. nov. 2009

Jeg vil sove og aldri våkne opp igjen

Seriøst! Jeg er så sykt lei av at alle tror de er så jævla mye bedre enn meg. Spesielt sånn som på blogglisten hvor alle 13åringene klatrer OVER meg på listen fordi de kommer fra blogg.no og har så mange ANDRE 13åringer som leser bloggene deres fra blogg.no. Jeg HATER blogg.no. Og jeg blir helt seriøst emo av det! Har ikke turt å kikke innom blogglisten på flere uker! Orker ikke! Dør av det!


Men hallo!!! Har alle sett den reklamen for "Fribol"?
"Har du noe mot sår hals?"
"Prøv fribol"
"Har du noe som er godt med lite kalorier?"
"Prøv fribol."
Og jeg er kjøpt. Formelig løp til apteket, vet dere. Så for meg at det kunne være noe å pleie øreverket mitt med, ettersom jeg bare hører på det ene øret for tiden. Eller "i hære bære på ene ære" som vi sier i Molde......hysterisk.
Uansett!!

Betalte 44 kroner da. Rev opp forseglingen og kastet et "drops" inn i munnen.

Det smakte litt sånn som rottegift. Rottegift med sitronsmak. Så spydde jeg. True story!

Hvorfor er det ikke slik som på Cafecookies - at man får pengene tilbake om man IKKE liker det? Nå er man vel kanskje ikke riktig vel bevart om man IKKE liker cafecookies heller, men dere ser poenget. Hvis dere skal kjøpe denne giften, så må det KUN være for å gi til noen andre - slik som jeg gjorde med alle kollegene mine i dag.
"You must try it, kjempegodt!"
Good times!

Men, jaja. I går var Gyda og jeg igjen på jobb UTEN LØNN for å bake pepperkakehus - til jobben. Og i dag satte vi det sammen.
Og ja, hvis noen lurer. Gyda. Det ER kona til Hårek...


Plutselig skulle alle de andre kollegene mine kjøpe seg brus, og til TROSS for at jeg hadde DRIIITlyst på brus jeg også - så tenkte jeg økonomisk og sa jeg måtte spare. Har sluttet å kjøpe små brusflasker, bedre å kjøpe en stor og helle den i de små! Tenk hvor mye jeg sparer!

Uansett, da sjefen kom tilbake med brusen sin hadde hun kjøpt TIL MEG OGSÅ!!! Så sa hun det var fordi jeg TIGGET!! Det er IKKE sant!
Hver gang jeg lager og konstruerer pepperkakehus, angrer jeg alltid på at jeg ikke søkte på arkitektskole...
I morgen skal vi pynte, så jeg sier bare: stay tuned... 
Så bakte de andre ferdig deigen, mens jeg ble lei og dro hjem.
Ble uansett så inspirert at jeg dro innom Clas Olson for å kjøpe en... KJEVLE!
(Så kjevlereklame på trikken. JA, jeg lar meg påvirke av reklame.)
(Og JA, jeg har juleklistremerker på kjøkkenvinduet.)

Det jeg også gjorde, var å kjøpe epler for 200 kroner litt rundt om i byen. HERREGUD som jeg skal kose meg.


Får forresten veldig mange henvendelser om jeg kunne tenke meg å blogge oftere. Svaret er nei.
Årsakene er:
1. jeg tjener ikke like mye som de på HOREBLOGG.no gjør.
2. jeg står opp halv 6 hver dag
3. begge de to datamaskinene jeg har brukt for å skrive dette er så ubrukelige at jeg vurderer kaste begge ut av vinduet så duene kan sluke de rå!!!
4. mor di e mann.

124 kommentarer:

Anonym sa...

Du ligger hvertfall på 3. plass på bloglovin da. Du får trøste deg med det ;-)

Tone sa...

Teite sjefen din som løy, men hun var jo litt søt som kjøpte til deg uansett:-)

Bloggen din er forresten uendelig mye bedre enn mange av dem som ligger høyere enn deg, men det er vel kanskje det at du ikke blogger så ofte som gjør at du ligger under dem..? Uansett er det blodig urettferdig! De spyr ut innlegg på innlegg med svada, mens hvert eneste innlegg fra deg får meg til å vri meg og få vondt i magen av latterkrampe. Heia Linnéa!

Hilde sa...

Skulle vært aldersgrense på blogging..

Anonym sa...

jeg synes faktisk at du er veldig frekk når du skriver , du burde ikke kalle blogg.no for horeblogg.no , og hvis du vil ha lesere burde du ikke si mor di e mann til de .

Signe sa...

hahah, anonym, jeg ler utrolig høyt nå.

Elise Bahía sa...

haha, dør av kommentaren over. og av DEG, du er i hvert fall på toppen for meg :-) HEHE

Anonym sa...

LOL @ ANONYM

elsker deg linniii

Ingrid sa...

Det jeg også gjorde, var å kjøpe epler for 200 kroner litt rundt om i byen - rett og slett for å ............................ FOR Å ....... ? har grubla på denne i en halvtime nå! neida

ingvild sa...

HAHA jeg starta å le da jeg så hva den anonyme personen et stykke over meg skreiv. Han/hun tør sikkert ikke å innrømme at både moren OG faren er mann!! Anywayz, jeg leser heller bloggen din enn bloggen til alle trettenåringene på blogg.no. BLE DU IKKE GLAD NÅ?:):) Du trenger forresten ikke svare. Jeg veit du ble lykkelig.

Viccc sa...

jeg har undret en evighet på hvorfor du ikke er på toppen!

Og jeg står også opp halv seks, how alike are we? O:

Hege sa...

Haha, drit i 13-åringene på blogg.no :) Du eier dem uansett!Ler meg i hjel av hvert innlegg du skriver, fordi de er så sykt bra. Stå på!

Anna Regine sa...

Jeg LIKER at du ikke oppdaterer så alt for ofte! Man kan jo ikke få det beste av det beste HVER dag! Ah, vi nordmenn er så alt for bortskjemt og...sånn.

Marte sa...

horeblogg.no. herlig!

forresten, om du hadde blogget på horeblogg.no du også hadde nok lett toppet topplisten. du er jo genial!

monkey sa...

Jobbet ikke du på Ultra da?

Maria sa...

"jeg synes faktisk at du er veldig frekk når du skriver , du burde ikke kalle blogg.no for horeblogg.no , og hvis du vil ha lesere burde du ikke si mor di e mann til de ." - cracks me up!

Ikke gidd å bry deg om blogglisten, da, herregud!

Guro sa...

jeg vil også bake pepperkakehus. Men det greier jeg ikke. Tror jeg.

Og btw dør av anonym. Som nittini prosent av alle de andre i dette kommentarfeltet.

anniken :) sa...

ikke bry deg om blogglistene. de er teite.
jeg er også butikkbaker på Meny. bare i asker. enough said.
samme her. jeg får også lyst til å bli arkitekt når jeg lager pepperkakehus. det er så deilig når man får det til og det blir skikkelig fint.

Frytime sa...

endelig fikk jeg til å kommentere, har ikke skjønt der før nå jeg..som om du bryr deg:)

elsker bloggen din da

Susanna sa...

Ahhh. Digger grunn nr. 4 :-)
Flinke du va å lage pepperkakehus!!

MissM sa...

de halsdropsa finnes med lakris smak også, og er fantastisk mye bedre:)

Tomine sa...

Helt enig med de halsdropsene. De smaker drit!! Haha sykt mange epler du spiser:p

torine sa...

ilu :- )

emilia sa...

Tror ikke du skal føle konkurranse fra fjortissene, du er så mye bedre :):)

Anonym sa...

Haha, du er så artig :-)
Vurderer å begynne å blogge, ettersom jeg faktisk ikke har noe liv i det hele tatt, og trenger en plass å klage over alle andre. Anbefaler du blogg.no eller blogspot.com? Da tenker jeg mest i forhold til hva som ville vært best å skrive på. (Okei da, hvilken av de får jeg flest lesere på??? ...Og hvem av de ser best ut, mener du?)

andrea sa...

jeg er helt enig med anonym, nr.4. jeg blir skikkelig lei meg når du kaller blogg.no for horeblogg. er du klar over hvor nedverdigende det er for blogg.no? man skal ikke tulle med ordet hore, for det betyr faktisk prostituert, og det er ikke noe gøy for en blogg å bli kalt prostituert, og hvertfall ikke hvis man er mann, for da har man seriøst vondt i rumpa HELE tiden. herregud ass, tenk deg om før du kaller andre blogger prostituerte. det er ganske nedverdigende.

*ber til gud om at folk forstår ironi*

Marianne sa...

hehe vel om det er noen trøst så blogger du best når humøret ditt er på bunn.. ;)

Kaja Elisabeth sa...

Fribol med sitron suger anus, men den vanlige er ikke så ille. spesielt ikke siden den funker som bare faen på vond hals

Kaja Elisabeth sa...

Fribol med sitron suger anus, men den vanlige er ikke så ille. spesielt ikke siden den funker som bare faen på vond hals

Anonym sa...

hoho

Kine sa...

Beste bloggen i hele bloggverdenen :)

Anonym sa...

Ville bare si at bloggen din er sykt bra! jeg digger deg ! :) bloggen din er sykt mye bedre enn fjortisbloggene på blogglisten. stå på linnea ;)

HANNE.SK sa...

Hahahahaha, oh hellige hverdagsunderholdning!

Anonym sa...

hjerte på duu

Tyra :D sa...

Elkser bloggen din! Du skriver så bra at jeg leser alt, og jeg koser meg mens jeg leser det :) Haha, jeg har blogg (evt. HOREblogg) på blogg.no, men jeg skjønner hva du mener med topplista.. Jeg leser nesten ingen av topplistebloggene, bortsett fra.. jeg kan ikke tro jeg skriver dette... VOE! OMG, hva har skjedd med verden.. ?

Mari sa...

Uahaha!
Godt du vet hvor landet ligger og hvilket stadiet de er på, de som ligger øverst på blogg.no
Du er iallefall min favoritt!! Og ved at du ikke oppdaterer hundre ganger om dagen, gjør det bare at vi lengter mer og blir desto gladere da du først oppdaterer :-D
Go Linnéa

Pimi sa...

du må prøve pink lady epler (du har sikkert prøvd det). anywayz, prøv og bli frelst. de er best! ellers syns jeg du burde fått litt mer i kjøleskapet ditt.
Liker også at du bruker LOL. Det er en av de få standarduttrykkene mine i hverdagen, så takk for det:)

solveig sa...

du e fanme så genial at dæ sku ikke vørn muli!!

Tommy sa...

Det er bare en blogg jeg leser fast, og det er bare en blogg som får meg til å le høyt for meg selv. Og det er din Liinéa. I salute you.

Apropos daglig blogging:

Heller KVALITET enn KVANTITET.


Btw, skal du se "Luftslottet som sprengtes" alene på kino? Eller får jeg være med? :)

Tommy sa...

Helvette. Presterte å skrive navnet ditt feil, nå har jeg vel ingen sjangs i havet. Sorry Linnéa!

marie sa...

er ganske sikker på at fotballfrue er en stolt borger av horeblogg.no

Anonym sa...

GRØNNE EPLER <3

ingrid sa...

Blogg når du vil, innleggene shines up my day uansetttttt.

Omtrent eneste gode bloggen på blogg.no er min egen ):
neida, hehehehehe.

Synnøve sa...

Hvis det er til noen trøst, så har jeg aldri likt blogg.no, jeg heller, og jeg merker at jeg blir en anelse irritert når en gutt i klassen min som nettopp har begynt å blogge, plutselig har gått forbi meg med over 300 lesere. Han startet denne uken, jeg har holdt på i et og et halvt år. Eneste som leser bloggen hans er 8.klassinger som tror at han digger dem. Disse 8.klassingene har også som regel da en blogg.no selv.

Anonym sa...

you råx

Martha sa...

Føler jeg har sagt dette litt vel mange ganger nå, men herregud som jeg koser meg når jeg leser bloggen din! :) du er så genial

Anne sa...

Likte den siste grunnen ;)

KamillaK sa...

Du er herlig! Kos deg med eplene.

Halvor sa...

jeg synes faktisk at du er veldig frekk når du skriver , du burde ikke kalle blogg.no for horeblogg.no , og hvis du vil ha lesere burde du ikke si mor di e mann til de .


Haaahaha...

blogg.no suger balle.. jeg suger ikke balle, men er garantert litt horete..

Christina sa...

Du har den BESTE bloggen uansett. Idioter som mener at du skal ha tusenvis av innlegg hver dag om hva du spiste til middag eller at du tok deg en dusj, å ha ett SUPERMORSOMT kvalitets innlegg litt sjeldnere er 1000 ganger bedre.

Anonym sa...

Dette er jo bare helt fantastisk!

Anonym sa...

haha, herlig :D

Oh Happy Life sa...

Oh yes! Elsker bloggen din :) Du er hysterisk morsom og jeg vrir meg av latter hver gang. blogg.no er for bøller, og mange av de som er på topplisten er kjedelig. Du e bæst!

Anonym sa...

blogg-linnea er KONGE!!

sara marie sa...

Ååh, julestemning! Jeg skal også bake pepperkake hus til uken! :)

Synes du blogger helt passe jeg!! ;)

Anonym sa...

Fribolen du har kjøpt smaker døde trollunger.... Det er denne fribolen som er god ;)
http://www.fribol.dk/fribol1_003.htm

de har det på utvalgte apotek..

Anonym sa...

"stay tuned..." Haha!

Ord kan ikke beskrive hvor bra din blogg er. Ingen over, ingen ved siden!

Anonym sa...

Kan du skrive sånn topp 10 om mat du liker?

Du skriver så mye om hva du absolutt IKKE liker! Smør, maccern, kebab etc! Vet du liker epler og det der, men hvis du kunne få AKKURAT det du ville! Hva ville de vært? Just a thougt!

Kari sa...

Hehehe, HERLIG!

SA sa...

Du ligger på topp på min bloggliste Linnéa, milevis over alle de andre. Så det så. Gleder meg til pepperkakehuset blir ferdig. Har bygget pepperkakehus selv i dag. Ferdigstekt pepperkakehus fra Rema 1000. Det ble til dels overpyntet ja.

Ida sa...

Søk arkitektskolen!

Høres helt supert ut.

Hilsen journalisten.

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

blogg.no kan dø. eventuelt brenne. jeg prøvde meg der en uke men man blir relativt fort lei av "fin blogg, BESØK MEG JEG HAR KONKURRANSE DER DU KAN VINNE SOLKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<<3<3". neimen så fint da, du.

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

blogg.no kan dø. eventuelt brenne. jeg prøvde meg der en uke men man blir relativt fort lei av "fin blogg, BESØK MEG JEG HAR KONKURRANSE DER DU KAN VINNE SOLKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<<3<3". neimen så fint da, du.

Janne Natalie sa...

fribol smaker drit!

Læn sa...

du er genial ! :D

Anonym sa...

du er så sykt mye kulere enn blogg.no. jeg ville heller dødd enn å følge bloggen til voe. bare så du vet det!

Jannekake sa...

True fucking story. Har gått over til blogg.no nå, ja jeg vet, bare drep meg, og selv om jeg nesten ikke har reklamert, så har jeg plutselig masse lesere.

OG JEG ER IKKE 13 engang.

Ranveig sa...

Det er kvaliteten og ikke kvantitenen som betyr noe..!
Syntes bloggen din er råbra, og hvis du ikke bli arkitekt har du en fremtid innenfor skriving!
Bare fortsett og skriv og gled alle oss ikke 14åringene som storkoser oss med din fantastiske blogging... :-)
Du er superduper!
-R-

Mor sa...

Arkitekthøgskolen er 5 og et halvt år. OMG.

AudM sa...

EHHEEEEEEEEE
Det heter Clas OHlson! :):):):):) ubehagelig, ikke sant?

Silje sa...

herregud. Du e for god til å vær sann..

joakim sa...

haha.. joakim <3 linnéa :) ..og takk for hyggelig kommentar! tror leiligheten blir snasen.. sånn ca i år 2028 en gang :S

Greta-G sa...

Du skriver så bra og morsomt!
Gøy med sparetips, hihi!

/Greta-G

Martine sa...

Haha, gjett hva jeg gjorde nå, da!
Eller, jeg skriver det. Jeg sjekka om det var en blogg med adressen horeblogg.no. Det var det ikke. Men hore.blogg.no kom opp:P

Men sånn apropos IQ, du skriver så finurlig bra, liksom! Elsker det:D

Guro(: sa...

Haha, blogg.no suger.. Det går ikke ann og bo på andre siden av jorda og ha blogg der en gang.. Nei, fysj!

Pepperkakehus er digg da (:

M sa...

Men se hva som er på bloggtoppen på blogg.no da. Det er jo sørgelig. Kanskje en eller maksimalt to lesbare blogger. Litterær skraphaug. :p

Siri Supern sa...

jeg ler meg skakk!

Gina sa...

Takk, du reddet akkurat verdens desidert dårligste dag. Må være skjebnen at du oppdaterte akkurat da jeg trengte det. Sprøtt hvordan din negativitet gjør min dag bedre, men keep up the good bitterhet.

Anonym sa...

Jeg leser verken Voe's eller noen andre av bleiebærerne på topplista på blogg.no, men jeg leser din!!! du har den eneste bloggen jeg virkelig elsker

Anonym sa...

Jeg leser Voes og Regine Stokke sin blogg, men ellers bryr jeg meg null minus om de andre bloggeren på topplisten. Har fem faste blogegr jeg leser hver dag, og det er Voe, Walkofshame, Regine Stokke, din og en til som jeg faktisk ikke husker navnet på i farta.
Liker bloggen din, jeg, synes den er skikkelig morsom.

Anonym sa...

Hei! Hvilken parfyme bruker du?

Chassi sa...

Well said! Den dropsen her ja.. Jeg fikk en boks av bestemor fordi hun syns de smakte så vondt. Og vondt var det virkelig!

Jeg hadde vondt i halsen og tok en før jeg la meg, men våknet midt på natten av at denne rottegiften plutselig kom ut av dropsen! Uffameg! Vondt!

Line sa...

Hahahaha, horeblogg.no! Love it! U rock, Linnéa!

Anonym sa...

Du trenger ikke å blogge oftere, du må bare skjønne at du må videoblogge. Da da kan du blogge en gang i uken og ha en videoblogg og så får du maaaaaange fler lesere.

Anonym sa...

Skal du hjem i Jula da Linnèa?:) kan du ikke skrive en ønskeliste med bilder? eller kan du vise oss bilder i fra tidligere juler?:D

purpur sa...

Overskriften din, det er det jeg gjør nå. Jeg mener, alt jeg drømmer om - hver dag - er søvn. Så jeg sover, nå.

Linn sa...

Haha, jeg ELSKER bloggen din! :P

Er så enig i det med 13-åringene som er på topplistene fordi alle de andre 13-åringene leser bloggene deres. Ikke fordi de er gode, men fordi de tror det er kult..

Men uansett, ha en flott da! ;)

Linn sa...

Fribol smaker faktisk rottegift ja. De sier jo at du kan ta det hvis du er godtesugen. Det er den største løgnen jeg har hørt EVER!

gfhgdh sa...

"I hære bære på ene ære" er et frensk utrykk. Moldingene sier "i høre bare på eine øre". De siste årene er det mange moldensere som har begynt å snakke mer som freningene, men det er uansett frensk.Ganske viktig å ikke blande mellom freningene og moldingene,de kan bi sykt fornærmet, og noen freninger kan i verste fall ty til vold. En gang for mange år siden kom jeg til å si at en fyr fra Berset? var fra Bud (det ligger faktisk bare noen minutter unna), og han ble rasende, da kan du jo bare tenke deg hvordan han hadde reagert vist jeg hadde sagt han var fra Molde....

Anonym sa...

Du har den beste bloggen jeg noensinne har lest=)
hadde du skrevet oftere hadde du nok komt til topps og kunne tjent mye mer enn de som tjener en del nå. men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves=)
bra ordtak til å beskrive bloggen din;)

Anonym sa...

haha! gotta love yourself

vidaandrea sa...

Helt enig i det om HOREBLOGG.no - hater nettsiden. Bra du holder deg til blogspot, det er det som funker, vettu ♥

julie alice sa...

Synes det er kjempe morsomt å lese bloggen din :) Jeg har blogg på blogg.no, men tror det var mer tilfeldig at jeg lagde en der. Viste liksom ikke om noe annet.

Men uansett, fortsett å blogge ! Du er en av de "normale" bloggerne hvis du skjønner hva jeg mener. En av de som ikke lever av bloggen sin og som faktisk må jobbe for å leve :p

Uansett, Stay Cool

julie alice sa...

Synes det er kjempe morsomt å lese bloggen din :) Jeg har blogg på blogg.no, men tror det var mer tilfeldig at jeg lagde en der. Viste liksom ikke om noe annet.

Men uansett, fortsett å blogge ! Du er en av de "normale" bloggerne hvis du skjønner hva jeg mener. En av de som ikke lever av bloggen sin og som faktisk må jobbe for å leve :p

Uansett, Stay Cool

e sa...

Du jobber jo på ULTRA, har du glemt det!?

Anonym sa...

Stå opp halv 6 hver dag? Seriøst, jeg skjønner godt hvorfor du ikke blogger hver dag.

Anonym sa...

http://www.meny.no/Info/Finn-din-butikk/Meny-CC-vest/

Used to be Ultra.

Sunniva sa...

Haha! Du og Voe er de to på topplisten som VIRKELIG fortjener å være der! Dere er de beste :) <3 Jeg heier på deg!

Anonym sa...

Til gfhgdh
Du har ikke vært mye rundt i nærområdet forstår i. Hære bære på æne ærå - kan sies følgende steder:
Aukra, Misund, Vestnes, Fræna, Eide, Gjemnes, ytre Molde kommune.
Ta deg en tur bort fra Torget i Elnesvågen og opplev verden.
Ps: det heter BERGSET utenfor Bud. ikke Berset.

Siv sa...

HAhahhaha, jeg dør!

Nora sa...

Kvalitet over kvantitet, hjelper ikke å blogge hver dag slik 13åringene gjør hvis det ikke er noe gøy å lese det ;)

Anonym sa...

Du er tusen ganger bedre enn de tenåringsbloggene på blogg.no. jeg begynner å bli heftig lei av alle de sminke/mote/skjønnhetstips-bloggene. Du er gal, du er frekk, du sier hva du mener. Og det er faen meg underholdene! Sånn skal det gjøres.

Tine

Ingrid sa...

Sunniva ... enn at du kan sammenligne Linnéa og Voe

martha sa...

Uansett hvem som ligger foran deg, så er du best. Du skriver så utrolig morsomt, jeg blir glad hver gang jeg ser du har skrevet ett nytt innlegg! Du er genial. Det har jeg sagt mange ganger, men det kan ikke bli sagt for ofte :)

Tomine ÿ sa...

du er best uansett, Linnèa. Voe tjener jo fett på å lyve og alle teite ting - du virker jo utrolig kul og jordnær! Elsker humøren din. HAH. den får meg til å le.

Kine sa...

Ahhhhh, ethvert innlegg fra deg gjør hverdagen litt bedre! Trenger ikke blogge ofte, når innleggene er av kvalitet - er en grunn til at vi kommer tilbake gang på gang!

siljeM sa...

morra mi er faktisk en mann... *emo* neida, hehe :) dårlig humor så seeeent på kvelden :P

Anna sa...

Hey! Veldig bra blogg, jeg elsker den! Jeg er ikke innom såå ofte siden jeg henger mest på blogg.no, men jeg må bare si at dette er favoritten! Men jeg glemmer den siden den ikke er på listen jeg pleier å være på! Men når jeg kommer på at jeg ikke har lest din blogg på en god stund blir jeg kjempeglad! For da har jeg mye å lese!

Lisa sa...

De eneste bloggene jeg virkelig får noe ut av å lese er din og Elise sin blogg (selv om hun er på horeblogg.no). Dere er priceless!

Ida Helene sa...

Jeg synes også at Linnea "er frekk når hun skriver". Men det liker jeg LOL. De som ligger på topplisten på blogg.no er ikke en gang mennesker. Brenn.

smr sa...

sikkert en 13åring som har skrevet den "du burde ikke kalle blogg.no for horeblogg.no" in the first place :D

Maria sa...

Hei! Digger kjolen du har på deg i headeren!

Må berre spør kor du har kjøpt den?

Anonym sa...

Det er nå du skulle vært i Molde Linnéa. Fin korpsmusikk utenfor Roseby!

TK sa...

Æsj, vi kjøpte også de dropsene... fyfaen de smaker saltvann :) det er dårlig det :P jeg hadde hoven hals, så jeg tenkte "heei, blir sikkert frisk med dette her! " den gang ei... jeg klarte å spise en og... nesten en halv... !

Det var grusomt, og de skal kun taes i virkelige NØDSTILSFELLER heretter... om jeg får kreft, skal jeg ta en bare for å bevise at det ikke hjelper en dritt.

Veronica S sa...

Er lei fjortisbloggene på blogg.no jeg også.. spesielt når mange av dem kopierer ida wulf osv.

Fint pepperkakehus da, gleder meg til å se bilder av det pynta;)

Anonym sa...

hahah, jeg ler hvis ungen din kommer hjem og sier h*n vil spille i korps ;D

Hilde sa...

Tror jeg ler meg i hjel av det du skriver Linnèa, du er bare helt vannvittig morsom! Venter du på den dagen du gir ut noe!

mari sa...

hahahaha

Anonym sa...

horeblogg kan dra et visst sted. Hjelper ikke at andre har flere lesere. Da er det leserne som er problemet!

Marita sa...

Du ligger på 1. plass på min liste, om det hjelper noe ;)

Linnéa sa...

dum anonym: men mor di ER jo mann!!! skal jeg lyve da mener du?

Monkey: jeg jobbet på ultra, men pluselig en dag het de Meny. True story!

Tommy: hehe, toget er gått for folk med skrivefeil.... men dessverre, skal på den med mamma! ellers skulle du seff ha fått vært med.

topp ti mat? epler troner på de 9 øverste plassene! etter det kommer knekkebrød med kyllingost og agurk. så er det ikke mer.

audM: nei, olson. OLSON

hvilken parfyme jeg bruker? Burberry Brit, Marc n@ jacobs Daisy eller Nina Ricci, det eplet. Kommer an på hvilken som står mest tilgjengelig.

Maria: kjolen er fra Vila!

Ellerst tusen hjertelig takk for hyggelige kommentarer! Jeg kan dette med fisking. I love you :)

charlotte Ostertag sa...

Haha, enig! Fribol smaker dritt. MEN det hjelper faktisk. Smaken venner man seg til etterhvert.

Anonym sa...

Fribol smaker utrolig ekkelt!

Rebella - ikke besøk bloggen min, drittunger! sa...

Jeg elsker deg! Ler høyt og koser vettet av meg med bloggen din;D

Anonym sa...

Highly descriptive post, I loved that a
lot. Will there be a part 2?
My website - perfumes