2. nov. 2009

O-slo

SERIØST! JEG GREIER IKKE TENKE!!! Naboene over, dere vet- de som til stadighet pleier å ha sex - nå spiller hun "HALO" av Beyonce også, og jeg vet helt ærlig ikke om jeg orker mer.

Åh, nå satt Lise og jeg på R.e.m med "Losing my Religion" DRIThøyt. Krigen har offisielt startet.
Kom igjen alle sammen, syng på refrenget!! (Her får dere sangen med tekst.)

Status etter å ha spilt hele sangen SUPERHØYT - stillhet fra etasjen over. Klassisk.
Hva en R.e.m-CD gjør i CDspilleren vil jeg helst ikke snakke om.


Anyroad.... Jeg er altså tilbake i Oslo igjen.
Alt var så hyggelig og fredelig ute på landet i Kristiansand. I hagen har han til og med utedo! Superhyggelig!

Og i skapet har han mus. Sykt koselig.

Så ville ikke Herr kjekk sørlending ha knekkebrød og epler til middag!!!! Så vi kjøpte grøt. Men så hadde ikke Herr kjekk sørlendig rød Fun Light-saft heller, bare saft med sukker - så da måtte jeg drikke Pepsi Max til grøten. Men jeg kan røpe; NOK en fantastisk kombinasjon.

(Og nei, jeg bruker ikke smør på grøten. Smør smaker faktisk urin, og jeg har ikke spist det siden bestefar ga meg 50 kr for å spise et rundtstykke med smør da jeg var 5 år. Oppveksten min har bestått av idioter som har påstått at "I kan nå bare skrape vekk smøret med en kniv til d, så kjenne du ikkje smaken." IDIOTER!!! Urinsmaken sitter i brødet UANSETT. Smør sucks!)

Og i dag tidlig tok jeg bussen supertidlig hjem, og sov straka vegen i 5 timer. Nå skal jeg sove mer.

Så er man tilbake i Oslo. Jeg går på trikken for å dra hjem, og det FØRSTE noen gjør etter at trikken forlater Oslo S, er å "ringe i bjella" for at de skal av på neste stopp - for så å REISE SEG OPP og gå mot døra. Det er seriøst det VERSTE JEG VET!!! Kan de ikke bare vente til vi NÆRMER oss neste trikkestopp i det minste? Ikke at jeg bryr meg dersom trikken skulle bråstoppe og kaste vedkommende til helvete fram i trikken og knuse hodene deres, men jeg blir bare så utrolig STRESSET av at de kaster seg mot døren for å VENTE så god tid i forveien. Blir det samme som når ALLE reiser seg opp på flyet samtidig og stiller seg i kø når dørene ikke er åpnet engang. Det er hakket før jeg roper "TAKE A CHILL PILL" hver eneste gang. I stedet blir jeg bare sur og går hjem for å sove.

Og ikke nok med det! Idet jeg kommer inn for å plassere de nye eplene fra Kiwi i kjøleskapet, ser jeg at NOEN har plassert en VANLIG Pepsi-flaske i MIN hylle! Jeg skriker selvfølgelig høyt og tømmer ut djevelens vann - som egentlig tilhører svensken - altså kjæresten til Lise som har vært her og rotet i over en uke. I dag dro han, ENDELIG.

Men dere, jeg fikk ikke helt klarhet i hvor vidt jeg hadde rett ang. knekkebrødproblematikken på lørdag. Så jeg spør dere via en POLL. You know what to do...

Skal hullene på knekkebrødet OPP eller NED?(Riktig svar er selvsagt NED.)
Skal hullene på knekkebrødet OPP eller NED?(Riktig svar er selvsagt NED.)

View Results
Create a Blog Poll

137 kommentarer:

Anonym sa...

FØRST!

Linnéa sa...

grattis...

sara marie sa...

And! hehe

sara marie sa...

Fikk veldig lyst på grøt nå! :) Med masse smør...

Anonym sa...

Eeeeelsker bloggen din!! Jeg hadde latterkrampe hele tiden mens jeg lese! Du skriver så utrooolig bra :)

Æ er fra Kristiansand :)

Anonym sa...

Hei Linnèa:)
Åssen kamera har du?

Tone sa...

Pepsi Max og grøt? Skeptisk...

Linda sa...

Skjønner ikke hvorfor det skulle være nødvendig med en poll. Alle med respekt for seg selv, legger knekkebrødet med hullene NED.

Utedo, saft med sukker og mus i skapet. Skjønner hvorfor du falt for han altså. :D

Elsker deg Linnéa! Jeg er 31 år, og har mann og to barn. Men bloggen din er mitt heroin.

Mira sa...

ENDELIG noen andre enn meg som er enig i at smør smaker urin! Ah. Jeg har ikke spist smør eller noe som ligner smør siden jeg var bitteliten og jeg får brekninger bare jeg tenker på det. Jiiuuckk. Og knekkebrødhullene skal selvsagt NED, kan da ikke spise det på noen annen måte.

Guro sa...

Knekkebrødhullene skal opp, så det så.

Jeg priser meg lykkelig over at det endelig dukker flere mennesker opp i dagen som mener smør er mer enn oppskrytt. Som du selv så pent sier, det smaker urin.

Martine sa...

Herlig!!
Men, halloo, har du aldri opplevd at de du sitter ved siden av er så ufattelig trege med å slippe deg fram når du skal ut av trikk eller buss at du ikke rekker å gå av?

Ellers er jeg hjertelig enig når det kommer til smør og knekkebrød.

KAROLINE sa...

Hehe, synes smør er helt OK jeg, så lenge det ikke blir for mye!

Angående knekkebrødene, har du helt rett. JEG FATTER IKKE greien med hullene opp? Hallo! Er det ikke ren logikk at hullene skal ned?

Mathilda sa...

Ble mye caps look i dette innlegget :P
Det er bra at du slipper frustrasjonen utover tastaturet.

Anonym sa...

hvem er han kjekke sørlendingen? hva heter han? :)

Gro sa...

jeg klarer ikke spise verken brød eller knekkebrød uten smør... har aldri smakt urin, så er kanskje derfor ;)

GrrrY sa...

Fasiten på knekkebrød greia er forøvrig at man har hullene ned på hverdager og opp i helgene! For da kan man kose seg med mer pålegg. Hoho.

Stine Solberg sa...

Selvfølgelig skal hullene ned! Motsatt blir jo som å gå baklengs istede for forlengs.

Anonym sa...

KØDDER DU?! Jeg satt akkurat og hørte på losing my religion når jeg leste om det, haha.. Digger deg linz, meen er nyskjerrig på denne gutten? er det kjærlighet? :)

Elise sa...

At knekkebrødet skal ligge med hullene ned, er like opplagt som at dorullen skal henge med enden over!

SA sa...

Dagens Linnéa-fix, takk søta. Men det var noe som manglet på slutten.

Anonym sa...

Oslo er Norges rasshøl.

Anonym sa...

"Kan de ikke bare vente til vi NÆRMER oss neste trikkestopp i det minste?" herreguuuuuud, jeg trodde jeg var den eneste som irriterte meg grønn over dette!!! De folka der er så opptatt av å komme først ut at de kan godt stå der i 4 min før dørene åpner seg. Da er det faen meg mye om å gjøre!! Gud jeg blir så gæærn.

De eneste som er unnskyldt er gamle folk som faktisk trenger de minuttene for å komme seg bort til døra!

Sølvi sa...

Herregud, jeg dør litt hver gang jeg leser bloggen din. Du skriver så utrolig braaa!!!

Du og skrivemåten din er faktisk min inspirasjon til å fortsette å blogge!

BRAVO! :)

Ingrid sa...

HELT enig i de trikkejævlene ! Bare at her i Trheim har vi ikke så mye trikk, så de blir bussjævler. Uansett, det er fullstendig idiotisk og latterlig.

Jorid sa...

Jeg tror kanskje at det kan være de gamle naboene mine som bor over deg. De hadde høylytt sex og hørte på dårlig musikk hele tiden, og vi får da håpe at det ikke er flere av dem!

Anonym sa...

Wasa-sjefen har da svart på dette spørsmålet før.
I "gamle dagar" ble hullene ned kalt fattigmannsiden.
Rikingene hadde selvsagt hullene opp fordi de hadde råd til å fylle dem med pålegg.
Fakta!
Jeg er en riking, så hullene OPP :)

Maria sa...

Disse knekkebrødene ender alltid med diskusjon. Jeg har funnet ut hvordan man vet hva som er riktig. Nemlig den siden de smører på på reklamene. Den må jo være den riktige?

Marte sa...

ville bare si at jeg er helt enig med deg angående det med smøret.. ÆSJ

Anonym sa...

verdens beste blogg!

John Olav sa...

Haha, djevelens vann, du er like herlig som alltid!

Musikkrig er interessant, anbefaler å sette på en dryg sang før du drar ut en stund. Ikke sånn kjempehøyt, men akkurat så høyt at det høres hos naboene. Sanger som "utadæsjælopplevelse" osv er fint til slikt :)

Silje sa...

<3

Marie sa...

Kjære deg, Linnéa.

Dette var et skuffende innlegg. Hvorfor? Ikke nok bilder av deg selv.. forventet ærlig talt at du skulle legge merke til det selv. Som en kompansasjon for denne tragiske hendelsen, foreslår jeg at det blir litt hyppigere innlegg i dagene fremover. Dog, det er bare et forslag.

Veronica sa...

Det som irriterer meg mest er at bakerier, butikker og alle andre som smører baguetter og o.l ikke klarer å smøre tingene sine uten smør i hvertfall på noen av de...snakker vi demonstarsjon MOT SMØR????

Mor sa...

MArie, det er ikke lov å klage på innleggene.
Linnéa har full bestemmelsesrett over bloggen sin.
Les eller forsvinn.

Anonym sa...

jeg elsker smør, hater epler og drikker pepsi - IKKE pepsi maks.

så det så.

torine sa...

prikkene på knekkebrødet skal NED! ikke opp! dermed basta!

Marianne sa...

Ned, da er det jo lettere å smøre på..det som er verre er når det er de som faktsik sitter ved siden av deg som får angst fordi de skal av snart du ikke har reist deg ennå og kanskje slipper de aldri av bussen...! jeez..

Susanne sa...

Herregud, det er jo åpenlyst at hullene skal være ned, det er jo den andre siden som er den helt flate siden! Tenk så ekkelt når alt SMØRET legger seg nedi de hullene! Ikke misforstå meg altså, jeg liker smør på den flate siden!
Deretter lurer jeg på; hvordan vet du hva urin smaker?? Smør <3 (du aner tydeligvis ikke hvor godt er på grøt liksom!)

Susanne sa...

(Åhhh, skrivefeil i den siste setningen....)

Marte sa...

Du er seriøst den beste bloggeren jeg vet om!! :):):) du burde være på toppen

Marita sa...

Knekkebrødhullene skal da for all del ned!! omg.
jeg elsker deg!

Anonym sa...

Hahaha, jeg ler for meg selv! Igjen og igjen ler jeg av bloggen din. Likte spesielt godt skildringen av passasjerene som reiser seg for tidlig!
Jeg ser ned på de som reiser seg for tidlig på tog og trikk, men på t-bane er de unnskyldt, for da trykker de på dørknappen for meg! Enig?

Forresten, smører du baguetter på ultra? Med smør?:p

Linn sa...

Endelig noen andre som syns smør er ekkelt! Herlig blogg =P

Martin sa...

Altså, jeg tror at produsentene har ment at hullene skal egentlig opp, siden knekkebrødet ser fint og snasent ut da.

_MEEEEEEN_, hullene skal da faen meg ned hvis man skal ha sjans til å spise det. Ellers legger jo smøret/skinkeosten/pålegget, eller hvafarsken du har på, seg ned i de hullene og samles til små fettkumpler. Og det er ikke godt. Nei.

derfor stemte jeg NED!

Anonym sa...

Siden MED hull har bedre smak mot tungen, enn den kjedelige flate grå siden. Hvem liker grått tørt usmaklig rett mot tungen?

Hullene skal selvsagt ned.

blubb sa...

HAHA, jeg digger at du har laget en poll på dette verdensproblemet. Ellers skal de selvfølgelig ned. Ikke noe å diskutere en gang.

Kenneth sa...

Hei. Jeg er også litt ensidig i kosten. Jeg drikker fillecola og "spiser" mutant Masse fra PVL. Det er sånn bolepulver. Ikke det at jeg trener, men en sånn shake når jeg står opp, fire scoops, og jeg har fått i meg 1050 kcal, og da trenger jeg naturligvis ikke å spise på en god stund.

Jubal Harshaw sa...

Hadde samme problemet med høylydte naboer nedenunder.
"Mustang Sally" av Wilson Pickett på full guffe, spilt bare én eneste gang fikset den biffen.
Hørte ikke at det levde folk der resten av det året jeg bodde der.
100% sann historie.

PS. De var to innfødte ville fra Bærum.
Made your day, did I ?

Adressen var Solliveien 12 på Lysaker.
Bodde også noen år på Sollihøgda.

Et forvarsel?? Nifst.

Yvonne Nicole sa...

ENDELIG noen som irriterer seg like mye som meg over folk som reiser seg MED EN GANG flyet omtrent har landet, for så og stå og vente i ti minutter på at dørene skal åpne seg .. ALLE FÅR JO GÅ AV FLYET UANSETT!! Og dessuten må man vente lenge på baggasje og... ååå! At folk ikke tenker ! :P blir helt stresset. Jeg skal forresten ta fly til Oslo på torsdag! (det er jo cupfinale i helgen også) MANGE ROMSDALINGER,! Jeg skal vedde på at du gleder deg noe SYKT!! :P

Cecilie sa...

http://www.dn.no/d2/article1593599.ece

hehehehe

Circa sa...

Det morsomste med bloggen din er alle som legger igjen kommentarer og prøver å være like morsom som du er. LOL.

Sunniva sa...

Hahah, "svensken".

Anonym sa...

Er du fra Bærum, Cirka ?

Kaja sa...

Digger at du har hullene i knekkebrødet ned! :O
Typen ler av meg når jeg spiser knekkebrød,fordi jeg spiser "feil". Men nå skal jeg peke og le neste gang og si han er teit!

martine sa...

hahaha - jeg trodde jeg var den eneste som irriterte meg over det med trikken! ;) Det ER irriterende!

Samme med toget - de som må reise seg og begynne å stresse når de sier "neste stopp er oslo s" - dytter seg frem og får alle til å reise seg for å slippe de frem. Så er det fortsatt mange minutter til vi er fremme på perrongen! idioter

Tone sa...

Nå har jeg lest bloggen din lenge, og nå MÅ jeg bare legge igjen en kommentar. Du er bare så fantastisk til å skrive! Jeg ler og humrer for meg selv hver eneste gang du legger ut nytt innlegg, for du har en fantastisk flott selvironi, og du forteller så sinnsykt bra!
Jeg kunne nesten vært moren din i alder... but what the hack? Eg digger bloggen din!

hanna sa...

Knekkebrødet skal med hullene opp! Siden jeg har så mye å gjøre, skrev jeg et lite innlegg om akkurat dette. Det er ikke ment som reklame for bloggen min, ingen trenger å lese resten :P http://ylini.blogspot.com/2009/11/knekkebrdet-opp-eller-ned.html

Må ellers få sagt at du har en herlig blogg! Selv om du snur knekkebrød feil vei ^^

Anonym sa...

Jeg er helt enig ang. smør. Smør sucks! Faen heller.... Men når det kommer til hvilken vei knekkebrødet skal ha, har du dessverre feil. Da-da-da-da.... Det er bare idioter som har hullene ned, sorry to say so... : P

pernille sa...

Jeg blir også utrolig provosert av disse menneskene som absolutt skal reise seg tre minutter før bussen/trikken/whatever er på stoppet. ROEN. Ellers gleder det meg å se at NED leder. Og å se at du blogger oftere! Tror nesten ikke mine egne øyne :)

Eddie sa...

Man lærer ingenting her inne. Så derfor velger jeg å fortsette å ta pålegg på hull-siden på knekkebrødet.

anna sa...

Jag brukar bre på ett centimertjockt lager av smör på brödskivan och låtsas ta en tugga när jag är med min väninna som har nån form av ätstörning. Hon ser ut som att hon ska dö av äckel varje gång och det tycker jag är hilarious :D

e sa...

Haha! Nå sluttet jeg å ta offentlig transport samme dag som jeg fikk lappen, men jeg husker enda hvor stresset jeg ble da folk reiste seg 5 minutter før de trengte! fy faen offentlig transport suger!

Har du foresten ført noe fra wasa?

Anonym sa...

Hva skjer med forvirringen folket har??? Hullene skal jo opp! Se på Wasa Husmann pakken selv: https://www.toolbox.as/pimages/5635/5635_170x170.jpg

Risii sa...

Seriøst jeg digger deg. Du er så sinnsykt negativ til ting at jeg må le. Det er vel fordi du skriver så sykt bra. Er jeg i dårlig humør leser jeg bloggen din. Du har en fantastisk personlighet (på bloggen i allefall)

Camilla sa...

Knekkebrødfakta:

5 av 10 mener hullene skal være opp, 4 av 10 ned. Den siste spiser ikke knekkebrød. Blant kvinner mener 6 av 10 at den hullete siden skal opp.

"Når vi tar bilde av produktene, legger vi dem med den siden vi regner som opp, nærmere bestemt den hullete siden", forteller Karin Nilsson-Malmen, PR direktør i Wasa Knekkebrød. (altså ikke enig med deg)

Kilde: http://www.hvafor.no/index.php?option=com_content&view=article&id=460:hvilken-side-av-knekkebrodet-skal-vaere-opp&catid=7:praktisk&Itemid=19

:P

Lene sa...

Hehehe. Genial <3

Maria sa...

Æsj smør!

Kong HALVOR!!! sa...

Jeg stemte opp, bare for å være litt kvass, og skape litt kaos og anarki i hverdagen.

Ellers spiser jeg mest Big One...

Beate sa...

hahaha, no har i vaert uten strom i tre daga og uten internett i omtrendt tre uka. No har i lest alle blogginnlegga dine dem siste 30 minuttan og ledd like mye som i har gjort tilsammen her i Uganda. Savne d.

Anonym sa...

Jeg kunne ikke vært med enig angående de som står og venter i mer enn 30 sekunder på buss/tog/trikk.

Julie sa...

De er det verste eg ser!!!! hulla skal NED NED og atter NED i say.

Aida sa...

De skal opp sånn at tubeosten kan legge seg inni hullene, så klart!!

Anonym sa...

spørrerunde???

Bakgårdskatten sa...

Enig i at det er stressende og irriterende med folk som kaster seg mot døra for tidlig når de skal av trikk/tbane. Tror de det er så vanskelig å komme seg av at de trenger forberedelse på det? :D

Er forøvrig todelt i knekkebrødproblematikken. Klarte ikke bestemme meg.

Anonym sa...

har du fått deg kjæreste?:) når får vi se han;)

Anonym sa...

har du fått deg kjæreste?:) når får vi se han;)

Anonym sa...

Du er verdens råeste i hele verden. Kan jeg seriøst få nummeret til de som har produsert deg fram? Hilsen din største fan David.

Marie Sakina sa...

haha awesome!

Albertine sa...

Man kan virkelig ikke spise knekkebrød med hullene opp.. Ned er selvfølgelig riktig!

Mor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SA sa...

Haha, Mor følger med ja :)
Og David, ikke skryt på deg ting.

M sa...

Jeg synes også vi skal få møte Herr Kjekk Sørlending. Jeg blir litt sånn når jeg leser om han:

http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/01/2000455272489756911_rs.jpg

Belle sa...

Ja, det er irriterende med folk på buss/bane/trikk som reiser seg for tidlig, men også fryktelig irriterende med folk som reiser seg for sent og som blir dødsstressa og gjerne tråkker deg på tærne, slenger veska si i trynet ditt og har for hastverk til å komme seg av til å snu seg og si unnskyld!

e.m. sa...

For sent, Linnéa! Jeg har allerede notert nummeret - så fra nå av kommer det til å gå en jevn strøm med fan-tekstmeldinger herfra til Molde.
Du må da vel forlengst ha forstått hvor glad jeg er blitt i Tica.
Bare tuller. Er altfor sjenert til å gjøre noe slikt, vettu.


btw: kjenner du noen som har eller har hatt mobilnr 95xxxx05 ?
Ikke det.
Synd, for det var en veldig hyggelig melding jeg fikk.

Anonym sa...

HER SKRIVER WULFF OM DEG http://www.idawulff.com/?p=656 SWEET

Linnéa sa...

Jeg har et Canon-kamera. Noe mer enn det vet jeg ikke.

Linda: nåh, takk! Bra du er med på å dra opp alderssnittet!

Mathilda: caps lock er et viktig hjelpemiddel for å uttrykke seg.

Marie: årsaken til at det forekommer få bilder av meg for tiden, er at Herr Dell er ødelagt. Finner heller ikke minnebrikken til kameraet mitt, og jeg står opp klokken halv 6, ERGO jeg sminker meg ikke og ser ut som et rent lite helvete :) venter på bedre dager.

Jeg jobber på meny, ikke ultra. Men jeg smører dessverre smør på baguettene, fordi jeg må. MASSE smør, ettersom jeg faktisk ikke vet hvor mye som skal på en normal baguett.

Kenneth: lol.

JH - er det det nye kallenavnet, EM?
Søkte opp sangen din, men ble litt skuffet. Man må ha en med synge-med-faktor, spør du meg.
Ang. nummeret du spør etter, er det nok ikke meg... Jeg sender ikke melding til noen som helst med mindre jeg får en først.

Yvonne: vi skal ta over byen, bare vent.

Cecilie: hehe?

Anna: jeg skjønner ikke svensk!!!

KOng Halvor: du ØDELEGGER! Nekter deg på Meny heretter.

Beate: TRE UKA??? I savne d...

Anonym: SA jeg at jeg hadde fått meg kjæreste? Det tror jeg må ha gått meg hus forbi.

Siste anonym: nææ, så artig da du gitt.

SA sa...

Hehe, mer grunding kommentar fra noen blogger finnes vel ikke. Du er flink til å ta deg av fansen Linnéa. Jeg tror jeg også drar opp alderssnittet faktisk. Det trenger ikke være nye bilder alltid, et par repriser skader ikke :)

Mor sa...

E.m: det var meg, mor sjølv, som sletta nr.
Men for all del, send gjerne ei melding.

Anonym sa...

Smør smaker ikke piss. Og med mindre du liker å bli pissa på så bør du heller ikke vite det. Hoe!

e.m. sa...

Mor: Bare tulla. Jeg noterte ingenting.
Men uansett; gi Tica en skikkelig klem fra meg.

Anonym sa...

Selvfølgelig NED, hvis ikke havner pålegget i hullene. Men om folk ønsker alt smøret på ett sted - vær så god.

Anonym sa...

Jeg sa ikke at jeg LIKTE den sangen da, vesle sommerfugl, bare at den VIRKET, sannsynligvis fordi det var den mest bråkete jeg hadde dengang.

Ang tekstmeldingen: Synd.

JH versus e.m.
Jeg har GET som nettleverandør, så da er jeg vel unnskyldt. Man vet jo aldri hva som kan skje av merkverdigheter da.

Lilli Anne sa...

Linnèa ?
Om jeg hadde vært verdens hersker for en dag, skulle jeg gjort deg til verdens hersker de neste 20 årene.
Du er virkelig det kuleste, morsomste og peneste som har inntruffet landjorda noensinne.

e.m. sa...

Der kan du bare se. Nå ble jeg plutselig omdøpt til 'Anonym'.
Mvh
e.m./Jubal Harshaw/Ernst Vevle m.m.

Ettan sa...

Jeg så en på bussen i dag, som drakk av en 1,5 liters pepsi max flaske. Finnes de ikke i mindre størelser? Jaja..

Tyra :D sa...

Hullene i knekkebrødet skal jo ned ! Dermed basta :)

EvaJean sa...

Jammen, du har da ikke smakt på urin?

Serge Gainsbourg sa...

...salige er de enfoldige....

Benedicte sa...

Når hullene er opp, samles det smør og dritt nedi. Æsj

mona sa...

DU HAR SÅ RETT I AT SMØR SMAKER FORFERDELIG!

Anonym sa...

Du har den beste bloggen jeg noengang har lest!!! Skulle ønske jeg kunne få møte deg i person engang. du er sikkert like festlig som du skriver :-)

Anonym sa...

E DET NØYE DÅÅ? :) knekkebrødet smaker likt uansett om du spiser det opp eller ned. MEN jeg foretrekker å ha hullene ned. Det er bare sånn det er....

Mor sa...

Man behøver ikke å ha smakt urin for å vite at det smaker piss.

Marcus Ek sa...

Seriøst, dritbra videoblogger du har :D men, ikke alle guttebloggere er homofile. :P

SA sa...

Linnéa for president ja, verdenspresident faktisk.

Btw, har du slettet alle videoene dine? Skulle se på en god gammel spørsmål&svar video i går, men det stod bare at den var slettet. Jeg var utrøstelig.

Karina sa...

Hullene skal SELVFØLGELIG ned!! Blir drit irritert når andre hevder motsatt. Det er jo flatt på ene siden for at pålegget skal ligge fint og flatt oppå og dessuten er det underdelen som vises når du spiser og den hullete delen ser jo "finest" ut utad?

Ane sa...

Åh, jeg elsker at du ikke oppdaterer hver dag! Det gjør det så mye enklere å følge med på bloggen når man har andre ting å gjøre! Digger deg Linnéa! Du er så fantastisk god på dette med blogging. du har skjønt det!

Anonym sa...

Må bare si at du har verdens beste blogg!! Ingen over, under eller ved siden av :)

ole//wombat sa...

jeg ser faen meg ikke funksjonen av å kline pålegget ned i hullene på undersiden av knekkebrødet!? gah glad NOEN vet hvilken side de skal legge pålegget på.

tips til bråkemusikk som garantert plager: KAP BAMBINO. bare ta en random. og "Xcuzx Me" av crystal castles er heller ikke veldig koselig for naboene i lengden. om du virkelig vil ta krigen seriøst altså. evt. gi tilbakemelding på om det fungerer.

Math sa...

Ned såklart. Er en grunn til knekkebrødet har en rett side!

Signe sa...

Update, update!

AudM sa...

GRATIS REKLAME: http://reasonstobe.blogg.no/1257459524_chicks_i_admire.html
Navnet på innlegget sier vel sitt:)

Malin sa...

Haha. Digger deg altså!

susanna Erga sa...

Jeg ble skikkelig gla når jeg så den sangen, R.E.M er en av mine favoritt band :D

Lisa Marie sa...

Enda verre er det når folk plinger leeeenge før holdeplassen kommer.

10hi sa...

oppdater litt oftere a

Anonym sa...

nå er det vel strengt talt på tide å oppdatere?

Espen HK sa...

Hullene på knekkebrødet skal naturligvis ned, det sparer nemlig på smøret ;)

Charlotte sa...

du burde slutte å drikke så mye pepsi max. det er ikke bra, det inneholder aspartam som brukes til for, eks, rottegift. det er et stoff kroppen ikke klarer å brye ned ordentlig pga det er ikke et naturlig stoff. Jeg så en dokumentar om ei dame som drakk veldig store megder lett-brus. og det dattet seg en stor klump inni henne, som kom av aspatamen. Ved aspatam har også mange bivirkninger, som eks synsforstyrrelse. det er ikke bra for kroppen.

MALENE sa...

Nå er det vel på tide med en oppdatering igjen snart, eller hva, Linnéa? Det er jo tross alt en, to, tre, FIRE hele dager siden du fortalte oss om den fantastiske smør-urin-smaken og informerte oss om at hullene på knekke brødene faktisk skal være NED, er det rart du er """"savnet""""?

Emilie Waaler sa...

Nå må du blogge snart!
Altfor lenge siden sist :(

Anonym sa...

oppdater noa, søta

Linn løseth sa...

Var det du som hadde den dietten på epler og lakerol for en stund siden? :-)

Anonym sa...

tipper du er småpissed p.ga alle moldeværingene som er i oslo nå:P

agnesyvonne sa...

ned ned ned med hullene! bloggen er herlig, loveeee it:)

Anonym sa...

kanskje du burde vurdere å opp-da-tere snart? ;) bare et lite tips

Anonym sa...

Linnéa, kan du ikke poste litt gamle bilder. Er så morsomt å se tilbake på tidligere bilder fra..hva skal jeg kalle det? "Bloggkarrieren din" XD Jesus Christ, du vil sikkert hate meg for den formuleringa, men whatever. Du skjønte hva jeg mente ;)

vivi.refsnes sa...

Hei, kom igjen da, nå har du fått meg hekta (lest hele bloggen på et par uker) og så kommer det ikke mer? Humoren din lyser opp hverdagen :)

Anonym sa...

KOR E DU?!?! HAR DU MØSTA NÆTTE?!?!?! HAR DU DET BRA?!?!
hærregud linnéa, hjar du skada deg eller nåkka? eg håp berkeli du har dte bra! eg og alle de andre faste nordlæning leseran dine! vi savn deg.
xoxo, nordlændingen

Anonym sa...

Utrolig greit om denne bloggen bare legges ned.

Lite kult med blogger som oppdateres en gang i uka.

Ned fra topplista i hvertfall!
Virker ikke som om du setter pris på leserne dine for fem!
..Og der kommer karma og biter deg i rævva!

SA sa...

Hold kjeft, bortskjemte drittunger. Linnéa oppdaterer når hun vil. Her går det i kvalitet fremfor kvantitet.

Benjamin Brekken sa...

Hvilken vei knekkebrødet ligger kommer ann på hvilken side som er lettest på smøte på :P

Anonym sa...

Ehm, til du som kommenterte om det: aspartam er ikke farlig for kroppen, men Pepsi Max er heller "farlig" for tennene, siden det er syre i det, og det bryter ned tennene og emaljen.

Mari sa...

Hvis dere vil ha en blogg som oppdateres daglig (uten at man egentlig har noe å blogge om), besøk www.idawulff.com. Selv om mange leser denne bloggen, betyr ikke det at Linnéa må bøye seg i støvet for å tilfredsstille alle sammen. Bloggere som oppdaterer for leserenes skyld, er dårlige bloggere.

Blogg når du vil, og om hva du vil, Linnéa. Jeg elsker bloggen din, og venter heller noen dager på et bra innlegg, enn å lese om lipgloss-anbefalinger.

Linnéa sa...

kommer aldri til å drikke pepsi max. tilsetningsstoffer er bare sunt det.

linn- brenn.

har faktisk smakt urin, ja.

slettet videobloggene fordi det var seriøst flaut :)

Nina Karoline sa...

Ned selvfølgelig!!! Altså noe annet er jo bare....feil

Malin sa...

Unnskyld meg. Har du noensinne sett utenpå knekkebrødpakka? Der er hullene OPP! Så opp er riktig. For ikke å glemme at da kan man få med litt ekstra smør, siden det kleber seg sånn godt nedi hullene! nam. Det hørtes faktisk ganske ekkelt ut.