22. nov. 2009

Ting jeg MÅ ha til jul.

En GIGANTISK lysekrone, eventuelt gavekort til lysekrone. Tenkte egentlig å kjøpe med meg en fra London ettersom de er überbillige i forhold til i Norge, men jeg brukte 20 minutter bare på å få igjen kofferten før jeg skulle reise, og betalte overvekt for den UTEN lysekronen, så det er kanskje like greit at jeg lot være. Og ja! Herregud! Ble stoppet i tollen også, vet dere! Klassisk. Uansett, de begynte å spørre meg om hvorfor jeg hadde vært i London og sånt - og da svarte jeg "hvis du åpner kofferten min, skal DU få lukke den igjen også." Så spurte han om jeg hadde med meg alkohol, og jeg sa to flasker vin, (idiot,) så sa han "okei, kul lue" og så sa jeg "farvel", og så gikk jeg videre.


Interessant.

Uansett. DENNE boken.

Neida. AAh, sovner bare jeg ser på den. Jeg ønsker meg Twilightbok nr. 4. PÅ NORSK. Jeg er norsk, så det skulle vel bare mangle.

Så ønsker jeg meg... Han.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHR. Neida, men her lignet han faktisk litt på herr kjekk sørlending, som jeg for øvirig bytter navn på til Mr Big (fordi han elsker SATC, superlol). Men uansett, true story!! Sikkert ingen andre som ønsker seg ham.

Herregud, nå har jeg fått 2 sms fra Elixia på 5 minutter. Jeg vurderer faktisk seriøst å anmelde de for trakassering.

- Dvd-spiller. Mac/ny data. Wii. Teknologi SOM FUNGERER!!!!

Herr Dell har bare ligget akkurat her og sett tilbakestående ut i 3 uker. Orker ikke mer. Trenger for øvrig en ny data til å klistre epleklistremerker på også, Herr Dell har jo ikke plass til flere.


TV-serier. True Blood - sesong 2, The Office, The Wire, Sopranos - sesong 6 og... Friends. (Super-omg)

Apropos omg... Sjekk hva jeg fant i London!


Hovebillett! Skal Aldri mer være på festival som frivillig.

Globalkniver!! Seriøst! Men jeg vil ikke si hva jeg skal bruke de til... Åh, sjekk den i midten. Perfekt.


Hvis du er en av mine 2 venner, og skal kjøpe gave til meg, men ikke har råd til noe av dette: hvitvin. Eller penger da! Masse penger!!

Ting jeg ikke ønsker meg: (spesielt rettet mot feks mormor)
Sengetøy. (har 2 stk.)
Duk (har kronisk sølesyndrom)

"Åååååååååååh, så interessant å se hva du ønsker deg Linnéa," tenker dere sikkert nå.
Men jeg har aldri sagt at jeg synes det er interessant. Jeg har aldri SAGT at dere MÅ lese bloggen min, det gjør dere helt på eget ansvar. Jeg ser helst egentlig at dere IKKE gjør det. (Lol, nei.)

Men nå skal jeg på TWILIGHT. Jeg gir en lang faen dårlige kritikker.
(Hva synes andre Twilightfans om filmen?)

131 kommentarer:

LORRAINE sa...

Ser ut til at vi ønsker oss samme mann, hehe :) Flott innlegg, kunne gjerne tenkt meg en lysekrone jeg også! :)

Anonym sa...

ELSKER twilight filmen men new moon er enda bedre syns nå jeg : ) jacob<3

Rikke sa...

Den var kjempebra ! de hadde ikke gjort noen store forandringer fra boken, og Jacob gikk MYE i bar overkropp !

Isabella sa...

åå, lysekrone. Nå fikk jeg skikkelig lyst på det! Selv om det hadde lønnet seg å vært dverg hvis jeg hadde hatt en i leiligheten min... Eller bare høyere tak:)

Hilde sa...

Jeg ønsker meg Taylor Lautner og Jacob Black i julegave. For Taylor er deiligere enn Robert Pattionson og Jacob Black dreper vampyrer og jeg vil at Edward skal DØØ!

Og New Moon var egentlig helt grei, men takket være det superdeilige mannemennesket Taylor Lautner var filmen veldig bra.

Anonym sa...

Jeg syns filmen var kjempebra! :)
Veldig tro mot boken, og mye bedre skuespill i denne filmen enn i første, syns jeg... Et lite tips er å se på øynene deres, sykt!
Og det var jo selvfølgelig et gigantisk pluss å få se Taylor Lautner i bar overkropp nesten hele filmen :D

Maddi sa...

Haha, du er så genial :) Ønsker meg vel bare en lysekrone av det der.. Vil aller helst ha en ege leilighet. Det hadde vært drømmen. Må komme meg ut av hjemmet snart :p

Caroline sa...

New Moon var fantastisk. FANTASTISK! Man ser at de har lagt utrolig mye mer i denne filmen enn i den første. Den nye produsenten gjorde virkelig en bedre jobb enn hun forrige, og filmen er utrolig tro mot boken. Man får også et mye bedre syn på personligheten til rollene, noe som er kjempebra. Jeg virkelig elsket filmen, rett og slett. Kan ikke skjønne at den fikk så dårlige kritikker!

Ida sa...

New moon er bedre enn Twilight. Men filmen kommer ikke i nærheten av boka.

Karoline sa...

Syns new moon var dritbra!

purpur sa...

jeg tror new moon va bra, husker ikke helt.. husker kun HAM. <3

i s e l i n sa...

Herlighet, du er så morsom :) :)

Anonym sa...

Kjekt Linnea..

Susanne sa...

ganske sært, men jeg finner det faktisk fengslende bare å lese ønskelista di! Tror jeg er fan:)

Anonym sa...

jeg elsket filmen!!!

Hanna sa...

Jeg elsket filmen! :-) Og da må det sies at jeg ikke var et twilight fan. Hadde verken sett film nr. 1, eller lest noen av bøkene. Twilight var altså et ukjent territorium, som like godt kunne ha vært et eplemerke for meg. Så den var kjempebra. Nå er jeg fan, av filmen og ikke minst den kjekkasen Pattison. :-)

Anonym sa...

Forresten, drikker du hvitvin om vinteren. Er ikke dette rødvinens årstid? ;-) Lurer på hvordan du kan forsvare dette julegaveønske, Linnea!

Anonym sa...

twilight filmen var heeerlig

Marie tangen sa...

filmen var awzm.. ! men boken er bedre.. as always..

viccc sa...

OMG, New Moon var digg! Mye bedre enn Twilight! Selvom jeg ikke tyr til noe Jacob followed by "<3" siden det er teit og ingen er bedre enn Edward<333 var denne filmen rett og slett bedre, skjønner ikke hvorfor den har fått dårlige kritikker.

Monica sa...

Jeg likte New Moon veldig godt, egentlig! Når jeg kom ut var det ingenting jeg fikk lyst til å klage over, noe det vanligvis er når jeg har lest boken! Det eneste jeg vil påpeke er de røde øynene som ikke var der i den første filmen, og som derfor ble litt rart nå...

Martha sa...

Jeg syntes det var over gjennomsnittet underholdende å lese ønskelista di så det er ikke noe å tenke på :)

Anonym sa...

bra film, men boka er selvfølgelig way better. :)

Anonym sa...

Hei. Skal til London snart jeg, og lurer på hva butikken med det OMG-smykket heter. Likte det som hang bak det smykket ;)

Vær så snill å svar :)

Anonym sa...

flimen var nydelig

Ingvild sa...

Er du en Twihard, Linnea? Skuffa. R-Patz ser ut som han har ligget og råtna i en container i tre uker og han andre kisen er en forvokst kjempebaby. Usj.

Renathe sa...

Filmene suger.. lenge leve bøkene! <3

malin sa...

ok, den var sykt bra. fint.
og robpattz var drithot. 0g taylor <3<3<3<33<3<3<3<333<<3<3<33<33<3<3< liker bloggn din

Linnéa sa...

Ingvild: STFU!!!

Vin-anonym: Jeg liker ikke rødvin. Rødvin sucks.

Butikken heter ....topshop.

isabel sa...

filmen var syykt bra

Anonym sa...

Jeg liker ikke Twilight. Men skal ikke hindre noen andre i å like det. Det er veldig få som leser mange bøker, som finner Twilight appellerende.

Jeg ønsker meg også lysekrone, men Kvistkammeret har for lavt tak så jeg hadde gått og skallet i den hver fjerde sekund.

Martine Osbakk sa...

omg, jeg liker taylor best etter å ha sett kroppen hans... whatever, poenget er at du hadde noen fine ønsker. jeg vil egentlig bare ha mitt eget hus, no more!

Anonym sa...

Filmen var bra, men for lite edward da selvfølgelig. Han er så deilig at jeg tror jeg dør! However, liker eneren bedre. men skal se new moon flere ganger på kino så får se etter det.. hehe. Likte du den?

Melanie sa...

New moon var rett og slett fantastisk! Følte jeg bare satt der i 5 minutter.
Jeg vil si at den er MINST like bra som den første :)

Anonym sa...

Boken var sår, trist og fabtastisk, men filmen sugde desverre. Ble skikkelig skuffa og jeg skjønner godt hvorfor den har fått så dårlige terningkast. En film er ikke bra selv om en fyr går i bar overkropp hele tiden. Synes de spilte mye dårligere og regien var ikke så bra som i den første. I tillegg var effektene dårlige. Min mening hvertfall.

IdaL sa...

New Moon er überelsk! Jeg ønsker meg også samme fyr som deg, selv om Jake ikke er så verst han heller.. OMG, han er så pen i filmen (vel og merke når han klipper seg)

Og fett at du skal på Hove, jeg bor i Arendal og elsker den festivalen!

kulijoili sa...

manglet noe her.

Anonym sa...

ah, filmen var bra<3

Molly sa...

New moon va kjempe bra!
EDWARD <3

siggsi sa...

HAHA, DU ER EN SYKT HERLIG PERSON. digger å lese her altså! :):) superomg.

ojelouise sa...

Jeg elsker bøkene så høyt, New Moon er så utrolig dyp og trist, samtidig som den er full av nydelige scener. Men filmen ble jeg utrolig skuffa over, i forhold til boka. Desverre:/ Men filmen var utrolig bra i seg selv, jeg likte den:) Men den kan bare ikke sammenlignes med boka , men sånn er det jo alltid så.

Anonym sa...

JEG vet det og jeg er helt enig!!!! ROBERT ER SÅ KJEKK!!!! han skal jeg helt klart møte!!!! :) mmmmmmmmmmmmmmmmm!!!! :)

Sunni sa...

Når jeg så den første filmen etter å ha lest bøkene ble jeg ganske skuffa. Spesielt med tanke på at ting var så anderledes enn hva jeg hadde forestilt meg. Men nå var jeg forberedt på hvordan ting er i filmen, og ble aldeles ikke skuffa. :) Likte den utrolig godt. De dårlige kritikkene skjønner jeg ingenting av. Eneste er at den dessverre går litt fort fram, men sånn blir det vel.

Prinsesse Iselin sa...

Whæææ, du MÅ ha kjøpt det smykket, drit kult!:)

Tone sa...

Jammen Linnéa, darling, han er jo schtøgg! Jeeezez, hva skjer med smaken til alle andre???

Uansett henger jeg meg på lysekrone-ønsket, det vil jeg også ha!

Lise Marie sa...

New moon er ubeskrivelig.. gråt gjennom hele filmen :)

Lotte. sa...

Jeg synes Twilight-bøkene er fantastiske, men filmene er tragiske spørr du meg! En skam!

Maria sa...

Enig i det som ble sagt over her, at den New Moon filmen er tro mot boken, og at det var bedre skuespill :)

anniken pernille sa...

dritbra. gråt nesten under hele

Anne Braten sa...

GLOBAL-kniver er veldig bra! Har de fleste selv, MEN, det dumme er de små hullene. Et slit å få ut all møkka som trenger seg inn....

Helene sa...

TRUE BLOOD <3

Ang. new moon. Du vet i boka, så tenker man sånn "NEIII, IKKE KYSS JAKE, HVA MED EDWARD" når de holder på å kysse. Men i filmen er det sånn "NEIII, DRIT I EDWARD, BLI SAMMEN MED JAKE!!!!" Det er helt latterlig hvor dårlig kemien er mellom Ed og Bella i filmene.

galadri! sa...

ja jeg prøver som så mange føler meg HVOR HAR DU KJØPT LUEN DIN!?!

galadri! sa...

ja jeg prøver som så mange føler meg HVOR HAR DU KJØPT LUEN DIN!?!

Anonym sa...

Synes new moon var helt grei, litt uhelig musikkvalg her og der, men det alller verste (med tre l'er) var når Jacob kom ut av skogen med haisommer glødende øyne...

Ida sa...

Ah! Lysekrone tror jeg står høyt på manges ønskeliste. :) Det er utrolig fint hvis det passer inne med resten av interiøret!
Gleder meg til å se twilight! Reeally!

Randi sa...

Filmen var grei, jeg så den i dag. Den får en femmer av meg. Bare så synd den ikke kommer ut på dvd på en stund, for jeg orker ikke gå å se den på kino en gang til med 14 meter lang kø og folk som sniker en gang til. Får vente en måneds tid så er det vel noe brukbart på nettet.

kiaa sa...

filme blir for urealistisk og virker litt tåpelig:p hvertfall hvis du ser den med folk som ikke har lest bøkene og de sitter å himler med øynene, jeg forstår dem på en måtE:P boka er myemye bedre!!!

Anonym sa...

rob. loveee

Huong sa...

Du er ikke den eneste som blir ringt av Elixia. En i klassen vervet meg og skrev opp adresse og nummer uten å si ifra, så jeg ble ringt i hjel på jobb, uten at jeg rakk å svare. Så søkte jeg opp nummeret og så at det stod ELixia. Så fortsatte de å ringe i flere dager, og til slutt svarte jeg. Da var det UMULIG å si nei til time med trening. Og både dagen før, PÅ dagen og dagen etter fikk jeg meldinger og ubesvarte anrop, sikkert for å minne meg på, for å spørre om hvorfor jeg ikke møtte opp og for å sette opp ny time. Så fortsatte de å ringe i en uke etterpå, og ga seg. HERREgud.

Anonym sa...

Han ønsker jeg meg også! <3 Filmen var kjempe bra! Gjor ikke noe at Jacob gikk i bar overkropp heller, han er mye finere i New moon! :D De som har gitt dålige kritikker til New moon kan ikke være helt gode i hode ;-)

kamilla sa...

filmen var drit bra. så til helvete med kritikarane.

Anonym sa...

Det er søren klype meg den beste filmen jeg har sett!

Anonym sa...

Personlig liker jeg bøkene bedre for der får du med deg så mange detaljer og tanker, men at New Moon fikk dårlig kritikk er bare tull, den er nydelig, Gråt så og si fra begynnelsen til slutten <3

Vanja sa...

Jeg var på New Moon idag, og jeg synes den var like bra, nesten bedre, enn den første filmen :'D

3'eren kommer ut 30. juni! :) Can't waiiiit

Christina sa...

Utrolig at du ikke har lest Breaking Dawn enda! Den mååå du jo lese..Hallo! :D
Syns New Moon filmen var lik boka i forhold til den første. Men jeg ble skuffa over scenen hvor Edward forlater Bella i skogen. Dårlig skuespill der... ellers syns jeg det var bra effekter:) Spesielt under scenene i Italia. Håper du liker den;)

Threeroomies - Anita sa...

Twilight var skuffende.
New Moon var overraskende bra og nå gleder jeg meg faktisk litt til å se film nr. 3, når den engang kommer.
Så får jeg vel lese bøkende og.

Kineda sa...

Begge filmene var kjempe bra : )

Marie sa...

Filmen var bedre enn jeg selv forventa. Holdt seg passe til boka, men der de ikke gjorde det, gjorde de fortsatt det på en grei måte. Fikk 'Twilight-følelsen', og vil bare se den flere ganger. (:

Anonym sa...

På tide jeg kommenterer her! Har lest alle innlegge dine fra du startet. Hekta. Skriver morsomt og med innlevelse :) Slutt å tenk at du vil slette den, for pokker!
Og gleder meg masse til å se New Moon.
.. Vil ha Erik fra True Blood til jul jeg :D NOM NOM!!
-Kristine

Siri J sa...

Du bare har SÅ min type humor!! Hahaha

Anonym sa...

Filmen var bra, men mister fjortiss i overtrent bar overkropp syns jeg de dro litt langt.. ekke nødvendig å gå naken støtt :p

Og jo, det ér interessant å se hva du ønske deg til jul! :)

andrea sa...

så denne og tenkte på deg:)

http://frankylicio.us/wp-content/uploads/2009/08/lol-swastika-tattoo.png

Karoline sa...

Elixia maser for mye!

Marte sa...

Egentlig en ekstremt RANDOM film. Men så har ikke jeg lest bøkene heller da.

La du merke til den scenen etter at Bella kræsjet på sykkelen og blødde litt, og Jacob bare flashet og dro av seg t-skjorta mens kamera zoomet inn på abs'n hans? SUPERLOL & SUPEROMG!

ellers er jo filmen bra, den er jo full av herlig eye candy! Selv synes jeg faren til Edward er den kjekkeste!

Caroline sa...

Jeg syns filmen var super, og det gjorde ingenting at Jacob gikk rundt i bare shortsen.. kremt.

Eeneste negative var at filmen slutta for brått. Ellers er den verdt alle pengene!

wine-fueled narcissism sa...

Har du sett filmen "Svidd neger"? Hvis ikke burde du ønske deg den, jeg tror at du hadde digga den. ;)

Anonym sa...

hei Linnéa. når får vi se et bilde av Herr. Kjekk sørlending? lurer på hvem den heldige karen er...hm

å ja, se svidd neger! hysterisk morsom og sær

HANNE.SK sa...

Jeg hadde INGEN forventninger til den nye filmen, og derfor var den konge. Jeg gråt når Bella lå i senga og gaula, det var så ille bra! GAD, jeg likte den alt for godt!

Anonym sa...

Loving it! Love you! <3

Anonym sa...

Loving it! Love you! <3

Lise sa...

synes twilight var dritbra. Og de dårlige kritikkene de har fått, kan dra til helvete

Marte Amanda Riise sa...

Jeg synes den første Twilight-filmen var ganske kjip, men New Moon var mye, mye bedre! Jeg skjønne rjo hva de mener med at den ikke var en BA film, at den fikk dårrlige kritikker og slikt, men hey - jeg tror at for fansen så var den bra laget. De riktige tingene vr med og de hadd eikke kødda FOR mye med historien osv.. Bra underholdning for oss ;)

Anonym sa...

eneren var bedre, men new moon er fortsatt utrolig bra (-: edward er miin. :)

Anonym sa...

En ting, Linnèa - Værsåsnill, les Twilight(<3) på engelsk!

BTW, alle vet at Edward er mye kjekkere enn Jacob.

Sunniva sa...

Twilight er best! :D ForEvigOgAlltid-best :) <3

siri sa...

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=584838
hun ligner litt på deg

Ellen sa...

I natt drømte jeg at du hadde blitt syk og postet TO innlegg på SAMME DAG!

Anonym sa...

hva med å avbryte medlemskapet med elixia?

jeg digger at du ønsker deg the office, sykt bra serie!

og new moon var bedre enn første filmen. New moon hadde til og med litt humor i den, lo flere ganger jeg (kan hende jeg var litt for glad akkurat da). Og HELDIGVIS så slapp jeg folk som måtte skrike og hyle 24/7. var litt tamt forsøk fra noen på helt andre siden av salen som klappet da edward viste bar overkropp, men resten av salen var helt stille :p

Anonym sa...

Twilight filmen var über BRA! Og Edward er awesome!!

Anonym sa...

New Moon er faktisk ganske bra! Litt bedre enn twilight tror jeg :) skjønner ikke hvorfor den fikk en 2er. Får 4 fra meg.

Bloggen din er norges beste! :D

Leif Per-Kari sa...

@Reidulf-Aud - alt du "vet" er feil.

Anonym sa...

Filmen var bra, jeg tror den er best for de som ha rlest bøkene, for da skjønner man mer av filmen, alle de små tingene.

Men, ikke ønsk deg bok 4 på norsk, alle bøkene er så mye bedre på engelsk. De norske bøkene er dårlig og feil oversatt.

Martine sa...

Haha, Elixia er visst like masete som Spenst!

Anonym sa...

Twilightfilmen e råååbra. hehe :)

Anonym sa...

den var liksom, grei, men hadde det ikke hvert for at de var så jævlig deilige så hadde det vært en drittfilm:) enern var bedre etter min mening!

Anonym sa...

reidulfand: hvor gammel da? du som vet alt

Malin sa...

Twilight filmen likte jeg ikke.. Alt for dårlig laget.. Øynene var utrolig falske, og når de guttene hoppet fra klippen, så det bare vanvittig dumt ut.. ENIG MED KRITIKERNE ;D

Andrea sa...

New Moon var tragisk dårlig iforhold til boken. De har faktisk tatt ting fra bok 3 inn i DENNE filmen, noe som gjør meg utrolig irritert. Samtidig var effektene megabra og hele fimen bedre satt sammen enn 1'ern, men jeg var allikevel utrolig skuffet. Og Kristen Stewart overspiller Bella enda mer i denne filmen enn hun gjorde i forrige film. Utrolig dårlig start, men megabra den siste timen! Absolutt verdt å se, men jeg håper du liker boken bedre!! ;)

Reidulf-Aud sa...

født i 1982! berre å google løs da vett.

Anja sa...

jeg elsker twilight! leser bok nr.4 nå (på engelsk vel og merke), men elsker de!! synes bøkene er mye bedre enn filmene da selvsagt.

Maria sa...

Herr Dell ser nokså sliten ut. Vil foreslå at du går til anskaffelse av en Mac.

Ina sa...

Jeg ble skuffet over filmen. Men jeg måtte jo bare se den. og jeg kommer sikkert til se den en gang til også;)

Anonym sa...

New Moon-filmen er dritbra da!
Men Edward var litt for bleik for meg denne filmen.
Jacob = DIGG!

hanna sa...

jeg er ikke fornøyd med new moon i det hele tatt, bare les kritikken på min blogg.

lysekrone er så fint! fikk en til jul i fjor :)superfornøyd med den!

Tihi sa...

Jeg kan kjøpe lysekrone til deg! Haha, neida, har ikke nok penger. :)

CHRISTINAFRAAS sa...

sv: ÅH, nå skulle jeg ønske vi var venner for real. da hadde jeg fått muffinsbok og du hvitvin!

Irja sa...

New Moon var kjempebra! Har sett den to ganger allerede :D MYE bedre regissør enn i den første, filmen var veldig lik boken - som den skal være :) Vampyrene var enda heitere, øynene var mye finere! Volturiene og hadde mye kulere og rødere øyne :D Effektene var også mye bedre! Ikke noe psykorar løping i skogen.

Eneste minus er jo Jacob da - men Edward reiser, så sånn er det jo. Jeg er, og kommer alltid til å være, hardbarket Team Edward! Liker ikke varulver. Liker ikke Jacob. Han maser.

Og Taylor Lautner er jo faktisk ikke så heit som alle vil ha det til. Han er for buff og brifete, pluss at han er yngre!

Yyy, holder meg til vampyrer!

Edward <3

SA sa...

Hva skal du med lysekrone? Dere har jo superfin lysekrone.

Elsa sa...

Jeg arver en svææær lysekrone om ikke så lenge, som jeg selv skal "pusse opp" og fikse med perler og bling selv. Gleder meg skikkelig!

Og hvitvin er godt hele året, akkurat som rødvinmennesker synes at rødvin er godt hele året...hallo lizm...

Ingrid sa...

Leif Per-Kari: Du driter deg LITT nå hvis han/hu har rett.......

Magnar-fjodor sa...

linnéa hadde på facebook-statusen i helgen: "misunner bjørnar håret hans, som er tykkere og lengre enn mitt"

og det var den helgen hun hadde besøk av her kjekk sørlending.

jeg tror alt jeg vet er rett, jeg!

Lisbeth sa...

Filmen var mye bedre enn forventet, i og med at jeg hater oppfølgere (og filmatisering av bøker i det store og hele). Litt skuffet over varulvframstilling og over norsk teksting av film generelt.

Anonym sa...

TING JEG MÅ HA TIL JUL LINNÉA!!!!:

Et superinnlegg kun bestående av mange, mange Linnéa-bilder!
Det hadde vært suuuuuuupert lixm

Anonym sa...

Er du klar over at om du skriver "morsom" inn i søkemotoren bilder på google, så kommer det bl.a opp et bilde av deg?

Anonym sa...

Jeg har lest alle bøkerne, og jeg ble rett og slett skuffet over new moon. Kanskje pga altfor høye forventninger.
Men jeez, ser den gjerne igjen!;)

Marlene sa...

selv om vi alle elsket film nr 1, kan vi vel alle med hånden på hjerte si at det ikke var en akkurat bra film. Men New Moon... garantert bedre enn nr 1, og denne filmen holdt seg mer til boken.

Kos deg på film!

Linnéa sa...

reidulf and driver dessverre med delvis feilinformering... tror du må forbedre detektivferdighetene dine litt dersom du skal kunne ta penger for det. jeg kan godt være din læremester.

Galadri: lua er vintage. du finner sikkert en på fretex.

Winef- jeg har sett svidd neger! Men da var jeg ca 8 og skjønte ikke noe, bare lo fordi broren min lo. Kanskje jeg skal se den igjen!

SA: 300 kr fra IKEA faller ikke innenfor kategorien lysekrone..

Tomine ÿ sa...

JEG ØNSKER MEG HAN JEG OG! DIGG DEILIG DIGGEST

Camilla sa...

Ah, jeg vil også ha Edward Cullen til jul! Eller, jeg kan godt ta han som Robert Pattinson også, da.

Jeg har ikke fått sett filmen ennå, men skal på fredag - gleder meg vanvittig!

Mor sa...

Viktig tips på bloggen min!

M o r sa...

Veldig viktig tips på bloggen min!

Anonym sa...

Filmen heter "New Moon"!!
Hvorfor sier alle at de skal på "Twilight"??

Helt feil...

SA sa...

Er du blitt syk stakkar?
God bedring Linnéa.

Maria sa...

Jeg anbefaler mac på det sterkeste. Men hvis du får en må du ikke ødelegge henne med epleklistremerker, hun er så peeen!

Anonym sa...

Hehe bra skrevet! Men kan du begynne å oppdatere litt oftere?

Anonym sa...

Jeg likte både Twilight og New Moon :-)

Anonym sa...

du er g-e-n-i-a-l.

Caroline sa...

Nei, uff. New Moon er ikke særlig bra. Elsker bøkene osv, men New Moon var skuffende. Satt og lo gjennom hele filmen. Men Jacob var veldig kjekk selv med sine klisje-sitater.

Lena sa...

Har lest igjennom ca. halve bloggen din nå og må bare si at den er genial! Ja du hørte meg...genIAL!
Hakke ledd så mye på lenge og følger denne bloggen heretter.

Bloggen in finner du på http://cloverandrevery.blogspot.com/
hvis det skulle være av interesse.

Ha en god kveld videre. Lena

Karina sa...

New Moon va syykt bra! Og jeg er ordentlig twilightfan og har lest bøkene! Dårlige kritikkene kan brenne, for filmen var bra!

Eline sa...

Jeg elsker twilight filmen <3 :D