28. nov. 2009

UGG UGG

Håret mitt. (og håret til en indisk kvinne som jeg av og til fester i når jeg vil være fin.)

Ikea-saks! Kiwi-pose for å fange håret jeg klipper av med ikeasaksen.

Bare jævlig dumt at jeg bryr meg mer om at hårstråene faller i posen framfor hvordan håret faktisk blir.

Så nå har jeg pannelugg.

Minner meg selv om Bitten som var med i Hotel Cæsar da jeg var liten!

Vær ærlig nå da, hva synes dere? Kan seff legge det bakover med gele og hårklemmer slik som guttene på BI gjør, da.

145 kommentarer:

Tone Eline sa...

syns du kledde det jeg!

martha sa...

Det var veldig fint :)

Alice sa...

Du har vel ikke vudert å bli frisør? :D

Alice sa...

Du har vel ikke vudert å bli frisør? :D

Anonym sa...

Linnèa, tynn den ut litt nede, så blir det superbra!

Oda sa...

Yææy! nå er vi to med lugg

Anonym sa...

Hei, lurer på om du har noen bra butikker å anbefale som ligger i gåavstand til Karl Johan? Jeg skal til Oslo neste helg, men har ingen peiling på hvor de bra burikkene er.. Litt hjelp? :)
Det kan være vintage, eller noen andre butikker som ikke er særlig dyre;)

Anonym sa...

Du kledde lugg! :D

ingrid sa...

KJEMPENICE!

Linnéa sa...

Anonym: aner ikke. Har ikke vært på shopping i Oslo ennå, vet bare hvor Clas Ohlson ligger :)

Tone sa...

Syns du kledde det kjempegodt, jeg!

walk of shame sa...

Du ble kjempefin! Ballsy med ikeasaks må jeg si ;D

Fjortis sa...

Fresh! :)
Alt kler den smukke!

KristineBirgitte sa...

Synes det var overraskende kledelig på deg, jeg :) Hadde du kjørt en poll ville jeg stemt NEI, men det var kjempefint :)

hedda sa...

råhot!

Albertine sa...

Du kledde det! :-)

Camilla sa...

i like!

-K sa...

Sjokoladeappelsin:

What? Jeg var helt sikker på at det var deg, men det er nok demensen som slår inn.

Du kledde lugg btw.

Anonym sa...

nydelig, som alltid :)

Karin sa...

Det var utrolig fint :) ga litt mer liv i håret ditt

helene sa...

Vil påstå at Bitten slår ut guttene på BI.

Ida♥ sa...

Du paset faktisk ganske godt til det!

AudM sa...

ble bra det, men litt synd at de fine øyenbrynene dine ikke viser ordentlig! litt uttynning i nederst kanskje..

Christina sa...

Syns du kledde det kjempegodt!! ;)

eirin sa...

Det kledde du! :)
Skal du "gjøre noe som fenger for penger" i mårra?

Amalie sa...

Jeg syns der ble kjempe fint! ^^

Edona sa...

Du ble kjempesøt! Det er godt med forandring innimellom ^^

Susanna sa...

Bra jobba! 10 poeng te deg!

Anonym sa...

Kjempe fint =)

Anonym sa...

fint!!

Kristina sa...

Det ble veldig fint!! :-)

Anonym sa...

du ble skikkelig pen!

Rebecca C sa...

Nydelig. Ettersom du har avlangt ansikt er det perfekt med lugg!
Dette var fint :)

cine sa...

det passet du i!

Eva sa...

Super fint, omg, det er pen uansett hva du gjør, nydelig, alt kler den smukke...blablabla..
Du er utrolig pen,Linnéa, så det er begrenset hvor ille resultatet kunne blitt, selv hvis du hadde tatt en Britney. Men jeg er ærlig, og sier at du helt klart så bedre ut uten lugg..
Menmen, litt variasjon er jo gøy. Men lue, hårbøyle eller annen diverse styling ser det sikkert helt greit ut.
Søt er du jo uansett ;)

TOROBORGEN sa...

så lenge du fikk alt håret i posen er jeg fornøyd..

marte sa...

bare for å styrke selvbildet ditt, du er nydelig. neida. seriøst, du er nydelig.

Anonym sa...

Fin nå, men myye finere før!
Ser ut som du har veldig tynt hår?

t. sa...

Du.Er.Kul :)

Anonym sa...

klipp resten av håret litt kortere så blir det niceprice, og det er jo du!

Viccc sa...

To innlegg på én dag! Tror det kvalifiserer en bedre lørdag, enda jeg måtte sitte hjemme med skole!

Forøvrig syns jeg ikke luggen din ble så dum, far from it actually!

Anonym sa...

Du burde bruke saksa vertikalt, altså å klippe oppover- ikke bortover :)

rikk'it sa...

haha, vurdert å bli frisør? Du passet det, linnea :)

Anonym sa...

beautiful as always!

Anonym sa...

det var nice

Oda sa...

Jeg vet du klager på håret ditt ganske ofte, men fy faen, nå hadde du drit-kult hår Linnéa!

Kenneth sa...

omgomg ilu ilu

Ella sa...

Kjempefint! Du kledde det suupergodt!! Og det indiske håret kledde du også!

Mor sa...

Fin!
Finast faktisk!

Ingrid sa...

Det var seriøst DRITfint ! Er så priviligert at jeg så bildet på facebook før alle andre på bloggen da, hehe

Maria sa...

Kjempepen. :)

Anonym sa...

Du kledde lugg:) jeg skal til frisøren om 2 uker og da skal jeg klippe lugg igjen.. syns det er veldig kult

Maria Isabell sa...

Love it !

martine sa...

Wow, jeg synes det ble skikkelig fint jeg! Imponerende at du gjorde det med kjøkkensaks må jeg si! ;)

Trude Sagen sa...

Fint, men jeg syns du kunne hatt den litt tjukkere. Jeg har ikke sansen for at panna vises gjennom luggen. Så det.

Kamilla sa...

lika leppånj dinj, hadde d ikkje vårre utn d, så hadde live mett våre uten mæning...... særiøst... hardt åt me. kan du bli BESTEVÆNNJENJ MINJ????

Ingvild sa...

Over middels fint. Veldig fint.

Anonym sa...

Honestly, det var awesome! Du kledde det.

sunni sa...

Det ble kjempe fint!

Guro(: sa...

Igrunn ganske stilig.. ;)

Anonym sa...

You look good!
Egentlig hater jeg alle som har pannelugg da. Men det er mest fordi jeg selv ikke kan ha det grunnet en særdeles irriterende kvervill (skrives det sånn?).

Anonym sa...

haha, du er din egen frisør. thumbs up!

Marte sa...

fin, men kanskje litt tynn lugg? : ) men alt kler jo den smukke!

Louise sa...

syntes faktisk at det ble kult ! :)
Du har kjempe fint hår, skjønner ikka hvorfor du alltid klager over det. Krefthår det der liksom?!

LORRAINE sa...

Nydelig hår!

jea sa...

haha jeg digger deg.

emilia sa...

du kledde det :D kult var det

Vilde Kristine sa...

Kjempefint:)

Ida sa...

Du kler alt - og pannelugg er fint :)

Anonym sa...

Kjempefint:)

Hanne sa...

Meget kledelig

Hege sa...

Du kledde pannelugg :)

smr sa...

i like it :) det ble veldig fint :) bruker også å være min egen frisør from time to time :)

joakim sa...

Wohooo! Det ble kjempefint :) Elsker trutemunnbildet!

Linn sa...

Kjempe fint! Det kledde du.

Silje sa...

Syns det var smashing! :)

Benedikte Mongokid :3 sa...

Det kledde du! :D

SA sa...

Haha, du er fantastisk søt. Uansett.

skypus sa...

fiiint :D

killa-kongen! sa...

Bitten var dødsirrittttt da!

Sol og Måne!, fin sleik!

Willy^^, sa...

råfint !

Mari :) sa...

Nydelig.
Takk for en fantastisk underholdende blogg.
Du er fin!

Martine sa...

Du kler jo ALT, jo!!

Anonym sa...

You are probably one of these girls who got this big inner sexuality and who can get every man they want.

Anniken sa...

Oj, dette var overaskende fint! Du passet det kjempe fint, det er akkurat din stil (:
klem

iszting sa...

fint! synes faktisk det er bedre enn det har vaert foer.
og ganske aktuelt for meg siden jeg har lurt naa i flere maaneder paa om jeg skal klippe meg lugg. men jeg har jo ca. tre ganger din haarmengde saa jeg vet ikke helt. hva hvis det vokser liksom helt vilt paa pannen -og i alle mulige retninger.
DEET er mitt stoerste frykt. ikke nuclear-war og kreft, neida.

Lina sa...

det ble kjempefint!

Stine Solberg sa...

Du er kjempe pen, Linnea :D

Anonym sa...

tror du må gå til anskaffelse av gele og hårklemmer...

Silje Cathrine sa...

Kjempefin med lugg :) Bloggen din er ikke lærerik nei, men SYKT underholdende :p

Anonym sa...

dritkul, ga looken din en skikkelig edge. ikke at den ikke hadde det fra før but you know.
veldig kledelig hvertfall!

Lilli Anne sa...

Linnèa, det ser faktisk dritkult ut. Tror kanskje jeg skal begynne å klippe meg selv jeg også, for frisørene forstår aldri hva jeg faktisk vil ha. Ikke når jeg tar med bilder engang !!!! En gang ble det så utrolig stygt at jeg sa til damen som klipper meg at jeg ALDRI mer skulle komme tilbake. Det gjorde jeg ikke heller.

Men i hvertfall: Du ser kjempepen ut. Alltid.

Siggggggsi sa...

å! jeg blir så glad hver gang det kommer et nytt innlegg! du er så morsom! helt seriøst.

du kledde forresten pannelugg utrolig godt! :)

iselin sa...

Sykt fint, frøken Bitten!

iselin sa...

Sykt fint, frøken Bitten!

iselin sa...

Sykt fint, frøken Bitten!

iselin sa...

Sykt fint, frøken Bitten!

Hanna sa...

Det der var sykt fint :D

Anonym sa...

Nice, very nice <3

Silje/blee sa...

Luggen passet deg utrolig godt : )) Synes du skal ha den slik!

Anonym sa...

likable! synes det var dødskult jeg:)

sara marie sa...

Wuuææ! Jeg hadde aldri turt å klippe meg selv! Men du ble jo veldig fin da. Du kledde lugg ;)

SOFSEN sa...

You look hot! Og det beste er jo å klippe seg selv. Gjøre sjæl!

Mi sa...

Syns det var kjempepent jeg :D

Tomine sa...

haha det var litt skeivt :) akkuratt sånn mitt også ble når jeg klippet meg pannelugg:)
Du ble veldig søt med det da. Men du er jo alltid søt :)

trudekristine.blogg.no sa...

Ikeasaks er lurt å klippe håret med ja! Kanskje du skal prøve kiwisaks og bunnpris saks, og se hva som fungerer best? Tulla!! Eller, var litt god ide da.. men det ble jo stilig da! Impulshandlinger liker vi..
Men det jeg lurte på var hvor kjole/topp er kjøpt?
Mvh. Trude

Vilde sa...

Synes du kledde det veldig bra. :)

Mari sa...

Nice!

Camilla sa...

Det var dritfint! :D

Anonym sa...

Looking good!
Synst håret ditt var fint FØR også jeg. Men.. Fint nå også! Overaskende at det ser Så bra ut når det er DU som har klippt, heheheheh. :P

mari sa...

det ble dritkult!

Anonym sa...

guttungen på BI.. bare ordet får meg til å le

Anonym sa...

Du kler det meste:)

ine marie sa...

Det ble kjempefint! Du kledde det :)

Anonym sa...

Fy faen det var ikke fint i det hele tatt. Var få sekunder i fra å stikke ut øya med en passer her..

henke sa...

peeeeeeen med lugg da.

Sunniva sa...

Du så dritbra ut! :D

Camilla sa...

Jeg har lest bloggen din lenge, men har aldri kommentert. I grunn ganske frekt, men det har jo ikke vært med meninga da. Har bare ikke kommet på noe å kommentere!

Uansett, du ble fin med pannelugg - beundrer det at du faktisk lever så enkelt(mener det ikke vondt) og at du er så interresant som du er(eller hvertfall fremstiller degselv, og du virker ikke som personen som lyver så veldig om degselv akkurat)!

Håper du får en fin uke :)

Anonym sa...

Det va faktisk veldig fint!

Sofie sa...

du kledde det kjempe godt :)

Anonym sa...

Du er den peneste jeg vet om!

Anonym sa...

sletta siste innlegget :( jaja fin med lugg da

Anonym sa...

Blogg da for faen:(

Andreas sa...

Du er bittelitt pen, bare så du vet det :)

SA sa...

Nei, nei, søte Linnéa, flere innlegg ikke færre.

Janne Marie sa...

funka!

K sa...

hvorfor har du slettet det nyeste innlegget ditt frøken dings?

ida sa...

det blei jævla fint :)

Hanna sa...

er det ikke påtide du mekker en videoblogg snartttt??? sånn at du får skapt litt "blæst" i Oslo også.
må da være ett av dine nyttårsforsett ! du ble knallfin på håret forresten :D

Anonym sa...

Du ser snillere ut med pannelugg ^^

Amalie sa...

Du passa det sjukt bra.
Faktisk so var du so fin at eg òg klipte luggen min! haha:D Eg blei so misunnlig at no har eg en ganske lik pannelugg som du har:) Er ikkje meininga å herme, men eg mååååååtte!

Bilder av den på bloggen min:)

e.m. sa...

K : ...antakelig fordi frøkna sa slemme ting om folk som bruker blogg.no

Mor har blogg.no

....jeg sier ikke mer...!

Reidun Beate sa...

Veldig fint på deg. Det rammet inn ansiktet ditt :)

LOUISE sa...

skal ikke du få deg en sånn julekalender på bloggen da? : ))

Anonym sa...

Tviler på at linnèa vil dele ut ting til oss 24 dager i desember.. hun tar det bare selv:D

du ser snillere ut med pannelugg, ja! :P

Anonym sa...

Syns du blei kjempefin med pannelugg! :D
Satan du har en bra blogg, e blitt helt hekta på den :P Håpe du kommer til å fortsette med blogginga di leeeenge <3

Anonym sa...

Syns du blei kjempefin med pannelugg! :D
Satan du har en bra blogg, e blitt helt hekta på den :P Håpe du kommer til å fortsette med blogginga di leeeenge <3

Anonym sa...

Syns du blei kjempefin med pannelugg! :D
Satan du har en bra blogg, e blitt helt hekta på den :P Håpe du kommer til å fortsette med blogginga di leeeenge <3

NiNA sa...

Jeg likte det, du passet det :)

Anonym sa...

ååå, hva skjedde med det nyeste inlegget? Det var jo så bra! BLOGG da.:)

Anonym sa...

ååå, hva skjedde med det nyeste inlegget? Det var jo så bra! BLOGG da.:)

Margrethe FL sa...

Love your hair.

MALIN sa...

alt kler den smukke :)

Anonym sa...

hei kan du barbere hode å selge håret? du får bra betalt for alt håret..
23.000kr

kontakt meg på dj_haircut@hotmail.
com

Anonym sa...

hei har du lyst å selge alt håret ditt?
27000kr?
kontakt meg på dj_haircut@hotmail.com