2. des. 2009

2009 i bilder (av meg)

HALLELUJA, Herr Dell LEVER igjen!


Januar:
Etter 4 besøk hos frisøren som skamklippet og farget håret mitt grått gang på gang, erklærte jeg at alle frisører er idioter og at jeg herved aldri skulle sette en fot hos en klipperske igjen. Ikeasaksen i etterkant har blitt flittig brukt.

I tillegg ble jeg latterlig betatt av en eldre herremann som stadig besøkte Bunnpris, så vi dro på date, og jeg skremte ham visst vekk en gang for alle. I etterkant kjørte jeg forbi huset hans og ropte stygge ting i ropert. Så sluttet han å handle på Bunnpris. Ah, good times!!

Så satt jeg helt sykt mye på biblioteket. Aner seriøst ikke hva jeg trodde jeg drev på med der.

Februar:
Lise, jeg og Helene reiste til Danmark for å se Kings of Leon live. Plutselig fikk vi beskjed fra billettselskapet om at de ikke hadde GREID å skaffe billetter, men at vi måtte ha det hyggelig i Danmark likevel. Seriøst årets største skuffelse. Men vi hadde det jævla hyggelig vi altså. Ble dritings.

MARS:
Oppsamlingen av epleklistremerker begynte. Nå har jeg en evig tvangstanke om at jeg ikke kan kaste et eneste klistremerke, og sparer på hvert eneste for å overføre alle til Herr Dell. Jeg har til og med epleklistremerker på fjernkontrollen! I know, it's so crazy!

Så tror jeg at jeg så litt for mye på Skins, og begynte å sminke meg slik som Effy. Tror jeg hadde en liten emo-periode der som gikk meg hus forbi.

Så glemmer jeg aldri da jeg fikk min første (og fortsatt eneste) hat-mail:

APRIL:
Da var det bloggfest, og det var seriøst det mest lol jeg har vært med på.

Så var Ida og jeg i syden. På Gran Canaria. Dit skal jeg 1. januar også, forresten! Fikk kuldekrampe da jeg gikk til jobb i dag, var SEKS minus.

Så fikk jeg masse nye venner! (Hahahahahlkjklnjnnnhi, sjekk trynet mitt. Faen meg 3 meter langt.)

MAI:
Da ble jeg faen meg TVUNGET til å være russ.

Mens de andre var ute og "rånet," (dø alle rånere, DØ!) satt jeg som regel hjemme sammen med Herr Dell. Russeklærne gjorde meg populær blant barn, noe som gjorde at jeg stort sett la de igjen hjemme. Hadde 95% full russekortpakke på 17. mai, som jeg slengte i trynet på en unge og gikk hjem.

I JUNI:
Badet jeg naken i Spikersuppa, noe jeg i etterkant har forstått ikke er det mest renslige man kan gjøre. Så en mann tisse oppi der for ikke så lenge siden.

I Juli:
Sluttet jeg i verdens beste jobb,

forlot verdens beste venninne,

og verdens beste mamma,

for å flytte til Oslo.

Etter to dager hadde jeg mistet husnøklene, minibankkortet og mobilen.

Men, så traff jeg heldigvis verdens kjekkeste mann.


HERREGUD, er vi bare halvveis?! Jeg tror vi må sette en:

To be continued...

85 kommentarer:

Linda sa...

Så artig med en liten årskavalkade fra ditt liv! :D

ingrid sa...

gleder meg til fortsettelsen !!

helene sa...

hvem er han kjekke sørlendingen din btw? jeg er fra kristiansand... kanskje jeg vet hvem det er...? :)

emilia sa...

morsomt innlegg :D cant wait

Tone sa...

Fortsettelsen blir bra:D

Og ja - korpsmennesker gjør verden til et verre sted, og jeg ELSKER svaret du sendte henne!

Hanna sa...

Awesome!

SandraJeanette sa...

Dødskult innlegg! Nå ble jeg skikkelig inspirert!

pernille sa...

Elsker også svaret du sendte til det der korpsvesenet.

Julianne Førde sa...

hm jeg har visst lest bloggen din utrooolig lenge ;)

Maddi sa...

Digger slike oppsummeringer. Spesielt fra deg!

Hilde sa...

Loves this :D

Silje sa...

hvorfor finnes de ikke fler som deg??

Ella sa...

Kjempegøy innlegg!! Jeg liker ikke så mange, men jeg liker deg, du er så gøy! Og jeg vil se herr. kjekk sørlenning!! Det tror jeg andre vil også. Kanskje det kan være din julegave til oss? JAA!

Vilde sa...

Digger deg mer enn jeg digger det meste annet på world wide web.

Anonym sa...

gleder meg til fortsettelsen! :D

Pål sa...

Jeg har bare en kommentar å si, originalt :-)

Hanna sa...

hehehe, skal vi muse?

Anonym sa...

Du får jo livet ditt til å virke spennende!
Elsker sånne innlegg.
Og du er pen. :)

Ragna sa...

Morsomt innlegg! Men jeg vil se ansiktet til verdens kjekkeste:)

Anonym sa...

jeg.elsker.deg

jeg vil se den kjekke sørlendingen!! åååå jeg er en nysjerrig kukjævel

Anonym sa...

"det husker jeg", "det husker jeg", "det husker jeg" - "hvor lenge har jeg fulgt med på denne bloggen a?"

tanker til meg selv mens jeg leste..

elsker humoren og sarkasmen i bloggen din, og at du er så negativ til alt og alle - what's to hate?

martine sa...

Haha, du ER genial du! :) den badinga i spikersuppa var vel egentlig det beste av alt!

Lise Marie sa...

åå, ble glad når jeg leste det her :-)

Anonym sa...

For et kjekt innlegg :) :)

Martine sa...

Ntåå, så søte bilder! Og morsomtristbra tekst:D
Men hallo, min mamma er best! Ha!

konsumwahn sa...

kul kavalkade!!

Anonym sa...

hvor på grand canaria skal du til?

SA sa...

Haha, årskavalkaden din banker alle andre årskavalkader Linnéa. Gleder meg til forsettelsen.

Lillan sa...

Herrrlicht!!!

Eirin sa...

Dette likte jeg! Gleder meg til fortsettelsen :D

Karoline sa...

Gleder meg til fortsettelsen :)

karen karaffelnulle sa...

LINNIE RULER.

Sonea sa...

ja, køben var gøy

bente sa...

Hahaha, som jeg ler! Bloggen din er dagens høydepunkt Linnèa ;)

andrea sa...

jeg tror seriøst jeg hadde gjort HVA SOM HELST for å se deg bade i spikersuppa. og da mener jeg HVA som helst. du er helten min linnéa

wine-fueled narcissism sa...

nakenbading i spikersuppa? herregud, det er å BE om å bli spedalsk. :/

LORRAINE sa...

Herlig innlegg :)

Marit sa...

Så morsomt innlegg! Du er så flink!

Christine sa...

lol@han i vinduskarmen.

men jo, REISER du når jeg kommer til Oslo?
spikersuppa er forresten ikke sååå ille å bade i, marin/urinlyst i Drammen er verre :)

sara marie sa...

Gleder meg til fortsettelsen! Dette var gøy :D

Lurer veldig på hvordan han kjekke mannen ser ut forfra.

Æsj å bade i spikersuppa ja. Vet aldrig hva det kan ligge oppi der :/

Anonym sa...

Herlig! Men hva f.. skjedde med det forrige innlegget ditt (det med spakat og det hele)?
Hilsen O.

Anonym sa...

Er så merkelig, jeg føler nesten at jeg kjenner deg! Men du aner ikke hvem jeg er. Det er nesten litt trist. Enveiskommunikasjon. Men jeg liker det. Hadde jo aldri turd å møte deg i virkeligheten:p

Neida. LOL. (Joda)

Anonym sa...

http://www.spirit.no/Index.php/2009/12/stem-pa-arets-blogger-2009/

Stem på Linnèa!

metallicatrollet sa...

Åååh, jeg ler og ler og ler. Du virker utrolig herlig. :) Kjæresten lurte på hvorfor jeg lo så mye, så måtte nesten fortelle han om deg. Han så skeptisk ut. Dette er nesten skilsmisse! oO

Kristine sa...

hahaha. kjempelol. :D

Anonym sa...

ser ikke det siste bildet!

Maria sa...

Du e bare rett og slett RÅ!!! Tror egentlig at du e den eneste bloggeren eg gidd å følge med på. Gleder meg til flere fantastiske innlegg!!

SN sa...

Fantastisk! Jeg vil også se verdens kjekkeste mann, del litt da :)

theq sa...

Åh, jeg digger deg! Sitter og holder på å le meg ihjel. hahaha
you go girl!

Elisabeth sa...

Stor fan av bloggen din! Elsker sarkasmen din, du er rett og slett genial. Jeg ser alltid på videobloggen din (spmrunde) når jeg er i dårlig humør, og det gjør meg alltid bli igjen.

Ny leser, men har lest hele arkivet ditt allerede. :)

T. sa...

Haha du er så kul!

Anonym sa...

årskavalkade ftw haha. Har lest bloggen din i over et år nå..hjelpes

Malin sa...

HAHA! Jeg DØR. :D husker så godt den dagen jeg fant bloggen din, og satt oppe til kl 4 om natta og leste gjennom alle innleggene dine.. xD

stå på, linnéa :D

Tone sa...

Sv: Jah.. Offameg, det er bare så ufattelig trist!

Anonym sa...

Øøyh, linnéa, han har jo store føtter! :D

Anonym sa...

jeg skjønner ikke hvordan du får alt til å bli så morsomt! ELSKER DEEG! eller bloggen din da..

Kristine sa...

hahahhaha

Mathilde sa...

HAHAHAH, dør av hat-mailen. Korps 4 life

Anonym sa...

pingen!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

jeg stemmer for måneden eventuelt dagen i bilder fra deg linnea!

Albertine sa...

Den hat-mailen tar kaka, hahah :-D
Gleder meg til fortsettelsen!

Lotte sa...

Du er den eneste i Norge som har en leselig blogg, og hver gang jeg leser den i timen, så blir læreren sur å kaster meg ut fordi jeg ler så fælt!
Fortsett sånn!

Om du skal disse meg i et innlegg så er bloggen min: www.lotteeee.blogg.no
desverre så er jeg på horeblogg.

meili sa...

Åh, jeg elsker Effy fra Skins. Jeg ble også veldig obsessed, vurderte til og med å begynne med dop og greier jeg. (not seriously of course).

Anonym sa...

Det alle sa ^

Eirin sa...

Bra fierce antrekk for et biblioteksbesøk... Har du kanskje en liten fantasi som inkluderer gulnet papir og en liten tørr bibliotekar?

Christina sa...

Haha, så morsomt innlegg:) Visste det meste som sto her, men ikke det med nakenbading i spikersuppa, lol!

Anonym sa...

elsker selvironien din og at du ikke tar deg så høytidelig og seriøs! fortsett med dette :D! digger bloggen din, en av de få jeg faktisk gidder og lese hele innlegg av..

Anonym sa...

shitt. blir skikkelig deppa av og lese bloggen din. du er virker så stakkarslig negativ og sur. Why? En pen jente som deg burde smile til verden! ikke være sur og jævelig.. "kjempe LOL"...

Veronica S sa...

Fantastisk innlegg.

Anonym sa...

Earrings seem to be your favorite type of jewelery. And you have a really good taste in them. How many pairs do you own?

Anonym sa...

http://www.spirit.no/Index.php/2009/12/stem-pa-arets-blogger-2009/

stem på regine stokke!

Anonym sa...

Toro? :-)

Meo sa...

Hallo, Regine Stokke er død, og kan ikke stemmes på "anonym". Vinneren skal intervjues, og det er jo litt vanskelig med henne.
Det er veldig trist at hun døde, men dødsfallet behøver da vel ikke være begrunnelse for å stemme på henne! Skriv heller en hilsen i kondolanseprotokollen.

Linnéa sa...

jeg skal til Mogan

Det forrige innlegget slettet jeg helt uten grunn. Vanlig prosedyre i Linneas o så tragiske liv.

Det var ikke noe siste bilde, bare en firkant jeg ikke orker å fjerne.

Og er det bare jeg som ikke kommer inn på spirits hjemmesider? Søren, får ikke stemt på meg selv...

kritisk anonym: har prøvd å smile til verden, funka jævlig dårlig.

I have far too many single earrings left, sad stories.

Regine fortjener stemmen mer enn noen andre.

Marianne sa...

haha, så bra oppsummering. gleder meg til resten:)

Signhild sa...

Er spent på hvem verdens kjekkeste mann er!

HANNE.SK sa...

Er mr. kjekk sørlending Martin som Christine lodda ut for lenge siden? Eller er jeg helt på villspor? :-)

Kaisa sa...

Bloggen din ruler, sånn er det bare. Dette innlegget var jo rett og slett bare utrolig genialt, så gøy å lese om hva du har bedrevet året med. Haha, hat-mailen var jo bare teit, det er viktig å bruke ytringsfriheten for hva den er verdt, å du kan mene akkurat hva du vil om korpsmusikk.

HALLOOOO sa...

Nå må vel fortsettelsen komme snart? :D:D

CHRISTINAFRAAS sa...

haha, i like it.. og JA, jeg er på spaceworldgreia, er superlol..

Maren sa...

hello in the window. *synger* jeg vet hvem det eeeer.

nei du, ser ut som et fint år. Elsker hat-mailen. :)

Marit sa...

Gurimalla, trodde du var sånn 14 år... Rart at du har vært RUSS! =O

Der tok jeg sannelig feil, gitt. :P

Vel, smil til solen og se litt positivt på livet, du vet du bare har ett... Og siden du har vært russ, vet du at årene går. :)

apedog.wordpress.com sa...

Hehe.. APRIL = Britney wannabe? ;)

Jarl Eirik sa...

haha der var lille-per gammelsæter!

tonje sa...

haha, sykt flink du er til å skrive.