29. des. 2009

Brun og sur

Ååå, jeg anbefaler absolutt ALLE å prøve og lukke øynene mens dere løper på tredemølle. Ser så SYKT kult ut når man plutselig mister følge med båndet og lander på alle fire bak tredemøllen. Åååå, jeg skal aldri trene igjen...

Jaja. Jeg har i alle fall forlatt Molde. Kommer til å savne Tica som har fått grå stær og ikke ser at jeg kommer slik at hun kan passe seg, slik at jeg snubler og skader alt jeg har av kroppsdeler.

Rett på flyet bak to foreldre som har valgt å ta med seg ET BARN på flyet!! Folk som tar med seg barn som står i fare for å gråte på flyet burde ha vært SKUTT! Enten får dere kjøre bil slik som vanlige folk, eller så kan dere legge igjen ungen HJEMME.

Rett på flytoget til ENDA et par foreldre som hadde tatt med seg et barn. Og denne gangen er de FINSKE! Dette gråt ikke da, men det bare satt og PEKTE på meg! Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud. Trodde jeg skulle knekke pekefingeren hans.

Og så kommer jeg fram til Oslo, og her det er 15 minus. Flott! Det første jeg hører i det jeg kommer ut på gata, er et barn som spør moren som om hun kan få IS?

Dermed rett inn til den nye kunsten vår som pryder veggen. Heldigvis har Lise snudd den feil vei da, i håp om at det skulle se LITT bedre ut. Fortsatt det styggeste jeg har sett!

Og ja, det ser ut som at glittergardinen har falt ned. Men nå har jeg jo drill!

Hjem til kjøleskapet som kun har det jeg trenger, i motsetning til det i Molde.

Og hjem til...soverommet mitt. Dere vet at jeg har fortalt dere om polområdet på soverommet mitt, men garantert tenkt at jeg overdriver. Og dere har et godt poeng der altså, jeg overdriver og lyver som regel alltid, men AKKURAT i dette tilfellet... Jeg har nemlig fått vekkerklokke til jul, med temperaturmåler på:

3.6 grader. 3 komma 6 grader, INNE! Jeg kunne like godt ha sovet i kjøleskapet!

Men så pakket jeg julegavene UT av kofferten og plasserte 20 sommerkjoler der i stedet

ettersom jeg drar HIT på fredag.

Reiser alene da. 5 timer i fly alene wohohiho gledermeg. Hadde vært toppen dersom de plasserte foreldre m/gråtende barn foran meg også.

Det er derfor jeg driver og "soler meg opp" på "Brun og Blid". Det eneste problemet i dag, var bare da jeg skulle prøve å fylle på solkortet mitt, men automaten TOK penger fra meg! Så jeg spurte vaskemannen hvem som kunne hjelpe meg:

"Du, unnskyld, jeg hadde 25 kroner på kortet, før jeg puttet på 70 kroner her, og nå står det at jeg bare har 10."

"Å jaaa? Men det er jo fysisk umulig. Maskinen tapper deg jo ikke for penger."

"JO, den har tydeligvis gjort det. Hvis ikke hadde jeg gått og tatt sol nå. Jeg prøver jo ikke å lure deg. ...................Jeg er ikke akkurat fra Ålesund heller."

..............
Lang pause. Han ser tomt på meg. Han tok helt åpenbart ikke spøken min.

"Men det er jo fysisk umulig at du har MINDRE penger enn du kom med."

HERREGUD, tenk om den jævla maskinenen din har et svakt øyeblikk????? tenkte jeg og ble rød i ansiktet.
Fyren måtte faen svarte meg ha alt inn med gravemaskin, og jeg brukte 10 minutter på å tvinge ut av ham en hundrings før jeg kunne gå og ta sol. Mannen altså. Bare bladde fram og ble dritsur fordi den kule maskinen hans hadde gjort en feil.

Etterpå hørte jeg masse pengelyder utenfor solariumet, og jeg kan SVERGE på at det var mannen som fant ut at det var noe galt med maskinen og at han måtte reparere den. Det føles så deilig å ALLTID ha rett.

Dette var egentlig en ganske dårlig historie...

Men Linnéa!! Hvor er alle bildene av deg!!

Ikke bry dere om alle "vennene mine" som sitter rundt der da. Men dette er det eneste jeg har fra romjulens sprell. Gikk til helvete, akkurat slik som forventet.

Sitter som regel bare og venter på at noen skal ta bilde av meg. Her hadde jeg akkurat våknet!


Sukk...
Jeg ser at noen av dere prøver å minne meg på at jeg ikke har fullført 2009 i bilder (av meg)-innlegget , men ærlig talt... Det eneste jeg kan huske fra august til desember er brød. Brød hver morgen til kveld, loff og grovbrød. BRØØØØØØD. Men hvis dere insisterer...?

113 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du at du er over Bea på topplisten?

Hilde sa...

Jeg synes faktisk kunsten deres er veldig kul, jeg. Very nice, how much?

SA sa...

God tur til varmere strøk Linnéa :)

M sa...

Bildet med hunden er rett og slett episk.

Maren G sa...

HAHA! Jeg så ikke bikkja i førstningen... Kameleonhund!

Mari sa...

Haha, skal jeg fortelle deg noe rått? Jeg drømte at vi ble venner igår. Sykt.

Kos deg i varmere strøk :( Her er det 25 minus.

Anna Regine sa...

Jeg insisterer!

haha, måtte le litt av hunden/teppet.

Lisa sa...

Haha... hvem har vært på Hammerfestdagene i Finnmark? (Tviler på at det er noen andre steder som heter Hammerfest?) xD

Ida Emilie sa...

kult ! Ja , vi insisterer .

Anonym sa...

må nok ta å insistere på bilder ja=)

Julianne Førde sa...

Svarte, jeg vil også til et varmt land....

Anonym sa...

ja vi insisterer :)

Anonym sa...

Vi INSISTERER!!

vaskeklut sa...

Såklart insisterer vi.

Tone sa...

Vi insisterer!

Jeg vil ooooogså på ferie! Syns det var ille nok å våkne opp til 14 grader på soverommet vårt, så jeg kan tenke meg 3.6 grader ikke var spesielt stas..

Magda. sa...

Hvordan blir bæsjen din når du spiser så mange epler??

Linn sa...

Syns at når man bestiller billetter kunne krysset av for "LENGST MULIG UNNA ALLE SMÅBARN"

Hadde krysset av lett for det jeg i hvert fall :-)

Happyhouse sa...

Joda, kom igjenn :) Vil se flere bilder fra 2009 :)

Tore Sagen sa...

Jeg insisterer!

Hørt om homoen som spiste sin døde elsker? Han ville kjenne han gli ut av rævva en siste gang

Marie sa...

INSISTERER

Anonym sa...

Grævli frekt du skrive!!!!

Anonym sa...

såklart jeg insisterer! haha

Anonym sa...

du tar sol på bislett du :)

Silje/blee sa...

Vi insisterer : )))

Christina sa...

Jeg insisterer ;) Btw, syns kunsten deres er fin jeg!

torine sa...

omg, ninja-hund!!

Christine sa...

Snakk om å gå i ett med teppet! :)

idalf sa...

jeg digger deg, linnea!
ha en fin tur til varmere strøk :D

Ingrid sa...

Magda: gul så klart ?
Jeg og har gjort tabben med 3d-mølla !! Mange ganger !

Betina sa...

Da jeg var en tur i byen i går, så jeg to gutter i uggs. Disse to guttene gikk en stund, plutselig snudde de kroppene sine 90 grader mot høyre. Vil du vite hvor de gikk så? Til Brun og Blid(sur). Var bare så bra at jeg følte for å skrive det her.

Og ja, vi insisterer

. sa...

read this:

colddesert.blogg.no

Vilde Kristine sa...

Instisterer! Forresten syns jeg folk på over 300 kilo som ikke merker når de trår på folk også burde være hjemme og ikke skjønner engelsk nok til å forstå " please move" , ødela min første flyopplevelse fullstendig.

Bakgårdskatten sa...

Fantastisk at Tica kan gå sånn i ett med teppet :D Hun trenger ikke akkurat å prøve å matche det engang, kommer naturlig.

annette sa...

den vekkerklokken viser jo gradene som er UTE da.

Anonym sa...

Nei, vi vil IKKE at du skal fullføre 2009 i bilder!! (Prøver med omvendt psykologi). Vet forresten hvordan det er å falle av tredemølla med øynene igjen, hehe. Det ser så bra ut (inni deg), helt til du....ligger der.

Anonym sa...

Den blonde jenta vedsiden av deg på det første "fest" bilde var en kloning av deg!! Jeg trodde det var deg først! Helt like jo :O
(Insisterer forresten!)

Anonym sa...

Funka det med ispose i skoen? utvida den seg?? :D

Anonym sa...

vi insisterer

Marte sa...

å herregud herlig bikkjebilde!

og ja, insisterer!

Ida sa...

JA, vi insisterer!

Ida sa...

JA, vi insisterer!

LEA sa...

Hvis noen allerede har kommentert at du burde prøve å sove - i alle fall sitte litt - i kjøleskapet, kunne jeg ikke sagt meg mer enig.

Jenter i kjøleskap fortjener mer enn status som en obskur erotisk sjanger.

vix sa...

bra kamuflasje på hunden. haha.

god tur til sydenland

Anonym sa...

Skjønner ikke hvorfor du ikke tar opp med huseier at dør/vindu på soverommet ditt ikke lar seg lukke helt inntil. Dette er selvsagt huseiers ansvar å utbedre og det er ingen grunn til å ha det så trekkfullt på soverommet hvis du ikke absolutt vil.

Anonym sa...

Sol historien var ikke dårlig haha

Anonym sa...

jeg insisterer

Ella sa...

Hahahahah!!! Dødsgøy bilde med Tica på teppet! Skjønner GODT at du går på hun!!

Anonym sa...

ja, vi INSISTERER.

Elisabeth sa...

Brun og blid-automatene har tatt penger fra meg før også. Det jeg pleier å gjøre er å sende mail til brun og blid. Man får alltid svar tilbake og MASSE solkort med MASSE penger. Automaten tok 200-lappen min engang, jeg fikk solkort på 450 kroner :)

Ingrid sa...

Ja, jeg insisterer på forsettelsen av 2009 innlegget :-)
God tur til varmere strøk, Linnea!

Jeg DIGGER bloggen din, med STORE bokstaver! Fy søren, du er bare herlig!

Anonym sa...

Ha en spørsmålsrunde :)

Ingrid sa...

Du skriver så genialt, digger det!
Et høydepunkt hver gang du har lagt noe nytt :)

merethe sa...

er du seriøst helt fum i hode? småbarnsfamilier har like stor rett til å ta fly som alle andre har. Den dagen du får egne barn forstår du hvordan det er med små barn på fly, du kommer seølv til å ta fly med dine barn. ja det er veldig slitsomt, men det er kansje en time slit i stede for 8 timer i bil....
å det at du legger ut bilde av den ungen kan du bli anmeldt for så det burde du fjerne...

Anonym sa...

Merethe: Lol, er du fum i hodet? Fum?

Ironi er en fin ting

Anonym sa...

digger bloggen din og leser den hver dag (evt. hver gang du oppdaterer).

vet du forreste at hunden din går i ett med teppet?

Tjohooo sa...

Vi insisterer på bilder av deg fra august til desember :D

Marta sa...

Ja, vi insisterer!

Charlotte sa...

jeg insisterer!!

Linnéa sa...

anonym bea-opplyser: seriøst????
var vel streng talt bare et spørsmål om tid før man fikk snusen i hvem som er verdt å spare på.

hilde: du skal FÅ penger for kunsten vår. """""kunsten"""""

magda: akkurat som mordi sin.

linn for president!

åå, du må ikke skrive at du er tore sagen, for da tror jeg at du er tore sagen og blir skuffet når jeg finner ut at du ikke er tore sagen :(

betina: takk for interessant lesning!

vilde kristine: akk... nå ler jeg. dette er et aktuelt tema jeg gjerne skulle ha tatt opp.

har ikke prøvd ut is i skoene ennå, har så mye laks der som mamma har lagt nedi. og tacokjøttdeig.

annette: HVORFOR SIER DU DET, DET ER FEIL!!!! Det viser temperaturen INNE, ute er det bare 20 minusgrader. FAEN jeg blir så irritert når folk skal påstå ting de ikke vet noe om. FAEN.

merethe: nei, de er finske så de er for dumme til å anmelde meg.

elisabeth: takk for tipset! i dag tok de nemlig 30 nye kroner fra meg.

ellers takk for kommentarer! spesiell takk til elisabeth selvsagt...

Anonym sa...

Jeg insisterer :-)

Silje sa...

Jeg har det samme forholdet til stirrende unger selv! hateit

Marianne sa...

Hehehe, bildet av vofsen var verdens tidigste..ikke rart du stumper XD

turid bache sa...

ååh, gran canaria :) akkurat det hotellet var jeg på. playa de mogan. Helt utrolig fint der, og mange kule folk. kos deg kjempemye! forresten, det kjøpesenteret utenfor hotellet, er skummelt forlatt.

Charlotte sa...

Men du. Agurk skal ikke i kjøleskapet, den VIl, ikke KAN, den VIL få frostskader. Skal ikke oppbevares steder kaldere enn 10 grader. Lærer de dere ingenting på Bunnpris?

Mari sa...

jeg insisterer!

Anonym sa...

"Jeg er ikke akkurat fra Ålesund heller."
fyfaen altså! haha!


- hilsen ålesunder

AudM sa...

Hahah sa jo at hun ligna på teppet!

Anonym sa...

DU SKAL TIL MOGAN:) LER MEG I HJEL...HOLDER MEG ANONM HER, MEN JEG VAR DER PÅ TUR MED SEOGHØR....den kjedligste plassen i heeele verden...du kommer til og le deg i hjel.
lykke til og pass deg for gjengen som jobber med og spre humør på hotellet...SATAN SÅ SLITSOMME!!!

SalSiri sa...

Jeg DØDE av latter når jeg leste de siste innleggene dine. Ihhvertfall nesten, sånn at jeg får trent magemusklene samtidig. Perfekt å kombinere trening og humor! Stå på Linnea!

MacGyver sa...

Linnéa.. Du kan sikkert få deg en annen jobb. Så kanskje du slipper å være sur iallfall åtte timer i døgnet.

Anonym sa...

Det kan ikke være Petter P, for han er ikke sånn klage og syte mann. Men det er Trine G så det er nok henne som er "anonym". Mohaha. Looserdame, får betalt tur av ukeblad, og klager etterpå. Klassisk.

Signhild sa...

insisterer!

Og ja: bilde av Tica er epic!

Anonym sa...

Hei! Jei er ei jente/dama på 35 aar som lese bloggjen din nesten ver dag. Du væle veldig flink og utdrykke dei sel. Du væle noe fjekk i slængbemerknine og jøre mye dumt synæs jei. Såm nårsk kvinne må du forstå at du ikke bare kan skrive alt du føle for, du må åsså vise respekten for andre kvinne som bor i dette land. Jeg synes du bade i den dammen i oslo være veldi frekk å gjøre, ikke fordi du jøre ting uten kle, men også fordi det kan provosere de som går koseli kveldstur i byen. Jeg ikke fordømme deg noe, men jeg sier bare lure ting som kansje kan hjelpe få deg på rett vei i livet.
Har du forsøke joga? Det gi god balanse i livet og gi god styrke i kropp å sjel. Jeg ikke vil vise deg, men ji deg tips til dette ved å skrive deg en øvelse her å nå.

Tips joga 1:
Sitte i ro lenge, bare vente samle tanker på en fin plass i verden. Så puste tungt å slappe skuldre av.
Vile hodet tung ned og slappe mer av. Finne rolig musikk som Thaimusikk eller annen fint. Fremdeles bare slappe av mens du tenke gode tanke som for eksempel på Molde byen. Det tror jeg er "Happyplace" som vi sier. Tenke på storgate og Kneipen der jeg har vært spise gode boller da jeg jobbe på MoldeJazz i 97. Sånne tanke god å tenke på, da du slappe kjempebra av. Puste tungt hele tiden og finn roen i deg. Dette være et godt jogatips for en start.

Videre jeg vil si at du er sikkert god jente, men du må passe på ikke jøre dumme ting mens du bor i store byen. En dag du finne veien hjem til Sunnmøre og det fine naturen der oppe i Nordnorge. Det være bra å vite, at du alltid ha en fin plass å dra til. Husk at storeby som Oslo er farlig og det er vanske lig å finne seg god jobber her nede. Viktig å få teste voksenlive i stobyen, men passe på ikke jøre dumme tinger som å bade i kaldevannet i byen og bruke penge på tøysete kler og hatte. Du bruke russlandhatt, vett du det?
Artig og pussig da jeg tenkte på sovjet da jeg ser den hatt.
Lykke til i totusen10 og pass på deg selv!
Hilsen dame ganske lenge bo i Norge og gammel og klok også.

Anonym sa...

jeg er bare helt nødt til å kommentere noe, du merethe (hvis det var det du het) selvsagt skal ikke de med barn ha samme rettighetene, når unga sitter å skriker hele turen. de skulle fått bot, slik at mennesker som meg kunne fått litt erstatning fordi jeg ikke kan nyte HELE ferieturen min!! Har DU!!! kanskje sitti forran eller bak en unge som har skriki hele turen!? FOR DET HAR JEG, å det er så sykt irriterende. selvsagt, hadde jo vært trist hvis menneskene ikke fikk være med på resten av flyreisa fordi de har plagsomme drittunger.. MHM! DRITtrist!

Linnea, du skriver er helt super blogg, jeg kjenner meg igjen i så å si ALT du skriver. Jeg jobber også i en matvarebutikk, å jeg er stygt redd jeg kommer til å ha traumer av brødet resten av mitt liv!

Fortsett å skrive!!! :D

Anonym sa...

Vet ikke om du leser FHM, men i desember utgaven er du blandt FHMS nettfavoritter!! Det sier litt, du er rå! Sjekk ut side 51.. :) :)

Silje sa...

Mer årets!!

Linnéa sa...

seriøst, norsk dame som har bodd lenge i norge: lol.

e.m. sa...

Én ting jeg aldri har forstått med innlegg og kommentarer fra innfødte ville moldenesere på denne bloggen, er denne stadige nedrakkingen av byen.
Av alle byer i Europa jeg har kjørt til er det INGEN by jeg har vært gladere for å se dukke frem foran bilpanseret en grytidlig søndags morgen i juli enn Molde.
No kidding.
Jeg kom til Åndalsnes bare for å se siste ferge tøffe utover. Etter å ha konferert med kartet som sannsynligvis var trykket sånn ca på 1800-tallet fant jeg ut at det faktisk gikk en vei som jeg kunne kjøre non stopp fra Å til M.
Ikke faen om jeg gidder å sitte her i 6-7 timer, tenkte jeg optimistisk, og avgårde bar det.
Og denne veien? Vennligst ikke minn meg om den veien, jeg skjelver fremdeles bare ved minnet her jeg sitter, så da Moldeby omsider dukket frem kl 0330 ventet jeg å komme til en søndagsstille by.
Det gjorde jeg IKKE !
Gatene var som Karl Johan en lørdags formiddag, med alleslags idioter spillende på saxofoner og andre spilledåser, hamrende på slagverk osv. Naiv som jeg er gikk jeg self ut ifra at disse folka var rømlinger fra stedets lokale sinssykehus, men det dreit jeg i.
JEG skulle til Bud og besøke en eller annen kompis, en av disse fornuftige oversubsidierte bondetjuvene. Husker self ikke navnet, bortsett fra at han hadde et praktfullt svart fullskjegg, moer på fjøset og best av alt, en sånn liten tøff-tøff båt som jeg fikk låne, lå ute på et sjeldent speilblankt hav og betraktet solnedganger som man vanligvis bare ser i tropene.
Hva jeg vil frem til, vesle nyperose (den var ny), er at når vi to gifter oss, så har jeg bestemt at vi skal vi bo på Bud i sommerhalvåret.
Mor kommer helt sikkert til å bli ellevill av glede - i alle fall VILL !!
Så jeg var vel litt forhastet her.
Begge løpene avfyrt med hjortehagl og jeg får ikke et skuddhull i magen, men ser mest ut som om om noen har sparket en fotball tvers gjennom meg.
Og så har vi jo også dette med at DU aldri snakker først til noen, og JEG heller ikke snakker først til noen - så hvordan pokker skulle noen av oss få somlet seg til å fri, hææ ???

Du likte nok sikkert dette sedvanlig laaaange nyttårs-eposet fra meg, men trøst deg med at det
synligvis blir det siste herfra.
IKKE PUST SÅ LETTET UT !! Jeg hørte deg nok helt hit må du tro !

Godt Nytt År, Linnéa, Mor, Tica, kattene, Tause Mann K og alle dere andre hyggelige mennesker der oppe i Moldeby og omegn - og "May the Force be with you", eller noe sånt noe...

Viccc sa...

her om dagen la jeg epleskrotten i det tommet pepsi max glasset mitt uten å tenke over det. Your inside my head now!

Marte sa...

vi insisterer!!!!!

SA sa...

Godt nyttår Linnéa!

Anonym sa...

Skjer med at du fjerna innlegget fra igår?

Aida sa...

Du skulle brukket den babyfingeren.

Anonym sa...

Jeg må si at jeg syns du r utrolig lættis :D Positvt!
Alt du skriver er så sykt morsomt at jeg av å til spruter ut i latter XD
Besøk: www.aageengeland.blogg.no :)
Det er ikke min blogg, men en gal fyr jeg vet om. Lættis.

Ellisiv sa...

Jeg får ikke opp det nyeste innlegget ditt, Linnéaaaa!!
Det står at sidne ikke "eksisterer". Fy faen. :'(

Anonym sa...

JEG INSISTERER

Mari sa...

LINNÉAAAAAA
ikke slette innlegg

Anonym sa...

Skins season 4!
http://www.e4.com/video/bsT92GRq7Lu6v6G5QKRjl1/play.e4

karoline365 sa...

Du må ikke slette innlegg!! :o

lisa sa...

jeg insisterer! digger brød.

forresten så hadde vi et halvveis defekt kjøleskap i bofellesskapet vårt. og det var varmere enn rommet ditt. gratulerer?

Anonym sa...

Litt drøyt at du sier at du skal brekke fingeren til et lite barn som du atpåtil publiserer bilde av på nettet. Kjempedrøyt, spør du meg. Men du kommer vel bare til å fleipe vekk kommentaren min med en uangripelig syrlig kommentar, som vanlig. Det er dessuten ulovlig å publisere bilder av barn uten samtykke av foreldre.

panda sa...

hahahah din blogg får meg til å le! Har lest meg nedover innleggene og sarkasmen oser jo! Liker måten du skriver på! Å mye av det provoserer jo, men det er fremdeles en blogg som skiller seg ut!

Lisa sa...

Insisterer.

Anonym sa...

SKRIV OM 2009 AUGUST-DESEMBER xoxo

Trine ;-D sa...

Linnea, jeg bare ELSKER bloggen din, slutter du å blogge så dør jeg, du er den morsomste jeg vet om altså! love it!

Anja sa...

På tide du oppdaterer nå! Ellers legger jeg meg ned for å dø.

Julie Meland sa...

Hei!
Skrev ett innlegg om deg og bloggen din på min blogg : - ) Bare å ta en titt om du vil

Anonym sa...

utrolig bra blogg! det tøffe er at du fokuserer mye på det negative, som er ganske unikt forskjell til fleste på topplista som bare skriver om outfit og mote. keep up the good work :- )

Anders sa...

Herregud Linnéa, nå må du blogge snart! Du har jo ikke blogga siden i fjor, hehehehheheheheheheh

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=VdY9xHfCTWs&feature=player_embedded

voe snakker om deg i begynnelsen i intervjuet på programmet fredag.

crydla sa...

Insisterer!! Flere bilder!!!

Anonym sa...

jaaaa, jeg insisterer ; )

Benedicte sa...

Du driver en genial blogg, Linnéa! God tur til syden!

Anonym sa...

hahah, anonym ... tror du foreldrene leter etter bilder av ungen sin på nettet da eller? de kommer aldri til å finne det ut.
Men hvor ble det av "Adjø"-innlegget? : ((

Anonym sa...

jeg elsker det bildet med hunden. ler fortsatt.
må også legge til at det er en fantastisk blogg du har, skjønner ikke at jeg ikke har begynt å lese den før. shame on me!

Anonym sa...

jeg foreslår at de som har lyst å knekke fingrene på barn skulle blitt skutt istede...

Anonymilicious sa...

Jeg har nettop laget meg en blogg på blogspot.com, og en ting jeg lurer på som jeg håper du kunne gitt et svar på. Får man ikke sett statistikk der? Hadde på blogg.no før, men lagde en ny der inne :)

Anonym sa...

Ja, kom med flere 2009 bilder:)

Anonym sa...

du kjefta på en fyr som vaska der for at maskinen på studioet (som ikke er eid av vaskemannen, tro det eller ei) ikke funka og fikk ham til å betale deg, som sikkert har nok fra før? jess da,du er kul..

Anonym sa...

http://www.sfwchan.com/index.php?id=4134

Anonym sa...

http://ihasahotdog.com/2010/01/25/funny-dog-pictures-carpets-eaten/#comments

...

Anonym sa...

Dette er det mest hjernedøde eg har lest på lenge ! Både blogg og kommentarer. Seriøst !!!

Morgan sa...

Det er nesten umulig å lese blogginnleggene, for jeg ler så jeg skriker av ALT du skriver og ALLE bildene. Kanskje det er noe galt med meg? Ler til og med av mange av kommentarene. Lurer nesten på om du skriver dem selv?