24. des. 2009

Gratulerer med jul

Herregud, stemoren til Askepott er helt seriøst ei HORE.

Ok. Dere skjønner at jeg arbeider på Norges største Meny-butikk og ville helst dø her i en periode. Tror faktisk hele Norge var innom for å kjøpe brød i går. Hendene mine er fulle av sår fordi jeg har SKÅRET meg på brødskorper. Jeg drømmer om brød HVER natt, og det er NESTEN slik at jeg finner brødsmuler i senga mi. Vil dø annenhver dag omtrent.

Uansett.. Før jeg skulle på jobb i går klokken 05.30, hadde Lise kjøpt yoghurtnøtter til meg!!

Og Pepsi Max!

Ble vel omtrent 30 kroner til sammen det, mens gaven til LIse fra meg kostet 500. Faens dritt! Håper du eter deg ihjel i jula, Lise.

Men da jeg kom på jobb, hadde en kollega kjøpt en BÆREPOSE full av epler til meg!!


Så. Så skulle jeg til Molde. Jeg har ikke vært i Molde-texas siden i juli, rett og slett fordi jeg ikke har greid tanken på det. Molde er tross alt årsaken til at jeg er slik jeg er: Superkul.

Uansett, i det jeg setter mine ben på moldensisk jord føles det litt deilig å være tilbake. Dette varer helt til jeg kommer INN på flyterminalen og alle stiller seg HELT inntil rullebagasjebåndet. Kan ikke bare ALLE stå tre meter fra så ALLE kan se? HERREGUUUUD. Måtte knive meg fram for å få tak i kofferten min.

Og da jeg kom hjem, hadde naboen til og med vært her med ENDA flere epler gitt!

Kan også opplyse dere om at Tica er akkurat den samme. Lukter like jævlig, løper og gjemmer seg når jeg kommer og stønner i søvne.


Men så...herregud...BUNNPRIS! Gode gamle Bunnpris! Gode gamle Per! Åh, av og til får jeg bare lyst til å flytte tilbake og jobbe på Bunnpris igjen. Neida, herregud.

Dette var det beste bildet av Per. Eller, det var kanskje ikke det, men det var det beste bildet av MEG, og det er vel strengt talt det som er viktig.

Og så Mia, da! Åååå... Ja, Mia har til og med BURSDAG i morgen stakkar. Jeg hadde seriøst drept foreldrene mine om jeg hadde hatt bursdag så sent på året.

Og siden Mia ikke fikk sett Tre nøtter til Askepott fordi hun måtte jobbe.... fikk hun mine.

Ah, jeg fikk dem av tante igjen, men hallo, jeg behøver dem jo ikke, jeg har jo som dere vet alt jeg ønsker meg...

Ja, også i sted skulle jeg ta året juletrebilde! Da jeg plutselig oppdaget at det faktisk kun hang ti kuler på treet, fordi de hadde ikke orket å pynte mer. Klassisk.

Dette er Lise... Nei vent, det er jo MEG!!

Herreguud, jeg er så LYKKELIG for at jeg ikke har slike kattedyr hjemme i Oslo som skal hjelpe meg med alt mulig.

Jeg skal kjøpe meg en fisk, jeg.

Men...det jeg egentlig skulle si. Var vel egentlig ikke noe mer viktig enn GOD JUL.

Så, god jul.

87 kommentarer:

Lisbeth sa...

God jul!!!

Tanja sa...

God jul :) Kos deg! lol

ingvild sa...

god jul:)

Anonym sa...

God jul Linnea!
Tusen takk for superblogging i år til alle oss linneabloggelskere :) Juleklems fra nordnorge.

Anonym sa...

God Jul! Du skriver så innmari bra!

Tine sa...

god jul:)

Julie sa...

Ønsker deg en herlig jul, lille sinna.

Anonym sa...

god jul<3

Anonym sa...

GOD JUL!!

Maddi sa...

God jul søta :)

Fjortis sa...

God jul søtnos! :)

Anonym sa...

god jul!

iszting sa...

god jul, kjaere linnéa!
sincerely yours,
ester

Anonym sa...

GOD JUL!

Helene sa...

God jul :D Håper du koser deg med epler og knekkebrød! Fin kjole forresten :)

Helene sa...

God jul :D Håper du koser deg med epler og knekkebrød! Fin kjole forresten :)

SA sa...

Der kom julebloggen jeg ventet på. God jul Linnéa. Håper du får en superdeuper julaften.

Silje sa...

God jul, håper du får masse fint :)

Anonym sa...

god jul!

Tone sa...

Nydelig kjole, Linnéa!! Jeg har bursdag i dag, og det er akkurat så kjipt som du tror;) Men jeg blir tross alt 23, så jeg har kommet over det..

Håper du får en kjempefin jul:)

Anonym sa...

GOD JUL! :D

Sukkersøtt sa...

GOD JUL!

Elisabeth sa...

God Jul:)

oda sa...

god jul!

karenjo sa...

God jul Linnéa!

Silje sa...

God jul! :)

Kult å høre litt om Molde igjen, hehe.

sunni sa...

Ønsker deg en fantastisk jul :)

Sonea sa...

Oi, det er jo kjolen jeg lagde til lise du har på deg!

God jul

KAROLINE sa...

Hehe, jeg har bursdag 27. desember.. Har vært litt kjipt noen år, men er blitt vant med det!

Anonym sa...

God jul Linnéa! Du er kul! :))

Malin sa...

Utrolig fin kjole! Jeg er midt i en kjolekrise og vil pynte meg, men ikke med noen av de jeg har...

astrid sa...

GOD JUL LINNÉA!

Silje sa...

ja, jeg lo høyt av innlegget. God jul Linnéa!

Anonym sa...

Love it!
God jul.

Ida sa...

God jul, Linnéa!

Eirin sa...

God jul, Linnéa :-) Kos deg med ditt kjære Molde.

Anonym sa...

God jul Linnèa:) håper du blogger til neste år å;)

Victoria sa...

God jul! :D

Ida♥ sa...

God jul! : D

Are sa...

God jul linnea, elsker deg.

Kamilla i USA sa...

God jul, Linnéa ! Og jeg er også glad for at jeg ikke har slike katter. ha ha ha

Julianne Førde sa...

God jul, Linnea <3

Karen sa...

Gledelig jul! :)

Vilde Kristine sa...

God jul:)

Lise Marie sa...

God jul, Linnéa! :D

Ingvild sa...

God jul ;>

Anonym sa...

Jævlig svær katt!!

anniken :) sa...

faen, jeg er helt enig. meny i julen er faenskap. hvertfall i brødavdelingen. fransk energibrød er helt jævlige å skjære seg på. det er faenskap.
god jul, brødvenn :)

Helle sa...

god jul! nydelig kjole :)

Annj sa...

God jul =) Flott som alltid!

Linda sa...

Goood jul! :D Både du og juletreet var skikkelig smashing! (Kan ikke si det samme om kattene, sorry..)

Julekoz og klemz fra Baillby'n. (Ikke hat meg, jeg er innflytter.)

Anonym sa...

god jul linnéa :)

I sa...

God Jul!

lotte sa...

god jul!!!!!

Sunniva sa...

God jul:)

Mads sa...

Hey Linnéa

Er det seriøst et plastik-juletræ? :D

Glædelig jul:)
Knus Mads fra København

Lenalicious sa...

hahaha. tica ligner på teppet!!

- smr sa...

god jul:)

Maria sa...

Hahahaha!! Jeg dør! Bikkja går i ett med teppet. Du må nesten bare ta et bilde av henne når hun ligger på teppet. Jeg ville nok trødd på henne :P

God Jul til både deg og det levende gulvteppet ;)

Ragnhild sa...

God jul a:)

pernille sa...

Åh, du er søt! Likte dette innlegget, som jeg liker alle de andre innleggene dine. God jul Linnéa! :D

Veronica Bremnes sa...

God jul vakre :)

Sunniva sa...

Merry xmas. Haha, lo når jeg såg bildet "Dette er Lise... Vent, det er jo meg" :D

Silje/blee sa...

GOD JUL :D Kos deg masse!

crydla sa...

God jul!! :D

sara marie sa...

God jul! fin kjole :)

lise sa...

MIN kjole ja.
Ikke lånt noe du liksom.
Forresten så blir det ikke julegave på deg nå, siden du er så frekk.

Jeg er seriøs.

e.m. sa...

God jul, Linnéa. Du er virkelig SEXY i den kjolen. HAHAHA: I kill myself. (...eller Mor vil...)

Og til deg, Lise. Vis nå litt forståelse og søskenkjærlighet da. Det er jo jul og alltingen.

Maria sa...

God jul! :) Ps. det heter strengt TATT og ikke strengt talt..

Anonym sa...

Linnèa, før jeg leste din blogg, hatet jeg blogger

Nå elsker jeg det.




Ihvertfall en blogg.

Anonym sa...

Maria, det er ikke ulovlig å skrive strengt talt. Kan hende det var det hun ville si? Altså tale strengt?

iNE sa...

Du er så utrolig morsom og søt :D jeg gleder meg hver dag til det kommer noe nytt fra deg. Digger deg og bloggen din!! :)

God jul til deg og dine, ønsker deg alt godt :)

Pimi sa...

GOD JUL:) fin kjole!!

CHRISTINAFRAAS sa...

Ler meg skakk. Du er fin. God jul til deg!

CHRISTINAFRAAS sa...

Ler meg skakk. Du er fin. God jul til deg!

Helene sa...

God Jul! Jeg liker blggen din, du får meg alltid til å le:)

Ida sa...

Du får det sannelig sagt!
God jul til deg også!

Veronica sa...

God jul!
Kattedyr i jula er jo kjempekoselig, spesielt når de bruker meg som klatrestativ.

Ingvild sa...

heheheh, megalol

http://larstangen.blogg.no/1261608561_god_jul.html

louise sa...

God jul Linnea! Og gud hvor pen du er!

e.m. sa...

Ti mot en på at du allerede har brent returbiletten din til Oslo.

Du har sikkert hørt uttrykket: "Man må først ut for å finne hjem".

Tone sa...

Sv: Nåh, thank you:) Håper du får en kjempefin romjul!

Gina sa...

God jul:)

Linnéa sa...

god jul, SA!

Anniken: mørkt steinovnsbrød er 3000 ganger verre.

LIse: Jeg bare tulla daaaaaaaa :( :( :( Må ha gave!!!!!!!!!!

Em: God jul nok ein gong! Men returbilletten blir nok flittig brukt. :) Bestilte til og med slik at jeg får noen dager fri hjemme i Oslo før jeg begynner på jobb igjen. Viktig å hente seg inn igjen.

Louise: Nåh, TAKK!

Ingvild: HVa er så heehehhe med det? Lars er en fin gutt, og jeg har ingen problemer med at han elsker meg.

Anonym sa...

du er superkul

Helen sa...

jeg tror kanskje jeg elsker deg!
selvom jeg er jente og liker menn.
du er G E N I A L!

Anonym sa...

søtsøtsøt nydelige hund!<33 og du er rå!