4. des. 2009

Hello on the toilet!

Faen svarte. Kom vel kanskje ikke som noe sjokk at vinteren greide å kaste kuldelassoen over meg og henge meg i nærmeste tre, i år også. Slår aldri feil!

Så jeg ringte til mamma, jeg. Så var hun plutselig i Oslo!

Det er som er så greit når mamma er på besøk, er at jeg kan få (nesten) alt jeg peker på!
Når jeg for eksempel har lyst på ny hatt:

Eller nye horn:


Men hun sa plutselig nei da jeg spurte om jeg kunne få C-vitaminer med appelsinsmak???
Bare fordi hun "vet at jeg ikke greier å stoppe"? Det er jo fortsatt vitaminer!! Nå skal jeg bli sjuk bare på faen.

Også hadde hun med PAKKEKALENDER til meg! Hvis du rister på den sorte pakken i hjørnet hører man tablettlyder....

Til tross for at jeg aldri spiser godteri andre dager enn på lørdager, har jeg i tillegg kjøpt sjokoladekalender, noe som gjør det litt (eventuelt jævlig mye) enklere å stå opp klokken halv 6.

Lise har også en sjokoladekalender. Fra Polen eller noe. Min er i alle fall fra Tjekkia og ser relativt hyggelig ut! I tillegg setter hun ikke pris på sin, hun GLEMTE faktisk å åpne luken den 1. desember. Hallo, LOL? Kan kanskje ha noe med at hun står opp 8 minutter før hun begynner på jobb også da. Klokken TRE. Hallo, hun står opp når jeg er ferdig på jobb! Og støvsuger vet hun ikke hva er! Og vaskemaskinen er alltid full av vann når hun har brukt den!

Dere ser kanskje at det ligger noe spennende foran kalenderene også...
Og jepp, det var dagens kalendergave.......................hodelykt. Takk mamma.

Så jeg gikk med hodelykt til jobb i dag da!

Men mor reiste i går da, og da jeg kom hjem hadde hun vært så hyggelig å legge igjen:

-Sovetabletter.
Det lå masse penger der også da, men jeg har vært på polet og kjøpt masse billig vin!!!

Hun klager over at jeg kun spiser epler og knekkebrød, og at jeg må begynne å variere kosten litt. Så i dag har jeg spist 5 klementiner i stedet for 2 av de 8 daglige eplene.

Og her sitter jeg da, i bordellyset og ser på bilder av meg selv. Ah, good times!

Og se hva jeg har gjort på jobben! Jeg skjønner ikke hvorfor dere ser på meg som så ond og slem, jeg er jo verdens hyggeligste!


Til slutt har jeg hørt rykter om at jeg er nominert til årets blogg på Spirit. Men er det NOEN som helst som kommer seg inn på denne siden? ÅÅÅH, jeg får ikke kommet meg inn og stemt på meg selv....

Nei, seriøst. Som om jeg, jeg som blogger 2 ganger i halvåret fortjener en slik tittel. (Selv om jeg riktig nok er dobbelt så kul som 90% av de andre på den listen...)
Men det jeg mener å si, hvis noen stemmer på meg framfor Regine, blir jeg SINT. For jeg gråt i går da jeg leste at hun hadde gått bort.

Og jeg gråter ikke.

66 kommentarer:

Anonym sa...

Fin slutt.

Tone sa...

Jeg stemte på Regine.. Såklart.. Off.. Men jeg kom ikke inn på siden fra pcen min, jeg måtte låne samboerens Mac. Enda jeg er motstander av Mac, æsj! Men hva gjør man ikke for Regine? Jeg bruker Mac, og du gråter, og begge deler er vel ca like usannsynlig til vanlig..

Ellers var det jo faktisk et veldig hyggelig innlegg! Bortsett fra Lise da, hehe.. Snille mamman din:) Og snille deg som lager sånne fine pepperkaker.

Helt enig med deg, sjokoladekalender gjør det SÅ mye enklere å stå opp om morgenen!

Håper du har en fin fredagskveld, Linnéa. Du gjorde hvertfall min kveld litt bedre med innlegget ditt:)

Mie sa...

Ang. Spirit. De har vært så "smarte" å la alle kommentarer osv ligge åpent på siden i stedet for på en link, så derfor tar det typ en halvtime før siden åpnes. Så bare gå inn der, åpne et annet vindu, og kom tilbake på siden en stund enda. Og så har de klart ¨å skrive bloggadressen din feil.

iiheartiit sa...

Du skriver så bra, som alltid:)
Og veldig fin slutt, fint å se den siden av deg også.

Hilde sa...

Jeg får julestemning av innleggene dine. I fjor husker jeg du var en jævel på kakemenn, har du bakt noen så langt i år?

Anonym sa...

Jeg husker deg fra osa. Og jeg er nabo med cc-vest. ser deg da innimellom. im ur stalker.

Leni sa...

your living room looks great!

Elise Bahía sa...

er det du som har skrevet at du savner meg??? jeg savner deg også.

Ida sa...

Haha, likte deg med samelue :D

Og fin slutt på innlegget, Regine var en flott person.

Isabella sa...

aw, det siste du skrev var vel fint<3 Men du er uansett verdig prisen, selv om Regine også er det!:)

SA sa...

Linnéa, du ER verdens hyggeligste. Og fineste. Og kuleste. Jeg stemte på deg, før Regine gikk bort. Jeg angrer nå.

gossipgirl sa...

<3 Veldig fin slutt, Linnea.
Elsker bloggen din forresten.

ingrid sa...

Jeg stemte på deg :)

Det er kjempetrist at Regine gikk bort, jeg gråt også da jeg leste det.
Rett skal være rett, jeg stemte jo på årets beste blogger.

Blomst sa...

åå, jeg gråt jeg også. Har fortsatt frysninger etter den dårlige nyheten hver gang jeg leser navnet. Kjempetrist!

Lise sa...

DEN ER FRA FRANKRIKE! KAN DU IKKE FRANSK?
DIN ER FRA EUROPRIS.

OG DU ER IKKE HJEMME NÅR JEG STÅR OPP, SÅ DU VET IKKE OM JEG STÅR OPP ÅTTE ELLER TI PÅ HALV TRE.
SÅ DET SÅ.

LOL

Anonym sa...

Jeg gråt jeg også..FOR en jente hun var! Utrolig trist :(

Du har en festlig blogg, digger den! Så snill mammaen din er...pakkekalender :D

M sa...

Herregud at du skrev ''Tjekkia''. Flaut Linnéa!

Helene sa...

Regine på første.
Du på andre.

Resten av listen skal holdes tom.

(Og spør "Vegard Parkinson Staurseth" om hva gårsdagens blogginnlegg egentlig skulle hete :D)

dina & andrea sa...

Jeg stemmer på deg. Rett skal være rett.

Martine sa...

Jeg gråt også da jeg leste om Regine. Det virker helt - - - Jeg har ikke ord.

Marte sa...

jeg har allerede stemt på regine .

martine sa...

får heller ikke til å komme inn på den siden! jævlig irriterende!

Mor sa...

Hallo på do sjøl.

Anonym sa...

Helt enig at det va trist at Regine døde så ung! Blei veldig lei meg, og leste straks hele bloggen hennes, og fant ut at hun var et kjempefint menneske!! Utrolig trist at hun døde på den måten! R.I.P, Regine!
Ps. elsker bloggen din. Er blitt totalt hekta, og skjekker hver dag om det er kommet noen nye innlegg!
Klem fra Linnea-fan <3

Kaia sa...

Jeg trodde ikke det var mulig, men din mamma er antakelig hakket bedre enn min. Og vi har alltid visst at ditt egentlige navn er Snille Snillesen fra Snilleby.

Anonym sa...

Du er fantastisk, du.

Ella sa...

Så kjekt med besøk av mor! Hvertfall når du kan få så fin hatt! Den syns jeg du skal bruke i julen!

Anonym sa...

Hei! Jobber du på meny på cc vest? :)

Anonym sa...

Fint innlegg :-)

Silje sa...

Hihi, herlig innlegg, fin og dyp slutt :)

Hodelykt er et must på joggeturer i mørket, vet ikke hvor ofte du praktiserer det, men du kan jo begynne med det.. Eventuelt FØR jobb? (så kan du rette finger mens du jogger forbi Elixia)

Anonym sa...

kloke tanker du kommer med i dag i gjen :)

Marta sa...

Jeg har den samme kalenderen som den til høyre, men jeg har ikke åpnet noen luker enda.. For jeg vil ikke ha én sjokolade hver dag. Men snille meg skal i trass gi tilbake kalenderen til mamma og pappa i julegave.

Ingrid sa...

Du bør fortsette 2009 i bilder azz !

Anonym sa...

Du har så sykt bra blogg! Tar meg selv i å le høyt hver gang jeg leser den.

Anonym sa...

bruker du sovetableter linnèa? har du søvnproblemer?... Hvem er han som sitter i vinduet foresten, skriv mer om han da?:D

Jadey sa...

Stemte på Regine jeg og.
Utrolig fin slutt på innlegget ditt.

anne christine sa...

haha. Jeg ler. Har foreldre en tendens til å forklare barna sine hvordan ta sovetabeletter? Min mor skriver HELT like lapper: "sovetabelettene må deles i to, ta kun en halv om gangen."
konge.

Anonym sa...

HVEM HEIER/HEIET DU PÅ I X-FACTOR??

Linda sa...

Så fin slutt. Regine var virkelig fantastisk. Håper hun har det bedre nå. Stemte selvfølgelig på henne på den kåringen. Hadde ikke hun stått der, hadde stemmen gått til deg.
Jeg graver meg ned dersom Lars Tangen, Bea eller noen fra den mølja der vinner. Isj.. Kommer meg ikke inn på siden for å sjekke ståa nå.

Jeg psyker meg opp til å lage pepperkakehus snart jeg også. I fjor endte jeg opp med å knuse hele huset da monteringen gikk skeis. Men i år har jeg fått noen stjernetips + at graviditetshormonene ikke herjer i kroppen min lenger. Så da er det håp.

Du er go' Linnéa! Moren din også.

Men du anonym over her, du har neppe fan av linniiie.com på facebook, som spør om X-factor.. Hoho. Men jeg kan svare for henne jeg. Hun liker alle like godt, og særlig Charlotte Thorstvedt.

Så det.

joakim sa...

Wohooo! Teppet du fikk av meg til jul i fjor i sofa'n der! <3

Anonym sa...

du er så pen :) kan du si hvor høy du er?

Mor sa...

Hun er 1,77.

parl0ph0ne sa...

Tidenes måte å skrive navnet ditt på: Linneà.
Synderen er Maren (www.foox.blogg.no)
Haha.

-Bettina

Anonym sa...

utrolig fin slutt.
stemte på regine, men du kom på en solid andreplass fordi jeg er enig i at du er 90% kuler enn alle de andre.

Anonym sa...

heha, rød leppestift.

Anonym sa...

du er så kul!!!

Intan Alasdair sa...

You're so very funny! :)
I guess you would have been TONS funnier if Google Translator didn't mess up the grammar as bad in the translation. :p

sara marie sa...

Regine!! Hun fortjener vær eneste stemme..

Jeg gråt jeg å, kunne ikke noe for det.

Så utrolig søt moren din er! Du er heldig som har en så flott mor :)
Moren min er også veldig fin da.. hehe

Anonym sa...

Du er skjønn

Bulimi jenta sa...

:)

Anonym sa...

okei jeg digger bloggen din. du er kool.

ps. veldig fin slutt!

kong donkykong sa...

Billig jule-vin eller?

Anonym sa...

Kreft er grufullt. Og når det rammer så unge folk er det bare helt uforståelig.

IdaEmilie sa...

du er kul , jeg ler meg ihjel hver gang jeg leser bloggen din !

Anonym sa...

Vet ikke helt hvorfor, men du minner meg litt om Lisbeth Salander.. Ikke utseendemessig! Men det er noe med deg som minner meg om henne.. Hehe

Hanna sa...

Hei Linnéa (med strek over e'en)

Når jeg hører sangen jeg skal linke til under tenker jeg på deg hver gang, og jeg vet ikke helt hvorfor. Men du bør ta det som et kompliment.

http://www.youtube.com/watch?v=FIe3IgmdSlI&feature=fvst

Guro(: sa...

Genialt! Bare helt utrolig genialt (:

Anonym sa...

Er jo en stund siden du har kommet med videoer nå. Savner det faktisk veldig. Det kan jo være en liten julegave til oss dødelige? Du er jo også veldig pen å se på, må jo innrømme det.

- (kjekk) manneleser.

Anonym sa...

LOL! Nå har jeg brukt skoletime etter skoletime på å lese bloggen. Genial blogg!

wine-fueled narcissism sa...

jeg kommer ikke inn på den siden. svarte. vil selvfølgelig stemme på regine!

idamaa sa...

Du er heldig som har pakke kalender.. Jeg får ikke i år jeg.. :( Fin blogg =) Skal stemme på Regine=)

Jenta med bulimi sa...

:)

Linnéa sa...

hva i helvete er det med deg jenta med bulimi. seriøst. det er like før jeg sier noe stygt til deg!

Anonym sa...

kuling:)

Anonym sa...

Hei du der! Jeg er så fullt forståelig over at du lever på epler. Men grønne? Jeg klarer ikke sure grønne epler, og de du spiser er sånn *kremt* spy epler.. men jo! Det jeg lurte på var, har du prøvd sånne ferdig innpakka Pink Lady epler? Sitter hvartfall nå med mitt 4 i kvled ! Og er avhengi, du bør prøve dem! Men uasnett, kos deg med eple ditt!

Anonym sa...

hahahah, du ligner på Kine Hellebust på det første bildet