9. des. 2009

I have a stalker...

Tror dere Obama skal ta Flytoget?

Men seriøst... Dere tror kanskje han kommer til Norge for å motta fredsprisen.... Dere tar feil.
Sannheten er at han er superbetatt av meg og sender meg mail hver dag. Jeg prøver å vri meg unna, men nå kommer han plutselig til NORGE for å møte meg!!! Så jeg måtte bare rømme til Kr.sand, jeg.


Ellers fikk jeg lønn i dag... Halv skatt, say no more!! Derfor tok jeg meg friheten til å kjøpe et GLITTERFORHENG til å ha foran kjøkkeninngangen (enten du liker det eller ei, Lise!!)
Den kjekke sørlendingen syntes selvsagt at det var DRIIITlatterlig og bortkastede penger, men hallo. HALLO, dette er jo trendy! Ikke sant? (ikke bry dere om at det er JEG som ser mest trendy ut på bildet, da.)

Ellers har jeg spist middag midt i uken!! Gjett hvilken saus som er min.


Forresten...vaskemaskinen ja. Jeg takk for alle tipsene om at jeg måtte skifte filter. Jeg satte meg ned på huk, RØSKET ut proppen, (tok imot alt det møkkete vannet som kom ut i fanget), og til sist....en nøtt. Altså en yoghurtnøtt jeg har suttet på inn til nøtten for så å putte den i lomma. Uansett, vaskemaskinen er back on track!!

Ja, og her i Kr.sand har de til og med julebrus Light! Jeg har vært OVERalt i Oslo og lett etter det, til og med prøvd å bestikke lagersjefen på jobb, men uten hell. Skal hamstre med mange flasker hjem, med glittergardinen på ryggen . Kjempelurt å ta den ut av esken før jeg kom hjem sikkert, ettersom sørlendingen ikke har TEIP!! Herregud, han er snart 30 og har ikke teip. Teip og saks var det FØRSTE jeg kjøpte da jeg flyttet for meg selv.


Til sist vil jeg bare gratulere min kjære søster og samboer med dagen! Vi skulle egentlig ut og spise bursdagsmiddag, men hallo, Obama vet hvor jeg bor.

Gratulér Lise!

61 kommentarer:

Maria sa...

Ah, er det derfor Obama har avlyst lunsjen med kongen altså..

Tone sa...

Stakkars Obama da, du kunne vel gått på én liten date med ham? Michelle hadde kanskje blitt litt grinete, men..

Dessuten tar den kjekke (og mystiske!!) sørlendingen helt feil, forhenget var kjempefint:)

Kos deg i Kristiansand!

eirin sa...

hehehe! ;) ikke rart obama kanselerte de viktigste arrangementene nei ! :P hehe
hvor henne i kr.sand er det sørlendingen bor da?

Anonym sa...

æsj er sørlending pedo?? du er jo maks 14, kanskje 15!

Tyra :D sa...

Haha, jeg hadde også valgt Sørlending fremfor Obama :) Men det virker som at Obama har avlyst alt annet for å se deg da.. Men kanskje han tar Lise ut på bursdagsmiddag på slottet eller noe, da blir vel de fleste fornøyde?

Tyra :D sa...

Haha, jeg hadde også valgt Sørlending fremfor Obama :) Men det virker som at Obama har avlyst alt annet for å se deg da.. Men kanskje han tar Lise ut på bursdagsmiddag på slottet eller noe, da blir vel de fleste fornøyde?

Silje sa...

Tipper sweet&sour var din saus. Gratulerer med dagen, Lise!

Anonym sa...

Sinnsykt dårlig gjort å ditche Obama. Kanskje litt dumt gjort også, faktisk - bare tenk hvordan du kunne utnyttet han for penger og makt. Omg, hvordan kunne du la sjansen gå fra deg?

Gratulerer med dagen, Lise!

Ung sa...

Greit, jeg hadde aldri tenkt å kommentere noen av blogginnleggene dine, men dette gikk rett og slett alt for langt. Snart 30??????????????? Jeg er så langt unna 30 som man kan være når man er litt over halvveis i 20-årene. Du har tidligere vist bilder av utedoen min på bloggen din, og det er der du skal sove om du ikke trekker dette tilbake UMIDDELBART!!

Anonym sa...

Gratulerer Lise! :D

supermarie sa...

Jævla Obama.

Anonym sa...

aaaaaarg når får vi se den kjekke sørlendingen?!?!?!?

gratulere med dagen, lise søta!!!

Christine sa...

hahahahahahahaha "ung". Skal ikke kommentere mer på det der, men Linnéa, blir du kasta på utedoen kan du sove hos meg. Ut i helga?

Julianne Førde sa...

Vanskelig å fokusere på forhenget når du er i bildet!

Hilde sa...

Jeg VISSTE at det var noe siden han har avlyst halve opplegget.

Anonym sa...

U´re nuts! ;) Gratulerer med dagen, Lise! Lever gjennom dere i eksamensperiode, takk for at dere har et liv!

God jol.

Amalie sa...

Bilde av samboeren din, HALLO!?!
Synes du skal si ja til Obama, jeg, han har sikkert litt penger til overs.

smr sa...

gratulerer lise!:)

rikk'it sa...

Gratulerer med dageb til Lise ;-)

Nå skjønner jeg hvorfor Obama har avlyst mange ting her i norge jaa.. kanskje du skulle vært litt snillere mot han ? En date hadde vell ikke skadet :-)

Elsker bloggen din ;-)

SA sa...

Gratulerer med dagen Lise! Ingen Linnéa-smisk denne gangen, dette er Lise sin dag.

Tonje sa...

Det skremmer meg litt at du frivillig drar ned hit, selv om Obama stalker deg. Det regner jo bare her. Jeg gleder meg til å dra opp og hjem igjen...

Gratulerer med dagen, Lise ;)

Marie sa...

jeg dør om vi ikke får sett herr kjekk sørlending snart!

Marie sa...

vi vil se han!

Anonym sa...

Få gamlingen!!

Hilsen en som er like gammel ;)

maren sa...

åååhhh vil ha sånn forheng. nå.

Charlotte sa...

Som om du ville ha spist bernaisesaus. Hello. Navnet er fransk og den er DEFINITIVT ikke lagd av eple eller agurk.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Lise!

AudM sa...

i liiiike

Anonym sa...

Haha :-)
stakkars deg!

sara marie sa...

haha, du er funny!
Likte glitterforhenget. Sånn vill jeg å ha!
Gratulerer med dagen Lise :)

Ina Margrethe sa...

Haha, flirer meg ihjel av deg, frøken :p

Erik K sa...

Sørlandets julebrus(er) er de beste. Ingen kan si noe på det. CBsin er jævlig god, men før du reiser fra sørlandet må du smake på Arendals ;)

Tomine ÿ sa...

haha, morsomt du ;P ! Hils Obama fra meg a !

Karina sa...

Si i fra neste gang du kommer til Kristiansand da, så kan du bo hos meg!!!! hehehhehehheh

LORRAINE sa...

Fantastisk Linnea! :D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Lise!
Fantastisk blogg, kom til Molde, her er det lettjulebrus, HEHE

Anonym sa...

Gratulerer med dagen da, Lise!

Var det den nøtta som hadde gjort vaskemaskinen deres tett?!
Uff...

Meen, kan jeg få utnytte Obama isteden for deg? Trenger div. nye ting nå.

Anonym sa...

Røyk deg et par feite jointer, få munchies og legg på deg litt jente!!!!

Anonym sa...

julebrus fra oskar sylte e best ;)

Anonym sa...

Hah, dater du en 30 åring? najs..............

Martine sa...

Dakar Obama, da!
Som flere her sier, han har avlyst viktige avtaler for din skyld, også stikker du unna! Er ikke det litt uetisk?

Glitter i desember, dét er koselig, det!!

Voe sa...

Åja, derfor Obama sa nei til stevnemøte på peppes pizza med meg, ja..

Gratulerer med dagen, Lise :D

C sa...

Han er bare 27, da.

Anonym sa...

Jeg tror du valgte den sausen i glass:) hvilken kjole valgte du egentlig når du var i London? fikk ikke med meg hvilken av dem du valgte;)

Iris sa...

He's mine!! Gratulerer til Lise da:)

Marthe Blomkvist sa...

Digger deg! Åh, you make my day :-)!

Guro(: sa...

Haha, åh, jeg visste det..!

Gratulerer til Lise (:

Sara sa...

For det første, den Obama spøken var jævla dårlig...
For det andre, sammen med en som er (snart)30? Hvor gammel er du egentlig? 19-20? Æsj! Hvordan føles det å date en pedo?

SA sa...

Sara, hvordan føles det å være en idiot?

Anonym sa...

hvor har du kjøpt det glitterforhenget??? vær så snill å svar:)

Linnis sa...

Et tips til den kaloribevisste..;) Uncle Bens sin sweet and sour, finnes i light versjon! (bare sett den på Ultra..) Kjempegod, har en tredjedel av kaloriene som til den vanlige.. og er uten sukker!:)

Anonym sa...

Er det Anders som er den hemmelige gutten;)??

Birgitte Louise sa...

EG syns du har en herlig blogg! Og at det er synd at du ikke blogger mer.. Men herlighet, du har jo et liv! Uansett, så vill jeg si at du burde fått folk til å stemme på deg her ; http://www.spirit.no/Index.php/2009/12/stem-pa-arets-blogger-2009/ . slik at du vinner, som fortjent!

Anonym sa...

ÅJA, for i midten av 20-årene er ILLE for ei som er 20 selv? Voks opp smårips, og få dere litt kjepp.

Linnéa sa...

hva er munchies? skjønner ikke. dessuten røyker jeg ikke og har ingen planer om å legge på meg.

sara: jeg ønsker meg en asfaltbil til jul. da skal jeg kjøre over deg og ta bilde av det for så å legge det ut på bloggen.

linnis: det ER jo den, hvis du ser ordentlig etter.

glittergardinen er fra ählens.

lol, anders? nei.

siste anonym: prisen for årets kommentar går herved til deg.

Anonym sa...

...få dere litt kjepp, jeg dør. Beste kommentaren ever! HAHAHAH

e.m. sa...

Jeg forsto ikke "årets kommentar" jeg....

Kathrine sa...

Obama er såå min !

Linnéa sa...

em: du er vel den EGENTLIGE vinneren her, men var litt snurt siden du ikke hadde gitt lyd fra deg på en stund.

e.m. sa...

Hør du ! Denne førnevnte kommentaren skulle vel ikke ha noe å gjøre med blomster og bier og sånt noe ?
Linnéa Solli Myhre, nå fikk du meg til å rødme over hele kroppen alllså.

Og ikke vær så gretten 'a vesle solskinnet vårt. Jeg har vært litt opptatt med tanken om å forflytte den gamle beinhaugen min til De Philippinske Øer skjønner du.
Så kan alle dere andre fortsette å kose dere i hel her i "Landet For Spesielt Interesserte".

Perhaps naeste koementar kommer fra en internetbar paa Tagbilaran.

Tiden vil vise....

MALIN sa...

Digger bloggen din Linnéa! Får meg til å trekke på smilebåndet hveeer gang jeg er innom! Stå på! :)