20. des. 2009

Kunst selges.

SÅNN. Kakemenn in the house! Hadde ikke stor nok bolle da, og jeg måtte bruke HENDENE til visp. Skadet for livet! I tillegg brukte vi svensk mel, dømt til å mislykkes. Når Lise drar på harrytur til sverige, kjøper hun nemlig bare mel hun, skjønner dere. Er vel omtrent 2 kroner billigere der.

Klassisk at Lise alltid bare lager klissete og kjedelige hjerter mens jeg lager menn.

Se da, rumpa mi er spiss?

Der også! HErregud, hva har skjedd!

Etter ett brett begynte det som vanlig å bli ganske kjedelig, så jeg måtte lage litt stemning. Og dermed lagde jeg: EN ANOREKSIKAKEMANN!!
Kobling
Også lagde jeg Lars Tangen, da. Det er han som er skeiv!

Ja... Har dessverre ingen bilder av Lise, da. Vi tar som regel bilder med hvert vårt kamera, fordi jeg verken vil ha eller har behov for bilder av henne, og omvendt. De gangene jeg tar bilde av noen andre med mitt kamera, er fordi jeg vil at de skal tilby seg å ta bilde av meg også. Så sletter jeg bilde av dem etterpå.

Glitterforhenget!!! Det er PERFEKT!


Og nå... Herregud... I går vet dere, i går...VAR JEG IKKE UTE! Fordi...her om dagen fikk jeg en supergod idé om at Lise og jeg skulle MALE våre egne bilder til å ha på stueveggen. Det var kanskje den dummeste idéen jeg har hatt i hele mitt liv. Jeg har ALDRI laget noe så grusomt. Eller, jo, det har jeg. Men hallo.

"Rødt, svart og sølv, det er fint da" sa jeg og kjøpte tre tuber akrylmaling.
Nei, det er ikke fint, det er EMOfargene det.
Vil faktisk påstå at denne "fargepaletten" er nydelig i forhold.

Okei, seriøst... Hold dere fast... Åh, nei, jeg vil ikke...







HAHAHAHKSDSADFSA

Herreguuuud. Vi synes det ble så grusomt at vi liksom bare KLISTRET på et bilde av Big og Carrie i Sex and the City-filmen på tvers. Som om det skulle hjelpe! Ble bare enda mer grusomt! God unnskyldning til å slippe å få besøk da, så det er jo et pluss.
Så....hva synes dere?

Til sist, hvilket tror dere jeg har malt?

105 kommentarer:

Anonym sa...

tror du malte det med "love" :P

haha du er morsom!!! fine pepperkakemenn

Martin sa...

Herregud, i dag våknet jeg av at LINNÉA likte bildet mitt på facebook. Først trodde jeg det var et bilde av meg, men så fant jeg ut at det var et random lamebook-bilde. Takk for det.

Og du har malt det med always. Aldri i livet om du har malt noe med kjærlighet.

Marei sa...

Du har malt det med 'always'?

Elise sa...

Du har malt den med bildet og "always". For du syns jo at kjærleik og hjerter er kliss...Hvis jeg tar feil, vet jeg ikke om det er flauest for deg eller meg! =P

Anonym sa...

Du har malt always.
Digg med spiss rumpe forresten!

Kamilla sa...

Lett det med always. HELLO TO THA FLOW.

HERREGUD DET ER SÅ FORFERDELIG STYGT LINNIPUZ JEG DØØØØØØR. fyyyyfaen rett og slett. SPYR

Tone sa...

Overhodet ingen tvil om at du har malt always-bildet! Og jeg likte det jeg:)

Pia Susanne sa...

Du lagde det med always

Hanna N.Siem sa...

HAHAHAHAHA NOE SÅ JÆVLIG STYGT, Men det var sikkert gøy og lage det!

supermarie sa...

oi. syns det ble fint jeg.

HAHAHA nei. tror du har malt det med bildet på :- )

Anonym sa...

Blir fine hvis dere maler over bokstavene.. de var stygge.. jeje

Anonym sa...

det med bilde på :)

Anonym sa...

Tror du har malt always=)
fint pepperkakehus da=D

Tomine sa...

Tror du malte det med always ja :)
Hviss jeg hadde malt hadde det nok ikke blitt så mye bedre da...
Mange bilder av deg denne gangen:D
Lise drar til Sverige for å kjøpe hvetemel. hmmm den var ny. trodde man dro til Sverige for å kjøpe snop jeg:)

Ida sa...

Jeg tror du malte always!

Anonym sa...

always

Anonym sa...

Den skeive Lars Tange kakemannen var genial! du får meg alltid til å smile :)

Ina sa...

hahaha, du skriver så bra:p

Johanne sa...

du har så klart malt det til venstre :)
dette vet jeg pga min glimrende intuisjon+++

malin sa...

hahaha. ler meg ihjæl. var ikke så veldig fint, nei :D

Lise sa...

HERREGUD.
Jeg kjøpte vin og snop.. hva tror dere om meg egentlig?

Linnéa lyger om meg for å virke morsom :)

Anonym sa...

du malte det med love, bare for å overraske oss lesere (og deg selv, kanskje?) derfor syns du at det er stygt, men du kan jo vurdere å selge det som kunst. all kunst er jo stygg? forresten, nydelig pepperkakehus. lagde et selv i dag, men mitt kan så klart ikke sammelignes med ditt. God jul, beste Linnéa.

pernille sa...

Garantert det til høyre! Superfin sløyfe forresten!

Betina sa...

garantert den til høyre

hadde nok blitt ganske fin uten all skriften, og ikke gjort en eneste del av bildet hvitt, ALT med farger - stripete uten noen form for gjentagelse av farger, størrelse på stripene osv..

Anonym sa...

Jeg tror du lagte den med "always" :-)

Anette Jonassen sa...

HAHAHAHA! DUMMESTE JEG HAR SETT, MEN MORSOMT!

Marie tangen sa...

syns det var litt kult jeg :) .. du har vell laget d til høyre ? .. søtt pepperkake hus btw :>

Anonym sa...

Du malte always! Helt sikkert!

Marta sa...

Always! Om ikke, så var det synd, for det var det fineste..

Anonym sa...

klart always bildet

marianne sa...

Du har malt det til høyre, ikke faen om du ville malt noe med love!

Anonym sa...

du er det mest kyniske menneske på jord, as ALWAYS.
http://www.poserfashion.blogg.no

mh sa...

hahaha, lars tangen xD

LORRAINE sa...

Så fin du var her Linnea! Kakemenn har jeg også laget nå. :)

Betina sa...

hahahah, skeive lars - genialt

Anna Regine sa...

Haha, dritstygt.
Tror som de fleste at du lagde det med "always".

Kaori sa...

jeg tror du har malt det til høyre :p

Anonym sa...

Always !

Tyra :D sa...

Jeg lo sånn av Lars Tangen pepperkakemannen! Haha, lol :)

Silje sa...

Haha, digge kakemenn!

Du malte "always" ?

Anonym sa...

Jeg tror du malte den hvor det står "always"

Anonym sa...

Bildene hadde vært fine uten skriften :P

Og du malte det til høyre. Garantert.

Julianne Førde sa...

Du HAR malt det til høyre. Det er Lise som er all into love.

Har du julestemningen innabors nå da, Linnea?

SA sa...

Tipper du malte Always-bildet. Dårlig skjult bind-reklame eller? Bildene var nå finere enn Poul Pava bilder. Og de selges for rundt 800 kr bildet.

http://www.poulpava.no/default.asp?id=galleri2&group=canvas

Anonym sa...

Du er på hotnesslista mi da:) Beæret? You should be.
http://tkh.blogg.no/1250450015_hotness.html

wine-fueled narcissism sa...

hahahahahaha!!! always!

M sa...

Vil også ha kakemenn. Altså, jeg vil ikke ha en mann, men en kakemann, lettere.

Christine sa...

FANTASTISK kunst!
jeg ønsker meg til bursdagen min i morgen. Pretty please? :)

initie sa...

Du skrev ikke noe om pris, så jeg byr: En femmer for bildet du har malt. Altså bildet til høyre.

Linn sa...

For å gå i mot den populære meninge... det til venstre ... (not?)

Amalie! sa...

Fine bilder og kakemenn :D Hvor har du kjøpt genseren din? :)

Anonym sa...

siden lise er ganske into love, så antar jeg at du har malt bildet til høyre, det som er meest emo-ish.

sa...

he-he-he-he lars tangen-pepperkakemann. jeg lo.

Linnformasjonen sa...

du kan da ikke ha malt det med Love i løkkeskrift på. Ikke det, det har ikke så mye å si da det ene kun er marginalt jævligere enn det andre. Pepperkakehus derimot, det kan du.

Maria sa...

Nei det var ikke noe å selge..kanskje gi bort i julegaver til foreldre som synes at alt barna lager er fint??

Theaah sa...

haha, nice! Det er bedre enn jeg noen gang har gjort!
Hmm, jeg tipper den der det står always?

Tonje Merete sa...

Er ganske sikker på at du har malt bildet der det står 'always' på.

Martine sa...

De var ikke så ille, da!!
Jeg tror egentlig du malte det hvor det står "always", men det hadde vært litt typisk om du malte det andre bare for å ikke være noen vi som lesere skulle tro vi er i nærheten av å kjenne ;)

Camilla sa...

Hmm, det var jo fine farger da! :)

e.m. sa...

Du burde ikke ha vist frem disse maleriene.
Nå har dere begge to brukt opp de 15 minuttene deres.

Yvonne Nicole sa...

Du må ha malt det til høyre (always). Lise er jo så forelsket i den svensken sin for tiden, så hun må vel garantert ha malt det Love bildet :P

Ingvild sa...

Tror du malte det med always.

Anonym sa...

Hahaha. Det var bildene sine, det. Vedder på at det med Big og Carrie var ditt.

Kaia sa...

Jeg tipper du har malt det med "always" og "Carrie" på. HAHA! Det ser helt jævlig ut! Tenker bare bind og fæl mens når jeg ser det bildet.

Anonym sa...

du malte det med always:)

Agnete sa...

du lagde always. du er alltid sånn kantete og litt edgy liksom. Litt sånn som at skiller deg ut, men egentlig ikke, og sånn er always bildet også. :) du er søt!

G sa...

hahaha syyyygt!!!

Guro(: sa...

Ser jo ikke såå ille ut da..! Tror du malte det med "always"..

Anonym sa...

antar lise malte det med love på, passet fint med de klissete hjertene hun lagde.

ida sa...

hahaha, fint da.. Du har nok mala det med always ja, som flere har sagt. det va finest :) god jul :)
btw, likt lars tangen-mannen

Maria sa...

Hahah, tipper ikke du malte det med "Love" på akkurat!

Lina sa...

Bildene ble da ikke så ille. Heller kule!

Anonym sa...

synes det var veldig fine, jeg! personlig og stilig:) du har malt always, ser det på bildet over;)

sara marie sa...

hm, kanskje det med "always"?

Love, har ivertfall Lise malt, ingen tvil.

synes de var fine jeg!

Thea sa...

Jeg tipper "always"!

joakim sa...

haha.. elsker bildene! ..og enig i at fargepaletten var finere! satser alle sparepengene mine (les: 0kr) på at du har malt always-bildet! så d så

marlene reitan sa...

du smiler på TRE bilder i ett innlegg! første gang på linniiie.com? i think so. awesome :D

smr sa...

Uuh, den var vanskelig, GITT :D som om du hadde malt noe som det står "love" på :D

Sunniva sa...

Tror du malte det med "Always" på :)

CHRISTINAFRAAS sa...

LOL

Anonym sa...

Always!
Du kunne aldri ha skrevet "love" med røde pene bokstaver!

Anonym sa...

Er du fremdeles 98% frisk som du sa at du var i en videoblogg for lenge lenge siden?

Silje sa...

Jeg synes helt ærlig det bildet med "always" var fint! Eller tøft..

line sa...

du er herlig linnea :D beste bloggen in tha world. god jul !

Anonym sa...

Du har malt det med always. Seff.

linn sa...

hvor er genseren fra? Fiiiiin

Vera sa...

hahahaha, la ikke merke til pepperkakehuset. fantastisk!

jeg har også spiss rumpe, hvis jeg sitter på noens fang får de alltid blåmerke etter 3 minutter....

Anonym sa...

Kjære Linnèa.. Vær så snill å legg ut en videoblogg!? Ah. Eller så kommer jeg og oppsøker deg i Oslo. Og tro meg, det vil du ikke.

Signhild sa...

Det er nesten så det er litt betryggende å se at du ikke har blogget på to dager, du er fortsatt same old Linnéa! :D

Andreas sa...

Okey, kanskje dumt å poengtere dette nå, men jeg må!

Jeg så på en eldgammel videoblogg du har laget (ja, jeg er en stalker, og jeg vet hvor du bor! eller, nesten.)

Og du sa at du så radioresepsjonen live! Vil bare knipse litt for dette, da dette programmet er det mest fantastiske som noen gang har kommet ut av nork rikskringkastning.

Tommel opp!

emilie sa...

jeg tror også linnèa malte det med "always", men det stemmer jo ikke at hun synes kjærlighet er bare kliss. har noen sett wehartit'en hennes eller?

Lise sa...

Synes det var lekre bilder jeg :D Og jeg lo forresten veldig av det med kamera.

Anonym sa...

denne kommenatern resulterer sikkert i at du ikke blogger på fire uker, men; dine blogginlegg gjør dagen min så mye bedre! og det atdu i det siste har blogget mye mer enn det du pleier...it gives me so much joy! så takk

Anonym sa...

GOD JUL DIN SURPROMP:)

Hedda sa...

bare sånn info så har larstangen skrevet om deg på bloggen sin. virker som han liker den, hehehe!

Anonym sa...

Lag videoblogg!!!!!!

SA sa...

Ingen juleblogg enda? Jaja, får kommentere på denne da. God jul Linnéa!

I sa...

Siden alle sier always, snur jeg trenden og sier LOVE.

Du er jo alltid full av love!

Monique Lund sa...

Hei vakre! Ville bare ønske deg en helt fantastisk julaften! håper du får en finfin dag sammen med de du er glad i! :) juleklemmer fra meg

Solveig sa...

Ha en jævlig god jul Linea:D

Marie Husøy sa...

Jeg synst de ble stilige jeg (A) :D

Linnéa sa...

Julianne Førde: julestemningen blir aldri slik som den var da jeg var 10. Men den er helt ok antar jeg!

JAAAAAAAAAAA; jeg malte det med Always. Men har snudd det opp ned nå!

genseren er fra Gina og er LIses.

NEI FOR FAEN JEG LAGER IKKE VIDEOBLOGG. Vennene mine leser bloggen min og utsetter dem ikke for sånt.

Andreas: Radioresepsjonen er nesten for godt til å være sant. Vil gå så langt som å påstå at de er forbildene mine, alle sammen.

Anonym sa...

jeg tror du har malt always : )) siden det var minst pent, du sa jo at det ble så stygt... men begge var tøffe : ))

Erika Hazel sa...

synes det var fint jeg.. ble faktisk litt inspirert til å male selv :)

Anonym sa...

du vet du har manneøyne. hilsen utlending. du har patrick swayze øyne jenta mi :)))) hehehe