11. des. 2009

Svar på spørsmål fra i fjor (egentlig bare 2-3 mnd siden)

Jeg lovte egentlig å svare på dette for omtrent 3 mnd. siden. Kom på det nå.

Hva gjør deg skikkelig sint, og hva gjør du når du blir sint? Evt. vis hvordan du ser ut når du blir skikkelig SINT. Jeg skriker "HOREFITTEFAEN I HELVETE" drithøyt og river meg selv i håret. Det er en av grunnene til at håret mitt er tynt. Hvis jeg ikke kan rope "HOREFITTEFAEN I HELVETE" på grunn av omgivelsene, blir jeg bare relativt streng i ansiktet og ser slik ut:

Og hva som gjør meg sint...
For eksempel når folk står RETT foran Alpebrødet og spør hvor i alle dager Alpebrødet har blitt av.


Har du kjæreste nå? JEG kjæreste? Nei. Evig singel.

Hvis du måtte velge EN sang, hvilken?

Synes du sushi er godT? Det var en mann som sto og delte ut sushi på jobb i dag. Det er veldig godt hvis man dypper det i ketchup. Men mannen hadde ikke ketshup. Så det var ikke så godt akkurat i dag. Mistenker forresten at alt er godt med ketchup, og at det er derfor jeg påstår at jeg liker det.

Hvem er det vakreste mennesket du vet om ihele verden? Meg selv. Åpenbart!

Husker du en hvilken dag du sist IKKE spiste epler? Det må være Seriøst mange år siden. De gule eplene er PRICELESS nå, her om dagen spiste jeg 13 stykker.

Hva står det på den siste meldinga du fikk? "Hei Linnea. Minner om timeavtale hos oss ma 14. des Kl. 16. Mvh Tannlegen på Aker Brygge. Du kan ikke sende svar på denne sms-en." Det er enten slike meldinger jeg får, eller meldinger fra SMS-king som forteller at de har oppdatert hjemmesidene sine. Jeg har så mange hyggelige venner, skjønner dere.

Hva pleier du å spise til middag, utenom knekkebrød og tops lasagne? Prøver du å unngå karbs? Jeg spiser Linneas sunne taco spesial hver lørdag. Knekkebrød er vel mer eller mindre KUN karbohydrater, så nei.

Ville du ha tatt abort om du visste at barnet ditt hadde downs? Ja :) Eller så hadde jeg solgt det.

Hvor ofte dusjer du? JEg glemmer hele tiden å dusje, men kommer på det rett før jeg legger meg hver kveld. Så da dusjer jeg og våkner opp slik dagen etter.

Så finner jeg ikke børsten og må løpe til jobb. Derfor har jeg ikke fått så mange nye venner på jobben, for å si det sånn.

Hvilken bok leser du før du sovner? Akkurat nå er det "Menneske uten hund."
Hva er det første du tenker når jeg skriver armhevinger? NEI!! IIIIKKEE!! Seriøst, på Personlig Trener-timen min TVANG hun meg til å ta en armheving.
Jeg sa at jeg nektet å få muskler i armene, så begynte vi å krangle, og plutselig skulle jeg ønske at jeg hadde med meg våpen, så avsluttet hun timen.

Tror du at du får en typisk kjernefamilie med hytte, Volvo og barn som spiller fotball - eller golddigger karrierekvinne som såvidt har noe familieliv? Jeg skal bo i et hus på stranden i utlandet, jeg. Har ingen ambisjoner. Kan ingenting, har ingenting å bidra med. Seriøst.

Lise og jeg satt og diskuterte hva vi kunne ha hatt som spesialfelt på "Kvitt Eller Dobbelt" her en dag. Lise foreslo algebra for sin del, og jeg geografi. Så lo vi drithøyt, etterfulgt av en lang stillhet. Jeg kan ingenting.

Hvilke blogger hater du? Veldig mye av det som ligger øvest på topplisten på blogg.no. Noen av de burde seriøst skamme seg mer enn meg. Ellers går det i spiseforstyrrelse-blogger som "liksom ikke skal påvirke andre, bare skrive for å skrive." Skaff dere en jævla dagbok eller en sperret blogg.

Elsker du trøndere? Etter å ha sett deler av X-faktor og CHAND, kan jeg med hånden på hjertet si at trøndere gjør meg kvalm.

Ha på deg bestemors gamle "high fashion" antrekk en hel dag, eller spise en hel gradiosa? Jeg gir blanke faen i hva jeg blir sett med, jeg går tross alt daglig
i termodress gjennom Oslo sentrum. Jeg verken spiser eller liker Grandis. Heldigvis.

Lika du ålesund?(byen)
Bra du presiserte at det var byen Ålesund du mente, hvis ikke hadde jeg trodd at du mente...sundet der man åler gjennom. Men nei, på ingen måte. Ålesund er til og med hakket VERRE enn Molde.

Hva misunner du mest med Lise? At håret hennes vokser. Og at hun har utoverpupper. Forresten!!!!!!!!! LISE HAR VASKET OPP I DAG, KRYSS I TAKET.


Hva får deg til å gråte? Triste filmer. På onsdag så jeg favorittfilmen min Seven Pounds, da gråt jeg. Hvis dere har filmtips om triste filmer, VÆR SÅ SNILL, bring it i kommentarfeltet.

Danser du når du er på byen? Ja, da danser jeg dessverre på bordet.

164 kommentarer:

Helene sa...

Grave of the fireflies.
Prepare to die.

Helene sa...

Herrefaen. Jeg var først!

KAROLINE sa...

The Notebook
Meet Joe Black

Alltid høydepunktt når du har blogget!

:)

Anonym sa...

Du burde se Pursuit of Happyness med Will Smith, den er kjempe trist.

Amalie sa...

ååååh,, elskbare svar! Elska humoren din over alt og alle bloggar asssss :D

Anonym sa...

Million Dollar Baby

Camilla sa...

Pay it forward
Pearl Harbor
Titanic :p

Anonym sa...

Hehehehehehe, sundet der man åler gjennom. Morosamt!
If only, grein meg til nesten-døde.
PS I love you, også.
MEN de e litt klisjete kjærlighetsfilma, då.

Hegechj sa...

vaska og vaska. hun har vel latt koppene ligge i såpevann mens du var på jobb, så bare satt de på benken til tørk etterpå :)

C. sa...

Triste film: A walk to remember, utrolig fin og ikke minst trist!

C. sa...

Triste film: A walk to remember, utrolig fin og ikke minst trist!

C. sa...

Triste film: A walk to remember, utrolig fin og ikke minst trist!

C. sa...

Triste film: A walk to remember, utrolig fin og ikke minst trist!

Marit sa...

The Notebook! : - )

Randi sa...

My Sister`s Keeper, heilt sinnsjukt trist.. grein heile veien!

Anonym sa...

Du la ikke ut noen nye bilder av deg selv. Det synes jeg var dårlig gjort.

Anonym sa...

Ciderhusreglene. Supertrist!

Hilde sa...

YESS!

Anonym sa...

life as a house

ladder 21

hotel rawanda

pay it forward






les boken idas dans

Anonym sa...

Ååå, du er morsom du!

Ser veldig lite filme, orker ikke, gidder ikke, men disse har jeg sett og liker:
Pay it forward
Marley and me (heh..)
I am Sam ruler.

Wilde sa...

The Notebook
Secret Life Of Bees
The Green Mile
Om Forlatelse

Anonym sa...

HAHAHAH sundet man åler gjennom. gullkorn! hahaha kan le helt til jeg legger meg nå

Eirin sa...

Priceless!

Anonym sa...

My sisters keeper
2:37
Og ikke minst Twilight, men det er bare fordi Rob Pattinson er så pen!

Albertine sa...

Se The Bridges of Madinson County! Jeg gren ustoppelig..

Anonym sa...

hotel rwanda, ciderhusreglene og benjamin button!! døde nesten

imbose sa...

Requiem for a dream. Sterkaste filmen som eksistera. Absolutt å anbefale

Louise sa...

Finding Neverland.
The Notebook.
Les boka "Før jeg dør" , herremann grein meg ihjel på slutten, aner ikke hvorfor egentlig.

Ida sa...

Kan du legge ut oppskriften på Lnneas sunne taco?:)

Anonym sa...

ikke hat trøndere :(

Anonym sa...

"Aurore" er syk.

Kari sa...

Cold Mountain! Man begynner å gråte bare av å se Jude Law.

Anonym sa...

pearl harbor.
jeg hylgråt av den!

Ane sa...

Trist film, eller RØRENDE film; Paris Je'taime (litt usikker på skrivemåten, men ca. sånn, og filmen er rørende uansett hvor "'" er)

Ingunn sa...

Angel-A
En fantastisk fransk film i svart hvitt. Type Amelie, men kul isteden for søt. Du finner den på platekompaniet.no :-)

Åshild sa...

Schindlers Liste
Freedom Writers
The Green Mile

Hanne sa...

Ja, Linneas sunne taco! Oppskrift?

Anonym sa...

Jeg ler rått hver gang jeg leser bloggen din. Du er hysterisk morsom!

Anonym sa...

My Sister's Keeper - ingen tvil! Jeg gråt.

Også A Walk to Remember, som jeg også begynte å gråte i, og jeg gråter egentlig aldri.

Anonym sa...

The notebook!!! Og Edward scissor hands!

Ingvild sa...

Finnes ikke tristere film enn My dog Skip!

Stine Solberg sa...

The christmas shoes. Må se det på nettet. Har ikke funnet den i "skikkelig" film enda, og har ikke sumlet meg til å få sett den. Meeen, alle jeg kjenner som har sett den har fortalt at de satt å ristet av gråt

ingvild sa...

The hills have eyes.
Den er jo jævlig trist

Emilie sa...

ånei, du kan ikke hat trøndera :(

Anonym sa...

Jeg gråt på slutten av filmen "gutten i stripete pysjamas" . Det handler om en gutt som var jøde og som var sendt
til en konsentrasjonsleir, veeldig trist film. ;) oogså må jeg bare spørre: Hvorfor hater du ålesund? Det er jo ærlig talt Norges fineste/vakkreste by! Og at Molde er bedre.. Nei det kan jeg ikke fatte å begripe hvordan du kan synes det? Molde er jo ærlig talt INGENTING? Det er bare.. Noe. Eller det er ikke det en gang, det er bare en liten plett med gjerrige moldensere som aldri tåler å tape, å godta det eller legge det bak seg (da snakker jeg selfølgelig om taper mot aafk).


Iallfall så har du en kjempebra blogg! :D Forresten så har jeg et spørsmål. Farger du håret, eller er det din ekte hårfarge?:)

Belinda Jakobsen sa...

Du er flott!

Neste gang du er in town må vi avtale en kaffe. Liker ikke at du stalker meg på den måten du gjorde sist. Hørt om privatliv eller??

puss!

Belinda Jakobsen sa...

By the way! Sisters Keeper får deg til å gråte så mye at du ender opp med å be til Gud og Allah om at du var født uten tårer. Anbefales!!

e.m. sa...

Gråter du når Landstryker'n skyver kjøttbollen over til Lady med snuten ?

mbuvarp sa...

Du burde se The Shawshank Redemption. Av mange regna som tidenes beste film (sånn offisielt, imdb), men merkelig nok lite kjent i Norge.

emilia sa...

Se a walk to remember, cold mountain, brokeback mountain eller the notebook :-)

Lotte sa...

Nå i jula anbefaler jeg og se THE CHRISTMAS SHOES! Jeg garanterer tårer. Se trailer på youtube. Ellers A PLACE FOR ANNIE

Maria sa...

Mitt liv som hus, Finding Neverland, Beyond Borders. Lei film på Video Nova:D

Anonym sa...

KETCHUP. ikke ketshup. skjønner ikke hvorfor alle skriver filmtitler, for etter du skrev ketshup mistet jeg all leselyst og ga dermed faen i å lese resten. KETCHUP.

Anonym sa...

Into the wild, The little princess eller Crash

Anonym sa...

LOL! Ketchup på sushi? Det er som å ha melis på pølse det!
Jobber på sushirestaurant i Trondheim, med en som kjenner deg :) Så nå kan du lure.

Gråt som faen av Braveheart! Mel Gibson elsker grusomme scener altså.. HUFF.

Karoline sa...

Du EIER. Jeg ler alltid av postene dine, uansett hva du skriver... du har hvertfall det talentet!

Camilla sa...

Anbefaler ikke "A Walk to Remember" eller "P.S. I Love You", hvis det er tårer du er på jakt etter, jeg satt å lo.

Men "Om forlatelse", som ble nevnt tidligere er kjempebra, spesielt måten de har redigert den på - GENIALT!

Maia :D sa...

"Livet er Herlig", anbefales av meg, grinalusen fra Molde. Jeg gråt til og med når jeg så "Fantastic Four", det er sykt.

kenneth sa...

Hallo, jeg får også meldinger fra sms-king. Det koster 25 kr!(!!!!!)

Anonym sa...

My Girl!

Anonym sa...

se my sisters keeper!!

Sirin sa...

Pay it forward!! Tidenes beste film.

tone sa...

du må se : PS, i love you !

Anonym sa...

Gjøkeredet med Jack Nicholson :)

Tone sa...

Man kan jo ikke annet enn å elske deg:D

Anonym sa...

I am sam, the notebook, benjamin button, finding neverland,

Ragny sa...

Bridge to terabithia er en utrolig trist film, gråter i nesten en halvtime i slutten av filmen :)

xiu sa...

kan jeg få anbefale kvinnen i mitt liv? skuespillerprestasjonen til thomas giertsen kan vel bare beskrives som jævlig sørgelig.

Anonym sa...

THE WAR er den tristeste filmen jeg har sett. Jeg gråt helt til jeg sovnet den kvelden. Og jeg så den kanskje 2 timer før jeg la meg.
The green mile er dødstrist den også.
A walk to remember er ikke særlig trist iforhold til de to filmene hvertfall.

Oda sa...

Hvordan kan du skrive sånn om barn med downs uansett om det er ment som spøk eller ikke?

Lise sa...

If only, pearl harbor.

Anonym sa...

Across the Universe.

Anonym sa...

Herres så morsomt! Filmtips: The dutchess

Anonym sa...

Du er genial, Linnea :D

Lisa sa...

Gråtefilm: engelen!

Christina sa...

August Rush og The Notebook :)

Marthe sa...

Jeg kommer ikke til å anbefale en film, fordi jeg er mektig sur på deg for å si at trøndere gjør deg kvalm; det er tosker som stiller opp på X faktor, ikke normale folk; derfor ikke døm alle trøndere etter dumme mennesker som stiller opp på reality, HALO, såppas trodde jeg om ditt kyniske selv.

Anonym sa...

Marthe og Oda: Dere bør ikke lese bloggen til Linnea dersom dere ikke forstår ironi.
Dumme spørsmål fortjener enda dummere svar - sånn som på f.eks Downs-spørsmålet.

Anonym sa...

bare så du vet det, sms-king koster 20kr for hver melding du får...hadde det i 3mnd uten å finne det ut!

Toril sa...

Jeg kan anbefale en trist bok "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson.

ragnhild :-) sa...

my sisters keeper
ps i love you

mye mulig de er nevnt men gidder ikke bruke tid på å sjekke, har tross alt brukt tid på å skrive denne kommentaren

iszting sa...

triste filmer:
21 grams
babel
begge fra direktoren (regissoeren?) alejandro gonzález inárritu. (21 grams er tristere. den er faktisk supertrist.)
noen pedro almodovar-filmer er ogsaa forferdelig triste og morsomme paa en gang.
ellers etter aa ha kjent deg gjennom bloggen ville jeg anbefale deg filmen 'being john malkovich". i grunnen veldig sarkastisk-humoristisk, men med en trist-melankolsk-svart undertone. genial film.

Anonym sa...

The notebook(dagboken) veldig fin synnes jeg:)

den handler om:

Noe glemmer du aldri, spesielt ikke din første kjærlighet.
For lenge siden møttes to unge mennesker, han med røtter i en fri og uformell musikerfamilie, hun med et annet og mer konservativt utgangspunkt. Noah og Allie finner hverandre, forelsker seg og tilbringer en uforglemmelig sommer sammen. Men deres kjærlighet ”passer” ikke og de må skille lag for å etterkomme foreldrenes ønsker. 2. Verdenskrig gjør også sitt til at de ikke kan treffes.

Når krigen er slutt, og soldatene vender hjem, er alt annerledes. Allie er gift med en suksessfull forretningsmann, mens Noah lever alene med sine minner og bruker all sin kjærlighet på å restaurere sitt 200 år gamle hus. Allie vekker til live gamle følelser når hun kommer over en artikkel i lokalavisen om Noahs arbeide og hun skjønner at hun må ta en viktig avgjørelse om hvilken vei hennes liv og hjerte skal følge

Ingvill sa...

Jeg er også svak for triste filmer, og vil derfor anbefale deg å se Bienes Hemmelige Liv. Det sved så mye i øynene etter at filmen var ferdig, at jeg bare måtte gå å legge meg. En vakker film, rett og slett!

Emilie sa...

The Notebook :)

Maria sa...

Into the Wild.

Kiaaa sa...

My girl,
Den er bare nevnt en gang før , men HERREGUD for en trist film! Sjøkt

Anonym sa...

The champ. Gammel film, funnet den kun på VHS. Men, meget mulig den finnes på nettet.

Lene sa...

Hva er oppskriften på Linneas taco spesial ? :)

Prinsesse Iselin sa...

hahahaha, "åle-åle" :)) Må se "The Notebook" ::))

Anonym sa...

the green mile, milk, titanic, romeo+juliet, new moon..

Voe sa...

Jeg gråter dritlett av filmer, men jeg grein som en unge av blant annet The notebook og Benjamin Button.
Du er herlig, Linnea!

Rebecca sa...

Hvis du fortsetter med denne blogginga, kan du jo bli superkjendis og ha deg selv som tema i kvitt eller dobbelt! Og jeg synes du skal se livet er herlig, pay it forward og ps. i love you :)

Higi sa...

Trist film nr 1: "Englenes by"
Eller "City of Angels" om du vil være fancy.
Første triste filmen jeg gråt på. Etter det har tårene sittet løst.

Inga sa...

Sophie's choice

Anonym sa...

haha! elsker bloggen din!
sundet man åler seg igjennom!!!!

kristine sa...

i am sam. den bør du se!

Anonym sa...

Du har ingenting å bidra med? Du skriver jo latterlig bra, den eneste bloggen som er verdt å lese. Du får skrive bøkene som nevnes på Kvitt Eller Dobbelt, da vettu.

Anonym sa...

Oppskrift på den sunne tacoen? :D

Johanne sa...

[b]Meet Joe Black[/b] er [i]toppen[/i] av tristhet.

e.m. sa...

Charlie Chaplin's - City Lights - The ending.
Jeg burde jo egentlig skamme meg noe aldeles forjævli siden "ekte mannfolk gråter ikke".
Men samma faen det! Tårene renner ukontrollert hver ENESTE gang jeg ser på den.

Elise sa...

Hvor lenge har du og Lise kjent hverandre?
Føler dere dere som søsken, eller mer som venner som viss foreldre tilfeldigvis er gift...

Bare nysjerrig =)

Og forresten, Linnea, you're awsome!

Anonym sa...

Morrabildet av deg var tidenes. Jeg har ikke sett noe så skjønt på lenge. Virkelig.

trheim. sa...

hva faen har du i mot trøndere? du som har spise forstyrrelse til tretusen, ser ut som du mister alt håret før du når år 2011 og spiser deg ihjel på epler.

du kan ikke tro du er så satans bra at du dømmer alle "trøndere" pga en person som er med i x-faktor. skulle jeg dømt MOLDE etter bloggen din/deg, så hadde jeg faan meg bombadert hele jævla bloggmolde for fitte lenge siden.

stikk å blogg litt'a bloggfitta!

Anonym sa...

Bare så du er veldig klar over det; Ålesund er en fantastisk by, og er på INGEN måte værre enn Molde! :))

Ellie sa...

"Your musical compatibility with linniiie is Super". Det er bra du har en fungerende hørsel.

Into The Wild. God musikk (Eddie Vedder solo!), sann (og vakker) historie som er til å grine av... Og Emilie Hirsch.

Anonym sa...

My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper
My sisters keeper


utrolig trist. SRSLY LXM

Mon sa...

Jeg gråter aldri når jeg ser film.
Men en gang gråt jeg da jeg så "Extreme makeover: Home edition", og det var _ikke_ fordi programlederen er til å gråte av. Det må være tidenes lol.

Anonym sa...

HAH HAH HAH!
trheim har aldri hørt om ironi. Og det er første hang h'n er på din blogg, det er helt tydelig. Skikkkkkelig tappe trheim.

Anonym sa...

Rebecca eier!

Hanna sa...

Du! Trøndera e sweet da (;

Anonym sa...

The Notebook og A walk to remember.
De MÅ du se. Vet til og med om en gutt som gråt da han så på A walk to remember.. Og han er vanligvis en "tøffing" om man kan kalle han det :p

SA sa...

Haha. Du trheim, den kommentaren der underbygger jo bare Linnéas påstand. Lær deg å skrive til neste gang du forsøker å fornærme Norges beste blogger!

Natalie sa...

Se Atonement, du er garantert å bli trist. Off. Men den er utrolig fin da.

Maren sa...

Tristan og Isolde = min favorittfilm. Gråter like mye hver gang... :) <3

Anonym sa...

Film tips: Incendiary

Anonym sa...

The Notebook var ihvertfall IKKE trist. Skulle liksom være tidenes gråtefilm. Anbefaler 2012 :)

lisa sa...

hadde jeg vært lesbisk, hadde du vært førstevalget mitt

Anonym sa...

p.s i love you
the nootbook
a walk to remember

Anonym sa...

Kanskje du burde tenke deg to ganger om før du skriver det du skrev om abort og barn med downs. herregud. "solgt det"? oppfør deg som du er 19 år (Eller hvor gammel du er). Det er kvalmt at du kan skrive sånt.

Anonym sa...

My sisters keeper

Helle Kristin sa...

The notebook og definitivt Pay it forward! nyydelige filmer som gir inntrykk.

bittersött sa...

"Mitt liv uten meg". Fantastisk film. Skrevet om den på bloggen her om dagen.

www.bittersott.blogg.no

Dorte sa...

jeg savner en god fyllehistorie! :) elsker bloggen din, bra skrevet, morsomme innlegg og bra blanding av bilder og tekst. keep up the good work!

Silje sa...

Det er tydeligvis fremdeles noen som ikke helt skjønner att Linnea er sarkastisk som få når hun skriver. Om dere ikke liker bloggen, eller det hun skriver så dropp å les bloggen davell ! Djizzzzes

Anonym sa...

titanic, den er utrolig drittrist. morsomme svar! :)

silje sa...

green mile er den tristeste filmen jeg ha sett noen gang. Den burde du virkelig se! =)

:] sa...

Aurore
Grave of the fireflies
The Notebook
Secret life of bees

Oi, alle var skrevet fra før. Fanden

Anonym sa...

Utoverpupper er oppskrytt!!

Vilde sa...

If only (beste og tristeste), Million dollar baby, PS: I love you...

Anonym sa...

BLOW. beste filmen noensinne laget!
-Christina

Linnéa sa...

Linneas sunne taco er rett og slett taco i denne rekkefølgen:

masse isbergsalat på fatet
agurk og tomat
et knust taco-skjell i passende biter
litt karbonadekjøttdeig
Kesam mager
Medium tacosaus

The Notebook har jeg selvsagt sett. Og det er en av favorittfilmene mine.
Men tusen takk for filmtips sånn ellers! Nå har jeg MASSE filmer å se framover.

trheim: måkke værra så hårsår lille venn. og jeg er nok heldig hvis jeg fortsatt har hår i totusenogTI! så må du huske at du ikke må dele ord, det skrives spiseforstyrrelse. vil ikke hevde at jeg fortsatt har det forresten, men vil heller ete meg ihjel på epler enn pizza :)

Og hvis du vil bombe Molde, er du hjertelig velkommen til det. Ingenting hadde gjort meg mer glad.

Anonym som skryter av Ålesund: HVA er vakkert med Ålesund? Dere har fine fjell, men det har Molde også.

Elise: pappa er gift med LIses mor. Slik henger det sammen :)

Anonym sa...

KEITH! Se den... Plis?

Anonym sa...

Ville du ha tatt abort om du visste at barnet ditt hadde downs? Ja :) Eller så hadde jeg solgt det.

agreed!

Anonym sa...

filmen Adventureland. bra musikk, kule folk, bra film.

Anonym sa...

Crash og Love Actually - knallgode filmer, og jeg stortutet nå i hvert fall;)

Anonym sa...

Hei. jeg vil bare si at jeg digger bloggen din. Du har en helt sinnsyk kul skrivemåte og jeg blir aldri lei av å lese, selv om jeg faktisk er inne en gang i uka å leser alt på engang. Stå på, håper du kommer deg på første plass på blogg lista!

irmelish sa...

Titanic. Igjen. Og igjen.

Rakel sa...

My Sisters Keeper

Anonym sa...

Okei. Først og fremst, jeg ler og forstår Linnèa når hun faktisk skriver ironisk. Men det med å selge et barn med downssyndrom er IKKE morsomt. Hun vet ærlig talt ikke hva hun prater om. Hvordan kan hun sette et standpunkt nå om hun hadde villet gjort det? Anyway Linnèa, digger bloggen din. Men for din egen del vær forsiktig med akkurat slike utsagn.

Birgit sa...

Til siste anonym, det er du som ikke forstår. Linnea fikk et veldig dumt spørsmål - og serverte et veldig dumt svar.
Altså dumme spørsmål får dumme svar.
Bruk hodet litt før dere kommenterer.

Cathina sa...

August Rush
My sisters keeper

Ane sa...

skal ærlig innrømme at det er første gang jeg leser bloggen din. Lærer ikke ei smule, men faen så genial.

martha sa...

Du er så morsom :D

Anonym sa...

an american crime!!! beste filmen jeg har sett

Julie sa...

The green mile! For evig og alltid min favoritt gråtefilm.

Ronja sa...

PS: i love you.
Gråter du ikke, er du laget av stein.

Sol-Angelica sa...

Beyond Borders,
GIA,
LØVENES KONGE <3
The atonement

Jeg kan vel så mange flere trister filmer, men jeg kom bare på de i farten =/

Ingvild sa...

Engelen er vildeig bra og utrolig trist! :-)

ehheNAVN? sa...

Hva skjer med at alle skriver de samme spørsmålene på alle blogger???... Kan noen pls svare meg på DET spørsmålet?-.-

Susann sa...

marley and me er skikkelig grine film <3

apedog.wordpress.com sa...

Låt dig inte bli skrämd av Lises svensk. Det finns bra av vår sort också ;) Evig singel säger du? Me too..

Frk. K sa...

THE NOTEBOOK OG NEW MOON! jeg GRÅT for å si det mildt..

Elisabeth sa...

A WALK TO REMEMBER! <3
verdens tristaste og mest søteste film :')

Caroline sa...

Grinefilmer:
A walk to remember og The notebook

Siri sa...

Triste filmer: The Notebook, A walk to remember, PS I love you :)

Vilde sa...

THE NOTEBOOK! Jeg misunner virkelig dem som ikke har sett den, bedårende!

Isabel sa...

My life without me, den er nydeleg og råtrist.

johanne sa...

"pay it foreward" - triste, triste filmen. "Se opp" var jo også helt tragisk!
men ja det var det, like bloggen din forresten :)

Anonym sa...

Dead Poets Society. Trist og fin.

Gunhild sa...

Haha, nå har jeg lasta ned filmer til den store sølvmedaljen, så mulig at det kommer noen tårer her. Linsene begynner å bli så grådig tørre. Veit dette er et gammelt innlegg, men gode filmtips. Og hvorfor har ingen nevnt Free Willy som en trist film? Fy fillern, spekkhoggeren dør jo nesten da de må flytte den. Og ettersom skuespillerspekkhoggeren (trodde aldri jeg skulle få sjansen til å bruke det ordet) virkelig er død, blir ting enda mer trist. Men jeg spiser hvalbiff. Fillern, nå fikk jeg dårlig samvittighet for det også.

Flinka sa...

Time travellers wife

En kjempebra og utrolig trist film.

Thea Berger Hanestad sa...

Hvis du vil se en kjempetrist film, som ikke er av de vanlige filmene som alle har sett, anbefaler jeg The phantom of the opera.

Anonym sa...

Koegеl, l. For eхample, out of 183 nonѵerbal chіldren
in tωo ѕtudiеs, 11 spoke theiг first ωords betωeen 5-13 years of agе.
The digestiѵе аnd cirсulatory systems are improved, gеtting blοod flowing through the boԁy.
. Miκе grafstеin smt(c) certified ѕpοrts mаssage
therapіstwhat іs сlient handlіng.

Designatіng that many theгapists аs
lеad and then strаtegically schedulіng thеm in ordеr to covеr the entiгe work week would suгеly provе tο be аn ineffectivе solution if nοt a neаrly
imρossiblе plаn. Ηоω lаser hair removal therapy works.
Ιt promoteѕ relaхation, reduces pain, boosts moοd and mental clarity.
.. C - person раnics and actѕ οut οf
charaсter and behaνеs irгationаlly.


my web pagе - tantric massage In london