18. des. 2009

Texas!!!

Herregud, i natt våknet jeg av at det BLÅSTE inne på rommet mitt. Og i sted skulle jeg rydde der inne, og da måtte jeg bruke termodressen! Dette er kritisk! Skal faktisk gå og kjøpe gaffateip etterpå og teipe igjen den jævla døra før jeg fryser fast i sengen.

Ååååh, jeg skulle bare ønske at vi hadde en nabo med masse ved i nabo-kjellerboden eller noe, slik at vi indirekte også hadde hatt ved.

Jaja... Det har seg forresten slik at min mor av en eller annen merkelig grunn betaler telefonregningen min. Tror det har noe med at jeg ikke orker å svare på de 38 000 meldingene hun sender daglig dersom jeg skal betale selv. Uansett, hun betaler broren min sin også:

Jeg skjønner helt seriøst ikke hvordan jeg kan ha brukt så mye penger! Bruker den jo kun til ting jeg absolutt behøver!
1881 påstår forresten at jeg bare er 18 år! Og da Anders sendte melding fra sin mobil, visste de liksom ikke hvem jeg var lenger. Amøber!

Og i sted skulle jeg lage brente mandler. Men så har jeg tydeligvis et misvisende litermål, så jeg tok dobbelt så mye vann og alt ble liksom...brent.

Skulle lage smultringrøre på jobb i dag også, og forvekslet egg med smør, for så å glemme 4 kg mel! Skulle bare forsikre meg om at de andre IKKE spør meg om å lage smultringrøre igjen.

Men det jeg egentlig skulle fortelle dere om...

Jeg er redd for én eneste ting, og det er edderkopper. Den eneste erfaringen jeg har med edderkopper, er at de dukker opp fra ingensteds og kaster seg over meg, slik at jeg som regel begynner å gråte. Derfor tenkte jeg at en edderkopputstilling - dét må vel være noe for meg.

Jeg prøvde å avlyse avtalen Anders og jeg hadde 2 ganger, men Anders er så jævla sta og jeg hater ham.
Først så holdt jeg meg bare litt i utkanten og hylte som en 3-åring som blir tatt fra brusen i 4 sekunder i butikken fordi man må betale for den.
Så hadde de masse kakkerlakker og skorpioner på utstilling også, men det er jo ikke noe farlig, så det er ikke noe gøy.

Og Anders er FORTSATT singel. Rart det der.
Og så spør Anders edderkoppdamen om han får HOLDE en edderkopp? Først spurte han om han kunne få holde en Sort Enke. Hadde vært sykt kult om han ble bitt og ble Spiderman eller kanskje til og med døde!!

Nå lider dessverre jeg av et visst konkurranseinstinkt, så jeg nekter å la noen være bedre enn meg.

Jeg informerte på forhånd om at jeg mest sannsynlig kom til å skrike og kanskje kaste edderkoppen til helvete opp i taket, derfor måtte hun HOLDE armen min nede.

"Men prøv å IKKE kaste den i taket da, for da hadde den dødd, og det hadde vært trist."
Ja, DRITtrist.


Jaja... Skulle bare skryte...

Men hvis dere sitter og ser på X-faktor nå....da... Da er dere ikke mine venner. Uansett hvem som vinner kommer det til å bli en katastrofe for Norge. Jeg har sendt Chand en pinsett i julegave faktisk!

67 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kunne ALDRI hatt en SÅ stor edderkopp i nærheten av meg! Søsteren min sa alltid at dersom den ble sint, kunne den løpe etter meg, og den var til og med raskere enn meg! Jeg tror enda litt på det... Men lol, hater edderkopper! ca 90% av drømmene mine handler om edderkopp-mareritt!
OG NEI, JEG SITTER IKKE Å SER PÅ X-FAKTOR.

Ella sa...

Så flink du er! Jeg hadde aldri klart det, jeg hadde DØDD! Jeg syns pinsett var en super julegave! Håper han ser hva han bør bruke den til.

Maria sa...

Har hatt noen sånne edderkopper på meg i fylla. Et under at jeg ikke ble bitt.

Kristin sa...

synes du er tøff jeg!

kris sa...

haha sykt tøff!
norske talenter kan brenne...

Maddi sa...

Ååh, jeg vil også holde en stor og skummel edderkopp :D Det gir meg et kick!

Anonym sa...

Du er den beste bloggeren jeg vet. Hver gang jeg ser at du har skrevet innlegg blir jeg kjempe glad.

SA sa...

Jeg er imponert over deg Linnéa. Nå er du flinkest, søtest OG tøffest.
Og døren må du bare få huseier til å fikse, det er hans ansvar. God helg!

Anonym sa...

hahahah dritbra! Døde av latter da du sa at du hadde sendt chand en pinsett i julegave! Jeg hadde sendt han en motorsag til å klippe hekker. Go linnea!

Hilde sa...

Haha, love it. Nå skal jeg lese det en gang til - fredagskos!

MorraDI sa...

Lest.

Anonym sa...

:-)

martine sa...

Oioi, du er TØFF! Jeg holdt en slange for ikke så lenge siden, og da følte jeg meg dødstøff - men edderkopp ville jeg aldri i verden rørt!

hehe, så synes jeg det er veldig gøy at du faktisk går rundt i termodress.. Idag hadde jeg gitt mye for å ha en selv! ;)

e.m. sa...

...og denne Enka var selvsagt ikke blitt tømt for gift før du fikk lov til å holde den...?

Uansett; det er sabla tøft gjort det du gjorde når du har fobi mot slike. Serrriøst !!!

Har forresten en slik Tarantella som kjæledyr.
Den heter Adolf. Mente at navnet passet.

Marie tangen sa...

hjelp. Det var en søt liten spider.. må si du er tøff : P . har sånn ca slike nedi kjellern min, vet jeg er heldig

Tone sa...

Ooo, jeg er imponert! Men altså, hva tar du meg for? X-faktor? Jeg ville heller tilbragt tiden min med å NAPPE leggene mine! Evt se maling tørke, lese telefonkatalogen, se gresset gro osv. Jeez..

kenneth sa...

fittee jeg vil også

Oda sa...

Haha! Du er så rå at monoøynebrynet Chand kan se til å vokse hele driten han har i panna (utrolig saklig det her altså)

Anonym sa...

hahahaha seriøst, dør av latter så morsom du er.

Anonym sa...

Hvor er den svarte jakken din fra?
Bloggen din er awesome!!

Hilde sa...

Død over X-factor og de talentløse tullingene som deltok. Chand trenger pinsetten din! Det tror jeg var årets mest veldedige ting å gi bort.

Anonym sa...

Oppdatering 2 dager på rad? LYKKE :-D

Supermalin sa...

ÅH! Nå døde jeg nesten. Kjæresten min måtte holde for bildene sånn at jeg fikk lese bloggen din! Edderkopper er verdens SKUMLESTE skapning! Værsåsnill å slutt å legg ut bilder av edderkopper. Jeg var på nattevakt for en stund siden og leste gamle blogginnlegg, og da fikk jeg også se en edderkopp. En stor en. Slutt med det!

kuli sa...

vi har likeins mobiltelefon

Kamilla sa...

Hun oppdaterer vel vanligvis på rad da. HEHE

Folk er dumme. Ikke sant, photoshop-Linnéa?

vaskeklut sa...

Respekt. Jeg hadde aldri i verden turt å la den edderkoppen være i hånda mi. Grøss. Kudos til deg, Linnéa.

pernille sa...

Aw så søt du var på bildene :) hadde nok aldri turt! Jeg hater edderkopper. Virkelig.

Linda sa...

Ai-ai, din tøffing!

Anonym sa...

kjekk venn du har, minner meg litt om John Mayer hihihi!

ååå tøffa ;) hadde aldri turt det der selv

eirin sa...

Hahaha!! Sendt en pinsett til Chand til jul, haha! den trenger han! Sinnsykt sykt at han vant da! :/ ÆSJ!
Ha en fin helg linnèa! :)

Anne-Marte sa...

*grøsse*
Jeg får mareritt av edderkopper.

Hehe, jeg ser ikke X-faktor. Det ble rett og slett for mye når både programlederen og dommerne gråt på TV. Det orket jeg bare ikke.

Malene sa...

Lol.
alle innleggene dine begynner nesten med HERREGUUUUD!!!, eller Seriøst!!
i like you

Anonym sa...

tusen takk, jeg HATER X-faktor. med nærmere ettertanke hater jeg faktisk alle slike "talent" konkurranser.

Anonym sa...

CHAND <3

sara marie sa...

haha, du ser dritredd ut! Tøft gjort, jeg hadde fått panikk. Får frysninger bare av å se på...

ææææsj, x factor

Anonym sa...

bloggen din virka ikke på ti timer idag og det er 19 minusgrader! skyt meg

Anonym sa...

hvis jeg skulle gjort det samme så hadde jeg stivnet av skrekk og dødd

vix sa...

"Først spurte han om han kunne få holde en Sort Enke. Hadde vært sykt kult om han ble bitt og ble Spiderman eller kanskje til og med døde!!"

du er så jævla festlig. en fryd å lese bloggen din

Gyda sa...

JEG VISSTE DU GJORDE DEN DRITTEN MED VILJE!!! sleipe horeunge

M sa...

Vet at du er en kløpper på rettskriving og en stor forkjemper for "drep-folk-med-orddelingsfeil", derfor tenkte jeg å gjøre deg en tjeneste: SkOrpion, ikke skArpion (bare hyggelig,a nytime :):):))

Marianne sa...

Hehe der synes jeg du er et bra forbilde, MANGE gutter som hadde trengt en pinsett! Men du, se å fiks den døren din da!!

vidaandrea sa...

Huff, jeg er igså redd for én eneste ting; edderkopper.

Go-Petra. sa...

Gyda: psykiateren din har en ledig krisetime til deg i morra kl 10.

Riam sa...

Den edderkoppskrekken forstår jeg så alfor godt. HERREGUD helt sinnsykt tøft gjort!

Anonym sa...

Det har jeg aldri turt:O

Anonym sa...

hahahahha, you made my day :)

Gina sa...

hahaha,love you;)

Anonym sa...

Så tøff du var da!

Anonym sa...

Hva er greia med at alle er så redd for edderkopper? Jeg tenker at jeg og edderkoppene har en felles fiende: Insekter. Takler dem ikke! På grunn av edderkoppens ekstra benpar beveger den seg på en mye mer flytende og elegant måte. Nå fikk jeg lyst til å slenge på "fine edderkoppen" avslutningsvis, men jeg er ikke helt Nemi heller. Uansett: Du har den eneste bloggen jeg bryr meg om å lese, du skriver helt faaaabelaktig. God helg!

Martha sa...

Hei hei, har skrevet et lite innlegg om deg på bloggen min, og håper det er greit for deg at jeg brukte et bilde av deg fra bloggen din?
bare si i fra, så skal jeg slette det hvis du vil :p

http://annecy.blogg.no/1261308668_linniiie_er_gud.html

:) elsker bloggen din

Sunniva sa...

I tror i dør av bloggen din. I flire me i hjel!

emmieverlasting sa...

Ett festlig innlegg altså:o) Tror neppe jeg hadde tatt i en av de edderkoppene!

kristin sa...

Jeg ler meg så og si ihjel hver gang jeg leser et innlegg fra deg! Sykt fun.

Signhild sa...

Nå gleder jeg meg til fortsettelsen på året som gikk, linnea!

Martin sa...

Herregud, i dag våknet jeg av at LINNÉA likte bildet mitt på facebook. Først trodde jeg det var et bilde av meg, men så fant jeg ut at det var et random lamebook-bilde. Takk for det.

Anonym sa...

^
og herregud, går det an å hete Signhild?

Ragnhild sa...

hahaha! Ler meg i hjel !

Anonym sa...

godt å se at dine livsprinsipper vinner over frykten! du kan jo ikke TAPE du måtte jo holde edderkoppen

Linnéa sa...

jakken er fra VILA.

Go-petra: Gyda er kollegaen min da, dust-unge.

martin: sorry. neste gang er det et av deg!

Julianne Førde sa...

Steike hadde aldri turt det der

Anonym sa...

Jeg elsker deg! Ler meg ihjel av innleggene dine, du er fantastisk:D

anne christine sa...

chand kan brenne

Anonym sa...

Anders, klipp neglan dine! Du veit ka i syns om lange negla!

Andrea sa...

Hater edderkopper, det er det VÆRSTE jeg vet. jeg begynner å grine bare jeg ser en. du er jævlig tøff som turte å holde en! RESPEKT

Lisa Marie sa...

Det er noe kjent med Anders, jeg har sett han mange ganger før! Er han med i AUF eller noe sånt?

Anders sa...

Anonym Anonym sa...

Anders, klipp neglan dine! Du veit ka i syns om lange negla!





Idiot! De var nyklipte dagen før!!!

Emmi sa...

"Jeg informerte på forhånd om at jeg mest sannsynlig kom til å skrike og kanskje kaste edderkoppen til helvete opp i taket, derfor måtte hun HOLDE armen min nede.

"Men prøv å IKKE kaste den i taket da, for da hadde den dødd, og det hadde vært trist."
Ja, DRITtrist."

Fyfela i svarte satan som jeg lo!
Kvinne, du er genial!