26. des. 2009

Wish me luck

Hva jeg fikk til jul? Fikk drill, jeg. Drill og voldsalarm. Gleder meg så syyykt til å komme hjem til Oslo og skru. Skal skru til jeg dør. Og endelig kan jeg gå naken ute igjen også, nå som jeg har voldsalarm mener jeg.

Så tipper jeg at alle vil se julemiddagbilde!!! For seriøst... Sjekk. Ser ut som julemiddagen på et eller annet HJEM for tilbakestående. Spesielt broren min! Men kan opplyse om at det var meget hyggelig i år også. Selv om jeg TVILER på at noen av dere ville ha kommet på besøk.

Først fikk jeg dyrehorn av broren min.
"Seriøst?" spurte jeg.
"I bestilte bare ett da, men i fikk 3 i posten."
"FLAKS"

Så fikk jeg WII etterpå i tillegg da, så jeg ble egentlig helt ok pluss fornøyd.

Herregud for et teit bilde...

Uansett, jeg spilte tennis i omtrent 10 minutter før jeg ble lei og gikk tilbake til dataen. I går våknet jeg med GANGSPERR og greide ikke bevege den ene armen min. Klassisk!

Jaaaaaja. I et øyeblikk vurderte jeg å drikke meg stupfull på julaften, men det endte med at jeg spiste sjokolade til jeg spydde og sovnet på sofaen. Same procedure as last year.

Ååååh, herregud jeg fryser ihjel her. Ennå det står at det er 30 grader. Det NEKTER jeg å tro!


Og se! Se hva mamma har gjort! Stjålet det gamle rommet mitt og gitt meg et kott! Men hun har i det minste prøvd å gjøre det til et koselig bordell da, så tanken var jo god. Hun flyttet til og med alt rotet som sto der fra før inn på broren min sin rom! I'm totally the favourite!

Sykt deilig å bare legge seg UTEN å sette på alarm forresten. Her om dagen sov jeg i ELLEVE timer!! Det har jeg ikke gjort på et halvt år, ettersom jeg er opptatt av å komme meg ut av polarområdet inne på rommet mitt hjemme i Oslo med en gang jeg våkner. Lise og jeg har faktisk vurdert å bruke rommet mitt til matbod for kjølevarer også. Men jeg tror det er Akkurat litt for kaldt.

Ellers var jeg på landet i bursdagsselskap hos Mia i går! Følte meg nesten litt som en del av familien, ettersom jeg ble bedt i FAMILIESELSKAPET.

Men så var kjæresten der også, SJOKK, ingen prestisje å bli bedt i familieselskapet likevel I guess.

(Bilde fjernet.)

MASSE kake og kaker og is og sjokolade og sånt. Passer så bra at jeg skal til syden om 6 dager....

Så kjørte jeg tilbake til Molde igjen, og ble forbikjørt TO ganger, og hele kvelden var ødelagt helt jeg broren min og jeg dro på kino for å se Sherlock Holmes med Jude Law men som tydeligvis hadde klippet seg og fått bart og dermed gjorde at jeg sovnet på det ene øyet. ÅÅÅH, hvorfor KLIPPER menn seg hele tiden! Menn skulle faen svarte ikke hatt LOV til å gå til frisøren!

Kan også røpe at jeg for det meste sitter på dataen i jula. Ser ikke grunnen til å sitte mindre på dataen bare fordi det er jul. Er så heldig at jeg ikke har en stor familie jeg må reise på lunsjer og middager til hele jula, TAKK og lov.

Ellers har jeg bladd gjennom alle bildene som var å finne av meg på mors data.
ALLTID like gøy, selv om dette bare er 3 uker siden, da.

Men så har vi ett som er relativt mye eldre. OVER ett år! For i kveld er det jo den store "alle skal ut på byen"-dagen, og Linnéa på Moldefylla har absolutt aldri vært en god ting. Ender som regel alltid slik, og i kveld blir nok ingen unntak. Orker ikke PRØVE å la være engang.

Ja. Extensions i senga, en mandarin og Herr Dell... Men se så REN Herr Dell er! Så ren og oppegående! Nå er han bare slitt, og stygg, har 800 klistremerker på seg, 3 grønne striper loddrett over skjermen og...er død.

Greit, nå kjenner jeg at det har blitt 30 grader her.

Nå skal jeg ut og jogge altså. HEHEHE. Eller ikke. Vennene mine er på fjellet og greier med ski, men den eneste fjellvettregelen er i år som i fjor: Ikke dra på fjellet, du blir sliten der!!!

59 kommentarer:

Anonym sa...

kos deg på fylla ;) vis moldetaperne hvordan det skal drikkes ;)

Karina Torres sa...

Hahah, jeg dør av deg Linnèa :D

Caroline sa...

LOL. Linnéa, du MÅ gjøre et blogginnlegg i fylla. Du sier jo så ofte at du sender meldinger til hele kontaktlista når du drikker. Hvorfor er vi et unntak? :) Du er sikkert helt FANTASTISK i fylla.

Silje sa...

I like it :D Kos deg i kveld.

Anonym sa...

jeg ler. høyt.

Linda sa...

Hehe, blir jeg invitert på julefeiring neste år? Evt. som flue på veggen?

Du er nr. 1 Linnéa! :D

SA sa...

Jeg ville likt å komme på besøk. Hvorfor heter ikke drillen Herr Drill? Kos deg i romjulen Linnéa.

Tine sa...

dagen er reddet, update fra Linnéa! :D jeg har dessverre stor familie og må på julelunsjer i hele romjula-.- alltid kos, men dette reddet dagen min=)
Enig i at du burde skrive et innlegg i fylla!
God romjul :)

vidaandrea sa...

Linnéa, du er et sant geni!

Hilde sa...

Haha, du skuffer ikke.

Elin sa...

Du er bra.

Annj sa...

Flott innlegg ;) Heldig som skal til syden da =) hvor er det du skal egentlig?

Eirik sa...

Hahaha, NÅ lo jeg høyt her. Du er bloggedronningen, uten tvil :D

Anonym sa...

hahahahaha du har serriøst den artigste bloggen æ har vært borti!!!!!!!!!!!!!!!

ANNIKEN sa...

haha. vi har også de nakenbildene på kjøkkenet, hva er det med nakenhet og mat?

Elise sa...

Du er så bra!

Anonym sa...

hahahaa

Anonym sa...

sykt bra!

Anonym sa...

haha..

Anonym sa...

Nå skal jeg ut å jogge. Eller ikke. hahaha

e.m. sa...

JEG klipper meg da for pokker ikke HELE tiden - maks 2 ganger i året, dersom jeg gidder da, hvilket vil si at to ganger hvert år er jeg en sånn en jævla langhåra tater og når jeg synes det tar for lang tid å tørke håret etter dusjingen går jeg til den ANDRE kjæresten min og sier: "Frem med gressklippern, darling og skrell det av".
Rene og skjære latskapen fra min side skjønner du, vesle hvitveis.
(Faen og. Jeg begynner visst å slippe opp for hengivne uttrykk. Nåja. Hvitveiser er jo pene da).

e.m. sa...

...og én ting til: Ikke mer fylla på deg. Du tåler det ikke, i motsetning til meg som kan drekke ei hel flaske whisky i løpet av en time eller to uten å bli så mye som blank i aua.
Har ingenting med tøffhet å gjøre, men noen kjemigreier i kroppene våre.
I wish you luck, luv.

Anonym sa...

hahahaha! gotta love it :D

Anonym sa...

Bror din, ass. Bror din.

ida sa...

hahaha, LOL, jeg fikk også DRILL!!!

jeg er også i Molde i julen, og takk og lov at mora syns det er greit med alkohol til en søttenåring, for det har jeg benyttet med av hver dag

Tone sa...

Jeg elsker fjellvettregelen din! Linnéa for president, lett!!:D

Skulle gjerne sluppet unna masse familielunsjer og -middager selv, men det kan jeg dessverre bare glemme. Jeg kommer til å måtte jobbe som en helt hvis jeg skal ha sjans til å se normal ut igjen før sommeren..:p

Men syden sa du? Så deilig da:)

Anonym sa...

Eh Linnéa! Det heter for faen ikke mandarin! Det heter klementin!

Judas sa...

I Molde HETER DET mandarin, basta bom.

Anonym sa...

jeg ler så høyt hver gang jeg leser innleggene dine:)

men er det sant du har kjæreste?
det sa marie amanda på liveshow... men vet jo aldri om det hun sier er sant eller ikke da=)

Anonym sa...

Marie Amanda har da vel ikke peiling på Linnea sitt privat liv? De kjenner ikke hverandre en gang. Drit i å lage rykter da, fittemarieamanda.

Ingrid sa...

Linnéa.. jeg hadde vært litt redd hvis jeg var deg. Disse SA og e.m er jo stalkers ! Men kanskje det bare en mora og broren din

Ingrid sa...

er *

Ingrid sa...

er *

Linnformasjonen sa...

God jul! Hvis du hater nyttårsaften er vi enig om alt.

Anonym sa...

Judas: ehm? Mandarin og klementin er to vidt forskjellige sitrusfrukter. Bor selv i Molde, og nei, det kalles ikke for mandarin om det er klementin, det er bare FEIL.

Anonym sa...

Fantastisk innlegg.

kiaaa sa...

linnea jeg elsker deg<3<3<3 noen som vil bli linka på min supreogmegapopulære blogg?:):):):) med gjennomsnittlig 1 leser hver dag? tenkte det.. si i fra på superbloggen www.kiaaa.blogg.no 10hi

Anonym sa...

Digger bloggen din!

SA sa...

OMG, Ingrid, du må bli detektiv når du blir stor. Tror Linnéa klarer å passe på seg selv. Og det er nok de faste leserene som IKKE legger igjen kommentarer som er skumlest.

Vilde Kristine sa...

Haha, helt enig, jeg unngikk kjæresten min etter at han klipte seg, for at han skulle slutte med det!:)

e.m. sa...

HAHAHAHAHAHA!!! Ja, bare pass deg du, Linnéa ellers kommer jeg og tar deg!
Best at du ser under senga før du legger deg i tilfelle jeg skulle ligge på lur der.

You made my day, Ingrid!

M o r sa...

Haha e.m, trur aldri i verden at du får plass under den senga, med mindre du graver hull i gulvet først.

Under senga til meg og K derimot, hadde du kanskje passet?

e.m. sa...

Vil ikke ta plassen til din hjertes lengsel, Mor.
Antar at det er der K er nødt til å sove for å gi plass til Tica og pusekattene, hehe...

Karoline sa...

Herregud, jeg digger deg. Hahaha. "Kottet" var fint da! Hoho

Marita-Lynn sa...

Kult bilde av deg og lillebror med dyrehorn. Haha så koselig :)

Ulrikke sa...

haha, jeg dør. fast leser fremover ;)

sara marie sa...

digger deg!!

alltheprettyfaces.blogg.no sa...

Du får meg alltid til å le på en sliten dag. Det ble en merkelig setning når jeg ikke kjenner deg, men sånn er det nå bare. GOD JUL

alltheprettyfaces.blogg.no

Anonym sa...

OMG! Love you!!!!

Sara sa...

Skjer med rougen din? Du trenger et sminkekurs!

marie sa...

DU ER SÅ JÆVLA KUL. Hallo. Genialt!

Anonym sa...

Haha, dyreører! Fantastisk!
Kanskje han var inspirert av de Louis Vuitton-bøylene?

http://www.arizonafoothillsmagazine.com/afm-style-files/wp-content/uploads/louis-vuitton-bunny-ears.jpg

Linnéa sa...

Caroline: MEn jeg er aldri oppegående nok til det... Kanskje en gang!

Annj: Skal til Gran Canaria, Mogan.

Anniken; Det er på stua da :(

Em: Jeg kan OGSÅ drikke ei flaske whiskey, men resultatet er ikke så hyggelig da. Drikker som regel en flaske vin, PLUSS en til som jeg kjøper på byen, der feilen ligger.

Du er forresten stalker #1, men har en form for stockholmsyndrom overfor deg.

Sneiks er forresten et annet ord for snakkes.

Jeg vet at det heter klementin på papiret, men jeg liker å kalle det mandarin, fordi jeg ble aldri rettet på som barn. Så det er min mors feil, men andre ord.

At Marie Amanda sitter og snakker om privatlivet mitt på et av sine såkalte liveshow, ser jeg meget kritisk på. én ting er å drite ut seg selv med det hun holder på med, men at hun skal begynne å blande inn andre burde ikke være nødvendig. hun er underholdning i seg selv. burde ha vært med i sirkus.

men nei, jeg har ikke kjæreste. hun har vel mer eller mindre ALDRI sagt noe som er sant.

Sara: så utrolig stykkt sakkt :(

Elise Bahía sa...

haha DRILL... typisk deg.

men altså, du skal til gran canaria på luksushotell, så du får i hvert fall ikke no sjampo.

e.m. sa...

Klager når jeg IKKE kommenterer og klager NÅR jeg kommenterer.
Typisk kvinnfolk.

Det neste blir vel at vi begynner å rane banker sammen.
Hmmmm...ideen er jo slettes ikke dum da...

Anonym sa...

Du er den kuleste jeg vet om! uansett - all respekt til deg.

Helene sa...

Unnskyld meg, Alexander Rybak er en slager! Jeg må innrømme at jeg selv ikke er så fan, men ikke si at det er flaut at han er fra Nesodden, for det er det eneste som gjør han kul! Jeg bor på Nesodden og det er veldig fint der, du har ikke rett til å si noe når du er fra Molde xD Det er ingen som ble like store som han der, eller jo, vent, dere har jo alltids Lars Tangen :S

Du er negativ til ALT, du er rasistisk og hater musikanter og folk som kommer fra alle mulige kanter i dette landet. Men, det er vel sjarmerende... :)

Anonym sa...

ser at brutters kjører t-shirt skjorte på julaften. classy!

Gyrid sa...

Herregud, jeg har ikke noe liv... Sitter og leser gjennom arkivet ditt Linnéa.