2. jan. 2010

HALLO!!!

På nyttårsaften tok jeg sovetablett klokken 21 og stupte til sengs. LIKEVEL våknet jeg av idiotene utenfor som ABSOLUTT måtte tenne fyrverkeri. Hørtes ut som om noen bombet hele byen! Og et øyeblikk var det absolutt det jeg håpte de gjorde.

Uansett. Klokken halv 9 våknet jeg i PERFEKT form i motsetning til resten av Taper-Norge, og satte meg på toget til MOSS/RYGGE. På vei ut døren hadde jeg så syyykt lyst til å hoppe opp i termodressen, men tenkte det ble litt stress å ha på seg på flyet.

På flyturen våknet jeg av at de sto og trykte et fat med flymat i ansiktet mitt. Hvor vidt flymat faktisk kommer innenfor kategorien mat kan diskuteres, men jeg holdt på å DØ av sult. Så jeg spiste stappe med salt. Kjøttbollene ga jeg til nabokjerringa. SÅ sulten at man spiser kjøttboller blir man vel strengt talt aldri.

Vel framme i Gran Canaria, stilte alle folkene seg fra flyet mitt seg på god avstand fra bagasjerullebåndet slik at ALLE KUNNE SE bagene sine. Dette tok omtrent 10 minutter.

En halv time senere ankom flyet fra Molde med resten av tomsingene, som også er kalt familien min.

Så skal vi hente bagasjen deres. Og seriøst... SJEKK:
Det er LIKE før de LEGGER seg på båndet!! Hun ene står med kneet oppå!


Husker dere slike sager som man på passe seg for når man spiller Super-Mario? SLIKE burde de faen meg ha hatt rundt hele båndet når moldensere skal hente bagasjen sin.


Så kom vi til hotellet og her ble vi utstyrt med egen slave! Han står i bånd utenfor her nå også. Good times!

Seriøst, nå var det noen som skjøt noen utenfor her? Hyggelig.

Ja, så våknet vi i dag da. Frokost. Champagne!

Herre maria for et teit bilde.

HÅHÅHÅI, glemte nesten å si at brillene er fra solbrillekongen.

De ville at jeg skulle skrive en setning om dem i bytte mot noen glassøgon, men jeg kom bare på den første der.

Så spiste jeg ananas, noe jeg VET at jeg er allergisk mot, så nå kan jeg vente meg et KRITISK utslett rundt munnen. Good times!


Ja, dere kan godt få kommentere ullteppet. Det er med overalt! Vurderte å ta med det nye jeg har fått med varmekabler i, men da må jeg jo ha stikkontakt hele tiden da.


Så smakte jeg på granateple for første gang, og... hva kan man si. Ikke spis det gule!!


“Pass d så d ikkje sprenge da, hehe.” Festlig kommentar fra mor, hvilket jeg besvarte med "tror ikke engang en 3åring ville ha ledd av det der", hvilket hun svarte med at det gikk et fly hjem i dag. Klassisk familiedrama.

Så kom sola, og da DØDE jeg. Helt seriøst. Begynte NESTEN å svette. Jeg svetter nemlig aldri, tror jeg ikke er i besittelse av svettekjertler. Blir bare helt rød og sur og man kan ikke ta på meg. Uansett.

Her er jeg UTEN bein. Jeg har komplekser for beina mine, bare synd den personlige treneren min også heter Linnéa og er enda latere enn meg.


Spiste to epler, noe jeg tror tilsvarer 4 epler hjemme i Norge. Seriøst, hva forer de eplene sine med her? De er jo større enn... ååå, jeg vet ikke hva de er større enn, men de er store.

Modern.


Brodern og meg.


Nå skal jeg gå på butikken i bare KJOLE!!! Det har jeg seriøst ikke gjort siden I FJOR!!

......

Jeg skal forresten være avholds i HELE 2010.

Ahh.. Begynte å laste opp bilder til dette innlegget for omtrent 5 timer siden. I mellomtiden kunne jeg ha rukket å ha blitt slått i sjakk omtrent 28 ganger.


MEEEN, kjøpte en flaske vin i stedet. 6 kroner for EN LITER VIN. Nå er det TEXAS.
Bare synd det eneste aktuelle hankjønnet her er langt over 30 og har med seg ca 6 unger. Men må man, så må man.

94 kommentarer:

sara marie sa...

Du skal være avholds i hele 2010, men kjøper deg en liter vin?

jeg vil rise til syden jeg å :( Hater kulde!

Anonym sa...

Syden (L)

Caroline sa...

Herregud, jeg dør. Nå kommer underbevistheten min til å drømme om at du får solstikk og tar første fly hjem, men siden jeg egentlig er grei, så skal jeg prøve å kontrollere det. ÅÅÅh, jeg vil ha varme!!!

Linda sa...

Fytti, det så herlig ut! Var 20 minus her i dag. Usj..
Kos deg videre, med sol, bading og gigantepler! Hils mor!

AudM sa...

Hadde du ikke truse heller?!? (OH)
sånn er det i alle fall på gardermoen, og det suger BIGTIME siden de samler bagasjen fra minst 5 fly på ett lite bånd. det er som å krige..

Luni sa...

Alt dette ser vel og bra ut, men nå er det snart på tide å legge ut speedo-bilder av bror! Han har alt sagt seg villig, alt du må gjøre er å knipse.

metallicatrollet sa...

Hælsike, jeg vil også være i syden nå. :(

Isabella sa...

URETTFERDIG at du skal se så bra ut og SAMTIDIG være morsom... Kutt ut.

Espen - www.mosjonisten.com sa...

Nice! Hvor varmt er det egentlig der nede nå? Er det for varmt til å løpe? TIpper jeg stikker nedover 20ende. Men håper på ikke altfor varmt.

Christine sa...

" Seriøst, hva forer de eplene sine med her? " de har spesielle sprøytemidler på Gran Canaria som gjør at eplene blir dobbelt så store. Fortenk!:)

ceciliek. sa...

Jealous much? EhhJA.

Maddi sa...

åh, herlig! Det så sykt digg ut :) Jeg ventet med danseblder fra Harleys, jeg! Haha. hvor på GC er du?

pernille sa...

Fantastisk innlegg!

Ikke en rotte sa...

Så deilig med bloggen din er at det er alltids noe å klage på! :-D

M sa...

Fab!

Anonym sa...

Herlig - den hvite dronningen på sjakk med ekte Galskap i blikket.
Spill smart.
Hilsen Olivia

Betina sa...

sjalu? ikke i det hele tatt! og nå starter skolen snart også, great..

Anonym sa...

elsker kommentarene til mordi <3

hvafaen skjer med kommentaren fra en LØPE/MOSJONISTBLOGG? skulle vært skutt

Ellinor sa...

hahahaha du skriver så sykt morsomt :D

Anonym sa...

"må man, så må man" - Love It!!

:)

Stalker sa...

"Jeg har revet Gaute ormåsen i arm-hårene og hylt som en stukket gris inn i øret hans."
LOL

Johanne sa...

hater deg. har vært på samme hotellet. faentanorge

Anonym sa...

Haha ! :D
Må bare få si det, du ser så utrolig bra ut! Du ler kanskje nå, men jeg syns du utrolig fin. Nydelig kropp, jeez.

Hanna sa...

"Skjøt"........... for en skam!

Anonym sa...

Fyfaen, digger bloggen din! Du er så morsom x' ) Fortsett og være så negativ, digger det (Y)

Anonym sa...

kor på grand canaria e du ? :D

Silje sa...

jeg kom akkurat inn fra 10 minusgrader, jeg hater deg akkurat nå! :)

mathilde sa...

hei. du er med i blogg vs blogg på bloggen min, er en stoor fan av bloggen din :-) kos degt videre

Tone sa...

Det her er bare dårlig gjort, jeg kom nettopp inn etter tidenes kjedeligste bytur i minus 18 grader. Gi meg sol og varme NÅ!! Og kos deg, ja;)

Maiken sa...

"MEEEN, kjøpte en flaske vin i stedet. 6 kroner for EN LITER VIN. Nå er det TEXAS.
Bare synd det eneste aktuelle hankjønnet her er langt over 30 og har med seg ca 6 unger. Men må man, så må man. "

Tisset nesten på meg av latter! " Må man så må man. "

Anonym sa...

Kan du begynne å skrive hvor klærne dine er fra? Selvom du sikkert blir drithappy over at folk har like klær som deg...

sjokedoriseiii sa...

du er et lyspunkt i blogguniverset!

Julianne Førde sa...

Jeg misunner deg!

SA sa...

Hm, hvem fikk du teppe med varmekabler av? Lurer på om planen min virket nemlig. Syden ser supert ut. Håper du koser deg. Alle burde fått en sydentur på denne tiden av året egentlig. Selv har jeg vært på ski i 14 minus i dag, hver sin lyst ja. Easy on the wine, Linnéa.

Sigrid sa...

Hahah, herlig. Ser digg ut å være i varmere strøk nå ja. Nice sjakkbrett btw.

Nora sa...

Åh, der så det fint ut,heldig:) Typen min har forøvrig samme tskjorte som broren din...heh.. superinteressant^^

K sa...

Det har skjedd noe forferdelig. Jeg savner videobloggene dine så sårt. Så nå har jeg nettopp brukt en halv time til å lete gjennom hele bloggen din. Da jeg endelig fant en gammel videoblogg hadde du slettet den! Please lag en ny snart

Lena sa...

"Må man så må man"....klassisk!! :) Håper du koser deg masse i syden. Det fortjener du! Og hils mor og si at jeg er lei for kommentaren i et tidligere innlegg om at hun måtte kjøpe varmere klær til deg. Det var virkelig ikke meningen å fornærme henne.
Lena

crydla sa...

så du slapp skrikerunger foran deg på flyet? ikke værst!
Kos deg nerri der! enjoy sol og VARME. her er det bare -30! (true story). Men det funker det og :)

Juliana sa...

Alltid like morsomt!

Mor sa...

De va ikke nokken som skjøt, de va i og Kenneth som åpnet champagneflaska. Artig at du la ut det bildet av me som i tok av me sjøl i smug me ditt kamera mens du svømte. Sikkert en straff? For du syns ikke det va fint du hell, vil i tru. Glad i deg lell.

Prinsesse Iselin sa...

linnèass-spinneas <3 godt nyttår din søte saiko :))

Annj sa...

Nydelig kropp du har, ser ut som du trener hver dag jo. Du er både flott og morsom, kos deg videre i syden =)

Elise sa...

MISUNNELIIIIIIG!
Herregud, her sitter jeg etter å ha tilbrakt en uke på fjellet i -25. Burde dratt til syden i stedet merker jeg.

Du er fantastisk Linnèa!

Anonym sa...

"må man, så må man"!
haha, klassisk xD

supermarie sa...

HAHA det er så tett med de som står OPPÅ båndet for å hente bagasjen, det skjer jo hver gang. lol.

Ingvild sa...

Fint bilde av deg og broren din :)))))))))))))))

Eirin sa...

Supersøt kjole du har!
heh, likte avholdsopplegget ditt som varte i noen setninger :))

Marta sa...

Linnéa, du er kul

Helene sa...

Du er på Puerto de Morgan, sant? Skal dit i vinterferien. Hadde vært superkult om du hadde skrevet litt om stedet!

Anonym sa...

jeg misunnnnner deg !!!

Linnéa sa...

sara marie: korrekt...

luni: speedobilder av bror? er du sikker paa at du VIL?

Espen: Idiot. Saa lenge du loeper foer 10 gaar det vel greit. Men seriost, du burde skaffe deg en annen hobby.

Maddi: Mogan!

stalker: var vanskelig aa finne det der sikkert :) men hyggelig at du googler meg da.

mathilde: naah, takk!

anonym klesanonym: jeg kan sikkert si hvor jeg handler klaerne mine, men jeg bruker jo som regel bare termodressen. kan du ikke bare spoerre i stedet, saa kan jeg svare?

Sa: den fikk jeg av min tante! hva da plan?

K: nei.

Mamma: I SYNS DU VA FIN!!!

Annj: naaaah. du tar feil, men takk likevel.

Helene: stedet generelt suger, men sola og hotellet gjoer det fantastisk. det er ikke noe aa fortelle, egentlig.

SA sa...

Ah, da så. Nei, jeg sendte mail til OBH Nordica og spurte om de kunne sponse deg med et varmeteppe siden du frøs sånn.

Lars sa...

Æsj, du hadde skikkelig lang rumpe..

Tom sa...

Jeg tror jeg elsker deg.

NinjaKid sa...

Digga blogga di!
liker du shakira?

Anonym sa...

Lol, lang rompe...ahahahaha

Anonym sa...

herregud folk er dumme! det er jo ikke rumpa som er lang, men bikinien!

Ranveig sa...

Godt nyttår, Linnéa!
Til informasjon har jeg brukt første helgen i det nye året til å lese HELE bloggen din (eller dvs fra januar 2008), og du tror du har et kjedelig liv..! (enda mer info er at jeg, til tross for dine råd, flyttet til Molde i februar, og da blir kanskje livet sånn...)Men takk for god underholdningen, du er bare dødsrå!
Nyt sola!
-R-

Ranveig igjen! sa...

Blanding av god underholdning og underholdningen der... Kanskje godunderholdningen!
-R-

Anonym sa...

dritkult sjakkbilde :D

malin sa...

anfi??

Anonym sa...

du er så genial!!!
perfekt kropp!

Leni sa...

Your tummy looks so good!!! And your butt is perfect!!!

Anonym sa...

Hei fucko! Like du ikkje selvmords eplane?

Anonym sa...

hahahah! DU er LOL, linnniiiieiaiaenifaoøoeigfsoi !! HAHAHA!!! godt nyttår!

Kari sa...

ah, digger deg og mr. negativ <3

Anonym Klesanonym sa...

Jeg siktet egentlig til blazeren og den toppen :)

Anonym sa...

Du minner meg om en halvvoksen utgave av Lotta fra bråkmakergate... Liker det.

Anonym sa...

men linnea,,,hvor er partybildene??

Kristiane sa...

HAHA! Likte ideen din med de sagene, har du sendt mail til flyplassene og tipset dem?
Godt nyttår:-)

Fredrikke sa...

Hvor frisk ser du deg selv som på en skala fra 1-10?
Klarer du å spise mat som andre jenter på din alder spiser, uten å tenke over det, som f.eks. brød, pizza eller sjokolade?
Du er veldig pen, jeg kunne drept for å se ut som deg, men det gjør vondt å tenke på at du kanskje ikke har det så godt med deg selv som det virker som. Epler, knekkebrød, pepsi max og taco i ny og ne... Det er ikke nok! Du trenger mer fett, mer proteiner, mer VARIASJON i kosten din.

Må også spørre, hvor er den hvite kjolen på det siste bildet fra? Drop dead gorgeous.
OG. 6 kroner for 1 liter vin... HVORFOR bor vi i Norge?!!!!

Lina sa...

lol. pepsi max er livet!
mange sier at man kan bli syk av lettbrus, men om det skjer, så er vi iallefall ikke alene..

du er topp
med fin kropp
der har du hell
men det vet du vel

(2010s dårligste dikt, bare for deg!)

Ingrid sa...

ENIG!! BRA blazer !

quoizel lighting sa...

your pics are beautiful

Anonym sa...

KJENNER MEG IGJEN angående bagasjebåndskulturen! Og post flere bilder av bror din, plz!

Hanna sa...

Du er heldig som er i syden, så utrolig godt og varmt ut :)

Thea Nyland Høyvik sa...

anfi<3

elska bloggen din!

Linnéa sa...

Sa: serioest? koedder du? aaaaaa, saa snill!!! men naa har husverten vaert og fiksa doera, da. saa naa skal det blir bra!

lars: nei... naar man drar bikinien litt opp, saa ser det ofte litt saann ut. skakke vaerra lett.

blazeren er fra Primark i London og toppen fra Forever 21. Kjoeper sjelden klaer i Norge.

Fredrikke: pizza liker jeg ikke. men broed er ikke farlig! bare sykt lei av det. sjokolade trenger man bare en gang i uka. heeeeh, naa hoertes jeg jo superfrisk ut. men jo, jeg har det veldig fint og liker det saann jeg har det. forskjellen paa slik jeg var da jeg var syk og slik jeg er naa er saa stor at jeg ikke anser meg selv som syk lenger.

lina: bullshit! lettbrus er SUNT! takk for fint dikt.

thea: anfi? mogan. flaut!!

Gina sa...

Bare synd det eneste aktuelle hankjønnet her er langt over 30 og har med seg ca 6 unger. Men må man, så må man. <- haha:D love you;)

SA sa...

Jeg kødder ikke. Men jeg fikk ikke noe svar, så de ignorerte meg nok. Bra døren er fikset nå da.

Charlotte sa...

hele deg er superfin :)

Anonym sa...

Hvor kjøpte du kjolen på sjakk bildet? :)

Anna sa...

Hvor har du kjøpt den hvite kjolen du har på bildet med sjakkbrettet? Den var nydelig! Du er nydelig :) og morsom! Du har den eneste bloggen jeg faktisk leser, ikke bare ser på bildene!

Kari sa...

Du er så sinnsykt pen, og du skriver så utrolig morsomt! Du inspirerer meg skikkelig, både til å begynne å trene, og til å blogge bedre :) Du er et av de få menneskene man kan kalle perfekt :)

Gleder meg kjempemye til nytt innlegg fra deg :)

Absolutehunk sa...

Hei! Først og fremst, godt nyttår. Håper det har startet bra. Jeg tok kontakt denne gangen av to grunner. Først og fremst fordi jeg liker bloggen godt, og også fordi jeg har lyst til å ha deg med på et "bloggintervju".
Om det er noe du kunne tenke deg å bli med på så send svarene på spørsmålene til absolutehunk@live.no eller send en melding til bloggen min: absolutehunk.blogg.no

Navn:
Alder:
Bloggadresse:
Bilde:

Hva blogger du om?
Hvorfor blogger du?
Om du kunne ta med deg 4 ting på en øde øy, hva hadde du tatt med?
Turn on?
Turn off?
Hva hadde du gjort om Alexander Rybak hadde dukket opp i badekaret ditt en søndags morgen?
Hva engasjerer deg?
Hva er din største svakhet?
Hvordan er drømmegutten7jenta?
Ditt pinligste øyeblikk:

eirin sa...

er det andre som av og til ikke kommer inn på innleggene til Linnèa?

Anonym sa...

du har store lår

Mari sa...

hva er greia med at du sletter så mange innlegg etter at du har publisert dem??? Ser på blogloving at du skrev et innlegg "alle må dø" og jeg gledet meg som en liten unge, men det var borte vekk... og det samme skjedde for en ikke så lenge siden også... blir så skuffa :( haha

Linnéa sa...

den hvite kjolen er fra HM.

anonym: takk for opplysningen! det er derfor jeg har komplekser :)

mari: jeg sletter fordi det er dårlig. og fordi folk kritiserer. og da får det bare være.

Anonym sa...

Jeg har vært på det hotellet. Kos deg!

Anonym sa...

Hahah! Hengerumpe..

tina sa...

haha, ler meg hakk i hjel -du er morsom så det synger! gleder meg enda mer til å være chartertuist på gran canaria om 1mnd nå!

Anonym sa...

Hva feiler det dere som kommer med kommentarer om at Linnea har "store lår" "hengerompe" og "lang rumpe"? Jeg synes dere burde ta dere en tur i tenkeboksen og skamme dere ordentlig! Linnea er veldig pen både når det gjelder kropp og ansikt, og er over gjennomsnittet slank. Så skjønner ikke at man kan si noe sånt. Har man derimot noe negativt å si så hold det for dere selv.. det kan være skadelig å si sånt om andre sitt utseende..Du er virkelig morsom Linnea :] Keep up the good work!