13. jan. 2010

Har jeg plutselig pupper likevel?

HERREGUD. Jeg blir forfulgt! Hver dag jeg kommer hjem fra jobb, sitter de der i sofaen min og ler. Når jeg kommer ut naken fra dusjen, står de også der og ler. Når jeg VÅKNER klokken halv 6 om morgenen, er de fortsatt våkne og roper "LOL, stakkars deg" etter meg.


Vennene til Lise.... De er riktig nok felles venner av oss, men jeg har i alle fall IKKE invitert dem hit.
Leiligheten min har blitt et jævla VANDREHJEM, og Lise er lykkeligere enn noen gang. Flott! Er det dette som kalles å være sosial? Fyfaen jeg hater det.

Og i går... herregud. Jeg skulle på trening, og siden det ikke er noen hemmelighet at jeg IKKE har pupper, tenkte jeg at jeg ikke behøvde BH. Prøv å løpe UTEN BH. Husker dere da dere løp til skolen (i mitt tilfelle løp jeg alltid FRA) med en FULLASTET skolesekk på ryggen? Akkurat sånn føles det, pluss at det gjør VONDT. Endte med at jeg løp i 30 minutter hvor jeg sto og holdt meg på puppene. Priceless! Nå kommer i alle fall ikke Elixia til å ringe meg og mase på at jeg skal komme mer.

Dessuten... Trikken... Trikken må DØ. Hørte dere om han som kastet seg foran t-banen og døde her om dagen? Er det RART folk hiver seg foran når man må stå ute i 10 minusgrader og vente på den ubrukelige kollektive trafikken? Personlig har jeg termodress, og setter meg ned i grøfta, men jeg tror likevel at jeg er den som blir mest forbannet. Enda godt at trikkesjåførene har sånn "gitter" foran seg, slik at passasjerene ikke slipper til. For deres egen del mener jeg.

Derfor så jeg det på det som et rettferdig bytte at jeg fikk en plakat av trikken. Ja, jeg stjal en plakat, men de stjal tross alt tid fra meg. Skulle hjem og sove.
Før jeg skulle se 4-stjerners middag! Tok bare plakaten fordi det er favorittprogrammet mitt. Jeg har så lyst til å være med! Da skal jeg lage taco til hovedrett og epler til dessert. Sikker vinner.

Jaja. Noen av dere ynker dere fordi jeg har slettet videoene av meg selv på youtube... Herregud, de filmene skulle aldri ha sett dagens lys. Tenkte å lage en ny hvor jeg ikke bare snakket om meg selv....men det gikk ikke. Det er jo strengt talt ikke så mye annet som interesserer meg.
Men dere kan jo få se den éneste som er igjen, rett og slett fordi den er for .........morsom til å slettes:
Med dette innlegget kunne jeg jo nærmest ha hoppet rett inn på blogg.no, sammen med resten av The LOL People men jeg er ikke i humør til å legge tid i denne drittbloggen denne uka. Jeg vil egentlig helst bare dø.

76 kommentarer:

Anonym sa...

du er kul

Anonym sa...

Linnea, jeg er skuffa.. Du SMILER jo, du utrykker jo GLEDE... dette har gått for vidt

Anonym sa...

du er så morsom

Anonym sa...

Hehe, arti da :P Gjør jævlig vondt å jogge uten BH.

Tone sa...

På det bildet der hadde du et utttykk i øynene som var skremmende likt Christina Fraas! Men ikke dø da, Linnéa, vi er jo glade i deg<3

Maria sa...

Jeg har opplevd akkurat det samme. Man skulle tro vi hadde NOEN fordeler med å være flatbrysta, liksom, men når det kommer til stykke så har vi ikke det. Trist.

Silje sa...

Gøy video, du er så herlig :D
"the lol people", veldig bra!

Natalie sa...

Haha, på slutten av videoen snakker du skikkelig Oslo-dialekt! ("Ble du født i Norge også?") Priceless

Viccc sa...

du er for jævla bra!
Og den sekk-sammenligningen din, hah, SÅ SANT!

Hege sa...

SMILER du Linnea?

Anonym sa...

Jeg har dessverre utviklet en ganske "mild" form for spiseforstyrrelser.. Har store problemer med å spise usunn mat..
Men syns du det er greit at jeg skeier ut en dag i uka med smågodt, uten at jeg burde få særlig dårlig samvittighet? Gjør du det selv?
Og isåfall, hvor mange gram spiser du sånn ca?
Tror det hadde vært litt lettere for meg hvis jeg hadde visst at du gjorde det samme, du er på en måte forbildet mitt på mange områder :)

mathilde sa...

what, hvem er fra kløfta?

SA sa...

Haha, for en nerdegjeng, epler på rekke og rad. Finfint bilde Linnéa.

Marianne sa...

haha ja men 4 stjerners middag er faktisk morsomt mot alle odds!! jeg stjal engang en svær depeche mode plakat og løp hjem med den i sterk motvind :D

Ingvild sa...

Techno!!!

Anonym sa...

hahahaha! du får meg til å smile:)

Anonym sa...

Hey! Fant bilde ditt på en random utenlandskk side her en dag.. Ganske menge bilder men er ca på midten av siden? Har andre lov til å ta dine bilder slik som dette? http://izismile.com/2010/01/12/daily_picdump_198_pics.html

Anonym sa...

hahahaha jeg elsker deg :D
"ble du født i norge også?"

Anonym sa...

Du ... du smiler ? : o hahah

VI DIGGER DEG LINNÈA!

så ikke dø

Anonym sa...

Dårlig gjort å ha fullt av folk på besøk når du ikke vil det. Tankeløst av Lise.

Anonym sa...

helst ikke dø da Linnea, du er så morsom-
snakker du sånn molde greier eller oslo dialekt?? serr morsomt å høre deg snakke moldsk

Linda sa...

Du må ikke døøøøøø. Så det så.

Anna Regine sa...

(du er med i bloggkongefamilien min, tjekk it 0ut. Vennligst ikke dø.)

M sa...

Priceless video!

Danjel sa...

Jeg vil også være med på 4-stjerners middag!!

Kjersti sa...

Sliter med det samme asssss, med og uten BH har jeg 0 pupper, men med en gang man trener uten en er det sykt ubehagelig. Hater livet.

TOROBORGEN sa...

Lurer på hvor mange ganger du har sagt at du vil dø.
-
-
-
--
-
-
-
HVORFOR I HELVETE DØR DU ALDRIIII?????!!!

Hilde sa...

Ikke dø, I love you!

Anonym sa...

Kan'ke leve uten denne bloggen :-) krydder i hverdagen lixm...

megselwel sa...

HAHAHAHAHA!!! LO HØYT opp til flere ganger, det er ikke så ofte! ikke at du ikke er morsom til vanlig, du var bare helt utrolig vittig i dag.. ler meg ihjel!!!

megselvvel sa...

STYGT SAGT AV TORO!!!

Anonym sa...

Haha..
Du er forresten rangert som nr. 3 på en liste over motebloggere:
http://i48.tinypic.com/4vl5zc.jpg

Oh, the irony!

Eirin sa...

Priceless!

Kadust sa...

Han som "kasta" seg ut foran t-banen var min stebestefar, og nei. Han kasta seg nok ikke, og tok ikke selvmord. Han var en av de lykkeligste personene jeg kjente. De som var der så at han sklei og datt ut i banen. Ja, snakk om å hoppe foran t-banen og ta livet av seg pga litt kulde som alle tåler.

Karina sa...

hvis du dør, så dør jeg med deg

Martha sa...

diggin on you!

u-dust sa...

Kadust, særlig. Rart du ikke har nevnt det med ett ord på bloggen din da.

Aida sa...

Godt det er flere av oss som vil dø

Kadust sa...

Jo, det er sant. Men mamma ba meg om å ikke prate om det, og hun leser bloggen min daglig. Så da skriver jeg det ikke på bloggen min. :):) Lyst å møte mamma irl og spørre selv?

Helene sa...

hehehhe må for det første bare LE av Kadust. Tror virkelig ikke på at det var din "stebestefar" :S finn på noe bedre liksom

Men linnea! Snakker du østlandsk når du er i oslo ? :)

trudust sa...

Så kadust får ikke lov av mamman sin å fortelle at stebestefar er død? Men så gjør du det likevel her inne? Jaja.
Hva skal man tro?

H sa...

fuck deg a Helene. Det Kadust sier er sant. Jeg kjenner henne.

Anonym sa...

Jaja, da er krangelen i gang...
Mor dere.

Marie sa...

Jeg har også dritsmå pupper, men det gjør faktisk VONDT å løpe uten BH, altså! Fikk meg en real overraskelse der jeg også!

Anonym sa...

too soon, linnéa. og skrive noe slikt om noen som nylig har gått bort.

vet at du har lyst å opprettholde imaget ditt som rappkjefta og bitter, men alvorlig talt.. når det gjelder noe så alvorlig som et mulig selvmord, som nettopp har skjedd.. ikke ok!

men ellers liker jeg bloggen din veldig godt. den gjør meg alltid i godt humør, noe som jo er litt rart med tanken på den sikkert er den mest pessimistiske bloggen ever. jaja.

henrik. sa...

dude over her, stfu. please! SHUT THE FUCK UP!

l sa...

PRICELESS JA! seriøst å morsom du er!

tinemarie sa...

Hehe, saklig video:)Å være sosial er jo et herk;)

Anonym sa...

utrolig kald og ubetenksom kommentar om dødsulykken, håper du ikke hadde skrevet det samme hvis det var noen du kjente...

Erik sa...

ALT kan og skal spøkes med! Jeg elsket den kommentaren om han som hoppet foran trikken :)

Anonym sa...

"Er det RART folk hiver seg foran når man må stå ute i 10 minusgrader og vente på den ubrukelige kollektive trafikken"

Du er rett og slett ubrukelig... aner du rekkevidden av denne kommentaren?

emmieverlasting sa...

Digger ironien i innleggene dine!

Anonym sa...

er egentlig enig i at alt kan spøkes med, men når det omhandler tragiske hendelser er det lurt å vente før man kan slå vitser om det. hva hadde du tenkt om en som spøkte om 11/9 dagen etter det skjedde? hva om han som hoppet foran t-banen var en nær venn eller familie av deg?

dere er alle sammen superkule linnéa-kloner, men det er da for faen ikke vits å senke intelligensen sin

Kamilla sa...

Linnéa, bare quoter deg: "Komma hjem no da"...... du hater oss ikke.

Henrik sa...

til alle dere overemohorefaensataner som sier at
selvmordsvitsene er dårlig karma, hold kjeft.

seriøst, hold kjeft da for faen!


helvettefaensatan.

Anonym sa...

Du har et begrenset ordforråd, Henrik.

Kanskje en ide at jeg starter en "banneskole".
Banning er KUNST, og kunst krever et atskillig videre spekter enn det som enkelte her utvilsomt har store mangler med.
Min banning er - i all ubeskjedenhet - berømt over hele kongeriket, pluss et par, tre språk i tillegg.

Job twoje madj, amatører !!
Siskajevo monova...

theq sa...

selv om du får vondt i ryggen nå du løper, linneá, betyr ikke at du har pupper. Det betyr at du har dårlig muskler i ryggen!
have a nice day :)

Anonym sa...

enig med den over meg ;) og russisk banning er awesome.

henrik: et sårt punkt? du kan se å holde kjeften din sjøl. det er et mirakel at en med din intelligens har klart å finne ut hvordan man i det hele tatt kommenterer på blogger. så skal gi deg kudos for den.

og siden du synes selvmord er så gøy, du kunne ikke tenkt deg å prøve selv? :D pliz?

http://tonjefotografi.blogg.no/ sa...

digger bloggen din! Du skriver så sykt bra, dette er den eneste bloggen jeg gidder lese :)

Anonym sa...

Dette med å løpe, det må jeg bare
skamfullt tilstå at jeg også har forsøkt en gang.
Kan da umulig være sundt, slikt noe da ?!

Anonym over: Tviler sterkt på at den gutten tør å melde seg frivillig ut av verden sånn uten videre.
MEN jeg kan gi en adresse til en jeg kjenner i Mob'en. Garantert resultat. Tror faktisk at vi to er i slekt, siden jeg bare kaller ham for Gudfar.

Anonym sa...

Father forgive me, for I have sined: - sunn - SUNT !!

Kadust sa...

Åh, ja. Utrolig dårlig funnet på. Ett spørsmål? HVORFOR skulle jeg sitte å finne på det? Det er jo ikke akkurat moro. Og mamma sa ikke at jeg ikke fikk lov, men hun ville ikke at jeg skulle spre det til alle (sikkert redd for at faren min finner det ut, for ja vi er jo en stor happy familiy)
Og jeg gidder ikke lese kommentarene her lenger, har aldri hørt om bloggen, var bare ei venninne som sa at noen hadde skrevet om stebestefaren min og ga meg link. Meh, tro meg eller ei, jeg gir faen. Er det no, så er jeg på bloggen min.

Malene sa...

Yeah. Klart hun snakker oslodialekt i Oslo når hun kommer fra Molde?!

Maria sa...

Føler vi har en krise på gang; Pepsi Max har fått nytt design + ny oppskrift. Har ikke smakt den nye enda, men den skal visst ha en annerledes smak. Håper ikke den er ekkel, drikker kun Pepsi Max og hvis de har ødelagt den, er det noen som ikke skal få se dagens lys igjen. Hmf. Btw liker bloggen din, keep up the good work :)

Anonym sa...

bra blogg du har=D
btw...sitter hører på la roux bulletproof på the voice as we speak=P dem har visst ikke bare drittmusikk=)
(ps. ikke jeg som tok på voice, har en type med hemmet musikksmak=P)

Anonym sa...

Jeg har dessverre utviklet en ganske "mild" form for spiseforstyrrelser.. Har store problemer med å spise usunn mat..
Men syns du det er greit at jeg skeier ut en dag i uka med smågodt, uten at jeg burde få særlig dårlig samvittighet? Gjør du det selv?
Og isåfall, hvor mange gram spiser du sånn ca?
Tror det hadde vært litt lettere for meg hvis jeg hadde visst at du gjorde det samme, du er på en måte forbildet mitt på mange områder :)

Håper på svar :)

123456789 dødskul fet rå sa...

Det er alltid mennesker hjemme hos meg også.

God bedring. sa...

Anonym som på død og liv vil bli anorektiker du kan komme deg til legen med det samme, og ikke drive å lete etter andre tidligere anorektikere for å få de til å bekrefte at det du gjør er "riktig". Hva forventer du til svar fra Linnéa?

Jada, bare spis godteri på lørdager du, så blir du en flink anorektiker!

RIng legen din!

Linnéa sa...

DET ER LOV Å SPISE GODTERI EN GANG I UKA. Det gjør jeg med god samvittighet.

Ang all kranglingen deres........gidder ikke legge meg borti det. Sier bare omg og (.) (.)

Anonym sa...

Dette har ingen ting med innlegget og gjøre men.. Jeg leser bloggen din ofte, og har fått med meg at du ser på Hotel Cæsar? Har ikke helt fått med meg om du er superfan eller ikke, men tenkte jeg skulle spørre deg om hva du syns om at det ikke lenger sendes på fredager??? Dette irriterer meg i hvertfall grenseløst..

Heidi sa...

eeey! DU GLEMTE AT DU SKAL SERVERE PEPSI MAX DA!!!!!!

oddiii sa...

haha, du eier!

Linnéa sa...

jeg har dessverre sluttet å se på cæsar da dette sendes samtidig som 4-stjerners middag...

Marte sa...

og vi elsker deg for det!

Cosmo King sa...

haha, du er søt Linnéa

malin sa...

okei, denne må jeg svare på siden jeg er trikkesjåfør. Du vet, det verste som kan skje en sjåfør er å kjøre på en person, at folk bare rett og slett går rett ut i veien uten å se seg for eller frivillig hoppe uti for å ta selvmord kan ikke vi gjøre noe med. Med tanke på at dette skjer hver eneste dag så REDDER vi mange liv, vi er flinke sjåfører, men mange rundt må søren meg bruke hue litt også! Jeg kjører en ting på 80 tonn, når noen går rett ut i veien like før vil det si at jeg kan IKKE svinge unna og man kan ikke stoppe på en meter...så ja, der fikk du den=) ellers en fasinerende blogg:)