15. jan. 2010

I am so blogging this

Jaaaaaaaaaaaja. I natt, ca. rundt halv 4, altså 2 timer før jeg skulle stå opp, våknet jeg av at Lise og resten av asylmottaket sto og lagde TACO. Hvem i HELVETE lager taco klokken halv 4 om natta? Hørtes ut som om det var VM i kjøtthakking der inne!! Så jeg trosset kuldegraderne på gulvet mitt og gikk for å ta en alvorsprat. Naken selvsagt. Ble stille da, ja.

Men vet dere HVA! I dag fikk jeg en GAVE av kollegaen min Gyda! Enda jeg ikke liker henne! Neida...(Jooo) Men hallo, sist noen ga meg noe uten å ville ha noe tilbake var vel...aldri faktisk.
Men hun syntes nemlig at den var så "meg":
Skjønner ikke hva hun mener med det.

(For de som er halvt blinde og med ekstremt lav hjernekapasitet: Det står "i am so blogging this")

Uansett! Må kjøpe noe tilbake da. Har sett at hun går med litt sånn caps og sånt, og boblejakke fra russebussen sin fra i fjor (.........), så jeg tenkte at:
Perfekt! Hva synes dere? Blir dritkul til russebuss-boblejakka!

Og herregud, ja... Jeg var på, hold dere fast:

SPINNING i dag. Dere vet, der man sykler til man nesten dør, mens andre bare tråkker og tråkker og tråkker selv om timen er ferdig for lenge siden. IDIOTER. Det er seriøst den mest idiotiske oppfinnelsen siden sjakk og bordtennis! Uansett. Da jeg var ferdig, var jeg så nær døden at jeg nærmest syklet inn i garderoben. Helt til...jeg skimter et velkjent krøllete hår som sitter og tøyer på gulvet. Og det var selveste SLANKEDRONNINGEN Jeanette Roede! Eller, datteren til slankedronningen Grete Roede. Uansett! MÅTTE jo bare slå meg ned RETT foran henne og kompanjongen hennes, for å tøye litt jeg også. Eller, satte meg ned i spagat (det eneste jeg er stolt av og kan her i verden), før jeg diskrét tittet bort på henne for å se om hun ble fascinert. Men det var selvsagt HELLER LABER respons, så jeg hoppet snurt bort og lot henne sitte igjen og bøye seg selv ut av ledd alene (sammen med kompanjongen sin.)

Herregud, for en spennende historie.

Så dro jeg på jobb igjen for å handle. Nå behøver jeg faktisk ikke handle på EN UKE! Så skulle jeg bære det her hjem alene, da.
Hvis dere ser på armen til høyre her, så ser dere at den har STRUKKET seg ut og blitt lengere fordi det var så tungt.




Åh, Lise m/asylmottaket har stukket av til København, så nå er jeg og Herr Mac helt alene. Priceless! Synes bare det er så utrolig rart at han ikke er utstyrt med ctrl+alt+delete-funksjon. Det er jo den funksjonen jeg bruker MEST! (Gjerne å trykke 10 ganger på rad, da føles det best. Savner virkelig det.)

Jaja. God helg.

61 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig

Anonym sa...

Jeg ELSKER bloggen din..

heleneenee sa...

HAHA, LOL

karoline sa...

i am so blogging this

Anonym sa...

cmd + alt + esc :)

ole sa...

cmd + backspace

btw, MÅ ha den t-skjorta der ass

Anonym sa...

Pepsi max har fått ny oppskrift og nytt design!

Susanne sa...

hahahahaha

crydla sa...

Hahahaha!
digger at du er så random :P

man.. er en grunn til at jeg aldri drar på spinning!
dritstilig tee da! passer bra! xD

André sa...

Hahah,du er så herlig :D
Hun har sikkert en eller annen baktanke med den gaven, kanskje hun vil ha et gjesteinnlegg? :)

anette marlen sa...

Hahaha! Ja , hvem faen lager taco kl.4 på natta? Jeg står bare opp og spiser sjokoladepudding jeg :s

Anonym sa...

Skal du dekorere Herr Mac med klistremerker eller nøyer du deg med det innebygde eplemerket? :)

Anonym sa...

genialt :-)

hemmabajs_88 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanna sa...

LOOOOOL!!!

lisa sa...

forresten, når du skal se bilder på mac'en, så kan du trykke på bildefilen, og så på space. da kan du se alle i mappa etterhverandre med pilene. istedet for å se på et om gangen

Anonym sa...

Alt +  + on knappen - har sånn ca samme effekt . Du får avslutte program som klikker ;)

Anonym sa...

hva skjedde med den kjekke sørlendingen?

Cathrine H sa...

ctrl + alt + delete

endret til

Alt+cmd+esc! gogogo :D

Anonym sa...

Du ligner på hovedpersonen i hip hip hora :)

frknfalk sa...

Eller så kan du kjøpe en slik til hun Gyda: http://www.beardhead.com/tailgate_bg.html

Linn sa...

Beste innlegget EVER! :D

Marianne sa...

å herrejesus du må få deg en sånn her http://www.smarteprodukter.as/admin/common/GetImg2.asp?FileID=1650&xsize=145

Anonym sa...

i stede for ctrl + alt + delete, så trykker du heller på mac´n cmd + x !! funker fett!

Lene J sa...

Ååå... Jeg FORGUDER deg, råe kvinnemenneske! :D

Anonym sa...

Du er flott, Linnéa!

Jeg holder på med prosjekt "KUTT UT PEPSI MAX".

... jeg dør. Du skjønner vel hva jeg prater om. Forstår ikke at folk seriøst kan gå en dag uten å drikke pepsi max. Idioter.

SA sa...

Hahahahahah, den t-skjorten, hahahahahah. Du er fantastisk, Linnéa!

Christine sa...

hahahahahahahahaha.
ilu.

Kongen av Helvette sa...

Hvis dem lager taco i 4 tiden, så dropper jeg kebaben og kommer opp isteden ass. No mather what.

The Teller sa...

Hei hei heeeeeeeeeei. Du disser sjakk!!! Pokker.
Men det går greit siden du kan spagatere. Fy satan, det har jeg alltid hatt lyst til å gjøre.

Susanna sa...

He he, eg lika deg!
Du vett du kan vende bildene so de ikkje verte speilvendte på Macen sant? Very easy :-P

Hilde sa...

Kan du ikke poste akkurat hva du spiser til hvilken tid på døgnet i løpet av en typisk uke? Me wants to try!

Anonym sa...

herlig randomness!

Mari sa...

priceless!

Anonym sa...

Du er virkelig morsom!!! :D

Simen sa...

10 flasker pepsi max...jeg er stolt.

kathinka sa...

hhaha, du er seriøst genial!

Elise sa...

hva skal du gjøre i helgen da? god helg:D

Anonym sa...

dU ER KUL : d

mike veronica sa...

Jeg har på trass IKKE lest bloggen din, men idag lot jeg gå. Og det her er, etter min forbausing, veldig underholdene! Du er jo faktisk grisemorsom OG flink til å skrive.

you go girl

Anonym sa...

elsker deg. elsker bloggen.

Anonym sa...

UnderholdenDE.

Ikke ene.

Anonym sa...

CMD+Q er akkurat det samme som ctrl+w
CMD+R oppdaterer den samme siden
CMD+T lager en ny internett fane
CMD+M legger ned programmet i hjørnet
CMD+H er 'gjemme' knappen, hvis ingen skal se hva du gjør, trykker du på den. Da forsvinner programmet. Når du skal ha det frem igjen, trykker du på programmet nede.

Anonym sa...

du er råkul !

Lisa sa...

Du er så morsom :- ) Og gjett hva jeg kjøpte i dag! Jo - "I am so blogging this"- t-skjorte. Hihi. Så klikket jeg meg inn på bloggen din og så at du hadde fått deg lik t-skjorte. Da tenkte jeg bare "faen" og slo sammen dataen.

Neida, jeg slikket selvfølgelig skjermen av glede.

jonb sa...

Hei,
Du har den første jentebloggen jeg synes var gøy å lese. Kanskje de fleste jenter egentlig ikke har humør. Bare mensen hele tida.

Anonym sa...

Har hørt at de skal slutte å selge pepsi max ??

Benedicte sa...

Gøy å se hva du handler!! :D

Tone sa...

Å, jeg digger t-skjorten! Me wants! Vet du hvor den er fra?:)

Anonym sa...

Haha, du er kul!

Pimi sa...

lol caps

Anonym sa...

hahaha jeg vet ikke hva jeg skal si :D du skriver så morsomt..

Trine sa...

haha. fin caps må jeg si!

Kenneth sa...

Å bære 15 liter pepsi max er jo rene styrketreningen! Du skulle drukket proteinshake når du kom hjem :)

Marthe Blomkvist sa...

Du har Norges beste blogg!

Kineda sa...

Kule bilder ^^

Linnéa sa...

skal ikke ødelegge herr mac med epleklistremerker også, nei. det er hell dell sin greie.

den kjekke sørlendingen lever i beste velgående han, i guess

hilde: nei, dét gidder jeg ikke, da.

mike veronica: TAKK!

nei, jeg har ikke hørt at de skal slutte å selge pepsi max. kanskje du skulle ta og hente deg et tau og henge deg i stedet for å skrive slike hjernedøde kommentarer.

om til den som skrev at pepsi max skifter design og smak, jeg vet ikke hvor vidt smaken skulle forandre seg, men jeg kjente i alle fall ikke forskjell.

kenneth: nei, drakk pepsi max!!

Sun sa...

Skakke si det engang........ :|

Tonje H sa...

Du er en av de bloggerne som får mag til å sitte igjen med en hysterisk latterkrampe konstant fra jeg begynner å lese innlegget til sikkert 24 timer etterpå. Davver snart!

Sandra Helen sa...

ah, i love u girl!

R3ality sa...

haha digger bloggen din :P