10. jan. 2010

JEG RYDDER IKKE

Når det første man gjør om morgenen er å snuble i en ølboks som ligger på gulvet.......... Det ser ut som om noen har drept hverandre inne på stua! Jeg gikk faktisk FRIVILLIG og satt meg på SOVEROMMET mitt! Det er 3 grader her, men det får bare være, JEG RYDDER IKKE!!


Og hvem faen er det som har brukt glass når jeg HADDE KJØPT PAPPKOPPER??? Jeg vasker FAEN ikke opp!!! Brukte 3 timer av gårsdagens frilørdag på å vaske hele huset etter at Lise har vært alene hjemme i en uke. VITS sikkert. Faens respektløse KUKTRYNER. Seriøst.

Men se hva jeeeeeg har kjøøøøpt:
Ånei, nå ser dere bakgrunnsbildet mitt...

Men hallo. Dere sa at Mac bare var vanskelig de to første timene? Det er like før jeg setter den ut i kulden for å STRAFFE den! Utrolig irriterende at jeg for eksempel må gå inn på ETT OG ETT bilde hver gang jeg skal se på bilder av meg selv. På Herr Dell kunne man faktisk BLA gjennom!

Men at jeg har fått Mac betyr jo egentlig bare en ting...JEG HAR WEBCAM!!!

Så nå kan jeg ta bilde når jeg er emo:
Og ellers andre nyttige bilder:
Neglelakkfjerner er ALTfor dyrt til at jeg kommer til å investere i det. Kan få en dagsrasjon epler (8 stk) for den prisen!

Her kom plutselig sola
Fy faen nå bare lukket nettleseren seg og Herr Mac sa at det hadde skjedd en FEIL!!! Dere sa at det aldri skjer noe feil med mac! LØGNHALSER!

Ellers tenkte jeg å pynte litt med bilder av meg selv til slutt. Jeg slettet jo til noens store fortvilelse forrige-forrige innlegg, og det var rett og slett i bunn og grunn fordi en eller annen idiot tok seg friheten til å si at bloggen min er uinteressant!! Det er jo IKKE sant!
Så fortsatte vedkommende å skrive ikke-hyggelige ting, og i stedet for å slette kommentaren eller svare, ble jeg dritforbanna og litt lei meg, slettet hele innlegget og tenkte stygge ting i mange dager.

Om bloggen påvirker livet mitt? Neida.

Anywayz, picture time!!! Fole svert.
Dette er meg og en halvretusjert bror. Han får egentlig ikke være med på bloggen lenger, fordi han påstår at han blir "mobbet av kameratene sine". Stakkars som sikkert blir mobbet masse på mIRC!!! Uansett...lot ansiktet bli igjen slik at dere får sett SOLBRILLENE HANS! HAHAHAHA, SJEKK HAN SER UT SOM EN IDIOT!!!
Jeg spiste dessert FIRE ganger mens jeg var i Gran Canaria! Og Toro sa at jeg var tjukk, derfor slettet jeg bildene mine på Facebook og nekter å legge noe inn igjen før jeg har vært på trening og gått ned minst 40 kilo.
Så har jeg fått masse nye PRIKKER i ansiktet, også kalt fregner. Det sies at folk uten fregner elsker det, mens de med hater det. Jeg hadde hatet det uansett.

Bilde tå mej.
Den rosa kjolen dere IKKE ser på dette bildet har jeg greid å MISTE i Gran Canaria. Lang uinteressant historie.
Nei, klokken er vel 15.20, så det er vel bare å legge seg igjen.

JEG RYDDER IKKE.

150 kommentarer:

Tone sa...

Nei, ærlig talt, litt får Lise gjøre selv! :D

Dessuten er ikke bloggen din uinteressant. Så det så!

Anonym sa...

Du er genial :-)

Anonym sa...

prøver du alltid å ta bilder av deg selv sånn at du ser tynn ut? hahaha hjælp så tragisk

vilde sa...

Hvis du snakker om at du har bildene dine på iPhoto, så går du på bilder, og ikke hendelser, da får du alle etter dato, etter hverandre :)

SiwOrTrue sa...

Alle jeg kjenner har opplevd mac-problemer, men faktisk ikke jeg! Hvorfor ikke bare ta en varmeovn på rommet ditt og betale litt mer i strøm, enn å fryse i hjel?

Tone Eline sa...

Jeg hadde heller ikke ryddet! Syns bloggen din er artig jeg! Du skriver på en eller annen måte veldig morsomt :)

Så fortsett med det og ikke hør på de kjedelige dustene!

Elise sa...

Gratulerer med mac! Du kommer til å elske den når du har vent det til den :)

Btw, ikke dobbeltklikk for å se på bildene, bare marker et og trykk på mellomromstasten, så kan du bla gjennom.

Dust over, man tar alltid bilder sånn at man ser tynn ut.

Anonym sa...

Om du vil bla gjennom bilder av deg selv trykker du på et bilde og så trykker du space, og så blar du med piltastene

Anonym sa...

Du er drit interessant og har en jævlig interessant blogg! Og det mener jeg :)

ikke la deg påvirke av sjalu "lesere" som skriver dritt. husk at det mest sannsynlig er jenter på 120 kilo som sikler av missunelse :)

iluuuu

Marie sa...

Bla i bilder på mac?

Klikk på bildet en gang og klikk "mellomromstasten", så kan du bla med piltastene.

Eller

Marker alle bildene med CMD og A og klikk CMD og O for å åpne dem i Preview.

Margrethe sa...

hvis du går inn på en mappe med de bildene du vil se, trykker "cmd"-knappen og trykker samtidig på A, altså det samme som ctrl-knappen på PC. så når alle bildene er markerte, så går du inn på "arkiv" på linjen i toppen, så "åpne med", så Preview, da kan du bare bla gjennom så mange bilder av deg selv som du vil. kos deg;)

ida sa...

Bloggen din er serriøst så bra at når jeg klikker meg inn på siden din for å se om du har oppdatert, og du har gjort det, så får jeg "lykkerus"! haha, det sier vell litt? :)

Forresten, håper du viser denne kommentaren til LISE: SKAMM DEG! Stakkars Linnéa som må gjøre alt! Ettersom hva jeg har lest, virker du til tider slemm! Skjerpings! :)

Linda sa...

Lettere sagt enn gjort, men hev deg over slike møkkafolk med dårlig selvtilitt, som bare mååå slenge dritt.

Ja, vætdunoka, la Lise og de andre rotekoppene rydde opp selv! ;P

Digger deg Linnéa! Blogginnleggene dine redder dagen! :D

Anonym sa...

Linnèa trenger ikke å PRØVE å se tynn ut på bilder, hu ER tynn.

Anonym sa...

du er så utrolig flink å underholde!

Tina Marie sa...

på mac har du preview programm, trykk cmd(eple) og alle blir merket, så åpnes alle i preview og du kan BLA igjennom bildene:D gudd løkk!

Anonym sa...

bloggen din er ikke uinteressant!og du har en flott kropp:)

Marianne sa...

Bloggen din er jo hür interressant som helst! Jeg har fregner, og det liker jeg, for om jeg ikke hadde hatt det så hadde alle kunne sett hvor bleik eg egentlig er!

Maria Sollie sa...

Du vet vel at du kan markere alle bildene du vil åpne, også se alle sammen etter hverandre.. ? Du åpner bare alle i Preview, vettu. Hate to break it to you liksom.

Anonym sa...

Fregner er no møkk, absolutt. Ser ut som man er møkkete i ansiktet. Jeg har hatt fregner hele livet og det er så fælt atte hoi. Du har jo nesten ingen da heldiggris :)

Bloggen er IKKE uinteressant, hva for en fjåm var det som sa det? Og hvorfor er han inne her da? Han kan gå å henge seg

KAROLINE sa...

Du kan ha bildene dine inne på iPhoto? Der kan man bla gjennom i vanlige bildevisning, som på windows :)

Jeg slet litt jeg også da jeg fikk MacBook, men det kommer seg, jeg lover !

Som sagt, prøv å importer bildene dine i iPhoto

(gå inn på iPhoto - arkiv - importer - finn mappene dine), så får du fin bildevisning :)

Lykke til!

Hilde sa...

Du ER tynn, og merkverdig pen! Ikke slett innlegg, ikke hør på Toro, og hør hvertfall ikke på NOOBS her inne på kommentarfeltet som disser deg! Du er g-e-n-i-a-l!

Kristin sa...

Du gjør dagen min bedre!!

Anonym sa...

Du har reddet dagen min, igjen!

Johanne sa...

Takk for at du underholder meg mens jeg ehentlig bør lese om varmepumper

Susanna sa...

He he he, så bar u har fått deg Mac og nydelig bakgrunnsbilde altså. Du kan sjå alle bildene på ein gang på Mac altså, berre so da e sagt, men du er nok framleis så "Windows-hjerne-vaska" at du ikkje klare tenka ut av boksen.
Eg hater når folk seier fregnene min er sjarmerende. Sjarmerende MY ASS. Ingen liker fregner, folk berre tørr ikkje innrømme det fordi de ska vera so omtenksomme heile fucking veien (om ikkje de kalle seg "anonym" eller er dritings da, er det rart me har ein sånn kultur i Norge?)

Anonym sa...

Ignorer negative kommentarer fra misunnelige lesere. Ta heller i mot de positive fra leserene som beundrer deg!

Anonym sa...

du kan åpne bildene dine i preview. Da markerer du bare bildene du vil åpne, og drar dem inni programmet =)

ole sa...

flink jente, nå elsker jeg deg litt

Anonym sa...

as always, love u!

Anonym sa...

Jeg har mange fregner og liker det. Et ansikt uten er ofte kjedelig.

Anonym sa...

Vet ikke om du tar til deg all kommentarene du får, men bare for å si det, du er vanvittig pen.

Go-Petra. sa...

Lise og Toro skal skamme seg, begge to.

anette marlen sa...

MAC <3
Du kan bla igjennom bildene ;)

Elise sa...

Gratulerer med ny mac, og så vil jeg si at jeg synes du var sykt pen på det "nakne selvportrettet". Sykt pen!

Anonym sa...

Så fin du var med fregnene dine.

Rebella sa...

Jeg kjemper selv her med rydding, men innser at jeg ikke har stort valg lengre:( Og haha, tydeligvis når du tom er 'uinteressant' er du interessant nok for herr idiot til å lese bloggen din! Er det MULIG å bli så fordømt dum i hodet?! Har ikke engang lyst til å ha noe å gjøre med personer som ikke elsker bloggen din - slike har jeg ikke noe som helst til felles med uansett og livet er bedre uten dem;) Ha en herlig søndag, min überinteressante og diggbare Linnéa!

pernille sa...

Jeg lo høyt av mIRC-greia. Hahaha. Mac er forresten grusomt. Er jo umulig å finne bildene når man prøver å legge dem inn, og når man først får det til må man se på ett og ett. Sykt upraktisk!

mh sa...

Men hallo. Dere sa at Mac bare var vanskelig de to første timene? Det er like før jeg setter den ut i kulden for å STRAFFE den! Utrolig irriterende at jeg for eksempel må gå inn på ETT OG ETT bilde hver gang jeg skal se på bilder av meg selv. På Herr Dell kunne man faktisk BLA gjennom!

du må sortere de iphoto ;)

oluffen sa...

For å vise bildene bare trykker du på space. (Lang stor knapp som lager mellomrom..:P) Evt. markerer alle og blar gjennom i Preview, men alternativ 1 er mye enklere. ;)

Anonym sa...

haha :D genialt!

SA sa...

Folk som skriver negative kommentarer burde finne seg noe bedre å gjøre på. Feks. leke i motorveien. Fy skam! Gratulerer med Herr Mac, Linnéa, håper dere blir gode venner etterhvert.

sdeee sa...

lol, marker alle bildefilan, høyreklikk og ta open as preview du... Da slipp du å åpne ett å ett:)

sara marie sa...

Æsj, jeg skal aldrig få meg mac.
Prøv å fylle tomme pepsi max flasker med varmt vann og legg under dyna.
Jeg har ikke fregner, og vil ikke ha det heller. Men synes ikke det er stygt.

Julia sa...

Herregud, Linnéa
Den der live-chat greia er noe av mest LOL jeg har vært borti noen gang .. Jeg siterer:

"Har du noen gang sklidd i en trapp å så landet på en banan? Det har jeg :)"

"Tror du Jan Teigen har rynkete pung?"

Unnskyld at jeg sier det, men dette var en av de værste idene du har hatt her på bloggen. Trodde jeg skulle dø der i noen minutter ..

Amalie sa...

Hårspray fungerer supert som neglelakkfjerner! :)

J sa...

Oi, på det ene bildet så man virkelig at du ikke har pupper!
Men håret ditt er ikke så ille om dagen, tror jeg?

Julia sa...

For ikke å glemme at Alexander Rybak var emnet i ca. 10 minutter .. Herregud så LOL

Benedicte sa...

E-L-S-K-E-R D-E-G, Linnéa!!!!!!!!!!!!! Ha en fin kveld! Og bloggen din ER interessant! Den beste jeg vet om!

Anonym sa...

Trodde jeg skulle dø når du hadde livechat! Hele gjengen som skrev virka som noen idioter. Jeg lo godt ihvertfall!

Marie Amanda hadde også en livechat, som forsåvidt er der ennå. Jeg siterer MA "Linnea er linnea. La henne styre. Jeg bryr meg ikke om henne, og hun gjør så narr av seg selv at det er flaut". Andre MA-tilhengere kalte deg feks. får en "stakkar med anoreksi og selvtillitsproblemer". Jeg sier bare, FUCK THEM! YOU RULE <3

SA sa...

Hvem faen er Marie Amanda?

Tonje H sa...

Jeg stemmer for at den som roter må rydde sjæl. Derfor hater jeg å ha fest. Liker bedre å rote hos andre. Og hvorfor vasket du etter Lise? Det hadde ikke jeg giddi. Men ikke sitt i kulden, da blir du syk og det er ikke så kult som det høres ut skal jeg si deg. God søndag kveld!

Det var dagens visdom ;p

Renathe sa...

så og si ALLE lap top'er nå til dags har et web cam kjære deg ;)

ylva sa...

Bloggen din er ABSOLUTT intressant! Beste bloggen=)
Det er en grunn til at de som sier stygge ting er anonyme..

jaja, have fun på det koselige rommet ditt;D

Charlotte sa...

hei hei!
Marker alle bildene du vil se i mappen også trykker du på øyet, da vil du kunne bla igjennom alle bildene.

Du har sikkert fått tipset av noen andre her, men gidder ikke å bla oppover :)

Kamilla sa...

Jeg rydda jo ALT. Fordi du er så snill

Ane Kamilla sa...

Det går fort å venne seg til mac, og når du har gjort det så vil du ikke gå tilbake til PC :) Macbooken har i tilleg mange kule funksjoner, selv om du må åpne alle bildene hvis du vil se alle:p

Solveig sa...

Bloggen din er jo SÅ ikke uinterresant!

skypus sa...

whaat? du var jo kjempesøt med fregner :)

Eirin sa...

BESTE innlegget på lenge Linnéa!
Jeg liker deg :D

Louise sa...

jeg vil ha freger! :(

Anonym sa...

Lise får rydde selv !

Anonym sa...

jeg fikk også macbook pro igår! Hurra for det, sitter å klør meg i hodet sjæl noen ganger. herr&fru mac

Anonym sa...

Du kan bla i bilder på macbook og :)

Anonym sa...

hvorfor bruker du sminke egentlig? Naturlig pen som deg går ann! Skulle ønske jeg så ut som deg..

Anonym sa...

Kanskje noen som har sagt det før, men du kan da bla i bildene med Mac?! Det kan i allefall jeg...:) Viss du ikke finner noen knapper på skjermen å bla med, bla med piltastene. Det har du sikkert prøvd. Så da syns du sikkert jeg er teit som trodde at du var så teit at du ikke hadde prøvd det. teit. nå ble denne kommentaren dødslang. jaja, Mac ruler vanlig PC, og du ruler vanlige mennesker.
smilkjempemasse.

Veronika sa...

Kjære Linnéa, prøv iPhoto, der kan du se bildene av deg selv uten å trykke på hvert eneste bilde!

Andrea sa...

Lik mac som meg jo Linnea! skål

Anonym sa...

legg bilden inn på Iphoto

Maria Ljung sa...

Du kan bla gjennom bildene på mac óg. :) Kanskje det tar to timer for alle andre, og litt lengre tid for deg? Uansett, gi det litt tid, det blir digg når du har vendt deg til det!

Maria sa...

Hysterisk !

Nathalie sa...

Jeg orka ikke lese alle kommentarene, så det kan hende dette allerede står 40 ganger men.:) Jeg bruker å markere alle bildene i mappen før jeg deretter trykker åpne. Da kan du bla :) Hvis ikke har du alltids iphoto og der går det også an å bla:)

Linn sa...

Hvor går det ikke ann å lesse kommentarene på det nyeste innlegget?

AudM sa...

Der forsvant det innlegget. Må være tidenes mest tragiske ''hevelse'' uansett. Hun er sikker muggstygg stakkar..

Heh, du satt hjemme og så på syra du også? Tror det er avhengighetsskapende, så flott gjort å skru av. Jeg blir seriøst nødt til å ta opp på lørdag. mmm..
Liker egentlig ikke støymusikk, men syns nå det er litt fett med langhårede wownerds for å bryte stereotypen litt. Mgp=fag.

Linn sa...

Der forsvant det ja.

Anonym sa...

Du sletter så mange innlegg at jeg blir lei meg :(

Ragnhild :) sa...

Det bildet du har på "fremsiden" av bloggen din er super nydelig.. Du minner meg om Tasha i Home and Away da ho var på sitt nydeligste :)

Andre sa...

Synest bloggen din er fantastisk bra!

Men hvis du har problemer med macbooken din, så kan du spørre om hjelp på mac1.no.
Der er det masse hyggelige folk som svarer på alt du måtte ha av spørsmål om din mac.

Lykke til videre med bloggingen;)

Benedicte sa...

det LETTESTE er å trykke epleknappen, a, epleknappen o.. så akn du bla

Henriette sa...

Duu, du må ikke slette innleggene dine etter du har skrevet dem! Det er nemlig veldig frursterende når man kan lese toppen av teksten på bloglovin' men ikke får med seg fortsettelsen! :P
Digger bloggen! : D

maren helene sa...

For å bla nedover på bildene på mac'en, trykker du på en knapp som ser ut som et øye, øverst i boksen. Slet noe jævlig med det selv, men fant det ut etterhvert. Sykt irriterende og unødvendig! Håper jeg var til hjelp ;-p

Synes bloggen din er hysterisk morsom! Du gjør dagen min litt bedre! Takk!

Christine sa...

Nå var jeg sikker på at folk sa at du ikke skulle ta deg nær av kommentarer fra muslimske lesere, innser nå at det var MISUNNELIGE men, samma det. Si ifra om du vil ha et mackurs. jeg er over gjennomsnittet dyktig etter å ha levd med en macnerd i 11 måneder. fina.

Småmissunnelig (en s? hjelp, ikke bli sur da...) jente sa...

Jeg visste selvfølgelig fra før at du er nydelig, men nå kan jeg slå fast at du er pen også uten sminke.

Anonym sa...

på bildet uten sminke ser du ut som en veldig kjekk mann!

Martine Elise sa...

Hm. Liker ikke at folk ikke leser gjennom kommentarene slik at de skriver det samme som hundre andre før dem..........

Men.. jeg liker øyenbrynene dine. Mer skryt får du ikke, jeg er faktisk litt sjalu

Christine sa...

og forresten: IKKE BRUK IPHOTO!!!!! teiteste programmet som noen gang er laget. Bare rot i de gamle bildene mine pluss at de forminsker dem når de legges inn. Lag vanlige mapper og dra bildene over i dem istedet. Da er det bare å trykke en gang på ett av bildene, så mellomromstasten og bla. Trust me, ikke bruk iphoto.

Rebecca sa...

Fy faen, vi har samme bakgrunnsbilde på dataen jo!

Outzen sa...

steike. Emo har fått en ny dimensjon. Detta va veldi Molde.

Sunniva sa...

"Anonym sa...

prøver du alltid å ta bilder av deg selv sånn at du ser tynn ut? hahaha hjælp så tragisk"

Alle prøver vel å se slankest/penest mulig ut på bilder- jeeez. Eller er du en av dem som presser ned haka for å framheve dobbelthakene, Anonym?

Bella sa...

datt innom bloggen din, du fikk meg til å le!!Hærli blogg, keep up the good work ;)

Bella sa...

datt innom bloggen din, du fikk meg til å le!!Hærli blogg, keep up the good work ;)

Bella sa...

datt innom bloggen din, du fikk meg til å le!!Hærli blogg, keep up the good work ;)

Bella sa...

datt innom bloggen din, du fikk meg til å le!!Hærli blogg, keep up the good work ;)

Bella sa...

datt innom bloggen din, du fikk meg til å le!!Hærli blogg, keep up the good work ;)

Bella sa...

datt innom bloggen din, du fikk meg til å le!!Hærli blogg, keep up the good work ;)

Anonym sa...

DU SLETTER JO ALLE INNLEGGENE DINE NÅ :'( DUUUUUUUUU DET ØDLEGGER DAGEN MIN, VIRKELIG haha :( :( slutt og slett

Anonym sa...

Seriøst, det å slette innlegg viser hvor usikker du egentlig er! Du gir deg selv retten til å si all slags dritt, men kommer folk med en liten mindre roser-deg-opp-i-skyene kommentar så slenger du deg selv i veggen og begynner å grine... Skjerp deg! Og du trenger fortsatt å lære deg å legge sminke så du ikke ser ut som en thai hore! Buu-huu

Stine K sa...

Oh my god, voks opp, hun bestemmer selv hva hun skal publisere og ikke.

SOFSEN sa...

Ntåh, du er søt med prikker. :)))

Kathrine sa...

Linnèa: du bare må sjekke ut denne siden. tror det er noe du liker ;)

http://www.fmylife.com/

jeg ler meg i hjel over hvor tragiske liv noen har! *smile*

Linnéa sa...

skal jeg fortelle deg hvorfor jeg slettet to innlegg i går?

1. Jeg hadde livechat, og slettet innlegget da jeg var ferdig så chaten ikke skulle fortsatte inn i det evige uten meg til stede.

2. Fordi vedkommende innlegget handlet om som jeg valgte å henge ut fikk drapstrusler av en av leserne mine etter innlegget, og bønnfalt meg om å slette det. planen var å gi henne litt tyn, ikke få dere til å drepe henne.

så mind your own business, jævla sjøge.


Så for å svare på noe annet...
Om jeg prøver å se tynn ut på alle bilder? Njaa, er ikke akkurat sånn at jeg blåser opp magen og lager bollekinn akkurat.

J: det er jo det jeg har sagt!! men joda, håret er fortsatt like jævlig det også.

livechat er KANSKJE ikke noe jeg kommer til å ha hver dag, nei...

Martine Elise: TAKK!

Det er det jeg alltid har sagt, ser ut som en mann uten sminke.

Ellers takk for mac-tips! Fikk til nå!

SA sa...

Jeg liker disse utfyllende svarene dine Linnéa. Det er de som gjør deg til Norges beste blogger. Og du ser ikke ut som en mann uansett hva du gjør, søta!

eirin sa...

Ingen over, ingen ved siden !! <3
for et fittetryne som sier at bloggen din er uintressant, han/hun burde blitt kvelt!

iszting sa...

beste bilde av deg jeg noensinne har sett:
http://4.bp.blogspot.com/_aZgjegBnLMY/S0ncJ2pFMFI/AAAAAAAAG1Y/ncc4tF6a2mY/s1600-h/IMG_5609.JPG
SERIOEST. IKKE IRONISK. hadde jeg dette ansiktet, ville jeg aldri ha brukt sminke mer.
lise hoeres absurd ut. overdriver du ikke? er hun virkelig saa absurd selvisk?

Pia sa...

Hei L, har du noen gang tenkt å farge håret brunt? Tror det hadde vært veldig pent :) Passer til de mørke øyenbrynene.

Kul blogg. Morsom lesning

Anonym sa...

Du er ikke tykk!!!!!

JESUS sa...

Du er sinnsykt fin og tynn
Safari kan avslutte seg dersom du gjør dataen for varm(f.eks har den på fanget...), du er jo ganske hot også da.

Lise sa...

Morsom blogg som ikke er som alle de andre.

Anonym sa...

Du kan se flere bilder hvis du markerer et bilde for så å trykke mellomrom. Så blar du opp og ned med piltastene. :)

Anonym sa...

JEG HAR BLOGG VS BLOGG KOM KOM KOMMENTER HAHAHA neiiida bare tuller.. dritkul blogg =P

Hanna sa...

Sikkert mange som hadde BETALT deg for å rydde leiligheten din... du burde teste det ut!

Moldebertene sa...

Faen så JÆVLI feit du e! du får ikkje plass på pcskjermen en gang!

Linn sa...

Du burde prøve brunt hår, det ville ha passet deg!

Anonym sa...

Moldebertene: Finn deg bedre ting å gjøre på. Du er sikkert 10 ganger større selv, og er bare misunnelig.

Andrea sa...

jeg har bloggen din som startside . tenkte du ville vite det. gleder meg til hvert innlegg!!! digger deg

Sunniva sa...

Du er kul! Du var jo evig søt med fregner :D Bloggen din er langtifra uinteressant :D

Anonym sa...

Hvorfor sletteer du blogginnlegg? får de på bloglovin, men rekker ikke å lese de, før de slettes :(
genial blogger, det er du! :)

Anonym sa...

dårlig dag.. kunne trengt et nytt innlegg nå altså, det er et stort høydepunkt nemlig..

btw. hva er egentlig hele navnet ditt? ville du hatt noe mot om jeg la deg til på face?:-)ikke egentlig en stalker, men (på grunn av lite oppdateringer) hadde det vært kult og se om du skrev like bra der..:)

DIGGER BLOGGEN

Nora sa...

Nå som du har webcam å hele pakka, kjør på med videoblogg a! savner dem litt nå.

Cessa sa...

Herlig blogg:) Leser bloggen din hverdag,litt synd at du ikke oppdaterer så ofte. Digger selvironien din og du skriver utrolig fengende innlegger. Keep up the good work :)

Anonym sa...

Linnéa, du er så vakker!

Anonym sa...

hei...så bra du har fått deg mac da.da er no du på nett vertfall..kjekt å koslig å lese d du skriver.
du er flink som har komt deg så langt.stå på...heier på deg..
har fult med på bloggen di ei stund,men har ikke vært så flink til å komentere...sorry...
klem

Anonym sa...

savner videobloggene dine. hadde vært årets høydepunkt :)

Anonym sa...

Nååå er det like før jeg snart gir deg opp!! du sletter jo annenhvert blogginnlegg jo :( :( :( :( :( jeg blir sykt lei meg;(

Sandra Helen sa...

Bloggen din er genial, den eneste jeg gidder å lese! !DØ! Wulf!
Invester i en varmovn du

Linda sa...

Dere som gnåler om at Linnéa har slettet blogginnlegg; LES i kommentarfeltet hva hun har svart da!!

Dumt du måtte slette det innlegget om hun mirakel-kjerringa. Syntes ikke akkurat hun var så fin i sine karakteristikker om deg heller da, så litt pes måtte hun jo regne med å få tilbake!?

Hev deg over alle slike møkkadamer og møkkamenn. Du er best! :D

Anonym sa...

Bloggen din er den beste jeg har vært borti hvertfall=)
og dessuten var du søt med fregner.
Håper du gjør ferdig år 2009 i bilder da..hadde vært moro=D

Anonym sa...

http://kuvaton.com/browse/13709/spot_the_dog.jpg

En av leserne dine henger visst på KuvatON og :)

Anonym sa...

"BUHU EN ANNEN BLOGGER HADDE MENINGER OM MEG SOM IKKE VAR UKRITISK SKRYT ENNÅ JEG IKKE GJØR ANNET ENN Å BITCHE OM ALT OG ALLE"

og så sende din idiotiske "personal army" (aka gale lesere) etter ei som ikke hadde gjort annet enn å slenge med kjeften. som du gjør hele tiden. hahahahaha.

CRY MOAR

SA sa...

Kjære siste anonym. "Slenge med kjeften"? Så du hva den patetiske drittkjerringen skrev egentlig? Hun skal være glad hun ikke ble politianmeldt. Og "personal army", hahaha, joda, snart invaderer vi Sverige du.

Anonym sa...

Han ønsker seg en personal army! Hvem gjør ikke det haha. GO Linnéa :D

Anonym sa...

Kjære SA, aka desperat, ensom pedo på 60 år: Linnéa klarer nok å svare for seg selv:)

Og ja, jeg så hva den patetiske drittkjerringa skrev. Og dere skal være glade for at dere ikke ble politianmeldt, som la ut adresse, kart, telefonnr osv.

Personal army er et uttrykk, men kanskje vanskelig for en 60-åring som nettopp har oppdaget internett. Det er en spennende verden, med mange unge jenter man kan stalke!

Jeg liker hvordan Linnéa er bitter på alt og alle. Jeg fryder meg over å lese pessamistiske, negative innlegg. Men da burde man nesten være foreberedt på litt dritt tilbake, og. Get over it.

SUPERLOL og andre uttrykk som Linnéa-hermegåser prøver seg på for å ligne på sitt store idol.

Anonym sa...

*pessimistisk, gikk litt fort i svingene.

Emily sa...

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/409028
trykk på linken og spol til 42.00 omtrent xD

Bloggen din er ikke uintresang!Digger den <x

SA sa...

Linnéa trenger såvisst ingen til å svare for seg nei, men det gjør tydeligvis din frekke venninne.

Anonym sa...

Emily du er bare SÅÅÅÅÅÅÅ 2007.

Anonym sa...

Spiser du smågodt en dag i uka :)?
Hvor mye da?

Vilde sa...

du kan bla gjennom, bare trykk på cmd og a også trykker du på cmd og o så åpner de seg i sånn blavindu :D

Linnformasjonen sa...

I stedenfor leksjon nr 439 i å se bilder etterhverandre, tenkte jeg å råde deg til å bytte ut internet explorer med firefox. Mye bedre, og mindre feil.

emmieverlasting sa...

Hehe, du er festlig ass:o)

tinemarie sa...

Gratulerer med MAC, du blir nok vant med det til slutt:) Så herlig ut i sydenland, mye bedre enn alt for mye minus her!

SusanneKarlsen sa...

Hihi, bloggen din er så gøy. Skulle gjerne gitt deg en ovn så du hadde fått litt varme, kjett å fryse slik !

-Susane

SusanneKarlsen sa...

oi , se der ja, klarte ikke skrive mitt eget navn en gang, haha..

*Susanne

anne sa...

Du er RÅ !

Marte sa...

jeg har lik data. velkommen i klubben. verdens beste! hadde vanlig macbook før, men mååtte bare ha den nye pro'en!

tidenes beste blogger. juuust saying ! du er det altså.. hehehe wtf !

Charl8e sa...

Mac er lett ;)

karoline sa...

det bildet der du får solen i fjeset er seriøst det morsomste jeg har sett iår. takk. you made my day

Camilla sa...

Du trenger ikke gå på ett og ett bilde.. bare marker alle du vil se på, og dobbelklikk på ett bilde, så får du opp alle i preview, å du kan bla ;)

Easy Peasy ;)

Anonym sa...

tre fingrer på glasset og dra til siden når du har bildet oppe;)
jeg sleit en stund med det selv...;)
*sarapara*

Marte sa...

Hvor bestilte du mac'en fra? Jeg vil også ha norsk tastatur!