4. jan. 2010

Linnea Palme

Sånn, da er Herr Mini-acer også ødelagt. ENDA hvor mye jeg har hintet det siste året om at jeg så sårt trenger en ny data, står jeg nå UTEN data! Hva feiler det dere! (mamma)

Uansett. Her er det fortsatt 40 grader varmere enn hjemme, og det er irriterende lite å irritere seg over. Mor bestilte en slik manikyr OG pedikyr-time til meg, da. Og herreguuud. I og med at jeg stort sett står og går hele dagen, har jeg liksom..okei, GREIT, jeg har masse tørr og DØD hud under føttene. Så greit mye at man sikkert kan hugge det vekk med øks uten at jeg ville ha kjent noe.

Uansett nr. 2!! Etter å ha slipt neglene mine til blods (true story, hysteriske tilstander) måtte hun seriøst bruke STIKKSAG under føttene mine. Men nå ser de i alle fall SÅNN ut!!!


Greit, her så man kanskje ikke tærne mine så godt.

Men i og med at ALLE VIL SE, sånn!

åååååååååååååå, så fiiiiiiiiiiiiint Linnéa.
Skjønner seriøst ikke hvordan hun fikk presset inn neglelakk på lilletåneglen. Det har liksom vært mitt største mål hele livet!

Så et bilde av meg.


Men seriøst. Rundt hotellområdet har de slike "navnelapper" vet dere, på ALLE sorter blomster og trær. Og det som slår meg, er at ALLE palmene har ulike navn? Skjønner ikke hvem som setter folk til å plante 24000 ulike palmer bare for å tilfredsstille oss utlendinger. Som om vi ser forskjell!


Dette er så langt min største irritasjon her nede. Dét og de jævla TYSKERBARNA. Seriøst, har hatt lyst og rope "NAZIST!!!" etter dem hver éneste gang de spruter klorvann på meg! Eneste tyske ordet jeg kan.

Da jeg våknet i dag klokken 08.45, ringte jeg som vanlig bort til naborommet til brodern for å føre en samtale:
"E du vak?"
"Nei."
"Frokost om 5?"
"Nei. Klokka 10."

Ååååå, nå som jeg allerede var våken.


Endte med 300 bilder av meg selv,

åååååååå, fiiiiiint

ULTRALOL


før jeg ble lei og gikk ned for å spise alene.


Senere var brodern og jeg på butikken.

(Hvorfor sitter jeg her og forteller dere HELT uinteressant fakta om min hverdag? Blir så latterlig flau på mine egne vegne som har sittet her i en time for å laste opp bilder til en gjeng amatører hjemme i Norge.)

Kjøpte NESTEN blomsterkrans.


Endte opp med sukker- og fett-fri is!! Aah...
Men hvorfor sukker- og fettfri is, Linnéa? Hvorfor ikke bare vanlig is?
For da kan man spise TRE is og få i seg MASSE gode tilsetningsstoffer vi trenger for å leve og så dø.

Det som ikke var så kult, da, var at isen tydeligvis hadde smeltet og så stivnet igjen. Good times for magen!
MEN jeg spiste selvsagt alle og sølte masse is på datatastaturet til hotelldataen. Good times!

Men... hvis noen har tips til datamaskinkjøp nå, tar jeg gjerne imot. For nå må jeg bare krype til korset og investere i en ny (mamma???) Broren min påstår at Mac er superteit og at jeg heller burde kjøpe en slik bærbar han har, som ser ut som om kommer rett fra naturhistorisk museum. Fordi "i e sikker på at du kunne ha drept nokken med maskina, og så sotte d ned og blogga om det etterpå."

Akk, hadde det vært så vel hadde jeg drept tyskertøsa overfor meg som ikke putter på mer penger på dataen før den har pepet i 59 sekunder allerede FØR jeg startet å skrive dette.

142 kommentarer:

Andrea sa...

så fin blogg du har. :-)og så er du flink til og skrive!

vilde sa...

jeg kunne laget et alter til ære for deg. herregud. du er genial, jente

Tina Erica sa...

Haha, jeg digger deg Linnéa!

Viccc sa...

Jeg kjøpte Macbook Pro i sommer, beste avgjørelsen jeg gjorde noen gang!

Tonje Merete sa...

Like morsom som alltid.

Luni sa...

Ja, forespørselen om lettkledde bilder av din bror var absolutt seriøst ment. Helst iført speedo eller den lille hvite kjolen der. På forhånd takk!

SA sa...

Uinteressant? Hah! Du aner ikke hvor glad vi blir for det minste innlegg fra gudinnen vår.

Elise sa...

hehe, du er morsom! lurer på hvordan det er å være i familie med deg.

Anonym sa...

.. en gjeng amatører hjemme i Norge?? Jaha.

Kjøp deg en Lenovo PC. Ikke veldig stilig å se på, men den funker år etter år.
F.E

V sa...

Ikke hør på bror, Mac er best, og du vil overhodet ikke angre!!

Mor sa...

Sia de tre siste pc'ene dine kommer fra mors budsjett, kunne kanskje far trå til denne gangen? Hilsen mor - arbeidsledig.

stine friis sa...

Mac for alle penga!

Anonym sa...

Hvit Macbook til NOK 8000 på Humac i Dronning Mauds gate, Oslo. Tidenes varp! Så det. Få en student til å kjøpe den for deg og sim salabim snakker vi 6 & i rabatt. Penger spart er penger tjent!

MS :)

Kaia sa...

MAC! ER! BEST! Så det. Hilsen amatør.

Siggggs sa...

Du er GENIAL !!! :D
forresten, lurte på om du vil lage en videoblogg til oss? Selv om det kanskje kke passer akkurat nå, men senere en gang? :):)

AndreaFornes sa...

En "kloss" av en pc, altså stasjonær er ofte lurt.
Men jeg liker Macbook'en min veldig godt !

Mia sa...

Hvor har du kjøpt den hvite kjolen??? :) MÅ HA!

Anne sa...

Så fin du er Linnéa, og ah, så utrolig mye jeg får lyst til å dra til Sydenland nå. Men ok, jeg lurte egentlig bare på om den blå kjolen er en kombo av det skjørtet de har på H&M og en topp, eller om det faktisk er en kjole kjøpt på...?

Fortsett å være fab da! =)

Malin sa...

Linnéa, jeg hater tær! Jævlig lol bilde, det første av de 300 av deg selv forresten

AL sa...

Lag videoblogg til oss Linnea, jaaaa, vær så snill!! :D

Lag en nydelig sydenvideoblogg så kan du friste oss her oppe i kalde nord litt med hvor utrolig herlig fantastisk, og ikke minst varmt og godt, du har det for øyeblikket! ;)

Anonym sa...

Mac er alt annet enn teit. Litt vanskelig i starten bare. Hvor er den lyseblå kjolen/toppen fra? :) Nydelig antrekk anyways.

eirin sa...

<3 elsker deg <3

Anonym sa...

Hvis du bare bruker data til blogg, internett og slike ting så er Mac supergreit. Mac er for oss som bruker data til hverdagslige ting, mens PC er mer for avanserte, det er derfor datafolk mener Mac er teit! Det er dessuten ikke vanskelig med mac, bare uvanlig i begynnelsen, fordi opperativsystemet er så mye lettere enn PC. Har hatt min i snart 5 år, og den har kræsjet kun EN gang. Og det var nok min feil.

J sa...

Siden du har kjøpt samme PC som meg TO ganger nå, først Dell også Mini Acer, så kan vi jo ikke bryte mønsteret! Har nettopp investert i Dell Studio 15, så da vet du hva du har å gjøre!

Pikene sa...

Har du forsøkt deg på Botanisk hage i Oslo? Tror du hadde fått fnatt. Der har de plantet ørten like buskvekster (og ja, Ibsens ripsbusker) som er prikklike. Den eneste forskjellen er navnene. Spiraea arguta, Rødlistestatus, Villkornell. Vi kunne nevnt i fleng. De er alle like flate, grønne og halal-trampet i hjel av burkakledde Tøyen-kvinner på ville veier.

Turi sa...

Hahaha, vurderer å bestille sydenferie til meg og hele familien, for så å sette meg på rauva og blogge det. SERIØST; hvor mye skal du ha for at jeg kan få være deg for en dag.

Mvh. Psyko-bitch

Anonym sa...

ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ, har du aldri prøvd en mac eller? For hvis du hadde det så hadde det jo ikke vært noe spørsmål.
GO MAC, GO!!!

Anonym sa...

ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ, har du aldri prøvd en mac eller? For hvis du hadde det så hadde det jo ikke vært noe spørsmål.
GO MAC, GO!!!

Anonym sa...

ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ, har du aldri prøvd en mac eller? For hvis du hadde det så hadde det jo ikke vært noe spørsmål.
GO MAC, GO!!!

Anonym sa...

digger deg! and yå tooooes! btw, acer 13 tommer. perfekt liten/stor, masse plass og herlig tastatur, noe som jo seff er mega viktig.

Benedicte sa...

Kjøp mac!!! Seriøst en heeelt genial maskin som holder seg frisk og fin i mange, mange år. Invisterte i det selv for et halvt år siden, og klart den er dyr liksom, men som sagt, heelt genial med tusen bra funksjoner og programmer. Nyyyt ferien!

Cecilie sa...

Dette er definitvt den beste norske bloggen! Haha :-D

Og jeg anbefaler en mac altså, de er kjempebra!

Kine Merete sa...

Jeg stemmer for Mac.

Broren din sier at den er "superteit" - har han noen gang hatt en?

Jeg elsker min Macbook, som jeg har hatt i ett og et halvt år nå uten å oppleve noen problemer. Kjekk er den også for sånne som meg, som ikke har peiling på data. Og den har fint design.

Eddi sa...

kjøp deg mac, seriøst!
du kommer aldri mer ville gå tilbake til noe windows piss.
:) fortsatt god ferie da!

Julianne Førde sa...

Kjøp en PC som holder godt så du ikke ødelegger så fort. Det gjør jeg og jeg har en hp compaq pluss noen tall, og du aner ikke hva den har gått igjenom...

Love you, Linnea<3

Anja sa...

Halloo'o`?! Den nye macen som er kommet!!

Kenneth sa...

mac

Anonym sa...

Kos deg masse der du er , Linnea! :)
Forresten, du burde ha mac - slipper alt stress med antivirus programmer og masse annet dritt.

Rikke sa...

Ikke kjøp en pacard bell-maskin, de er som dataverdenens lada... ikke hp heller, de blir utrolig varme under :)

Anonym sa...

Kjøp Mac! Du kommer fort inn i det, garantert!

L sa...

jeg vil også til gran canaria!!!!!!!!!!!!

SA sa...

http://www.side2.no/livsstil/article2791722.ece

Side2 har skjønt hvem som egentlig er på topp.

Cathrine sa...

jeg har 5 pc liggende og slenge, og har forelsket meg i mac'n min. gå for mac! Er seriøst helt elsk når du blir vant til det.

Linn Elisabeth sa...

Puerto Mogan? Uten å kjede deg? Wow.

Sigrid sa...

Hvor er kjolene dine fra?

Jeg vil og ha sol og bading :(

Anonym sa...

JEG DØR. DU KAN IKKE VURDERE NOE ANNET EN MAC!!!!!!!!!! ÅÅÅH

Kristina // klorehore sa...

Sjekk ut komplett.no, Jeg har en VANLIG acer aspire 5920G laptop (ikke sånn mini dritt) og den funker utrolig bra etter snart 2 år, forutenom at det er vista på den.
Men nå har jo windows 7 kommet ut, så det burde ikke være noe problem. Ciao!

Anonym sa...

MAC FOR HELVETE!

Lise sa...

Ja, PC er kanskje for de mer avanserte, så Mac er sikkert greit for oss som ikke er det. MEN! Det kommer til å være ett eller annet småavansert du trenger å gjøre en gang, og da SUGER det å ha Mac. Takk for meg.

Helena sa...

LOL mac er best, ingen over og ingen rett under. TY for de varmende bildene du la ut, frister ikke i det hele her i - 7 grader :):)

Maria sa...

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATT13013N/toshiba-satellite-t130-13n :)

ole//wombat sa...

jeg tror du kommer til å kose deg veldig med en mac, for det finnes omtrent ikke virus til mac (true story) og samtidig holder de veldig mye lengre. alt er så mye bedre med en mac. i tillegg til at de ikke ser ut som de er laget av blinde kreftpasienter med kusma - som pc gjør.

Hanna Marie sa...

Mac er digg, og du trykker bare på en knapp når du har lastet inn bilder, så redigerer de seg til det bedre selv! Det er magi :)

Anonym sa...

HP! Fungerer som varmeteppe!

Anine sa...

http://www.dagbladet.no/2010/01/05/kultur/radio/tv_og_medier/nrk/p3/9769817/

MELD DEG PÅ

KAROLINE sa...

Kjøpt MacBook Pro :) Jeg har den, og jeg elsker den! Det krever litt tilvenning helt i begynnelsen, men det går kjempefort og greit.

Anonym sa...

MAC IS LOVE!

Anonym sa...

Kjøp Mac:) det er tingen!

Maria Ljung sa...

Macbook Pro må du kjøpe deg :) Det virker litt vanskelig i begynnelsen, men blir dritlett og digg etter to timer!

Anonym sa...

aah, Mogan <3 Nydeligste plassen på Gran Canaria! :) Du bør sjekke ut servetisn på de Italienske resturangan ;) oog, verdens beste pizza selg dem på den italienske resturangen til høyre når du kommer inn på torget :)
Når eg va der får et år sia va det også en ekstremt handsome mann som jobba i resepsjon på hotellet du bor på. Kanskje han e der enda ^^

Onkel Ruth sa...

"Good times!" hahaha

SOFSEN sa...

Håper moren din tar til fornuft og hjelper deg.

Anonym sa...

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-11---14-tom

Billig og bra PC ;)

Frk.Fjeld sa...

Kjøp deg Mac, så slipper du å mase om ny om bare et år :) MAC <3

Frk.Fjeld sa...

Kjøp deg Mac, så slipper du å mase om ny om bare et år :) MAC <3

Anonym sa...

Broren din er teit! Mac er best.

Kjøp Mac, Linnéa! Beste invisteringen jeg har gjort, noensinne. Jeg har hatt min macbook i 2 år nå, og er fortsatt like fornøyd. :)

Kristine sa...

hvorfor kjøper noen noe annet enn mac, ville heller reist til lala-land, funnet den tynne jævelen Bill Gates, kastet meg naken gjennom his windows foran live Tv, enn å bruke det pisset han har droppet ut av harvard for å lage. pc og windwos kan begge dra til helvete og brenne for min del.
så anbefaler virkelig mac..

Anonym sa...

Jeg har Macbook, og den er genial!!!! Håper du koser deg masse, Linnea :) Bloggen din er den beste jeg noensinne har lest!

Kine sa...

Mac er TEIT. Personer som har mac er et eget folkeslag, kjenner de igjen med engang. Og de er TEITE!

Den Onde Damen sa...

1. Endelig finnes det et menneske der ute som har like flotte tær som meg...men jeg bruker svart neglelakk - da ser man ikke lorten og "lakrisbåtene" under...
2. Tyskertøs!!! Ja, endelig noen som har forstått det. Og dette bifallet kommer fra noen som i et voldsomt anfall av pur galskap valgte å bosette seg i utyskenes rike!!! Tyske damer er jevnt over noen vemmelige vesener...med uttalt promiskuitet og eiebegjær. Sloghorer nesten alle sammen. Når utyskene begynner å bli frekk, sier jeg "1945!!! Wir haben eure Ärscher damals versohlt, wir machen es mehr als gerne noch einmal!!!" (Ov.: 1945! Vi sparka dere i ræva den gang, og gjør det mer enn gjerne en gang til!)

Nyt ferien.

Den Onde Damen

CAWOLINE sa...

Hahaha, du er så fantastisk! Fortsett slik :)

Marie sa...

http://www.youtube.com/watch?v=eqmYQAtgvZ4&feature=related

HVA SYNS DU OM DEN SANGEN?

Anonym sa...

Gjett hvor du er plasser på topp 100 blogglisten? :)
se selv: http://www.side2.no/livsstil/article2791722.ece

de har hvertfall brukt et bilde av deg i overskriften!

vil forresten anbefalle deg å skifte nettsidenavn til noe enklere.
linni.com eller linnea.com for eksempel?
for en stund siden var Voe på tv, og hun sa at favoritbloggen hennes er linni.com. men vanskelig å finne frem, når man ikke vet hvrodan det skrives. ;)

Anonym sa...

Anbefaller hvertfall ikke Acer. Har en selv, og den har mange feil og mangler, og er en helt forferdwelig pc!

Frytime sa...

Jeg har ver på akkuratt samme sted. Å min irritasjon var alle de faens fiskene. Det var jo fisker overalt. Hva er vitsen? Pluss at det tok en hel dag å gå til stranda. Å da måtte vi gå på fisker!!omg

Jeg holdt forresten på å kjøpe en blomsterkrans jeg også. Kult

Henriette sa...

kjøp mac :) holder hundreognittiåtte ganger lengre enn vanlig pc. jeg er flink å spise knekkebørd over min mac.. det var bare usaklig info!
... men du får kjøpt mac nå, og så kan du betale om 3,6 eller 12 mnd.. jeg hadde bursdag 6 mnd etter jeg bestilte min, så jeg sendte regningen til mamma! mitt tips!

Anonym sa...

amatører i norge liker randome fakta. i liker også lange innlegg, og mange bilder av deg , med fine kjoler...men hvor er PARTYBILDENE? linnea i syden uten å være snydens? it is not for real

Martine Osbakk sa...

MAC uten tvil ! er beste som finnes <3

Anonym sa...

IKKE kjøp en data med tastatur laget av jern! Lover deg, du BRENNER av deg fingrene dine på null komma svisj fordi toutchpaden blir varm som faen.

anna sa...

Hhaha, jeg ler

Tone sa...

"Hvorfor sitter jeg her og forteller dere HELT uinteressant fakta om min hverdag?"

Fordi vi elsker det, og du vet det!:D

Mari sa...

uææææ, herlig! :-D

Heidi Viktoria sa...

hahaha, jeg dævver!!!

Anonym sa...

En gang må du fortelle hvor du har kjøpt sommerkjolene dine!

Mac er utvilsomt det beste du kan kjøpe! Med iPhoto kan du holde styr på alle bildene dine og redigere dem fort på samme sted! Mac ser også Mye bedre ut enn PC!

Anonym sa...

http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix_junior/1586342.html


MOHAHA

Brita sa...

MacBook Pro er å anbefale, også for blogging tror jeg ;) ellers digger jeg dine oppdateringer, amatørene koser seg! ^^

Martha sa...

Dell aspire 11,6"
helt super :D

Borghild sa...

"E du vak?" Sier dere seriøst "vak" ? Haha, du har mer ulogisk dialekt enn meg! Ser digg ut i syden.

Ranveig sa...

Største amatøren hjemme i Norge her... Men OMG du er genial!
-R-

Maria Isabell sa...

Gå får mac du :)
I he d, å i må sæi, LOVE IT!
Går raskt, ikje virus, fantastisk design (ikje fullt tå skrua å klistermerka såm blant anna windows har) <3

Linnéa sa...

siggggs: nei.

selvsagt har jeg proevd mac foer, men jeg synes det er innviklet. dessuten har den ikke noe page down-knapp.

men jeg takker likevel for tips, og kan meddele at jeg skal kjoepe en mac med en gang jeg kommer til Norge.

sigrid: den blaa kjolen er fra HM og den hvite fra Top Shop.

linn elisabeth: jeg drar ikke for aa ha det GOEY da. Herregud. Ingenting er som aa bare ligge og ikke gjoere noe. det er fantastisk med tanke paa at dere har tjue minusgrader.

marie: vet du, jeg gidder ikke engang hoere paa den sangen. naar tittel og artist er omkranset av ************stjerner*********** begynner varsellampene mine aa blinke.

anonym med forslag om navnebytte: faen heller. de fleste paa den lista kommer fra blogg.no, hvor det er mye enklere aa skaffe seg lesere i og med at det finnes en toppliste. blogg.no sucks, og jeg ligger heller paa 20endeplass framfor aa blogge for indern.

anonym som savner partybilder: hvorfor i helvete tror du at jeg driver og fester naar jeg er i gran canaria? 99 % av befolkningen er pensjonister og den resterende 1% er dumme spansker. jeg er her for aa slappe av, ikke feste. go die.

anonym med nrklink: HIHIHIHI..

omg, av og til...ok, TENKER noen av dere i det hele tatt?

ellers takk for gode tips

Talkie Walkie sa...

Faen jeg vil også på ferie! Møkk!

Anyways: bare å si ifra så skal du få kampfiskmat!

HEILO sa...

Du kjøper LETT Mac! NADA antivirusprogram, treghet og problem. Åhh, fantastisk. Lover deg, negative deg vil elske det

e.m. sa...

Fullstendig enig med Den Onde Damen's: "Ja, endelig er det noen som har forstått det".
Reneste historieforfalskninga at det var USA's tungindustri som sparket Hitler i ræva. Neida! Det var Norge det, spesielt disse fem-over-tolv-heltene lik overnevnte Onde Dame, hvis bidrag til seieren over nazistene fra 1940 til 1945 var å sleike tyske okupant-ræver for bare sekunder etter kapitulasjonen å forvandle seg til veldige motstandsfolk.
Jeg spyr !

For øvrig har jeg et foto av en slik en tyskertøs med en ettårig tyskerunge på fanget. Kan godt maile det slik at både Den Onde og bloggeieren kan få se hvor jævlige slike egentlig var.
Tyskertøsa døde i 1975 slik at det blir litt vanskelig å sparke henne i ræva. Men førnevnte tyskerunge lever i beste velgående. Jeg kan evt også overreke dette fotografiet personlig.
Jeg bare eeeeeeelsker å se slike sværkjefta smådritter tisse alt sitt barske mot ut i buksene.

Anonym sa...

e.m = den onde damen, hahaha.

Anonym sa...

Hei! Kjøp MAC!
Husk at på den kan du kjøre både
windows og linuks operativsystemer i
tillegg til mac os om du vil.
Men vær obs på virusproblemer med
windows,så bruk heller bare mac os x.
Jeg har flere macer og den eldste er 10 år nå.Ingen har noensinne laget en
eneste krøll!

e.m. sa...

Feil, Anonym!
Jeg var en av de desidert dårligste i klassen i tysk, slik at det ville vært plent umulig for meg å skrive noe som helst på dette språket, noe signaturen: "Den Onde Damen" lenger oppe i høgget her, på så suverent vis behersker.

...FEM kasus...ærlig talt....

elise sa...

Jeg vil absolutt kjøpt en mac!

salige lavendel sa...

Hp sine pc'er er min favoritt. Har hatt Acer før og var ikke fornøyd i det hele tatt selvom de ofte kommer høyt opp i tester. Forresten - er du ikke stor jente så du kan spare til å kjøpe pc selv uten å ty til mamma? (Siste setning må leses med glimt i øyet:)

Hege sa...

Du er rå Linnéa!

Anida sa...

Jeg kjøpte meg macbook for ca 2 år siden. Jeg absolutt elsker den! Den er dødsfin, ENKEL å bruke (men heelt i begynnelsen vil hele systemet virke litt uforståelig når man er vant til windows) og det er få virus som er laget for mac, så jeg har aldri hatt virus, selv om jeg med et uhell åpnet en virusemail (men som var laget for winodws). Eneste minuset er at mac er dyrt.. :/

Anonym sa...

Mac er så lett at jeg ler. Er greit for de som liker det, men er så teit at msn er fuck'd. Ååhhh. Og kjipt hvis man ødelegger den!!!!!!!!111111111

idalf sa...

så bra du har en fin ferie, linnea! :D

Ida sa...

Crazy. Hvorfor går du rundt på gata i gjennomsiktig blondeundertøy?

Hilsen gammal journalistrøy på 26

Okra sa...

MEN LINNÉA:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant

:(

Julianne Førde sa...

Jeg drømte om deg under en powernap her i stad!

Ida Helene sa...

Årh, Linnéa, du skuffer aldri! Du burde kjøpe deg en macbook. Kos deg videre.

Linnformasjonen sa...

Jeg har en macbook, har hatt den i 3 år uten stress - og den tålte å drikke en halv liter pepsi max over tastaturet uten å dø (er ikke det viktigere enn ram og andre spesifikasjoner vet ikke jeg). Uansett. De første to timene er frustrerende, etter det er det ingen vei tilbake. Du kommer til å elske den. Du kan til og med gi faen i å klistre eplemerker på den, for den har et digert lysende ett fra før.

Karen Marie sa...

haha, er jo såvidt at man ser neglelakken på lilletåneglen da, genialt, hadde ikke gått ann på min akkurat :p

Pimi sa...

Du er så heldig som er i syden!! Kulden i Norge er jævlig

Ida sa...

PRICELESS!

Anonym sa...

Vil egentlig bare anbefale deg litt musikk, siden jeg så du likte mye bra op last.fm. Arcade Fire! Hør No Cars Go feks, den er nydelig!

Susanna sa...

Tihi, selvportrettene dine e berre heilt nydelige :-)

Susanna sa...

Og mitt eineste data tips: Mac.... du går aldri tebake att, believe me.

- Kimberly Bernardo - sa...

nice

Anonym sa...

Mac er det beste:) helt klart

Stian sa...

Herregud, du må verdens største tard! hahaha, mega lættis. Noen gang hatt det moro i livet i mer enn 10 minutter? Omg.. glad det ikke finnes mange som deg her i verden:)

Cheers ;*

Anonym sa...

Superblogg!!

Den Onde Damen sa...

Tysk har fire kasuser, og er faktisk lettere å lære enn engelsk - men har adskillig mer pugg. Min henspeiling på tyskertøs beror på dagens tyske kvinner og de erfaringer jeg har gjort etter en rekke år som bosatt i Teutonia. Altså ikke på de kvinner som frivillig hhv. ufrivillig hhv. intetanende deltok i "Lebensraum"-prosjektet til nazistene. Og vi får vel heller ikke glemme at det i Riksarkivene ligger ca. 15000 uoppklarte farskapssaker etter Tysklands-brigadens herjinger i Tyskland på slutten av 40- hhv. begynnelsen av 50-tallet når vi slår oss på brystet og hevder vi var så ufattelig uskyldige...
Når jeg så velger å slenge med leppa ovenfor tyskerne, og kommer med tidligere nevnte kommentar, så er det for å jekke ned en ytterst arrogant innstilling om hvor overlegne de er. Å tro at Norge alene beseiret tyskerne vitner om historie-ignoranse, og den slags vil jeg ha meg frabedt. Forøvrig var det vel ikke bare USAs krigsindustri som sørget for frigjøringen av Europa, både Storbritannia og Russland spilte betydningsfulle roller, særskilt russerne hva Hitlers fall angår.

Anonym sa...

vet du hvor kvalm avhengi jeg er av denne bloggen?? Jeg gikk fra hytta til et hotell for å sjekke den fordømte bloggen din. Jeg elsker den, rett og slett.

Jeg leser ikke bloggen din på en måned, også setter jeg meg med godis og god mat og leser bloggen din som er god bok!

Andrea sa...

for varmt i syden? i trondheim er det 22-. HVERDAG. jeg dør snart, enda jeg ikke har gått ut på 4 dager.

Linnéa sa...

stian: me too ;** sykt lol.

siste anonym: ah, jeg har virkelig oppnaadd noe i livet! takk for hyggelig tilbakemelding!

den onde damen og EM: IKKE MER HISTORIETIMER!!!

karoline365 sa...

Nå må du slutte med disse spøkelsesinnleggene dine, Linnéa!! ;)

SA sa...

Jeg føler meg privilegert over å ha fått med meg innlegget før det ble slettet. Har det fremdeles i browseren på bærbaren, kan aldri slå den av mer. Innlegget var jo superbra. Du var fin med rød leppestift. God tur hjem Linnéa.

Silje sa...

Acer Aspire 1810, 11,6". Kjøpte nettopp i hvit, liker den!

ole//wombat sa...

faen for ei luremus du er

jeg ser på bloglovin - HEI NYTT INNLEGG
og så ser jeg her - NEIDA
fy faen

Anne sa...

åååååååååhhhhhhh så vanvittig lite motiverende å lese det som er en helt fantastisk blogg når du ikke gidder å holde den i gang. det vil si å blogge! og hvorfor legge ut noe for så å slette det etter en time?? hva var det du var misfornøyd med?????

Julianne Førde sa...

Fint at jeg har en morsom funksjon så alle innleggene kommer opp på en nettside til alle abonenter jeg 'følger'. fullstendig tekst :D

Anonym sa...

Herlig blogg! Fortsett sånn.

Susanna sa...

ha ha ha, sorry at eg ler, men det slår aldri feil :-P
Du er like anbivalent som meg, standard å slette et innlegg rett etterpå når ein finn ut at det ikkje va so passande after all. Du er så kul Linnèa! Ikkje høyr på de teite kommentarene over, you tha man! (eller no)

Karina H sa...

du er RÅ

Hilde sa...

Du må ikke drive og slette innleggene dine!! Jeg får sett to setninger på Bloglovin, og gleder meg som en liten unge til å lese mer, og når jeg kommer til bloggen så har du SLETTA det?? Jeg dør!

Helle Kristin sa...

bloggggggggggggggblogggblogg!! miss my weekly linnea!

WEE sa...

så runde tær.

e.m. sa...

Also sprach Zarathustra.

Du må da ikke skrike slik til meg, lille rosenblad.
"Jeg får så vondt i hjertet mitt :("
HAHAHAHAHA !!!!

Anonym sa...

Du er så tynn og fin... Vil også se sånn ut... Akk...

Beates Uganda sa...

Hahaha, så sykt morsomt du skriv! Glede m til å møte d igjen!

Anonym sa...

du er utrolig flink til å skrive! liker bloggen din utrolig godt!

Anonym sa...

kan ikke du ha videoblogg snart? de er alltid så utrolig morsomme!

Anonym sa...

kan ikke du ha videoblogg snart? de er alltid så utrolig morsomme!

Andrea sa...

HVOR er kjolen på de to nederste bildene kjøpt? Håper du ser dette, og kan svare :)

Frid sa...

Linnéa, jeg elsker bena dine!