29. jan. 2010

Random nr. x

Anonym sa...

Det var jo interessant. Hva med en bloggpause når du er i bloggdalen?

Gamla sa...
Enig. Ta deg en jævla bloggpause nå som du først er i bloggdalen.

Tulla.

Neida,altså, bloggen din er topp underholdning, men ja, ta deg en liten pause du.

Tulla.

LA MEG ANALYSERE: Altså, dette blir jo litt slik som på barneskolen, hvor man gjerne roper "JÆVLA BRILLESLANGE!!!" etterfulgt av "neida, tulla bare" til en som har briller.
Eller "FEITAAA!!! Neida, tulla" til ei som gjerne hadde noen ekstra fettkratere rundt...overalt.
For det er faen meg greit det, pause skal bli jævla shitkids.

PÅ TOPPEN av det hele fikk jeg nettopp denne:

hepphepp sa...
trash

Neida???? Bare fordi jeg drakk 3 liter vin og gikk på hendene hjem til noen jeg ikke aner hvem var??? Det er jo strengt tatt bare sjarmerende.

og... I only say this once:

Og forresten, visste dere at det finnes en i Norge som heter Hurricane Xd LOL?? I Fredrikstad!! Og en som heter Gunnar OMG??? Herregud, greier ikke bestemme meg for hvilken jeg skal gifte meg med!

Og i dag fikk Tica, altså det dumme brødhodet av en hund vi har hjemme i Molde, hun fikk kreft i munnen! Flaks!
Eller, hun fikk det sikkert ikke i dag, men mamma sa... GREIT, ingen bryr seg. Men vi skjønner tegninga.

Og så til det aller, aller, aller verste. Den kjekke sørlendingen fortalte meg at; "denne helgen Linnéa, denne helgen skal vi IKKE ha taco til middag." Herregud, hva skal vi ha til middag da??

SUKK...

Det er her dere kommer inn. Han har gitt meg i oppgave å pønske ut noe annet enn taco, og jeg ANER ikke hva jeg skal gjøre. Middagstips, bring it! Fort!

Ellers dør dere.

253 kommentarer:

Anonym sa...

TACOPAI !

Anonym sa...

lasagne:)

Tone sa...

Slemme sørlendingen... Han BØR finne på noe bra!!

Men pause? Det finner vi oss ikke i:p Da kan heller brødhodene som mener du trenger det ta seg en pause fra å kommentere så teit.

Ingunn sa...

Hjemmelaget pizza.

Anonym sa...

Dyreplager!

Camilla sa...

enchiladas. eller lasagne.
åh, indisk! indisk mat er så godt!
eller noe kinesisk. (hater kinesisk, men vet at du liker det)
:)

Anonym sa...

http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=7453

Driiitgodt.

IKKE TA PAUSE!

Marie sa...

ÅH, lag en deilig wok med kyllingbiter, masse grønnsaker og spennende sauser og krydre!!!!!!

(Og bloggen din er ALLTID best, Linnéa, så ikke ta pause! La de negative jævlene få skrive hva de vil. Fine armer forresten!)

TORA sa...

NEEEEEIII, IKKE PAUSE!

Nachos?

kinehelene sa...

Lasagne. Eller spagetti og kjøttdeig med ost oppå.

Heidig sa...

Painnkak

Christian sa...

Skal vi gifte oss?
Siden du ikke får taco ville jeg gått for Tacograteng! Kjøttdeig , tacopulver , tomat , mais , anans ( men du var vel allergisk ?) ,nachos , 1boks tacosaus , ost i ildfastform + Salat ved siden av !
Eventuelt bare Nachos !
Ingen grunn til å droppe hele taco segmentet :D

Mari sa...

ikke prøv deg på pause! blir så utrivelig.
tomatsuppe med puppepasta. hurra

Kristine sa...

Drit i hva han sier og lag taco!

hanna banana sa...

anonym: lol, dyreplager?

lag pizzahorn. det skal jeg hvertfall

Tina sa...

Moussaka!

ellenaas sa...

http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=15359

Gresk pitabrød :) Mye av samme greia, bare bytt ut kjøttdeigen med lam (jeg har brukt kylling, det funker og), og lompe/skjell med pitabrød, og bruk de grønnsakene dere helst vil ha :-)

Amalie sa...

Neineineinei! ikkje bloggpause. BLOGG:D

Reke på loff med salat, kvitløksmør, sitron og majones. Supergodt og superbillig :)

helena sa...

ikke ta pause, da. noe indisk, med naan-brød og raita. det er godt.

Anonym sa...

Du kan ha kylling og salat? :D Og pause er vel ikke aktuelt? Det finner vi oss ikke i, nei. Digger denne bloggen!

Jorunn sa...

Hvis du slutter å blogge dreper jeg deg. TULLA. Men jeg blir lei meg, for jeg elsker bloggen din over... ganske mye på jord.

CathrineA sa...

Dagens middagstips: Lasagne og salat!!

Pause? :-O what? Neineineinei. Ikke bra. Skjønner ikke greia med at folk kommer med negative kommentarer!! Herregud. De kan bare gå å ta seg en jævla bolle ass!! Idiotfolk!
Ikke bry deg om dem Linnea! Synes bloggen din er super!! :-D
Stå på :-D

TOROBORGEN sa...

hahahaha.. arm..

Ingvild sa...

Hva med Sher A. Moradi? Husker ikke hvor han bor, men det finner du sikkert ut, eheee ;-)

Anonym sa...

You make my day :)

Kristina sa...

Nachos! :-))

Jeg vil IKKE at du skal ta pause :-D

Sigrid : ) sa...

Nachos med salat på siden. Det blir jo teknisk sett akkurat det samme, bare litt forskjellig :P

åsne sa...

Linnea, du må ikke ta en bloggpause! Humoren min trenger deg :)

Jeg er veldig dårlig på middagstips... hva med eplepai eller noe? Eller spaghetti? Eller bare trosse han sørlandsfyren og lage taco :D

The Teller sa...

ØL!

benedukken sa...

Ostegratinerte nachos

Anonym sa...

Tacopizza, natchos, tacosalat!

Anonym sa...

vær så snill! IKKE slutt å blogge! you make my days!

Anonym sa...

Hvis han ikke vil ha taco, så er det vel hans oppgave å finne på noe annet..

emilia sa...

nachos :D drit enkelt og sykt best!

Anonym sa...

At du skal ha pause satte bare kronen på verket av en skikkelig møkkadag. Hva skal jeg lese nå når huet er for tett til litteratur?? *sukk*

...eller gikk jeg glipp av et "tulla"?

Ragny sa...

sushi !

Anonym sa...

fajitas eller nachos? jeg aner ikke, liker ikke noe annet enn dette og taco

Linda sa...

Jeg stemmer for biff!

Elsker deg Linnéa. Blir gjerne lesbisk om du ønsker det. Tulla.

Leni sa...

tica <3<3<3

E sa...

IKKE TA BLOGG-PAUSE!

Kyllingfilet m/ pasta og salat eller eplepai!

Anonym sa...

de samfunnstaperne som sier at du trenger en pause kan bare gå å skyte seg selv...eller vent, jeg kan gjøre det for dem (det ville vært meg en stooor glede :)

Anonym sa...

Hvis du slutter å blogge, viser du bare at de jævla anonyme folkene som kommenterer stygt tar innpå deg, og da kommer de til å fortsette og fortsette...

Vi digger deg, så IKKE slutt!!

Anonym sa...

Hvis du slutter å blogge, viser du bare at de jævla anonyme folkene som kommenterer stygt tar innpå deg, og da kommer de til å fortsette og fortsette...

Vi digger deg, så IKKE slutt!!

Noah Lennox sa...

Siden Kasabian allerede er i repertoaret, er jeg vel nødt til å påbegynne din statue.

Hva vil du ha som sitat på grunnsteinen?

Betina sa...

du burde lage noe som sørlendingen ikke liker, så han ikke spør om å lage noe annet

ps: ikke ta pause

Elise sa...

Nachos, det er jo nesten taco :-)

M sa...

Mexicansk gryte fra Toro.

Hvis du plutselig skal drive å ta bloggpause kommer jeg til å bli litt sur på deg.

Ingeborg sa...

Hva med kylling ciabatta? Smør hvitløksdressing på, legg på salat stekt kylling fillet. Nam, sunt og godt=)

-Ingeborg

Anonym sa...

Tikka masala! Kan kjøpa sånn boks på rimi elns og så kjøper du kyllingfilet og ris utenom! Knall godt!:)

Anonym sa...

Linnéa, du er rå! ikke hør på taperne! dagens lille høydepunkt når du har lagt ut et nytt innlegg, serriøst!

Anonym sa...

Fiskegrateng!

Caroline Maria sa...

Boksemat, altså mat på boks :)

eller..

pølser i brød

eller..

bare mc donalds :D

Rebecca sa...

IKKE BLOGGPAUSE!
Hva med pita? >:)
Eller wok - det er godt! Scampiwok eller noe annet funky

Anonym sa...

Lag Quesadillas isteden! Samme som taco, bare med lompe, og et lag ost i bunnen før kjøttet. Ellers vil jeg si at jeg er enig i kommentaren lenger opp, den som sier "jeg vil ikke ha det" skal selv komme med alternativt forslag. Greit han er kjekk, men oppdragelse skal han fortsatt ha..

Anonym sa...

Nei, Nei.. Ingen pause!!! Syns det kommer innlegg for sjelden sånn som det er..

Det er bare andre som er sjalu fordi du er så godt likt.. :)

vidaandrea sa...

Lasagne med hvitløksbaguetter og salat. IKKE TA PAUSE!

lisa wik sa...

serr, stygg.. du skriver ikke sånn om dyr, enten det er for oppmerksomhet eller ironi. tragisk

Helene sa...

Tikka Masala! Høres kanskje vanskelig ut, men det er det ikke. Og fyyy faen så godt det er.

Kjøp en boks fra Toro, der har du ALT, unntatt kyllingfiléten.... kjøp det.

Linnéa sa...

Lisa wik: selv om jeg ikke skriver BUHUHU STAKKARS HUND, betyr det ikke at jeg ikke er lei meg, eller er DYREPLAGER som enkelte har påstått. ta deg en bolle, tragisk kan du værra sjæl.

noah: hmm. trenger den noe tekst? tror den blir ganske fin uten

Anonym sa...

Ikke ta pause, jeg trenger de latterkulene du gir meg et par ganger i uka ;PP

btw, cracks me up måten du skriver om at hunden har fått kreft på!! dagens!! i tillegg bildet!!! hahahahah stakkars voffs.

Anonym sa...

kyllingwok

Anonym sa...

Pasta med hjemmelaget salsa! strø parmesan over. yummyy

sara marie sa...

Kylling salat.

Frida sa...

Neineinei. Bloggpause er intet alternativ. Smått er godt, og betre enn ingenting :-)

Foreslår forresten Arabargryte på lørdagsmenyen.

Annelin sa...

Nachos! Og du må no for all del ikkje ta noke bloggpause. Må muligens legge meg ned og dø då.

Anonym sa...

Jeg liker bloggen din!
(ikke ta bloggpause.. )

jeg gir deg sikkert ti treff om dagen :) LOL

og: TACO!

Noah Lennox sa...

Fuck it.. Vi dropper sitatet og smeller deg heller opp i en rar positur.
Ser for meg en "Hunchback of Notre Dame" stilling med en pappvin i ene hånden og tacoskjell i den andre.
Alt blir selvfølgelig laget i plastelina, ved siden av skal det stå en 80-talls boomblaster som spiller funky hits fra samme tidperiode..
Har jeg ikke råd til alt sammen lager jeg en tegning av deg som jeg henger på bislett, med en radio ved siden av som spiller The Voice 24/7..

Cheers

Rikke sa...

Buritos !

Josefine sa...

Brødskiver. TENKER HAN VIL HA TACO DA

Helle Kristin sa...

tacosuppe! hehe, eller tikka masala...

IKKE TA BLOGGPAUSE :((




du er seriøst den beste

tulla.

Stine Solberg sa...

Tacopizza?

Helena sa...

Du kan ha lasagne med salat og brød!:D

Oda Aslaksby sa...

Kyllingfilét med cæsarsalat! SERIØST

Anonym sa...

lag tacopai, vanlig paibunn du finner i frysedisken, gjør som anvist på pakken.
ha i kjøttdeig og salat og alt du måtte ønske og ost på toppen ;)

IKKE ta pause! Da blir jeg emo

Anonym sa...

NEEEI IKKE PAUSE!!!!

Helene sa...

Du får IKKE lov til å ta pause!!

Helene sa...

Du får IKKE lov til å ta pause!!

Mor sa...

Syns et var veldig lite Tica-sympati her.

Anonym sa...

hjemmelaget pizza! og du får IKKEEEE ta pause, du er den eneste bloggen jeg leser!!!!!!!!!1

Anonym sa...

Stakkar Tica! :( Lag nachos.

bente sa...

Bloggpause kommer ikke på tale. Lasagne eller moussaka med veggisfarse, hvitløksbrød og salat til. Nomnom ;)

Lisa sa...

pasta-pesto salat:D! Det er kjempegodt og enkelt

Maria ♥ sa...

Oppdelt kyllingfilet med ris, i Uncle Bens Sweet and Sour saus. NAM. Gjerne diverse tilbehør, som til taco!
PS: Ikke ta bloggpause, da blir flertallet av oss emo.

Maria sa...

Du kan prøve kinesisk szechuan eller hva det heter. Toro har en sånn som er god.

Dersom du vil at sørlendingen ikke skal mase om variasjon i middagen mer, kan jeg anbefale brødskive med makrell.

Anonym sa...

Ta taco, men med biff istedefor kjøttdeig, du har selvfølgelig på krydderet du har til kjøttdeigen. Det kalles fijatas eller noe i den duren. Er ikke så lett å vite aaaalt! Don't blame me if its wrong!

Gro sa...

Stakkars lille Tica :-( Hun matchet golvteppet deres skikkelig. Håper hun blir frisk igjen, og at Tica er en hun hund ;) I have no idea.
spis sushi, BÅDE sundt og godt :D

Ann-Kristin sa...

Kok pasta, sleng oppi skinkebiter eller stekte kyllingbiter, samt alle de grønnsakene du liker, enten det er salat eller paprika eller mais eller sukkererter eller hvasomhelst. Så bland med et par skjeer pesto og god olivenolje, kanskje litt god havsalt. Perfekt middag. Enkel. Og kan spises kald.

Anonym sa...

Fajitas! Same shit, bare en annen krydderpose :)
Eller grandis! enkelt og kjempegodt!

Silje/blee sa...

Stakkars Tica :( <3

Dere kan jo ordne marinert kyllingfilet og salat? Det er godt : ))
..eller hva med lasagne? ;D (Slik du spiste før!)

Anonym sa...

Pitapizza! Pitabrød med kjøttdeig med tacocrydder, tomatsaus, ost, pizzakrydder, what ever... stekes i ovn husk! ELler nachos! Kjøttdeig med tacocrydder og ost.. i ovn.. med nachos!

ingrid sa...

jeg blir i bedre humør når det kommer nye innlegg på bloggen din.

Anonym sa...

IKKE TA BLOGGPAUSE, server topps lasagne.

Martine Elise sa...

Ovnsbakt nachos. Lover, det er taco.. bare gratinert i ovnen, uten lomper. Liker det nesten like godt som taco!!

Anonym sa...

ikke ta en bloggpause!

lasagne eller spaghetti er alltid en slager.

Anonym sa...

Bloggen din redder dagen min, så faen ikke slutt.

Vilde Kristine sa...

Lag kebab! Man får kjøpt sånn kebabkrydder i vanlige matbutikker også kjøper du pitabrød, mais osv osv :) Kjempegodt!
IKKE TA PAUSE!!!!!

Mariann sa...

Nachos!

Anonym sa...

Pizza, ferdig kjøpt -så klart :))
Taco er digg!

silje sa...

kan ikke bli noe annet enn TACOpizza?! med veldig tynn bunn selvsagt så det smaker mest taco! da MÅ du steke kjøttet i tacopulver, også bare tar du på ALT av dritt som du pleier å ha på taco. digg.

Ellen Marite sa...

Wraps:D ca taco. Liker du kylling? Masse godt der, tandoori og teriyaki f.eks.!

Men IKKE TA BLOGGPAUSE :( faen! Drit i de jævla tullingene!

Anonym sa...

Pannkaker Linnea, pannkaker! Enkelt, greit og fantastisk godt :)

Henriette sa...

Toro's mix for ovnsbakt kylling tandoori. Nam nam!

Den Onde Damen sa...

Da jeg foretrekker fremfor de fleste mennesker, så synes jeg synd på bikkja. Men det er bare meg.

Hva med Eisbein og Sauerkraut? Eller lever? Blodpølse? Smalahovud? Prærieøsters? Pleier å skremme anti-tacoister tilbake til taco-liebhabere.

Drit i de der intelligensdvergene som mener du bør legge inn en pause i blogginga. Den eneste nytten de har, er å bekrefte hvor umåtelig intelligent vi andre er, dvs. vi som vil at du fortsetter å skrive.

SA sa...

Lag lasagne, det er enkelt å lage. Prøv å unngå Toro-fjas. Stekt kjøttdeig og sopp med Dolmio Al Forno saus og Barilla lasagneplater blir mye bedre. Sørlendingen kommer til å forgude deg (mer enn før altså). Og bloggpause er totalt utelukket, bare sånn at det er klinkende klart! Linnéa!

Anonym sa...

Gresk moussaka! Er ikke så mange kcal i heller :)

Anonym sa...

http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=15053 SYKT GODT!

Anonym sa...

Panekaker!!!!!

Jørgen sa...

Spis kaker!

supermarie sa...

HERREGUD ER HAN I FREDRIKSTAD???? Her bor jo jeg, jeg må oppsøke han

Ida sa...

Hvor mange positive meldinger får du per negative?

Jeg synes du burde fokusere på de positive. :-)

Anonym sa...

JEG HAR EN GENIAL PLAN LINNEA!!:D det er nesten akkurat det samme som taco, men.. ja okei, det er det samme. Men det har en helt annen tilberedningsmåte, og det har et annet navn, som jeg ikke husker.. MEN, det du gjør, er å først varme tacolefsene i microen, bare helt enkelt (som man bruker når man lager taco). så, varmer du kjøttdeig, og legger litt kjøttdeig i ei av lefsene. så fyller du inn en del med ost, også, legger du sammen lefsa, akkurat som ei svele. og dette gjør du selfølgelig med flere lefser, så mange som du tror dere spiser. så serverer du det med salat vedsidenav!:)

Eneste forskjellen er at tacolefsa er litt crisp, eller hva faen jeg skal si, haha! men den er iallefall ikke myk, og det smaker faktisk mye bedre, etter min mening!:D den kjekke sørlendingen kanke si noe på at det her er taco, når du har et annet navn på det!

LYKKE TIL!
også, en ting til.. ikke våg deg å ha bloggpause! jeg sender trusselbrev i posten i 7 år om du gjør det.. neidaaaaa, bare tullaaaaaaa. Men seriøst! ikke bry deg om mister Hepp hepp. han er bare megalol!

åsne sa...

død over hesten Hepp Hepp

LOL LOL sa...

Tror Linnea har spist for lene sia. dere kan slutte å sende inn forslag.

Anonym sa...

FAHITAS!!!

stine sa...

du vet det Linnéa, at når noen ber om en pause i forholdet, så betyr det egentlig at man har gjort det slutt. det er bare et mildere ord. og hvis du gjør det slutt med meg (les. tar bloggpause) - så gjør jeg slutt på deg!

ellers syns jeg det var kjipt med gulvteppe-Tica:/

anonymousen.blogg.no sa...

Lasagne, pizza. :) og ikke ta bloggpause! stygg hund du har forresten.

Anders Nilsen sa...

Tar du pause finner jeg ut hvor du bor, kidnapper deg og låser deg inn på et rom som kun inneholder pc som du kan skrive på!

Anonym sa...

HVEM FAEN TROR DE KAN BE DEG OM Å TA BLOGG PAUSE?! Jeg trenger sarkasmen din, eneste som løfter på humøret når en er i dårlig humør. Rart hvor ofte det er for tida egentlig.

Ellen ;> sa...

bloggpause er uaktuelt!

Lise sa...

Tacopizza? :D

Anonym sa...

Fiskesuppe <3

ingave sa...

Chicken Tandoori!

Ikke ta en bloggpause forresten..

maiken sa...

PANNEKAKER!!! :D

theq sa...

nachos <3

men du, ikke ta en bloggpause. jeg digger bloggen din, og ler like mye hver gang. du er så morrosammmm!
og får å gi deg dårlig samvittighet, dagen min kommer til å bli helt forferdelig uten innleggene dine!

Anonym sa...

TA FOR ALL DEL BLOGGPAUSE

Eirin sa...

.. tacosuppe.

Kine sa...

PITAPIZZA

Kine sa...

Eller taco i pannekake. Faktisk godt! Jeg trodde det ikke selv, men..ja..måtte spise ordene mine for å si det slik. god helg!

Angelica sa...

Fajitas eller hvordan det nå enn skrives. Det er nesten taco, bare med kylling i stede for kjøttdeig. Det er faktisk enda bedre! ;D

Frk. Speilvendt sa...

De som skriver slike kommentarer er jo bare dumme (som brød) som ikke forstår ironien/sarkasmen.. :)
Lagde forresten en dritdårlig vits om deg i bloggen...

Nina sa...

Han fortjener ikke mat. Gi ham en råtten cheeze-doodle og be ham om å holde kjeft.

Matildø Brandt sa...

PAUSE? ER DU SPLITTER PINE GAL? Tar du bloggpause nå så går jeg og henger meg, enkelt og greit.

Gamla sa...

NEI,Linnéa! hahaha, du har misforstått meg altså. Jeg prøver bare her å si til han anonyme dusten at han er en dust. Ikke at du skal ta en bloggpause! ahhh..
haha, sjukt fett at "tulla" slo så godt an da! I 2010 kommer alle til å si tulla. HELE TIDEN! LOL! Dette var jo artig. Men jeg digger bloggen din og bare kødder her altså, bare for å ha det klarert!!

Tulla.

neida, jeg tulla ikke!!

Marte sa...

ååå, hvis du tar bloggpause går jeg seriøst og dør frivillig!

tulla.. neida. joda.. -.-

lag pizza eller tomatsuppe! eventuelt bare erterstuing om han liker det? :D

Anonym sa...

Ikke ta pause, Linnéa. Punktum.

Biffsnadder? Skjær noen poteter og legg dem i ovnen, stek biffstrimler med grønnsaker, som sopp, paprika, mais osv, og kok peppersaus.

Eller pai? Det er faktisk godt! Who would have thought.

Eller fajitas. Eller moussaka med tzatziki. Eller whatever, gidder ikke mer.

Anonym sa...

NEEEEEI, ikke bloggpause, vi eeeeelsker deg!!

AudM sa...

Grønnsaker i form! Supernam. feks løk, tomatbønner, sopp, tomat, paprika, ananas, squash eller andre ting som koker seg selv i ovnen. Kastes i form og stekes til det ser ferdig ut. Gjerne gratinert med ost og tomatsaus. Og så en liten kylling attåt.

Anonym sa...

Speilegg?

Anonym sa...

Jaja, er faktisk enig jeg, med de som mener at bloggen din er døvere enn vanlig for tiden. Men jeg stikker likevel innom flere ganger i uka for å sjekke om du har kommet med nytt innlegg, og det gjør jo tydeligvis de også.

Tilby ham smalahåve, så blir det nok taco neste gang.

Anonym sa...

stakkars tica:(

Anonym sa...

Det var faktisk litt vanskelig å oppfatte at det var noe alvorlig med hunden pga av måten du skrev det på.

Men stakars vovven iallefall. Er han gammel?

Marianne sa...

De som synes bloggen er kjedelig kan ta seg en blogg-lese-pause. Sender hunden din gode tanker :D bliii braaa igjen!!!

Mike Veronica sa...

ikke ha bloggpause. ikke lov. ikke lov.
biff, pizza, potetmos og sånn er også mad.

Anonym sa...

havregrøt :)

Anette sa...

Drit i å ta pause...!!!

Caroline sa...

Tacosuppe :)

ingrid sa...

Hvis du tar pause skal jeg frivillig gå inn i et gasskammer og dø.

Anonym sa...

Stakkars hund.

Rottegift passer sikkert bra.. hehhe tulla

Anonym sa...

jeg digger bloggen din, helt vilt!

Anonym sa...

TACOGRATENG! Bare en ildfast form med tacokjøttdeig, grønnsaker etter smak og tacosaus i lag med ost og nachochips imellom. Med rømme, guacamole og tacosaus ved siden av er det HIMMELSK :)Ca. 20 min i ovnen. En fin måte å sno seg ut av nazisørlendingens kjipe regler. Det er mulig han begynner å bli litt kontrollerende? Ja

marlene sa...

Kylling filet(evt.strimler) og så kjøper du en sånn ferdig fryst pose med grønnsaker og poteter i. PISSenkelt å lage! :)

Vilde sa...

Aldri hør på anonyme, for alt du vet kan de være..det meste.

Jeg lagde tacograteng i går! Har aldri følt meg så oppfinnsom i hele mitt liv! Bare gå til pose-hylla, så står det bakpå posen hva du skal gjøre. G e n i a l t.

Anonym sa...

Din hund på loldogs? http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2010/01/funny-dog-pictures-carpets-eaten.jpg

connie sa...

Til og med med skrivesperre skriver du fantastiske innlegg! Etter min mening! Noe jeg tviler på at jeg er alene om!:)
keep up the good work :)

s-s sa...

Du har jo så mye å være bitter på! Derfor må du fortsette bloggingen. Hvis ikke får du nok noen frustrerte venner! Hehe- men, da kan du bare klage enda mer.. win/win situation for din del!
btw- as in by the way! Du er rå.

Nicole:) sa...

haha, selvfølgelig er hurricane Xd LOL fra fredrikstad! er der alle kule (og tilbakestående) folka kommer fra :D lag wraps med noe annet istedet, for eksempel kylling, tzatsiki og ruccula, er i samme gata som taco, men ikke så likt likevel ;)

skjønner at det ikke er så greit å lage noe annet heller. selv spiser jeg gjerne taco en uke i strekk. fordi det er godt.

M sa...

Stort sett koser jeg meg med å lese bloggen din, fordi den "kommer rett fra levra", som mamma så fint kaller det. Jeg har ikke noe imot at du blir med fremmede hjem, at du gjør narr av bloggfestene eller at du skjeller ut Lise (selv om jeg liker bloggen hennes og, interessant, jeg vet). Når jeg tenker meg om er det faktisk akkurat sånne ting som gjør at jeg leser bloggen din. MEN (med store bokstaver, ja!) å skrive at det er flaks at Tica har fått kreft, er ikke morsomt (neei, jeg er klar over at du ikke alltid prøver å være morsom). Jeg mener bare at jeg ikke synes det er ok. Du kan være så følsom eller ufølsom du vil, men det er sikkert andre i familien din som er glad i Tica (selv om du kan ha vanskeligheter med å forstå det), og som leser bloggen din, og da er det egentlig bare skikkelig ukoslig å skrive sånne ting (JA, jeg er klar over at dette ikke en noen kosekosetemedflytendeafrikanskhonningblogg), men du skjønner hva jeg mener.

Linnéa sa...

jævla fuckers.

men tica har jo fått kreft. skal jeg lyve da?

seriøst, jævla fuckers.

Ingunn sa...

Det var veldig trist med hunden din.

ingrid by rise sa...

ikke pause, værsåsnill

Anna sa...

WOK:

Ingredienser
800 g biffkjøtt i strimler
2 pk egg nudler
200 g østerssopp
1 stk nykål, sommerkål eller spisskål
½ dl østerssaus (oyster sauce)
½ dl soyasaus
2 stk rød paprika

Slik gjør du:
1. Strimle sopp, kål og paprika.


2. Kok nudlene etter anvisning på pakken.


3. Stek kjøttet i to omganger i en wok eller panne på sterk varme. Ta kjøttet ut og gjør det samme med grønnsakene.


4. Ha kjøttet tilbake sammen med grønnsakene, rør inn østerssaus og soyasaus. Bland inn nudlene tilslutt.

Anonym sa...

NACHO!
ikke ta bloggpause, da dør jeg.

Anonym sa...

tica,hunden er så søøøt,nusselig!<3 håper det går bra med henne!det er mange som bryr seg vet du...

Anonym sa...

trist med hunden ja:( den er dritsøt!

Anonym sa...

det aller,aller,aller verst er vel at tica har fått kreft!? :'O

Anders sa...

DU som er en jævla fucker som truer med å ta bloggpause!

U og B sa...

Vi syns du ska lage rabarbrasuppe/pai/grøt/syltetøy. Godt for magen har vi hørt!! Oppskrift: Plukk rabarbra fra hagen(vi har hvis du vil ha??), plukk av de store bladene(de kan du gi til kaninen hvis du har??), plukk av skallet hvis det er rødt, plukk stilken fra hverandre i biter, plukk gressløk for å piffe opp smaken, så plukker du opp en kasserolle fra skuffen/skapet(Vet ikke helt hvor du har de??), plukk(men ikke klukk!!)fram ett/to egg(vet ikke hvor mange dere er??), plukk grønnsaker fra grønnsaksdisken(dette kan du gjøre først, hvis du ikke allerede har begynt??), plukk de opp fra handleposen for å vaske dem(både han/hun som plukket dem først, og de som plukket de av fra lastebilen/båten/flyet(ja, vet ikke hva det er jeg??), har vært borti de før deg), plukk alt oppi kasserollen og rør lett og forsiktig. Plukk opp cd fra cd-hylla(Kelly Clarkson/Rune Rudberg/Paradise Hotel summerhits - vet ikke hva du hører på jeg??), og hør på musikk imens røra får stå seg litt. Plukk opp alt rotet/aviser/blader/regninger/smuler (ja, vet ikke hva dere har på bordet deres??), og ikke vær borti gryta imens. Plukk maten oppi ei skål etter sånn ca sarium 28 min, og plukk opp en skje. Vask hendene før du lager mat og før du eter(eller har du smugete allerede??), god fornøyelse. Plukk opp maten igjen hvis det blir igjen, plukk av plastikken/aluminiumsfolie/fat (ja, vet ikke hva dere bruker??), og putt det i microbølgeovnen.

Anonym sa...

Bacalao. Men ikke pause.

Anonym sa...

Pasta

IDA sa...

Ikke ta pause! Det er når du egentlig ikke har noe spesielt å skrive om, at det er mest morsomt å lese :)

vix sa...

hva med å servere gule epler og et glass pepsi max?

hvis jeg sender 10 kg gule epler til deg driter du i bloggpause da? du er min valium! har hørt bestikkelser er en fin ting.

Nina Apple sa...

Eplepai og pepesi max ofc

Line sa...

Ikke ta deg en bloggpause, Linnéa! Jeg elsker bloggen din!

Anonym sa...

Strengt TALT, Linnèa. Du som er så opptatt av rettskriving burde jo strengt taLt vite at din "strengt tatt", skrives "strengt talt"!

Og forresten; NEI til bloggpause! Digger deg og bloggen din!

Solveig sa...

Scones og te :)
ikke ta bloggpause!

trine sa...

tacokake :D

naaam:D det er jo ikke helt likt taco, men like godt ...
og det er en morsom vri :-)

ellen marie sa...

pita? namnam sier bare jeg

Anonym sa...

Flott at du bryr deg om hunden din.

Anonym sa...

Lag raclette :) det er veldig digg, men litt arbeid da..

http://www.mat.no/vis_artikkel.aspx?artid=18426

Ikke ta bloggpause!!! Blogg heller oftere :D jeg trenger noe å le av..

Birgitte sa...

Glem bloggpause! Det vil gjøre meg, og x-antall andre mennesker, over gjennomsnittet bitter denne perioden det da kommer til å gjelde! Og det er jo DIN jobb...

M sa...

Hva med Tico-taco??

TK sa...

stakkars hund då :P !!!

bloggpause? wtf, det er for tapere :) !!!!


Middag: wok? Pai?

Anonym sa...

Hva med Tica-taco??

Anonym sa...

IKKE TA PAUSE!!!!

ingeborg sa...

TOMATSUPPE, HALL-O???????

Nora sa...

Hva med å gå for noe lignende, pita :D

Fransisca sa...

SPAGHETTI!!! Kan spise spaghetti i flere måneder i strekk. Tar bare ett kvarter å lage. Perfekt for den late.

Anonym sa...

Linnea!!! hva gjør man med sikkelig drittgubber, som styrer med andre samtidig som de styrer med deg som vi har gjort i mange måneder ??? kanskje noen råd som er mer gjennomførbart enn å knuse ballene dems!!??

Eirin sa...

-BEGYNN Å BLOGG IGJEN! JEG SAVNER DEG.

Anonym sa...

Det var synd at Tica er blitt syk. Men å andre siden, da kan dere få utvida teppet litt...Så får han/hun et evig liv på en måte.

Hvis han sørlendingen ikke vil ha det som serveres, så må han nesten servere noe selv. (Enig, mamma Linnéa?)
hilsen Olivia

Silje sa...

Linnie, jeg mister livsgnisten når du ikke blogger :/

lol

Jens sa...

http://annikenisabellee.blogg.no/

du har ikke veldig lyst til å si hva du syntes om denne bloggen i et innlegg? første jeg kom til å tenke på når jeg så den, var hva du ville sagt om denne bloggen xD

Jens sa...

http://annikenisabellee.blogg.no/

du har ikke veldig lyst til å si hva du syntes om denne bloggen i et innlegg? første jeg kom til å tenke på når jeg så den, var hva du ville sagt om denne bloggen xD

SOFSEN sa...

Altså, du må jo se på navnene til de som har kommentert, da. Anonym og Gamla..? Det sier vel seg selv. At du blogger er en av mine største hjertesaker. Sånn uten å overdrive. Jeg tuller ikke heller. Uten bloggen din blir hverdagen min bare enda mer råtten. Og DET er det ingen som ønsker. Ikke engang du.

<3

Anonym sa...

Nachos (;

Anonym sa...

Er det ikke fint å vite at du har ansvaret for å holde så mange i live? Synd hvis du tar bloggpause med tanke på alle som kommer til å ta livet sitt da. Selvmordsraten kommer til gå rett til himmels. Men når noen er så avhengige av en blogg at hele livet deres kretser rundt den, er det kanskje ikke så dumt at de tar livene sine. Trist må de ha det.

Jeg liker bloggen din, jeg. Du skriver veldig godt, og ironien er lett å gjennomskue. Jeg døøør ikke om du har bloggpause, for all del, men jeg blir glad om du fortsetter.

Kan du ikke spørre leserne om hva de ønsker å lese om da? Så kan du gå ut i fra det når du skal skrive innlegg. Og du kan jo for eksempel lage et eget innlegg der du foreslår at de som ikke liker bloggen din for tiden kan ta seg en blogg-lese-pause. Det var virkelig en god ide, som en over her kom med. Det er sikkert ikke alle som gidder å lese gjennom kommentarene, særlig av de som ikke liker bloggen. Håper du får sove om natten selv om noen sa at bloggen din er kjedelig. De må jo ha det kjedelig som gidder å lese noe de ikke liker...

Og strengt tatt eller strengt talt? Hva heter det egentlig? Trodde det het strengt tatt, jeg.

Serge Gainsbourg sa...

Naaaaaawwww.
Ser at du har satt inn "vår" headING igjen.
Kan jo bare bety at du fremdeles elsker meg - bare sånn bittelite grann ?

..."Sjåttemm" og alt det derre der...

Anonym sa...

Du får ikke lov til å slutte og blogge. Så enkelt er det!

Middagstips: Kylling i pitabrød. nam.

Anonym sa...

trenger å høre om fosterstilling og telefonterror idag linnèa.

Erik K sa...

Hei hei hei. Du må stå på ditt. Det må bli taco. Gir du etter nå så kan du være sikker på at du må lage andre ting i helgene fremover også!!!!! TACO!