24. jan. 2010

"Seriøst, han ser jo ikke på meg engang!! Han er garantert homofil."

Quote Linnéa i sine yngre dager. GREIT, ikke så altfor lenge siden. Men når jeg ikke fikk nok oppmerksomhet, var det altså unnskyldningen. For jeg nekter å tro at det var hvordan jeg så ut som hadde noe med saken å gjøre.
I rest my case!!

Men åååh. Jeg er bare så jævlig LEI av livet. KAN IKKE NOEN BARE GI MEG ET NYTT LIV. ALT ER DERES FEIL! Vet selvsagt ikke helt hva som er galt, men å klage får meg til å føle meg mye bedre.

Uansett. ALLE vil vel vite hva jeg har gjort i helgen, selv om alle egentlig allerede vet det ettersom hele lørdagsmiddagen min ble sendt live fra 3 forskjellige blogger.
Dere tenker kanskje "omg, sykt superlol" - men da tenker jeg: FY FAEN! DERE! Samtlige av de tusen som skrev på chaten under middagen burde vel streng tatt vært skutt. Er det rart det er krig i verden! Dere minner meg om de som har falt utenfor samfunnet som sitter og chatter på Mess TV! Jeg sier bare aldri mer! (Kanskje på fredag?)
Uansett ... Før jeg inviterte hele Norge på middag trikket vi ned til sentrum. Der tok vi dette meget interessante bildet av meg.
ÅÅÅÅÅÅH, det er NESTEN like før dette ser ut som en hvilken som helst blogg som kun forteller om hva man skal og hva man har gjort. "Hey skal drikke kaffe i byn nå se hva jeg har på og snakkes siden." Hvorfor leser dere blogger? Hva feiler det dere?

Jajaja. Også hadde jeg reunion med Ida, som dere benytter enhver anledning til å spørre: "HVORFOR ER DU ALDRI SAMMEN MED IDA LENGER HATER HUN DEG HAR DU LIGGET MED KJÆRESTEN HENNES." Neiida, bare en gang.
Dit dro jeg med meg Kamilla, rett og slett fordi hun har flyttet inn hos oss. Hun bor jo egentlig på Tøyen, hvor de skyter hverandre utenfor huset hennes hver dag, så det er derfor jeg er grei og lar henne ligge i sengen sammen med Lise.
I tillegg har de hjemme hos Kamilla en DVERGHAMSTER!!! ÆSJ!!! Hver gang jeg ser en hamster blir jeg superentusiastisk og forteller om den gamle nabogutten min som kjøpte seg en ny hamster annenhver uke for å sette den på racerbilen sin og kjøre den inn i veggen. Historien blir merkelig nok like dårlig mottatt hver eneste gang.

Kan godt innrømme at jeg er nede i en bloggdal nå, og at kvaliteten aldri er der jeg vil at den skal være. Men erfaringsmessig vet jeg at det bare er en periode jeg kommer inn i nå og da, så vit at jeg kommer sterkere tilbake.

Til sist:

Hahahahksjfajjfjaj

LOL forever

89 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig :)
Btw: fine malerier .. haha

Anonym sa...

har du vært inne på fmylife.com?
hjelper alltid meg når jeg er lei av livet

SA sa...

Haha, du var søt med hatt.

ikkerotte sa...

Følte meg teit jeg og som stakk innom livechaten deres en lørdagskveld, men til mitt forsvar hadde jeg allerede vært ute den fredagen i forveien, så jeg er halvveis unnskyldt og ønsker ikke å være innenfor den kategorien som havna utenfor samfunnet!

metallicatrollet sa...

:D lol. Jeg likte hamsterhistorien.

Christina sa...

Så fin du var på bildet med kåpa! Du kler hatt :)

Pimi sa...

kul hatt!

Tone sa...

Godt at VI i det minste har tro på deg da, når du ikke har det selv;)

andrea sa...

HAHAHA, den quoten dro jeg for akkurat 24 timer selv. i fullt alvor - selvsagt. den ble heller ikke god mottatt, særlig med tanke på at jeg uttalte den i den antatte homofiles nærvær.

hamstre er ekle.

de fleste bloggene leser jeg for å le. særlig de som er handler om jenter som er forlovet med en gutt som spiller fotball.

andrea sa...

HAHAHA, den quoten dro jeg for akkurat 24 timer selv. i fullt alvor - selvsagt. den ble heller ikke god mottatt, særlig med tanke på at jeg uttalte den i den antatte homofiles nærvær.

hamstre er ekle.

de fleste bloggene leser jeg for å le. særlig de som er handler om jenter som er forlovet med en gutt som spiller fotball.

Anonym sa...

Bra innlegg :-)

Anonym sa...

Jeg har også en hamster, han er oppkalt etter Robert Pattinson fordi han er dritsmexy.
lol...
Uansett, digger at du hører på Florence + The Machine! Jeg elsker henne!
btw...
du er digg :)

Kamilla sa...

nå kommer jeg inn på stua snart. med hamster i hånda

Kitiinee sa...

Linnéa syndrom.
En må lese bloggen din, rett og slett fordi den er underholdende! :)

Elise sa...

rakk ikke å se dere på Live, kan dere ikke ta det en gang til!?:D

wine-fueled narcissism sa...

at ingen har tenkt på firestjerners middag for bloggere før. LOL!

TOROBORGEN sa...

dete lukter skrivesperre L!

dina & andrea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sarakasme sa...

Et av beste innleggene så langt!

Sarakasme sa...

Et av de*
Kjære staving,
FFFFUUUU

Marie sa...

Er det mulig å alltid være så pen!!!!!!! Psyko bra stil du har, Linnéa! Og bloggen, da.. Priceless!

Inni sa...

Love? Var du full?

Mariell sa...

Blir så glad av å lese bloggen din :D You make my day! Digger deg!

anesolberg sa...

fikk vi vite hvem som hadde malt hvilket bilde?;P

anesolberg sa...

fikk vi vite hvem som hadde malt hvilket bilde?;P

Marte sa...

Jeg gikk dessverre glipp av 4 stjernes taco middag programmet ditt. Håper det kommer i reprise snart!

VegarErKulEllerHur? sa...

Haha
Ja,stakkars tapere som ser på dere på lørdagskvelden. Litt stuslig, kaanskje?
Get a life people.
og du er herlig. lol

alexandra sa...

fyfaen, på det nederste bildet fikk jeg brooke knows best-assiosasjoner

Mike Veronica sa...

hehe. love ur blog.
spess når du er i blogdal altså. du snakker så mye piss, og jeg elsker det. takk for å underholde meg på jobb.

www.worldofmikee.blogspot.com

Per sa...

awesome hatt! DU er awesome! lol

hei sa...

nydela aue på dej!!

hihihihih sa...

eg blir så glad av det du skriver, blir så varm innvendig!
du er virkelig en folk burde følge, en som virkelig er high on life<3 love you!
vurderer å stemme på deg til neste valg, så litt optimisme i folket!

Mi sa...

Digger skjorta di! Og bloggen din forsåvidt. Skrivesperre kan skje alle, hehe.

whitetrash sa...

Dverghamster? hallOO! Det er hetterotter som gjelder, og dem BØR hete Svarten og Gråen.

susanne sa...

åssen går det med Mac'en a ?

Amalie sa...

Jeg lo FØR jeg begynte å lese dverghamsterhistorien. Etter det gråt jeg.

Anonym sa...

LOL. du er vittig

Johanne sa...

DU ER AWESOME OSV

Julianne Førde sa...

Til mitt forsvar var jeg syk da liveshowet var, og jeg var faktisk litt glad for det! Det var ganske underholdende :)

Anders Nilsen sa...

Du må bli med på rockefeller på onsdag! Må se om du er like kul på ekte som i tekstformat. Også kan du få hate meg litt siden jeg er fra nordland.

elina sa...

JEG DIGGER DEG !

Anonym sa...

HVOR har du kjøpt den simple genseren på første bilde?!

Den hvite med grønne/blå striper på?!

Anonym sa...

også skjerfet på bilde nr. 3?
hhahallo

anita sa...

Haha, der ligna du på Britney Spears :D

Oda Aslaksby sa...

Haha, du er konge Linnéa. Helt ærlig

Anja sa...

et lyspunkt i hverdagen!

(veit du overhodet ikke driver en moteblogg, men den kåpa di var umåtelig fin. hvor er den fra?)

Anonym sa...

jeg lo ikke en gang.. skuffa

Anonym sa...

ooo, liker hatten :D

Linnéa sa...

Nest siste anonym: DET VAR IKKE MENINGEN HELLER JÆVLA JØDE!!!!!!!!!!!!!

Mats sa...

Jeg lo! :D
Hihi, men skrev du ikke noe om en kontrakt med nettavisen? Skal du jobbe for dem eller noe?

N sa...

skulle akkurat skrive det samme som anita

ingrid sa...

du er genial uansett hva slags periode du er i!

Nicole:) sa...

haha, du så litt ut som britney spears!

Anonym sa...

Jeg syns det er synd at du henger med Ida jeg. For hun er teit, rett og slett lame.

CHRISTINAFRAAS sa...

lol4life. heit med hatt!

Anonym sa...

Det er mye rart, dere...

(sikter til kommentarene)

Anonym sa...

Amalie: Jeg lo FØR jeg begynte å lese dverghamsterhistorien. Etter det gråt jeg.
...
Ehee.. Jeg gråt FØR jeg begynte å lese dverghamsterhistorien. Etter det lo jeg.

LOL, du er bare genial Linnéa

Sunniva sa...

DU E KUL!
(I kjenne i savne Oslo...)

Anonym sa...

BESTE BLOGG. Uansett hvor usaklig den kan bli! ;D

Irmelin sa...

anbefaler peopleofwalmart.com på en dårlig dag.

Alexander Rybak sa...

Vil la deg spille på fela mi. She's a fairytaaaaaale, yeah!

Vilde Kristine sa...

"Men når jeg ikke fikk nok oppmerksomhet, var det altså unnskyldningen."
Da og når-feil Linnéa. Skuffa :\

Anonym sa...

hahahahaha!! forlger bloggen din fra frankrike!!! u er geniaaal!! ler saa utrolig hoeyt av hvert innlegg! keep up the good work

Katrine sa...

www.passiveaggressivenotes.com

:)

Thea Mathide sa...

Du er kul Linnea!

vrangt sa...

Eg lo høyt og lenge, helt til eg fikk en nøtt i halsen..

Vilde Kristine sa...

Ikke hvis det var en "hver gang" som ikke gjentar seg lenger. Sier ikke "når jeg var sju", selv om jeg var sju i mer enn en dag:)

Ingrid sa...

Anonym kl 7:52 PM, den gensern var den alle hadde for fire år sida, fra manneavd på HM

og Vilde Kristine, når er nok riktig i dette tilfellet ;*

sorry at jeg svarer for deg, heheeheh

Vilde Kristine sa...

Haha, er det vel ikke. Jeg dro gjentatte ganger til barnehagen. Men DRO :) Drar ikke lenger. Da er det da.

Martha sa...

LER! Du er så morsom.

Ingrid sa...

hver gang DA jeg dro til barnehagen ? (...)

Vilde Kristine sa...

Hver gang DA jeg dro til barnehagen ja ;)

Anonym sa...

Noen har bruk bilde av bikkja deres inne på http://ihasahotdog.com/ (hvis ikke du har sendt det inn selv da :)) Bare tenkte å gi beskjed. Bildet er nesten nederst på siden. Kul blogg! :)

Anonym sa...

Han var helt klart homo! Haha

andrea sa...

sorry at jeg er så nørd at jeg type "live-kommenterer", men jeg må bare spørre om HVA FAEN SOM SKJER med 4-stjernes middag atm?? hvem er de?? sykt ræva stemning. også lurer jeg selvfølgelig på hva du skal ha som underholdning når du skal være med? bloggen på storskjerm?

Anonym sa...

hahaha, det ligger skjult reklame på bloggen din.. det er sånn hat reklame mot deg, siden du aldri dukker opp på trening. LOL.

M sa...

Jeg foreslår.. WAIT FOR IT. WAIT FOR IT. Spørsmålsrunde.

Borghild sa...

Hamstre er sykt overvurdert. Det eneste de duger til er å få igang en diskusjon om det heter ET hamster (FEIL) eller EN hamster (RETT) Sådetså.

Nattbladet sa...

Nattbladet er selv hva en kan kalle et usosialt media, med tanke på vår kommunikasjon med utenomverden, som på mange måter er ueksisterende.

Likevel var vi IKKE aktiv i et live chatrom på en lørdag! Dette krever en applaus på ryggen fra vår side, til vår bakside.

Nattbladet, vi er lol på en annen måte enn andre.

Hanna:] sa...

haha, seriøst!:D

Anonym sa...

det er virus på bloggen din, for hver gang jeg logger på kommer det opp en mld på skjermen at virusprogrammet mitt har stanset et angrep.

Malin sa...

jeg er totalt avhengi av pepsi max, what to do? :-(

SA sa...

Nei, Anonym, det er ikke "virus" på bloggen til Linnéa.

Helena sa...

http://www.ssb.no/vis/navn/art-2010-01-27-01.html

Jeg var akkurat innom ssb. Der står det at Linnèa er norges 2. mest populære navn!

Anne sa...

Da Linnéa ble født i 1990, var det under 40 personer i hele Norge tilsammen, som het Linnéa til fornavn. Det har tatt seg opp siden den gang, kan man si..
Navnet ble valgt bl.a på grunn av at ikke så mange andre het det, hun skulle få slippe å være Kamilla nr 3 i klassen sin f.eks.
(for på den tiden het "alle" Kamilla, Maria, Ida osv.
Er det ikke et veldig fint navn, da?
(Selv har jeg norges vanligste navn gjennom tidene....

E V A - alle gode ting er tre sa...

''Men åååh. Jeg er bare så jævlig LEI av livet. KAN IKKE NOEN BARE GI MEG ET NYTT LIV. ALT ER DERES FEIL! Vet selvsagt ikke helt hva som er galt, men å klage får meg til å føle meg mye bedre.'' - haha, føler meg akkuratt sånn noen ganger selv! : )

jonb sa...

På det øverste bilde kan man se et spøkelse i speilet.

Anette sa...

Du e et perfekt eksempel på en ekte moldenser, og en ting e sikkert! ALLE fra Molde drikk blir shit full:)

Anonym sa...

du er best!