17. jan. 2010

Tidenes jubileumsinnlegg..........

Herregud...... I dag har jeg delt livet mitt med dere i nøyaktig 3 jævla år. TRE ÅR med konstant syting og klaging. Det har jo faen meg ingen ende! Enda jeg hater dette!

I den anledning har jeg tenkt å mimre litt... Ah, dette blir GØY!! -FOR MEG! Ikke for dere selvsagt, men nå må vi ikke glemme at verden roterer rundt meg.

For det første har jeg høstet mye hat fra dere. Som da Lise, Ida Wulff og jeg lagde musikkvideo til Complicated av Avril. Jeg synes det var driiiitgøy, men dere synes det var superteit at vi skar oss opp med ostehøvler og osterasp for å gjøre narr av emo-kulturen.
Jeg synes fortsatt det er driiiiitgøy, selvsagt.

Jeg sydde en ku klux klan-lue for å være morsom......heller ikke særlig godt mottatt.
Jeg har delt lidenskapen min for gule epler og pepsi max med dere, noe som tydeligvis har fått dere til å tro at jeg går på en såkalt "eplediett". Dette stemmer IKKE. Sykt lei av dere.
Jeg har gang på gang brettet ut om de tidligere spiseforstyrrelsene mine, og har prøvd å hjelpe og gi råd. Jeg har svart på en million mail om emnet, hvor folk HIGER etter spiseforstyrrelser, hvor jeg har prøvd å få dem til å ombestemme seg. Vær så snill, tenk dere om to ganger. Det er ikke verdt det.

Jeg har grått til dere når frisøren har skallet meg: (dette var vel 2 år siden, og siste gang jeg noen gang klipte håret hos frisøren. Frisører LYVER.)
Og jeg har grått til dere når frisørene farget håret mitt brunt/grått 4 ganger på rad. (Dette er vel ett år siden, og det var siden har jeg ikke satt mine ben inn i en frisørsalong. Jeg klipper og farger håret mitt SELV.)

Jeg har vist dere bilder av meg som ung og lol.
Og som litt eldre, men syk.
Jeg har igjen prøvd å være morsom, til deres store fortvilelse, NOK en gang.
Dere tåler jo INGENting.
Så har jeg prøvd å gjøre små "stunts", som å gå med engelsk flagg på 17. mai for å hevde mitt standpunkt i den evigvarende og kjedelige flaggdebatten......... Jævlig morsomt. Herreguuuuuud, Linneeeeeeeea, get a life.
Ååå., som jeg savner Beate! Beate har bodd i UGANDA i et halvt år og har gått til anskaffelse av rastafletter. Det er jo nesten VERRE enn frisøryrket!

Dere har fått være med på nedturene mine, her hadde Herr Dell slettet seg selv og måtte på rehab. Jeg var ødelagt i flere måneder!
Jeg har vist dere mine beste sider:
Og mine litt dårligere:
Altså, når jeg drikker alkohol og ender opp i taklampa på hvilket som helst utested for så å bli båret hjem av en eller annen vakt. Det skjer HVER, ENESTE, gang. Og jeg elsker det.

Jeg har delt oppmerksomhetssyken min med dere:
Det er vel strengt tatt derfor jeg har denne utrolig flaue bloggen. Men jeg vil gjerne understreke at jeg alltid har vært klar over det, jeg gjør det ikke fordi det er KULT.

Jeg har møtt to av de tre største forbildene mine:
Vært helt sykelig besatt av IS:
og stjålet med meg skilt hjem for å... herregud, hva skulle jeg med denne plakaten?
Antageligvis det samme som jeg skulle med denne plakaten stjålet fra trikken forrige uke:
Jeg har skrytt over at jeg har fått sertifikatet:
Og innrømmet at jeg har ripet alle sidene på bilen til mamma, pluss kjørt inn i en annen bil bakfra. Åh, jeg savner å kjøre bil...
Jeg har tatt dere med, (lol, nei, jeg har tatt med kameraet) på FIRE turer til London;
Til syden:
På Fjellet:
Og MASSE andre uinteressante steder.

Ellers har jeg prøvd å finne på masse """"nyskapende"""" ting for å prøve å underholde dere. (Ok, nå begynner dette å bli jævlig kjedelig, skal gi meg snart.)
Jasså, hvem var det jeg prøvde å lure her? Seriøst, superlol.

....

Det eneste jeg ikke har fortalt dere om er privatlivet mitt, og det får dere selvsagt aldri høre om heller. Prøver å være så mystisk som mulig selvfølgelig, selv om dere mest sannsynlig gir en lang faen i det uansett. Det eneste jeg har gjort, er å legge ut kodebilder av og til, som da jeg var forelska i Hans!

Ah, good times, og hahaha, stakkar Hans!!!

Men det jeg skulle si da.... Er TAKK for 3 år, og takk for at dere kommer innom (seriøst, at dere gidder. Get a life.)

202 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har ikke ord på hvor genial du er!!

you made my day! TAKK : )

hanna sa...

HAHAH, JEG KAN IKKE ANNET ENN Å LE!! Håper du fortsetter i tre år til :D!

Anonym sa...

Takk for at du gidder å fortsette med denne fantastiske helt forferdelige agressive bloggen! Ingen over, ingen ved siden, men det vet du jo

Hanna:] sa...

fy faen ass.. må være den mest geniale bloggen uansett da!:) håper også at du fortsetter over lang tid:D

Anonym sa...

TUSEN takk for at du har blogget for oss! du er den beste!

Anonym sa...

<3

Kristin sa...

Du har den beste bloggen!!

TOROBORGEN sa...

fy faen så kjekke en fyr du har hengende på kjøleskapet ;D

litt ekkelt at du tenker på meg hver gang du skal ha noe mat fra kjøleskapet..

Martine sa...

Grattis!! 3 år med blogging ... Stort!! Det er muligens verre at jeg har lest gjennom alle innleggene, selv om jeg fant bloggen for noen måneder siden, bare ;)

Men vet du hva jeg har lært i norsktimen? At når det er sånn tre punktum etter hverandre, da skal det alltid være mellomrom først! Altså ikke sånn... Men sånn ... :D

ragnhild sa...

TAKK!!

Susanne sa...

Husker første gangen jeg var inne på bloggen din. Tror det første innlegget jeg leste var da du, Lise og Silje var på nordstrand i tre uker en sommer :)
og så husker jeg at du skrev om at du kom opp til skriftlig eksamen i engelsk. og at du la ut en video der du viste skills i rockering. haha. Har vært utrolig gøy å følge bloggen din, når du begynte var det ikke så mange som hadde hørt om blogging og jeg var vel en av svært få som leste bloggen din. Nå har du Norges beste. Tusen takk for underholdning og håper du ikke gir deg med det første :)

Edona sa...

Kommer ikke til å slutte å lese bloggen din før du slutter å skrive! :-D

Marie tangen sa...

: D !

Sofie sa...

Du är bäst :D

L sa...

du er HELT GENIAL!

Anonym sa...

du er herlig!

Ingrid sa...

takk for at du laget bloggen :-D du er genial

Selma sa...

Egentlig synes jeg blogging er utrolig teit, men jeg skal innrømme at innleggene dine kan få meg til å le, smile og himle med øynene selv i mine mørkeste øyeblikk.

Du har hjulpet meg mer enn du aner, spesielt med spiseforstyrrelsene. Og den dagen du slutter å blogge kommer jeg til å være oppriktig lei meg.

Tusen takk for disse tre årene, Linnéa. Du må aldri forandre deg.

Anonym sa...

Takk for at du blogger for oss! :-)
Geniale, jente!

Hilde sa...

Nå fikk jeg det bekreftet at jeg har stalket bloggen din jevnt og bra de siste par årene - samtlige bilder og episoder var kjente.

Anonym sa...

Ja, takk i like måte!

Jorid sa...

Hurra for kjekk blogg! Hurraaa.

Anonym sa...

Norges mest geniale blogger, gleder meg til de neste 3 åra!

Fjortis sa...

Gratulerer, hurra og jeg elsker deg! :)

Anonym sa...

JEG DIGGER DEGGGGG

Anonym sa...

seriøst! du er syykt morsom, og det eneste jeg sitter igjen med når jeg har lest et innlegg er latterkrampe!
HOHO, fortsett i 3 år til :D

theq sa...

seriøst, linnea! du gjør hverdagen min fullkommen! ELSKER DEG

Anonym sa...

du er best, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker deg. fortsett og vær deg selv; bitter, sær og sjenert.

Anonym sa...

Du må vere den mest geniale personen ej veit om.

LORRAINE sa...

Fntastisk innlegg, enda en gang! Jeg husker første gangen jeg var innom bloggen din, da hadde du nettopp postet en video hvor du syklet på mange forskjellige måter. Herregud jeg må bare le, har vært fast leser siden den dag!

:)

Elise Bahía sa...

å, gratulerer med dagen til verdens beste blogg! blir nesten litt sentimental! hehehe

Anonym sa...

Er Hans Den kjekke sørlendingen?

Hvor gammel var du da du fikk spiseforstyrrelser? Du så jo helt vanlig ut før, kan ikke skjønne hva du så galt i den kroppen!

Misunner kroppen du hadde før OG nå! :)

Anonym sa...

Fortsett 3 år til : D

Maya sa...

Linnea er fantastisk!

Anonym sa...

Takk skal DU ha, Linnéa! Du er umulig å gå lei av, stå på & all that jazz. Alltid like underholdende!

Kineda sa...

Du skriver så genialt !

ANDREA sa...

Digger deg Linnea!! gleder meg til flere morsomme år!!!!!:D

Julianne Førde sa...

omg, love you

Benedicte sa...

Gratulerer med tre års blogging! Alltid den beste bloggen, dette! :-D

Emma sa...

Selv takk, Linnea!
Til ære for jubileet ditt skal jeg trykke tredve ganger på reklamebannerne dine, eventuelt så mange jeg gidder :)

Emma sa...

Sånn! :)

Ingrid sa...

Du er gjennomført genial ! Har ikke ord for hvor bra bloggen din er. OG, på det isbildet hadde du jo tykt hår ?!

Anonym sa...

ICH LIEBE DICHHHH

Tone sa...

Åh, jeg har gått glipp av såååååå mye! Jeez.. Jeg burde virkelig kommet meg inn i bloggverden for lenge siden. Lov meg at du aldri slutter:D

Sv: Thank you! Da tror jeg kanskje at jeg hermer, jeg..;)

Mari sa...

Flotte Linnéa :-D og flotte bloggen!
også er du da så pen!!

MINA NYSTUEN sa...

ahahhahah, du er mer negativ enn meg, loool!!! det skal mye til.

Ellen Marite sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Lola sa...

Bloggen din var mye bedre før... Da var du så naturlig morsom. Nå virker det som du prøver litt for hardt...

Linnéa sa...

lola: det er ikke mitt mål å få noen som helst til å le. jeg sitter ikke akkurat og ler selv, så da skjønner jeg ikke hvorfor noen andre skulle gjøre det heller.

Anonym sa...

Du er så MORSOM!! Kommer ikke til å slutte å lese bloggen din med det første, vi trenger nemlig flere som deg:D

Olivia sa...

Tusen takk for tre fine år! Innleggene dine lyser opp den gråe hverdagen min gang på gang. Faen meg verdens beste blogg dette her. Stå på!

Anonym sa...

Keep ut the good work :D jeg syns bare du blir morsommere og morsommere!

Pikene sa...

Du er helt fantastisk, frøken. Takk for disse tre årene sjæl. Den gangen bloggen vår blir like bra som din, kan vi bare legge oss ned og dø.

Elise sa...

Takk for tre supre år! håper du blogger i mange år til;) Det har blit en vane å se innom bloggen din vær dag, kan ikke leve uten.

Tullefrans sa...

Og vi jubler for... Linnéa!

*Klapp klapp*

Simen sa...

Du er herlig.

ingrid sa...

satser på 3 nye år med DEG. Jeg er faktisk avhengig. ALDRI SLUTT Å BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja jeg er en gal stalker.

Tone Eline sa...

haha! morro morro!

Anonym sa...

i know you love us :**

Solveig sa...

Du er så latterlig genial.

Susanna sa...

:-)

Anonym sa...

jeg likere

SA sa...

Rett og slett genialt. Hvordan noen kan hate deg Linnéa er mer enn jeg kan fatte.

Borghild sa...

Takk skal du faen meg ha ja! Ler like mye enda jeg. Takk for bildet av ku klux klan hetta, hadde jeg nesten glemt <3

M sa...

Ok må innrømme noe: Skjønte ikke hvorfor 4 stjerners middag het 4 stjerners (og ikke 5-stjerners som alle de fancy restaurantene!!!), før programmet hadde gått i et halvt år!


men elsker programmet og blågg1 din linnéa. omg jeg må seriøst skaffe meg et liv, hadet.

UANSETT, SÅ PÅ TV3 SIN RIP-OFF AV 4 STJERNERS MIDDAG - celebert (Cerebral parese) selskap, OG DET VAR SERIØST LOL. faen så dårlig!!!

Anonym sa...

Heldig du som har møtt Steinar og Tore. Synd du ikke fikk møtt Bjarte, han er jo nesten like tøff som Tore.

Ellers så er bloggen din et lystpunkt!

Sunniva sa...

AH! Bare fint at du har holdt ut så lenge, og du lurer ikke meg; jeg tror du liker bloggen din jeg :) Du er best!

Anonym sa...

du er best!

Anonym sa...

fulgt med deg hele tiden
LOVE U!!

eirin sa...

seriøst, du er så NYDELIG på alle bildene dine! spesielt der du deler spytt og snørr med ei dør... veldig sjarmerende og vanvittig morsom

i am so loving this!

Leni sa...

BEST BLOGGER EVER!!!! Ilu!

Silje sa...

Håper du fortsetter noen år til, du er genial :)

Anonym sa...

hahaha, du er rå :D

TK sa...

Du var sykelig fin med langt hår :) og når det var litt mørkt og :P seriøst, få deg langt hår...

Eirin sa...

HERLIG!

Anonym sa...

hahahahahahaha. Sinnsykt bra. best.

Tonje Merete sa...

I mine øyne har du den beste bloggen.

Johanne sa...

Du hjelper meg gjennom en ellers ganske så deprimerende hverdag, tnx!

mari sa...

du er så lol, linnea. aldri slutt å blogge!

Anonym sa...

ILoveYou

Anonym sa...

stående applaus

Martha sa...

du er rå, linnéa

Kristine sa...

Liker bloggen din, og Tore og Steinar! Norges desidert morsomste typer:)

Silje sa...

TAKK til deg óg <3

Kine sa...

NP.


(Love you)

Linn sa...

Gratulerer så mye, og takk for at du holder ut med oss ;)

Marte Lilleberre sa...

Du har ikke et eneste innlegg jeg ikke ler av!

henke sa...

LETT gira på nyc.

og gralla me 3 år da bby, du er jo iallefall blid! xD ^^

huilei sa...

Tusen takk for denne herlige bloggen :)

Anonym sa...

Du er sinnsyk. Digger bloggen!! alltid like bra!! :))

Hanna sa...

Du er så fantastisk! Gratulerer med 3 år, absolutely awesome!

Anonym sa...

Linnéa; du er fantastisk!

Frida Annette sa...

IKKE SLUTT Å BLOGGE !
Du er den eneste bloggen jeg gidder å lese.

Anonym sa...

Takk er det faen meg du som skal ha! Du er et geni, og jeg jubler hver gang du oppdaterer. Lenge leve linnea!

ida sa...

i love you you made my day :-)

følger bloggen din så lenge jeg kan

SusanneKarlsen sa...

du har en utrolig bra blogg! :-)

-Susanne

M sa...

Det verste er at hver gang du legger ut et nytt innlegg så blir jeg sur og litt lei meg med en gang fordi jeg vet at innlegget kommer til å slutte. (hello stalker...) Nei, men seriøst, fantastisk bra jobbet, en blogg jeg leser uten å himle med øynene og flirer fra magen og ikke bare i hodet.. *bukke og neie* takk skal du ha!

charlotte sa...

Haha, du er kul!

Christina sa...

Fint innlegg ^^ Tror faktisk jeg har lest bloggen din i litt over et år nå!

Hanne sa...

Mor di tvang me te å bli nummer hundre.

Ida sa...

Haha, digger når du skriver!! :D

The Teller sa...

Jeg er egentlig bare trist for at jeg ikke ranla over bloggen før forrige uke, men som Teller alltid gjør med en god blogg - hun leser fra perm til perm. Det skal jeg gjøre med din i dag om det blir stille på jobben. Da tar vi frem en kopp kakao og scroller masse.

Hilde sa...

Get a life - no way.

Ingrid sa...

Å, dette innlegget var bare DRITBRA!!!! Fikk nesten gåsehud, haha, hvor nerd er jeg liksom ;O)

Har ikke lest bloggen din i 3 år dessverre, begynte for et halvt år siden, og jeg må si at du har den beste bloggen, DEFINITIVT!!!

Første gang jeg kommenterer nå, følte det var på tide etter et sånt knallbra innlegg ;O)

Keep up the good work!!

Pia sa...

Jeg har ikke ord på hvor mye jeg digger bloggen din! Keep up the good work Linnea!

Hege sa...

Du er faen meg rå Linnéa!!!

Mo sa...

You make my DAY! Bloggen din er heeelt genial:P Ingen som noen gang kan slå deg! gratulerer

iszting sa...

og tenk at jeg har lest deg siden sommeren 2007.
takk for en god underholdning!
men hvem faen er hans?
og hvorfor sluttet du den foerste delen av arkivet?

iszting sa...

sluttet=slettet

Mor sa...

Du skulle "tatt Hans" vettu, hadde vært flotters svigersønn det.
Smilende og blid.

ida sa...

takk linnéa. du er nokså tøff. hilsen hun som bor to trikkestopp før deg.

Ingvill Karine sa...

Hahaha, jeg elsker deg. DØØR av bloggen din!

Helene sa...

Linnéa......... du er fantastisk. ahhh,

Tomine og Vilde sa...

hehe, du er så rå ! XD
Besøk bloggen vår.

IRIS sa...

Gratulerer :D fortsett i tre år til du :))

IRIS sa...

Gratulerer :D fortsett i tre år til du :))

benemarte93 sa...

Haha, du har en genial blogg! :D
Skulle likt å se den emo-filmen deres, hehe! :D

Annj sa...

Gratulerer så mye med 3 år blogging... like bra innlegg hver gang =)

Anonym sa...

Du må ikke slutte!
Du er den beste bloggern! :D

Anonym sa...

Du er fantastisk! TUSEN takk for bloggen din - jeg venter glatt med å skaffe meg et liv så lenge du har blogg, hihi;D

June sa...

Haha, gratulerer! Du, er den musikkvideoen framdeles tilgjengelig? :P

Anonym sa...

du er den beste bloggeren!!

Anonym sa...

Hahah
Du er så genial

Anonym sa...

gratulerer gratulerer, måtte det bli minst tre år til! :D

kari sa...

Du er den råeste :D

Den Onde Damen sa...

Du minner meg om meg selv da jeg var adskillig yngre og mindre herjet av rynker og grå hår. Fine bloggen, keep up the great work

ymse sa...

MORE MORE MORE

Pimi sa...

Takk for at du skriver de morsomste og beste innleggene på den beste bloggen! Keep up the good work:)

Anonym sa...

kan du begynne å blogge oftere?

Silje/blee sa...

Mistenker deg for å ha vært litt emosjonell, for her vandret det jo noen skriveleifer? :P Men skriveleif eller ei - du er suveren Linnéa!! :D:D Jeg håper på 3 år til <3
Bloggklem til deg fra meg! (det har du vel ikke fått før? =P)

Christina sa...

Du er tidenes!

Anonym sa...

I love you, Linnéa!

Elisabeth sa...

TAKK for at du blogger :)

Det er underholdene og jeg har ikke et liv.

Nina sa...

Du ER definisjonen av awesome. THANKS FOR SHARING!

Anna sa...

Håper på tre år til jeg Linnéa! :)

Anonym sa...

digger deg!

Anida sa...

Jeg følger et titalls av blogger på bloglovin, men du er ALLTID den jeg sjekker om har oppdatert først! :) Det du tror vi synes er kjedelig å lese, synes vi er hysterisk morsomt! Du er råbra!

Anonym sa...

Helt siden jeg oppdaget denne herlige bloggen har jeg vært hekta! Ler hver eneste gang! Som tidligere skrevet, ingen over - ingen ved siden av!
Det blir faen ikke bedre enn dette , aaah!!

STÅ PÅ!!

Tonje H sa...

Hmm, noe sier meg at jeg burde være super teit å bevise det akkurat så da tror jeg rett og slett jeg bare setter i gang i rette Torsdag kveld i nydalen stil og sier "Takk for deeet"

Hadde jeg vært meg hadde jeg vært flau ass!

Margrethe - sa...

Takk for at du blogger så bra at du får meg til å lese fast!

Anonym sa...

Jeg elsker at du blogger! Du er virkelig ei sinnsykt geial jente, og en unik blogger! Ingen skriver i nærheten av like morsomt og sarkastisk som deg :D Håper du fortsetter leeeenge enda! :D

Anonym sa...

Det som slår meg ca hver eneste gang jeg er innom bloggen din - og kanskje spesielt i denne posten her - er at faen heller, nå må jeg slutte å være så jævla seriøs. Jeg savner å være teit og glad! Rett nok har jeg bikka tredve, men pokker sprette, det er vel ikke for sent for moro det!

Stay cool!

Stine

Ida sa...

Takk for 3 år - og velkommen til 3 nye år!!

hanna sa...

du har den beste bloggen linnéa :D

Anonym sa...

Veit du ka Linnéa? I syns du skal begynne å strikke. Du kan jo for eksempel begynne med dette miniprosjektet: http://mirrevirre.blogspot.com/2009/12/oppskrift-pa-sma-selbuvotter.html

Hilsen Bunnpriskunde som savner smilet ditt i kassa

annlaugg sa...

grattis med 3 år som blogger :) håper det blir 3 gode år til for å si det sånn, for jeg elsker å lese bloggen din! Og du har fått deg en veldig fin header foresten! :D ha en fin dag :)

Beates Uganda sa...

hahahaha, i ler! Og i savne d ogsaa Linnea! I glede me til aa besoke d i Oslo!

Anonym sa...

Har lest bloggen din i ca. 3 år da en venninne av meg reklamerte for bloggen din på hennes blogg! Å må bare si at det her e den eneste bloggen jeg har fulgt med! Du skriver jævli bra, og alle de gale bildene, tingene du gjør og skriver om er sinnsykt bra, og jeg føler meg ikke så mye sykere enn andre folk :P Men håper du holder på litt til, allti gøy å smile og le av å til :)

Så ja takk for 3 år med underholdning :)

Tone sa...

Jeg liker den nye headeren!

Anonym sa...

seriøst, du er den råeste! digger å lese bloggen din :)
så keep up the good work, eller good work i våre øyne, gudene vet hva det er i dine øyne ..

Kamilla sa...

Jeg kommer til dere idag. Skal vi lage videoblåg elr? :P:P:P:P:P::PPPP ...... uansett. koz

Sandra sa...

Bloggen din er genial. True story!

Stian sa...

Hei! Så deg på bussen idag, vi satt så nærme liksom (jeg hadde en stor eske i fanget, og så skikkelig teit ut selvfølgelig!)

Ville bare si at du er kul, og faktisk enda penere i virkeligheta! Du så jo nesten snill ut, hvem hadde trudd det!

K sa...

Takk for alt du deler av livet ditt:) håper du fortsetter videre. Forresten er lise den andre personen på det gamle bildet av deg?

Linda sa...

Du er super! Håper du fortsetter å blogge i minst tre år til! :D

Kristin Rødsand sa...

utrolige linnea! du er så flott

du må blogge mere!!

Pia sa...

Du er kul! <|:-)--<---<

Hilde sa...

takk for små gleder i kvardagen, Linnea! :)

Anonym sa...

enig med Hilde, takk for små gleder! ENKEL HUMOR! og takk for at du slår et slag for å ha lov å vera asosial om ein vil.

Kenneth sa...

fittaaaan <3

Anonym sa...

lol

Anonym sa...

Takk selv, så innmari :))

nicoline sa...

du var pen i den lilla badekåpen, og du var veldig pen med langt hår

Anonym sa...

"Men det var dette jeg egentlig ville fortelle... Er det bare jeg som har blitt latterlig betatt av Alexander Rybak i Grand Prix? Hvor kjøper man slike menn?"

Martine Andersen sa...

hvorfor vil du ha anorexia?:S
skjønner ikke at folk kan gjøre sånt mot seg selv. og siden du er så glad i taco, hvorfor bare spise det når du har LOV i den egen verden ha middag???

Anonym sa...

Ser deg hver helg på jobb. Like koselig hver gang ^^ Gratulerer med jubileum!

GinaMarie sa...

Jeg har aldri lest bloggen din, men du var en av favorittbloggerne til walkofshame. Jeg har aldri smilt så mye av en blogg før! Den er kjempebra, stå på! :)

Anonym sa...

Hurra for verdens beste blogg :-)

Anonym sa...

ÆÆÆÆ, Du kløyp meg rett i BCG`en!

halvor sa...

Hilsen Halvor eller no...

Anonym sa...

I JUST LOVE YOU!

Anonym sa...

Jeg har fulgt med på bloggen din i over 2 år nå og jeg er så utrolig glad for det! du er den beste bloggeren jeg vet om siden du er så utrolig morsom!! forsett å blogg! blir alltid i godt humør!

Hanna sa...

Jeg har fulgt bloggen din i 2 år jeg også.. og jeg får ikke satt ord på hvor mye jeg DIGGER deg. Jeg kommer alltid til å komme innom bloggen din.

Anonym sa...

naisprais!

Linnéa sa...

Hans er IKKE den kjekke sørlendingen. Hans kommer fra østlandet.

Jeg var 15 da jeg fikk anoreksi, tror jeg.

MAMMA da...

June, skal prøve å få tak i den.

Stian: haha, takk! Jeg så deg! Du hadde en TV på fanget! Satt og lurte på hvorfor i helvete du gikk på bussen med en stor tv.....

Martine Andersen: skyt deg selv.

Ellers TUSEN TAKK for alle de hyggelige kommentarene deres. Made my day! Eventuelt week, ettersom jeg har fått skrivesperre!

Anonym sa...

Dette innlegget var bra!

Anonym sa...

savner reaksjonene pelskåpa di i dette innlegget, haha
nice.

Anja sa...

Oppppppppdater

Ingrid sa...

Digger deg!!!
Men hvorfor er du aldri med Ida lenger? Dere gjorde så mye gøy..

Prinsesse Iselin sa...

åh, good times<3 men du har glemt et meget viktig bilde, nemlig bildet av underlivssoppen, husker jeg dødde da ::))

theq sa...

you made my day!
btw, liker den ny header'n din, fikk nesten en følelse av at du faktisk var litt snill inni deg. men jeg er lystløgner, så jeg jugde.
ilu

Anonym sa...

GENIALT!
Men kjære Linnea, oppdater snart da!

Anonym sa...

åå! håper du blogger snart!! trenger en dose linnèa!

andrea sa...

linnéa, jeg vet jeg noen ganger har vært ganske frekk når jeg har bedt deg om å oppdatere, sagt at du ikke har hatt noe liv og sånt, men jeg angrer. kan du være så snill??

Anonym sa...

så du bestemte deg for å slutte å blogge etter 3 år altså..

Ingunn sa...

Grattis med tre år :-)

Anonym sa...

fy fan, du e artig!

Anonym sa...

på tide med update?

martine sa...

Hihihi, du er bare HERLIG du!

eri sa...

Digger deg! like morsomt å lese hver gang:)!!

Anonym sa...

Blitt av e.m da?
Emigrert?

Anonym sa...

UPDATE!!!!!!!!!!

Anonym sa...

OK! verken du eller livingdoll oppdaterer. nå dør jeg.

Anonym sa...

greit. dette var bra osv. treng ikke bli emo og stenge seg inne i et skap selv om man har lidd av bloggoksia i 3 år... Drøyt - Ja. Get over it and come back

Anonym sa...

Radioresepsjonen: http://nrk.no/urort/articleWP.aspx?p=1870

Anonym sa...

WOW! elsker radioresepsjonen:D<3

Anonym sa...

Anonym sa...
Blitt av e.m da?
Emigrert?

5:34 PM


HEHHEHE.. samme sier jeg. pleier å være ca 5-6 comments på hvert innlegg

Anonym sa...

Herregud. Jeg kjenner at det er ganske flaut å faktisk legge igjen en kommentar på en blogg, men siden det tross alt dreier som tidenes jubileumsinnlegg på tidenes blogg, og du sannsynligvis blir kjempeglad for denne kommentaren, får det heller gå for denne gang.
Når det først har gått så langt som dette, tror jeg terskelen er ganske lav for at jeg snart bygger et stillas utenfor soveromsvinduet ditt og flytter inn dit i ei trekkfull eske. Bare så du er forberedt på det, så du slipper å bli så misunnelig på at jeg har det varmere i eska mi enn du har på soverommet ditt.

Ellers holder jeg meg trofast til bloggen din, og kun din, siden du er best. Så hipp, hipp hurra for flinke Linnéa!

Anonym sa...

Ekstra flaut var det jo når jeg presterte å legge igjen kommentaren med skrivefeil! "...dreier seg om tidenes jubileumsinnlegg" skulle det selvfølgelig være. Ikke "...dreier som tidenes jubileumsinnlegg."

Helvete for en latterlig kommentardebut.

Anonym sa...

TAKK for 3 år!!