27. jan. 2010

Walk of fame #1

Skjønner ikke hvorfor alle de andre bloggerne skal pynte så jævlig på sannheten. Dieselfesten i går var jo tidenes rølpefest, og alle ble superdritings! Gikk faktisk straka vegen til helvete for min del. Klassisk!

Men hallo... Når en relativt kjekk ung herremann står og serverer gratis vin fra seg selv... Hadde dere bare stått der og sett på klær, dere da? Personlig kaster jeg alt jeg har i hendene og LØPER til kilden når alkohol er gratis.
JAJAJA, så tar vi det fra starten. Jeg tok et glass vin før vi dro, mens Ida Wulff tok en flaske. Jeg hadde i alle fall intensjoner om å ikke bli slik jeg alltid pleier å bli, da.
Dette var egentlig et relativt fint bilde av alle sammen, unntatt av meg da. Men det kan jo skje den beste. Dere vet jo at jeg egentlig er en over gjennomsnittet nydelig og superhyggelig ungdom.
Dersom det skulle være noen tvil:
Uansett!! Da vi ankom krydde det jo av masse homofile og andre bloggere. Jeg skal innrømme at jeg trodde det skulle masse å-kjendiser dit, sånn som for eksempel Mira Craig. Men det var bare masse bloggere så da kunne jeg jo i hvertfall bli skikkelig dritings.

Plutselig samlet alle seg rundt en skjerm og skulle se på film, men det var jo bare masse bokstaver og lyder - så jeg gikk og fant vinmannen.

Ah, jeg tipper Diesel kommer til å invitere meg på fest igjen ganske snart...

Ja, også var verdens beste Christine der! Med kjæresten. Stakkars fyr som måtte stå og høre på alle de dårlige historiene mine uten sluttpoeng eller uten handling generelt.
Såå ble jeg enda fullere tydeligvis
Så stjal jeg massssse klær og tilbehør av Diesel før vi skulle dra.

Neida.

Men heldigvis har jeg en partner in crime! Kamilla er jo streng tatt også fra Molde, og ALLE i Molde blir alltid så fulle. True story!

Men så begynner det som egentlig var litt... For Lise forlot meg, og siden jeg ikke får lov til å oppbevare husnøklene på meg når jeg er full lenger, hadde altså Lise nøklene. Og Lise har kun hatt vibrering på mobilen sin i 4 år, så de 40 gangene jeg ringte og holdt på å fryse ihjel og ikke kom meg inn hjemme, ÅH GUD nå faller jeg helt ut her. Helvete! UANSETT, jeg måtte bli med en random hjem!!!

Våkna i dag da, i Nydalen like ved BI, og huska ikke engang hvordan hun så ut eller hva hun het.
Men det kunne ha vært verre sikkert. Kunne ha vært Krekar liksom!

Og der har vi synderen som kidnappet meg og tok meg med hjem slik at jeg ikke skulle fryse ihjel ute. Fy faen så slem! Hun heter Lisa.
Siden Lisa også er en blogger, dokumenterte hun jo selvsagt alt.



Så skulle jeg hjem da. Skinnjakke, hatt, 17 cm høye heler, en slik strømpebukse:
Å nei, feil bilde!!! Søren altså.

HER er strømpebuksen.


Uansett. Så gikk jeg der da, midt mellom studentboligene på BI og alle studentene som skulle på skolen. Hvis noen har en bedre walk of fame, bring it.

Og da jeg kom hjem hadde Lise faen meg stått og dryppet TALG på det nye spisebordet mitt!!!


Sånn. Da har dere fått sett en ekte bloggfest bak kulissene. Kunne sikkert ha husket hva som hendte dersom jeg ikke hadde drukket alkohol, men det er jo jævlig kjedelig da.

81 kommentarer:

Tone sa...

Hehe, godt å høre sannheten! Nå er jeg nemlig plutselig ikke så misunnelig på alle som var der lenger;)

Anonym sa...

hahaha du er bra.

rikk'it sa...

digger at du er så ærlig, linnea :-D

Jørgen sa...

"Å nei, feil bilde!!! Søren altså."

Da lo jeg godt!

Sandra sa...

hahaha :D

Marit sa...

Lol
Gi oss updates om spisebordet etterhvert da

Anonym sa...

hahaha, DU ER SÅ FORBANNA MORSOM. digger deg. hahaha lall, du er syk..KEEP UP THE GOOD WORK

Anonym sa...

Det var jo interessant. Hva med en bloggpause når du er i bloggdalen?

Caroline sa...

Herregud, hvor jeg ler! Definitivt et bra comeback fra skrivesperren, Linnéa. Digger de små kunstpause-bildene du legger ut av deg selv, også. God snikreklame :)

ingrid sa...

hahahahhaha, bra du forteller sannheten fullstendig :D

anette sa...

love it! hahaha

Anonym sa...

artig kveld da:)

HannaRut sa...

er faen ikke lett å si nei til gratisk alkohol heller da.. har vært borti det litt for ofte !

huff:D

Camilla sa...

Hahaha! bra noen er ærlige i hvertfall.

pernille sa...

Hahah, elsker at du skriver det som virkelig skjedde. Har aldri vært borti gratis alkohol faktisk, men jeg hadde nok reagert på samme måte som deg

ThevingseN sa...

GENIALT INNLEGG! hahah

Lisa sa...

du er digg!

Maja sa...

like dæ!

Anonym sa...

Du er innmari morsom! Jeg ler og ler og ler og, ja du skjønner tegninga.

Anonym sa...

Bedre walk of shame:
Gå hjem gjennom Carl Johan i gårsdagens Halloween-kostyme, dirty nurse/dead nurse.

PS. Du er den beste bloggeren, og alle de andre er bare rare tøzer som ikke vet hva en termodress er.

Maria sa...

Nei, nå fikk jeg vondt av deg altså, på grunn av spisebordet selvsagt!

Julianne Førde sa...

rart det der, at strømpebuksa ALLTID blir ødelagt....

Anonym sa...

Haha.. Du er jo gal, kvinne. Var det walk of shame du mente?

Anonym sa...

Helvetes Lise som ikke har på lyden på mobilen da!

Anonym sa...

Haha! Elsk<3

Ellen Marite sa...

For deg, Linnéa, så gjør jeg et SJELDENT unntak og kommenterer selv om jeg strengt tatt ikke har noe å si. Ville bare si at I love you! Og at dette er min desiderte favorittblogg. Ingen over, ingen ved siden;)

David sa...

Hahaha, klassisk Linnéa på fylla! :)
Det at folk alltid hører den er en fin egenskap ved hustelefonen btw, du kan jo ønske deg til bursdagen elns (LOL).

Anonym sa...

Var du i Nydalen, i BI-hyblene i natt/dag tidlig?? Hvorfor så jeg deg ikke????!

Anonym sa...

LINNIE! INGEN OVER - INGEN VED SIDEN!! HAha, du er så sykt genial. Ler meg ihjel av hvert blogginnlegg.

Anonym sa...

LINNIE! INGEN OVER - INGEN VED SIDEN!! HAha, du er så sykt genial. Ler meg ihjel av hvert blogginnlegg.

Linda sa...

Haha, du er fantastisk! ;D

Silje/blee sa...

haha, du er GENIAL! :D
Fint å få høre sannheten om festen ;) tjoho

Anonym sa...

Walk of Shame? hahaha

Anonym sa...

Keep up the good work- du er rå!

Anonym sa...

Love it!

anette marlen sa...

haha, hørtes ut som en ordentlig fest ;)

Hege Charlotte sa...

geniale kvinnemenneske. : >

Frida sa...

Du er så GENIAL!! :D
elsker bloggen din,
den måten du skriver på : )
Selv om du sikkert "hater" alle oss som leser, så ELSKER vi deg : DDDD

metallicatrollet sa...

Haha, det var artig i går, og du var bra søt.

Noen: Linnea, skal vi til deg?
Du: Jeg vet ikke?
- alle blir på trikken noen stopp-
Du: Jeg har ikke nøkler. De har Lise.
- flere prøver å ringe Lise-
Noen: VI GÅR AV HER!
Alle: Faen. Hvor er vi nå?

SA sa...

Langt over gjennomsnittet nydelig og superhyggelig ungdom, Linnéa, langt over.

Linn sa...

Stakkars spisebord!

Anonym sa...

Hm. Linnea? Hun Kamilla der.. Har hun tisset bortover gulvet? Haha.

Katrine sa...

Kjempe bra innlegg:D helt klart beste bloggen!

Christine sa...

herregud jeg elsker deg. var litt redd når jeg shippa deg avgårde med bidama (ikke bi som i bifil, men sossebi) men det gikk heldigvis bra.

Pernille sa...

Hahaha, ser ut som en veldig bra kveld!

Ida sa...

Jeg tror det er lurere at du har nøkler, du også.

Anonym sa...

Hahahhahaha jeg ler like mye hver gang av inleggene dine!! LOVE THEM!! bak kulissene lol

AndreaFornes sa...

Haha .. !
Du burde bo i skjorta+hatten, ser dritstilig ut

halvor sa...

Trodde jeg var din partner in crime jeg! To shame. Vi skulle jo rane pizza sammen i helgene.

Skuffet.

Kamilla sa...

Ja, dieselarrangementet var så dårlig at jeg bare tissa. BLID DA!

Guro(: sa...

Hahaha, awesome! : D

Rebella sa...

Du er bare fantastisk! TAKK for x antall smilerynker jeg har tilegnet meg gjennom bloggen din;D

Marie sa...

morosamt!

Anonym sa...

LINNEA, du ligner på jenta i "hip hip hora"!

gamla sa...

enig. ta deg en jævla bloggpause nå som du først er i bloggdalen.


tulla.

neida,altså,bloggen din er topp underholdning, men, ja, ta deg en liten pause du.


tulla.

eirin sa...

Hahaha!! Dagens :D

Martin sa...

Du er serøist helt BANANAS ass!

Og det liker vi ;-)

Stå på videre med dine sinnsykt irriterende og uforskamma innlegg.. Er fantastisk lesing!

M sa...

Haha, veldig glamorøst. Enda mer glamorøst hadde det selvsagt vært om du havna hjemme hos Krekar.

konghalvor sa...

Jeg blanda sammen Maria Amanda og Ulrikke Lund btw. Er hun jeg sendte bildet av tskjorten til åsånn:) Barbiestemmen. Sykt.. Syyyykt..

Ganske sykt. Er jeg syk? Ja.

<3<3xoxo lizm

Lisa sa...

Jeg føler jeg må ta til ordet og avkrefte at jeg GÅR på BI. Jeg bare bor i nærheten...

Anonym sa...

Det hete walk of shame da linnèa !!!!!!!

lisastrom sa...

Jeg føler jeg må ta til ordet og avkrefte at jeg GÅR på BI. Jeg bare bor i nærheten...

Luksusdyret sa...

heahe morsomt innlegg :D

Monique Lund sa...

Jeg tror jeg ler meg ihjel! bloggfester er ikke alltid så glamorøse som mange skal ha det til!
Menjeg er glad du kom deg trygt hjem iallefall!

HA en fin hangoverdag i dag vakre! :D

Pimi sa...

Du er litt lol:)

Anonym sa...

lol

Anonym sa...

walk of shame!

Tyra :D sa...

Er det mulig at hvert ENESTE innlegg er morsomt og underholdene i en blogg..? Kan ikke svare annet en JA etter å ha fulgt bloggen din en stund! Digger deg :)

Martine sa...

hahaha, jeg likte denne versjonen av festen MYE bedre!

Noah Lennox sa...

For faen kvinnfolk!
Jeg gir totalt faen i hvordan du ser ut, for min del kunne du sett ut som en våt mopp med spanskesyken.

Men du liker faktisk Animal Collective, du.. En pike som liker Animal Collective.. Uhørt og fantastisk fint på samme tid.

Bare å åpne opp ørene for Kasabian også, så skal jeg lage en statue av deg på Bislett.

Gro sa...

Åhhh en egen vinmann!! Det burde dere hatt i inngangspartiet på Meny også :-D

Anonym sa...

fest uten alkohol er møte;) kul blogg du har!!

hepphepp sa...

trash

Linnéa sa...

Dead nurse i CJ: PRICELESS

metallicatrollet: DET husker jeg ikke :)

halvor: pizza? nå har du misforstått. du og de rundstykkene dine.

Noah L: Kasabian er selvskreven! Skulle egentlig på konsert sist jeg var i London, angrer som en hund på at jeg ikke dro nå.

hepphepp: and you love it!!!

Anonym sa...

??? http://ihasahotdog.com/2010/01/25/funny-dog-pictures-carpets-eaten/ hahahahha er ikke det din hund?

Mike Veronica sa...

haha! Jeg elsker at du er så direkte.
www.worldofmikee.blogspot.com

Mike Veronica sa...

haha! Jeg elsker at du er så direkte.
www.worldofmikee.blogspot.com

Kine sa...

jeg bor midt i BI "dalen", tror ikke du skal bekymre deg for mye for BI studentene, de er flinke til å drikke seg dritings i ukedagene de også..noen av dem du gikk forbi var garantert også hangover.

Line sa...

HERRIGUD!! Han var jo ikledd vin!!! OMG! Im in love! Hadde jeg vært der skulle jeg lett keldd ham naken og stjålet all vinen hans...åååh...nå veit jeg hva slags kjole jeg skal stifte meg!

Agnete sa...

Hahaha endelig en blogger med selvironi! En som ikke prøver å leke perfekt eller skriver om extensions og uggs. TAKK!

Anonym sa...

Det ble part party og ødelagte strømper...
Er ikke så kjent med bloggmiljøet selv, men er alle mannlige bloggere homser??
Jeg synes bare det ser sånn ut.

Mann