15. feb. 2010

Bergansmafiaen

Hmmm. Lurer på hvorfor det rene glasset jeg akkurat tok ut av kjøkkenskapet for å drikke brus av er fettete og har et leppemerke på kanten. KAN det være fordi Lise har vasket opp igjen??? HERREGUD MÅ JEG GJØRE ALT SELV...

Men dere... Jeg har faktisk skaffet meg en ny hobby. I natt lastet jeg nemlig ned THE SIMS 3!!! Jada, det er ulovlig å laste ned osv, bare kom og ta meg. Men uansett... Begynte å spille, men så hadde jeg så lite penger at det ikke var morsomt. Så jeg ga opp.
Så gikk jeg tilbake til den gamle hobbyen min i stedet.

Og herregud! HVORFOR ER DET IKKE 4-STJERNERS MIDDAG DENNE UKA??? Hva faen mener de at jeg skal gjøre da??? Så. Jeg la meg for å sove til i morgen. Men akkurat klokken halv 8 ble jeg vekket av kollegaen min som ringte for å fortelle meg at det var tomt for rundstykker... Forøvrig den samme kollegaen som kom gående med en "snurrende" pose boller fra fryseren tidligere i dag, og spurte om jeg ville ha. Plutselig "snurret" posen tilfeldigvis borti kinnet mitt, slik at jeg fikk en frossen bolle i øyet!!! Så svartnet det plutselig for meg, så jeg tok langkosten og slo ham hardt i bakhodet... Så ble liksom HAN sur! Det var jo JEG som fikk en bolle i øyet!

Ah, nok en historie som kan vinne prisen for årets mest underholdende. Uansett, siden klokka var halv 8 og jeg var våken måtte jeg se på Hotel Cæsar..........

Uansett... har dere sett idiotene som tar på seg glitrende tynnstrømpis og skjørt, for så å kaste seg ut på isen i 10 minusgrader?
Men, det var faktisk ikke engang jeg som så dummest ut...
Så drev de liksom og "hoppet" framover på skøytene og ødela isen!!! Så tok de masse bilder og kniste og sånne idiotiske ting. Når jeg får barn, skal jeg stenge dem inne på isolat fra de er 12 til de er 17 så de unngår å plage normale folk. 12-17-åringer er det VERSTE jeg vet!
Gikk på skøyter bare fordi jeg er støttekontakt for Kamilla.
Enda et flott bilde av meg.
Og, HAHAHHA, SUCKER!!!




Ååååh, vet dere hva jeg ønsker meg?? Et nytt DUSJHODE. Dusjen treffer liksom ALT annet enn meg, så jeg må liksom løpe i en runding rundt på badet for å få vann på meg! Er det rart jeg bare dusjer en gang i uka!

91 kommentarer:

Anonym sa...

Juksekode til sims3:
motherlode =50 000 simeleoner

kjøp masse epler!

Anonym sa...

ctrl + shift + c. du får opp et vindu. skriv deretter motherlode og trykk enter. da får du masse simeoleoner (ellernoe). trykk esc hvis ikke vinduet går bort.
NÅ vet du hva min gamle hobby var hvert fall! ;-P

Anne Bråten sa...

Ah, det artige med Sims er jo å stenge folk inne så de sulter og tisser og dør..

hellemalene sa...

HAHAHAHAHA. Faen, du er amazing.

TITA sa...

HAHAHAHAHAH OMG DEN LILLE UNGEN, OGSÅ SUCKER

SUPERDUPERLOL

Pimi sa...

sims3 er jo bra tidsfordriv, men man blir ganske lei etter hvert. og ja, motherlode er koden til massse penger:)

Gitte Marie sa...

liktw å få de til å stupe ut i badebassenget og ta vekk stigen. Da trenger du ikke så masse penger

Gitte Marie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Malin sa...

faen jeg lo av SUCKER bildet ditt :'3

Anonym sa...

du er serriøst drit bra! den eneste bloggen jeg noen gang kommer til å lese!

meen, kan du legge ut spørsmålsrunde filmen igjen? den med "har du noen i kikkerten osv .. "

pernille sa...

Jeg lo også av suckerbildet! Hahaha. Og jeg HATER dusjhoder som ikke fungerer optimalt.

maja170 sa...

hahahahahahahhaha. seriøst. jeg ler.

Tone sa...

Haha, jeg har faktisk ønsket meg Sims 1 i det siste:D Rett og slett fordi 2 og 3 antakelig blir for avansert for meg:p

Det ser ut som om du har en strålende kunstløpkarriere foran deg hvis du skulle føle for det! Naturtalent;)

Caroline sa...

Herregud, hvor jeg ler. Det sucker bildet made my day! Absolutt fantastisk :) Og liker at innleggene dine ser ut til å komme oftere?! Hva skjer, liksom. Har du fått inspirasjon?

Anonym sa...

hehe

Anne-Marte sa...

Hehe, jeg likte at du skrev NÅR du får unger. Har fått inntrykk av at du hverken liker eller ønsker unger, men nå er det altså ikke slik likevel?

Anonym sa...

hvor lastet du det ned ? jeg vil også ha det !! det er det beste å fordrive tiden med !

Anonym sa...

Du har jo Dans+ bukse på deg joo! :-D

Anonym sa...

HAHA, du er herlig! Jeg lo så jeg grein! :D
Forsett slik!

Marie Wiik sa...

Jeg liker bloggen din Linnea! Du er kuuul! :)

maria Gangstø sa...

jhahha kuling du. hvor lastet du ned sims?::D:D:D:D tell me plis??

maria Gangstø sa...

jhahha kuling du. hvor lastet du ned sims?::D:D:D:D tell me plis??

maren sa...

jeg lasta også ned det en gang, men DET KAN IKKE SPILLES PÅ MINI-PC!!!!!!!!!!!!!!!! er det rart jeg hater verden

Anonym sa...

Hallo, sims er ikke gøy uten juksekoder!! tenk om det var like enkelt å jukse til seg penger irl, da hadde du kanskje hatt råd til noe annet enn epler

EMMA sa...

OL er grunnen selvfølgelig!

Leni sa...

They have super cheap DUSJHODEr at Clas Ohlson.

But anyway i was writing to you a super long sms but then i got tired while writing it... so i will continue to write it tomorrow!

I <3 your pants.

Anonym sa...

Ja det er sånt tynne folk gjør, springer sikksakk i dusjen for å bli våte. Nå har jeg kjøpt nytt dusjhode med MANGE stråler, så nå får jeg endelig ut balsamen :-)

Anonym sa...

hahahahahahah ler til jeg dør:D

btw. det er ikke alle 12-17 åringer som er teite. noen ligner mer på deg enn du tror !

Anonym sa...

Haha, du er så herlig! Hvor har du lastet ned Sims 3?

Anonym sa...

hahhahahaha. Jeg tror jeg tissa litt på meg når jeg leste "HAHAHA; SUCKER" hahaha.

Anonym sa...

hvor høy er du og hvor mye veier du? :P du har så fin kropp!

Amalie sa...

''Ah, nok en historie som kan vinne prisen for årets mest underholdene'' eller ''HAHAHA, SUCKER!'', du er så sinnssykt morsom!

Tone-Lise sa...

HAAHAHAHAHAH, bolle i øyet! Jeg dør!

Hilde sa...

jeg måtte også se hotel cæsar idag fordi TvNorge av en eller annen mongo grunn ikke viste 4 stjerners middag idag... Døde litt sånn inni meg...

CHRISTINAFRAAS sa...

Linnea. <3

Linn sa...

Ingen spiller Sims 3 uten juksekode!

press ctrl+ shift +c samtidig, og så skriv Motherlode .. så enter = masse penger.

Hanna sa...

Ja, ble pissed jeg og! Satt meg godt i rette foran tvn, og da det IKKE var 4-stjerners middag formelig kastet jeg meg inn på TVNorge sin hjemmeside, og det viser seg at de har tatt fri pga OL... SUPERNEDTUR!

Mari sa...

CTRL+SHIFT+C - skriv inn motherlode, som gir 50 000, eller kaching som gir 1000.
Du kan også skrive moveobjects on for å flytte rundt på simmene, men pass på å skrive inn moveobjects off når du er ferdig, ellers blir de sprø.

Anonym sa...

OL suuuuger!!!!!!!!!1

Sunniva sa...

I vel bære vete kar du he lasta ne ta sims spelle i da... fær i he prøvd, men d funkasje.

Anonym sa...

Ser jeg mer smileys eller 100 utropstegn etter hverandre må jeg jeg komme etter dere, ingen liker vel å bli skreket i øret, minst av alle Linnea...

MERETHE sa...

Hahah. Bra dusj. Braksuksess å møtte løpe seg ren.

Anonym sa...

hahahaha. elsker bloggen din bare mer og mer!

Karoline Madeleine sa...

Haha, EID.

Jan Erik Olsen sa...

10-16 takk! ;) 17 åringer pleier å ha litt vett i huet.. bortsett fra at vi elsker bloggen din da <3

Anonym sa...

Det er mye morsommere å spille hvis du jukser. Mens du spiller holder du inn CTRL + den lille pila som peker opp + C. så skriver du "motherlode", i feltet. så fyller du på millioner av penger.

Anonym sa...

jeg vil gjenre vite hvordan du laster ned the sims 3?:D tar det mye plass, eller blir mac'en treg etterpå? har nemmelig hørt at mac ikke er noe spillepc, og jeg har mac selv.. :p

også har jeg et tips! hehehe, du kan jukse for å skaffe penger på the sims. det eneste du gjør er å trykke inne ctrl, imens du trykker på pila overfor ctrl. så trykker du på bokstaven C imens du holder inne ctrl og pila. da kommer det opp et felt i toppen av skjermen, og der skriver du inn Motherlode. Da kommer det inn et stort beløp, og du kan bygge helt til du blir fattig igjen, og da kan du gjør det enda en gang. slik kan du holde på til du har millioner av kroner til å bygge med! ganske enkelt, egentlig.

jeg vet også om en annen kode! om du ikke gidder å mate eller passe på simmene dine, så er det bare å holde inne de samme knappene. når skjermen kommer opp skriver du inn Maxmotives. da blir simmene dine helt tipptopp, og du kan egentlig bare drite i dem. kan jo også gjøre det om det er skikkelig krise og dem holder på å dø, da! praktisk!:D

SA sa...

Trodde det stod Bergensmafiaen, ble litt redd her.

Anonym sa...

wow, hadde aldri trodd jeg skulle se DEG i joggebukser! elsker bloggen ;;)

Lisa Armani sa...

haha luringer på skøyter. Gresk tv har 4-stjerners middag nesten hver dag :O

Anonym sa...

hahahhaha. Linniiie; man bare må elske deg !!!!!!!!!!!

Ingvild sa...

HAHA så gøy med bilde av jenta som ligger på mage på isen.

En gang jeg tok trikk ned bogstadveien kom det på en gretten sur og GAMMEL dame som absolutt skulle jage opp den første hun så for å få sitteplass. Og gjett hva, den som måtte reise seg var en KRYKKEJÆVEL. Jeg måtte le så jævlig, og det var like før jeg tok opp kamera for å ha fotoface av gamlesurmerra til bloggen min.Den gamle dama begynte å unskylde seg, men da var det faenmeg forseint, krykkedama skulle jo snart av uansett. Ingen ingen av de andre taperne på trikken lo, men jeg tenkte at hadde du vært der Linnea, så hadde du ledd!

Anonym sa...

Jeg er også sur for at 4-stjernes middag ikke går denne uken! tv3 har jo noe lignende, men det er absolutt ikke så bra. så jeg har faktisk også startet å spille sims, i en dag. Fant fram spillet jeg kjøpte da det kom ut, men som den dårlige gamle dataen min ikke klarte å lese. men med ny mac, gikk det fint;)

Anonym sa...

Fin mage!!!

Anonym sa...

Kan jeg spørre om hvor du kjøper alle de fine kjolene dine? Nettbutikk?

Anonym sa...

Nasty at du dusjer en gang i uka....

Anonym sa...

Jeg er den kuleste 12åringen i verden, bare så du vet det ,liksom....

Anonym sa...

Dæven for en bra blogg du har. Applaus for det :)

Rune

Tonje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tonje sa...

Ler av deg i dag også ;-D

Anonym sa...

Herregud.. Du legger ut bilder av magen ditt i hvert eneste innlegg for tiden. Stolt eller?? Forøvrig så det ut som du sugde like mye på skøyter som de småungene.

Linnéa sa...

jeg falt i alle fall ikke...

magen min øker forøvrig kvaliteten på hvilket som helst innlegg med 90%, så du kan ta deg en rosinbolle fra Meny til 8 kroner stykket,eller 5 for 20.

Anonym sa...

Hehe, Jeg selv ville ikke likt å hatt sex med en som dusjer hver dag.. Hater lukten av såpe..

En gang i uken, eller etter behov er nokk..

Bra dette Linnéa, stå på lag mere kreativ blogging for oss :)

Rune

Andrea Conradsen sa...

.. Hvis du får barn.

Anonym sa...

HAHAHA! DOES IT SUCK TO BE NORWEGIAN?
når ferry vinner skiskyting.

lol, digga meg inn i rävva

Kamilla sa...

herregud, kor mange av dem kommentaran her sir "dajdosajidiaoj MOTHERLODE idjaidsaiodj"????? Har d se faktisk slik at ungdommen no t dags aldri gjør LITT research? ELLER KA????

motherlode.

Silje sa...

Herregud, hva er problemet deres. 20 innlegg etter hverandre som forteller om den samme juksekoden. Det er rett og slett teit, hvis noen andre allerede har skrevet det, trengs det å repeteres i det uendelige?! Sett det i perspektiv og tenk litt!

Og.. Det e så jævlig mange tapere oppover her, som prøver å etterligne Linnéa, i skrivemåte og språk! HVA FAEN har den stakkars jenta gjort dere, som gjør at dere ikke klarer å være selvstendige nok til å skrive selv og må kopiere henne? Dette gjelder ca 70% av alle kommentarene på denne bloggen. La Linnéa være Linnéa, og finn deres egen jævla identitet!

SA sa...

Real life Sims:
http://www.youtube.com/watch?v=MMXME2pm83c

Tyra :D sa...

Skøyter er gøy!
Savner forresten Svar del 2.. :)

Hilde sa...

Fy faen Linnea! Har du verdens største trang til å disse ting? Først korps, så skøyter! Syns det er helt for-jævlig-latterlig av deg. Den korps hetsinga di klarte jeg å ignorere, men skøyter? Der går streken! Jeg har selv opplevd opptil flere ganger hvilken magi et par skøyter og is kan skape, og bare fordi en klumsete idiot som deg ikke klarer å oppnå orgasme på isen, så trenger du vel heller ikke å gjøre narr av det. Talentløse taper. Du syns ikke det er teit å skrive på en blogg?! For guds skyld, du er 20! Jeg er ikke den som ber folk om å skaffe seg et liv, men get a grip, please. Hold deg unna isen, du, det er best for alle!

Flere slike fornærmelser, og du har en leser mindre. Just sayin'

Anonym sa...

Hilde, du dreit deg litt med den kommentaren. MEN, jeg fikk meg en god latter

Anonym sa...

Kan du komme med del tooo `??? ?
ps: bloggen din er kjempe bra !

Anonym sa...

Liker du ikke deg selv?

Politiet sa...

Hilde, du kan jo like godt slutte å lese denne bloggen øyeblikkelig. Det er ikke noe som passer for deg her inne, for du forstår ikke ironi og sarkasme.
Farvel.

(ingen som savner deg uansett)

kristin sa...

seriøst, hvor lastet du ned sims 3!? trenger tidsfordricvv!

Anonym sa...

når kommer "svar del 2" ?

Anonym sa...

hahahaha jeg dør av det du leser, det er som å være inni mitt eget hode. forsett sånn, du bitre artsfrend! ja, og når kommer svar del 2? dumt å spørre kanskje, siden et sånt spørsmål bare gir deg lyst til å svare ALDRI og så fortsette å blogge om brød og kulde, men ill give it a shot:)

Anonym sa...

Heidi : LoL det er hennes blogg, hun skriver det HUN selv mener, ikke det DU mener, da kan du jo lage en blogg sel og skrive på !!

Anonym sa...

Anonym: du mente Hilde?

ole sa...

seff kommer jeg!

Linnéa sa...

hilde: lol, når sa jeg at skøyter var teit??? selv om du synes skøyter er teit, synes ikke jeg skøyter er teit. get a grip og ta deg selv i ræva.

Marte sa...

KOR lasta du det FRA? send link.

Anonym sa...

elsker bloggen dddiiiin har den som et forbilde du lyver lixom ikke for å få oppmerksomhet :D <33 og jeg har spilt the sims 2 og jeg vil spille sims 3 men orker ike å kjøpr den kan du si meg hvor du fant sims 3-nedlastingsstedet ?? ILYB: I LOVE YOUR BLOGG :D <33

Anonym sa...

HAHAH! Er det mulig?
Gikk inn på sol.no, der ligger det link til den bloggen her fordi de synes du er morsom.
Så blar jeg lenger ned på bloggen, og finner bilde av venninnene mine og meg i spikersuppa.
Hilsen en av de 12-17 åringene du hater som fniser, tar bilder og ødelegger isen.

Elise sa...

HAHA, den personen som ødelaisen var meg :D

Anne Cathrine sa...

http://xancves.blogg.no/1266168607_spikersuppa_og_peppes.html
Besøk bloggen min:)

Anne Cathrine sa...

http://xancves.blogg.no/1266168607_spikersuppa_og_peppes.html

LOL? :)
du har vært en 12-17 åring selv..

Silje sa...

jeg slutter faktisk å kommentere bloggen din (som jeg gjør ofte), hvis du ikke skriver inn linken til sims3.

En av de 12-17 åringene sa...

Jeg tror neppe du bør få deg barn hvis du skal ha dem i isolat! Utrolig "hyggelig" at du skrev om meg og vennene mine på bloggen din! Har du noe imot at noen 12-17 åringer har det gøy i byen sammen?! Du kan ikke eie isen overalt forstår du! ;p

Linnéa sa...

silje: det er ikke bare en link som man trykker på for så å laste ned sims. det er bare å google det for christ sake.

en av de 12-17åringene: ja, det er jeg imot. brenn

Ulrikke sa...

Digger bloggen din, du skriver underholdende!