11. feb. 2010

Do it!!!

Skal innrømme at kanskje 99% av dere er av den typen mennesker som jeg bare får lyst til å ta kvelertak på og kaste i en maurtue. En av hundre ganger tar de 99 prosentene seg tid til å kommentere, og da er det som regel bare "fy faen æss, jævlig trægisk æss."

Men resten av dere!! Dere som kommenterer og står i! Skakke værra mulig! Og da en av dere på toppen av det hele laget en Facebook-gruppe med navnet "La Linnéa få være med i 4-stjerners middag!" - også uten skrivefeil!!!

Nå forventer jeg at ALLE melder seg inn. Dere kan enten trykke her, eller på bildet hvis dere ikke greier å trykker på der hvor det står her.

Dette er en mye viktigere gruppe enn alle livene deres til sammen.

112 kommentarer:

Isabella sa...

hahaha, det bildet burde trykkes opp å henges på busser!

Sandra sa...

Hahaha, du er så fantastisk Linnéa! :)

Marie sa...

Genialt! Jeg kommenterer alltid, så!!! OG uten skrivefeil!

K. sa...

You crack me up.

Tone sa...

Hurra!! Tipper du får vervet litt flere medlemmer ved å reklamere selv også ja;) Og jeg er imponert over at den er fri for skrivefeil!!

Marta sa...

Herlig!

Heidi sa...

Så bra! Nå har jeg meldt meg inn, sendt invitasjoner videre og styret og ordet! Så klart skal du på 4-stjernes middag!

oluffen sa...

Blir selvfølgelig med i gruppa. :D

Hanna sa...

er allerede med offc!

Marte sa...

jeg har allerde meldt meg inn! så den før jeg leste dette innlegget faktisk : )

HEIA LINNÉA :-)

Emilie Kildal sa...

Enig i at det bildet burde bli plakat på busser overalt i Norge! Det hadde vært noe det :D

Kjersti sa...

Har sefff meldt meg inn, til og med før jeg så innlegget, fordi jeg visste at det var det du ønsket heheheeee

sitne sa...

Du er så søt Linnèa!

emilia sa...

tenk om du hadde vært med, hadde vært tidenes!

Anonym sa...

Digger deg Linnéa! Du skulle vært med, det hadde vært så sinnsykt kult:)

Anonym sa...

hehe morsomt:) you go girl

AudM sa...

ER PÅ SAKEN

e.m. sa...

Greide "her" ved første forsøk jeg.
Flink. Ja ?

Ingrid sa...

Jippiiiiiii!!

Plutselig har du skrevet mye oftere enn du pleier ;O)

Dagens høydepunkt indeed!!

Håper jeg får se deg i 4-stjerners middag, DET hadde vært noe!

anette marlen sa...

hadde du vært med på 4-stjerners middag hadde jeg faktisk sett på:D men,doh.. hvem ville ikke sett på da

Anonym sa...

hva skulle du ha laget til gjestene da om du fikk vere med? knekkebrød til forrett, taco til hovedrett og gule epler til dessert:P

Linn A. Djuvsland sa...

Jeg sitter lett foran skjermen om du får være gjest!

Marinakvalvik sa...

krysser fingrene for at du får bli med :D

Monique Lund sa...

Go Linnea!! :)

Anonym sa...

Ja, blir du med, skal jeg se programmet for en gangs skyld.

Ida♥ sa...

Linniiie.com skrives av Linnea og er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse. COPYRIGHTED. Ansvarlig redaktør Mediehuset Nettavisen Gunnar Stavrum.

Skrivefeil!!!!!!!!!

Anonym sa...

jeg har meldt meg inn! før jeg leste det, faktisk :) nicenice

Anonym sa...

Om de ikke lar deg bli med, så er er de DUMME! For du er sick mye kulere enn alle de andre deltagerne tilsammen.
...Du er mitt lyspunkt!

Anonym sa...

http://ihasahotdog.com/2010/01/25/funny-dog-pictures-carpets-eaten/

Markus sa...

Har selvfølgelig meldt meg inn!

Anonym sa...

Skulle vært flere som deg Linnea! Du er så herlig

ceciliemaria sa...

Hohoho - fantastisk! :D Noen mennesker er rett og slett bare morsommere enn andre...

Randi sa...

Hahaha! Geniat bilde! Bloggerne kommer vel på skjermen når A- og B-kjendisene er brukt opp ^^

Kine sa...

OH YES!

sofia sa...

jeg joinet den i dag tidlig! Heier på deg ;)

Tone-Lise sa...

"Dette er en mye viktigere gruppe enn alle livene deres til sammen."

xD xD magemusklene mine dør!

ingrid sa...

Selvfølgelig har jeg meldt meg inn! :D

Maria sa...

Hahha fy faen så konge, du MÅ jo være med!

metallicatrollet sa...

Det bildet er fantastisk! :) Hadde definitivt sett på om du fikk bli med. Har du planlagt hva du skal lage, eller ble det med epler -> taco -> epler? Ikke at det er bare, bare, altså. ;)

Eirin sa...

Melder meg inn pronte! :D

Anonym sa...

Du har oppdatert mye i det siste! Jeg blir så glad hver gang du kommer med et nytt innlegg. Humoren din er den beste!

Mor sa...

Men e.m, du er jo ikke på facebooka?
eller?

Mor sa...

Men e.m, du er jo ikke på facebooka?
eller?

Anonym sa...

Jeg er med! Det kommer til å bli tidenes 4-stjerners middag!
ps: Hvor er Last.fm'en din?

Tone Eline sa...

hahaha..! Det bør du virkelig få være med på ;)

ET NEGATIVT MENNESKE sa...

ÅH DU ER BARE SÅÅ KUL OG NEGATIV DA! ELSKER OVER-DRIVNE NEGATIVE MENNESKER, DE TROR DE RULER VERDEN, NOE DE GJØR OGSÅ (IFØLGE DEM SELV)!!! OH EM GIIIII DU ER BARE SÅÅ TØFF

ingave sa...

DIGGER DEG!

Anonym sa...

Done!!

Anonym sa...

Utrolig bra blogg ! :) Har begynt å lese den hver dag, fantastisk humor !

Anonym sa...

hvis du blir med blir jeg sjalu så da gidder jeg ikke se på!

Nina sa...

OMG jeg bare ELSKER mennesker som skriver over-drivne med bindestrek og feil ord! DET ER BARE SÅ OVERDREVET (.) KUlT.

Anonym sa...

jeg har meldt meg inn:)

Silje/blee sa...

Jeg melder meg selvfølgelig inn, og jeg skal så absolutt se på når du blir med :D

Anonym sa...

Done!

Stine Solberg sa...

Meldte meg inn med en gang jeg så gruppen :D

Pernille sa...

Glatt at jeg meldte meg inn med en gang!
Gleder meg sykt til taco på 4 stjerners middag!

Christina sa...

du ruler Linnéa!

Marie tangen sa...

:-D skal bli moro å se på azzzz

Anonym sa...

du er geniaaal

Marianne sa...

Du får meg til å le hver gang! Liker temaene og klagingen og humoren ;)

www.humarianne.blogg.no

Cathrine sa...

Har sendt en mail til tv.norge! utrolig genialt om du hadde blitt med! :D du er morsom!

Marita sa...

Sendt mail til TvNorge nå :D

Torunn sa...

Har allerede meldt meg inn! Du kommer til å rule verden ;--)

:) sa...

Når Sandra Lyng Haugen og Liv Marit Wedvik får være med ville det vært en SKAM om du ikke får lov!

Linn sa...

Jeg måtte le når jeg så gruppen! Skikkelig kult! Håper du får være med, da skal i alle fall jeg se på :D

Pål Betten sa...

Morsom blogg og har fulgt med helt fra begynnelsen! Kom over en profil på nettby du burde ta en titt på: kisoa (noen som bruker bilde av deg)

Skal du se på det positive i det, er du ganske populær blant menn i 30+ alderen!

Anja sa...

Hahahaha, du er evig morsom! Har meldt meg inn btw ;););); HEHE

Per sa...

Skal vi gifte oss?

Per sa...

Skal vi gifte oss?

Tyra :D sa...

Melder meg inn NÅ!

Marianne sa...

hehe .. den der joiner jeg med glede

Maria sa...

Haha. Herlig! Det må skje!

Anna sa...

Jeg har meldt meg inn! Er det en som virkelig fortjener å være med der og fôre andre med litt skikkelig taco, så er det deg :D

Martha i fartha sa...

Er allerede med, selvfølgelig :-)

Stine Helén sa...

Ha ha ha..hva ville du satt på menyen da? Jeg tipper på taco!

Jorunn sa...

go Linnèa!

Anonym sa...

har aldri sett på fire stjerners middag, men om du blir med skal jeg faan meg se på å ja!!:D

Kristine:) sa...

Da skal til o gmed JEG se på programmet, jeg som aldri har sett en episode! Mamma'n min har fått hekta på Celebert selskap, er ikke det sånn nogenlunde samme konsept?

camilla-bloggkonkuranse sa...

jeg har joina gruppa på face! regner med at du snart får en telefon fra tv-norge for det er ganske mange som vil ha deg der. håper du seriøst lager taco da altså!!

Hanna sa...

Så du da Marcel spiste kaviaren... ansiktet hans da var prett priceless!

Jeea sa...

sånn, meldte meg inn! Håper det funker :D

Anonym sa...

haha, lol. i like you

hristine sa...

Tror dette er den beste gruppen på face!

Anonym sa...

sorry for at jeg er så dårlig til å kommentere.. men det er bare for at kommentarene mine aldri blir like bra som innleggene dine! men jeg har stemt på deg da! selvfølgelig! :))

e.m. sa...

Mor: Du vet jo at jeg ikke har den fjerneste peiling på NOE av det jeg skriver her. Jatter bare med resten av fansen jeg.
Da dattra skrev at hun hadde fått Twitter trode jeg at hun hadde kjøpt kanarifugl, hehehe....

Facebooka ? Er det en anatomibok om ansikter eller noe ???

Anonym sa...

jeg må si, at du er det morsomste menneske som har en blogg. Jeg DØR av latter hver eneste gang !!! Håper du får server litt epler å taco til 3 andre kjendiser snart! Det hadde vært den eneste episoden av det showet jeg noen gang kommer til å se!

Silje sa...

å, Linnéa, love you!!:D må da få guds skyld få vere med! Blir nok se'er rekord det vettu :)

Anonym sa...

go linnèa !

Solveig sa...

Du er så latterlig morsom!

Istre sa...

De slipper inn helt ubrukelige folk. På tide med en kvelitetsøkning på både deltakere OG mat.

l sa...

ahh blir bra!

KARINA sa...

invitere alle vennene mine på face.. LETTTTT

Linnéa sa...

per: først hetser du meg så spør du om vi skal gifte oss? Ikke før du gir meg 49 mill og 3 hus i såfall.

pål betten: takk for tipset!

kristine: celebert selskap går ikke an å se på da de har valgt å ha ALEX ROSEN som bakgrunnsmusikk. helt jævlig fyr.

kommer selvsagt ikke til å røpe hva jeg skal ha da, idioter. gjestene skal jo tippe!

takk til alle som har meldt seg inn!

per sa...

Greit, skal bare vinne i viking lotto på onsdag først.

Unpredictable sa...

Haha, digger det bildet av deg!!

Julie sa...

Hahah, elsker bildet! det hadde vært gøy om du var med der :-)

Anonym sa...

Om du hadde kommet med i 4-stjerners middag, hva skulle du da ha servert gjestene? Og hvem skulle du ønsket du hadde deltatt sammen med?

Heidi sa...

Wohooo, har meldt me inn :)

Hanne sa...

Linéa!

http://730.no/blog.aspx?newsId=3985

Ønsket ditt om deltakelse får til og med oppmerksomhet i media! Dette kan jo bare ikke slå feil... ;)

Irene sa...

Elsker bildet!
Har selvfølgelig meldt meg inn :)

Hanne sa...

... Sorry skrivefeil for NAVNET ditt! Gikk litt fort. haha! måtte jo bare skje!

wine-fueled narcissism sa...

Sykt bra bilde. Jeg ser det også for meg på busser over hele landet! :D

Camilla Albertine sa...

Så klart er jeg med i gruppa! :)

astrid sa...

skriver aldri kommentarer, så skylder deg den :)

Ellen sa...

Jeg har meldt meg inn!

Anne Emilie sa...

Bildet ditt, herregud! Helt fantastisk, Linnéa!

Anonym sa...

Jeg kommenterer aldri, så den var fortjent. Skal prøve å begynne med det, I love you and your writing<3

Lleander sa...

Dette blir bra!

Vilde Kristine sa...

Er medlem! :)

silje:) sa...

jeg er med,så da håper jeg at alle andre melder seg inn også!:)

Jeanette sa...

Vurderte nesten å gjenåpne facebook-kontoen min for å bli med i gruppen. Nesten.

Anja :-) sa...

Har meldt meg inn ;)