1. feb. 2010

Faen ta dere og sytinga deres!

I morgen... i morgen skal jeg kjøpe meg et nytt liv. For alle de tre femtiøringene jeg eier!!!

Jeg måtte nemlig bruke de siste pengene mine på en SALVE! Til underlivet! Neida... Den er til noe så hyggelig som EN MILLIARD SUPERSMÅ PRIKKER på hele kroppen som KLØR SOM ET HELVETE. Seriøst, JEG KLØR IHJEL! Jeg orker ikke mer! I natt våknet jeg av at jeg klødde meg til blods!

Så sier alle at jeg ikke må klø??? Om jeg så skal klø meg selv til døde, så skal jeg klø. Ingenting er så deilig som å klø når man klør. Nesten deiligere enn å tisse når man har vært tissatrengt hele veien hjem fra jobb! Har dere merket at jo nærmere man kommer doen, jo mer må man på do? Så det er omtrent slik at man tisser på badegulvet på vei bort til do! True story!

Jeg aner ikke hva det er, men noen har hvisket meg i øret at jeg kan ha blitt allergisk mot...epler. Da akter jeg å klø for resten av livet.


Uansett... Vil takke for alle middagstips her om dagen, og kan meddele at jeg laget...ovnsbakt LAKS! Kryss i taket! Det er første gang jeg har laget noe annet enn taco eller Fjordland her hjemme.
Kjøpte til og med eddik for å lage agurksalat, så liker han ikke agurksalat... Jeg sier ikke mer.
Men på lørdag ga jeg selvsagt faen og spiste taco alene.

Og ja, herreguud! I dag kom det en slik grønn ungdom-mann på jobb med et brød.
"Hei, du, kjenner du til dette brødet?"
"Ja, det er Fransk Landbrød, og det selger vi her."
"Javel. Fordi jeg fant nemlig dette brødet på søppelrommet til senteret. I restavfallet. Du er klar over at Meny har sitt eget søppelrom og at brød skal kastes i MATAVFALL???"
"......" svarer jeg.
"Ja???"
"....................."

HELVETES MILJØAKTIVISTER!!! Vi kommer alle uansett til å dø før eller siden selv om jeg kastet et brød i feil dunk! Jeg er så jævlig lei av at folk hele tiden skal redde verden! Folk MÅ dø litt av og til, hvis ikke får vi FOR MANGE slike idioter og aktivister! Finn dere en annen hobby! Råning for eksempel! FAEN!

Av og til får jeg bare lyst til å spille yatzy!!!


Men seriøst. Noen av dere legger kanskje merke til at jeg har fått nytt design og masse fin reklame på sidene her.

Anonym sa...
ÆHH! BLENDA! Av reklame! Flaut, Linnéa!

Altså. Når dere sitter og ser på Hotel Cæsar, og plutselig dukker det opp en reklamepause bestående av 3 reklamer;

"NEEEEEEI, IKKE REKLAME, HULKHULK STAKKAR MEG!"

Alle tåler litt reklame for faen! Jeg forteller dere i det minste ikke om hvilken BADESÅPE jeg bruker, og det skal dere være jævla glade for! Dere kan heller være litt hyggelige og GLEDE dere på mine vegne for at jeg har fått en festlig avtale med Nettavisen, selv om jeg aldri hadde gjort det for dere.

Skal vurdere å skifte skrift, da. Blir nesten snøblind.

111 kommentarer:

Kivle sa...

Gratulerer. Vel fortjent. Sånn er det med den saken, det er i hvertfall helt sikkert. Om man ikke liker rekamen kan man skaffe seg en iPod. På en sånn er det nesten ikke synlig.

Helle Kristin sa...

hehe :) du e en glede i hverdagen. men ja... skift skrift.

Anonym sa...

gratulere med avtale med nettavisen! det betyr penger til deg og da kanskje råd til nåla i veggen:)
du har forresten beste bloggen ever uansett:)

SA sa...

Gratulerer med Nettavisen-deal Linnéa. Enig med fonten ja, den er grusom, den du hadde før var bedre. Imponert over middagsretten du valgte. Flink jente. God natt og god bedring!

Ingeborg sa...

Enig, møkk lei av alle som skal redde verden. Greit man kan godt passe på litt, men en brød skalk i feil dunk, nigga please...

Gratulerer med nettavisen samarbeid;)

-Ingeborg

Malin sa...

haha, kjør på. greie penger å ha!

SUNNIVA sa...

er det aids du har fått?

Lille Bø sa...

Congrats! Med nettavisen, ikke miljøaktivisten ;) Men enig i å bytte font! Den var vond å lese. Likte gamle layouten bedre. Reklamen er null stress.

Anonym sa...

it's aaall good. fint design (som jeg helt fint klarer å lese for jeg har en fin mac), fin reklame, fin avtale, fin middag, fint sted å kaste brødet på, fint, fint, fint.

pernille sa...

Hahah, dauer av miljøfyren. Er så enig med deg, redder ikke verden ved å la være å kaste en tyggis på gata eller en brødskive i feil dunk.

Tonje Merete sa...

Nesten som jeg vil slutte å følge bloggen din pga den nye skriften, men nei. Det blir for kjedelig.

Leni sa...

Finally! This can only mean one thing: more shoes!!!!!

kongen av briskeby sa...

Jeg digger reklamen, jeg.

Anonym sa...

jeg ler xD

Tina sa...

du er så bra du!

anette marlen sa...

sånn derre seve the world crap gidder jeg ikke....

Kristine :) sa...

nå har jeg trygt mange ganger på reklamen, sånn for å være snill :) siden er det noen som faktisk fortjener å få noe for blogginga er det deg, du er den eneste bloggen jeg leser. :) dritt lei alle andre når vært 3 innlegg handler om et dumt produkt..

Frøydis sa...

Gratulerer med avtalen,Linnéa - dette fortjener du virkelig! Men er enig i det du sier ang å bytte skrift, ble nesten litt hypnotisert. Digger bloggen, min klare favoritt :-)

Charlotte Q sa...

Bytt skrift! Ellers.. er du ikke den eneste som får små kløende prikker. Men hos meg kommer og går det som det vil, og det er nesten verre enn om det var konstant, jeg ANER jo ikke hvorfor. Review på salven, gjerne.

Noah sa...

Tvilsomt om kasting av brød i riktig dunk vil påvirke verdens undergang i 2012 uansett. Neste gang kaster du brødet på han, det kan uansett ikke skade.. Såfremt han ikke får den i øyet da, det hadde vært særs uheldig..

vix sa...

gratulere med nettavisen avtale, hva enn det innebærer.

og fy fabian så sant det er med at jo nærmere man kommer toalettdøren, jo mer tissetrengt blir man! hender at jeg nesten må åle meg inn på toalettet, fordi jeg er så dum å venter..litt..for lenge! har blitt sterk i armene da, av å måtte dra min egen kroppsvekt.

Susanne sa...

gratulerer med ny avtale :)jaa, bytt skrift :)

M sa...

Hahaha. Vel oppe av bloggdalen. Fantastisk innlegg. :)

M sa...

Var på tide at du begynner å tjene deg litt dinero, det trenger du!!! Leser bloggen din fra nå av bare på iPod/iPhone, så slipper jeg å se den epilepsiframkallende ludoreklamen. MEN du får fortsatt et ekstra klikk på bloggen din og tjener mer!!! Fuck the system lZm

Lise sa...

Tenker bare Ida Wulff når jeg ser designet ditt, jeg. Men elsker deg fordi <3<3<3 lol

Tone sa...

Jeg er faktisk kjempeglad på dine vegne for at du har fått den avtalen:) Reklame tåler man!

Men hvis du har blitt allergisk mot epler så skal jeg slutte å spise epler i ren solidaritet. Og jeg er glad i epler!

Susanna sa...

Ha ha, liker han ikkje agurksalat- ikkje min kjekkas heller, what is up with that??
Eg føle eg blir hjernevaska av alle L U D O reklamene på blogger fortida, og nei, eg ser ikkje på TV din tulling. Det er SÅÅÅ 2009 :-P

Luna Anette sa...

Alle hadde sagt ja til en sånn avtale, selvom det er flævvt

ingvild sa...

reklamen går greit, men fonten. Skift!!!!!!

Tone-Lise sa...

Du har så fått deg enda en fast leser!!! U rock!

Anonym sa...

ah skift skrift!

ThevingseN sa...

Bra for deg! Sarkasmen din fortjener å bli verdsatt, seriøst!

Men btw, SKIFT SKRIFT.

Anonym sa...

Send ham et gratis brød som takk for påminnelsen.

Synes forresten at reklame er ok, iallefall så lenge du har en bra blogg.

Anonym sa...

Men, du? Kan ikke du fortelle oss hvilken badesåpe du bruker? Kanskje det er den som får deg til å klø??? Ellers er det nok noen som bor i madrassen din.

Elise sa...

grattis med nytt design! men skrifta var veldig irri.. :(
men du skriver fortsatt like bra!

Anonym sa...

Herregud ja! Trodde jeg var den eneste skåla i skapet som føler jeg tisser på meg hvor nærmere doen jeg kommer. Har du lagt merke til at det spesielt nærmer seg når du kommer til utgangsdøra og ikke klarer å sette i nøkkelen fort nok?

heia.

sunnivaner sa...

Gratulerer med nytt design :)
Stilig, men skift skrift da, ser så rotete ut ..

Anonym sa...

Ja. Skift skrift. Please. Jeg dør.

Ella sa...

Wow, onvsbakt laks, not bad!! Og jeg syns designet er greit, om du kan bli halvrik på bloggen din er jeg fornøyd! Skulle bare mangle!

Pimi sa...

Ja, skift skrift! Den var bad.. Og grattis m samarbeid, du fortjener litt penger fra bloggen

Lise sa...

Synes det ble veldig fint jeg : )

Anonym sa...

gratulerer med avtale og penger da.

Herr sørlending liker vel ikke pepsi.... :)

maren s sa...

seriøst, jeg dør. du har VERDENS
BESTE BLOGG. du er så sykt morsom!
Blir så glad hver gang du har blogget.

Men jeg syns du kan skifte skrift ja :)

Linn sa...

Hahah, du er bare så sinnsykt hysterisk morsom!! :-D

Kong fiskeboller i hvit saus sa...

U2.

Skal stikke opp på CC endag, så skal du få en real high 5!

Anette sa...

Håper du kasta agurksalat på han...

Silje sa...

Designet var faktisk kjempekult, syns du kan ha reklame på siden din jeg :) Jeg elsker ovnsbakt laks!

Johanne sa...

Reklamen tar bort oppmerksomheten fra deg. Få den bort!

Sophie sa...

"Råning for eksempel! FAEN!" Hehee:) Grrratulerer med å være back in business! Ett ord: yeah

Kari sa...

Så søtt at dere hadde hver deres brusflaske på bordet :)

Effy sa...

fuck miljøet!

Anette sa...

HEIT han der fyren med colaflaska!

AudM sa...

Så heldig du er da! Kløing er vel noe du må betale universet med for å få bloggavtale..

Benedicte sa...

penger er fint. da kan du kjøpe nye sko.

Piotra sa...

Patetiske lesere!
Dere maser om oppdateringer og at hun skal blogge mer, og når hun plutselig får en avtale som hun tjener noen stakkars få kroner på, sånn at hun kanskje blogger oftere - SÅ KLAGER DERE PÅ REKLAMEN OGSÅ!
Det er jo reklame over alt ellers, så hvorfor ikke her?

Skam dere, klagere og sytere.

Frida sa...

Synes du fortjener pengene fra reklamen! : )
Det tar sikkert lang tid å skrive alle innleggene...
Pluss at det gjør ingenting for meg som leser at det er reklame på siden, jeg ser ikke på den uansett :P

Michelle sa...

Jeg er imponert !! Laks og greier, bra gjort for en som somoftest bare lager taco, spiser eppler og knekkebrød :)
Gratulerer med avtale med Nettavisen, det er deg vel fortjent :)

Anonym sa...

Væææææh! Råning ekke en hobby!! Æn livsstil..... hore

Anonym sa...

Haha, du har fått skabb.

Anonym sa...

Hvordan utslett er det? hvorfor får du det?

vaskeklut sa...

Folk kan til helvete holde kjeft med reklamesutringa si eller skaffe seg adblock eller lignende. Det er ikke SÅ vanskelig å kvitte seg med reklame man ikke ønsker å se. Jævla amatører.

Pusetull sa...

du er kul , jeg ser opp til deg !
IKKE KLØ DEG TIL DØDE !!
verden kan ikke leve uten sånne geniale folk som deg ! NULL TULL !

Anonym sa...

Yatzy! spotify:user:sunnivafurset:playlist:7nvYwyydEcXzytaEyRA2A3

INGVILD sa...

hahaha. liker deg

Benedicte sa...

DEEEILIG MED INNLEGG IGJEN! TAKKTAKKTAKK!!!!!! FANTASTISK SOM ALLTID!!!!!!!!!!!! Ha en herlig tirsdag!

Henriette sa...

det er SKABB!

Rebecca sa...

dønn enig, det er ikke rart at verden går til helvete når vi hele tiden skal gjøre alt vi kan for å redde alt og alle. Moder jord har beregnet at man skal dø når man er 40, og når folk driver og lever dobbelt så lenge, så blir det dobbelt så mange mennesker som det burde vært her.

Og det er ihvertfall ikke tvil om at LUDO ER BILLIG (!!!!)

Frk. Speilvendt sa...

Grattis med avtale. Håper du tjener masse penger og lever lykkelig resten av ditt liv!

Ang. prikker - kanskje du er stressa?

Og vitsen som du ikke tok (guuud, må du ha det inn med t-skje???): Hvorfor kan ikke jeg være b, når Linnéa? Du må lese navnet ditt slik at det blir tre ord (Linn e(r) a.) Tog du an? (Ja, den er dårlig, men jeg advarte deg!)

God aften!

Trine og Bettan sa...

ÆHEHAHA.. ler like mye hver gang. Liker deg.. gogogogo

Trine Grung sa...

Konge! Det er bra du endelig har fått deg avtale sånn at du faktisk kan blogge litt mer! Stå på...sees i en sving!!

Anonym sa...

Herlig herlig, men jeg blir nesten snøblind jeg å... ;P

mie sa...

Ser ikke reklame for noe som helst jeg... Vi som kjører Firefox med Adblocker er forskånet fra all reklame. På alle sider. Genialt - for oss.

Linnéa sa...

det er ikke skabb jævla amatører

ymse sa...

Elsker deg uansett.

Ida sa...

haha, heller miljøaktivister enn rånere!
Skjønner godt at du vil ha litt reklame, hvem vil vel ikke tjene litt ekstra penger ? : p

Borghild sa...

Hvorfor spille yatzy når du kan spille LUDO FRA LUDOMOBIL.NO KJEMPELAVE PRISER. Men jaja, du tjener vel påre.

))= (( sa...

Livsvarig EPLE-ALLERGI uten tvil, jævla høne !!
Det er Gud som straffer deg grunnet hva du skrev om Tica.

e.m.
President
The Official International Tica Fan Club

Hva faen er forresten galt med reklame ? Hadde det ikke vært for den, hadde vi fremdeles bare kunne sett på NRK TV - "Vidar Lønn Arnesen synger på gamlehjemmet i Grukkedalen", Lollipop, etc, etc... BRRRRRRRRRR!!!!!!!!

Julianne Førde sa...

get your point om det tissegreia. sykt irriterende!
og gratulerer med avtale and that shit. men du leste tankene mine ved siste setning..

Silje/blee sa...

Gratulerer med avtalen med nettavisen! :D ..og god bedring med kløen : )

ingrid sa...

Gratulerer Linnéa!
Jeg likte det enkle designet før også, men dette funker :D:D

kos deg meg kløsavle

Anonym sa...

trykka på alle reklamane eg. håper du tener på det!

Anonym sa...

For en kjekk sørlending du har funnet deg! misunnelig! må og bare si at det var sykt lol med cola på ene siden av bordet og pepsi max på andre:P

Marianne sa...

Jeg liker faktisk fonten jeg :) Og eple-allergi var min første tanke da jeg leste 'små, røde prikker'. Æres ord. Hva skal du spise da isåfall??

Kirstin sa...

Bloggen din er genial! Med eller uten reklame ;)

Ulrikke sa...

Omg, Toro konverterer til blogg.no! -.-

Trine sa...

Haha, du er så morsom at jeg dør ! hahahaha

H sa...

JEGSKALREDDEVERDEN
IKKEØDELEGGFORMEG

veronica Mike sa...

awsome! grattis med reklamen, blir penger av slikt! funny innlegg, igjen. faen, du er så vittig. hate u.

Lene sa...

OMG. Linnéa Myhre har fått reklame på bloggen. Likte den nye headeren din :)

Henrik Ibsen sa...

Det ironiske her er at miljøaktivistene selv kjører rundt i kule biler og skriver sinte meldinger på STOOORE plakater som også er laget av det lille eiketreet bak mormors hus...
Just saying

Anonym sa...

Gratulerer! DU må vere verdens beste blogger! :)

Anonym sa...

SELL to the OUT, trodde aldri du ville bli en av de bloggerene:(

Anonym sa...

anonym over, det er jo ikke det samme som å være prostituert akkurat. Hun tjener penger på fordi hun har fått mange lesere, vel fortjent. ser ikke for meg at det er noe vi ikke unner henne, hun jobber tross alt som butikkmedarbeider ellers, og får vel rundt 140 kr timen. og alle trenger penger og litt til. GO Linnéa. Sellout er vel alle. Alle jenter trenger penger. Til alkohol, laceröl, undertøy og trikkekort. Og nye mobiler når vi mister dem.

mmm sa...

Jeg trykker på reklamene dine hele tiden jeg, sånn at du kan tjene penger. Men reklamen var litt.. vet ikke jeg.. DET FØRSTE MAN SER?! :S går det ikke ann å gjøre den litt mer diskre?

e.m. sa...

Vel talt, Anonym (3:30 AM). Som om jeg skulle ha sagt det selv!

Herregud da, unger ! Det er folk der ute som verken kan lese eller skrive, men likevel tjener hundrevis av millioner i året samtidig som de blir tiljublet som halvguder - og så unner dere faen ta meg ikke Linnéa de få kronene hun nå tjener på å underholde oss.
Sutrer gjør dere når hun IKKE skriver og sutrer gjør dere nå når hun omsider har tatt til vettet og tar imot litt betaling for arbeidet sitt her - for ARBEID er det uansett å skrive, spesielt å skrive god underholdning !!

Ingenting er lettere enn å LESE noe eller å SE på et bilde.

Anonym sa...

HAHAHAHA, lopper Linnéa, lopper!!

Maja sa...

grætz med reklame. Jeg likte det bedre uten, men nå klikker jeg meg jo inn her for å lese om sytinga di og ikke for at designet er så jævlig bra (det var det vel aldri uansett). Så jeg følger med videre, spesielt etter at du forandra skriften.

Caroline sa...

Haha, konge linnea. Digger humoren din! fuck yeeeah

Caroline sa...

Haha, konge linnea. Digger humoren din! fuck yeeeah

Anonym sa...

what the hell?
..liker det, linnea!

Anonym sa...

Liker bloggen din:) Digger at du er så ærlig!

Anonym sa...

Kan ikke du få reklame for kondomeriet her på bloggen? plizz

Linnéa sa...

kondomeriet? kan du ikke heller gå på kondomeriet.no?

meili sa...

Jeg er sjokkert. Reklame? Linnèa?

Anonym sa...

en vinter spiste jeg sykt mange appelsiner og mandariner. typ 9 om dagen. så begynte jeg å få utslett på halsen og litt over alt, så viste det seg at jeg var blitt allergisk mot sitrusfrukter. for alltid. nå kan jeg aldri spise appelsin eller mandarin eller noen ting som helst. hehe! kansje det samme skjedde med deg+????!!*^^, xD <3 :*:*

stikkogbrenn sa...

Du er så genial!

Anonym sa...

LINNEA HAR BLITT EN MAINSTREAMER.
Da er jo saken grei, bytt til blogg.no å kjøp deg en one piece.

michelle sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA........hahahahaha:P jeg tisser på meg:P loveeer deg altså:P hahahaha

Anonym sa...

haha..du er morsom ass!fått deg en ny leser!
kan jo være middbitt du har fått!skifte sengetøy kanskje!haha

Anonym sa...

Hei!
Det kan hende dette kommer litt sent og du allerede har funnet ut grunnen til de mange prikkene, men ville bare si at jeg hadde det samme en gang, og da var det fordi jeg hadde fått en allergisk reaksjon (på klementiner..).
God bedring!

Anonym sa...

you rock!