3. feb. 2010

Hat og hatt

Klokken 6 i dag tidlig gikk jeg ut til trikken som skulle gå 06.02. Plutselig sto det at den kom klokken 06.16 i stedet, så jeg tenkte bare "FAEN FITTE I HELVETE, men greit nok, jeg kan vente." Var i tillegg så heldig å få stå og vente sammen med 3 fitteungdommer fra helvete som etter hva jeg hørte kom rett fra fest og var på vei hjem for å sove. De sang blant annet Fraglene-sangen og jeg koste meg selvsagt GLØGG i hjel. Det gjør meg selvfølgelig vondt å vite at jeg er 28 ganger teitere når jeg selv er full, men FAEN, jeg sovner i alle fall før festen har begynt og setter meg ikke på et trikkestopp for å plage andre!!! Uansett. Etter EN HALV TIME i 10 minusgrader og barnesang holdt jeg på å sette fyr på meg selv og barna, men i stedet tok jeg trikken den ANDRE veien, så jeg kunne ta en annen buss videre.

Og oppe ved Rikshospitalet var det faen svarte meg SNØSTORM også. Flott!
Ifølge tabellen skulle bussen komme om 2 minutter. Men. MEN! Etter 15 minutter står jeg FORTSATT og venter på bussen i snøstormen, og når det attpåtil kommer en eller annen psykiatrisk pasient og stiller seg ved siden av meg, og KLAPPER, må jeg bare kaste inn håndkledet og be til djevelen. I et øyeblikk vurderte jeg å GÅ midt i veien på Ring 3 helt til jobb. Men så kommer det en dame ut av en bil og forteller meg årsaken til at bussen ikke kommer... En eller annen IDIOT har nemlig funnet det for godt å få et unødvendig "illebefinnende" midt på bussen, midt i rushen, mest sannsynlig KUN for å plage meg. "Masse ambulanser og greier," som damen sa. HERREGUD! Er det rart folk driver og får illebefinnendER når Russland driver og sender oss kalde høytrykk og snø hele tiden!!! Hadde det vært opp til meg hadde jeg startet Den Kalde Krigen Volum 2!!! Men ja, hvor var jeg...
Ett snøfnugg og det er Texas på hele østlandet!!! I Molde, hvor jeg kommer fra, har vi i alle fall VINTERDEKK!!!!!!!!!!!

Men så ringte jeg taxi, da. Heheheh. Så skal jeg sende regninga og EN MEGET LANG OG ALVORLIG MAIL til ruter.no og fortelle om den ekstremt traumatiske opplevelsen min. Hadde jeg ikke hatt termodress hadde jeg jo omkommet!

Men jeg kom på MINUTTET på jobb, da. Selv om jeg egentlig liker å være 25 minutter før. Uansett, på jobb valgte jeg å skli på en PAPRIKA-BIT, og falt slik at jeg knakk nesen og tre armer. Eller, jeg har i alle fall så vondt i rumpa at jeg ikke kan trene på minst 5 uker. Søren klype!!!

Dessuten klager alle vennene mine (altså, de to vennene jeg har) på at jeg spiser ALT for ensidig. Dette er selvsagt bare tull og bedrageri, men for å være hyggelig mot dem og for selv å få god samvittighet, spiste jeg yoghurt med havregryn på jobb!!! Så nå har jeg spist litt variert, og kan spise kun epler og knekkebrød igjen i noen måneder før jeg smaker på noe nytt. Good times!

Og helt til slutt... Noen av dere påstår at kløingen jeg fortalte dere om er skabb. SKABB? NEI???? DET ER FEIL, SKABB KAN DERE HA SELV!!! Jeg hadde da for guds skyld ikke fortalt dere at jeg klødde hvis det kunne ha vært skabb. Da hadde jeg jo seriøst aldri fått meg noe igjen!!!

Helt til slutt #2! Jeg observerte en kommentar på Ida Wulff sin blogg her om dagen (for jepp, tenk, jeg pløyer alle bloggvennene mine sine kommentarer i håp om å finne noe artig snusk om meg)

Uansett.
Camilla says:
Kan du be Linnea slutte og gå med hatt. Det kler henne ikke.
Ingen kvinner passer til å gå med hatt <´3

Jeg kler hatt. Jeg kler alt. Ikke sant jeg kler hatt...

202 kommentarer:

Anonym sa...

Det gjør du!

Hanna sa...

Skulle liksom får første kommentar jeg! Skuffelse

vaskeklut sa...

Du kler hatt. Hun der Camilla kan ta seg en bolle. Du kler så absolutt hatt.

Anonym sa...

Du kler hatt. Du kler alt!

Renate sa...

Visst kler du hatt :D

Nadia ELis sa...

Du kler hatt!

Lisa sa...

Screw Camilla, selvfølgelig kler du hatt!

Anonym sa...

Kan du skrive en innlegg om Tica? :D

T H E R E S E sa...

Åjoda, du kler så absolutt hatt!

Ragne sa...

Ja! Du kler hatt! Du er av de få jeg vet om som gjør det: )

Threehundred.blogg.no sa...

selvfølgelig kler du hatt. herregud.

Torine sa...

Du er RÅ :- ) med hatt også..

kong hyggelig fyr sa...

Du kler hatt. Du kler temrodress også. Skjønner ikke at de stygge one-piece greiene slo igjennom, og ikke tremodress..


<3

UptownGirls sa...

Du er hot med hatt!

Caroline sa...

Jeg elsker det siste bildet med hatten! DEN kler du, uten tvil :)Ellers gidder jeg ikke å skryte deg opp i skyene mer, fordi du får så jævlig mye fôr til det egoet ditt av alle andre, uansett. Men som en symbolsk siste gang; Du har en blogg som er fæntæstikk, og selvfølgelig digger man deg i hvert innlegg.

Maria Ljung sa...

du e dødskul med hatt.

Silje sa...

Vi liker deg med hatt :)

http://perfectionturnsmeon.blogg.no sa...

Tror du har skapt trend nå - ser jenter i termodress nå stadig vekk. Kan du ikke lage et innlegg til oss der du skriver om hvilke tilbehør du bør bruke sammen med dressen da? Mihi.

Betina sa...

hatter er awesome

Lisa sa...

Du kler hatt, ja ^^

Maria sa...

Faen Linnéa! Har lest bloggen din lenge nå, og jeg kan med hånden på hjertet si at du faen meg kler hatt!!! Jeg skal si deg det at jeg (nesten) DRØMMER om å møte deg siden jeg tror vi er altfor like, men hadde jeg en gang truffet deg ute eller noe tror jeg ALDRI at jeg hadde turt å gå bort til deg. Siden du er like bitter som meg mener jeg. Pessimist til det motsatte er bevist 4 evah!!

Malin sa...

Faktisk

Martheparthe sa...

Ikke enig! Hatt = latt(is)! Schtøgg schtøgg schtøgg! Har du noen gang sett på bilder av mora di fra 80-tallet og syntes at hun var fin (med hatt)?

Mari sa...

jadaaaaaaaaaaaaaa, ingen moteblogg, men hvor har du kjøpt den rosa kjolen? Svært fin!
og, ja..... du kler hatt. såklart
:-)

Rebecca sa...

Ahhha, drittunger. Alt kler den smukke, vet du, så du kler definitivt hatt!

Forresten er du min store inspirasjon når det gjelder vinterklær! Her har det vært rundt -20, og takket være deg har jeg følt meg som verdens kuleste pakket inn i termodressen min!

Tone sa...

Du ER kul med hatt! Du er riktignok kanskje den eneste jenta i Norge som er det, men du ER det! Camilla kan gå og legge seg.

Susanne sa...

du kler hatt duu

Anonym sa...

passer ikke jenter?? jeg elsker hatter! Og klart du kler det.

Anonym sa...

alt kler den smukke :-*

ingrid sa...

Du kler faktisk hatt!

Kristine : ) sa...

du kler hatt. uten tvil :) du kler egentlig alt ;)

Jannekake sa...

Ekstra hissig i dag? Liker det..

Å si at jenter ikke kler hatt, er som å si at menn ikke kler støvsuger eller mopp.. Visst faen gjør de det!

Camilla sa...

Herregud, ja! Du kler alt!!

Anonym sa...

Du Linnéa, du Linnéa.....
klart du kler hatt! spesielt den du bruker på jobb.

kan du lage en video? jeg mener, faen da, vi forguder deg, vi oss litt blest!

kong nazipenis sa...

Lærte det på Torsdag. Når jeg lærer nye ting så kicker jeg alltid skikkelig på det og kjører på som faen til jeg blir lei.

Jeg begynner å gå litt lei nå, men blir sikkert noen innlegg til.

Duvet...

Susanna sa...

Hatt er bra!

Anonym sa...

jenter kan kle hatter jo, og du kler hatt!

Anonym sa...

Fuck Camilla, Klart du kler hatt!!

og btw, synes det er bra du tar betalt for blogginga di! det fortjener du, så bra som du skriver:)

Eirin sa...

Den som sier ingen kvinner kler hatt burde melde seg på et motekurs...L.O.L.
Jo du kler hatt

Bluefairy sa...

Klart du kler hatt. Teiteste jeg har hørt!

Oslo er forøvrig ikke østlandet, men Oslo. Østlandet håndterer nemlig snø helt fint. Helt fra den kommer i september til den går i mai...

Anonym sa...

Camilla, ta deg en bolle. Selvsagt kler du hatt, Linnea. det er fordi du kler alt. Og er ekstremt vakker.

i s e l i n sa...

Du er råfim med hatt, no worries! :)

Ingvild sa...

Du var ganske så søt i jobbhatten din da, det skal du ha!

Kaisa sa...

Denne Camilla er bare sjalu, hun kan gå å legge seg! Alt kler den smukke, og dermed kler alt deg. Du kommer sterkt tilbake og beviser nok en gang at du har verdens beste blogg!

Benedikte Mongokid :3 sa...

Du kler jo hatt du da :D

Sofie Madeleine sa...

Hatt ruler, også på Linnéa! :D
Er ei hattejente, selv, jeg.
Bloggen din ruler, tro det eller ei.

Mor sa...

Haha, jeg har aldri brukt hatt, spesielt ikke på 80-tallet.

Anonym sa...

Haha!
Bloggen din er så bra! :D
Og ja, du kler hatt absolutt!

Anonym sa...

Hva synes du om Ali Reza and the Rezas? :)

Kristin sa...

Selvfølgelig kler du hatt :)
Du kler alt!

smukkas sa...

ha! du er så morsom! xD kan du ikke ha spørsmålsrunde? plis

Agnes sa...

Du kler hatt, Linnéa!

Anonym sa...

Du kler alt. Spesielt hatt

Martine sa...

hehe, du kler hatt! no doubt:-)

Albertine sa...

Ja, du klær hatt!

Tone-Lise sa...

Du kler hatt og jeg hater deg for det :)

SOFSEN sa...

"Ingen kvinner passer til å gå med hatt <´3"

Hahahahaha. Mongokjerring. Du kler hatt. Hun skulle vel bare ønske at hun var like fin med hatt. Det er en egenskap alle skulle... HATT.

Linda sa...

Du er nyyydelig med hatt! Du hadde vært like fin med en fruktkurv på hodet også du.

Camilla Albertine sa...

Du kler hatt! Og termodress :)

Nathalie sa...

Synes jenter med hatt er drit stilig...

Ellen Marite sa...

Du kler hatt. Fint at du oppdaterer ofte! Keep it up ;)

(Til dere andre .. artigkarer. Ja, annenhver dag er ofte nok siden innleggene på denne bloggen alltid er av høy kvalitet!)

Anonym sa...

Busser er teite!
Og, du er ekstremt flink som greier å stå opp så tidlig! :D
Syns du kler hatt jeg :)

Charlotte Q sa...

Du kler hatt, men kvinner burde ikke gå med hatt. Hehehe

Anonym sa...

Du kler hatt=)

TK sa...

Hva faen? Kommentere på Ida sin blogg om at du ikke kler hatt? Tror nok det er noen som trenger et nytt liv, ja... du kler hatt. thats final!

Jesus, hvem er så tragisk å kommenterer stygt om folk? Missunnelse kalles det. Har de ikke noe bedre å gjøre, stå i speilet å grine for eksempel? Yep, thats what no-lifers do now a days.

Anonym sa...

Haha. Jeg var en av plageåndene, den som stort sett holdt kjeft (dog jeg tviler på at noen gadd å gjøre forskjell på oss i irritasjonens hete), og jeg sa til reisefølget mitt lenge før kollektivtransporten begynte å våkne at vi skulle ta taxi... Vi kunne jo støte på Linnéa og få oss selv blogget!

Jepp, du kler hatt.

Susanne sa...

Du kler hatt superbra :)

Anonym sa...

Du kler hatt :)

Malin sa...

Haha, jeg ler sånn av det du skriver. RANDOM kommentar, men ja.. du kler hatt!

Anonym sa...

Jeg syntes du er dritkul med hatt, Linnea:)

Tror egentlig det er hun derre Camilla som ikke kler hatter, og det er hun jævla bitter for..;)

Anonym sa...

Du kler hatt! Pena:)

Anonym sa...

uansett hvor provoserende du kan være innimellom, kan man ikke se bort i fra det faktum at du KLER hatt! :)

Anonym sa...

Nei, du kler ikke hatt!
Skaff deg hår istedet...

Anonym sa...

jo'a, du kler hatt!! men den hatten du har på det første bildet er sykt harry

Anonym sa...

hatt = linnea = beaty

Sunniva sa...

Når det er så kaldt som det er nå, tørker huden lettere ut. Blir huden for tørr, klør du, og da kan du få røde prikker. Det klør. Det kan være du har atopisk eksem, det klør sykt, og blir forverret av kulden, f.eks.

A-creme, uparfymerte fuktighetskremer og hydrokortison kan hjelpe ved atopisk eksem.

SA sa...

Du kler hatt. Spesiellt den siste hatten der er flott. Camilla er bare misunnelig fordi hun ikke klarer å kle seg selv.

Kristine sa...

Ingen kvinner burde gå med hatt? Så FEIL det går an å ta. "Camilla" høres ut son en gammel mann som ikke skjønner at hatt ikke nødvendigvis er forbeholdt hattkailler over 90! Jeg synes alle kvinner burde gå med hatt. Hatt til folket. Okei, tulla. De som kler det da. Men det er jo noen. Minst en ;)

Hanna sa...

haha, ler av den kommentaren over her. :) Anonym mener du er en beaty, kunne ikke funnet på noe bedre selv.
Uansett, JA, du kler både hatt og hat for den slags skyld. :)

ps. du burde gjøre noe med skriften, gjør meg snøblind også. ligner på sånn skrift for blinde kanskje. ;)

Marianne sa...

fiiiiiiiiiiiiin i hatt!!

Karianne sa...

Jeg tar ansvar i all rævsleikinga: du kler hatt, bare ikke denne h&m-hatten du har hatt på i det siste. Så det.

Anonym sa...

du kler faktisk hatt.

Lena sa...

Du kler hatt. punktum finale.

Laila sa...

ok,orker ikke kommentere om dette hatte greia,alle over her har jo sagt det tusen ganger allerede.

Men dette:"SKABB? NEI???? DET ER FEIL, SKABB KAN DERE HA SELV!!! "

HAHAHAHAHA,daua (nesten) da jeg leste dette her...

Maria sa...

Du er en av de få som faktisk kler hatt

Benedicte sa...

HUUFFFF, det hørtes grrrusomt ut å stå og vente så lenge ute på den fittekolektivtransporten (ja, jeg kan orddeling! Noen ville jo skrevet dette i tre ord.. Håper du ble litt takknemlig nå!) vi har her i Oslo. Og du kler hatt, ja ;-)

Kari sa...

For variasjonens skyld, har du prøvd pink lady? INGEN over INGEN ved siden av og INGEN vei tilbake til de kjipe gule du sverger til som jeg ikke engang husker navnet på lenger. Obs, advarsel, dem er dyre, så muligens har du ikke råd til å utvikle en pink lady-avhengighet (ref: tidligere innlegg om 7 kroner på kontoen ellernosånt).
Du kler hatt.

Anonym sa...

hahaha, FY så negativ du er!!
Du er jo verre enn meg jo :O

Anonym sa...

du er kanskje den jenta i Norge som kler hatt best:D !

Camilla sa...

Jeg står forsatt for det jeg skrev.
Du kler ikke hatt :-)

Linnéa sa...

anonym som foreslår jeg skal skaffe meg hår i stedet: sorry mac, har prøvd det i mange år. så da blir det hatt. sucks to be you.

laila: vel. du glemte en bokstav, da. så da hjelper det ikke at du lar være å dele ordene :)

kari: jeg kan spise pink lady hvis det er kjempekrise. de er gode de, men ikke godt som godteri slik som med gule epler. dessuten er gule epler dyrere :)

mari: kjolen er et skjørt, type vintage..

om jeg kan skrive et innlegg? til helgen kanskje.

ali reza and the rezas er helt ok! har ledd et par ganger av det.


ellers... takk for all medgangen. you guys!!!

Anonym sa...

Du kler alt!

Elisabet sa...

Du kler i allefall hatten bedre enn termodressen;)

Natalie sa...

haha, håper du poster svaret du får fra ruter.no? :D

Elisabeth sa...

Visst kler du hatt. Alt kler den smukke. Sånne typer som hun der vet ikke hva hun snakker om. Trist!

Anonym sa...

så klart kler du hatt!

Magesjau sa...

nei du kler ikke hatt
ingen kler hatt
ellers fin blogg

Elisabeth sa...

KLART DU KLER HATT!!! Du er fantastisk i hatt :)

Tullefrans sa...

Flott. Nå klarer jeg ikke å tenke på så mye annet enn "hadde jeg hatt en hatt så hadde jeg hatt snøøøø på bremmen"- sangen jeg er litt usikker på om hvorvidt er en egentlig sang.

Lene sa...

Jepp, du kler hatt!

Anonym sa...

Hei, digger bloggen din ;)
Lurte på hvilken videregående skole gikk du for å bli baker og hvorfor var du da rød-russ? :)

Leni sa...

100 comments in 3 hours. Hore. And you even get paid for blogging from now one. Even bigger hore.
Anyway du kler hat. True story.

Lille Bø sa...

Camilla kan legge seg og dø, du er feeet med hatt!

Maria sa...

"Den Kalde Krigen Volum 2" Haha, den var bra.

karoline sa...

kan du VÆRSÅSNILL skifte bakgrunnen tilbake til hvit?

du vet at det er finere.
jeg vet det er finere.
alle vet at det er finere.

så .... SKIFT? :)

karoline sa...

kan du VÆRSÅSNILL skifte bakgrunnen tilbake til hvit?

du vet at det er finere.
jeg vet det er finere.
alle vet at det er finere.

så .... SKIFT? :)

l sa...

DU KLER HATT!!

Keruline sa...

Hallo Karoline, bakgrunnen er fortsatt hvit. Skal du ikke ringe til optikeren og få deg en time`snart?

Anonym sa...

DU KLER HATT!

Emilie Conchepcion sa...

Liker hvordan du faktisk går inn for å få god tilbakemelding. Good shit.

Lena sa...

Ja, du kler hatt. For en dustete kommentar fra hu jenta. Jeg går med hatt innimellom og kler det. Damer kler hatt!!!!

AndreaFornes sa...

Du kler hvertfall den nederste hatten... Og den fra jobb og :) Den første er jeg litt usikker på

Anders Nilsen sa...

Faen. Godt å se deg i godt slag igjen! Digger det! hadde det ikke vært for at du var fra M**** hadde jeg jaggu vært forelska! :p

Vilde sa...

Du kler hatt. Jeg elsker hatt

Marie tangen sa...

Du kler hatt *<|:o]

Annj sa...

Ditt nydelige vesen =) selvsagt kler du hatt, men du er også en av de få som faktisk gjør det. Ha ein flott dag Linnéa.

ronja sa...

(L)

joakim sa...

Du passer ganske bra med hatt faktisk!! Spesielt bakerhatten da, seff.. og dritings-med-sixpence-stilen liker jeg svææært godt!

<3 <3

LORRAINE. sa...

Fytti så fint du smilte på bakebildet! :D

Anonym sa...

Hatt er kult.

Anonym sa...

what amazes me er at du fortsatt bor i norge. hvorfor i alle dager har du ikke dratt for å bo et varmere sted for lenge siden?? det står på 1. plass på listen over ting jeg skal gjøre når jeg blir 18. bra blogg linnea! rettelse; den eneste bra bloggen linnea!

Anonym sa...

Ja, du kler hatt. Men dette innlegget var under middels artig å lese. Noe du ikke kler.. Skjerpings, Linnèa! Jeg er sikker på at jeg kunne skrevet en blogg med samme sarkastiske og ironiske humor, men oppnådd mye flere lesere. Innholdet gjelder vet du, og at du venter på bussen..? ZzzzZnork!

Tina Marie sa...

Du kler hatt. Hun som skrev kommentaren gjør det sikkert ikke, derav kommentaren «ingen kvinner...»

Lina sa...

Oh god. Du blir bare bitrere og bitrere.

Trine og Bettan sa...

omomomomOM du kler hatt ;p

Marlene sa...

Selvfølgelig kler du hatt!
There is absolutely no doubt in my mind about it.

marte sa...

Ingenting er så gøy å gå med som en hatt.. Du har min støtte der i allefall! Jeg elsker hatter. Er faktisk på vei ut av døra nå, for å kjøpe en ny hatt til samlinga mi

Fimke sa...

Jeg synes du kler hatt jeg!!!
Å her i Molde er det over en meter snø på takene, og ikke noe kaos i trafikken forresten!! :P
og nå datt det akkuratt ned fem tusen kilo med istapper fra taket!! jaja, men Molde eier!!

Tomine og Vilde sa...

Du kler hatt ! Det er råkult på deg. Digger det.

Maren Myhre sa...

Når jeg gikk ut igår var det faen meg snøstorm, hvorfor snøstorm på JEVNAKER?? Jevnaker burde ikke den idioten som styrer være vite om engang... Snubla gjorde jeg og. Du kler hatt, dritstilig :)

Anonym sa...

Du kler hatt! Men du kler jo alt :) Til og med termodress!

Maren sa...

Du kler hatt !!

Maren sa...

Du kler hatt !!

Linnèa #2 sa...

Du med hatt...? FAIL

Anette sa...

du kler hatt! har håret ditt begynt å vokse eller jukser du?

Anette sa...

du kler hatt! har håret ditt begynt å vokse eller jukser du?

Frida sa...

Får henge meg på; du kler hatt. Du kler i bunn og grunn alt.

Anonym sa...

alt kler den smukke:) du er smukk:)

Anonym sa...

klart du kan ha på deg hatt! Tøvkjærring!

Anonym sa...

Kler alt du Linnèa:)

Anonym sa...

Hahahhhaha..

Jeg ligger i senga, har liggi her gaanske lenge nå også.. Kjærlighetssorg til hælvette og tilbake igjen.. Har grini spydd og syns veldig synd på meg selv.. men så leste jeg bloggen din, hahha.. fy søren nå dør jeg ialf. lykkelig!! Jeg dævver av latter for fæn :D DEILIG!

Ev sa...

Din vaskeklut!!

karenjo sa...

hallo, SKREW folk som sier du ikke kler hatt! hatt er jo definitivt det mest hotte en jente kan ha på seg! vedder 50 øre på at personen som skrev er intetkjønn..

Også må jeg bare si at designet ditt på bloggen har blitt hundre ganger bedre!! Likeit

karenjo sa...

screw med C foresten! åneii enda et bevis på at jeg trenger briller :(

Silje Kristiansen sa...

Du kler hatt kjempebra!

Anonym sa...

ja, du ser SMASHIG ut med hatt Linnèa =)

tina sa...

Hvor er den rosa kjolen fra?? du er stilig!

Anonym sa...

Hatt er så tøft! Og du er dritfin med det!!

Anonym sa...

Du er utlogig pen og kler alt, så JA, du kler hatt!! : )

Elise sa...

La meg bare presisere at hattens funksjon er at den skal DEKKE TIL håret.

Christiane sa...

Alt kler den smukke. Digger det siste bildet av deg, hvor man kan se opp i nesa di. Du er så flott! :D

Anonym sa...

Ingen kler hatt som deg ;P

Edit sa...

Jeg føler en indre trang til å være voldelig mot et vært menneske som mener jenter eller kvinner ikke burde gå med hatt! Det er det dummeste jeg har hørt.. Denne Camilla er tydeligvis en temmelig dum person.

Linnéa sa...

Anonym 12:23 pm: så skriv din egen jævla blogg da faens fittetryne. livet mitt består av venting på bussen og det bør du faen meg respektere!!!!!!!!

Anonym sa...

http://i50.tinypic.com/xbzkhz.jpg


Aww

ANETTE sa...

Linnea, jeg digger bloggen din!;) eneste bloggen fra molde jeg leser

camilla sa...

hahah jo du kler hatt veeldig godt! hater forresten sånne kids som nacher på bussholdeplasser sjæl, syyyykt irriterende:P

Elene sa...

digger bloggen din!

Silje sa...

Kan du skrive om litt om spiseforstyrrelsene du har hatt? Tenker du ofte på det i hverdagen?

Du kler definitivt hatt :)

Am sa...

Du kler hatt. Det gjør ikke jeg..

Helena sa...

Du er dritkul med hatt!

Anonym sa...

Jeg lurte bare på hvor du har kjøpt den nederste hatten jeg :) Vil liksom se like kul ut som deg!!

Anonym sa...

Jeg lurte bare på hvor du har kjøpt den nederste hatten jeg :) Vil liksom se like kul ut som deg!!

Anonym sa...

Okei, egentlig skjønner jeg ikke hvorfor noen gidder å blogge med mindre man tjener 100.000 i måneden etter skatt, men jeg syns liksom du har vært litt unnskyldt til nå da, siden du ikke blogger så ofte. Men hvis du seriøst sitter å leser gjennom alle kommentarene til Ida Wulff, da har du et litt tragisk liv Linnéa. Seriøst, skjønner ikke hvorfor folk ser opp til dere.

Anonym sa...

Anonym 12:23 igjen, her. Selvfølgelig har jeg vurdert blogg. Men hallo, jeg har faktisk mye annet i livet mitt å prioritere, enn å ta bilder av alt (eller ingenting) som skjer i mitt liv, for så å bruke resten av dagen til å pønske ut et innlegg, og deretter smelle det ut på nett. Men for all del, hvis du synes det er morro..! Regner med at følgende skjer nu: Enten sletter du denne kommentaren, eller så svarer du noe som: SKAFF DEG ET LIV! HAR DU IKKE ANNET Å GJØRE? (Har ikke DU noe annet å gjøre?) Eller så velger du å ignorere det, eller så tar du deg nær av det.. Etc.

Hilsen fast leser. Lol fra meg. :)

The Teller sa...

Hatt er sexy. Man blir så jækla stram av det.

Anonym sa...

Så du kan ikke prioritere det å ta bilder og blogge, men du kan prioritere det å lese og kommentere?!

Dobbeltmoral...
Hvis du ikke liker bloggen, slutt å lese den da. Og spar oss for dine kommentarer.

Og du Anonym over; jeg tror ikke du vet hva tragisk er.

T. sa...

Hehe, ler godt av innleggene dine. Liker hattene, de er fete ;) LES bloggen MIN, har konkurranse og det er KULE premier.

..tulla

Ane Kamilla sa...

Syns du kler hatt veldig bra jeg !

Belinda Jakobsen sa...

Du er en deilig liten blomst som kler ALT.

Knut Eirik sa...

Pass blodtrykket...

Anonym sa...

ÅH gud for et stygt design!!!!
trodde du var litt annerledes enn di andre bloggerne jeg, men nå har du akuratt samme opplegget når det gjelder design. IKKE Linnéa typissh!

Anonym sa...

Du er sikkert blitt allergisk mot stoffet i termodressen din :)

Ingrid dos Santos sa...

Syns det er interessant hvordan folk syns det er helt greit å fortelle deg hva du kler og ikke kler. Jeg fikk kommentar at jeg burde ha håret mitt litt mer sånn volumøst sånn "som jeg har på headern", kjipt at jeg har tynt og flatt hår mesteparten av tiden liksom. Jeg syns du ser kul ut med hatt.

Monica sa...

JEG DIGGER HATTEN!

Monica sa...

JEG DIGGER HATTEN!

Anonym sa...

Hattifnatt! Du er det diggeste jeg vet!

Anonym sa...

DU KLER HATT! Hatt er utrolig kult. Den fisefine, """bedrevitende""" dritten kan gå å brenne.

Solveig Kristine sa...

GOD HELG!
- Solveig Kristine ©

Anonym sa...

ja, no savne du sikkert molde ja........

Anonym sa...

hvorfor sletta du innlegget?!?!

Annj sa...

God helg!

Fimke sa...

E du i Molde no??
så d på Kiwi med dem gule eplan!!
:D

Anonym sa...

ser du er hjemme i Molde, Linnea! Så koselig, da :) good helg! :)

Anonym sa...

Hvis du fryser mye og har gåsehud, og klær som gnisser mot huden, begynner det ofte å klø. Da kan det begynne å blø fra nuppene hvis man klør! Har erfart dette ofte selv, mest på lårene for min del. Blir seende lite pent ut...

SusanneKarlsen sa...

hahhah, jeg ler meg nesten ihjel av bloggen din, du skriver så utrolig bra!

Og ja, du kler hatt .-)

-Susanne

michelle sa...

HAHAHA du er det nye bokmerket mitt under "favoritter"!!!Ler så jeg griner av bloggen din..hahahhahaha

KamillaK sa...

Haha, du er genial Linnéa!

Og hæ? Du var ikke slitsom i det i hele tatt. Koselig å se deg god-full og ikke full-full!

Mari sa...

er det nå vi skal ta hintet og ikke be deg om å ikke slette poster, lenger?.......

Anders Nilsen sa...

http://www.youtube.com/watch?v=CtCFpBcb448

Madeleine sa...

Jeg liker ikke folk, helt ærlig. Jeg synes de suger. Du er en av de få jeg faktisk trekker på smilebåndet når jeg ser, du er übersøt på det nest siste bilde, du kler hatt og. SØT!

Anonym sa...

Første gang jeg er innom, har lest bakover til oktober. Du er den morsomste jenta på lenge. Takk

Anonym sa...

Du passer i hatt! :D

Anonym sa...

Du kler hatt! Camilla har ikke noe liv -.-

Mari sa...

Hvis dere liker denne bloggen, liker dere kanskje denne også ;) Kom helt tilfeldigvis over den...
www.lifeofmoi.blogg.no

pernille sa...

sv: har ikke skjedd noe annet enn at han har mista følelsene.. men det er jo ille nok. Åh, heldig :D Jeg skal jo se dem på Roskilde, men vil se dem nåå også!

Forresten synes jeg du kler hatt bedre enn noen annen jente jeg har sett :)

Sunniva sa...

Du er rå i hatt!

vidaandrea sa...

Du kler hatt, Linnéa, alle som sier imot, bare LETER ETTER ting å klage over, fordi de vet at de ikke kan måle seg med deg!

~ Fast leser, og STOR fan!

Marie sa...

Det er klart du kler hatt ;-) Det ser awesome ut!

Frk. Speilvendt sa...

som alle andre: Ja, du kler hatt. Det er hott!