26. feb. 2010

Jeg lovte dere musikk

Jeg pleide jo å ha en last.fm-boks på siden her, men trodde ikke noen la merke til den, så den ble jevnet bort med designendringen. Men da tiltet det for enkelte av dere.
Men selve last.fm-profilen min finnes fortsatt her.

SÅ!! Skal dere få, herregud, feil farge på skrifta. Sånn. Jo, dere skal få spillelista mi!
Og for dere som bruker Spotify, kan dere få omtrent den samme lista her. (Bortsett fra Kråkesølvsangen som jeg faktisk har KJØPT på Itunes. Kryss i taket!)

SÅNN. Nå kan jeg gå og bake brød og boller til jeg dør.

Å herregud som jeg hater livet.

53 kommentarer:

l sa...

HAHAH bra musikk!

I sa...

oi det kom ut feil.
lo først av innlegget, så syns jeg det var bra musikk.

Anonym sa...

du har en veldig indiefisert musikk-smak, linnea.......

bra innlegg. blir stolt av norge her jeg hehe

SA sa...

Haha, tilt!
Nå skal jeg høre på Spotify-listen din på jobb til jeg dør.

Tone sa...

Vi er glade i deg, Linnéa:D Selv om du hater livet, mener jeg..

Stine sa...

Ja! musikk! Jeg liker musikken din! :)

Anonym sa...

jeg tror ikke jeg vil kalle det "indiefisert", akkurat. Hør på p3 i en halvtime, og der har du lista. Men det er fin musikk, da:)

Marie sa...

Så gøy! Den skal jeg høre på! Lykke til på jobb, da. Skal snart på jobb selv, fryse meg ihjel i en matbutikk.. :(

Anonym sa...

Du får litt hard medfart på bloggen til lise. Velfortjent? :P

Tuv sa...

black and blue og Dance Dance Dance !!!

Maria sa...

Ja... Tja... Hmmm... Trodde vi hadde likere musikksmak

Kjetil sa...

Bak en bolle for meg også!

toro sa...

hvor er palma de mallorca??

marie sa...

Endelig en med god musikksmak.

Lite tips: Kråkesølv spiller på Musikkflekken i Sandvika (15 min togtur ut fra Oslo) 19. mars. Det koster bare 100 kroner! Et kupp!

(KLEINT. Neida, men... Jeg arrangerer, så jeg må jo bare reklamere bittelitt.)

tæææmt sa...

Fyfaen jeg elsker deg.

Anonym sa...

Liker du radioresepsjonen?

marey sa...

Kråkesølv spiller også på John Dee 12 mars, men det er du sikkert klar over

marte h.o sa...

JEG ELSKER DEEEEG!!!!!!
seriøst linnie, du er så jæveeeelig kul.
klem fra your biggest faaan leiks

Marta sa...

KRÅKESØLV <3<3

Heidi sa...

Vi har ingenting til felles så jeg aner ikke hvorfor jeg leser! Har lest siden nittentoøgførr... Lenge. Kanskje jeg ser opp til deg!? Kanskje jeg ønsker å være som et menneske som hater livet? Du underholder hvertfall!

Anonym sa...

vampire weekend <3

Beate sa...

Fantastisk bra at du liker Kråkesølv, og cudos for at du har kjøpt sangen!

Herlig!

Lothe sa...

Bra musikk, bra dame, bra alt. Takk for at du finnes!

annamargrete sa...

utrolig kult at du liker kråkesølv ;D

Oda Karoline sa...

Oooh, vi har ganske lik musikksmak ^^ Florence and the machine er kjempe bra, men har ikke sett så mange som liker de : )

Silje Bergfald sa...

tumbs up for kråkesølv. finns vel noen sanger av de på spotify også..

bente sa...

Elsk livet og livet elsker deg. eller noe sånt :P Tror forresten ett av dine bilder av Tica ligger på denne siden: http://photos.joejet.com/assorted_images_75?page=show

Har du sendt inn selv eller? Hvis ikke kanskje du kan saksøke de for et par millioner? ;)

Ingvild sa...

Hei Linnéa!
Synest å huske å ha lest at du fulgte med på den fantastiske tv-serien "Skins". Siden jeg er over gjennomsnittet snill skal jeg nå gi deg linken til episodene fra sesong 4. Nye episoder hver fredag!

http://www.surfthechannel.com/show/193.html

Anonym sa...

Er ikke dette din hund? Fant linken i Nettavisesn "Se hva vi fant på internett"

http://photos.joejet.com/assorted_images_75?page=show

Anonym sa...

Er ikke dette din hund? Fant linken i Nettavisesn "Se hva vi fant på internett"

http://photos.joejet.com/assorted_images_75?page=show

Ruth Emilie sa...

du hadde bra musikksmak forfan. Florence + The Machine - dog days are over er oggggså bra. og Miike Snow - animal såklart.

Anonym sa...

makan til homomusikk esse

sett på no zeppelin a

Mari sa...

Florence + the Machine er dødsbra!

Anonym sa...

musikkinspirasjonskilde: p3
10hi

Eira sa...

Minnet meg litt om p3 musikk egentlig, Linnéa :) veldig bra spilleliste, den skal rett inn på Spotify.

Eira sa...

Å, det var visst allerede noen som hadde påpekt p3-likheten.

Caroline sa...

Haha. Ler. Du er så bra

André sa...

Punks Jump Up og Fred Falke sine remixer av Animals (Miike Snow) er konge!

Mor sa...

Nei, det er MIN hund.

Hanne sa...

Dritbra musikksmak!
Elsker Them Crooked Vultures, sjekk ut sangen Gunman hvis du ikke har gjort det allerede.

Vix sa...

Dette var nesten bare skummelt, ettersom ALLE sangene også ligger på min spotifyliste. Bra musikksmak! Jeg likerrr'e.

konghalvor sa...

Gossip vinner!

Linnéa sa...

medfart på bloggen til lise, ja. tja, det er kamilla som er ute på tokt. stille før stormen.

jeg elsker radioresepsjonen.

bente: ja, la meg også presisere at det er min mors hund. så lenge de ikke tjener penger på bildene gir jeg en lang fa1.

ingvild: skal se nyeste episode i kveld! fred in my heart.

er ikke noe hemmelighet at halvparten er spilt på p3. jeg hører tross alt på p3 9 timer i døgnet.

Catáshiina sa...

SÅ bra at du hører på Kråkesølv! :D De er awesome! Har faktisk hatt de på overnatting her for noen uker siden. Det var i forbindelse med NU og konsert mot oljeboring.

De var skikkelig kule!

Liker bloggen din veldig godt forresten! :)

- Catarina

Sol-Angelica sa...

Fantastisk med ny musikk inspirasjon :D

Mi sa...

Spillelista di gjorde at jeg fikk et par nye sanger på ipoden, takk! Hehe :)

Thea sa...

OMG!Du har helt genial musikk smak, altså nesten helt lik min egen... Haha :) Jeg tror jeg har ca 80% av alle sangene på min egen spilleliste. Jeg hører også alltid på p3, helt klart Norges beste radiokanal, digger radioresepsjonen! Alle andre kanaler kan brenne, spesielt p4 og The Voice...

Anonym sa...

Digger det!

grab_a_grape sa...

tror du kommer til å like denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=cEsr5Mm3JfE

Meja sa...

Skremmende hvor lik den var på min egen. Antar vel nesten det blir hove festivalen på deg i år...

Anne Jorid sa...

Kråkesølv <3

Petter sa...

Ei jente som liker Them Crooked Vultures? Tror kanskje jeg elsker deg litt.

johanne sa...

Florence and the Machine e knall! rabbit heart (raise it up) er min favoritt... tviler på at du bryr deg...