7. feb. 2010

Lille blomst

Jeg skjønner ikke at folk kan bo her og utsette seg for dette. Seriøst, hva gjør alle sammen på? Det er som om alt er satt på pause mens jeg har vært borte, bortsett fra at kjæresten til x har ligget med bestevenninna til x, og moren sin, og broren sin, og søstra si og hele det halve kongeriket osv. Typisk slike dramating man trenger for å holde liv i en ellers meget tragisk småby. Så går alle ut på byen på lørdag for å "være seg selv" og få med seg en random hjem. Klassisk!


Uansett... Det finnes noen fine ting med Molde også.
Slik som at jeg er på besøk!
Og at jeg går den samme, gamle, grusomme skoleveien mens jeg vet at jeg ALDRI mer skal på den skolen. Eller en skole generelt! Jeg vet ikke hva jeg vil studere uansett, og NEKTER å finne det ut. Skole betyr depresjon, og det har jeg nok i av hverdagen slik som den er.
Og... PER!!! Per er vel inne i sitt 5. friår på Bunnpris, og her sitter vi på café og observerer hvilke kunder som går inn og ut på Bunnpris på andre siden av gata.
Så har Per fått egen jakke med Bunnprislogo på, og jeg er supersjalu!!!
Og apropos ny jakke... Mamma tvang på meg en Bergansjakke! Og jeg bare "jaaaavel da."
Her har vi forresten Mia i baksetet. Hver gang jeg tar bilder tror hun alltid at de er til bloggen, noe de naturligvis er, og da blir jeg alltid møtt med en hånd og "I SKA FAEN IKKJE PÅ NOKKA BLOGG."
"Men i vil på bloggen din!!" sier mamma. Mamma er naturlig nok min største fan, og bruker mer tid på å analysere kommentarer og oppdage skrivefeil enn meg. Og hvis en av dere velger å skrive noe negativt til meg, sender hun vedkommende mail og krever en unnskyldning. SÅ BARE PASS DERE.

Mamma vil av en eller annen merkelig grunn ikke la meg kjøre fordi "det er glatt"
Jeg har jo bare krasjet én gang!

Og dette! Herregud som jeg elsker dette. Hadde det ikke vært for at fjellene er fulle av snø, hadde jeg tilbrakt hele "ferien" min der oppe.
Kunne selvfølgelig ha gått på ski da, men...
Michelin-mannen, åååååååh.
Nok en bildekommentar uten mening... Utrolig at dere leser noe som helst.

Deretter var det selvfølgelig tid for en tacoaften! Igjen, ingen hemmelighet at vennene mine hater å komme på bloggen min, men det er jo bare positivt, for det betyr bare:

flere bilder av meg!!! Tror forresten at det er brønn-jenta fra The Ring som sitter innerst der.
Så ble vi superdritings og dro på byen og så dro vi hjem igjen.

Ellers fikk jeg spørsmål om å lage et eget blogginnlegg om Tica.......
Hva faen skal jeg skrive da?? Hun står jo alltid bare der!!

Ellers.... Hvem faen var idioten som vant Grand Prix i går? Har dere sett hva han ligner på???? Eller altså, jeg ser ham ikke! Jeg sovner! Satt og så på hvordan scenen var bygget opp bak ham da han opptrådte. Kommer til å bli så sykt flau av Norge under finalen når vi kommer på sisteplass! Hvis noen av dere stemte på idioiten........HERREGUD HVOR DRITINGS VAR DERE??

Til og med MIN Grand Prix-sang fra 2002 er bedre!

152 kommentarer:

Anonym sa...

Søt du er! :)

Fimke sa...

Hvorfor satser du ikke på sangkarriere? syns du var flink jeg ;)
Jeg er enig i at Didrik er helt forferdelig, måtte gå på kjøkkenet når han sang!
Hvor lenge blir du i Molde? så deg på butikken i går;)

oluffen sa...

Hvem av jentene er deg? :P

ingrid sa...

haha, du er så jævla bra

Anonym sa...

HAHAHAHAHA jeg bare ler

Pia sa...

Hei frøken ordpoliti. Heter det ikke tilbrakt? :)

Anonym sa...

Du er et herlig kvinnemenneske av en annen dimensjon. yuppey.

- Mr. Diana

Lene sa...

Ditt bidrag var mye bedre ja!

eneste som mangler nå er å få Synnøve Svabø som programleder i den internasjonale finalen. Da er fiaskoen et faktum!

Anonym sa...

åja er det sånn fake-hund som i Scrubs

Veronika sa...

Var det virkelig sangen din? Jeg husker jeg digga den, haha

Anonym sa...

hahahaha dør. hvor mye morsomheter er det mulig å putte i ei og samme gryte? du er fantstisk!

Anne-Marte sa...

Hehe, jeg er enig med deg. Didrik sin melodi var utrolig kjedelig. Det kommer til å bli veldig flaut når Norge skal arrangere Eurovisionfinalen, også får vi ingen poeng selv. Skuffet!!!

HannaRut sa...

hahahaha xD
har ikke ord... var nok utrolig bra på den tiden!:)

Pusetull sa...

JEG ELSKER DEN SANGEN ! ante ikke at du var med å synge den !

Maria sa...

Lol, Didrik kan bare gå å legge seg, heia Linnéa! :P

Anonym sa...

And shes back. Tror du må flytte tilbake til molde. Du skriver (om mulig) ENDA bedre når du er der...

Eirin sa...

Duu, Didrik er fantastisk! :D


Og jeg ler fortsatt like godt av innleggene dine :D

Malin sa...

Enig med anonym over her :O Når du er i Molde, er det kjempemorsomt å lese bloggen din! Da skriver du kjempemorsomt! Savner da du bodde Molde jeg :)

Haha - La du faktisk ut mgp sangen din?! Jeg synes å huske at du sverget på at du ikke kom til å gjøre det x3

Marie tangen sa...

haha :D

Karoline sa...

Jeg husket jeg elsket den mgp-sangen din da dere var med. Jeg har faktisk cd'en xD

Jørgen sa...

Brønnjenta fra The Ring - hahaha! Ganske typisk Meldoi Grand Prix, er det ikke? Pen å se på og fullstendig personlighetsløs. Eller, skal vel egentlig ikke uttale seg om det. Som om jeg kjenner ham. Skulle ønske det var du som var med. Da skulle jeg LEDD veldig høyt og stemt på deg fordi............ Nei, jeg hadde ikke stemt på deg.

Thea sa...

HAHAHAHHAHAH!!!! VAR DET DEG??????????? Jeg har cd'en!! Husker jeg syns den var så KUL!!

Tina sa...

Haha, ville ALDRI tippet at det der var deg, digget den sangen når jeg var liten xD

pernille sa...

Haha elsker skibildet, jeg lo høyt.

Lene sa...

Den cd'en hadde jeg når jeg var mindre, og den sangen var favoritten min, gikk på repeat hele tiden :P

Camilla sa...

uff ja, jeg har sikkert hørt didriks sang 3-4 ganger, men husker INGENTING av sangen. "Det var en gang" er jo MYE mer catchy :D

Jannekake sa...

Jeg drakk meg heller styggfull i går, så fikk ikke sett det. Da hadde jeg selvfølgelig stemt på A1 ♥ Faen bare idioter som stemmer på en fin fyr med en drittballade, blir sint :@

Anonym sa...

HERREGUD, for en stygg hund! Sorry altså. Hva slags rase er det? Ser litt ut som ett esel med puddelkrøller. Haha, sorry ass!

Marita sa...

Har du lagt merke til at de har lagt ut igjen finalen fra 2002 på Nrk Nett tv igjen? LOVE it.

Linn sa...

Alle de som stemte på Didrik er idioter. Æsj. Fjortis jenter burde ikke få lov å ha mobil! Blir så flau på Norges vegne. Vi kommer til å tape. Han har dårlig engelsk utale, null sjarm og gauler ut verdens styggeste sang og synger ikke fantastisk heller. Josh Groban wannabe!

Ingen var særlig bra, men A1 var de beste.

RAKEL sa...

Linnea
Linnea er 11 og et halvt og bor i Kleive sammen med storebror Ulrich på 14. Der liker hun å synge, danse, være sammen med venner og å kose med hundene og kattene sine. På skolen liker hun best historie og heimkunnskap, men ikke så godt matte. Framtidsdrømmen er å fortsette å stå på scenen.

Linneas syv favoritter

Favorittartist: Kylie Minogue

Favorittmusikk: Pop og techno

Favorittfilm: Ringenes Herre

Favorittbok: Harry Potter og Sølvpilen

Favoritt program: Hodejegerne

Favorittmat: Spaghetti og chips

Favorittgutten: Vanskelig å si, men han må være snill

mustaparta sa...

seriøst linnéa... hvis vi kan vinne grand prix med alexander rybak, skal vi faen meg klare det med didrik også!

Linnéa sa...

pia: sorry, dialektvane! takk!

savner dere da jeg bodde i Molde???? finn noe annet å savne, jeg kommer ikke tilbake hit.

malin: har lagt ut den mange ganger, jeg.

helt enig i at Tica er stygg.

linn: lol, A1 var om mulig enda verre? GO BJØRN JOHAN, liksom!

Rakel: HHEHEHEHEHHEHHEH; ARTII... Trodde det ikke fantes flere mennesker som ikke hadde sett det der. Er vel ikke lenge før linken til klippet fra nrk kommer rasende inn her også. Etterfulgt av: LOOOL

da dør jeg.

Tone sa...

Haha, den sangen husker jeg!! Hvem av dem er du?

Forresten var det øverste bildet av deg skikkelig skikkelig fint:)

Rikke sa...

er det hundebjeff i bakgrunnen på introen ??

ole sa...

jeg sang på den sangen LENGE ("det var en gang")

Siri sa...

hhahaha lu

Per sa...

Kom du ikke på siste plass da?

supermarie sa...

ÆÆÆÆHÆHÆH det er jo den sangens om festet seg MEST i hjernebarken min på den tiden... søta :- )

Anonym sa...

Du var jo den beste til å synge!! Så søtt :D

Anonym sa...

HAHAH digger bloggen og humoren din..

Ingunn sa...

Ja, han likner på David Beckham... Syns Tica er søt jeg.

Anonym sa...

Per, du lyver!

Åshild sa...

enig! han burde aldri ha vunnet! du er jo dritflink til å synge! nå vet jeg hva du skal studere! :D
sang!!!!!!!!!!! digger deg ass

metallicatrollet sa...

Den sangen hjemsøker fremdeles hjernen min, faen så catchy. :P Haha. Jeg synes dere skal gjøre comeback. :D

Ufirsk sa...

Sangen din er tåpelig. For ikke å begynne på hundebjeffingen i bakgrunnen ...

Vokalprestasjonen er ikke så aller verst da.

Anonym sa...

Fin kropp på deg linnea.. Dele noen av tipsene med oss?! :D

Anonym sa...

Fin kropp på deg linnea.. Dele noen av tipsene med oss?! :D

Annlaug sa...

enig i at deres sang var bedre enn didrik sin ja! :D

Anonym sa...

Du kunne jo faktisk synge :) elsket sangen din når jeg var... seks?

Ida Helene sa...

Jeg bare "WTF" når han fikk aller flest stemmer fra hver landsdel ._. Hva tenker folk med?!

Karoline sa...

Du er kjempeflink til å skrive, Linnèa!

er så enig med deg, vi kommer på sisteplass og det er NORGE sin feil. hvem heide du på egentlig??

Per sa...

Haha Linnéa. d ser ut som at i har en gutteveske...

Eirin sa...

haha, enig i at din mgp-sang er mye bedre! :D

Anonym sa...

Åh, dette blogginnlegget fikk meg til å tenke på hvor utrolig deilig det var å komme hjem når jeg studerte borte. Nesten så jeg savner den følelsen :) Nå har jeg blitt "stor" og flyttet nesten tilbake til der jeg kommer fra (nesten molde faktisk :p)..tipper du kommer tilbake jeg også :)

Anonym sa...

Harry Potter og Sølvpilen er jo ikke en bok engang.. Og ja, det var DET jeg reagerte på av all den informasjonen.

Marianne sa...

Blir du noengang lei av LOL kan du bruke DAL (dør av latter) JEG VIL HA CREDS FOR DEN, TAKK!.
Uansett, dal:
http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix_junior/1586342.html

Elise sa...

Kjempe bra blogg innlegg! ønsker meg selv en sånn jakke, men min mor vil ikke kjøpe den til meg fordi den er for dyr..

Anonym sa...

Visste ikke at du sang den sangen! :)
Husker at jeg elsket den da jeg først hørte den! :D

Anonym sa...

hallo mr.anonym "harry potter og sølvpilen er jo ikke en bok en gang"????

HUN MENTE JO IKKE AT DET VAR ÉN BOK DA, IDIOT.
bøkene OM sølvpilen, bøkene OM harry potter.
OH MY GOD liksom
og seriøst, Didrik er det verste som har skjedd verden ever. forresten, har ikke dere samme etternavn? MUAHAHA

sara sa...

ahahahhahahahahahha, jeg husker så godt jeg gikk og sang den sangen når jeg gikk i første klasse!
linnea, du eier!

Anonym sa...

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/409028

Anonym sa...

ååååå du er så morsom og sarkastisk og tøff i kjeften! Kan du ikke bare brenne

theq sa...

http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix_junior/1586342.html
LOL

Anonym sa...

og der var linken! (pil opp)

SOFSEN sa...

"Hva faen skal jeg skrive da?? Hun står jo alltid bare der!!" Haha, der lo jeg GODT, JAH. Liker sangen din. <3 Jeg hadde den på hjernen i flere år. Mest fordi mye av melodien likner mistenkelig mye på Lemon Tree. Når synger du?

Anonym sa...

haha husker jeg digga den mgp-sangen din..

Vilde sa...

Nå har "Linneas syv favoritter" dukket opp for millionte gang, og hver gang har jeg blitt like irritert og tenkt: JEG som har vært blodfan av Harry Potter siden tidenes oppstandelse, og så er Linnèas favorittbok Harry Potter og SØLVPILEN, en bok jeg aldri har hørt om! Jeg mistet all selvtillit som HP-fan, og først nå har det gått opp for meg (takket være mr. anonym her oppe) at du mente Harry Potter OG Sølvpilen, som i to separate bøker. Oh the joy, nå kan livet mitt endelig fortsette.

Anonym sa...

haha.. like greit at norge har et dårlig bidrag.. har uansett ikke råd til å ha finalen her 2 år på rad..

kong linnea90 sa...

Ja, det kan du si, kjære venn! men hey! I did get 7eleven:)

Irene sa...

Det skremmer meg at jeg fremdeles kan teksten på den mgp sangen.
Men som vanlig gjør du dagen min bedre med herlige og morsomme innlegg

Anonym sa...

herregud, æ huske den sangen der, syns den va rååbra
du e best, men det veit du vel

Anonym sa...

herregud, æ huske den sangen der, syns den va rååbra
du e best, men det veit du vel

Marte sa...

FAEN, du synger jo fint jo! finnes det ikke noe videoklipp på jutube også da? hahahaa :-D

susanne sa...

haha, den husker jeg :P

vix sa...

fikk lyst til å skrive noe slemt bare for å faktisk se om moren din hadde sendt meg en mail! men jeg kommer ikke på noe vettugt å si! dessuten liker jeg bloggen din for godt til å skrive noe slemt!

Anonym sa...

slutt å syt a dramaqueen.MOLDE<3

E V A - alle gode ting er tre sa...

Gaah. Elsker bloggen din! Leser innlegene om og om igjen selvom det er bare random greier du rører sammen til...... en bra blogg! HAHA. Også er jeg førtitusenmillioner enig med deg, han som vant er (/&%¤#@! æsj. Under mgp flytter jeg til afrika og blir afrikansk.

Anonym sa...

Hehe.. Du minner meg om Bridget Jones på det der ski bildet ;)

Ellen Marite sa...

Dritbra at du oppdaterer så mye! whoopwoop

Anonym sa...

Stygg sang dere hadde! Men dog, bedre en didrik.

Hvem vant mgp.jr i 2002 da?

vilde sa...

Lyd av torturerte valper på begynnelen og i refrenget av sangen? Er ikke du imot dyrmisbruk som resten av toppbloggerene daaaa?....

KARI sa...

ah, linnéa.. savner deg og molde. skulle ønske du kunne flytte tibake. elsker at dere observerte kundene. håper det var noe galt med dem alle.

Anonym sa...

Åååh! Så nettopp klippet på nrk nett-tv..
Så jæææævlig bra :P

anette marlen sa...

oi, visste ikke at du ahdde vært med. så morro :p

Kenneth sa...

Hva hadde du gjort om du hadde vært på jobb og den sangen der hadde kommet på radioen?

Bare lurer!

Tonje sa...

Innleggene dine er rett og slett geniale!

mari sa...

omg. var det DU som hadde laget den sangen? husker jeg dansa på bordet til den og sang med. klassiker!!!

janne sa...

streifa forbi nrk1 her om dagen hvor det var granprix,skuffende dårlig

Anonym sa...

Eg elskar bloggen din,
du er heilt fantastisk!

tjener du pengar på blogginga di?

Anonym sa...

bare så du vet det er jeg fortsatt snurt for at du ikke holdt løftet ditt da molde tapte!
du skrev du skulle blogge hver dag i en uke, men det gjorde du ikke! du skylder oss å blogge hver dag i en HEL uke!

....bare så du vet det!

Mari sa...

Åååå! Var det du som sang den sangen! Gråt i flere dager fordi den ikke vant! Var min absolutte favoritt, og gikk rundt å sang på den i månedsvis! Printet tilogmed ut teksten og hang over senga ! :P
DU ER BEST!

H sa...

Liker Tica...hahaha..lille hundeteppet :)

Anonym sa...

Er det deg som har kommentert flere ganger på byejeanette.blogg.no? Er en person som kaller seg 'linnea', og som har din blogg som link til hjemmeside.

LT sa...

Du er eit genialt menneske!

Ingegerd sa...

haha ! husker jeg ELSKET den sangen før :-P

Anonym sa...

må bare slenge inn en kommentar. siden jeg leser hver dag, fortjener du det vel? :p
random kommentar, men uanseett..kvantitet foran kvalitet!!!!

Anonym sa...

Noen som vet hvor den dongeribuksen er fra på bilde bak fra?

Anonym sa...

Diesel. (Buksa)

Anonym sa...

åh, du er så morsom :D

Anonym sa...

Det finnes video!
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/409028

fra ca. 42.00

Anonym sa...

Hei bestis! http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix_junior/1586342.html

hahahahahah <3

Inga sa...

Å herre gud, jeg hadde så sinnsykt dilla på den sangen i 2002, og jeg hadde SÅ lyst til å være med i MPG jr. Fantastisk!!

Anonym sa...

JEG HAR DIARE, VET DU OM NOEN KUR?????????

Linnéa sa...

kenneth: har hørt den mange ganger på radio, da den lå på norsktoppen ei stund. latterlig.

anonym: ja, jeg har vel lov til å kommentere på andre blogger jeg også, vel? Har henne på bloglovin.

buksa er fra diesel.

ole sa...

http://thepiratebay.org/torrent/5332748/Skins.S04E01.PROPER.VOSTFR.HDTV.XviD-MiMoo.avi

SÅNN!!!!!!


http://thepiratebay.org/torrent/5336441/Skins_S04E02_WS_PDTV_XviD-C4TV_[eztv]

Juniiii sa...

Haha! Det er så LOL at du synger den sangen! Digger det :D

Per sa...

Kom du på siste plass?

trine sa...

hahhahahahhahaha,
jeg visste ikke du var med i den gruppen!1 hahahahahhahahaha.
husker jeg elsket det gruppen :D

og for gamledagerskyld måtte jeg jjo google det:


Linnea
Linnea er 11 og et halvt og bor i Kleive sammen med storebror Ulrich på 14. Der liker hun å synge, danse, være sammen med venner og å kose med hundene og kattene sine. På skolen liker hun best historie og heimkunnskap, men ikke så godt matte. Framtidsdrømmen er å fortsette å stå på scenen.

Linneas syv favoritter

Favorittartist: Kylie Minogue

Favorittmusikk: Pop og techno

Favorittfilm: Ringenes Herre

Favorittbok: Harry Potter og Sølvpilen

Favoritt program: Hodejegerne

Favorittmat: Spaghetti og chips

Favorittgutten: Vanskelig å si, men han må være snill




NO TACOS? :O

Linnéa sa...

....

jenny sa...

nok en gang døde jeg av deg! av latter riktignok.

Mora sa...

Trine, du er bare nr 572 som skriver dette. Så patetisk du er! Tror du at du fant opp googling?

Anonym sa...

Linnéa; jeg ELSKET den sangen da jeg var 12. Rare greier at jeg snubler innom bloggen din 7-8 år senere og koser meg glugg i hjel med hvert eneste innlegg. Stå på!

Maria Isabell sa...

KLART din låt var bedre! Låta hans var MOTBYDELIG! Herregud, jeg skal ikke se på finalen! Ikke det at jeg så på noe av det. VAr mye bedre før! :)

emilie sa...

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/409028

..måtte bare.

Guro sa...

Dette må være den andre beste innlegget noensinne på denne bloggen :D Legg merke til at jeg sier det andre beste, på førsteplass ligger nok sykkelvideoen din fra en parkeringsplass i Molde.

Anonym sa...

hei linnèa myhre. Hvilken ringetone har du på mobiltelefonen din? hva er dine yndlingssanger?

Anonym sa...

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/409028

42:10 !

Istre sa...

Hvorfor i alle dager husker jeg denne sangen fra MGP-junior 2002? Var det første gang det ble arrangert eller noe? Har liksom brent seg fast.

halvor sa...

Jeg visste at du sang der btw, men såklart. Jeg stalker deg jo, så jeg vet jo alt<3

Kathrine sa...

Haa, jeg husker jeg stemte på deg i 2002.

Anonym sa...

Gått i klasse med Didrik i mange år, og han er en fantastisk fyr. Hyggelig med alle og alltid blid. Et sjarmtroll. Så får håpe han gir alt og skaffer oss en pen poengsum :)

Espen sa...

Du er visst ikke den skarpeste kniven i skuffen leser jeg!

SA sa...

Linnéa, jeg savner Last.FM-boksen på siden her. Hvis den ikke kommer tilbake, så må du begynne å skrive egne innlegg om hva du hører på.

Anonym sa...

Er du klar over hvor nedvergende det er å ha ludo reklame på bloggen?

Anonym sa...

Fyfaen. Jeg blir blendet av reklamen. Ser du ikke det? Er du blind? Og jeg som trodde at DU av alle skulle holde deg til det vanlige, men nei, du velger i stedet å følge trenden og drite ut reklame. Jeg tørr ikke å scrolle ned over, i tilfelle jeg kommer borti en av disse reklamene. Kanskje jeg bare skal slutte å komme innom - det hadde du sikkert satt pris på.

Cecilie sa...

Utruligt festlige blogg du har. :) Friskt i forhold til alle barbiedokkene rundt omkring..

Kommer å tar dokker! sa...

Tapere, deres om ikke klarer å overse eller blokkere reklamen. Haha.
Mase om flere innlegg, gjør dere. Men når det viser seg at favorittbloggeren vår/deres kan tjene et par kr på å underholde oss, da klager dere selvsagt.
Ungdommen nå til dags!

(Ps er det virkelig noen som tror at Linnea vil avbryte samarbeidet med Nettavisen bare fordi at et par anonyme idioter klager på reklamen? Lol assa.)

SUPERJANNE sa...

ÅH! at jeg ikke har lest her før! har vel skumma innom men så vel bare headeren og trodde du var enda en som Ida Tha Wolf Grrrrrr!

Detta var underholdene til 1000!

SMAKK FRA MOI c",)

Turid Nordvik sa...

Han var ikke mye god.

Forresten, jeg er tilbake på blogg no! Tidligere TURID ALEXA, nå WWW.TURIDNORDVIK.BLOGG.NO

Per sa...

Hei, kom du på siste plass?

Anonym sa...

du er best i verden

Liv sa...

Folk eier jo ikke hørsel eller musikksmak! Det er ingen annen grunn enn det for å stemme på Didrik!

Anonym sa...

Heisann! Du er ikke jævla gira på å legge ut bilder av deg før og etter du ble syk(?) Liker at du forteller om livet ditt på en humoristisk og faens naturlig måte, samtidig som det er et snev av alvorlighet i det til tider. Pluss til deg for det ass!

Anonym sa...

Per, heng deg!

Per sa...

Kom du på siste plass?

Emilie sa...

blir forbanna hver gang jeg kommer inn på bloggen din å ser at du ikke har oppdatert...........:):)

Tonje sa...

Seriøst Linnéa.. Jeg har aldri ledd så mye av en blogg! Jeg har aldri lest en hel blogg hos noen før. Men jeg leste hele jævla bloggen din!

I love it!
Elsker sarkasmen din, og at livet ikke alltid er så rosenrødt som alle skal ha det til!

Thanks girl, you made my day =D

Anonym sa...

haha.. heia Linnéa!!

Anonym sa...

OPPDATEEER JEG DØØØØRRRRRR

Maria Isabell sa...

Han er jo flink :) Jeg liker grand prix sangen jeg ;D

Og jeg vil til Moldeee!

martine sa...

www.jubileumsbollen.blogg.no

EG SYNNS FORFAN ATT DU SKA BESØKKE MINN BLÅG.
eg likkar deg åg blågen dinn.

MENN SANGEN DINN E FIN. du e søtt.

MENN BESØK BLÅGEN MINN, EG BLIR SÅ GLA DÅ. DU KANN GÅTT KOMENTERRE.

WWW.JUBILEUMSBOLLEN.BLOGG.NO

-hilsen martine

Ida sa...

Du er bare helt utrolig morsom - blir rett og slett sliten av å lese bloggen din!

Anders Nilsen sa...

Har du dævva Linnèa!? Trenger et nytt inlegg nå! Kom deg på kaizer imorgen btw! Og Mew på lørdag!

Anonym sa...

blooooooooggggggggg

Linnéa sa...

Per: ja, tapte så det suste gitt!!!

anna sa...

åe, jeg husker den sangen! heide på den! hadde cden, kunne den utenat! :D

Anonym sa...

HAHAH. Så mange taperfans du har.

Jeg vil ikke være anonym men det så mange valg her!!

Anonym sa...

Hei hei LInnea, Haha koslig og hære sangen igjen! Va gode tider ta der :)

Mvh Benedicte Lobos

Milla sa...

Er så enig når det gjelder Didrik!! Det er lenge siden jeg har vært så flau over norge

Griffus sa...

MGP-resultatet var rett og slett flaut!

Anna sa...

Nei, er det deg? Jeg eeelsket den sangen! Ahahahahaha!
enig, den smørbukken er kjedelig. Wenche Knudson(?) burde vunnet!