20. feb. 2010

Linnéa Taco M. ??

Det er bare 18 dager til neste lønning, og jeg har 300 kroner på konto. DERFOR prøver jeg å velge smarte løsninger, som for eksempel å snike meg inn på By:larm-konsert...

"Hehehe, Lise, se, hull i gjerdet, åpen invitasjon! Kom!"

Uten å tenke, åler jeg meg inn i det trange smuget. Når kroppen er inne, sitter hodet selvfølgelig igjen på utsiden. Etter litt om og men, får jeg hodet inn også. Lise har åpenbart et litt mindre belest hode, så hun kommer seg inn uten problemer. Så står vi der, da. I ødemarken bak scenen. Vi har valget mellom å gå inn på scenen, og å gå inn i en labyrint på baksiden.

Såå.. Mens vi sniker oss langs labyrintstien, ser jeg mennesker på den andre siden av duken. Slike store tjukke vakter. Og jeg holder seriøst på å få hjerteinfarkt. Så jeg bare går og går og går, helt til jeg plutselig...møter en vakt.

Kunstpause + bilde av meg

Jeg blir stående der som en idiot og måpe, helt til Lise plutselig hopper fram:
"EEEEEH, Kor e inngangen???"
"I alle fall ikke her. Hva gjør dere her?"
"EEEEEH, vi fant ikkje inngangen. Ekkje detta inngangen?"
"Nei. Har dere sneket dere inn?" spør vakten.
"EEEEEH, kor e inngangen?"
"Dere er klare over at dette er gratis arrangement?"
.........


"Kjæm du fra Ålesund du???" spør Lise for å drepe den pinlige stillheten.
"Nei?" svarer vakten.

"HAAAAADET" roper jeg i bakgrunnen og sprinter tilbake samme veien som jeg kom.
"FAAEN TA DÆ LINNÉA!!!" peser Lise i bakgrunnen haltende etter.

Så kommer vi til åpningen i gjerdet igjen. Jeg hopper ut, mens hodet blir hengende fast, IGJEN. Mens jeg står der med hodet på den ene siden av gjerdet, kommer Kristopher Schau og ser dumt på meg. Så får jeg ut hodet, og vi går inn på arrangementet. Gratis, vel og merke.

Her er Lise, men jeg vil at dere skal fokusere på dusten i bakgrunnen.

Herregud, nå kom Lise inn med et nytt stereoanlegg. Fra Claes Olson. Det første hun gjør er å miste det i gulvet.

Jajajaj. OG SÅ. Enda en spennende historie!

Skulle drikke Pepsi Max fra tuten, slik som jeg alltid gjør.
Men så tok jeg i så hardt da jeg drakk, at fortanna KNAKK!
Jaja!

Så stilte jeg meg opp, slik som jeg ofte gjør, for å iaktta 4-stjerners middag-plakaten min.
Men HERREGUD, hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før!!!

Det manglet jo helt åpenbart et navn!!

Så var det min tur til å lage middag, da.


Og jeg sier bare: TACOS!!! Mamma og jeg snakket om at jeg hadde lyst til å sette inn Taco til mellomnavn, men mamma mente at det var TEIT og at jeg kommer til å angre når jeg blir 30???

Hva synes dere, ikke sant det hadde blitt kjempekult?

Og nå har jeg hatt et tacoskjell i tannkjøttet i TO TIMER!!! Pluss at jeg har tacosaus i det nye håret jeg fikk i posten fra luxushair!!!!!!!!!!
Faens taco-lørdag!

68 kommentarer:

Lisa sa...

Konge-innlegg Linnea :D

LOL sa...

Hhaa, kunstpause og bilde av meg XD

Hanna sa...

Hahahah, awesomeness!

Vilde sa...

hahaha!! DU ER GUD. linnéadom. min nye relgion

Anonym sa...

man ser brystvorten din på kunstpause bildet ditt-

kult innlegg.

superliz.blogg.no sa...

Jeg må le av dere ass. Herlig!

Caroline sa...

Utrolig morsomt innlegg! Elsket historien om Larm :) Herregud.

Lisa sa...

Hahaha. Du er nesten for "god" til å være sann.

Susanna sa...

Fantastisk, ha ha ha.
Liker også godt korleis du klarte å lura inn ein link te luxushair :-P

Hanna sa...

Men du, labirynt? Er litt skuffet.

malin sa...

Whwæwæh :3 geniaaalt :D

Anonym sa...

Hahahahahahahaha, altfor bra :D

Anonym sa...

hahaha, herregud, nok et fantastisk innlegg! jeg skjønner ikke, dere to kunne lett kommet inn på by:larm hvis dere bare ga vaktene en annen type "betaling".

mie sa...

Det heter labyrint da vettu.. Men du - 18 dager til lønn og 300,- på konto; har du for høye utgifter eller for dårlig lønn?

teamia.no sa...

Jeg må le, som jeg alltid gjør av deg og dine innlegg på en god måte. du ser verden slik mange andre (jeg) gjør og du skivser det rett ut. Adore you...

Anonym sa...

Kristopher Schau! Med stor K!

Maria sa...

Haha, historien var kjempebra! Men er du sikker på at den var 100 % sann? Christopher Schau? Men anyways, bra innlegg!

Sol-Angelica sa...

HAHAHA. SÅ SYKT BRA. Snike seg inn på en gratiskonsert. Jeg tror jeg dør på meg av latter. Bytt navn, om du angrer så lar de deg ta tilbake deg gamle igjen, eller så er det bare å vente i 10 år igjen og bytte på nytt :D

Linnéa sa...

Kan ikke være brystvorta mi, for det har jeg nemlig ikke.

Maria: tror du jeg lyver??? Han spilte jo på Bylarm rett etterpå.

Mari sa...

Hahahaha, herlig! Men søren, nå lo jeg høyt, og jeg som later som jeg ikke er her inne. Jaja! Genialt å snike seg inn på gratiskonsert, i alle fall.

Jeea sa...

det ble taco her å gitt

Ole sa...

Hadde du hatt brystvorte kunne jeg sverget på at jeg så den på bildet. jeg smiler når jeg leser bloggen din. morro :) Mekka nettop en morsom "dokumentar" om statoilkoppens historie. trenger litt feedback på den om du har tid ;) http://OleBlogg.com

Signe sa...

Hahhahahaha xD

Dette er supert, Linnéa! Nå har jeg latterkrampe resten av kvelden :D Syns at jeg er innenfor kategorien 12-17 (som du hater)

Idakrøsamarie sa...

Hah, klassisk. Imponerende;)

Anonym sa...

JEG ELSKER DEG LINNIE! hahahahahaha. du er best AS!

christina K

ingrid elise sa...

HAHA, fy flate ! :D

Anne Bråten sa...

Haha! Kult med kunstpause! :p

Leni sa...

I DIE!!!! That story - best ever!

Tina sa...

HAHA, fy FAEN så JÆVLIG bra du er!
GIRL-CRUSH!!

Anonym sa...

Digger humoren din. Åh.
We love you

Anonym sa...

HAHAHA, plakaten din manglet en navn. ja. Du som er så nøye med rettskrivning, så skriver du EN navn:) Man ser forresten halvparten av den høyre (venstre) brystvorten din på kjolebildet(H)

Anonym sa...

Du er bare så JÆVLIG morsom, Linnéa - jeg satt faen meg og lo høyt flere ganger i innlegget, du er KONGERÅ!!!! Dette er et av de aller beste innleggene jeg har lest av deg, tror jeg;D DIGGER deg! Nå skal jeg se om jeg kan se brystvorten alle snakker om, hihihi;p

per sa...

Hva synest du om facebook gruppa "Vi som mener at Linnéa Myhre IKKE skal få være med i 4-stjerners middag!" ?

Ida Cecilie sa...

Hva med Linnéa Taco Tortilla Halvtann Myhre? (Spørs om du foretrekker skjell eller lefser så klart, men "tortilla" kan alltids byttes ut med "shell" - ikke samme svungen, but still...)

Anonym sa...

Måten du holder en kniv på gjør meg nervøs på vegne av alle menn.

Morsom blogg du har :)

Rune C

Tone sa...

Kunstpause - Linnéa, du er fantastisk<3

Anonym sa...

Jeg synes Taco til mellomnavn hadde vært nydelig. Kunne jo bare brukt T'en om du ble lei. OG tenk så morsomt det hadde blitt i navneopprop da, eller på jobbsøknader! ELLER på førerkortet visst du ble stoppet av politiet. nei, synes du skal gå for det jeg, du kan jo alltids fjerne det;)
Tacoen så by the way nydelig ut!

Anonym sa...

GREIT at Ludo er BILLIG, men vær så snill: Ikke vær en sånn løshår-fra-xxxxxxxx.com-blogger! Det er ikke DEG!! Og løshår er ikke fint.

Luna Anette sa...

jeg vil være bestevennen din

Anonym sa...

Hvilken Meny butikk jobber du på ??

Hege

Helene sa...

Snikreklame! (Y)

Ida sa...

"Dere er klare over at dette er gratis arrangement?"

Å herregud jeg lo!!

Ida sa...

Bloggdalen din er definitivt over. ;-)

Signe sa...

Hvis det er noen som vil se Linnéa på melodi grand prix, er det link her :)

http://signegr.blogg.no/1266754970_det_var_en_gang_det_v.html

Og vet dere hva? Linnéa hadde pupper!

iszting sa...

naa er det saann at jeg faktisk ER nettopp 30 og til tross for dette synes at taco som m.navn er cool.

men synes ogsaa dette haaret ser da litt oesteuropeisk ut. for aa unngaa misforstaaelser: jeg ER oesteuropeisk. og oven i kjoepet 30 aar. saa naa gaar jeg og dreper meg selv.

Morten sa...

Jeg kan skaffe deg nummeret til han dusten i bakgrunnen. Han er en fin fyr!

Christine Nyhus sa...

Haha! Jeg tror jeg digger deg...

turid sa...

hvis du har lyst, kan du goodt gjøre narr av meg og legge ut blogglinken min. Kanskje jeg får en leser til da. ehee :) forresten, sykt fin kjole.

Julia Sofie sa...

Linnéa? Har noen fortalt deg at du ligner sykt på Isabel Lucas?

Tyra :D sa...

Hater å ha lite penger.. Jeg bruker altfor mye penger med tanke på at jeg ikke har penger for tiden, men kanskje jeg skal snike meg inn på et par gretis arrangementer mens jeg venter på penger..?
Liker kjolen din forresten! Er det den fra Acne? :)

Kamilla sa...

Det skrives ''Clas Ohlson'' ikke ''Claes Ohlson''....

Andrea sa...

Jeg synes Taco som mellomnavn hadde blitt kjempekult, det finnes mange navn som er mye værre. Ellers ville jeg bare takke deg for at du skriver så utrolig morsomt, å lese denne bloggen får meg til å le selv når jeg er i dritthumør.

Linnéa sa...

Beklager en del skrivefeil i dette innlegget. Gikk litt fort i svingene, og orket ikke søke opp navnet til kristoffer osv. jaja!

ida cecilie: liker ikke lefser, så det må bli skjell.

per: den synes jeg ikke noe om, men jeg ble medlem, da. for å si hva jeg synes om saken.

takk rune!

anonym som ikke synes noe om løshår og reklame: det driter jeg i. brenn.

morten: ellers takk. sladrehank.

signe: gratulerer som nummer 1 million som poster den linken :) heheeehehehee.

julia sofie: ja! men jeg er ikke drivende enig, da.

tyra: acne, ja! takk!

og ja, man ser sikkert brystvorta mi. enda godt jeg ikke har pupper.

Anonym sa...

Hei linnéa!
Du blogger fantastisk som alltid, men når kommer del 2 av spørsmålsrunden? Har noen spørsmål jeg venter svar på :-)

Elise sa...

du er en tacomester! awsom!

Elise sa...

du er en tacomester! awsom!

Anonym sa...

herreguuud, man må bare digge dæ!

Anonym sa...

Haha så innmari bra innlegg. Uvanlig og underholdene. Kunstpause og bilde av meg! :D

l sa...

HYYYSTERISK!!

Elin sa...

Fantastisk innlegg, lo godt av historien din!

Du bør definitivt ha Taco som mellomnavn. Hvorfor ikke :D

Anonym sa...

Du må vel være den morsomste personen som blogg Norge noensinne har klart å hoste opp! Best :D
Men hvor er buksa di fra ?

marte sa...

Hah, jeg drakk også brus i går, cola da vel og merke, å knakk av litt av fortanna mi.
Men så utrolig fin kjolen din var. ACNE?

Hege sa...

Hvor er buksa di fra? den var smashing

Line Marie sa...

Jeg vet hvem han fyren på bildet er. Hehe!

Borghild sa...

Bare innse det, du har fått pepsi max tenner! Dem knekker skal jeg si deg.

Mariel Alexandra sa...

Elsker den svarte kjolen på det øverste bildet!! Hvor har du kjøpt den?

Linnéa sa...

acne!

Anonym sa...

Hvordan farge har du på løshåret ditt? :) Jeg har samme hårfarge som deg, men er usikker på hvilken farge jeg burde bestille på extensionsene.. FYI: Genialt innlegg som vanlig!